Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475239 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #330 på: Juni 20, 2019, 10:35:56 »
Isolert sett er det ikke noen krise at Clarke blir solgt.
Det som er trist er at vi til enhver tid har så fattige eiere at vi ikke får beholde våre største talenter, Lista er lang som fy....

Så kan en argumentere med at ungdommen ikke vil spille for Leeds når vi ikke rykker opp.
Kan nok delvis ordnes med at de får lønn etter talent, dvs. høy lønn.

Er det fordi vi har fattige eiere eller fordi FFP begrenser lønnsbudsjettet slik at talentene vil over til ligaer med høyere inntekter og dermed større rammer ift lønnsbudsjettet?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det som virkelig hadde vært krise er om vi hadde beholdt clarke. Gitt han lang kontrakt å skyhøy lønn basert på noen skarve minutter med kvalitet hans første ses i cc. Så visner han bort(som mange talenter gjør) å vi sitter med en spiller på høy lønn ingen vil ha eller han ikke vil gå fordi han tjener rått. Vi har ikke steinrike eiere. Vi må
Selge gode talenter dyrt å erstatte de meg kvalitet. Så enkelt er det. Er god modell som kan ta oss opp. Først da kan vi velge å beholde dem.
Selv om vi skulle lykkes med å bli en topp 4 klubb i PL vil vi erfare at større klubber henter noen av våre beste spillere år ut og år inn, bare se på Arsenal de siste 15 åra. Southampton var en topp 6 klubb som bokstavelig talt ble ribbet for sine beste spillere av klubber fra PL. Slik er verden. Poenget er å hele tiden lykkes med å få inn gode nok erstattere for de som forsvinner ut.
« Siste redigering: Juni 20, 2019, 10:40:23 av Jon R »
Jon R.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #331 på: Juni 20, 2019, 10:51:02 »
OI!


Phil Hay
@PhilHayYEP
·
4m
A parting gift to you Leeds fans this morning, for now. Ryan Kent has been shown around Elland Road this morning and is expected to complete a switch today worth 10m with eventual add ons. #lufc


Den så jeg ikke komme. Tydelig at Clarke går til Spurs nå...

Ville heller brukt de pengene på Costa...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #332 på: Juni 20, 2019, 10:53:47 »
OI!


Phil Hay
@PhilHayYEP
·
4m
A parting gift to you Leeds fans this morning, for now. Ryan Kent has been shown around Elland Road this morning and is expected to complete a switch today worth 10m with eventual add ons. #lufc


Den så jeg ikke komme. Tydelig at Clarke går til Spurs nå...

Ville heller brukt de pengene på Costa...

auren

Tweeten nå slettet...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #333 på: Juni 20, 2019, 10:54:08 »
OI!


Phil Hay
@PhilHayYEP
·
4m
A parting gift to you Leeds fans this morning, for now. Ryan Kent has been shown around Elland Road this morning and is expected to complete a switch today worth 10m with eventual add ons. #lufc


Den så jeg ikke komme. Tydelig at Clarke går til Spurs nå...

Ville heller brukt de pengene på Costa...

auren

Vi finner nok ikke den tweeten blant Hays tweets... :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #334 på: Juni 20, 2019, 11:07:37 »
OI!


Phil Hay
@PhilHayYEP
·
4m
A parting gift to you Leeds fans this morning, for now. Ryan Kent has been shown around Elland Road this morning and is expected to complete a switch today worth 10m with eventual add ons. #lufc


Den så jeg ikke komme. Tydelig at Clarke går til Spurs nå...

Ville heller brukt de pengene på Costa...

auren

Vi finner nok ikke den tweeten blant Hays tweets... :o

Hay bruker ikke PhilHayYEP lenger og har byttet til PhilHay_. Visste ikke at noen andre kunne overta kontoen slik, og ikke fått med meg at han har byttet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #335 på: Juni 20, 2019, 12:52:12 »
Robert Snodgrass ryktes iflg Phil Hay - men er denne tweeten egentlig fra han eller...?
Ser ut som twitter-kontoen er ekte selv om han er ute av YEP nå.

https://twitter.com/PhilHayYEP/status/1141639523555848199
« Siste redigering: Juni 20, 2019, 12:54:07 av Killa »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #336 på: Juni 20, 2019, 12:56:23 »
Robert Snodgrass ryktes iflg Phil Hay - men er denne tweeten egentlig fra han eller...?
Ser ut som twitter-kontoen er ekte selv om han er ute av YEP nå.

