Skrevet av Emne: Januarvinduet 2019  (Lest 36656 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #120 på: Januar 10, 2019, 17:33:22 »
https://www.teamtalk.com/news/forster-option-emerges-for-leeds-as-southampton-clear-path-for-exit

Sikkert suppe på spiker som de aller fleste andre rykter. Hvordan er han med beina?

Ikke så god med beina, men han er jo bygd som et dyr. Bra keeper.
Det ble aldri noe mer ut av Darlow ryktet?

Newcastle vil selge, Leeds låne. Ny keeper kommer, ingen krise om han kommer 31 januar. Ving og 10'er haster mer  :)

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #121 på: Januar 10, 2019, 19:23:05 »
Og enda litt mer fear mongering. Resirkulering, faktisk. Vi skal miste nattesøvnen over at Clarke kanskje, muligens, dersom-atte-hvis-om-atte, forsvinner allerede dette transfervinduet. Baaare fordi Leeds ikke har fornyet kontrakten hans ennå. Følg med, følg med.

https://www.footballtransfertavern.com/transfer-rumours/leeds-could-lose-jack-clarke-this-winter/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

veteranen

  • Gjest
Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #122 på: Januar 10, 2019, 21:00:58 »

Nei, jeg følger OK med championship og lagene rundt. Men merker jo at jeg ligger langt bak deg når det kommer til kunnskap og innsikt i Leeds og klubber rundt.

Jeg er fullt klar over at Norwood har rykket opp tidligere - Samme som Foreshaw. Men jeg vil heller at Foreshaw dyttes ned som squadspiller fordi vi får en bedre spiller inn.
Da må kvaliteten opp fra Norwood, Madine og han Everton stjerna di.

Vi spiller en fotball som krever ekstremt mye av hver enkelt, men også kollektivt. Bedre spillerne er, raskere vil det gå å implementeres i Bielsas spillerstil og visjoner. Men dette vet nok du mye mer om enn alle andre.

Majoriteten av kamper vi har spilt så langt denne sesongen har vi vært det klart beste laget. Vi leder tabellen og responderer fortsatt bra tross en liten formdupp.

Synes heller ikke at man viser seg spesielt kunnskapsrik når man kritiserer Orta o.l for jobben 10 dager ut i et vindu. Han har tross alt sammen med resten av ledelsen og støtteapparatet satt i sammen et såpass slagkraftig apparat som gjør at vi kan drømme om PL for første gang på tiår.
Dummeste jeg leser er når folk mener Bielsa og kun han står bak denne forvandlingen. Da er man jo i beste fall helt nedsnødd.

Tilbake til den siste kommentaren vedr Wilder/Madine. Jeg skjønner jo logikken. Jeg synes bare det er en rævva signering. Personlig tviler jeg på at det er den signeringen som gjør av vi bytter plass i mai.

Du jobber ikke som fotballagent eller speider? Måtte jo vært fantastisk for klubben og kunne benyttet seg av en slik ressurs?
Han som har jobben nå er jo helt udugelig.

Også jeg vil helst ha inn spillere som er BEDRE enn dem som har tatt oss til topps på tabellen. Derfor mente jeg også ved sesongstart at vi heller burde gå for et sesonglån av Tammy Abraham fremfor å bruke mesteparten av transferpotten på Bamford. Og jeg mente også at vi burde forsøke å få til et lån av Phil Foden da det ble klart at Saiz ville forsvinne.

Men samtidig mener at jeg altså at vi kunne hatt god nytte av midtbanespillere (som f.eks Norwood og Dowell) som er omtrent på samme nivå som de få førstevalgene vi nå har igjen - ikke minst med tanke at vi vet det vil komme suspensjoner og nye skader.

Når det gjelder Sheffield U og Madine: Poenget mitt er altså at Chris Wilder's tanker og plan rundt hva han har tenkt å bruke Madine til, er både fornuftig og smart. Også vi vil få bruk for å kunne sette inn mer trøkk og fysisk styrke i motstandernes felt enn det vi etter min mening har i vår spillerstall pr idag.
Dessuten: La oss ikke glemme at vi også får bruk for solid duellstyrke på dødball imot - det mangler vi nå.

