Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1496169 ganger)

sartre0612, ibster og 15 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1290 på: August 07, 2019, 23:09:00 »
Du verden så flinke folk er til å psyke seg ned. Skulle tro vi var i ferd med å rykke ned.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1291 på: August 07, 2019, 23:09:55 »
Du verden så flinke folk er til å psyke seg ned. Skulle tro vi var i ferd med å rykke ned.

Erfaringsbasert.
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1292 på: August 07, 2019, 23:12:47 »
Du verden så flinke folk er til å psyke seg ned. Skulle tro vi var i ferd med å rykke ned.

Erfaringsbasert.
En grunn til at sommervinduet kalles silly season. Mange rykter er til for at folk skal klikke på lenker.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1293 på: August 07, 2019, 23:16:02 »
Du verden så flinke folk er til å psyke seg ned. Skulle tro vi var i ferd med å rykke ned.

Erfaringsbasert.
En grunn til at sommervinduet kalles silly season. Mange rykter er til for at folk skal klikke på lenker.

Tro meg, jeg har trykt min del. De neste 18 timene tror jeg blir svært viktige  ift om vi skal rykke opp ila de neste 5 årene.
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1294 på: August 07, 2019, 23:16:24 »
I følge Hay så virker det ikke som det blir noe av Inter-unggutta. Blir nok han keeperen så får vi se om vi klarer å f**ke det til igjen på vinduets siste dag ift Kent og Nketiah. Bekymringsfullt stille.

auren

La folket få trekke seg tilbake, sove og fortsette å forhandle i morgen nå  :)
Kent vil jo Liverpool selge, så. Vel, det kan jo komme andre klubber og hijacker dealen. Men Leeds bør vel gi det L'pool ønsker.

Hay mener at prisen er bestemt, 5 mill + add ons. Blir ikke overrasket om Kent eller Nketiah allerede har signert. Hay gir Blandede signaler om hvem som er førstevalg av dem, er det uenighet internt om hva vi trenger, er det første som signerer tar vi. Klarer dem å ri to hester så tett opp mot fristen for så å velge en av dem.  Orta har vært i London og forhandlet med Arsenal, Emery og Nketiah. Jeg sitter med en følelse av at Kent er klar allerede og at han blir presentert sammen med Nketiah og keepern. Rads og Orta får kjørt seg på sosiale medier, spesielt James fra januar blir dratt frem. Tror det nå er viktig for dem å vise alle at dem virkelig kan og vil. Kanskje mer ett ønske enn håp. Når det er sagt, så går jeg ikke i kjelleren om kun ny keeper annonseres.

Summasummarum har dette vinduet vært bra. Ble jo advart på forhånd at ffp ikke gir rom for all verden.

Blir en spennende dag i morgen hvor f5 knappen blir brukt mye..

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1295 på: August 07, 2019, 23:18:07 »
I følge Hay så virker det ikke som det blir noe av Inter-unggutta. Blir nok han keeperen så får vi se om vi klarer å f**ke det til igjen på vinduets siste dag ift Kent og Nketiah. Bekymringsfullt stille.

auren

La folket få trekke seg tilbake, sove og fortsette å forhandle i morgen nå  :)
Kent vil jo Liverpool selge, så. Vel, det kan jo komme andre klubber og hijacker dealen. Men Leeds bør vel gi det L'pool ønsker.

Hay mener at prisen er bestemt, 5 mill + add ons. Blir ikke overrasket om Kent eller Nketiah allerede har signert. Hay gir Blandede signaler om hvem som er førstevalg av dem, er det uenighet internt om hva vi trenger, er det første som signerer tar vi. Klarer dem å ri to hester så tett opp mot fristen for så å velge en av dem.  Orta har vært i London og forhandlet med Arsenal, Emery og Nketiah. Jeg sitter med en følelse av at Kent er klar allerede og at han blir presentert sammen med Nketiah og keepern. Rads og Orta får kjørt seg på sosiale medier, spesielt James fra januar blir dratt frem. Tror det nå er viktig for dem å vise alle at dem virkelig kan og vil. Kanskje mer ett ønske enn håp. Når det er sagt, så går jeg ikke i kjelleren om kun ny keeper annonseres.

Summasummarum har dette vinduet vært bra. Ble jo advart på forhånd at ffp ikke gir rom for all verden.

