Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26

Started by Promotion 2010, April 03, 2019, 13:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 25 Guests are viewing this topic.

leedslife

Gustavo Hamer created 70 chances in the Premier League last season. That's more than Kevin De Bruyne, James Maddison & Mohamed Salah.

Would be an unreal signing for Leeds United.

@Betfair

Sydhagen

Jeg tolker det slik at vi ikke er ute etter Hamer lenger og at denne japsen blir hentet i stedet for.
Mulig jeg tar feil, men..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Ser vi sånn ut lørdag morgen? Da har 49ers levert til terningkast 7

Det er vel Aarons/Wijndal, Hamer/Tanaka og Sallai som er hetest nå!

Jo nærmere fredag uten ny 8er, jo større sjanse for Hamer..

Hadde gjerne sett noen troverdige kilder på interesse for Bamford..

Blir noen spennende dager!

Meslier - Darlow - Cairns

Bogle - Byram
Rodon - Debayo
Strujik- Wöber
Firpo- Aarons/Wijndal

Ampadu - Gruev - Crewe
Hamer/Tanaka - Rothwell

Gnonto - James
Sallai - Aaronson - Gelhardt - Chambers
Solomon - Ramazani

Joseph - Piroe - Gray - Bamford

auren

David Anderson
@MirrorAnderson
Leeds want Fortuna Düsseldorf's Ao Tanaka after Sheffield United rejected their £13m offer for Gus Hamer and Bournemouth's Philip Billing said he would not drop down to the Championship. Leeds are also keen on Freiburg's Roland Sallai, but a deal is unlikely. #lufc

Det er det som er frykten nå. At vi kun får Tanaka og en back på lån.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Smyth har dog tro på en 10-er blir signert:

@GrahamSmyth
At that point when anything can change but Philip Billing looks like a no go.  Leeds United did make contact. Iraola has spoken about the midfielder now.

Prediction? Tanaka, a FB and have a hunch they still do another. A 10 hopefully.

auren

Eriksen55

Quote from: auren on August 28, 2024, 18:14:11David Anderson
@MirrorAnderson
Leeds want Fortuna Düsseldorf's Ao Tanaka after Sheffield United rejected their £13m offer for Gus Hamer and Bournemouth's Philip Billing said he would not drop down to the Championship. Leeds are also keen on Freiburg's Roland Sallai, but a deal is unlikely. #lufc

Det er det som er frykten nå. At vi kun får Tanaka og en back på lån.

auren

Ender vi med Aarons og Tanaka så er ikke det helkrise da.. De to sammen med Solomon og Ramazani siste uken er godkjent og vel så det. Hamer i stedet for Tanaka og Sallai i tillegg løfter det fra terningkast 5 til 7!

Men kommer det ikke flere så blir det tynt!

leedslife

Aarons er jo egenlig en veldig god signering, for oss i denne divisjonen, selv om han desverre har stangnert i utvikling.
Godt med erfaring tross sin rel unge alder og ikke minst en virkelig god rollespiller under et Farke tankesett. Er jo utvilsomt et fantastisk cover og utfordringen foran han er jo ikke større enn at det kan kanskje tenne en gnist hos han igjen.

Jeg kjenner ikke til Tanaka - er dette en 4ér eller 8er?
Jeg leste og om han Ipswich supporteren som gikk av hengslende etter de møtte dem i pre-season...
Men følelsen er at dette er en voldsom nedgradering fra Hamer og Billing - som i mine øyne er av kvalitet jeg håpet vi ville klare å verve til oss.
Ja, vi kan skyte gullfuglen med Tanaka, men som oftest så blir det "så der" med slike overganger for Leeds sin del.

Solomon er vel først og fremst en case som gagner alle tre parter.
Spurs får gitt verdifull matchtrening på et høyt fysisk nivå til en spiller som var vekke hele fjoråret.
Leeds får, om han er fit, en spiller som er for god for denne ligaen - dette var Salomon som senket R Madrid på Di Stefano for 4 sesonger siden med Shaktar.
Hadde noen helt ville kamper i Europa.
Solomon kan rigge seg selv godt ved neste korsvei (overgangsvindu). Han er vel på andre året av en femårskontrakt.
Uten skader og en god sesong for Leeds så blir nok beilerene på et atskillig høyere nivå enn Leeds og Getafe.