Selvsagt er det ikke bare Bielsa's fortjeneste at vi er der vi er.
Den nye "Leeds-tidsregningen" startet for meg da Radrizzani overtok klubben.
Deretter er det blitt ansatt mange flinke folk som gjør en fin jobb. Men æren for at vi leder serien med vårt mannskap mener jeg i all hovedsak bør tildeles Marcelo Bielsa.

Så var det Victor Orta, da. Mannen med det store kontaktnettet.
Jeg sier ikke Orta er totalt udugelig. Jeg sier at jeg har liten tillit til hans vurderinger av fotballspilleres kvaliteter. Han treffer rett og slett altfor sjelden med sine signeringer. Dette gir jeg meg ikke på – fordi en nøktern og objektiv vurdering av fakta viser at jeg har rett.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #123 på: Januar 10, 2019, 21:37:04 »
Dagens Phil:

Phil Hay
@PhilHayYEP

Replying to @mitchell_jonny
no, won’t be Forster but they will get a keeper. That’s the one they’ve been working on this week
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #124 på: Januar 10, 2019, 22:25:27 »

Nei, jeg følger OK med championship og lagene rundt. Men merker jo at jeg ligger langt bak deg når det kommer til kunnskap og innsikt i Leeds og klubber rundt.

Jeg er fullt klar over at Norwood har rykket opp tidligere - Samme som Foreshaw. Men jeg vil heller at Foreshaw dyttes ned som squadspiller fordi vi får en bedre spiller inn.
Da må kvaliteten opp fra Norwood, Madine og han Everton stjerna di.

Vi spiller en fotball som krever ekstremt mye av hver enkelt, men også kollektivt. Bedre spillerne er, raskere vil det gå å implementeres i Bielsas spillerstil og visjoner. Men dette vet nok du mye mer om enn alle andre.

Majoriteten av kamper vi har spilt så langt denne sesongen har vi vært det klart beste laget. Vi leder tabellen og responderer fortsatt bra tross en liten formdupp.

Synes heller ikke at man viser seg spesielt kunnskapsrik når man kritiserer Orta o.l for jobben 10 dager ut i et vindu. Han har tross alt sammen med resten av ledelsen og støtteapparatet satt i sammen et såpass slagkraftig apparat som gjør at vi kan drømme om PL for første gang på tiår.
Dummeste jeg leser er når folk mener Bielsa og kun han står bak denne forvandlingen. Da er man jo i beste fall helt nedsnødd.

Tilbake til den siste kommentaren vedr Wilder/Madine. Jeg skjønner jo logikken. Jeg synes bare det er en rævva signering. Personlig tviler jeg på at det er den signeringen som gjør av vi bytter plass i mai.

Du jobber ikke som fotballagent eller speider? Måtte jo vært fantastisk for klubben og kunne benyttet seg av en slik ressurs?
Han som har jobben nå er jo helt udugelig.

Også jeg vil helst ha inn spillere som er BEDRE enn dem som har tatt oss til topps på tabellen. Derfor mente jeg også ved sesongstart at vi heller burde gå for et sesonglån av Tammy Abraham fremfor å bruke mesteparten av transferpotten på Bamford. Og jeg mente også at vi burde forsøke å få til et lån av Phil Foden da det ble klart at Saiz ville forsvinne.

Men samtidig mener at jeg altså at vi kunne hatt god nytte av midtbanespillere (som f.eks Norwood og Dowell) som er omtrent på samme nivå som de få førstevalgene vi nå har igjen - ikke minst med tanke at vi vet det vil komme suspensjoner og nye skader.