https://twitter.com/PhilHayYEP/status/1141639523555848199

Fake. Phil Hay har gått over til følgende:

https://twitter.com/PhilHay_

Gikk også på limpinnen. Utrolig at andre kan overta denne kontoen når tidligere "eier" går over til en annen konto.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #337 på: Juni 20, 2019, 12:58:53 »
Robert Snodgrass ryktes iflg Phil Hay - men er denne tweeten egentlig fra han eller...?
Ser ut som twitter-kontoen er ekte selv om han er ute av YEP nå.

https://twitter.com/PhilHayYEP/status/1141639523555848199

Fake. Phil Hay har gått over til følgende:

https://twitter.com/PhilHay_

Gikk også på limpinnen. Utrolig at andre kan overta denne kontoen når tidligere "eier" går over til en annen konto.

auren

Kan noen med riktig kompetanse på slike ting forklare hvordan dette er mulig?

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #338 på: Juni 20, 2019, 13:12:30 »
Robert Snodgrass ryktes iflg Phil Hay - men er denne tweeten egentlig fra han eller...?
Ser ut som twitter-kontoen er ekte selv om han er ute av YEP nå.

https://twitter.com/PhilHayYEP/status/1141639523555848199

Fake. Phil Hay har gått over til følgende:

https://twitter.com/PhilHay_

Gikk også på limpinnen. Utrolig at andre kan overta denne kontoen når tidligere "eier" går over til en annen konto.

auren

Kan noen med riktig kompetanse på slike ting forklare hvordan dette er mulig?

Jeg er ingen ekspert, men slik jeg har forstått det så er det som følger: Siden Hay ikke lenger jobber i YEP, så har han endret kontonavn (men fått med seg alle følgere og tidligere tweets). Når hans gamle konto ikke lenger brukes så er visst denne "up for grabs" for alle og enhver. Noen har da tatt over for å forvirre og skape møkk. Denne kontoen har bare 27 følgere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #339 på: Juni 20, 2019, 14:06:10 »
Exclusive: Bristol City star eyes Leeds United move after rejecting three contract offers

4 hours ago
an image
Long-term Leeds United transfer target, Callum O’Dowda has turned down three contract offers from Bristol City, a source close to the player has exclusively revealed to Football League World.

The source also revealed that the winger has his heart set on a move to Leeds United, which explains why the 24-year-old has declined numerous contract offers at Ashton Gate.

O’Dowda has struggled for a consistent run in the starting XI for Bristol City recently through injury, having made just 20 starts for Lee Johnson’s side as they finished 8th in the Championship table.

It has previously been reported by talkSPORT, that Leeds were interested in signing the Irishman, although an official bid was never submitted by Marcelo Bielsa’s side.

The source also revealed that Leeds are yet to renew their interest in O’Dowda, as they plan for another season in the Championship.

The Mirror had previously stated that the Whites had ended their interest in signing the midfielder, although they could reignite their interest in him after this latest development.

Leeds have been linked with a move for Wolves winger, Helder Costa (according to the Yorkshire Evening Post) and Football Insider have recently revealed that Costa has told his friends that he is keen to move to Elland Road.

So it remains to be seen as to whether Leeds will be in the market for another winger, as they look to build a squad capable of challenging for promotion to the Premier League.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #341 på: Juni 20, 2019, 14:55:18 »
Robert Snodgrass ryktes iflg Phil Hay - men er denne tweeten egentlig fra han eller...?
Ser ut som twitter-kontoen er ekte selv om han er ute av YEP nå.

https://twitter.com/PhilHayYEP/status/1141639523555848199

Fake. Phil Hay har gått over til følgende:

https://twitter.com/PhilHay_

Gikk også på limpinnen. Utrolig at andre kan overta denne kontoen når tidligere "eier" går over til en annen konto.

auren

Kan noen med riktig kompetanse på slike ting forklare hvordan dette er mulig?

