Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475179 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #300 på: Juni 18, 2019, 18:32:15 »
Er det ikkje sånn at Bielsa vil ha fleire (evt bedre) vingar inn? Då skal det jaggu vere snakk om mykje pengar for å forsvare salget av Clarke. Likar det ikkje!

Dette vindauget vert eg langt meir skuffa enn tidlegare, dersom me som tidlegare selg unna talenta utan å erstatte dei / forbedre posisjonen klart og tydeleg.
Jeg var helt sikker på at Bielsa ikke ville fortsette.. mest fordi  jeg var sikker på at det er null penger og at forrige sesong bare var rein skjær flaks.
Real Madrid har hentet mange spillere allerede. Vi følger i samme spor som før, men siden Bielsa valgte å bli en sesong til så lar jeg oss komme tvilen til gode.
Men det ser ikke lovende ut. Gode gamle Leeds...

Om vi skal hente spillere så MÃ… vi selge, vi kommer ikke til å kunne kjøpe spillere før 30.6 pga regnskapet.

Om vi skal selge så ønsker nok Leeds primært å gjøre det før 30.6 pga av det samme regnskapset.

Håper at Clarke blir, jeg tror at vi ikke klarer å erstatte han for neste sesong for 14 millioner pund.

Jeg hadde beholdt nåværende tropp og hentet Yoann Barbet som stopper, solgt unna Berardi, Dallas samt det vi kan av De Bloch, Pawel, Sacko, Ekuban og den gjengen der og sett om vi kunne fått et lån vi kunne lykkes med som forsterkning i utsatt posisjon.

I forhold til Clarke er det gode muligheter å få til en bedre erstatter PR nu.. i det lange løp, veldig tvilsomt.
Ang Dallas er jeg uenig på bakgrunn av kontuinitet, posisjoner han dekker og at han var vår klart beste da det gjaldt som mest i siste kamp.
Fler med slik attityd. Vi trenger drenger som står frem når det blåser på toppene.

Barbet følger jeg deg på. Vil passe utmerket inn. White fra brighton er også veldig spennende det lille jeg har sett.


Det svir å miste Clarke, men summen som ryktes og at vi beholder Phillips så har jeg ingen problemer med det.
Bygge laget rundt Phillips er slik som får deg ut av denne divisjonen. Clarke vil være hit and miss neste sesong mtp alder og erfaring
« Siste redigering: Juni 18, 2019, 18:33:51 av leedslife »

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #301 på: Juni 18, 2019, 18:40:44 »
Ser rykter på nett om Clarke til Spurs som done deal.
 

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #302 på: Juni 18, 2019, 18:43:50 »
Er det ikkje sånn at Bielsa vil ha fleire (evt bedre) vingar inn? Då skal det jaggu vere snakk om mykje pengar for å forsvare salget av Clarke. Likar det ikkje!

Dette vindauget vert eg langt meir skuffa enn tidlegare, dersom me som tidlegare selg unna talenta utan å erstatte dei / forbedre posisjonen klart og tydeleg.
Jeg var helt sikker på at Bielsa ikke ville fortsette.. mest fordi  jeg var sikker på at det er null penger og at forrige sesong bare var rein skjær flaks.
Real Madrid har hentet mange spillere allerede. Vi følger i samme spor som før, men siden Bielsa valgte å bli en sesong til så lar jeg oss komme tvilen til gode.
Men det ser ikke lovende ut. Gode gamle Leeds...

Om vi skal hente spillere så MÃ… vi selge, vi kommer ikke til å kunne kjøpe spillere før 30.6 pga regnskapet.

Om vi skal selge så ønsker nok Leeds primært å gjøre det før 30.6 pga av det samme regnskapset.

Håper at Clarke blir, jeg tror at vi ikke klarer å erstatte han for neste sesong for 14 millioner pund.

Jeg hadde beholdt nåværende tropp og hentet Yoann Barbet som stopper, solgt unna Berardi, Dallas samt det vi kan av De Bloch, Pawel, Sacko, Ekuban og den gjengen der og sett om vi kunne fått et lån vi kunne lykkes med som forsterkning i utsatt posisjon.

I forhold til Clarke er det gode muligheter å få til en bedre erstatter PR nu.. i det lange løp, veldig tvilsomt.
Ang Dallas er jeg uenig på bakgrunn av kontuinitet, posisjoner han dekker og at han var vår klart beste da det gjaldt som mest i siste kamp.
Fler med slik attityd. Vi trenger drenger som står frem når det blåser på toppene.