Blir en spennende dag i morgen hvor f5 knappen blir brukt mye..

Tviler på at vi går for begge.
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1296 på: August 07, 2019, 23:28:40 »
Det er ikke mulig at vi skal kjøre kun med en skadeutsatt spiss frem til januar. Nekter å tro det. Vi må også snart ha solgt spillere for 30 mill pund, så på tide å bruke noe..

Deadline kl 5 lokal tid i morra. Uten spiss inn er dette vinduet på samme nivå som økonomien må være, fullstendig fiasko.

Det verste er at jeg tviler på at klubben har kontroll med en arbeidsdag igjen å få gjort ting.

Det er vel en situasjon dem ikke kan ha kontroll på. Hay har skrevet om Orta i the athletic hvordan det er. Harvey Barnes tok han i hånda på fredag og de avtalte å møtes på mandag for å signere. Søndag fikk han tlf fra agenten som fortalte at han gikk til WBA. Flere sånne eksempler.

Han har blitt kritisert for å ikke ha en plan b ref James saken. Men som Orta sier, plan a sitter her med Leeds drakt og kulepenn i hånda og venter på å signere.

Mye kan skje. Nå er det ihvertfall bekreftet at vi har en plan a og en plan b..hvem som er a og hvem som er b er det også fra Hay bekreftet at Orta og Bielsa er uenige om.

Bielsa mener Kent kan spille spiss. Stoler på Bielsa, men der er jeg skeptisk. Nketiah er spiss. Tror nok at både Rads, Orta og Bielsa ser viktigheten av at det kommer inn en spiss. Så rimelig sikker på at minst en av dem signerer i morgen  :)

Mange ledige spisser uten kontrakt der ute også da.  :o

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1297 på: August 07, 2019, 23:32:35 »
Jeg kan bare ikke helt tro at årsaken til at vi ikke går for begge er pga finansene. Jeg tror det er større sjanse for at årsaken er at Bielsa vil ha en liten stall, og vil derfor bare ha en av dem. Verken Kent eller Nketiah har vært på medicals eller signert i ettermiddag/kveld, da hadde vi fått nyss i det. Dette drar ut helt til siste time, og kan gå rett at skogen som med James-sagaen eller at vi signerer en av dem. At begge kommer er altså uaktuelt i følge Hay. Dessverre.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1298 på: August 07, 2019, 23:35:10 »
I følge Hay så virker det ikke som det blir noe av Inter-unggutta. Blir nok han keeperen så får vi se om vi klarer å f**ke det til igjen på vinduets siste dag ift Kent og Nketiah. Bekymringsfullt stille.

auren

La folket få trekke seg tilbake, sove og fortsette å forhandle i morgen nå  :)
Kent vil jo Liverpool selge, så. Vel, det kan jo komme andre klubber og hijacker dealen. Men Leeds bør vel gi det L'pool ønsker.

Hay mener at prisen er bestemt, 5 mill + add ons. Blir ikke overrasket om Kent eller Nketiah allerede har signert. Hay gir Blandede signaler om hvem som er førstevalg av dem, er det uenighet internt om hva vi trenger, er det første som signerer tar vi. Klarer dem å ri to hester så tett opp mot fristen for så å velge en av dem.  Orta har vært i London og forhandlet med Arsenal, Emery og Nketiah. Jeg sitter med en følelse av at Kent er klar allerede og at han blir presentert sammen med Nketiah og keepern. Rads og Orta får kjørt seg på sosiale medier, spesielt James fra januar blir dratt frem. Tror det nå er viktig for dem å vise alle at dem virkelig kan og vil. Kanskje mer ett ønske enn håp. Når det er sagt, så går jeg ikke i kjelleren om kun ny keeper annonseres.

Summasummarum har dette vinduet vært bra. Ble jo advart på forhånd at ffp ikke gir rom for all verden.

Blir en spennende dag i morgen hvor f5 knappen blir brukt mye..

Tviler på at vi går for begge.

