Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1467809 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5070 på: Oktober 22, 2021, 11:24:19 »
Slik det ligger an`nå, så MÅ vi hente spillere  i januar.
Nå ser vi hvor ille`det kan gå, når vi får skader på core/kjernen`i laget.
At ikke vi har back up for enkelte , og at det ikke ble investert i en 10`er nå i sommer kan vi nå si er en stoooor feilvurdering.

Vi var antagelig heldige i fjor, hadde få spillere ute samtidig.

Enda mer bekymrende er energinivået enkelte viser.....gutta`virket helt på felgen i siste kamp.

Ser stadig at det snakkes om få skader sist sesong...vi var da rimelig utsatt for skader forrige sesong også. Se gjerne side 16 og 17 i tråden skade og suspensjonsoversikten.. Fort gjort å glemme rimelig fersk historie.  ;) ;D

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5071 på: Oktober 22, 2021, 12:57:43 »
Slik det ligger an`nå, så MÅ vi hente spillere  i januar.
Nå ser vi hvor ille`det kan gå, når vi får skader på core/kjernen`i laget.
At ikke vi har back up for enkelte , og at det ikke ble investert i en 10`er nå i sommer kan vi nå si er en stoooor feilvurdering.

Vi var antagelig heldige i fjor, hadde få spillere ute samtidig.

Enda mer bekymrende er energinivået enkelte viser.....gutta`virket helt på felgen i siste kamp.

Bielsa har med sin filosofi satt klubben i en svært vanskelig situasjon. Ikke bare er vi altfor få spillere. Roberts ble vurdert til å være en av de få. Helt utrolig. Blant de få finner vi spillere som var skadet i hele fjor ( Forshaw) og spillere som ikke presterte all verden (Klich)

Bielsa er nok et geni på mange områder innen fotballen. Men det spørs om han har en tilnærming til fotball og spillere som ikke passer over tid i en og samme klubb. Akkurat nå tror jeg Bielsa har skutt seg selv i foten, og nå står den andre foten også i fare.

Tar ikke klubben grep i januar, så rykker vi ned. Det er min spådom. Ønsker at jeg tar fullstendig feil.

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5072 på: Oktober 22, 2021, 22:08:10 »
Skulle likt å se Patrik Berg i Leeds. Han er utrolig lik Kalvin i spillestil og de er begge ydmyke og gode ledere på banen. Nå har han i tillegg vist at han holder mål på midtbanen til Norge. Løp og kjøp sier nå jeg  :)

Har sett fullstendig klasse ut i det siste. Vil han sitte på benken i Leeds, da?

Kjenner jeg Eliteserien rett går han til VVV Venlo, spiller tre kamper og er tilbake i Glimt ila 2022.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5073 på: Oktober 22, 2021, 22:10:46 »
Slik det ligger an`nå, så MÅ vi hente spillere  i januar.
Nå ser vi hvor ille`det kan gå, når vi får skader på core/kjernen`i laget.
At ikke vi har back up for enkelte , og at det ikke ble investert i en 10`er nå i sommer kan vi nå si er en stoooor feilvurdering.

Vi var antagelig heldige i fjor, hadde få spillere ute samtidig.

Enda mer bekymrende er energinivået enkelte viser.....gutta`virket helt på felgen i siste kamp.

Bielsa har med sin filosofi satt klubben i en svært vanskelig situasjon. Ikke bare er vi altfor få spillere. Roberts ble vurdert til å være en av de få. Helt utrolig. Blant de få finner vi spillere som var skadet i hele fjor ( Forshaw) og spillere som ikke presterte all verden (Klich)

Bielsa er nok et geni på mange områder innen fotballen. Men det spørs om han har en tilnærming til fotball og spillere som ikke passer over tid i en og samme klubb. Akkurat nå tror jeg Bielsa har skutt seg selv i foten, og nå står den andre foten også i fare.

Tar ikke klubben grep i januar, så rykker vi ned. Det er min spådom. Ønsker at jeg tar fullstendig feil.
Vil føye til at det er et feilgrep å ikke vurdere form som et gyldig kriterium når en skal sette opp det presumptivt sterkeste laget til enhver tid. Egentlig pussig, all den tid at alle andre momenter knyttet til spillet analyseres ned til den minste detalj.

ingve1960

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5074 på: Oktober 23, 2021, 11:51:02 »
Det er alltid kjekt å kjøpe spillere som går rett inn fra start  men det hjelper sjelden me et lag som ikke er i flyt.
Et eksempel er i fjor,en veldig kritisk her inne dømte oss nord og ned etter januar mens Fulham med en god signering kom til å fyke oppover på tabellen,, ble vel litt feil..