Barbet følger jeg deg på. Vil passe utmerket inn. White fra brighton er også veldig spennende det lille jeg har sett.


Det svir å miste Clarke, men summen som ryktes og at vi beholder Phillips så har jeg ingen problemer med det.
Bygge laget rundt Phillips er slik som får deg ut av denne divisjonen. Clarke vil være hit and miss neste sesong mtp alder og erfaring

Det tror ikke jeg.

Jeg tror at alternativene er å svi av en formue på en spiller som kan være bedre fordi han var bedre enn Clarke ifjor, ikke er sikkert at han er det i år. Utviklingen til Clarke har gått kjapt opp og han var gamechanger i kampene mot Villa og Derby i år. Tror det er sannsynlig at han er enda bedre neste år og da er det ikke så mange som matcher han i denne divisjonen.

Dallas har spilt her i 4 år uten å være mer enn rotasjonsspiller. Får du solgt han så bruker du Ayling, Gotts, Coyle, Shackleton som back alternativ til høyre. Douglas, Alioski, Davis og Pearce som alternativ til venstre. Får du noen penger for Dallas så hadde jeg tatt det med begge hender.

Erstatterne til Clarke kommer til å koste "tilnærmet" likt som det vi selger han for. Det blir Forshaw Vieira all over.
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #303 på: Juni 18, 2019, 18:51:28 »
Jeg tror et salg av Clarke vil være det som svekker oss minst i forhold til hva vi får igjen. Verre om spillere som Phillips skulle ryke. Strengt tatt er det ikke mange kamper denne sesongen Clarke har vært gamechanger. Selvsagt et stort potensiale, men tror vi bruker pengene fornuftig og kompenserer det.
 

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #304 på: Juni 18, 2019, 19:19:22 »
Jeg tror et salg av Clarke vil være det som svekker oss minst i forhold til hva vi får igjen. Verre om spillere som Phillips skulle ryke. Strengt tatt er det ikke mange kamper denne sesongen Clarke har vært gamechanger. Selvsagt et stort potensiale, men tror vi bruker pengene fornuftig og kompenserer det.

Reading - Blackburn - Villa - Nottingham - Nottingham - Bolton - Sheffield United - Millwall - alle disse kampene har han kommet inn og vi har snudd kampen i vår favør. Mot Nottingham så snudd kampen riktig nok tilbake igjen, men gamechanger uansett.

Samt starten mot Derby.

Vi har ikke hatt en slik innbytter som har kunne kommet inn og påvirke kampen positivt siden Matt Smith....

Jeg føler meg ikke sikker på at vi evner å få en veldig mye bedre spiller for 14 millioner pund.
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #305 på: Juni 18, 2019, 19:23:10 »
Jeg tror et salg av Clarke vil være det som svekker oss minst i forhold til hva vi får igjen. Verre om spillere som Phillips skulle ryke. Strengt tatt er det ikke mange kamper denne sesongen Clarke har vært gamechanger. Selvsagt et stort potensiale, men tror vi bruker pengene fornuftig og kompenserer det.

Reading - Blackburn - Villa - Nottingham - Nottingham - Bolton - Sheffield United - Millwall - alle disse kampene har han kommet inn og vi har snudd kampen i vår favør. Mot Nottingham så snudd kampen riktig nok tilbake igjen, men gamechanger uansett.

Samt starten mot Derby.

Vi har ikke hatt en slik innbytter som har kunne kommet inn og påvirke kampen positivt siden Matt Smith....

Jeg føler meg ikke sikker på at vi evner å få en veldig mye bedre spiller for 14 millioner pund.

Ingen ønsker å miste Clarke. Men av de som gir mest penger tilbake tror jeg han blir minst savnet. Jeg vil ikke miste Kalvin Phillips. Langt viktigere enn Clarke. Jack Clarke spilte 4 kamper fra start, til sammen 793 minutter. Ikke all verden.
« Siste redigering: Juni 18, 2019, 19:25:18 av Kato »
 

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #306 på: Juni 18, 2019, 19:35:03 »
Er det ikkje sånn at Bielsa vil ha fleire (evt bedre) vingar inn? Då skal det jaggu vere snakk om mykje pengar for å forsvare salget av Clarke. Likar det ikkje!