Egentlig jeg også. Men Hay sa 10 mill og at Leeds ikke hadde råd til begge. Siste fra Phil var 5 mill + add ons og at prisen var bestemt. Vil Nketiah til oss, så er vel det viktigere for Arsenal enn om de får inn en ekstra slump fra Bristol. Aner ikke. Jeg har et lite håp om begge :)

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1299 på: August 07, 2019, 23:38:56 »
Jeg kan bare ikke helt tro at årsaken til at vi ikke går for begge er pga finansene. Jeg tror det er større sjanse for at årsaken er at Bielsa vil ha en liten stall, og vil derfor bare ha en av dem. Verken Kent eller Nketiah har vært på medicals eller signert i ettermiddag/kveld, da hadde vi fått nyss i det. Dette drar ut helt til siste time, og kan gå rett at skogen som med James-sagaen eller at vi signerer en av dem. At begge kommer er altså uaktuelt i følge Hay. Dessverre.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Da må isåfall Bielsa stå skolerett og unnskylde seg om ender opp med en spisskrise utover høsten. Nekter å tro han er så vrang. Kanskje dum er bedre ord!

Det er ikke uvanlig å signere kontrakten før medical med forbehold om at den passeres. Hay sa jo at det ble gjort klart for medical i norgen. Spiller uansett ingen rolle. Om 18 timer har vi svaret  :)
« Siste redigering: August 07, 2019, 23:40:53 av eriksen55 »

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1300 på: August 07, 2019, 23:54:36 »
Jeg tror vi ror i land dealen med Eddie Nketiah og Ryan Kent faktisk.  Orta har hatt sitt å si til Emery i Arsenal (fra Sevilla tiden) og Bielsa har vært sugen på Kent i lengre tid.   Dette skal jo være mulig å få til. Dessuten har vi kvittet oss med mange spillere i dette vinduet.  Uansett så er ikke deadline days lett å håndtere, det er snakk om timing for spillerne, lønn, betaling mellom klubbene, agenter og agentprovisjoner, FFP og kanskje mer (f.eks siste-liten-bud).  Det er mye som skal klaffe.  Derfor er det ikke enkelt å gjøre business så tett mot deadline.   Jeg tenker alltid det er greit å ha lave forventninger, det er ikke så mange handle-vinduer vi har gjort det virkelig bra.  Vi har allerede bevist i en kamp at vi fortsetter med god Bielsa fotball også denne sesongen, med de fleste spillerne fra ifjor, og Phillips blir !!!  Så kan vi diskutere hvordan Radrizzani driver i en annen tråd.  Han er en forretningsmann, ønsker å drive klubben fornuftig innen bestemte rammer og innen FFP.
Ser vi hvordan Derby gjør det de kan for å omgå FFP med dealen for Rooney, så skjønner vi at dette er en problematikk klubbene hele tiden må forholde seg til. Og som Derby i dette tilfellet omgår.  Glad vi ikke prøver Derby varianten !!
Ryktene som svirrer er også med på å skape en "hype" og forventning hele tiden, og Leeds fansen hiver seg på.....og går ting ikke i boks, så er helvete løs....RADZ OUT og Orta til Helvete m.m   Det er forsmederlig oppførsel  >:(
Det er ikke lett å drive klubb i Championship idag, man treffer hele tiden lag i heisen som kommer ned med masse penger fra PL, og man kjemper mot FFP og må ta hensyn til siste 3 års drift hele tiden.

Dog, i dette vinduet, så tror jeg vi blir positivt overrasket.  Og, jeg gleder meg til resten av jubileums sesongen okke som.  Leeds er i mitt hjerte uansett  :)































MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1301 på: August 08, 2019, 00:17:19 »
Meslier klar med kjøpsopsjon visstnok:

https://www.getfootballnewsfrance.com/2019/illan-meslier-has-passed-his-medical-with-leeds/


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Torpe-do

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1302 på: August 08, 2019, 07:46:08 »
I følge Hay så virker det ikke som det blir noe av Inter-unggutta. Blir nok han keeperen så får vi se om vi klarer å f**ke det til igjen på vinduets siste dag ift Kent og Nketiah. Bekymringsfullt stille.

auren

La folket få trekke seg tilbake, sove og fortsette å forhandle i morgen nå  :)
Kent vil jo Liverpool selge, så. Vel, det kan jo komme andre klubber og hijacker dealen. Men Leeds bør vel gi det L'pool ønsker.

