Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475223 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1680 på: Januar 07, 2020, 13:30:55 »
Jeg tror vi henter en spiss for Nketiah. Det kommer til å komme.
Men det gror godt i Leeds om dagen, Stevens , Gotts, Shackelton, Struts eller hva han heter
Gotts og Shack for meg.
Stevens helt ok. Har fart i seg, det skal han ha.
Strujik kunne man aldri hatt utpå der i andre omgang. Da kunne det bli uhorvelig stygt.

Langt mer krevende å hoppe inn som unggutt på midtstopperplass enn ett innhopp som f.eks ving.
Erfaring, selvsikkerhet, samarbeid og pondus tar litt tid å opparbeide seg.
Det må gjøres i kamp under press.
Som fri flanke kan man hoppe inn uten samme presset og gjøre gode ting på egenhånd.

Greit å ta det med i betraktningen før man avskriver Strutsen helt.

Jepp, men de beste klarer det. Er vel halvannen år eller noe mellom White og Strujik.

Var ikke særlig erfaring fra dette nivået da han tuslet inn på Thorp arch, men mentaliteten, tempoet, pasningsspillet og spilleforståelsen er spot on.
Så vil kamper og erfaring gjøre han til en spiller som vil løfte oss videre opp hvis ambisjoner er topp 10 PL

Fart er helt klart viktig som midtstopper.
Skal ikke påstå noe hva gjelder Strujik. Har ikke sett han nok. Men på generelt grunnlag tenker jeg man trenger litt lenger tid på den plassen. White hadde vel over 60 kamper med seniorfotball bak seg uten å overbevise den gemene hop (heldigvis) før han kom til Leeds?

Kommer man inn på vingen mot slutten av kampen når de andre er slitne kan man fort slå igjennom med ett par touch på ball.
Da bare gjør man det man har gjort på trening.
Betinget av at man har gjordt det x antall ganger da og at talenter er der.

Helt klart. Men tenker kanskje et utlån hadde vært best for alle parter. Han ser ikke ut til å være god nok til å gjøre en jobb hvis det trengs over et-par kamper. Litt som Halme.
Da tror jeg det er bedre med et utlån så han får spilt på seg seniorerfaring. Kanskje League one feks?
Samme med Alfie, Gotts kanskje Stevens?
Henter vi inn 2 nye i Januar og får tilbake Roberts, Shack og Pablo fra skade vil de jo ikke en gang være på benken.

Kan jo ikke finne på å låne ut Gotts og Stevens. Ingenting tilsier at Roberts og Shackleton klarer å fullføre sesongen uten nye skader. Kun bonus om Pablo unngår skader også. Forshaw bonus om han spiller mer i år.

Ikke misforstå. Ingenting er mer gledelig enn at en unggutt er god nok og slår igjennom i Leeds og kan være med oss oppover.
Hvis klubben har indikasjoner på at Roberts, Shack, Forshaw og Pablo knapt kan bidra i siste del av sesongen så må vi forsterke.
Det er jo et helt hav av kvalitet og ned til de du nevner.

Elsker også den romantiseringen rundt Bielsa og hans filosofi, men når unggutter er rundt 20 så må det være mye større utbytte av å spille regelmessig seniorfotball enn løpe rundt på et treningsfelt og spille U-23.
De beste 16 og 17 åringene holder U-23 nivå.

Vi får se. Basert på det lille jeg har sett fra U-23 og innhoppene til Gotts, Stevens, Strujik føler jeg de er langt unna å kunne komme inn å trygge/snu et kampbildet.
Clarke er vel den klart beste vi har fått opp siste årene. Han dominerte U-23 til de grader for 2 år siden. Siste kampen hans for Leeds (U23) var han flere hestehoder bedre enn resten utpå der og det inkl også Eddie.