Akkurat nu etter salget av Summerville og Rutter så er det vel bare Ramazani som har den verdien at han kan videreutvikles og profileres på senere?

Etter Summerville, Rutter og Gray ut til her vi står nå klokka 19:18 så vil jeg gi vinduet en terningkast svak 3.
Short term - veldig bra av sportslig team. Men langsikt så ser jeg egentlig bare Ramazani som en god re-investering av salgene Summerville, Rutter og Gray. (Ren spillerlogistikk - da ekskluderer jeg opprykk og pengene der)
Da er jeg så objektiv jeg klarer å være - men jeg merker at jeg er såpass dratt inn i dette at hvis de drar opp Hamer av hatten i morgen så setter jeg to prikker til på terningen.

Så tror jeg at  det å holde på Gnonto (hvis vi klarer det) er det som vil gagne oss best kortsikt og langsikt.
20 år. Han er egentlig for god han og til å surre rundt i denne divisjonen.

GeirO

Vi har nå fire gode vinger og fire ikke fullt så gode spisser. Tror derfor ikke vi kjøper Sallai f.eks.

Fokuset nå er sentral midtbanespiller, og mange av de aktuelle kan spille både offensiv og defensiv midt bane. Tanaka er mest sannsynlig. Hamer blir for vanskelig, dessverre. Billing vil ikke og Ljubcic er vel ute?

Så kjøper vi en vingback, tipper Wijndal foran Aarons.

Da blir det Tanaka og Wijndal. Hvis Wøber går, låner vi kanskje en midtstopper i affekt fredag kveld
MOT

Eriksen55

Quote from: GeirO on August 28, 2024, 19:23:34Vi har nå fire gode vinger og fire ikke fullt så gode spisser. Tror derfor ikke vi kjøper Sallai f.eks.

Fokuset nå er sentral midtbanespiller, og mange av de aktuelle kan spille både offensiv og defensiv midt bane. Tanaka er mest sannsynlig. Hamer blir for vanskelig, dessverre. Billing vil ikke og Ljubcic er vel ute?

Da blir det Tanaka og Wijndal. Hvis Wøber går, låner vi kanskje en midtstopper i affekt fredag kveld

Ganske sikker på at Aarons er den foretrukne. Like god på begge sider. Wijndal kun venstreback. Riktignok noen få kamper som stopper. At Aarons er Engelsk og kjenner Farke er også en faktor .

Husker du forsvarte og mente Roberts var så god. Da må jo de 4 spissene vi har være fantastiske  ;)

Ramazani har spilt en del spiss. Det samme har Gnonto. Flere av de kan også spille i 10er rollen. Så ser absolutt nytten av Sallai inn - Om det skjer er kanskje tvilsomt!

Tanaka blir klar snart, hvis ikke økes budet på Hamer jo nærmere deadline tenker jeg. Leeds og Hamer er enige skrives det.

Aarons inn på lån - Så får evt Sallai bli icing on The cake.

Det er vel heller ingen store rykter om Wöber ut, og det er bra.

Stille rundt Gnonto også, heldigvis 😀

SupALeedS

Rykter inn:

Aarons (fortsatt interesse)
Hamer. (Sies å være enig i avtale, dog bud avslått)
Sallai
Tanaka (ryktes å være nærmest skal vi tro avisene)
Billing (vil ikke spille wankership)
Wijndal (stille?)
Danny Ings (stille?)

Bekreftet så langt inn:

Ramizani
Solomon

Ryktet ut:

Wöber
Gnonto
Alex

Kato

Bortsett fra Sallai og Hamer er det ingen til å få vann i munnen av.

leedslife

Quote from: Kato on August 28, 2024, 19:41:41Bortsett fra Sallai og Hamer er det ingen til å få vann i munnen av.
Ligaen ser fryktelig ut akkurat nu.
Se på lagene. Spillerstallene. Trenerene.

Om lys og nett skulle gått og ikke kom tilbake før neste uke på Elland Road så bør denne stallen vi har akkurat nå ganske enkelt ta oss opp.

auren

Ingen Aarons eller Billing i Bournmouth sin squad til ligacup-kampen i kveld.

I følge tysk media har visstnok Tanaka takket ja til Leeds og skal være på vei om få timer.

