Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475077 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6390 på: Juni 24, 2022, 19:38:45 »
Fotball har blitt en trist sport.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6391 på: Juni 24, 2022, 20:02:23 »
Graham Smyth
@GrahamSmyth
Leeds United believe Kalvin Phillips deal with Manchester City will be worth between £50m and £55m all told, with Darko Gyabi going the other way.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6392 på: Juni 24, 2022, 20:07:24 »
Graham Smyth
@GrahamSmyth
Leeds United believe Kalvin Phillips deal with Manchester City will be worth between £50m and £55m all told, with Darko Gyabi going the other way.
Synes det er grei deal jeg, samtidig som det gir oss god tid til å finne erstatter


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6393 på: Juni 24, 2022, 20:12:24 »
Da er vel han fra Leipzig eller han fra Salzburg på plass ila kort tid

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6394 på: Juni 24, 2022, 20:14:18 »
Graham Smyth
@GrahamSmyth
Leeds United believe Kalvin Phillips deal with Manchester City will be worth between £50m and £55m all told, with Darko Gyabi going the other way.
Synes det er grei deal jeg, samtidig som det gir oss god tid til å finne erstatter


Sent from my iPhone using Tapatalk

Grei deal for en landslagsspiller i sin beste alder for noen få pund mer enn vi betalte for Dan James? 🙄
Det var som jeg måtte gni meg i øynene da jeg leste summen.
Shitty beatlte det doble for Grealish. Trenger en si mer?
« Siste redigering: Juni 24, 2022, 20:15:58 av Gordon McUseless »

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6395 på: Juni 24, 2022, 20:17:41 »
stusser og med summen her men må jo være i det sjiktet når flere rapporterer det men synes det var veldig lavt uavhengig av kort tid igjen av kontrakt
Forever Leeds United!!!!!!!!

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6396 på: Juni 24, 2022, 20:22:03 »
Graham Smyth
@GrahamSmyth
Leeds United believe Kalvin Phillips deal with Manchester City will be worth between £50m and £55m all told, with Darko Gyabi going the other way.
Synes det er grei deal jeg, samtidig som det gir oss god tid til å finne erstatter


Sent from my iPhone using Tapatalk

Grei deal for en landslagsspiller i sin beste alder for noen få pund mer enn vi betalte for Dan James? 🙄
Det var som jeg måtte gni meg i øynene da jeg leste summen.
Shitty beatlte det doble for Grealish. Trenger en si mer?

Tenker vi bare må være fornøyd. Er jo ikke akkurat sånn at markedsverdien på Leeds spillerne har økt siste året.
Individuelt leverte Grealish en veldig god sesong for Villa før han ble solgt. Var vel en av ligaens best ratene spillere. Ralph og Kalv not so much denne sesongen.
I tillegg var vi særs heldige som stod i divisjonen. Det kunne vært så uendelig mye værre.
Tenker dette kan jevne seg ut med et-par gode investeringer, så er vi tilbake der vi var sesongen 20/21.

Hvordan ManU klarte å få såpass mye for Dan James med deres styrerom og politikk forstår ikke supporterne dems enda såvidt meg bekjent.
« Siste redigering: Juni 24, 2022, 20:25:21 av leedslife »

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6397 på: Juni 24, 2022, 20:24:38 »
Triste nyheter hvis dette stemmer.  Men måtte vel komme. 
Medlem 94237

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6398 på: Juni 24, 2022, 20:24:50 »
Graham Smyth
@GrahamSmyth
Leeds United believe Kalvin Phillips deal with Manchester City will be worth between £50m and £55m all told, with Darko Gyabi going the other way.
Synes det er grei deal jeg, samtidig som det gir oss god tid til å finne erstatter


Sent from my iPhone using Tapatalk

Grei deal for en landslagsspiller i sin beste alder for noen få pund mer enn vi betalte for Dan James? 🙄
Det var som jeg måtte gni meg i øynene da jeg leste summen.
Shitty beatlte det doble for Grealish. Trenger en si mer?

Kalvin Phillips prises til en halv Jadon Sancho....Sinnsykt.
 