Det viktigste for oss er å få tilbake Bamford, ikke bare måla men mest hans press og feilvente kvaliteter så vi får holde litt i ball på motstander banehalvdel og flytte folk etter, med raphina ayling og kalvin i tillegg tror jeg andre spillere også finner formen og da tror jeg sspillere som Shack summerville jack forshow chresswil er gode nok fra benk.

Tror vi får en opptur i dag med raphina og hjemmebane.
MOT

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5075 på: Oktober 28, 2021, 12:04:24 »
 

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5076 på: Oktober 29, 2021, 18:50:10 »
Hører fra insider i Bodø Glimt at Leeds har vært der oppe to ganger denne uka. Ryktene vil ha det til at det er venstreback Fredrik André Bjørkan som er målet.

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5077 på: Oktober 29, 2021, 21:04:46 »
Hører fra insider i Bodø Glimt at Leeds har vært der oppe to ganger denne uka. Ryktene vil ha det til at det er venstreback Fredrik André Bjørkan som er målet.

Klassespiller. Konkurranse til Firpo. Få Dallas opp på midten. Løp og kjøp!

Borge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5078 på: Oktober 29, 2021, 21:24:18 »
Nja, god offensiv, men har han tiltrekkelige kvaliteter en mot en defensivt...?
Borge

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5079 på: Oktober 29, 2021, 21:39:53 »
Vi har vel ikke så mye spennende på gang på venstreback på U-lagene heller, så det gir i alle fall mening at vi er interessert i VB, men jeg ble overrasket over at det var Bjørkan som er målet før jeg fikk tenkt meg om. Så er det jo slettes ikke sikkert at dette materialiserer seg, men liker tanken.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5080 på: Oktober 29, 2021, 22:09:50 »
Kontraktens hans går vel ut nå, så dyr blir han ikke.

Ikke mye å risikere.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5081 på: November 24, 2021, 14:45:43 »
Leeds skal angivelig være interessert i det spanske stortalentet Mateo Fernandez. Fernandez er 18 år, spiss og spiller for Espanyol. Han har scoret utrolige 44 mål på 56 kamper de siste tre sesongene. Prisen blir angivelig på £420k, og han skal ankomme i januar. Vel, vi får se...

https://www.teamtalk.com/leeds-united/beat-barcelona-man-city-transfer-race-starlet-mateo-fernandez
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5082 på: November 26, 2021, 11:22:39 »
Veldig enig med Phil Hay her, denne karen kunne gjort en jobb for oss!

https://motleedsnews.com/news/harrison-reed-could-be-a-good-option-for-leeds-united-hay/

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5083 på: Desember 01, 2021, 12:36:33 »
Vi har vel ikke så mye spennende på gang på venstreback på U-lagene heller, så det gir i alle fall mening at vi er interessert i VB, men jeg ble overrasket over at det var Bjørkan som er målet før jeg fikk tenkt meg om. Så er det jo slettes ikke sikkert at dette materialiserer seg, men liker tanken.
Ingen Bjørkan ser det ut for:
https://www.tv2.no/sport/14396439/

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5084 på: Desember 01, 2021, 17:37:21 »
Ja, tenk hvis vi hadde fått han. Da kunne vi spilt med 11 spillere, for han Firpo er helt grusom som back. Omskolere Harrison er jo et alternativ. Typisk reece james

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5085 på: Desember 02, 2021, 11:01:08 »
Firpo spilte seg stort opp på tirsdag, og linket meget godt med James. Jevnt over gode innlegg hadde han også. Et stort potensiale offensivt.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5086 på: Desember 02, 2021, 12:30:45 »
https://motleedsnews.com/transfers/barcelona-may-still-want-to-sign-rodrigo-from-leeds-united-in-january-phil-hay/

Hva tenker vi om detta? Hvis det er hold i ryktene kan vi i så fall regne med å få tilbake noe i nærheten av den summen vi betalte Valencia?
Og er Bielsa & co interessert i å kvitte seg med han med mindre vi har en erstatter klar?
Jeg tviler veldig på dette, januar er alltid vanskelig ift å skaffe nye spillere av kvalitet..