Dette vindauget vert eg langt meir skuffa enn tidlegare, dersom me som tidlegare selg unna talenta utan å erstatte dei / forbedre posisjonen klart og tydeleg.
Jeg var helt sikker på at Bielsa ikke ville fortsette.. mest fordi  jeg var sikker på at det er null penger og at forrige sesong bare var rein skjær flaks.
Real Madrid har hentet mange spillere allerede. Vi følger i samme spor som før, men siden Bielsa valgte å bli en sesong til så lar jeg oss komme tvilen til gode.
Men det ser ikke lovende ut. Gode gamle Leeds...

Om vi skal hente spillere så MÃ… vi selge, vi kommer ikke til å kunne kjøpe spillere før 30.6 pga regnskapet.

Om vi skal selge så ønsker nok Leeds primært å gjøre det før 30.6 pga av det samme regnskapset.

Håper at Clarke blir, jeg tror at vi ikke klarer å erstatte han for neste sesong for 14 millioner pund.

Jeg hadde beholdt nåværende tropp og hentet Yoann Barbet som stopper, solgt unna Berardi, Dallas samt det vi kan av De Bloch, Pawel, Sacko, Ekuban og den gjengen der og sett om vi kunne fått et lån vi kunne lykkes med som forsterkning i utsatt posisjon.

I forhold til Clarke er det gode muligheter å få til en bedre erstatter PR nu.. i det lange løp, veldig tvilsomt.
Ang Dallas er jeg uenig på bakgrunn av kontuinitet, posisjoner han dekker og at han var vår klart beste da det gjaldt som mest i siste kamp.
Fler med slik attityd. Vi trenger drenger som står frem når det blåser på toppene.

Barbet følger jeg deg på. Vil passe utmerket inn. White fra brighton er også veldig spennende det lille jeg har sett.


Det svir å miste Clarke, men summen som ryktes og at vi beholder Phillips så har jeg ingen problemer med det.
Bygge laget rundt Phillips er slik som får deg ut av denne divisjonen. Clarke vil være hit and miss neste sesong mtp alder og erfaring

Det tror ikke jeg.

Jeg tror at alternativene er å svi av en formue på en spiller som kan være bedre fordi han var bedre enn Clarke ifjor, ikke er sikkert at han er det i år. Utviklingen til Clarke har gått kjapt opp og han var gamechanger i kampene mot Villa og Derby i år. Tror det er sannsynlig at han er enda bedre neste år og da er det ikke så mange som matcher han i denne divisjonen.

Dallas har spilt her i 4 år uten å være mer enn rotasjonsspiller. Får du solgt han så bruker du Ayling, Gotts, Coyle, Shackleton som back alternativ til høyre. Douglas, Alioski, Davis og Pearce som alternativ til venstre. Får du noen penger for Dallas så hadde jeg tatt det med begge hender.

Erstatterne til Clarke kommer til å koste "tilnærmet" likt som det vi selger han for. Det blir Forshaw Vieira all over.

Jeg er stor fan av Clarke og tror han kommer til å bli meget god. Men tvilsomt at du får samme effekten av han neste sesong som du får av Wilson/Costa f.eks. Nå vet jeg ikke om de er realistiske, men de bør være hvis vi skal enda et steg opp fra i fjor.
De gir deg 15-20 målpoeng ila en sesong.
Clarke er som du sier en bra gamechanger fra benken, men ingenting som tyder på at han er noe mer enn det pr nu.
Forstår tanken til klubben og så lenge en diamant må ofres.
Phillips hadde vært et for stort tap. En nøkkelspiller med den betydningen, i den posisjonen og med den erfaringen vil være helt umulig å erstatte i denne divisjonen.

Apropo Dallas kjøper jeg ikke helt argumentene. Gotts er spennende, men uferdig. Coyle og Pearce er langt unna.
Vanskelig å få igjen nok valuta for Dallas når alternativene er som de er. Noe sier meg at endel hva gjelder garderobe og off pitch også vil være et stort tap hvis han blir solgt.
Behold gjerne Douglas-Alioski-Davis på venstre og Ayling-Dallas-Gotts på høyre. Greit nok også med alle skadene man får under Bielsas regime.
Styrk laget med vinger og en som kan opptre i den gode gamle 10er rollen sammen med Pablo og Bogusz.. Det holder slik jeg ser det.

