Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26

Started by Promotion 2010, April 03, 2019, 13:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Cherry

Veldig forstyrrende med transfer vindu selvsagt, men det gjelder jo for alle klubber -
Inntil det ( i England) stenger 2. september.
Tror fortsatt Summerville blir solgt (mer enn at Everton henter Gnonto) - og at vi derfor i den sammenheng` kommer til å hente en kreativ kraft for å dekke opp.

Det er «domino-effekt» som rår i mange klubber i dette vinduet.
 

Sydhagen

Jeg begynner å tro at Cree blir værende den kommende sesongen. Han er dyr, og det virker som at klubbene dropper ham, og går for andre løsninger. Liverpool ryktes å gå for andre spillere, og WH har ikke pengene.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Andersen

Leser stadig at Leeds United har såpass bra økonomi nå at de trenger ikke selge hverken Summerville eller Gnonto til andre klubber , men at klubben kan bli fristet til å selge hvis det riktige budet på feks Summerville kommer de har jo priset han ganske høyt og det skulle bare mangle! Skulle 30 - 40 millioners budet komme ? har vist nok Summerville og hans folk blitt enige med klubben at han kan gå.Klubben skylder ham det sies det. Men jeg håper i det lengste at både Gnonto og Summerville blir i hvertfall en sesong til. MOT.

stian

Litt stille på rykte-fronten nå, men denne Ljubicic går igjen. Før helgen ble det også skrevet om at Gretar Steinsson hadde reist til Köln for å få til en deal.

Når vi har solgt både Kamara og Gray gir det mening å hente en midtbanespiller i tillegg til Rothwell. Jeg har aldri hørt om Ljubicic, men beskrivelsen virker som noe som passer oss bra - først og fremst defensiv midtbanespiller, men anvendelig i flere roller. Hvis summen på 4 mill er i nærheten, så virker dette som ganske klok butikk. Det gjør oss litt mindre sårbare om det skulle komme et monsterbud på Gruev, også.


https://motleedsnews.com/transfers/gretar-steinsson-sent-to-germany-to-finalise-deal-for-fc-koln-ace-dejan-ljubicic/

Kontakinte

Quote from: stian on July 29, 2024, 11:26:20Litt stille på rykte-fronten nå, men denne Ljubicic går igjen. Før helgen ble det også skrevet om at Gretar Steinsson hadde reist til Köln for å få til en deal.

Når vi har solgt både Kamara og Gray gir det mening å hente en midtbanespiller i tillegg til Rothwell. Jeg har aldri hørt om Ljubicic, men beskrivelsen virker som noe som passer oss bra - først og fremst defensiv midtbanespiller, men anvendelig i flere roller. Hvis summen på 4 mill er i nærheten, så virker dette som ganske klok butikk. Det gjør oss litt mindre sårbare om det skulle komme et monsterbud på Gruev, også.


https://motleedsnews.com/transfers/gretar-steinsson-sent-to-germany-to-finalise-deal-for-fc-koln-ace-dejan-ljubicic/
Selger gjerne Gruev til halv monsterpris ;)

Cherry

#10865
https://www.teamtalk.com/leeds-united/primed-to-pounce-two-top-targets-summerville-gnonto-leave-whites-move-elite-champ-star-ruled-out

Fra før helgen som var.
Farke uttalte etter Schalke kampen at de så/ser etter CB og en 8èr.......MEN spillere som passer inn både i gruppa, som person og i pris selvsagt.
 

peacock

Quote from: Cherry on July 29, 2024, 12:10:42https://www.teamtalk.com/leeds-united/primed-to-pounce-two-top-targets-summerville-gnonto-leave-whites-move-elite-champ-star-ruled-out

Fra før helgen som var.
Farke uttalte etter Schalke kampen at de så/ser etter CB og en 8èr.......MEN spillere som passer inn både i gruppa, som person og i pris selvsagt.

CB? Han sa vel full-backs?