Når det gjelder Sheffield U og Madine: Poenget mitt er altså at Chris Wilder's tanker og plan rundt hva han har tenkt å bruke Madine til, er både fornuftig og smart. Også vi vil få bruk for å kunne sette inn mer trøkk og fysisk styrke i motstandernes felt enn det vi etter min mening har i vår spillerstall pr idag.
Dessuten: La oss ikke glemme at vi også får bruk for solid duellstyrke på dødball imot - det mangler vi nå.

Selvsagt er det ikke bare Bielsa's fortjeneste at vi er der vi er.
Den nye "Leeds-tidsregningen" startet for meg da Radrizzani overtok klubben.
Deretter er det blitt ansatt mange flinke folk som gjør en fin jobb. Men æren for at vi leder serien med vårt mannskap mener jeg i all hovedsak bør tildeles Marcelo Bielsa.

Så var det Victor Orta, da. Mannen med det store kontaktnettet.
Jeg sier ikke Orta er totalt udugelig. Jeg sier at jeg har liten tillit til hans vurderinger av fotballspilleres kvaliteter. Han treffer rett og slett altfor sjelden med sine signeringer. Dette gir jeg meg ikke på – fordi en nøktern og objektiv vurdering av fakta viser at jeg har rett.

Er med på den. Men hva som har lekket ut på sosiale medier o.l hva angår Abraham og forsåvidt også Mount og Wilson i Derby er det jo en vanvittig låne fee, i tillegg til lønn man skal dekke. På papiret er Abraham en bedre spiller enn Bamford - Wilson er en bedre spiller enn Harrison og Mount en bedre spiller enn Baker, men regnestykket på de overgangene HVIS vi ikke rykker opp er jo ikke veldig hyggelig. Man blir jo forsåvidt kvitt lønna den dagen spilleren forsvinner, men tar man med lånefeen og at man ikke har noe salgsverdi så er jo en høy risiko og ta.

Tror virkelig Orta og hans nettverk prøver så hardt de kan innenfor sitt budsjett og retningslinjer lagt av Rad. Noe jeg mener nesten -overgangen til Harvey Barnes viser (Skal man tro på Phil Hay da). Men igjen er det dessverre skjev fordeling av økonomi i denne divisjonen. I tillegg hjelper det ikke å være melkeku for Football League og ha ligget med halvveis brukken rygg i en årekke.

Hadde ikke gått i kjelleren om Dowell eller Norwood hadde kommet inn, men hadde stilt spørsmål til hvorfor. Slik jeg ser det trenger vi en keeper asap, en ving og en 10er.
Mulig Dowell kunne vært bra i den rollen, men jeg stilte mer spørsmål i fht til alder og erfaring. Kan han gjøre oss bedre fra dag en? Går han inn og hever oss ut sesong eller blir det litt touch and go?

Vi dominerer banespillet som oftest, men mangler litt på siste tredjedelen. Vi mangler en ving som har motsatte egenskaper av Alioski. Clarke er optimal, men som mange andre har påpekt så holder han ikke en kamp og bør matches forsiktig. Hva gjør vi hvis Pablo blir skadet eller mister form?
Tåler vi en vinter/vår sesong der Bailey slipper inn billige mål?

Og i forhold til Orta og andre sportsdirektør. Pr idag er det jo ingen tvil om at fjorårs sesongen var en bommert ifht spillerlogestikk.(Debock, Anita osv..osv.. var jo direkte krise) Men noe godt har kommet ut av det. Klich har vært en åpenbaring denne sesongen. Alioski leverer på et bra nivå. Foreshaw er en stødig signering og komplementerer laget vårt bra. Roberts viser tegn på at han kan bli en bra fotballspiller. Douglas er jo en meget sterk signering, samme kan vel sies om Bamford også på papiret.
Rykker vi opp - har jo rekrutteringen vært en suksess, men vanskelig å måle spillere etter en halv sesong og en sesong. Er jo mange faktorer som spiller inn her.
Tror også mange ble litt farget etter reportasjene som ble skrevet under tida i Boro og.
Skal ikke forsvare jobben han gjorde der, men noen gode signeringer gjorde han. Traore fikk de jo bla nesten 3 gangen for?

veteranen

  • Gjest
Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #125 på: Januar 10, 2019, 23:13:05 »

Nei, jeg følger OK med championship og lagene rundt. Men merker jo at jeg ligger langt bak deg når det kommer til kunnskap og innsikt i Leeds og klubber rundt.