Hadde ikke Roberts og Shack blitt skadet vært kvarter er jeg enig. Indikasjonen på hva de kan bidra med har vi nå sett i 1,5 år nå. Når Pablo også blir skadet så ofte kan man ikke riskere å måtte bruke spillerne som nå er bak Stevens og Gotts! Det er ingen romantisering, men fakta  :)




Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1681 på: Januar 07, 2020, 13:31:38 »
Hay svarer angående nyheter på transferområdet, for 50 minutter siden (så rimelig ferskvare):

Adams still the one they want

Videre svarer han som før:

can only see them going for a midfielder if Forshaw doesn't get over this injury.

og

looking at a winger and a spare keeper, as additional cover for Meslier if Casilla gets banned.
« Siste redigering: Januar 07, 2020, 13:33:28 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1682 på: Januar 07, 2020, 13:36:50 »
Hadde håpet på lån på en 5-6 spillere nå i januar, med opsjon på kjøp ved opprykk. Og hvis vi har penger til spillerkjøp, ja da skulle vi kjøpt disse nå. Men så var det det med at man ikke kan bruke mere enn 5 spillere i stallen som er på lån da, og da ryker dette.
Hadde vært så mye bedre å fått de inn nå, enn til sommern, da det hevdes at spillere bruker lang tid på å tilpasse seg Bielsa ball. Og da hadde de vært Bielsaklare fra dag 1 i oppkjøringa til Premier League sesongen

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1683 på: Januar 07, 2020, 13:38:53 »
Hadde håpet på lån på en 5-6 spillere nå i januar, med opsjon på kjøp ved opprykk. Og hvis vi har penger til spillerkjøp, ja da skulle vi kjøpt disse nå. Men så var det det med at man ikke kan bruke mere enn 5 spillere i stallen som er på lån da, og da ryker dette.
Hadde vært så mye bedre å fått de inn nå, enn til sommern, da det hevdes at spillere bruker lang tid på å tilpasse seg Bielsa ball. Og da hadde de vært Bielsaklare fra dag 1 i oppkjøringa til Premier League sesongen

Tror du undervurderer to ting ganske kraftig:

1. Markedet i januiar

2. Den garderoben som har brakt oss 9 poeng klar av play-off.
 

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1684 på: Januar 07, 2020, 13:54:32 »
Hay svarer angående nyheter på transferområdet, for 50 minutter siden (så rimelig ferskvare):

Adams still the one they want

Videre svarer han som før:

can only see them going for a midfielder if Forshaw doesn't get over this injury.

og

looking at a winger and a spare keeper, as additional cover for Meslier if Casilla gets banned.

Tror nesten det er viktigere å få inn en midtbanespiller en ving,så lenge Douglas forhåpentligvis er tilbake...gledelig overrasket over Douglas, ikke mer en ca en mnd siden man så på han som nærmest et fjerdevalg etter Dallas, Alioski, Davis. Som å få en ny spiller hvis han klarer å etablere seg på back resten av sesongen. Det fører jo da til at Alioski kan bidra på ving, så ser ikke helt behovet for flere vinger da også Pablo nærmer seg.. Heller en midtbanespiller, vi er tynnere der.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1685 på: Januar 07, 2020, 14:05:04 »
Jeg tror vi henter en spiss for Nketiah. Det kommer til å komme.
Men det gror godt i Leeds om dagen, Stevens , Gotts, Shackelton, Struts eller hva han heter
Gotts og Shack for meg.
Stevens helt ok. Har fart i seg, det skal han ha.
Strujik kunne man aldri hatt utpå der i andre omgang. Da kunne det bli uhorvelig stygt.

Langt mer krevende å hoppe inn som unggutt på midtstopperplass enn ett innhopp som f.eks ving.
Erfaring, selvsikkerhet, samarbeid og pondus tar litt tid å opparbeide seg.
Det må gjøres i kamp under press.
Som fri flanke kan man hoppe inn uten samme presset og gjøre gode ting på egenhånd.

Greit å ta det med i betraktningen før man avskriver Strutsen helt.

Jepp, men de beste klarer det. Er vel halvannen år eller noe mellom White og Strujik.

Var ikke særlig erfaring fra dette nivået da han tuslet inn på Thorp arch, men mentaliteten, tempoet, pasningsspillet og spilleforståelsen er spot on.
Så vil kamper og erfaring gjøre han til en spiller som vil løfte oss videre opp hvis ambisjoner er topp 10 PL

Fart er helt klart viktig som midtstopper.
Skal ikke påstå noe hva gjelder Strujik. Har ikke sett han nok. Men på generelt grunnlag tenker jeg man trenger litt lenger tid på den plassen. White hadde vel over 60 kamper med seniorfotball bak seg uten å overbevise den gemene hop (heldigvis) før han kom til Leeds?