Hay mener at prisen er bestemt, 5 mill + add ons. Blir ikke overrasket om Kent eller Nketiah allerede har signert. Hay gir Blandede signaler om hvem som er førstevalg av dem, er det uenighet internt om hva vi trenger, er det første som signerer tar vi. Klarer dem å ri to hester så tett opp mot fristen for så å velge en av dem.  Orta har vært i London og forhandlet med Arsenal, Emery og Nketiah. Jeg sitter med en følelse av at Kent er klar allerede og at han blir presentert sammen med Nketiah og keepern. Rads og Orta får kjørt seg på sosiale medier, spesielt James fra januar blir dratt frem. Tror det nå er viktig for dem å vise alle at dem virkelig kan og vil. Kanskje mer ett ønske enn håp. Når det er sagt, så går jeg ikke i kjelleren om kun ny keeper annonseres.

Summasummarum har dette vinduet vært bra. Ble jo advart på forhånd at ffp ikke gir rom for all verden.

Blir en spennende dag i morgen hvor f5 knappen blir brukt mye..

Tviler på at vi går for begge.

Reint hypotetisk - kva totalinntrykk har du av vindauget dersom både Nketiah (lån) og Kent (kjøp for rundt 7 mill+addons) kjem, saman med lån+ kjøpsoppsjon på denne Meslier?
Edit: og ikkje noko meir skjer


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: August 08, 2019, 07:47:43 av Torpe-do »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1303 på: August 08, 2019, 08:19:16 »
Phil Hay fortsatt sikker på at vi går kun for Nketiah og at Kent er back up:

As of last night, Eddie Nketiah’s future was still in the balance. Leeds wanted a decision from him yesterday but feel optimistic about their chances so are holding out as long as possible. They’re ready for medicals etc today. As stated before, negotiations with Liverpool over Ryan Kent have been productive so Leeds will go for him if Nketiah doesn’t work out. But the club can’t juggle two balls for much longer. Time is ticking.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ingve1960

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1304 på: August 08, 2019, 08:23:41 »
Helt enig med cannavaro meget bra dette går vegen.

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1305 på: August 08, 2019, 08:27:32 »
08:24

MUSTAFI HEADING OUT?

Geraint Hughes is at the Emirates Stadium and tells Sky Sports News of the latest deals coming out of north London: "David Luiz has come at the 11th hour, but it may well work for Arsenal. He is 32, he’s vastly experienced, he does come from Chelsea so he has a bit of baggage but his experience is what Arsenal need when it comes to their defence.

"Eddie Nketiah, there was talk about him going to Bristol City but much more likely is a loan deal to join Leeds
Ups & Ups!!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1306 på: August 08, 2019, 08:28:52 »
Tikk, takk. 9,5 time igjen av vinduet. Regner med at vi i løpet av morgentimene får vite om det er Nketiah eller Kent vi går all in for.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1307 på: August 08, 2019, 08:44:40 »
Tikk, takk. 9,5 time igjen av vinduet. Regner med at vi i løpet av morgentimene får vite om det er Nketiah eller Kent vi går all in for.

auren

Etter det jeg nå har sett og hørt av Nketiah, så er han no 1 target....hos meg! ;D 
Kvalitet ift bevegelse, skudd, hurtighet og styrke...ser rett og slett Go` ut!
 

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1308 på: August 08, 2019, 08:45:03 »
Jeg blir snart gæærn av dette her - man lærer jo aldri å holde seg unna den fordømte F5-knappen på deadline-day...
Men det har vel med vårt stooore engasjement å gjøre - hjerte for klubben vår.... ;D
Håper på noen postive konklusjoner før siste timen! Fra i mårra får kanskje både kjerringa og arbeidsgiveren min nyte litt mer godt av min oppmerksomhet! ::)

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1309 på: August 08, 2019, 08:53:53 »
Tikk, takk. 9,5 time igjen av vinduet. Regner med at vi i løpet av morgentimene får vite om det er Nketiah eller Kent vi går all in for.

auren

Etter det jeg nå har sett og hørt av Nketiah, så er han no 1 target....hos meg! ;D 
Kvalitet ift bevegelse, skudd, hurtighet og styrke...ser rett og slett Go` ut!

Håper også på han, først og fremst fordi han er spiss.
Samtidig er jeg litt forundret over at ikke PL-lag nede i bunnen er etter han hvis han er så god. Et par tyske lag, Bristol City og vi er visstnok de aktuelle. Husk vi skal erstatte toppscoreren fra forrige sesong. Uansett, vi må først og fremst få inn en spiss.
 

Jon R

Jon R.

Bromancer


auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1312 på: August 08, 2019, 09:55:35 »
Meslier announcement imminent. Noen har lekket et bilde av ham med Leedsdrakt på Waccoe.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1314 på: August 08, 2019, 10:04:56 »
Valget Leeds vs Bristol er nok i utgangspunktet et enkelt valg for de aller fleste

Men spilletid er vel en sentral og vesentlig faktor. I Bristol er han sånn jeg tolker det blitt tiltenkt plass som the main man up front. I Leeds snakkes det om at vi må ha en back up for Bamford. Hva Arsenal ønsker for utviklingen er neppe en som blir sittende på benken i CC.

Orta har vært i London siste døgnet og forhandlet med Arsenal, Emery og Eddy. Blir spennende å se hva det ender opp med. Det at Bielsa knapt roterer fra kamp til kamp, uansett seier eller tap og relativt ofte aldri bruker alle byttene i kamp er vel ikke noe som er fordel Leeds i denne saken. Bamford får nok mange sjanser før han vrakes. Eddy i 10'er rollen var også et alternativ. Men kan aldri se for meg at Bielsa kaster han inn foran Klich, Pablo, Costa. Til og med Bogusz.

Aldri verden om Bielsa lar seg diktere ift til å love spilletid til Eddy.

Leeds vs Bristol er en no brainer for de aller aller fleste. Men for Eddy og utviklingen og sjansen for spilletid, så er kanskje Bristol stedet.

Hadde vært gøy å vært flue med gode ører et par dager innimellom :)

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1315 på: August 08, 2019, 10:10:12 »
https://twitter.com/JimWhite/status/1159368781598208001?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1159372607264833536&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.waccoe.com%2Findex.php%3Fapp%3Dcore%26module%3Dsystem%26controller%3Dembed%26url%3Dhttps%3A%2F%2Ftwitter.com%2Ftssalufc%2Fstatus%2F1159372607264833536%3Fs%3D21

Noen på Waccoe mener at klokka hans viser 16:30 og at dealen dermed var underskrevet i går. Kanskje Kent/Nketiah alt er done and dusted? Jeg tror ikke det.

auren

Han har ikke bare "skipped leg day" i styrkerommet.. Ser jo ut som sønnen til Chris Froome på 11 år :)

Uansett. Velkommen og lykke til :)

Ikke noe unormalt om han eller flere signerte i går og at bildet av kontraktskrivingen eller i Leeds drakt allerede er tatt. Alle har vel sett bildene av Daniel James i Leeds drakt. Til og med videoen var ferdig laget av James.

 Det ble rigget for medical i dag sa Hay. Han er kanskjeførst ut. Nå kommer det på løpende bånd :)

« Siste redigering: August 08, 2019, 10:13:08 av eriksen55 »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1316 på: August 08, 2019, 10:14:23 »
Nketiah imminent?

David Ornstein
✔
@bbcsport_david
 Hearing Eddie Nketiah travelling to Leeds as we speak to pen season-long loan from Arsenal after #LUFC DoF Victor Orta made impressive late pitch to sell Bielsa vision & convince him to reject likes of Bristol City, Fortuna Düsseldorf, Swansea City #BristolCity #f95 #swansfc #afc


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1317 på: August 08, 2019, 10:18:58 »
Er det helt utelukket at vi henter både Arsenal-gutten og Ryan Kent?

Anyone?

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1318 på: August 08, 2019, 10:20:03 »
Nketiah imminent?

David Ornstein
✔
@bbcsport_david
 Hearing Eddie Nketiah travelling to Leeds as we speak to pen season-long loan from Arsenal after #LUFC DoF Victor Orta made impressive late pitch to sell Bielsa vision & convince him to reject likes of Bristol City, Fortuna Düsseldorf, Swansea City #BristolCity #f95 #swansfc #afc


auren
Phil Hay er også optimist og retweet denne nettopp.
https://twitter.com/PhilHay_/status/1159377745299804162?s=19
Jon R.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1319 på: August 08, 2019, 10:20:11 »
Nketiah imminent?

David Ornstein
✔
@bbcsport_david
 Hearing Eddie Nketiah travelling to Leeds as we speak to pen season-long loan from Arsenal after #LUFC DoF Victor Orta made impressive late pitch to sell Bielsa vision & convince him to reject likes of Bristol City, Fortuna Düsseldorf, Swansea City #BristolCity #f95 #swansfc #afc


auren