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6399 på: Juni 24, 2022, 20:26:58 »
Må si meg imponert over Leeds forhandlingsevner. Kjøp dyrt og selg arvesølvet
for vekslepenger. Gratulerer 👌
Nå synes jeg vi skal selge Rapha til barca for nedrykksklausul summen når vi først er i gang🍻
« Siste redigering: Juni 24, 2022, 20:29:21 av Gordon McUseless »

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6400 på: Juni 24, 2022, 20:32:27 »
Graham Smyth
@GrahamSmyth
Leeds United believe Kalvin Phillips deal with Manchester City will be worth between £50m and £55m all told, with Darko Gyabi going the other way.
Synes det er grei deal jeg, samtidig som det gir oss god tid til å finne erstatter


Sent from my iPhone using Tapatalk

Grei deal for en landslagsspiller i sin beste alder for noen få pund mer enn vi betalte for Dan James?
Det var som jeg måtte gni meg i øynene da jeg leste summen.
Shitty beatlte det doble for Grealish. Trenger en si mer?
Kan ikke sammenligne med Grealish, Villa hadde en «buy out clause» på 100 mill pund. Jeg tror selv at Phillips har vist sitt beste under Bielsa + har vært mye skadet. Jeg tenker grei deal !


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6401 på: Juni 24, 2022, 20:32:51 »
Men det er vemodig dette.
Starten på den enorme oppturen siste årene.
Den totale forvandlingen mot Stoke hjemme August 18.
Ja, spillestilen. Kollektivet, løpsstyrken, ballspillet og ureddheten som var printet var en ting. Men taklingene på McClean i andre omgang i den kampen var et symbol på dette "nye" Leeds laget. Først Kalvin, deretter   Berardi som rett og slett massakrerte McClean den dagen med to voldsomme taklinger til brøl og stående ovasjoner. To store helter på matta og giganter for omgivelsene. De to som touchet nærmest på Leeds dnaet spør du meg.
Nå er siste mann ut.
Nye helter skal skapes. Men for en tid.
Herregud.
Heldigvis har vi en type i Gerhart som kan gjøre den sorgen litt mindre neste sesong.
« Siste redigering: Juni 24, 2022, 20:34:45 av leedslife »

karaba

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6402 på: Juni 24, 2022, 20:34:15 »
Må si meg imponert over Leeds forhandlingsevner. Kjøp dyrt og selg arvesølvet
for vekslepenger. Gratulerer
Nå synes jeg vi skal selge Rapha til barca for nedrykksklausul summen når vi først er i gang
For å sammenligne med andre spillere i markedet så tenker vel City at Sterling er verdt rundt 35-40 mill pund.


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Juni 24, 2022, 20:40:44 av karaba »

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6403 på: Juni 24, 2022, 20:45:29 »
Men det er vemodig dette.
Starten på den enorme oppturen siste årene.
Den totale forvandlingen mot Stoke hjemme August 18.
Ja, spillestilen. Kollektivet, løpsstyrken, ballspillet og ureddheten som var printet var en ting. Men taklingene på McClean i andre omgang i den kampen var et symbol på dette "nye" Leeds laget. Først Kalvin, deretter   Berardi som rett og slett massakrerte McClean den dagen med to voldsomme taklinger til brøl og stående ovasjoner. To store helter på matta og giganter for omgivelsene. De to som touchet nærmest på Leeds dnaet spør du meg.
Nå er siste mann ut.
Nye helter skal skapes. Men for en tid.
Herregud.
Heldigvis har vi en type i Gerhart som kan gjøre den sorgen litt mindre neste sesong.

Ja klarer vi å gå videre?  3-4 uforglemmelige år med Bielsa gjøres ikke om uten videre. Nå er Bielsa borte, Pablo/Berardi/Alioski gikk i fjor, Phillips og Raphinha går i sommer, Bamford og Dallas er skadet og Ayling har fått en erstatter.
En æra er over, og jeg kan ikke si annet enn at jeg er spent om noen kan føre dette videre.
marching on together,
derudaf forever...