Burnley tappes for den ene spilleren etter den andre:

Burnley scored 11 goals so far.
Only one of those goalscorers is still at the club.

auren

Kato

Plymouth knock back bid for Whittaker from Burnley.

GeirO

Quote from: Eriksen55 on August 28, 2024, 19:33:45
Quote from: GeirO on August 28, 2024, 19:23:34Vi har nå fire gode vinger og fire ikke fullt så gode spisser. Tror derfor ikke vi kjøper Sallai f.eks.

Ganske sikker på at Aarons er den foretrukne. Like god på begge sider. Wijndal kun venstreback. Riktignok noen få kamper som stopper. At Aarons er Engelsk og kjenner Farke er også en faktor .

Husker du forsvarte og mente Roberts var så god. Da må jo de 4 spissene vi har være fantastiske  ;)

Ramazani har spilt en del spiss. Det samme har Gnonto. Flere av de kan også spille i 10er rollen. Så ser absolutt nytten av Sallai inn - Om det skjer er kanskje tvilsomt!

Tanaka blir klar snart, hvis ikke økes budet på Hamer jo nærmere deadline tenker jeg. Leeds og Hamer er enige skrives det.

Aarons inn på lån - Så får evt Sallai bli icing on The cake.

Det er vel heller ingen store rykter om Wöber ut, og det er bra.

Stille rundt Gnonto også, heldigvis 😀
Usikker på om jeg skrøt så mye av Tyler R., men jeg var tålmodig lenge. God spiller, men han manglet det lille for å bli meget god, pluss at han ofte var skadet. Ingen savn.

Snittet av våre fire angripere (Joseph, Bamford, Piroe, Gelhardt) er ikke så verst, men vi mangler superspissen. Han er nok altfor dyr, derfor må vi fortsette å utvikle Joseph med flere.

Når Røde Stjerne blir slått ut av CL, kan vi jo kjøpe Hwang fra de. Meget god midtbanespiller, verdt 8 mill.
MOT

auren

Sacha Tavolieri
@sachatavolieri
🟡🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Infos #LUFC :
🇯🇵 Fortuna Düsseldorf & Leeds United are currently in negotiations to make Ao Tanaka's deal to happen. Talks ongoing. Japanese central midfielder's keen on the move. Wait&See. #mercato #f95

Tipper Tanaka er klar i løpet av morgendagen. Så gjenstår en back og forhåpentligvis icing on the cake:

1) Hamer
2) Sallai
3) Belloumi

Leeds United News
@leeds_utd_news
Leeds now want Farense's Algerian winger Belloumi, having watched him on a number of occasions last season.

He has a £12.6m release clause.

auren

leedslife

Er han like begavet som faren så er det bare å hente.

Kato

Sarmiento, Anthony og Hannibal på tur inn hos Burnley.

Har null gode vibber for siste to døgn av vinduet. Tipper vi ender med lånespillere i panikk.

Fantasyland

Quote from: Kato on August 28, 2024, 21:31:08Sarmiento, Anthony og Hannibal på tur inn hos Burnley.

Har null gode vibber for siste to døgn av vinduet. Tipper vi ender med lånespillere i panikk.

Old news og må jo være frustrende for Burnley-fansen med tanke på hva de har mistet.

Fantasyland

Burnley kan jo snart ikke ha lag igjen, helt ribba:

Sacha Tavolieri
@sachatavolieri
🟣🔵 Infos #BurnleyFC :
🇧🇷 Vitinho flies tomorrow for Brazil in order to complete his move to #Botafogo. The wages on the table from #BFR were too huge to be rejected and the right back  truly believe that playing in his country will help him to make dream step to Seleçao. #mercato #twitterclarets

Kato

Celtic jobber hardt for å hente midtstopper Auston Trusty fra Sheffield United. Sky Sports.

Cherry

Skjer vel lite mer i kveld, men hvem vet - både spillere og klubber jobber jo febrilsk mot klokka og vinduet som stenger fredag ved midnatt.

22.10 nå og Tanaka virker å være ombord. Håper veldig på Hamer og Aarons.

Fantasyland

I følge denne FPL-kontoen har nytt bud på Hamer gått inn. Han har jo kommet opp med saklig info tidligere, men håper mer enn noengang at dette ikke er rør...