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5087 på: Desember 02, 2021, 13:24:04 »
https://motleedsnews.com/transfers/barcelona-may-still-want-to-sign-rodrigo-from-leeds-united-in-january-phil-hay/

Hva tenker vi om detta? Hvis det er hold i ryktene kan vi i så fall regne med å få tilbake noe i nærheten av den summen vi betalte Valencia?
Og er Bielsa & co interessert i å kvitte seg med han med mindre vi har en erstatter klar?
Jeg tviler veldig på dette, januar er alltid vanskelig ift å skaffe nye spillere av kvalitet..
Etter sigende er Barcelona i finansielle problemer. Hvis det er noe i det, så er det nok lån de tar sikte på. Skulle det faktisk være slik at vi kan få noe i nærheten av det vi betalte Valencia, er det bare å ta penga og løpe.

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5088 på: Desember 05, 2021, 12:54:22 »
Daily Mail har denne idag :

Mateo Joseph Fernandez will be joining Premier League side Leeds in January
Marcelo Bielsa's side have reached an agreement with LaLiga outfit Espanyol
Barcelona, Manchester City and Liverpool were all linked with a move for him
Leeds also want a midfield loan move, with Chelsea's Ross Barkley an option
By SIMON JONES FOR MAILONLINE

PUBLISHED: 13:32 GMT, 4 December 2021 | UPDATED: 15:55 GMT, 4 December 2021

     
Leeds United have a deal in place to sign Espanyol striker Mateo Joseph Fernandez.

The 18-year-old is expected to officially join on January 1 after the Premier League side agreed a compromise package with his club.

Fernandez had a release clause of £1.3million but was out of contract in the summer and Leeds are understood to have initially offered around £420,000 before increasing their bid and reaching agreement.
MFLU - Miracles For Leeds United

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5089 på: Desember 08, 2021, 07:43:01 »
https://www.teamtalk.com/leeds-united/fanciful-transfer-swoop-wales-superstar-aaron-ramsey-juventus

Ramset nevnes her på gode gamle Teamtalk. En skadefri Ramsey i god form hadde vært gull.
Har dessverre vært lite av begge deler siste åra.
marching on together,
derudaf forever...

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5090 på: Desember 08, 2021, 09:04:55 »
https://www.teamtalk.com/leeds-united/fanciful-transfer-swoop-wales-superstar-aaron-ramsey-juventus

Ramset nevnes her på gode gamle Teamtalk. En skadefri Ramsey i god form hadde vært gull.
Har dessverre vært lite av begge deler siste åra.
Garantert sludder. For gammel og for skadeutsatt for Leeds.


Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5092 på: Desember 09, 2021, 08:31:43 »
Ser at Cavani vurderes av Manju nå, han kunne vi benytta...........har samme workrate som Patrick - og scorer mål!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5093 på: Desember 09, 2021, 09:26:13 »
Ser at Cavani vurderes av Manju nå, han kunne vi benytta...........har samme workrate som Patrick - og scorer mål!

Og tjener sikkert fire ganger så mye. Neppe aktuelt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5094 på: Desember 09, 2021, 10:00:00 »
Ingen nye kantspillere på vei inn til U-18-laget?

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5095 på: Desember 09, 2021, 12:04:20 »
Ser at Cavani vurderes av Manju nå, han kunne vi benytta...........har samme workrate som Patrick - og scorer mål!

Og tjener sikkert fire ganger så mye. Neppe aktuelt.

auren

sant nok, men mer kostbart med nedrykk for å sette det på spissen.
 

Geir fra Grimstad

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5096 på: Desember 09, 2021, 14:07:47 »
Ser at Cavani vurderes av Manju nå, han kunne vi benytta...........har samme workrate som Patrick - og scorer mål!
Han tror jeg hadde passet bra ja!
revie

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5097 på: Desember 10, 2021, 10:28:35 »
Ser at Cavani vurderes av Manju nå, han kunne vi benytta...........har samme workrate som Patrick - og scorer mål!
Han tror jeg hadde passet bra ja!

.......og om ikke det går, forespurt om Lingaard.
 

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5098 på: Desember 17, 2021, 16:56:36 »
Dette et vel ikke akkurat et rykte, men Hay mener det kan være aktuelt. Gode stats i alle fall!! Og trur han kunne fylt et digert høl hos oss...

https://motleedsnews.com/transfers/phil-hay-details-leeds-united-transfer-budget-update-ahead-of-january/

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5099 på: Desember 18, 2021, 13:38:49 »
Det sies at Bayern Munchen er interessert i å hente Rahpinha til sommeren . Leeds har priset Rahpinha til 35 millioner pund.  :(