Jeg er fullt klar over at Norwood har rykket opp tidligere - Samme som Foreshaw. Men jeg vil heller at Foreshaw dyttes ned som squadspiller fordi vi får en bedre spiller inn.
Da må kvaliteten opp fra Norwood, Madine og han Everton stjerna di.

Vi spiller en fotball som krever ekstremt mye av hver enkelt, men også kollektivt. Bedre spillerne er, raskere vil det gå å implementeres i Bielsas spillerstil og visjoner. Men dette vet nok du mye mer om enn alle andre.

Majoriteten av kamper vi har spilt så langt denne sesongen har vi vært det klart beste laget. Vi leder tabellen og responderer fortsatt bra tross en liten formdupp.

Synes heller ikke at man viser seg spesielt kunnskapsrik når man kritiserer Orta o.l for jobben 10 dager ut i et vindu. Han har tross alt sammen med resten av ledelsen og støtteapparatet satt i sammen et såpass slagkraftig apparat som gjør at vi kan drømme om PL for første gang på tiår.
Dummeste jeg leser er når folk mener Bielsa og kun han står bak denne forvandlingen. Da er man jo i beste fall helt nedsnødd.

Tilbake til den siste kommentaren vedr Wilder/Madine. Jeg skjønner jo logikken. Jeg synes bare det er en rævva signering. Personlig tviler jeg på at det er den signeringen som gjør av vi bytter plass i mai.

Du jobber ikke som fotballagent eller speider? Måtte jo vært fantastisk for klubben og kunne benyttet seg av en slik ressurs?
Han som har jobben nå er jo helt udugelig.

Også jeg vil helst ha inn spillere som er BEDRE enn dem som har tatt oss til topps på tabellen. Derfor mente jeg også ved sesongstart at vi heller burde gå for et sesonglån av Tammy Abraham fremfor å bruke mesteparten av transferpotten på Bamford. Og jeg mente også at vi burde forsøke å få til et lån av Phil Foden da det ble klart at Saiz ville forsvinne.

Men samtidig mener at jeg altså at vi kunne hatt god nytte av midtbanespillere (som f.eks Norwood og Dowell) som er omtrent på samme nivå som de få førstevalgene vi nå har igjen - ikke minst med tanke at vi vet det vil komme suspensjoner og nye skader.

Når det gjelder Sheffield U og Madine: Poenget mitt er altså at Chris Wilder's tanker og plan rundt hva han har tenkt å bruke Madine til, er både fornuftig og smart. Også vi vil få bruk for å kunne sette inn mer trøkk og fysisk styrke i motstandernes felt enn det vi etter min mening har i vår spillerstall pr idag.
Dessuten: La oss ikke glemme at vi også får bruk for solid duellstyrke på dødball imot - det mangler vi nå.

Selvsagt er det ikke bare Bielsa's fortjeneste at vi er der vi er.
Den nye "Leeds-tidsregningen" startet for meg da Radrizzani overtok klubben.
Deretter er det blitt ansatt mange flinke folk som gjør en fin jobb. Men æren for at vi leder serien med vårt mannskap mener jeg i all hovedsak bør tildeles Marcelo Bielsa.

Så var det Victor Orta, da. Mannen med det store kontaktnettet.
Jeg sier ikke Orta er totalt udugelig. Jeg sier at jeg har liten tillit til hans vurderinger av fotballspilleres kvaliteter. Han treffer rett og slett altfor sjelden med sine signeringer. Dette gir jeg meg ikke på – fordi en nøktern og objektiv vurdering av fakta viser at jeg har rett.