FPL_23
@FPLG23
He's right.
And I can't see them turning this sort of money down.. 💰

FPL_23
@FPLG23
We'll give you a good send off... I'll be shocked if they reject this with the player pushing for the move.

GeirO

Quote from: Fantasyland on August 28, 2024, 22:09:58I følge denne FPL-kontoen har nytt bud på Hamer gått inn. Han har jo kommet opp med saklig info tidligere, men håper mer enn noengang at dette ikke er rør...

FPL_23
@FPLG23
He's right.

FPL_23
@FPLG23
We'll give you a good send off... I'll be shocked if they reject this with the player pushing for the move.

Vi krysser fingrene !!!
MOT

Eriksen55

Quote from: Fantasyland on August 28, 2024, 22:09:58I følge denne FPL-kontoen har nytt bud på Hamer gått inn. Han har jo kommet opp med saklig info tidligere, men håper mer enn noengang at dette ikke er rør...

FPL_23
@FPLG23
He's right.

FPL_23
@FPLG23

3700 følgere.. Rart ingen andre av de store har fanget opp det. Men krysser fingrene

GeirO

Quote from: Eriksen55 on August 28, 2024, 22:26:14

FPL_23
@FPLG23
He's right.

FPL_23
@FPLG23

3700 følgere.. Rart ingen andre av de store har fanget opp det. Men krysser fingrene
Ser ikke han skriver at budet er akseptert...bare at han regner med de vil akseptere...
MOT

auren

Kort recap fra Waccoe:

Lander et fly fra Tyskland på Leeds/Bradford klokken 10 lokal tid i dag. Man tror dette kan være Tanaka.
Både Sallai og Aarons er nå visstnok usannsynlig, så får vi se hva de klarer å hoste opp siste halvannet døgn. Tanaka og en back er minimum. En vaskekte 10-er tror jeg vi ikke får inn nå...

auren

Kato

Quote from: auren on August 29, 2024, 08:52:26Kort recap fra Waccoe:

Lander et fly fra Tyskland på Leeds/Bradford klokken 10 lokal tid i dag. Man tror dette kan være Tanaka.
Både Sallai og Aarons er nå visstnok usannsynlig, så får vi se hva de klarer å hoste opp siste halvannet døgn. Tanaka og en back er minimum. En vaskekte 10-er tror jeg vi ikke får inn nå...

auren

Holder ikke, hvis det du sier er riktig.

auren

Fra en av de troverdige kildene på Waccoe:

AO, here we go... soon. That's getting done.

Everything else sounds like it will go late late into tomorrow, especially if we do decide to go all out for Hamer.

Frykter de sitter på gjerdet for lenge her. Plutselig har vi ikke nok cover for backplassen og den kreative 10-eren mangler. Hamer inn = opprykk. Det føler jeg meg sikker på. Hvis ikke en slik type spiller kommer blir det et lite sjansespill og vi er mer avhengige av at Solomon kommer up to speed og blir seg selv. Isolert sett er vel Solomon en bedre spiller enn både Summerville og Rutter, men er han kjeks er det lite vi får ut av ham...

auren

Eriksen55

tvilsomt at Waccoe folket har voldsomt mye inside. Mange viktigperer som dukker opp når det nærmer seg deadlineday..Må bare vente å se - Det jobbes nok heftig!

Uansett så ser det ok ut om bare Tanaka kommer - Da er det bare back cover som er kritisk.

Rodon permanent
Wøber tilbake og erstatter Cooper.
Bogle erstatter Ayling/Gray
Tanaka og Rotwell erstatter Kamara
Ramazani erstatter Anthony
Aaronson tilbake. Erstatter Rutter og styrker bredden med sin fleksibilitet.
Solomon erstatter Summerville.

Spiller mot spiller så er nok noen som dro bedre enn erstatterne. Kanskje? Det betyr ikke at kollektivet er svekket. Så gjenstår det å se om de nye spillerne slår til. Det er aldri noen garantier for det.

Men absolutt. Ser gjerne Hamer og Sallai inn. Icing on the cake x2 - Men ender det med de som er nevnt over og vi i tilegg klarer å styrke bredden på backene så er jeg egentlig veldig happy og trygg på at vi har en stall som kan kjempe helt helt der oppe  :)