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #307 på: Juni 18, 2019, 19:51:15 »
Jeg tror et salg av Clarke vil være det som svekker oss minst i forhold til hva vi får igjen. Verre om spillere som Phillips skulle ryke. Strengt tatt er det ikke mange kamper denne sesongen Clarke har vært gamechanger. Selvsagt et stort potensiale, men tror vi bruker pengene fornuftig og kompenserer det.

Reading - Blackburn - Villa - Nottingham - Nottingham - Bolton - Sheffield United - Millwall - alle disse kampene har han kommet inn og vi har snudd kampen i vår favør. Mot Nottingham så snudd kampen riktig nok tilbake igjen, men gamechanger uansett.

Samt starten mot Derby.

Vi har ikke hatt en slik innbytter som har kunne kommet inn og påvirke kampen positivt siden Matt Smith....

Jeg føler meg ikke sikker på at vi evner å få en veldig mye bedre spiller for 14 millioner pund.

Ingen ønsker å miste Clarke. Men av de som gir mest penger tilbake tror jeg han blir minst savnet. Jeg vil ikke miste Kalvin Phillips. Langt viktigere enn Clarke. Jack Clarke spilte 4 kamper fra start, til sammen 793 minutter. Ikke all verden.

Jeg bare argumenterte for at han var en Gamechanger i flere kamper forrige sesong. Har vel ikke antydet at det er noen som vil bli kvitt han. Men om Phillips gjennom en sommer kan endre seg fra ordntil Outstanding, så tenker jeg at Clarke kan endre seg fra Gamechanger til beste spilleren i liagen. Hva gjorde ikke Sessegnon for Fulham for to sesonger siden. 4 kamper fra start og vel bare 19 kamper han var involvert i også imponerende i de kampene. Men nå er det jo kommende sesong som teller. Forrige sesong skal jo ikke spilles om igjen. Om du sammenligner bidraget hans forrige sesong så er det lett å tenke at vi enkelt klarer oss uten, men min påstand er at du får ikke en bedre offensiv spiller andre steder neste sesong. 

Men vi må sikkert ha inn 10-15 millioner pund før 30/6 - Jeg tenker at Clarke, Jansson og Phillips er de "eneste" som ikke er for salg, men heller tvilsomt at vi får unna noen andre kjapt nok som kan generer stor nok sum til rett tid.

 

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #308 på: Juni 18, 2019, 20:05:43 »
Er det ikkje sånn at Bielsa vil ha fleire (evt bedre) vingar inn? Då skal det jaggu vere snakk om mykje pengar for å forsvare salget av Clarke. Likar det ikkje!

Dette vindauget vert eg langt meir skuffa enn tidlegare, dersom me som tidlegare selg unna talenta utan å erstatte dei / forbedre posisjonen klart og tydeleg.
Ingen grunn til bekymring. Spillerne er ikke solgt, og hvis det skjer, kommer det garantert noen bedre inn.
Og det er tidlig i vinduet, og alt vil ordne seg til slutt.
Ja selvfølgelig.

Og blir det ikke sånn ja da må Raddikken se å pelle seg ut av klubben.
Jon R.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #309 på: Juni 18, 2019, 20:36:17 »
Jeg tror et salg av Clarke vil være det som svekker oss minst i forhold til hva vi får igjen. Verre om spillere som Phillips skulle ryke. Strengt tatt er det ikke mange kamper denne sesongen Clarke har vært gamechanger. Selvsagt et stort potensiale, men tror vi bruker pengene fornuftig og kompenserer det.

Reading - Blackburn - Villa - Nottingham - Nottingham - Bolton - Sheffield United - Millwall - alle disse kampene har han kommet inn og vi har snudd kampen i vår favør. Mot Nottingham så snudd kampen riktig nok tilbake igjen, men gamechanger uansett.

Samt starten mot Derby.

Vi har ikke hatt en slik innbytter som har kunne kommet inn og påvirke kampen positivt siden Matt Smith....

Jeg føler meg ikke sikker på at vi evner å få en veldig mye bedre spiller for 14 millioner pund.

Ingen ønsker å miste Clarke. Men av de som gir mest penger tilbake tror jeg han blir minst savnet. Jeg vil ikke miste Kalvin Phillips. Langt viktigere enn Clarke. Jack Clarke spilte 4 kamper fra start, til sammen 793 minutter. Ikke all verden.