Cherry

Quote from: peacock on July 29, 2024, 13:31:36
Quote from: Cherry on July 29, 2024, 12:10:42https://www.teamtalk.com/leeds-united/primed-to-pounce-two-top-targets-summerville-gnonto-leave-whites-move-elite-champ-star-ruled-out

Fra før helgen som var.
Farke uttalte etter Schalke kampen at de så/ser etter CB og en 8èr.......MEN spillere som passer inn både i gruppa, som person og i pris selvsagt.

CB? Han sa vel full-backs?

Ja, det er jo det....central back , midtstopper. ;)
 

karaba

Quote from: Cherry on July 29, 2024, 13:47:59
Quote from: peacock on July 29, 2024, 13:31:36
Quote from: Cherry on July 29, 2024, 12:10:42https://www.teamtalk.com/leeds-united/primed-to-pounce-two-top-targets-summerville-gnonto-leave-whites-move-elite-champ-star-ruled-out

Fra før helgen som var.
Farke uttalte etter Schalke kampen at de så/ser etter CB og en 8èr.......MEN spillere som passer inn både i gruppa, som person og i pris selvsagt.

CB? Han sa vel full-backs?

Ja, det er jo det....central back , midtstopper. ;)

Dette er vel for å slippe og bruke Ampadu som midtstopper igjen ved skader. Per i dag så er det jo bare Rodon, Struijk og Wøber som er tiltenkt den rollen

Albert Johanneson

#10869
CB = midtstopper (Cooper, Rodon)
FB = venstre og høyre back (Firpo, Bogle)

Så Farke ser vel fortsatt etter en venstreback..?

Cherry

#10870
Allrounder ....

https://www.footballfancast.com/leeds-united-lining-up-move-for-torunarigha-jayden-bogle/

Husk at vi nå har Wòber også, som kan bekle` venstre siden av forsvaret - som Strujic.
Firpo bør være 1.valg på VB da.
 

auren

LUFCMOT
@LUFCMOTcom
🗞 Leeds United have registered their interest in signing Birmingham City midfielder Jordan James. [Football Insider] #LUFC


Ser han har blitt nevnt som et ønske på Waccoe, så tvilsomt om det er noe annet enn dette...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sterland

Quote from: Cherry on July 30, 2024, 09:32:04Allrounder ....

https://www.footballfancast.com/leeds-united-lining-up-move-for-torunarigha-jayden-bogle/

Husk at vi nå har Wòber også, som kan bekle` venstre siden av forsvaret - som Strujic.
Firpo bør være 1.valg på VB da.
Mener Firpo bør selges, ellers får vi trolig nok en Koch-historie. Hvor han fullfører kontrakten, og forsvinner gratis. Han er alt for skadeutsatt til at vi bør tilby ny kontrakt. Byram/Wöber/Struijk bør holde, til vi ser status eter sesongen.

auren

Quote from: Sterland on July 30, 2024, 11:21:26
Quote from: Cherry on July 30, 2024, 09:32:04Allrounder ....

https://www.footballfancast.com/leeds-united-lining-up-move-for-torunarigha-jayden-bogle/

Husk at vi nå har Wòber også, som kan bekle` venstre siden av forsvaret - som Strujic.
Firpo bør være 1.valg på VB da.
Mener Firpo bør selges, ellers får vi trolig nok en Koch-historie. Hvor han fullfører kontrakten, og forsvinner gratis. Han er alt for skadeutsatt til at vi bør tilby ny kontrakt. Byram/Wöber/Struijk bør holde, til vi ser status eter sesongen.

Struijk og Wöber er særdeles defansive wingbacker og bør kun benyttes som nødløsninger, evt i en treer bak der f.eks. James kan være wingback (slik som mot Hannover). Firpo 10 av 10 ganger foran dem. Byram er vel nesten enda mer skadeutsatt enn Firpo. På sitt beste absolutt en habil spiller. Firpo har vært en av våre mest stabile og gode spillere fra januar og ut sesongen, og har vel vist i pre season at han er veldig nyttig offansivt.

