Skrevet av Emne: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV  (Lest 28437 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

palle

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #150 på: Desember 08, 2018, 18:05:09 »
4 strake nå ser opprykks form dette

Håper ikke dette er opprykksformen. Er vel en av våre svakeste kamper. Et under at vi har 4 seire på rad nå.
Surpomp!

Må tåle litt kald malurt i blodet!
...ooo, vi vandrar saman...

HåvardK

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #151 på: Desember 08, 2018, 18:06:51 »
BPF 7 Sjanseløs på målet, ellers god.
Shackelton 7 Startet friskt og var mye med fremover. Mer borte etter hvert, så han lite i andre omgang.
Jansson 6 Slurvete med ball i upressede situasjoner. Likevel viktig i duellspillet.
Phillips 4 Må være det klart svakeste vi har sett han denne sesongen. Svak som stopper, involvert i baklengs. Masse feilpasninger offensivt.
Douglas 7 Svak før pause, bedre etter. Vet hva vi får fra den kanten.
Klich 6 Jobber hardt, synes han er for egoistisk foran motstanderens mål.
Forshaw 6,5 Ut og inn av kampen. Ingen gamechanger for oss.
Saiz 6,5 Noe fint, et par flotte gjennomspill. Men har sett han langt bedre
Alioski 6 Starter fra, forsvinner hel tut av det når han er på høyresiden. Bedre igjen mot slutten.
Roofe 7 Kommer til 7 store sjanser, scorer på to. En ferdighet å komme til sjanser, men burde vel hatt4 i dag.
Hernandez 6 For det meste ute av kampen, vises glimtvis. Men har viktig assist.
Halme 7 Klarer seg bra det han spiller. Rolig med ball.
Clarke Lite spilletid
Bra oppsummert. Syns Klich løftet seg i andre omgang, selv om han valgte feil løsning offensivt to-tre ganger.
Egentlig unødvendig spennende kamp, siden vi burde ha punktert dette etter 20 min.

Cannavaro

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #152 på: Desember 08, 2018, 18:07:01 »
Utrolig og viktig seier igjen, vi har marginer på vår side til en viss grad også nå.  Endelig en straffe til oss etter 59 kamper.  Men jeg noterte at Wells hadde noen fine sjanser i 70. og 73 min + at Bailey chipper ballen over i det 86.  så det ble mye slit på slutten.  Men, vi er bedre i 2.omgang enn i 1.   Klich og Forshaw står lit bedre frem i 2.omgang.  Roofe jobber og sliter og han fortjener å få ta straffa, selv om kanskje Pablo hadde lyst på den.  Shackleton syn\s jeg var strålende idag.  La han fortsette på høyrebacken !!
Det stinker jo mer og mer av noe stort med dette laget, vi er gode når vi liksom må, og vi har litt småmarginer med oss.  3 poeng er så vannvittig deilig, uansett hvordan vi får dem.  Grattis alle sammen !!
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #153 på: Desember 08, 2018, 18:07:12 »
4 strake nå ser opprykks form dette

Håper ikke dette er opprykksformen. Er vel en av våre svakeste kamper. Et under at vi har 4 seire på rad nå.
Surpomp!

Må tåle litt kald malurt i blodet!
Hmm, nå er det vel i begeret man har malurt ??? ?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #154 på: Desember 08, 2018, 18:08:27 »
4 strake nå ser opprykks form dette

Håper ikke dette er opprykksformen. Er vel en av våre svakeste kamper. Et under at vi har 4 seire på rad nå.
Surpomp!

Må tåle litt kald malurt i blodet!
Hmm, nå er det vel i begeret man har malurt ??? ?
Nei, det er i blodet. Malurt henter en på andre siden av bekken.

palle

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #155 på: Desember 08, 2018, 18:09:52 »
4 strake nå ser opprykks form dette

Håper ikke dette er opprykksformen. Er vel en av våre svakeste kamper. Et under at vi har 4 seire på rad nå.
Surpomp!

Må tåle litt kald malurt i blodet!
Hmm, nå er det vel i begeret man har malurt ??? ?

Burde jeg lagt på en  ;)
?
...ooo, vi vandrar saman...