Er med på den. Men hva som har lekket ut på sosiale medier o.l hva angår Abraham og forsåvidt også Mount og Wilson i Derby er det jo en vanvittig låne fee, i tillegg til lønn man skal dekke. På papiret er Abraham en bedre spiller enn Bamford - Wilson er en bedre spiller enn Harrison og Mount en bedre spiller enn Baker, men regnestykket på de overgangene HVIS vi ikke rykker opp er jo ikke veldig hyggelig. Man blir jo forsåvidt kvitt lønna den dagen spilleren forsvinner, men tar man med lånefeen og at man ikke har noe salgsverdi så er jo en høy risiko og ta.

Tror virkelig Orta og hans nettverk prøver så hardt de kan innenfor sitt budsjett og retningslinjer lagt av Rad. Noe jeg mener nesten -overgangen til Harvey Barnes viser (Skal man tro på Phil Hay da). Men igjen er det dessverre skjev fordeling av økonomi i denne divisjonen. I tillegg hjelper det ikke å være melkeku for Football League og ha ligget med halvveis brukken rygg i en årekke.

Hadde ikke gått i kjelleren om Dowell eller Norwood hadde kommet inn, men hadde stilt spørsmål til hvorfor. Slik jeg ser det trenger vi en keeper asap, en ving og en 10er.
Mulig Dowell kunne vært bra i den rollen, men jeg stilte mer spørsmål i fht til alder og erfaring. Kan han gjøre oss bedre fra dag en? Går han inn og hever oss ut sesong eller blir det litt touch and go?

Vi dominerer banespillet som oftest, men mangler litt på siste tredjedelen. Vi mangler en ving som har motsatte egenskaper av Alioski. Clarke er optimal, men som mange andre har påpekt så holder han ikke en kamp og bør matches forsiktig. Hva gjør vi hvis Pablo blir skadet eller mister form?
Tåler vi en vinter/vår sesong der Bailey slipper inn billige mål?

Og i forhold til Orta og andre sportsdirektør. Pr idag er det jo ingen tvil om at fjorårs sesongen var en bommert ifht spillerlogestikk.(Debock, Anita osv..osv.. var jo direkte krise) Men noe godt har kommet ut av det. Klich har vært en åpenbaring denne sesongen. Alioski leverer på et bra nivå. Foreshaw er en stødig signering og komplementerer laget vårt bra. Roberts viser tegn på at han kan bli en bra fotballspiller. Douglas er jo en meget sterk signering, samme kan vel sies om Bamford også på papiret.
Rykker vi opp - har jo rekrutteringen vært en suksess, men vanskelig å måle spillere etter en halv sesong og en sesong. Er jo mange faktorer som spiller inn her.
Tror også mange ble litt farget etter reportasjene som ble skrevet under tida i Boro og.
Skal ikke forsvare jobben han gjorde der, men noen gode signeringer gjorde han. Traore fikk de jo bla nesten 3 gangen for?

Når alt kommer til alt er vi sikkert enige om det aller meste når det gjelder vår kjære klubb. Og når vi ikke har helt sammenfallende synspunkter, dreier det seg nok oftere nyanseforskjeller i oppfatninger enn grunnleggende uenighet.

Nå er det jo selvsagt ikke noe galt i uenighet i seg selv, men i "diskusjonens hete" kan sikkert både jeg og du (og flere andre) med fordel minne oss selv på at vi jo alle ønsker det vi mener er best for Leeds.  :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #126 på: Januar 10, 2019, 23:15:48 »
Russ Phillip Vernon:
Beren Cross (leeds-live) said he's been told goalkeeper we're looking at is from abroad and not in England.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Januarvinduet 2019
« Svar #127 på: Januar 11, 2019, 00:38:12 »
Russ Phillip Vernon:
Beren Cross (leeds-live) said he's been told goalkeeper we're looking at is from abroad and not in England.

Høres ikke usannsynlig ut.

Man kan krangle om Rad eller Orta er den stygge ulven til krampa kommer.
Eller ingen av dem for den saks skyld.