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6404 på: Juni 24, 2022, 20:59:35 »
Må si meg imponert over Leeds forhandlingsevner. Kjøp dyrt og selg arvesølvet
for vekslepenger. Gratulerer
Nå synes jeg vi skal selge Rapha til barca for nedrykksklausul summen når vi først er i gang
Litt vanskelig å følge deg i den argumentasjonen, vi har aldri kjøpt noen spillere for så mye som £ 50 m som Kalvin går for.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6405 på: Juni 24, 2022, 21:09:06 »
Må si meg imponert over Leeds forhandlingsevner. Kjøp dyrt og selg arvesølvet
for vekslepenger. Gratulerer
Nå synes jeg vi skal selge Rapha til barca for nedrykksklausul summen når vi først er i gang
Litt vanskelig å følge deg i den argumentasjonen, vi har aldri kjøpt noen spillere for så mye som £ 50 m som Kalvin går for.
Det sa jeg vel heller ikke, men tenkte det gikk an å forstå at jeg smurte litt på for å påpeke et poeng. Totalen for James med add ons er nermere 40 enn 35k. Så handel og vandel tydeligvis ikke er klubbens sterkeste side for å si det mildt.
« Siste redigering: Juni 24, 2022, 21:13:39 av Gordon McUseless »

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6406 på: Juni 24, 2022, 21:11:58 »
Bare trist.

42 millioner for en fast engelsk landslagsspiller på vei inn i sine beste år og det største arvesølvet på flere tiår?

Jommen skulle man selge seg hardt i sommer...

Ornstein rapporterer altså 42 + 3 mill pund, samt at Leeds betaler £5 mill for Gyabi som kun spilte ti kamper for U23-laget til City i fjor. Leeds sitter altså netto igjen med 40 millioner maksimalt for Phillips.

Hvordan har man klart å "forhandle" fram at man får lov å betale 5 millioner pund for denne 18-åringen? Har man prutet seg ned i pris? Når Leeds først skulle stå på krava, burde man i det minste hatt "premium City pris" + McAtee og Lavia eller noe sånt.

Her har man lagt seg på rygg og logra. Jeg trodde faktisk den tida var over.

« Siste redigering: Juni 24, 2022, 21:17:25 av Dennis »
Marching on together!

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6407 på: Juni 24, 2022, 21:16:14 »
Men det er vemodig dette.
Starten på den enorme oppturen siste årene.
Den totale forvandlingen mot Stoke hjemme August 18.
Ja, spillestilen. Kollektivet, løpsstyrken, ballspillet og ureddheten som var printet var en ting. Men taklingene på McClean i andre omgang i den kampen var et symbol på dette "nye" Leeds laget. Først Kalvin, deretter   Berardi som rett og slett massakrerte McClean den dagen med to voldsomme taklinger til brøl og stående ovasjoner. To store helter på matta og giganter for omgivelsene. De to som touchet nærmest på Leeds dnaet spør du meg.
Nå er siste mann ut.
Nye helter skal skapes. Men for en tid.
Herregud.
Heldigvis har vi en type i Gerhart som kan gjøre den sorgen litt mindre neste sesong.

Ja klarer vi å gå videre?  3-4 uforglemmelige år med Bielsa gjøres ikke om uten videre. Nå er Bielsa borte, Pablo/Berardi/Alioski gikk i fjor, Phillips og Raphinha går i sommer, Bamford og Dallas er skadet og Ayling har fått en erstatter.
En æra er over, og jeg kan ikke si annet enn at jeg er spent om noen kan føre dette videre.