RoarG

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #156 på: Desember 08, 2018, 18:10:35 »
4 strake nå ser opprykks form dette

Håper ikke dette er opprykksformen. Er vel en av våre svakeste kamper. Et under at vi har 4 seire på rad nå.
Surpomp!

Må tåle litt kald malurt i blodet!
Hmm, nå er det vel i begeret man har malurt ??? ?
Nei, det er i blodet. Malurt henter en på andre siden av bekken.
Ja, ja. Så lenge man ikke biter i det sure gresset, så :P.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #157 på: Desember 08, 2018, 18:11:56 »
4 strake nå ser opprykks form dette

Håper ikke dette er opprykksformen. Er vel en av våre svakeste kamper. Et under at vi har 4 seire på rad nå.
Surpomp!

Må tåle litt kald malurt i blodet!

Du har rett i at vi ikke har overbevist i disse 4 kampene.

Slik jeg ser det, og faktisk forventer, er at det blir et kobbel av lag som vil kjempe om de 2 direkte opprykksplassene utover,
og at det kanskje ikke blir avgjort før i siste kamp.

Norwich og Leeds har på ingen måte stukket av. Villa kommer i alle fall. Skulle vunnet mot WBA.


Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #158 på: Desember 08, 2018, 18:13:40 »
4 strake nå ser opprykks form dette

Håper ikke dette er opprykksformen. Er vel en av våre svakeste kamper. Et under at vi har 4 seire på rad nå.
Skriver litt på kontoen for et ufyselig vær, slik så det ihvertfall ut på streamen, at kampen ikke var bedre fra vår side.
« Siste redigering: Desember 08, 2018, 18:27:35 av Lucas the Kop Cat »

Cherry

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #159 på: Desember 08, 2018, 18:17:29 »
Ikke noe stor kamp nei, men vi vinner igjen ...
Kamper som I dag er det flest av I EFL ...  Tighte of friske!

Herliiiii med 3 nye Poeng!
 

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #160 på: Desember 08, 2018, 18:28:09 »
Ikke noe stor kamp nei, men vi vinner igjen ...
Kamper som I dag er det flest av I EFL ...  Tighte of friske!

Herliiiii med 3 nye Poeng!
Og ingen nye skader!!!!

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Reaney

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #161 på: Desember 08, 2018, 18:31:30 »
Vi har hatt marginene med oss i 4 kamper på rad. Stikkord: Rødt kort, strafferedning, keppertabbe, og i dag, utlikning i siste sekund av 1. omgang og en gavepakke av ei straffe. Dette har gitt 12 poeng, og 42 poeng totalt, og top two plass. Uten disse marginene kunne vi fort ha sittet igjen med kun 3 poeng fra disse kampene (uavgjort mot Bristol C., Reading og Sheff. U. og tap mot QPR). Da hadde vi hatt 33 poeng og ligget på 8. plass (utenfor play offs). Så vi snakker i høyeste grad om små marginer.

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #162 på: Desember 08, 2018, 18:37:26 »
Vi har hatt marginene med oss i 4 kamper på rad. Stikkord: Rødt kort, strafferedning, keppertabbe, og i dag, utlikning i siste sekund av 1. omgang og en gavepakke av ei straffe. Dette har gitt 12 poeng, og 42 poeng totalt, og top two plass. Uten disse marginene kunne vi fort ha sittet igjen med kun 3 poeng fra disse kampene (uavgjort mot Bristol C., Reading og Sheff. U. og tap mot QPR). Da hadde vi hatt 33 poeng og ligget på 8. plass (utenfor play offs). Så vi snakker i høyeste grad om små marginer.
Straffen i dag var vel helt korrekt, var vel en klar hands?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


RoarG

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #163 på: Desember 08, 2018, 18:38:36 »
Vi har hatt marginene med oss i 4 kamper på rad. Stikkord: Rødt kort, strafferedning, keppertabbe, og i dag, utlikning i siste sekund av 1. omgang og en gavepakke av ei straffe. Dette har gitt 12 poeng, og 42 poeng totalt, og top two plass. Uten disse marginene kunne vi fort ha sittet igjen med kun 3 poeng fra disse kampene (uavgjort mot Bristol C., Reading og Sheff. U. og tap mot QPR). Da hadde vi hatt 33 poeng og ligget på 8. plass (utenfor play offs). Så vi snakker i høyeste grad om små marginer.
Viktig å ikke ta av her. Bra å få poeng når ting lugger litt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #164 på: Desember 08, 2018, 18:40:39 »
Ok! La oss kalle det ei gavepakke av ei straffe da :-).