Kunne godt tenkt meg en ung, lovende prospect alla Harrison Burrows. Synd han gikk til Blades på "billigsalg".

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

peacock

Quote from: auren on July 30, 2024, 11:28:37
Quote from: Sterland on July 30, 2024, 11:21:26
Quote from: Cherry on July 30, 2024, 09:32:04Allrounder ....

https://www.footballfancast.com/leeds-united-lining-up-move-for-torunarigha-jayden-bogle/

Husk at vi nå har Wòber også, som kan bekle` venstre siden av forsvaret - som Strujic.
Firpo bør være 1.valg på VB da.
Mener Firpo bør selges, ellers får vi trolig nok en Koch-historie. Hvor han fullfører kontrakten, og forsvinner gratis. Han er alt for skadeutsatt til at vi bør tilby ny kontrakt. Byram/Wöber/Struijk bør holde, til vi ser status eter sesongen.

Struijk og Wöber er særdeles defansive wingbacker og bør kun benyttes som nødløsninger, evt i en treer bak der f.eks. James kan være wingback (slik som mot Hannover). Firpo 10 av 10 ganger foran dem. Byram er vel nesten enda mer skadeutsatt enn Firpo. På sitt beste absolutt en habil spiller. Firpo har vært en av våre mest stabile og gode spillere fra januar og ut sesongen, og har vel vist i pre season at han er veldig nyttig offansivt.

Kunne godt tenkt meg en ung, lovende prospect alla Harrison Burrows. Synd han gikk til Blades på "billigsalg".

auren

Det hjelper lite at Firpo er god offensivt, når han er helt ubrukelig defensivt.

auren

Quote from: peacock on July 30, 2024, 11:44:19
Quote from: auren on July 30, 2024, 11:28:37
Quote from: Sterland on July 30, 2024, 11:21:26
Quote from: Cherry on July 30, 2024, 09:32:04Allrounder ....

https://www.footballfancast.com/leeds-united-lining-up-move-for-torunarigha-jayden-bogle/

Husk at vi nå har Wòber også, som kan bekle` venstre siden av forsvaret - som Strujic.
Firpo bør være 1.valg på VB da.
Mener Firpo bør selges, ellers får vi trolig nok en Koch-historie. Hvor han fullfører kontrakten, og forsvinner gratis. Han er alt for skadeutsatt til at vi bør tilby ny kontrakt. Byram/Wöber/Struijk bør holde, til vi ser status eter sesongen.

Struijk og Wöber er særdeles defansive wingbacker og bør kun benyttes som nødløsninger, evt i en treer bak der f.eks. James kan være wingback (slik som mot Hannover). Firpo 10 av 10 ganger foran dem. Byram er vel nesten enda mer skadeutsatt enn Firpo. På sitt beste absolutt en habil spiller. Firpo har vært en av våre mest stabile og gode spillere fra januar og ut sesongen, og har vel vist i pre season at han er veldig nyttig offansivt.

Kunne godt tenkt meg en ung, lovende prospect alla Harrison Burrows. Synd han gikk til Blades på "billigsalg".

auren

Det hjelper lite at Firpo er god offensivt, når han er helt ubrukelig defensivt.

I denne divisjonen vil vi styre de aller fleste kampene og da trenger vi offansive backer og ikke en midtstopper på backen. Firpo er ikke ubrukelig defansivt i denne divisjonen, men rykker vi opp bør vi absolutt se oss om etter et annet alternativ.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

peacock

Quote from: auren on July 30, 2024, 11:46:44
Quote from: peacock on July 30, 2024, 11:44:19
Quote from: auren on July 30, 2024, 11:28:37
Quote from: Sterland on July 30, 2024, 11:21:26
Quote from: Cherry on July 30, 2024, 09:32:04Allrounder ....

https://www.footballfancast.com/leeds-united-lining-up-move-for-torunarigha-jayden-bogle/

Husk at vi nå har Wòber også, som kan bekle` venstre siden av forsvaret - som Strujic.
Firpo bør være 1.valg på VB da.
Mener Firpo bør selges, ellers får vi trolig nok en Koch-historie. Hvor han fullfører kontrakten, og forsvinner gratis. Han er alt for skadeutsatt til at vi bør tilby ny kontrakt. Byram/Wöber/Struijk bør holde, til vi ser status eter sesongen.