Jeg bare argumenterte for at han var en Gamechanger i flere kamper forrige sesong. Har vel ikke antydet at det er noen som vil bli kvitt han. Men om Phillips gjennom en sommer kan endre seg fra ordntil Outstanding, så tenker jeg at Clarke kan endre seg fra Gamechanger til beste spilleren i liagen. Hva gjorde ikke Sessegnon for Fulham for to sesonger siden. 4 kamper fra start og vel bare 19 kamper han var involvert i også imponerende i de kampene. Men nå er det jo kommende sesong som teller. Forrige sesong skal jo ikke spilles om igjen. Om du sammenligner bidraget hans forrige sesong så er det lett å tenke at vi enkelt klarer oss uten, men min påstand er at du får ikke en bedre offensiv spiller andre steder neste sesong. 

Men vi må sikkert ha inn 10-15 millioner pund før 30/6 - Jeg tenker at Clarke, Jansson og Phillips er de "eneste" som ikke er for salg, men heller tvilsomt at vi får unna noen andre kjapt nok som kan generer stor nok sum til rett tid.

Bedre å selge en for 12-14 mill enn 4 som tilsammen genererer det. Tror som du sier at det kun er disse 3 som har verdier 10mill + i seg. Og om en av dem må gå, så bør ikke det være Phillips. Jeg tror vi i championship greit erstatter Jansson, så ikke krise om han selges. Ulempen med å selge Phillips eller Jansson er at de er nøkkelspillere som har spilt det aller aller meste. Jeg tror vi merker det minst om Clarke selges, etter Middlesbrough synes jeg han var en skygge (naturlig nok). Men klart han kan bli en sensasjon neste sesong om han blir.
 

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #310 på: Juni 18, 2019, 21:37:42 »
har på følelsen at Costa er på plass snart...

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #311 på: Juni 18, 2019, 22:28:07 »
Er det ikkje sånn at Bielsa vil ha fleire (evt bedre) vingar inn? Då skal det jaggu vere snakk om mykje pengar for å forsvare salget av Clarke. Likar det ikkje!

Dette vindauget vert eg langt meir skuffa enn tidlegare, dersom me som tidlegare selg unna talenta utan å erstatte dei / forbedre posisjonen klart og tydeleg.
Ingen grunn til bekymring. Spillerne er ikke solgt, og hvis det skjer, kommer det garantert noen bedre inn.
Og det er tidlig i vinduet, og alt vil ordne seg til slutt.
Ja selvfølgelig.

Og blir det ikke sånn ja da må Raddikken se å pelle seg ut av klubben.
Nå har han jo sparket Bielsa og blar opp millioner for Bowyer åsså.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #312 på: Juni 18, 2019, 22:28:53 »
Ser rykter på nett om Clarke til Spurs som done deal.

Neils Diamond

I asked Jack Clarke twice at the Warrington fight if he was staying he just smiled. I was told by one of mates he was leaving. He said spurs were offering him a 4/5 year deal. He said he was on a grand a week with leeds #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #313 på: Juni 18, 2019, 23:09:09 »
Ser rykter på nett om Clarke til Spurs som done deal.

Neils Diamond

I asked Jack Clarke twice at the Warrington fight if he was staying he just smiled. I was told by one of mates he was leaving. He said spurs were offering him a 4/5 year deal. He said he was on a grand a week with leeds #lufc

E så nitrist....
 

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #314 på: Juni 18, 2019, 23:19:31 »
Hvorfor skulle Costa følge Leeds sin konto hvis han ikke kommer. Signerer snart

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #315 på: Juni 18, 2019, 23:19:42 »
Ser rykter på nett om Clarke til Spurs som done deal.

Neils Diamond

I asked Jack Clarke twice at the Warrington fight if he was staying he just smiled. I was told by one of mates he was leaving. He said spurs were offering him a 4/5 year deal. He said he was on a grand a week with leeds #lufc
Og omtrent like sterke rykter om at Costa er på vei inn.
Jon R.

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #316 på: Juni 18, 2019, 23:21:34 »
Ser rykter på nett om Clarke til Spurs som done deal.

Neils Diamond

I asked Jack Clarke twice at the Warrington fight if he was staying he just smiled. I was told by one of mates he was leaving. He said spurs were offering him a 4/5 year deal. He said he was on a grand a week with leeds #lufc
Og omtrent like sterke rykter om at Costa er på vei inn.

Ja, det ene er jo en bekreftelse på det andre. Leeds var aldri i en posisjon til å kunne hente nevneverdig med dyre spillere på lån om ikke det kommer penger inn først.