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #165 på: Desember 08, 2018, 18:47:28 »
Vi har hatt marginene med oss i 4 kamper på rad. Stikkord: Rødt kort, strafferedning, keppertabbe, og i dag, utlikning i siste sekund av 1. omgang og en gavepakke av ei straffe. Dette har gitt 12 poeng, og 42 poeng totalt, og top two plass. Uten disse marginene kunne vi fort ha sittet igjen med kun 3 poeng fra disse kampene (uavgjort mot Bristol C., Reading og Sheff. U. og tap mot QPR). Da hadde vi hatt 33 poeng og ligget på 8. plass (utenfor play offs). Så vi snakker i høyeste grad om små marginer.

Hvor mange straffer har vi blitt snytt for?

Vi har hatt et utall skader på spillere på første-laget.

Så langt i sesongen har vi fortjent det vi har fått. Det jevner seg ut over tid.

Synes slett ikke det er noen grunn til å snakke oss ned.
Super Leeds since 1968

roaldv

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #166 på: Desember 08, 2018, 18:48:32 »
3p, 5p ned til "bare playoff", kommer tilbake etter å ha ligget under, og ingen nye på skadelista... en bra lørdag, folkens  :)

auren

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #167 på: Desember 08, 2018, 19:37:45 »
Vi har hatt marginene med oss i 4 kamper på rad. Stikkord: Rødt kort, strafferedning, keppertabbe, og i dag, utlikning i siste sekund av 1. omgang og en gavepakke av ei straffe. Dette har gitt 12 poeng, og 42 poeng totalt, og top two plass. Uten disse marginene kunne vi fort ha sittet igjen med kun 3 poeng fra disse kampene (uavgjort mot Bristol C., Reading og Sheff. U. og tap mot QPR). Da hadde vi hatt 33 poeng og ligget på 8. plass (utenfor play offs). Så vi snakker i høyeste grad om små marginer.

Tja. Nå er det vel også slik at vi har vært det beste laget i tre av disse fire kampene? Så ikke dagens kamp, men statistikken forteller at vi var best. Det var vi også mot Bristol City og Reading. Mot Blades var kanskje hjemmelaget litt bedre. Vi burde jo ledet 2-0 eller 3-0 før QPR scoret på sin første sjanse. Jeg vil heller si at vi har hatt flyt. Jeg er ikke enig i at det har vært "i høyeste grad små marginer" i disse kampene.

Norwich har også hatt en del flyt. Vant mot Millwall med to overtidsscoringer og scoret på nytt på overtid i ettermiddag.

Har man i bakhodet at vi knapt har stilt med en identisk bakre firer de siste 10 kampene, så har vi mye å gå på. Det lukter topp 6 lang vei og en god mulighet for topp 2!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

asLeeds

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #168 på: Desember 08, 2018, 19:43:24 »
Herlig seier i dag !!
Men, håper det er veldig lenge til vi "må" ha Calvin som stopper igjen......
DALHEIM WHITES

Sølvreven

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #169 på: Desember 08, 2018, 19:47:07 »
Spot on  ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Cherry

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #170 på: Desember 08, 2018, 20:27:20 »
Vi har hatt marginene med oss i 4 kamper på rad. Stikkord: Rødt kort, strafferedning, keppertabbe, og i dag, utlikning i siste sekund av 1. omgang og en gavepakke av ei straffe. Dette har gitt 12 poeng, og 42 poeng totalt, og top two plass. Uten disse marginene kunne vi fort ha sittet igjen med kun 3 poeng fra disse kampene (uavgjort mot Bristol C., Reading og Sheff. U. og tap mot QPR). Da hadde vi hatt 33 poeng og ligget på 8. plass (utenfor play offs). Så vi snakker i høyeste grad om små marginer.