Jeg er ingen ekspert, men slik jeg har forstått det så er det som følger: Siden Hay ikke lenger jobber i YEP, så har han endret kontonavn (men fått med seg alle følgere og tidligere tweets). Når hans gamle konto ikke lenger brukes så er visst denne "up for grabs" for alle og enhver. Noen har da tatt over for å forvirre og skape møkk. Denne kontoen har bare 27 følgere.

auren

 
Steve Turner
@SteveLTurner

Just a heads up, Phil Hay is now @PhilHay_ and some geek has claimed the @PhilHayYep account so be prepared for fake tweets about signings  #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #342 på: Juni 21, 2019, 08:41:29 »
Forshaw ryktes til Fulham. Hvis vi klarer oss med å selge ham og noen andre fringe players og slipper å selge Clarke og Phillips så er det bare å selge. Men vi har ingen back up for Phillips da...

https://leeds.vitalfootball.co.uk/leeds-open-talks-to-sell-4-5million-battle-hardened-first-team-ace-report/


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #343 på: Juni 21, 2019, 09:18:36 »
Forshaw ryktes til Fulham. Hvis vi klarer oss med å selge ham og noen andre fringe players og slipper å selge Clarke og Phillips så er det bare å selge. Men vi har ingen back up for Phillips da...

https://leeds.vitalfootball.co.uk/leeds-open-talks-to-sell-4-5million-battle-hardened-first-team-ace-report/


auren
Og av den grunn er jeg skeptisk til å selge Forshaw. Hvis Bielsa ikke da har tenkt å la McCalmont komme inn i troppen som cover for Phillips?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #344 på: Juni 21, 2019, 09:24:41 »
Jeg håper ikke vi selger Forshaw, om ikke det er en bedre på vei inn.

Til tider er frustrasjonen stor, men når han er på sitt beste så er han veldig god i denne ligaen.
Leeds Carajo!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #345 på: Juni 21, 2019, 09:38:09 »
Jeg håper ikke vi selger Forshaw, om ikke det er en bedre på vei inn.

Til tider er frustrasjonen stor, men når han er på sitt beste så er han veldig god i denne ligaen.

Som 8-er har vi en fin erstatter i Shackleton, men som 4-er har vi ingen skikkelig erstatter selv om Klich ble prøvd der i pre season i fjor. Det kan jo tenkes at denne White fra Brighton er tiltenkt en back up plass på både stopper og nr. 4. Visstnok veldig god med ball. Bielsa og Leeds har nok kontroll vil jeg tro.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Allanclarke

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #346 på: Juni 21, 2019, 09:58:42 »
Hvis vi kan slutte med å drite oss ut hver gang vi har muligheten til opprykk, så slipper vi disse problemene her. Med å selge, før vi kan kjøpe.

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #347 på: Juni 21, 2019, 10:26:32 »
Hvis vi kan slutte med å drite oss ut hver gang vi har muligheten til opprykk, så slipper vi disse problemene her. Med å selge, før vi kan kjøpe.

Ah. Er det det oppskriften for opprykk er?  8)
Tenker alle lag i Championship tenker det samme. Vanskelig å unngå. Nåløyet er lite. Med 3 plass ifjor må jeg si at vi var ett av lagene som dreit oss ut minst. Og det er noe å ta med seg.
Gleder meg jeg.  ;D

Marching On! 4276

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #348 på: Juni 21, 2019, 10:37:49 »
https://www.hartlepoolmail.co.uk/sport/football/middlesbrough-fc/middlesbrough-man-attracting-serie-a-interest-leeds-united-in-talks-to-sell-two-players-hull-city-approach-league-one-boss-plus-updates-on-west-brom-and-qpr-championship-rumours-242949

D er etter det jeg kan forstå helt klart at vi MÃ… selge for å få inn NYE spillere som ikke kommer på lån.
Økonomien er vel ikke da veldig god.

Radz` har overrasket tidligere da, men det er jo slik at har man virkelig lyst og behov for enkelte spillere - da kjøper man tidlig FØR de blir
handlet av våre konkurrenter.
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #349 på: Juni 21, 2019, 11:00:41 »
Hvis vi kan slutte med å drite oss ut hver gang vi har muligheten til opprykk, så slipper vi disse problemene her. Med å selge, før vi kan kjøpe.
Hver gang? Det har bare vært 2 ganger så langt.
For øvrig ønsker Leeds Snodgrass tilbake.

https://the72.co.uk/135946/leeds-united-want-west-ham-united-midfielder-back-at-elland-road/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #350 på: Juni 21, 2019, 11:13:43 »
Snodgrass har blitt ærkemotbydelig siden han forlot oss. Og JA! Vi DREIT oss ut. Ingen jeg kjenner snakker om Derby som misset opprykket. Men LEEDS derimot. Mange supportere for andre lag er rystet over at direkte opprykk kunne glippe, og rister oppgitt på hodet over forsvarsspillet vårt i 2. Play offs semifinale og 4 innslupne mål på de siste 46 min. etter å ha hold buret reint i 134 min.