Struijk og Wöber er særdeles defansive wingbacker og bør kun benyttes som nødløsninger, evt i en treer bak der f.eks. James kan være wingback (slik som mot Hannover). Firpo 10 av 10 ganger foran dem. Byram er vel nesten enda mer skadeutsatt enn Firpo. På sitt beste absolutt en habil spiller. Firpo har vært en av våre mest stabile og gode spillere fra januar og ut sesongen, og har vel vist i pre season at han er veldig nyttig offansivt.

Kunne godt tenkt meg en ung, lovende prospect alla Harrison Burrows. Synd han gikk til Blades på "billigsalg".

auren

Det hjelper lite at Firpo er god offensivt, når han er helt ubrukelig defensivt.

I denne divisjonen vil vi styre de aller fleste kampene og da trenger vi offansive backer og ikke en midtstopper på backen. Firpo er ikke ubrukelig defansivt i denne divisjonen, men rykker vi opp bør vi absolutt se oss om etter et annet alternativ.

auren

Skriver du defansivt med vilje?

Cherry

Er Sara det er flest rykter om nå, koster penger....men KAN være verdt det.
 

auren

Quote from: Cherry on July 30, 2024, 14:42:51Er Sara det er flest rykter om nå, koster penger....men KAN være verdt det.

Sara kommer kun om Summerville selges tenker jeg. Pt har vi vel ikke pengene til ham. Er det 15-20 millioner de skal ha for ham?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Quote from: auren on July 30, 2024, 15:13:25
Quote from: Cherry on July 30, 2024, 14:42:51Er Sara det er flest rykter om nå, koster penger....men KAN være verdt det.

Sara kommer kun om Summerville selges tenker jeg. Pt har vi vel ikke pengene til ham. Er det 15-20 millioner de skal ha for ham?

auren

Det er sikkert urealistisk, men det hadde kanskje ikke vært så dumt å være offensive og gå for Sara i sommer hvis muligheten er der?

Både Summerville og Gnonto kam forsvinne raskt og begge er garantert salgbare i januar også. Det koster skjorta og er definitivt en risiko, men så lenge det er innenfor samme regnskapsår så er det i alle fall mulig.

Lucas the Kop Cat

#10880
Quote from: stian on July 30, 2024, 16:18:08
Quote from: auren on July 30, 2024, 15:13:25
Quote from: Cherry on July 30, 2024, 14:42:51Er Sara det er flest rykter om nå, koster penger....men KAN være verdt det.

Sara kommer kun om Summerville selges tenker jeg. Pt har vi vel ikke pengene til ham. Er det 15-20 millioner de skal ha for ham?

auren

Det er sikkert urealistisk, men det hadde kanskje ikke vært så dumt å være offensive og gå for Sara i sommer hvis muligheten er der?

Både Summerville og Gnonto kam forsvinne raskt og begge er garantert salgbare i januar også. Det koster skjorta og er definitivt en risiko, men så lenge det er innenfor samme regnskapsår så er det i alle fall mulig.
Problemet med å kjøpe før man selger er at når en MÅ selge, så synker prisen vi får for Summerville.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Johnnyj

Lagde en liten oppsummering av alle ryktenene jeg har fått med meg den siste tiden:

Gennadiy Synchuk
18 år gammel Ukrainer som spiller på nivå 2 i hjemlig liga. Imponert stort i både U23 EM (der de vant finalen mot Spania), og for Ukrainas U19 lag.
Etter å ha sett flere youtube-videoer så ser han ut som en offensiv midtbanespiller (spilt mest på høyrekant) som har god teknikk, liker å utfordre og som har en farlig skuddfot. Mangler nok endel på fysikk og hurtighet utifra de bildene jeg har sett men råmateriale er der definitivt.