Kommer man inn på vingen mot slutten av kampen når de andre er slitne kan man fort slå igjennom med ett par touch på ball.
Da bare gjør man det man har gjort på trening.
Betinget av at man har gjordt det x antall ganger da og at talenter er der.

Helt klart. Men tenker kanskje et utlån hadde vært best for alle parter. Han ser ikke ut til å være god nok til å gjøre en jobb hvis det trengs over et-par kamper. Litt som Halme.
Da tror jeg det er bedre med et utlån så han får spilt på seg seniorerfaring. Kanskje League one feks?
Samme med Alfie, Gotts kanskje Stevens?
Henter vi inn 2 nye i Januar og får tilbake Roberts, Shack og Pablo fra skade vil de jo ikke en gang være på benken.

Kan jo ikke finne på å låne ut Gotts og Stevens. Ingenting tilsier at Roberts og Shackleton klarer å fullføre sesongen uten nye skader. Kun bonus om Pablo unngår skader også. Forshaw bonus om han spiller mer i år.

Ikke misforstå. Ingenting er mer gledelig enn at en unggutt er god nok og slår igjennom i Leeds og kan være med oss oppover.
Hvis klubben har indikasjoner på at Roberts, Shack, Forshaw og Pablo knapt kan bidra i siste del av sesongen så må vi forsterke.
Det er jo et helt hav av kvalitet og ned til de du nevner.

Elsker også den romantiseringen rundt Bielsa og hans filosofi, men når unggutter er rundt 20 så må det være mye større utbytte av å spille regelmessig seniorfotball enn løpe rundt på et treningsfelt og spille U-23.
De beste 16 og 17 åringene holder U-23 nivå.

Vi får se. Basert på det lille jeg har sett fra U-23 og innhoppene til Gotts, Stevens, Strujik føler jeg de er langt unna å kunne komme inn å trygge/snu et kampbildet.
Clarke er vel den klart beste vi har fått opp siste årene. Han dominerte U-23 til de grader for 2 år siden. Siste kampen hans for Leeds (U23) var han flere hestehoder bedre enn resten utpå der og det inkl også Eddie.

Hadde ikke Roberts og Shack blitt skadet vært kvarter er jeg enig. Indikasjonen på hva de kan bidra med har vi nå sett i 1,5 år nå. Når Pablo også blir skadet så ofte kan man ikke riskere å måtte bruke spillerne som nå er bak Stevens og Gotts! Det er ingen romantisering, men fakta  :)

Romantisering var kanskje ikke riktig ord. Sier bare at det blir ikke delt ut medaljer i livet av å sitte 35 kamper på benken.
Kampen i går sier at det mest sannsynligvis blir 35 nye hvis treningshverdagen på thorp arch er den han setter høyest.
Diskusjonen rundt Stevens får meg og deg ta når han løper rundt i Skotsk 1 div:-) Høres ut som jeg har noe i mot han. Har ikke det. Synes bare det er utrolig lite fotballforståelse i forsåvidt rask kropp.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1686 på: Januar 07, 2020, 15:18:15 »
Hadde håpet på lån på en 5-6 spillere nå i januar, med opsjon på kjøp ved opprykk. Og hvis vi har penger til spillerkjøp, ja da skulle vi kjøpt disse nå. Men så var det det med at man ikke kan bruke mere enn 5 spillere i stallen som er på lån da, og da ryker dette.
Hadde vært så mye bedre å fått de inn nå, enn til sommern, da det hevdes at spillere bruker lang tid på å tilpasse seg Bielsa ball. Og da hadde de vært Bielsaklare fra dag 1 i oppkjøringa til Premier League sesongen

Tror du undervurderer to ting ganske kraftig:

1. Markedet i januiar

2. Den garderoben som har brakt oss 9 poeng klar av play-off.

Klar over det. Men vi leda stort ved juletider i fjor, og fikk fullstendig kollaps på slutten av sesongen grunnet rovdrift på spillerne og skader

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1687 på: Januar 07, 2020, 15:29:45 »
Jeg tror vi henter en spiss for Nketiah. Det kommer til å komme.
Men det gror godt i Leeds om dagen, Stevens , Gotts, Shackelton, Struts eller hva han heter
Gotts og Shack for meg.
Stevens helt ok. Har fart i seg, det skal han ha.
Strujik kunne man aldri hatt utpå der i andre omgang. Da kunne det bli uhorvelig stygt.

Langt mer krevende å hoppe inn som unggutt på midtstopperplass enn ett innhopp som f.eks ving.
Erfaring, selvsikkerhet, samarbeid og pondus tar litt tid å opparbeide seg.
Det må gjøres i kamp under press.
Som fri flanke kan man hoppe inn uten samme presset og gjøre gode ting på egenhånd.

Greit å ta det med i betraktningen før man avskriver Strutsen helt.

Jepp, men de beste klarer det. Er vel halvannen år eller noe mellom White og Strujik.

Var ikke særlig erfaring fra dette nivået da han tuslet inn på Thorp arch, men mentaliteten, tempoet, pasningsspillet og spilleforståelsen er spot on.
Så vil kamper og erfaring gjøre han til en spiller som vil løfte oss videre opp hvis ambisjoner er topp 10 PL

Fart er helt klart viktig som midtstopper.
Skal ikke påstå noe hva gjelder Strujik. Har ikke sett han nok. Men på generelt grunnlag tenker jeg man trenger litt lenger tid på den plassen. White hadde vel over 60 kamper med seniorfotball bak seg uten å overbevise den gemene hop (heldigvis) før han kom til Leeds?

Kommer man inn på vingen mot slutten av kampen når de andre er slitne kan man fort slå igjennom med ett par touch på ball.
Da bare gjør man det man har gjort på trening.
Betinget av at man har gjordt det x antall ganger da og at talenter er der.

Helt klart. Men tenker kanskje et utlån hadde vært best for alle parter. Han ser ikke ut til å være god nok til å gjøre en jobb hvis det trengs over et-par kamper. Litt som Halme.
Da tror jeg det er bedre med et utlån så han får spilt på seg seniorerfaring. Kanskje League one feks?
Samme med Alfie, Gotts kanskje Stevens?
Henter vi inn 2 nye i Januar og får tilbake Roberts, Shack og Pablo fra skade vil de jo ikke en gang være på benken.

Kan jo ikke finne på å låne ut Gotts og Stevens. Ingenting tilsier at Roberts og Shackleton klarer å fullføre sesongen uten nye skader. Kun bonus om Pablo unngår skader også. Forshaw bonus om han spiller mer i år.

Ikke misforstå. Ingenting er mer gledelig enn at en unggutt er god nok og slår igjennom i Leeds og kan være med oss oppover.
Hvis klubben har indikasjoner på at Roberts, Shack, Forshaw og Pablo knapt kan bidra i siste del av sesongen så må vi forsterke.
Det er jo et helt hav av kvalitet og ned til de du nevner.

Elsker også den romantiseringen rundt Bielsa og hans filosofi, men når unggutter er rundt 20 så må det være mye større utbytte av å spille regelmessig seniorfotball enn løpe rundt på et treningsfelt og spille U-23.
De beste 16 og 17 åringene holder U-23 nivå.

Vi får se. Basert på det lille jeg har sett fra U-23 og innhoppene til Gotts, Stevens, Strujik føler jeg de er langt unna å kunne komme inn å trygge/snu et kampbildet.
Clarke er vel den klart beste vi har fått opp siste årene. Han dominerte U-23 til de grader for 2 år siden. Siste kampen hans for Leeds (U23) var han flere hestehoder bedre enn resten utpå der og det inkl også Eddie.

Hadde ikke Roberts og Shack blitt skadet vært kvarter er jeg enig. Indikasjonen på hva de kan bidra med har vi nå sett i 1,5 år nå. Når Pablo også blir skadet så ofte kan man ikke riskere å måtte bruke spillerne som nå er bak Stevens og Gotts! Det er ingen romantisering, men fakta  :)

Romantisering var kanskje ikke riktig ord. Sier bare at det blir ikke delt ut medaljer i livet av å sitte 35 kamper på benken.
Kampen i går sier at det mest sannsynligvis blir 35 nye hvis treningshverdagen på thorp arch er den han setter høyest.
Diskusjonen rundt Stevens får meg og deg ta når han løper rundt i Skotsk 1 div:-) Høres ut som jeg har noe i mot han. Har ikke det. Synes bare det er utrolig lite fotballforståelse i forsåvidt rask kropp.

Bortsett fra at jeg syntes Gotts gjorde sakene sine helt ok i går, så er vi nok enige om ganske mye. Hadde ikke Shack, Forshaw, Roberts og Pablo slitt med skader hadde aldri Gotts og Stevens blitt diskutert noe særlig utenom u-23 tråden.

Spilletid og utvikling henger sammen. Utlån og spilletid på så høyt nivå som mulig vil jeg tro er viktigere enn å kun trene med Bielsa og spille u-23 på nivå 2 (3) i England. Rykker vi opp i år er ikke mange av dagens u23 spillere aktuelle vil jeg tro. Bielsa vil helt sikkert ha noen i stallen, men de beste (f.eks Shackleton) kanskje har mer nytte av utlån til CC enn sporadiske innhopp i PL.

Men sånn som situasjonen er i Leeds i dag så er vi avhengige av dem. Når Clarke ble en flopp og Forshaw, Roberts, Pablo og Shackleton stort sett er skadet. Da kan man ikke sende ut de såkalt beste u23 på lån og risikere å måtte bruke 16-17 år gamle Spencer, Jenkins og Mccinstry neste gang firerbanden er ute med skade. For å regne med og ta for gitt at dem skal fullføre sesongen uten nye skader annser jeg som galskap.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1688 på: Januar 07, 2020, 15:37:08 »
Hadde håpet på lån på en 5-6 spillere nå i januar, med opsjon på kjøp ved opprykk. Og hvis vi har penger til spillerkjøp, ja da skulle vi kjøpt disse nå. Men så var det det med at man ikke kan bruke mere enn 5 spillere i stallen som er på lån da, og da ryker dette.
Hadde vært så mye bedre å fått de inn nå, enn til sommern, da det hevdes at spillere bruker lang tid på å tilpasse seg Bielsa ball. Og da hadde de vært Bielsaklare fra dag 1 i oppkjøringa til Premier League sesongen

Tror du undervurderer to ting ganske kraftig:

1. Markedet i januiar

2. Den garderoben som har brakt oss 9 poeng klar av play-off.

Klar over det. Men vi leda stort ved juletider i fjor, og fikk fullstendig kollaps på slutten av sesongen grunnet rovdrift på spillerne og skader
Nå er det vel en mellomting mellom å få 5-6 spillere inn og det å miste to, som er status pt. Men jeg er enig med deg i at vi trenger reelle forsterkninger i troppen. Vi har faktisk ingen å sette inn hvis Bamford får seg en kakk. Vet at Bielsa ser på Harrison som et alternativ, men det holder ikke i mine øyne - i hvert fall ikke på sikt. Jeg syns også vi er for tynne på backups for Kalvin, som vil måtte stå over kamper i vår, om ikke annet pga kort. Forshaw kan vi ikke belage oss på, og de unggutta som er aktuelle på MB holder ikke mål fysisk.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1689 på: Januar 07, 2020, 16:56:10 »
Phil Hay:

Very high levels of confidence in Illan Meslier at Leeds and the club now look like going down the younger route with a new keeper this month - as per reports in Italy, interested in 18-year-old Elia Caprile from Chievo. Seen as a good prospect. #lufc


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1690 på: Januar 07, 2020, 17:02:37 »
Phil Hay:

Very high levels of confidence in Illan Meslier at Leeds and the club now look like going down the younger route with a new keeper this month - as per reports in Italy, interested in 18-year-old Elia Caprile from Chievo. Seen as a good prospect. #lufc
Mer fra Phil:

Phil Hay
I’ve asked about Freeman and was told he’s not a target - but things might change with CM plans depending on Forshaw’s fitness.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1691 på: Januar 07, 2020, 21:35:53 »
Phil Hay:

Very high levels of confidence in Illan Meslier at Leeds and the club now look like going down the younger route with a new keeper this month - as per reports in Italy, interested in 18-year-old Elia Caprile from Chievo. Seen as a good prospect. #lufc


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Basert på gårsdagens opptreden, føler jeg ikke at det først og fremst er på keeperplassen vi trenger forsterkninger nå.

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1692 på: Januar 07, 2020, 22:41:48 »
Phil Hay:

Very high levels of confidence in Illan Meslier at Leeds and the club now look like going down the younger route with a new keeper this month - as per reports in Italy, interested in 18-year-old Elia Caprile from Chievo. Seen as a good prospect. #lufc


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Basert på gårsdagens opptreden, føler jeg ikke at det først og fremst er på keeperplassen vi trenger forsterkninger nå.

Skal man tolke det som at denne 18 åring er istedet for Messlier eller i tillegg til ? M. har leiekontrakt frem til sommeren og om jeg har lest rett omkring Llorient så har Leeds muligheten til å kjøpe ut Messlier. Det vil være en god investering.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1693 på: Januar 07, 2020, 23:01:39 »
Relativt troverdig kilde med over 18 000 følgere på Twitter:

Jimmy McCann
@JamesMcCann74
 Update for you Leeds fans, Che Adams still a huge target for Leeds. Player wants the move. Just Southampton playing hard ball. Want quite a hefty loan fee. Leeds hopeful this will change. Expect movement in coming days #LUFC


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1694 på: Januar 08, 2020, 08:33:17 »
Relativt troverdig kilde med over 18 000 følgere på Twitter:

Jimmy McCann
@JamesMcCann74
 Update for you Leeds fans, Che Adams still a huge target for Leeds. Player wants the move. Just Southampton playing hard ball. Want quite a hefty loan fee. Leeds hopeful this will change. Expect movement in coming days #LUFC


auren
Villig til å sitte på benken i Leeds? Velkommen.  ;D
Marching On! 4276

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1695 på: Januar 08, 2020, 10:28:01 »
Dette talentet har vært linket før, men Leeds ønsker å kjøpe Sam McCallum (19) fra Coventry City. En deal a la Jack Clarke kan være på tale.

https://the72.co.uk/153964/leeds-united-line-up-move-for-coventry-starlet-mccallum-buy-and-loan-back-deal-considered/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Stut og Fjærkre

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1696 på: Januar 08, 2020, 10:52:07 »
Dette talentet har vært linket før, men Leeds ønsker å kjøpe Sam McCallum (19) fra Coventry City. En deal a la Jack Clarke kan være på tale.

https://the72.co.uk/153964/leeds-united-line-up-move-for-coventry-starlet-mccallum-buy-and-loan-back-deal-considered/

Blir overrasket dersom de begrensede tilgjengelige spillerkjøpsmidlene blir brukt til transaksjoner som ikke styrker stallen denne sesongen. Det er naturligvis riktig å tenke langsiktig på den måten, men usikker på om klubben er der akkurat nå.

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1697 på: Januar 08, 2020, 12:14:50 »
Gribbene sirkler rundt white om dagen. Noen som vet hva låneavtalen regulerer? Kan Brighton selge i januar?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1698 på: Januar 08, 2020, 12:28:52 »
Gribbene sirkler rundt white om dagen. Noen som vet hva låneavtalen regulerer? Kan Brighton selge i januar?

For å svare meg selv:

There is no break clause in his season-long loan from the Seagulls, however, so the most likely chance of a deal this month would be for a club to buy him and agree to loan him straight back to Leeds for the rest of the campaign.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1699 på: Januar 08, 2020, 12:43:50 »
Dette talentet har vært linket før, men Leeds ønsker å kjøpe Sam McCallum (19) fra Coventry City. En deal a la Jack Clarke kan være på tale.

https://the72.co.uk/153964/leeds-united-line-up-move-for-coventry-starlet-mccallum-buy-and-loan-back-deal-considered/

Blir overrasket dersom de begrensede tilgjengelige spillerkjøpsmidlene blir brukt til transaksjoner som ikke styrker stallen denne sesongen. Det er naturligvis riktig å tenke langsiktig på den måten, men usikker på om klubben er der akkurat nå.

Spillerkjøp/utgifter til akademiet belaster ikke FFP regnskapet. Salg fra akademiet telles som inntekt i FFP regnskapet.

Stut og Fjærkre

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1700 på: Januar 08, 2020, 13:27:27 »
Dette talentet har vært linket før, men Leeds ønsker å kjøpe Sam McCallum (19) fra Coventry City. En deal a la Jack Clarke kan være på tale.

https://the72.co.uk/153964/leeds-united-line-up-move-for-coventry-starlet-mccallum-buy-and-loan-back-deal-considered/

Blir overrasket dersom de begrensede tilgjengelige spillerkjøpsmidlene blir brukt til transaksjoner som ikke styrker stallen denne sesongen. Det er naturligvis riktig å tenke langsiktig på den måten, men usikker på om klubben er der akkurat nå.