Vi må vel bare innse at rent økonomisk er vi midt på tabellen i Championship.
Med tanke på den økonomiske gjørma vi har vært i er ikke det så værst.
Og etter at ER er ute av ballegrepet til Manchester gjengen er økonomien sakte men sikkert på rett vei skulle man tro.
Men fortsatt såpass anstrengt at lønnsnivået er stramt.
Legg da til at Bielsa har helt spesielle spillerkriterier og stoler helst bare på de som har vært med på oppkjøringen så sier det seg selv at dette vinduet er ekstremt krevende.
J...... frustrerende for oss men hjelper neppe å se etter syndebukker.
Håpet er at de klarer å finne skjult juvel eller to og få dem til å skrive under før røkla kaster seg over dem.
Og helst ikke flere kjekser.

Boksåpner, keeper, stopper, ving, Azar Karadas type... Alt hjelper.

Men.. har ikke for store forhåpninger og koser meg allikevel litt ekstra med sesongen.

HåvardK

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #128 på: Januar 11, 2019, 16:32:22 »
Russ Phillip Vernon:
Beren Cross (leeds-live) said he's been told goalkeeper we're looking at is from abroad and not in England.
Felix?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #129 på: Januar 11, 2019, 16:45:10 »
Russ Phillip Vernon:
Beren Cross (leeds-live) said he's been told goalkeeper we're looking at is from abroad and not in England.
Felix?

Spania...

However, it seems that they are starting to ramp up their search for a new man in between in the sticks. Football Insider‘s Pete O’Rourke writes that Leeds United are now looking at Spain for a new goalkeeper after struggling in England.

https://the72.co.uk/123054/leeds-united-looking-abroad-marcelo-bielsas-goalkeeper-search-gains-momentum/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #130 på: Januar 11, 2019, 17:47:18 »
Tydelig at vi er på jakt etter en keeper som kan bidra med beinene.

Cherry

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #131 på: Januar 11, 2019, 18:00:37 »
Tydelig at vi er på jakt etter en keeper som kan bidra med beinene.

Er en fryd og se keepere som er trygge med beina, som man spille på i pressede situasjoner og ikke bare blåser ballen opp på tribunen.
Spanjoler er flinke sånn....
 

leedslife

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #132 på: Januar 11, 2019, 18:03:12 »
Tydelig at vi er på jakt etter en keeper som kan bidra med beinene.

Er en fryd og se keepere som er trygge med beina, som man spille på i pressede situasjoner og ikke bare blåser ballen opp på tribunen.
Spanjoler er flinke sånn....

Jepp, håper bare han er nærmere Ederson enn en Bravo:-)

Fra spøk til alvor. Man så det jo ganske tydelig i kampen Huffer stod.
Har ikke peiling på om han er god med beina eller ikke, men i kampen han debuterte så måkte han jo hver eneste ball. Sikkert pga debuten, nerver osv.
Men vi mister en ekstremt viktig dimensjon i spillet vårt.

Bailey har vært opp og ned og tapt oss poeng og gitt vekk noen lette mål, men mener også han har gitt oss mål og ikke minst trygghet i de bakre rekker.


*Gitt oss mål var kanskje å ta litt i. Delaktig er vel mer riktig!
« Siste redigering: Januar 11, 2019, 18:04:50 av leedslife »

Sølvreven

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #133 på: Januar 11, 2019, 18:04:55 »
Leeds United have approached, and had a bid accepted for the Spanish Goalkeeper, Kiko Casilla, according to Leeds Media, and are set to announce the completion of the signing this Monday.
Casilla is 32 years old, and the 3rd choice Goalkeeper for European giants, Real Madrid. He’s a Goalkeeper who has Champions league experience, and is no stranger to playing out of the back at Real Madrid.
With a Goalkeeper of his experience coming in, it is no doubt that he is intended as the number 1, ahead of the Leeds United prodigy, Peacock-Farrell.
Casilla is a name that has been thrown around inside the club, but with negotiations with Karl Darlow being unsuccessful, it means that Casilla is someone Leeds had in mind as an alternative our team believes.
His career and status isn’t befitting by being a third choice Goalkeeper at his age, meaning a move to Leeds United isn’t unlikely. It is understood that Leeds have had a bid accepted, and player negotiations are going smoothly, with the wage of the Goalkeeper already agreed.
According to reports, Leeds are ready to announce the experienced Keeper this coming Monday if negotiations remain successful.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