Tja. Nå er det vel også slik at vi har vært det beste laget i tre av disse fire kampene? Så ikke dagens kamp, men statistikken forteller at vi var best. Det var vi også mot Bristol City og Reading. Mot Blades var kanskje hjemmelaget litt bedre. Vi burde jo ledet 2-0 eller 3-0 før QPR scoret på sin første sjanse. Jeg vil heller si at vi har hatt flyt. Jeg er ikke enig i at det har vært "i høyeste grad små marginer" i disse kampene.

Norwich har også hatt en del flyt. Vant mot Millwall med to overtidsscoringer og scoret på nytt på overtid i ettermiddag.

Har man i bakhodet at vi knapt har stilt med en identisk bakre firer de siste 10 kampene, så har vi mye å gå på. Det lukter topp 6 lang vei og en god mulighet for topp 2!

auren

Istemmes!! ;D
ALAW
 

berlin

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #171 på: Desember 08, 2018, 20:59:41 »
Etter 21.runder i 2017/18-sesongen:

1. Wolves 48 p
7. Leeds 33 p - 33-26 i måldiff

Etter 21.runder i 2018/19-sesongen:

1. Norwich 43 p
2. Leeds 42 p  35-18 i måldiff

Neste 3 runder hadde vi 9 p i fjorårssesongen, men da var også "sesongen over". I år holder vi vel helt inn?

stian

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #172 på: Desember 08, 2018, 21:27:54 »
Bommer Roofe?
Suveren straffe!!!!

Bortsett fra den vanskelige bortekampen mot Villa er kampene i desember mot lag som normalt skal slås. Tar vi 9 poeng i de fire kampene tror jeg vi leder serien til nyttår, med en god luke ned til 3.plassen. Synes ikke spillet ser overbevisende ut for tiden, men dette er fullt mulig.

RoarG

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #173 på: Desember 08, 2018, 21:37:18 »
Bommer Roofe?
Suveren straffe!!!!

Bortsett fra den vanskelige bortekampen mot Villa er kampene i desember mot lag som normalt skal slås. Tar vi 9 poeng i de fire kampene tror jeg vi leder serien til nyttår, med en god luke ned til 3.plassen. Synes ikke spillet ser overbevisende ut for tiden, men dette er fullt mulig.
Vi har både Bamford og Brown i bakhånd. Blir mer offensiv fire power. Og kanskje også bedre spill.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #174 på: Desember 08, 2018, 21:39:14 »
Bommer Roofe?
Suveren straffe!!!!

Bortsett fra den vanskelige bortekampen mot Villa er kampene i desember mot lag som normalt skal slås. Tar vi 9 poeng i de fire kampene tror jeg vi leder serien til nyttår, med en god luke ned til 3.plassen. Synes ikke spillet ser overbevisende ut for tiden, men dette er fullt mulig.

Det er mer enn imponerende at vi at vi ligger på 2. plass med så mange reserver i 1. elveren, bare poenget bak Norwich. Da er det ikke så rart at vi spillemessig ikke er på topp.

Takket være drillen og spillestilen som Bielsa har innført, er det lettere for reservene å fylle plassene til spillerne som har blitt skadet. Men uansett står det stor respekt til dem som har kommet inn.

Tenk om vi kunne stilt tilnærmet våre beste elleve i hver kamp.  8)
Super Leeds since 1968

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #176 på: Desember 08, 2018, 23:50:27 »
LeedsMe

Full Time at Elland Road:

 #LUFC 2-1 #QPR
 4 Wins in a Row
 Kemar Roofe Double
 First Penalty in 59 Games
 2nd in the League
 5 Point Gap to 3rd

Happy f**king Saturday.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #177 på: Desember 09, 2018, 00:22:40 »
Vital Leeds

Referee Peter Bankes set to be banned by the FA for awarded Leeds a penalty kick,

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #178 på: Desember 09, 2018, 00:38:00 »
Vital Leeds

Referee Peter Bankes set to be banned by the FA for awarded Leeds a penalty kick,

 :D
Super Leeds since 1968

Reaney

Sv: Kamp: vs QPR, @EllandRoad, lørdag 8/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #179 på: Desember 09, 2018, 02:45:22 »
Umulig å være glad denne sesongen når all time hatlag Liverpool leder PL.