Fode Ballo Toure
AC Milan-spiller som var lånt ut til Fulham forrige sesong. Rukket å bli 27 år gammel men har en fin historikk fra den franske toppdivisjonen. Offensiv venstreback. Enig med AC Milan om å trene alene frem til han blir solgt. Blitt linket mye til Leeds den siste uka. Betyr det at Firpo er på vei ut? Eller vil han hentes for å gi spanjolen sårt tiltrengt konkurranse?

Dejan Ljubicic
Et bud på 3,4m£  ble avslått av Köln. Lest rykter om at de vil ha 8,5m£ så vi er med andre ord fortsatt langt unna en avtale. Om det kommer et nytt bud eller ikke er uavklart.
Teknisk bra spiller med god fysikk som kan bekle alle roller på midtbanen, men har (etter min mening) vært best som hengende spiss. Blitt flyttet lenger ned på banen de siste årene og bevist at han også har gode defensive kvaliteter. Er nok primært i "Kamara-rollen" han ville spilt om han signerte for Leeds.

Ao Tanaka
Vært også mange skriverier om at Düsseldorf-spilleren er på lista til Farke. En 26 år gammel boks til boks-spiller som dekker mye rom og har svakheter. Han spiller medspillerne sine gode og gjør også "drittjobben".
Kontrakten hans går ut om ett år, og prislappen er lite avskrekkende. Tyskerne krever i underkant av 3,5 millioner€ for han, noe som til sammenligning er under halvparten av hva Köln vil ha for Ljubicic.
Tanaka er nok derfor et mer fornuftig alternativ.
Milevis bedre enn det landsmannen Ideguchi var da han ble hentet til oss. Ideguchi har forøvrig blitt en viktig brikke for Vissel Kobe i Japan, for de som skulle bry seg om hans videre karriere.

Gabriel Sara
Trenger vel ingen introduksjon? Mer og mer klart at han er på vei ut av klubben. Leeds har vist interesse men det har også flere Serie A-klubber, og senest Galatsaray. Det siste jeg leste var at Norwich ønsker 17m€.
Spørs nok om det avhenger av et Summerville/Gnonto-salg.

Jordan James
Første gang jeg leser interesse om han i dag, men ser ut til at han passer fint inn i "profilen" vår. 20 år gammel walisisk landslagsspiller. Altså er han allerede godt kjent med spillerne i vår Walisiske kontingent. Ærlig talt så kjenner jeg ikke så veldig godt til han, da jeg har fulgt lite med på Birmingham City men har allerede over 100 kamper for klubben, og er veldig moden for alderen. Skal visst minne litt om Archie Gray, men er mer offensiv i spillestilen.


Ut?
Pålitelige kilder hevder at hverken West Ham eller Everton ønsker å fortsette jakten på Summerville og Gnonto. Cree blir for dyr for WH og Everton har nettopp signert danske Jesper Lindstrøm.

Wöber og Firpo er også to spillere som kan forsvinne til henholdsvis Mönchengladbach og Real Betis. Men det er heller tvilsomt at noen av klubbene klarer å møte "the asking price"




GeirO

Ifølge LeedsLive er både Atalanta, Leicester og Palace også ute etter Sara. Skal vel mye til for at han tar et år til i championship.
MOT

stian

Quote from: GeirO on July 31, 2024, 01:09:48Ifølge LeedsLive er både Atalanta, Leicester og Palace også ute etter Sara. Skal vel mye til for at han tar et år til i championship.

Da blir det nok tøft, ja. Det spørs litt hva de andre klubbene ser for seg av rolle og status i klubben - i Leeds kan han åpenbart regne med å være en nøkkelspiller. Men for en spiller på 25 år som allerede har dominert i divisjonen virker det logisk å prøve seg et steg opp.