leedslife

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #134 på: Januar 11, 2019, 18:06:43 »
Leeds United have approached, and had a bid accepted for the Spanish Goalkeeper, Kiko Casilla, according to Leeds Media, and are set to announce the completion of the signing this Monday.
Casilla is 32 years old, and the 3rd choice Goalkeeper for European giants, Real Madrid. He’s a Goalkeeper who has Champions league experience, and is no stranger to playing out of the back at Real Madrid.
With a Goalkeeper of his experience coming in, it is no doubt that he is intended as the number 1, ahead of the Leeds United prodigy, Peacock-Farrell.
Casilla is a name that has been thrown around inside the club, but with negotiations with Karl Darlow being unsuccessful, it means that Casilla is someone Leeds had in mind as an alternative our team believes.
His career and status isn’t befitting by being a third choice Goalkeeper at his age, meaning a move to Leeds United isn’t unlikely. It is understood that Leeds have had a bid accepted, and player negotiations are going smoothly, with the wage of the Goalkeeper already agreed.
According to reports, Leeds are ready to announce the experienced Keeper this coming Monday if negotiations remain successful.

Det lover godt!

Bjorn

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #135 på: Januar 11, 2019, 18:14:22 »
Leeds United have approached, and had a bid accepted for the Spanish Goalkeeper, Kiko Casilla, according to Leeds Media, and are set to announce the completion of the signing this Monday.
Casilla is 32 years old, and the 3rd choice Goalkeeper for European giants, Real Madrid. He’s a Goalkeeper who has Champions league experience, and is no stranger to playing out of the back at Real Madrid.
With a Goalkeeper of his experience coming in, it is no doubt that he is intended as the number 1, ahead of the Leeds United prodigy, Peacock-Farrell.
Casilla is a name that has been thrown around inside the club, but with negotiations with Karl Darlow being unsuccessful, it means that Casilla is someone Leeds had in mind as an alternative our team believes.
His career and status isn’t befitting by being a third choice Goalkeeper at his age, meaning a move to Leeds United isn’t unlikely. It is understood that Leeds have had a bid accepted, and player negotiations are going smoothly, with the wage of the Goalkeeper already agreed.
According to reports, Leeds are ready to announce the experienced Keeper this coming Monday if negotiations remain successful.

Det lover godt!

Ja, om det stemmer så..  ;)
Marching On! 4276

Torpe-do

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #136 på: Januar 11, 2019, 18:29:52 »
Casilla? Seriøst?? Haha - det byr meg ikkje imot!

Det er vel ikkje så mange år sidan han var "verdas beste" keeper?? Ellers blandar eg han med nokon andre?

32 år kan jo óg vere ein ideell alder for anskaffelse av ein keeper?!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #137 på: Januar 11, 2019, 18:38:36 »
Casilla? Seriøst?? Haha - det byr meg ikkje imot!

Det er vel ikkje så mange år sidan han var "verdas beste" keeper?? Ellers blandar eg han med nokon andre?

32 år kan jo óg vere ein ideell alder for anskaffelse av ein keeper?!

Hehe, tenkte tanken sjøl men det er nok ikke ham.

https://no.wikipedia.org/wiki/Kiko_Casilla
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sølvreven

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #138 på: Januar 11, 2019, 18:53:21 »
Pawel Cibliki utlånt til Elfsborg.. Burde vi ikke latt han få en sjanse når vi mangler vingspillere?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #139 på: Januar 11, 2019, 18:56:42 »
Pawel Cibliki utlånt til Elfsborg.. Burde vi ikke latt han få en sjanse når vi mangler vingspillere?
Det er vel ikke slik at Moldefansen er over seg av begeistring???  :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Milou

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #140 på: Januar 11, 2019, 19:38:15 »
Casilla? Seriøst?? Haha - det byr meg ikkje imot!