Spillerkjøp/utgifter til akademiet belaster ikke FFP regnskapet. Salg fra akademiet telles som inntekt i FFP regnskapet.

Takk for oppklarende svar.

Dersom Spilleren på et senere tidspunkt får en A-kamp, vil da den opprinnelige kjøpssummen inngå i FFP regnskapet på debut tidspunktet?

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1701 på: Januar 08, 2020, 14:10:12 »
YEP:

Leeds United still want Southampton's Che Adams, but they have other irons in the fire. Billy Sharp is another option under consideration.

A winger and a goalkeeper also lined up.

Few other bits in this update.https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/latest-leeds-united-news/leeds-united-still-want-southamptons-che-adams-billy-sharp-among-other-options-winger-and-keeper-lined-1358611 …#lufc

Utdrag fra artikkelen:

Leeds, who are also looking at a striker in Europe who has scored goals at international level, are expecting to bring in a domestic winger and have Italy U18 goalkeeper Elia Caprile lined up, which would complete their major January business.


Spennende!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1702 på: Januar 08, 2020, 15:37:07 »
Ving og keeper, altså. Jeg kunne ha tenkt meg sentral midtbane og spiss.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1703 på: Januar 08, 2020, 15:39:04 »
Begynner å få mange unge keepere i så fall. Huffer på vei ut?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1704 på: Januar 08, 2020, 15:46:57 »
Begynner å få mange unge keepere i så fall. Huffer på vei ut?
Huffer har vel knapt spilt i høst. Meslier og Miazek, og så er der en annen ung keeper jeg ikke kommer på navnet på... Edit: Harrison Male
Skerry på U18 skal visst være bra, forresten.

Det må tynnes ut i rekkene der, helt klart.
« Siste redigering: Januar 08, 2020, 15:49:30 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1705 på: Januar 08, 2020, 15:58:08 »
Begynner å få mange unge keepere i så fall. Huffer på vei ut?
Huffer har vel knapt spilt i høst. Meslier og Miazek, og så er der en annen ung keeper jeg ikke kommer på navnet på... Edit: Harrison Male
Skerry på U18 skal visst være bra, forresten.

Det må tynnes ut i rekkene der, helt klart.

Men i Marcos Abads (goalkeeper coach) tweet fra i går er vel fortsatt Huffer avbildet (og ikke Miazek) (litt usikker) Feil: Det er Miazek. De er navngitt i denne tweeten  https://twitter.com/marcosabad_EDP/status/1201058318606852096?s=20



https://twitter.com/marcosabad_EDP/status/1214322117065490433?s=20
« Siste redigering: Januar 08, 2020, 16:00:08 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1706 på: Januar 08, 2020, 16:06:49 »
Mange fornuftige svar også i Leeds-Live sin Q&A-session:

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-targets-live-17531738?00=

Blant annet:

Everyone saw Hasenhuttl’s comments last week, but the Whites feel this is the German’s way of publicly washing his hands of the situation. He wants the fans to know he wants to keep Adams and feels he needs to, but behind the scenes there is still encouragement the Saints may be able to do something this month. United want some sign from the Premier League club this week they have reason to stay focused on Adams this week otherwise they will move on to other targets.
« Siste redigering: Januar 08, 2020, 16:09:08 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1707 på: Januar 08, 2020, 16:17:32 »
Ving og keeper, altså. Jeg kunne ha tenkt meg sentral midtbane og spiss.

Spiss kommer garantert. En midtbane også hvis Forshaw sin skade er såpass ille at han mister resten av sesongen.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1708 på: Januar 08, 2020, 16:18:37 »
Ving og keeper, altså. Jeg kunne ha tenkt meg sentral midtbane og spiss.

Står jo at de skal ha inn spiss. Ellers er jeg helt enig med at det gjerne bør komme inn en sentral midtbane,heller det
en ving.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1709 på: Januar 08, 2020, 19:05:40 »
Ving og keeper, altså. Jeg kunne ha tenkt meg sentral midtbane og spiss.

Står jo at de skal ha inn spiss. Ellers er jeg helt enig med at det gjerne bør komme inn en sentral midtbane,heller det
en ving.
Det står kanskje det. Men hvis Billy Sharp er det heteste ryktet, har jeg uhyre liten tro på den kilden uansett. Kan aldri tenke meg at han er aktuell.