Dennis

#10884
Quote from: Sydhagen on July 28, 2024, 20:04:09Jeg begynner å tro at Cree blir værende den kommende sesongen. Han er dyr, og det virker som at klubbene dropper ham, og går for andre løsninger. Liverpool ryktes å gå for andre spillere, og WH har ikke pengene.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Salget av Archie gjorde (visstnok) at Leeds ikke trenger å selge. Det er i alle fall det vi blir fortalt. Så har utvilsomt spillerne mye makt, dersom den riktige klubben kommer på banen. Med andre ord er det snakk om prisen, ikke salg eller ikke. Leeds trengte jo visstnok heller ikke å selge Archie Gray, inntil det plutselig ble fryktelig hast med PSR og dermed å få sendt han sørover om det så var Spurs eller mektige Brentford.

Jeg tror det i beste fall er 50/50 sjanse for at Summerville blir. Skal man tro på rapportene har det vært noen beilere der allerede og at salg av Cree var Plan A for Leeds, men Summerville ønsket ikke overgang. Sannheten i det vet ikke jeg, men jeg tror uansett det avhenger av hvilke klubber som dukker opp. Ett rykte har vært Crystal Palace og at Summerville ikke skal ha ønsket en overgang dit. Jeg har vondt for å tro at han ikke ville sett på London og et lag som virkelig storspilte mot slutten av forrige sesong, som aktuelt. Han er nok en ambisiøs gutt, men teamet rundt han ser nok muligheten til et "mellomsteg" i en slik klubb. Olise brukte tre år der på steget fra Reading til Bayern Munchen og Eze har fire år etter overgangen fra QPR blitt linket til langt større klubber han også. Tar man Zaha med i ligningen, er det tydelig at CP er et lag hvor det er godt å være dribleving.

Nå er ikke meninga å drive salg av Summerville til Crystal Palace her. På ingen måte. Tvert imot, blir jeg irritert nok når jeg hører folk som Simon Rix (Kaizer Chiefs) forsvare salget av Archie med "at alle Leedsfans forstår nok at man tar valget når (SELVESTE) Tottenham kommer på banen" og at både Andy og Frank og postmannen til naboen skal ha dukket opp på Archies soverom for å kreve at han godtok den overgangen. Joda, implisert i en slik uttalelse er nok at Spurs spiller i Europa, øvre halvdel av Premier League og fikk flerdoblet lønn, men det er jo her Leeds burde vært.

Man kan med rette si at 'vi er jo ikke der, så vi må selge'. Så er det også brutalt nok slik at så lenge vi selger våre beste spillere, blir veien tilbake dit ikke kortere... 

Dette er poenget mitt; dersom en klubb som feks Crystal Palace kommer på banen med Olise- eller eventuelt Eze-penger og behov for en ving til, er nok en type som Summerville aktuell. Frykten min her er at dette vil være en overgang som fort kan materialisere seg mot slutten av vinduet, da Leeds plutselig har dårlig tid til å finne en erstatter. Kommer det et bud i Archie-klassen, er jeg sikker på Leeds godtar det. Så blir det et spørsmål om timing og erstattere.

Farke er avhengig av at enkeltspillere leverer i større grad enn systemet offensivt (om ikke tendensene i pre season fester seg i neste sesong) og dermed er Summerville utrolig viktig. Vår beste spiller i fjor, ikke minst når det gjaldt å skape og score mål. I mitt hode var han solgt så fort Leeds tapte PO, men foreløpig har det ikke skjedd. Tar meg selv litt i å ikke være spesielt bekymra for et slikt salg, men jeg tror det avhenger langt mer av å være litt forberedt på at han ville/vil forsvinne (i motsetning til Archie) enn at jeg tror det går på skinner å spille en hel sesong uten han.