Det er vel ikkje så mange år sidan han var "verdas beste" keeper?? Ellers blandar eg han med nokon andre?

32 år kan jo óg vere ein ideell alder for anskaffelse av ein keeper?!
Det er nok Iker Casillas du tenkte på, og det gjorde et også først, så egentlig gjorde eit lite hopp i stolen her. Kiko er nok ikkje heilt i samme klasse. Et har null kjennskap til han, men ein Real Madrid keeper har nok kvalitet sjøl om han er 3dje keeper. Så får vi håpe at han (og kona) trives i Leeds...

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #141 på: Januar 11, 2019, 20:25:27 »
Pawel Cibliki utlånt til Elfsborg.. Burde vi ikke latt han få en sjanse når vi mangler vingspillere?
Det er vel ikke slik at Moldefansen er over seg av begeistring???  :o
Mangler da ikke kanter? Flere som kan spille der. Nei, la han dra.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #142 på: Januar 11, 2019, 22:53:30 »
Sååå bekrefter Phil hay det:

 
Phil Hay
@PhilHayYEP

Exc: Some major transfer news - Leeds United close to sealing permanent deal for Real Madrid goalkeeper
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bromancer

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #143 på: Januar 11, 2019, 23:00:10 »
Pawel Cibliki utlånt til Elfsborg.. Burde vi ikke latt han få en sjanse når vi mangler vingspillere?
Det er vel ikke slik at Moldefansen er over seg av begeistring???  :o
Mangler da ikke kanter? Flere som kan spille der. Nei, la han dra.

Bomkjøp, savnes ikke. Vi har CLARKE!

pedro

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #144 på: Januar 11, 2019, 23:04:54 »
Etter dagens kamp er det bare å slette denne tråden.....me trenger ikkje påfyll av spillere. Detta laget er godt nok til direkte opprykk og det som mestere 8)
Leedsomaniac

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #145 på: Januar 11, 2019, 23:06:19 »
Etter dagens kamp er det bare å slette denne tråden.....me trenger ikkje påfyll av spillere. Detta laget er godt nok til direkte opprykk og det som mestere 8)
En ny keeper må vi nok ha.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

pedro

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #146 på: Januar 11, 2019, 23:09:46 »
Etter dagens kamp er det bare å slette denne tråden.....me trenger ikkje påfyll av spillere. Detta laget er godt nok til direkte opprykk og det som mestere 8)
En ny keeper må vi nok ha.

Nja, kun det då ;D
Leedsomaniac

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #147 på: Januar 12, 2019, 15:33:52 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #148 på: Januar 12, 2019, 20:02:47 »
McKinstry-dealen i vasken? Soton har visstnok lagt inn bud.

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-could-be-set-for-transfer-blow-as-premier-league-outfit-launch-bid-for-target/

Tja. Hvis vi skal kunne konkurrere med PL-klubber før vi selv er i PL, så må det være nå. Akademiet er definitivt på opptur og
med den "revolusjonen" vi har hatt under Bielsea (og Radz), tror jeg en 16 åring og hans rådgivere/foreldre fort kan ende opp med å velge Leeds. Men Soton har jo også vært flinke til å få frem nye toppspillere over lang tid. Vi får se.

Uansett. One for the future, og jeg liker at klubben vår har fokus på utvikling av ungdomsspillere. Rykker vi opp, kommer vi vel ikke unna noe dyre investeringer, men vi vil uansett ikke ha midler på nivå med toppklubbene i PL.

Ove

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #149 på: Januar 12, 2019, 21:42:14 »
Casilla positiv til å flytte til Leeds.  Det er jo en god start  :)

http://www.insidefutbol.com/2019/01/12/kiko-casilla-positive-about-leeds-united-move/405558/