Allanclarke

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #351 på: Juni 21, 2019, 11:34:19 »
Hvis vi kan slutte med å drite oss ut hver gang vi har muligheten til opprykk, så slipper vi disse problemene her. Med å selge, før vi kan kjøpe.
Hver gang? Det har bare vært 2 ganger så langt.
For øvrig ønsker Leeds Snodgrass tilbake.

https://the72.co.uk/135946/leeds-united-want-west-ham-united-midfielder-back-at-elland-road/
2 ganger? Jeg teller 2006, 2011, 2017 og 2019. Kunne tatt med 2008 og 2009 også, men det var i L1.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #352 på: Juni 21, 2019, 13:21:20 »
Ja takk til Snodgrass. Kvalitetsspiller på dette nivået......men det er sikkert lønnen han også. ::)

Norwich, Hull, West Ham og også lånt til Villa.... spørs hvor sulten han er da.
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #353 på: Juni 21, 2019, 13:53:32 »
Hvis vi kan slutte med å drite oss ut hver gang vi har muligheten til opprykk, så slipper vi disse problemene her. Med å selge, før vi kan kjøpe.
Hver gang? Det har bare vært 2 ganger så langt.
For øvrig ønsker Leeds Snodgrass tilbake.

https://the72.co.uk/135946/leeds-united-want-west-ham-united-midfielder-back-at-elland-road/
2 ganger? Jeg teller 2006, 2011, 2017 og 2019. Kunne tatt med 2008 og 2009 også, men det var i L1.
I '11 og '17 var Leeds aldri noen opprykkskandidat. At vi ikke rykket opp i '08 skyldtes poengtrekket, ikke at Leeds spilte dårlig. I '06 spite vi PO-finale. Det er den første av mine 2. Den andre er '18/'19.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Allanclarke

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #354 på: Juni 21, 2019, 14:33:23 »
Hvis vi kan slutte med å drite oss ut hver gang vi har muligheten til opprykk, så slipper vi disse problemene her. Med å selge, før vi kan kjøpe.
Hver gang? Det har bare vært 2 ganger så langt.
For øvrig ønsker Leeds Snodgrass tilbake.

https://the72.co.uk/135946/leeds-united-want-west-ham-united-midfielder-back-at-elland-road/
2 ganger? Jeg teller 2006, 2011, 2017 og 2019. Kunne tatt med 2008 og 2009 også, men det var i L1.
I '11 og '17 var Leeds aldri noen opprykkskandidat. At vi ikke rykket opp i '08 skyldtes poengtrekket, ikke at Leeds spilte dårlig. I '06 spite vi PO-finale. Det er den første av mine 2. Den andre er '18/'19.
Forstår hva du mener. Og 08 er jo grei. Pga -15. Men i både 11 og 17 burde vi og vi skulle klart PO. Lå lenge an til PO i 11 og i 17 lå vi vel på PO fra november frem til 4 kamper igjen. Typisk Leeds  ;D


RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #357 på: Juni 21, 2019, 15:12:59 »

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #358 på: Juni 21, 2019, 15:32:04 »
Sheffield United er ute etter Freeman. Så der glipper nok en spiller, hvis Leeds er ute etter han https://footballleagueworld.co.uk/sheffield-united-table-offer-for-queens-park-rangers-ace/?utm_medium=onesignal&utm_source=push_notifications&utm_campaign=web_push

Merkelig signering hvis man er i PL.
Synd hvis det skjer. Vil tro han kunne gjort en bra jobb i et lag som skaper så mye som oss.Bra CC spiller
« Siste redigering: Juni 21, 2019, 15:35:20 av leedslife »

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #359 på: Juni 21, 2019, 15:52:30 »
 Da har enda en uke gått uten at det skjer noe. Vi er Leeds United og det synes lang vei.