En trener og snart en 11ér er jo borte. En 11er med flere innflytelsesrike spillere. Da tenker jeg nødvendigvis ikke ferdighetsmessig teknisk eller taktisk.
Men flere av de du nevner har jo vært kontunitetsbærere og kom inn før Bielsa. De har satt standard hva gjelder profesjonalitet, kameratskap og i tillegg satt en høy standard på gressmatta. Det så man på selvtilitten vi stort sett spilte med. De skapte også en vinnerkultur som for så vidt til en viss grad ble opprettholdt første sesongen i PL.
Nå kan jo ikke Bielsas 4 år sammenlignes med Ferguson og Wengers lange epoker  i Manu og Arsenal, men effekten av den boblen de levde i har sikkert føltes lengre enn 4 år og troen på prosjektet for en hel klubb er nok ikke veldig ulikt. I tillegg er jo trenere idagens fotball, nettopp trenere. Bielsa var nok mer lik en old school manager ala de over selv om han stod oppført som trener for Leeds. Jeg tror nok man vil merke en effekt av dette. Man har jo allerede merket det på omgivelsene rundt. Ingen i styrerom går "fri" lengre. Bielsa var nok hands on på de fleste ting rundt sport noe også Orta bekreftet for noen måneder siden vedr tropp og treningsregime. Videreføringen av denne gjelder så til de grader inn i Marsch neste 3 år som trener i Leeds. (Bielsas Legacy ref Orta)
Klubben kommuniserte jo i fjor at de sjanset denne sesongen med coren av disse spillerne og at den daværende troppen forhåpentligvis skulle holde oss sesong  nr 2 i PL uten mange/store investeringer, og det gjorde den. Etter å ha lest HåvardK sine innlegg siste ukene så velger jeg faktisk å være lett optimist og tro at klubben faktisk har kalkulert med flere av tingene man er skeptisk til og har nogenlunde kontroll på situasjonen.
Det kan potensielt være et spennende Leeds lag i form av spillertyper neste sesong. Litt yngre spillere og endel bedre individuelle spillere. Jeg setter min lit til at Marsch og trenerteamet klarer å sette sammen et tankesett som treffer dagens gruppe like godt som sommeren 18 og at de også evner å utvikle enkeltspillere på 1 eller 2 nivå høyere enn hva de har prestert på tidligere i karrieren. Det er vi helt avhengig av.
Snart starter pre-season og da dunker Leeds hjertet for fult igjen og troen på en god sesong og bra sluttplassering på tabellen melder seg.
Etter en blytung sesong og spesielt siste halvdel og mye kritiske innlegg fra min side så tenker jeg blanke ark for de aller fleste supportere er den beste medisinen nå. Viktigere enn noen gang er det at dette laget får en god start med alt av Leeds supportere i ryggen første månedene.
Vi krysser fingrene.
« Siste redigering: Juni 24, 2022, 21:24:04 av leedslife »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6408 på: Juni 24, 2022, 21:18:12 »
Må si meg imponert over Leeds forhandlingsevner. Kjøp dyrt og selg arvesølvet
for vekslepenger. Gratulerer
Nå synes jeg vi skal selge Rapha til barca for nedrykksklausul summen når vi først er i gang
Litt vanskelig å følge deg i den argumentasjonen, vi har aldri kjøpt noen spillere for så mye som £ 50 m som Kalvin går for.
Det sa jeg vel heller ikke, men tenkte det gikk an å forstå at jeg smurte litt på for å påpeke et poeng. Totalen for James med add ons er nermere 40 enn 35k og at handel og vandel tydeligvis ikke er klubbens sterkeste side for å si det mildt.
Er vel «kun» James og Rodrigo kjøpene jeg føler vi har «kjøpt som fulle sjømenn». Mye av de andre kjøpene er relativt lav risiko ispedd noen smarte kjøp som Raphinha, Meslier og Gelhardt. Så jeg synes ikke klubben kjøper nødvendigvis for dyrt, men denne summen for Phillips blir jeg ikke helt klok på. Det ligger kanskje noe mer bak denne dealen enn vi pt vet. Vi får nok plenty av nok stoff om overgangen de kommende dagene…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6409 på: Juni 24, 2022, 21:22:23 »
Må si meg imponert over Leeds forhandlingsevner. Kjøp dyrt og selg arvesølvet
for vekslepenger. Gratulerer
Nå synes jeg vi skal selge Rapha til barca for nedrykksklausul summen når vi først er i gang
Litt vanskelig å følge deg i den argumentasjonen, vi har aldri kjøpt noen spillere for så mye som £ 50 m som Kalvin går for.
Det sa jeg vel heller ikke, men tenkte det gikk an å forstå at jeg smurte litt på for å påpeke et poeng. Totalen for James med add ons er nermere 40 enn 35k og at handel og vandel tydeligvis ikke er klubbens sterkeste side for å si det mildt.
Er vel «kun» James og Rodrigo kjøpene jeg føler vi har «kjøpt som fulle sjømenn». Mye av de andre kjøpene er relativt lav risiko ispedd noen smarte kjøp som Raphinha, Meslier og Gelhardt. Så jeg synes ikke klubben kjøper nødvendigvis for dyrt, men denne summen for Phillips blir jeg ikke helt klok på. Det ligger kanskje noe mer bak denne dealen enn vi pt vet. Vi får nok plenty av nok stoff om overgangen de kommende dagene…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi får håpe det er noe mer i den dealen ja, for ellers så er det som en av punditene der borte kaller summen for Phillips som "bonkers" noe det ikke er vanskelig å være enig i.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6410 på: Juni 24, 2022, 21:39:18 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano

Arsenal and Tottenham are both still working on Raphinha. Barcelona, no fresh bid as of now. No one reached an agreement with Leeds yet, asking £65m fee, stronger after Kalvin deal. 🚨🇧🇷 #LUFC

Next week can be crucial. Chelsea also called Leeds, but Sterling is top priority.


Bare å stålsette seg for ytterligere gode nyheter.

Om man ikke er bekymret foran neste sesong, er det snart på tide.
Marching on together!

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6411 på: Juni 24, 2022, 21:57:54 »
En ting er alle disse fantastiske ryktene vi fikk servert i går som erstatter for Ralph. Men er det garanti for at de spillerne og deres rådgivere vil velge en klubb som selger sine beste?
Jeg tenker hvis man er blandt de absolutt beste i ligaer som Nederland, Frankrike, Tyskland etc. Man har jo muligheter til å velge klubber i midtsjiktet og øvre halvdel av tabellen i PL som faktisk beholder sine beste og forsterker 11eren og i tillegg kanskje har mulighet for Europa spill innen kortere tid?

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6412 på: Juni 24, 2022, 22:00:33 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano

Arsenal and Tottenham are both still working on Raphinha. Barcelona, no fresh bid as of now. No one reached an agreement with Leeds yet, asking £65m fee, stronger after Kalvin deal. 🚨🇧🇷 #LUFC

Next week can be crucial. Chelsea also called Leeds, but Sterling is top priority.


Bare å stålsette seg for ytterligere gode nyheter.

Om man ikke er bekymret foran neste sesong, er det snart på tide.
Bekymret er mildt sagt. Uten Phillips og Raphinha, er vi nødt til å treffe veldig godt med nyervervelsene.. Det har vært mangelvare siden opprykket. Er usikker på å hente inn en haug av RB Salzburg spillere gjør oss til et bedre PL lag. Blir fryktelig spennende å se hva slags erstattere vi får inn for våre eneste assets

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6413 på: Juni 24, 2022, 22:12:12 »
45 mill pund for Phillips. En skam av de spanske amatørene som herjer i klubben vår.

Tja, 15 mill mer enn Mane.

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6414 på: Juni 24, 2022, 22:30:27 »
Herregud folkens , en skulle tro vi har rykket ned allerede hvis Phillips og Rahpinha selges !? Vi har visst dette lenge at dette vil skje. Er vel naturlig at når en ny trener kommer inn , kommer nytt trener team inn , spillere selges , og nye spillere kommer inn (som kjenner ny trener fra før.) Vi har vel vært veldig tidlig ute nå på overgangsmarkedet så og si rett etter at sesongen var ferdig . Noen nye spillere kan fremdeles komme til klubben, og det gledelige nå er at Bamford er erklært 100% frisk igjen , med Ayling og Dallas lang tids skadet. Spennende sommer , og folkens vi har ikke rykket ned , selv om Phillips og Rahpinha mest sansynlig selges i sommer. MOT.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6415 på: Juni 24, 2022, 22:36:32 »
Herregud folkens , en skulle tro vi har rykket ned allerede hvis Phillips og Rahpinha selges !? Vi har visst dette lenge at dette vil skje. Er vel naturlig at når en ny trener kommer inn , kommer nytt trener team inn , spillere selges , og nye spillere kommer inn (som kjenner ny trener fra før.) Vi har vel vært veldig tidlig ute nå på overgangsmarkedet så og si rett etter at sesongen var ferdig . Noen nye spillere kan fremdeles komme til klubben, og det gledelige nå er at Bamford er erklært 100% frisk igjen , med Ayling og Dallas lang tids skadet. Spennende sommer , og folkens vi har ikke rykket ned , selv om Phillips og Rahpinha mest sansynlig selges i sommer. MOT.

Vi går rett ned, vent og se. Nyt siste året i PL på ei stund. Tyler Adams nestemann inn. De som tror det gjør susen å flytte inn halvparten av spillerne Marsch tidligere har trent (samt tenåringer fra City) fra diverse middelmådige ligaer rundt i Europa, mener jeg bestemt tar feil.
« Siste redigering: Juni 24, 2022, 22:48:57 av Kato »
 

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6416 på: Juni 24, 2022, 22:45:16 »
Herregud folkens , en skulle tro vi har rykket ned allerede hvis Phillips og Rahpinha selges !? Vi har visst dette lenge at dette vil skje. Er vel naturlig at når en ny trener kommer inn , kommer nytt trener team inn , spillere selges , og nye spillere kommer inn (som kjenner ny trener fra før.) Vi har vel vært veldig tidlig ute nå på overgangsmarkedet så og si rett etter at sesongen var ferdig . Noen nye spillere kan fremdeles komme til klubben, og det gledelige nå er at Bamford er erklært 100% frisk igjen , med Ayling og Dallas lang tids skadet. Spennende sommer , og folkens vi har ikke rykket ned , selv om Phillips og Rahpinha mest sansynlig selges i sommer. MOT.

Vi går rett ned, vent og se. Nyt siste året i PL på ei stund.

LOL

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6417 på: Juni 24, 2022, 23:01:50 »
Bare trist.

42 millioner for en fast engelsk landslagsspiller på vei inn i sine beste år og det største arvesølvet på flere tiår?

Jommen skulle man selge seg hardt i sommer...

Ornstein rapporterer altså 42 + 3 mill pund, samt at Leeds betaler £5 mill for Gyabi som kun spilte ti kamper for U23-laget til City i fjor. Leeds sitter altså netto igjen med 40 millioner maksimalt for Phillips.

Hvordan har man klart å "forhandle" fram at man får lov å betale 5 millioner pund for denne 18-åringen? Har man prutet seg ned i pris? Når Leeds først skulle stå på krava, burde man i det minste hatt "premium City pris" + McAtee og Lavia eller noe sånt.

Her har man lagt seg på rygg og logra. Jeg trodde faktisk den tida var over.

Phillips er født i 1995, 27 år i år. Godt betalt dette for en som har nektet å skrive ny kontrakt.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6418 på: Juni 24, 2022, 23:10:13 »
Herregud folkens , en skulle tro vi har rykket ned allerede hvis Phillips og Rahpinha selges !? Vi har visst dette lenge at dette vil skje. Er vel naturlig at når en ny trener kommer inn , kommer nytt trener team inn , spillere selges , og nye spillere kommer inn (som kjenner ny trener fra før.) Vi har vel vært veldig tidlig ute nå på overgangsmarkedet så og si rett etter at sesongen var ferdig . Noen nye spillere kan fremdeles komme til klubben, og det gledelige nå er at Bamford er erklært 100% frisk igjen , med Ayling og Dallas lang tids skadet. Spennende sommer , og folkens vi har ikke rykket ned , selv om Phillips og Rahpinha mest sansynlig selges i sommer. MOT.

Vi går rett ned, vent og se. Nyt siste året i PL på ei stund. Tyler Adams nestemann inn. De som tror det gjør susen å flytte inn halvparten av spillerne Marsch tidligere har trent (samt tenåringer fra City) fra diverse middelmådige ligaer rundt i Europa, mener jeg bestemt tar feil.

Du garanterte nedrykk også da det gjensto noen få kamper av sesongen som var over i mai.

Det svir skikkelig at Kalvin og Raphinha (etter all sannsynlighet) drar, men transfervinduet er fremdeles åpent. Penger er nå tilgjengelig.

Så skal det også spilles 38 kamper før vi vet hvem som rykker ned kommende sesong, så jeg skjønner ikke helt hvorfor man skal grave seg ned allerede nå.
Super Leeds since 1968

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6419 på: Juni 24, 2022, 23:49:40 »
Alltid trist når ekte Leeds spillere forsvinner. Samtidig så frigjør det minst 400 millioner kroner. For de pengene kan Phillips erstattes, kanskje til å med vi får en spiller som kan være bedre og gi oss noe annet. Phillips er god, uten tvil. Hans siste matcher derimot i Leeds trøya var langt unna den han var under Bielsa.

Jeg tipper vi kommer til å se en erstatter på plass rimelig raskt, siden vi selger. Spennende dager i vente. Husk også at Leeds MÅ selge spillere sånn her for å bygge stall for å kunne bygge stallen. Det er forskjellen på topp 6 lagene og dem under, vi har ikke masse cash i banken.

Alex