Så dessverre så forsvinner Clarke ut og det kommer en lånespiller inn, la oss håpe at totalt så forsterker dette Leeds.
 

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #317 på: Juni 18, 2019, 23:31:33 »
Ser rykter på nett om Clarke til Spurs som done deal.

Neils Diamond

I asked Jack Clarke twice at the Warrington fight if he was staying he just smiled. I was told by one of mates he was leaving. He said spurs were offering him a 4/5 year deal. He said he was on a grand a week with leeds #lufc
Og omtrent like sterke rykter om at Costa er på vei inn.

Ja, det ene er jo en bekreftelse på det andre. Leeds var aldri i en posisjon til å kunne hente nevneverdig med dyre spillere på lån om ikke det kommer penger inn først.

Så dessverre så forsvinner Clarke ut og det kommer en lånespiller inn, la oss håpe at totalt så forsterker dette Leeds.
Kan det være kjøp av Costa? En Wolves kompis mente de ønsket å selge.
Jon R.

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #318 på: Juni 19, 2019, 00:14:34 »
Ser rykter på nett om Clarke til Spurs som done deal.

Neils Diamond

I asked Jack Clarke twice at the Warrington fight if he was staying he just smiled. I was told by one of mates he was leaving. He said spurs were offering him a 4/5 year deal. He said he was on a grand a week with leeds #lufc
Og omtrent like sterke rykter om at Costa er på vei inn.

Ja, det ene er jo en bekreftelse på det andre. Leeds var aldri i en posisjon til å kunne hente nevneverdig med dyre spillere på lån om ikke det kommer penger inn først.

Så dessverre så forsvinner Clarke ut og det kommer en lånespiller inn, la oss håpe at totalt så forsterker dette Leeds.
Kan det være kjøp av Costa? En Wolves kompis mente de ønsket å selge.

Ryktene gikk først på det, men Phil Hay mente det var usannsynlig.
 

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #319 på: Juni 19, 2019, 08:57:10 »
Ser rykter på nett om Clarke til Spurs som done deal.

Neils Diamond

I asked Jack Clarke twice at the Warrington fight if he was staying he just smiled. I was told by one of mates he was leaving. He said spurs were offering him a 4/5 year deal. He said he was on a grand a week with leeds #lufc

E så nitrist....
Kaster inn en brannfakkel her: Jeg er faktisk ikke så sikker på om klubben raseres ved at Clarke selges. Selvsagt må vi få en god pris for ham, for talentet er uomtvistelig. Men det jeg så av ham på U23 i perioden etter virusangrepet, gjorde at jeg fikk en bitteliten skepsis til holdningene hans. På meg virket det som om han spilte mer for å vise seg selv frem enn for å bidra til å løfte laget. Mulig jeg tar feil, men there you go. Uansett bør det være lettere å erstatte ham, som tross alt ikke bidro svært mye til A-lagets prestasjoner gjennom sommeren, enn f eks Kalvin.

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #320 på: Juni 19, 2019, 09:12:20 »
Ser rykter på nett om Clarke til Spurs som done deal.

Neils Diamond

I asked Jack Clarke twice at the Warrington fight if he was staying he just smiled. I was told by one of mates he was leaving. He said spurs were offering him a 4/5 year deal. He said he was on a grand a week with leeds #lufc

E så nitrist....
Erfaringen fra D James saken i januar er at ingenting er done deal før alle involverte har signgert på relevante papirer. Straks det har skjedd vil det ble bekreftet fra offisielt hold at overgangen er i boks. Medical er et av flere potensielle hinder her.

Denne linken var den som lå øverst av nyhetssaker når jeg googlet navnet hans.
https://cartilagefreecaptain.sbnation.com/2019/6/18/18683869/tottenham-hotspur-transfer-news-rumors-jack-clarke-leeds-report-14m-bid
Jon R.

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #321 på: Juni 19, 2019, 09:24:11 »
får tro "gentlemens agreement"- tiden er over :-)
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #322 på: Juni 19, 2019, 10:38:29 »
Ser at en ung spiller fra Fulham er blitt bydt på. Da funderer jeg. Hvis da Leeds kjøper en spiller for U-23 laget. Ja får det konsekvenser for FFP i gåseøyne. Eller er det med unge spillere noe som ikke får konsekvenser, hvis klubben ligger på kanten av reglene

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #323 på: Juni 19, 2019, 11:50:38 »
Ser at en ung spiller fra Fulham er blitt bydt på. Da funderer jeg. Hvis da Leeds kjøper en spiller for U-23 laget. Ja får det konsekvenser for FFP i gåseøyne. Eller er det med unge spillere noe som ikke får konsekvenser, hvis klubben ligger på kanten av reglene
Bare hvis han tas rett inn i a-stallen leste jeg noe om på en Leedsgruppe på FB. Vet ikke om kilden var pålitetelig.
Jon R.