Jeg er heller ikke så sikker på at uttalelsene om at han ikke skal presse på noen overgang eller er fornøyd med et år til i Ch stikker så fryktelig mye dypere enn at han avventer situasjonen. Mye skjer i august, når klubbene i de største ligaene skal sette sine staller eller har bommet på sitt første- og andrevalg og begynner å bli desperate. Da stikker nok årets spiller i Championship seg ut.

Hadde i utgangspunktet håpet et salg av Summerville ville gjort at vi ikke hadde trengt å selge Archie Gray, men next best thing håper jeg er det motsatte. I det minste virker han pt ikke å presse på for noen overgang og det er en god ting. Summerville var utvilsomt en viktigere spillere enn Archie i fjor og ville vært det i kommende sesong også, men Gray var for meg potensielt 'face of the franchise' i en årrekke som det heter i NFL.

Nu vel, nå handler det om å beholde de beste og helst supplere med et par til i noen posisjoner. Vi var ikke direkte uheldig med skader i fjor heller. Byram og Firpo var vel utrolig nok ikke ute på likt og med Struijks skade var det essensielt at ikke Gruev og Kamara gikk på noen perioder ute slik at Ampadu kunne ha den posisjonen. Ikke så sikker på vi er like heldige en gang til.

Marching on together!


Asbjørn

Leeds United, as reported by
@skysports_sheth
, in advanced talks with West Ham over Crysencio Summerville. Leeds tight lipped on the numbers, so far, but fans will want to see this 'ability to dictate terms' reflected if a deal comes to fruition.'

https://x.com/GrahamSmyth/status/1818669023027962216

Tre ting.
1. Eg er glad det skjer nå og ikkje noen dager før vinduet stenger (men er jo ikkje glad for å miste ham)... 
2. Prisen. Var Leeds' stance berre 'talk' eler får vi god pris på ham?
3. Replacement. Hàr de noen 'klar', er vedkommende tilgjengelig, og vil Leeds unngå å komme svekket ut???
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Huff, blir helt matt. En hel måned igjen av vinduet. Mon tro hva vi stiller med i starten av september?

auren

Ja, da var dagen kommet for de virkelige troverdige ryktene ift Cree. Sannsynligvis ender han nå opp i WH, når det står advanced talks. Tipper vi ender opp med 25-30 millioner + 5-10 i prestasjonsbonuser. 25+10 kanskje?

Erstatteren bør være en skikkelig 10-er alla Sara, men han venter nok også på sin PL-overgang. Vi bør ihvertfall ha nok midler til å hente en solid erstatter + en ny midtbanespiller (Ljubicic?) og en back.

Listen er nok klar, men frykter top targets ikke er helt tilgjengelige enda...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Quote from: Asbjørn on July 31, 2024, 17:44:56Leeds United, as reported by
@skysports_sheth
, in advanced talks with West Ham over Crysencio Summerville. Leeds tight lipped on the numbers, so far, but fans will want to see this 'ability to dictate terms' reflected if a deal comes to fruition.'

https://x.com/GrahamSmyth/status/1818669023027962216

Tre ting.
1. Eg er glad det skjer nå og ikkje noen dager før vinduet stenger (men er jo ikkje glad for å miste ham)... 
2. Prisen. Var Leeds' stance berre 'talk' eler får vi god pris på ham?
3. Replacement. Hàr de noen 'klar', er vedkommende tilgjengelig, og vil Leeds unngå å komme svekket ut???


Går Summerville så kommer Sara og en ving inn håper jeg. Kanskje Morgan Whittaker?

Sara kan spille er best som 6,8er, men god også som 4 og 10er. Svært andvendlig og en på midten med bra skudd. Drømmesignering og veier opp for et evt Summerville salg.

Gnonto og James rene vinger. Rutter ut på ving. Tror han er best der. Aaronson kan spille ving. Tipper det blir hentet en ving i tillegg for å ha bra cover på 10ern og vingene.



Synd og miste Summerville. Fantastisk spiller. Det bør koste West H mye..men det betyr ikke at Leeds blir svekket om de rette blir hentet inn.