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #324 på: Juni 19, 2019, 13:30:54 »
Ser at en ung spiller fra Fulham er blitt bydt på. Da funderer jeg. Hvis da Leeds kjøper en spiller for U-23 laget. Ja får det konsekvenser for FFP i gåseøyne. Eller er det med unge spillere noe som ikke får konsekvenser, hvis klubben ligger på kanten av reglene
Bare hvis han tas rett inn i a-stallen leste jeg noe om på en Leedsgruppe på FB. Vet ikke om kilden var pålitetelig.

Det er min tolkning også.

Dersom det er til U23 så skal det ikke "telle" på FFP kvoten. Men jeg kjenner ikke premissene som legges til grunn for å si om kostnadene forbundet med en enkeltspiller kan føres på ungdomslaget eller om det skal føres på A-laget. Har sikkert noe med kontraktstype og antall spilteminutter for A-laget å gjøre. Uklart om det er noe tilbakevirkende kraft der også hvis noen går opp til a-laget.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #325 på: Juni 19, 2019, 20:44:31 »
Isolert sett er det ikke noen krise at Clarke blir solgt.
Det som er trist er at vi til enhver tid har så fattige eiere at vi ikke får beholde våre største talenter, Lista er lang som fy....

Så kan en argumentere med at ungdommen ikke vil spille for Leeds når vi ikke rykker opp.
Kan nok delvis ordnes med at de får lønn etter talent, dvs. høy lønn.
MOT

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #326 på: Juni 19, 2019, 21:42:33 »
Jeg håper inderlig vi beholder Clarke. Men hvis det er slik at vi må ha inn minst 10 millioner pund, og Jansson ikke vil generere dette, så er det vel ikke så mye annet å gjøre. Phillips må for all del ikke selges! Hvis vi likevel klarer å beholde Clarke, og gjøre noen smarte lån denne sommeren, så har jeg god tro på at vi rykker direkte opp. Og da kan Clarke herje for oss i PL om 14 mnd tid  :)

Når det er sagt, så står selvsagt ikke et opprykk på om vi selger Clarke eller ei.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

eros

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #327 på: Juni 19, 2019, 23:22:04 »
Isolert sett er det ikke noen krise at Clarke blir solgt.
Det som er trist er at vi til enhver tid har så fattige eiere at vi ikke får beholde våre største talenter, Lista er lang som fy....

Så kan en argumentere med at ungdommen ikke vil spille for Leeds når vi ikke rykker opp.
Kan nok delvis ordnes med at de får lønn etter talent, dvs. høy lønn.

Er det fordi vi har fattige eiere eller fordi FFP begrenser lønnsbudsjettet slik at talentene vil over til ligaer med høyere inntekter og dermed større rammer ift lønnsbudsjettet?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #328 på: Juni 19, 2019, 23:33:35 »
Isolert sett er det ikke noen krise at Clarke blir solgt.
Det som er trist er at vi til enhver tid har så fattige eiere at vi ikke får beholde våre største talenter, Lista er lang som fy....

Så kan en argumentere med at ungdommen ikke vil spille for Leeds når vi ikke rykker opp.
Kan nok delvis ordnes med at de får lønn etter talent, dvs. høy lønn.

Er det fordi vi har fattige eiere eller fordi FFP begrenser lønnsbudsjettet slik at talentene vil over til ligaer med høyere inntekter og dermed større rammer ift lønnsbudsjettet?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det som virkelig hadde vært krise er om vi hadde beholdt clarke. Gitt han lang kontrakt å skyhøy lønn basert på noen skarve minutter med kvalitet hans første ses i cc. Så visner han bort(som mange talenter gjør) å vi sitter med en spiller på høy lønn ingen vil ha eller han ikke vil gå fordi han tjener rått. Vi har ikke steinrike eiere. Vi må
Selge gode talenter dyrt å erstatte de meg kvalitet. Så enkelt er det. Er god modell som kan ta oss opp. Først da kan vi velge å beholde dem.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds