Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474630 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #390 på: Juni 23, 2019, 22:56:10 »
Synes det er rart noen mener han har vist lite sist sesong. Han er 18 år og leverte mange meget gode kamper, bl.a. BB hjemme mot Derby i januar. Hvor mye mer skal en forvente av en 18-åring som fikk mange uker ødelagt av sykdom ( som satte han tilbake)?
Du må huske på et det er en helt egen vitenskap for enkelte her på forumet å snakke ned en spiller som er på vei ut av Elland Road. Det er ikke måte på hvor ubetydelig spilleren har vært, det er en god pris, pengene brukes til å forsterke laget osv  ;D. Jeg har nå lest i årevis her på forumet at vi har kommet styrket ut av salg av spillere... med Clarke så gir det et negativt signal etter min mening. Vi må selge for å unngå FFP ser det ut til, og da må jo noen gå.....

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #391 på: Juni 23, 2019, 23:30:01 »
Nå er vel ikke totalprisen på Clarke på 13 millioner så ublu, er den? En fyr som knapt har prestert i Championship. En håndfull gode kamper som innbytter. Talentet er udiskutabelt, men noe mer enn 15 millioner tror jeg ikke vi kan forvente. Så gjelder det for klubben å få mest mulig up front og minst mulig prestasjonsbasert. 10-12 millioner up front er i mine øyne en fair pris. Så lenge det kun er Spurs som er villig til å bla opp, så har vi ikke de beste kortene på hånd.

Ser helle klubben selge Jansson for ca. 10 millioner (hvis vi har kjøpere). Men tror det er for sent i forhold til Clarke. Hodet er nok snudd.

auren

Vil ikke si at Daniel James hadde så mye mer og vise til denne sesongen annet enn en god oppvisning mot Man City. Han ble blant annet fulstendig avkledd mot Leeds på ER. Han ble solgt for £15mill og er 3år eldre enn «vår» Clarke.

Skal Tottenham kjøpe Clarke så bør de bla opp minst £15mill pluss add ons. Men det kan virke som at Leeds styret/ ledelsen ikke er så gode ved forhandlingsbordet (OM dette salget blir noe av, og til den oppgitte prisen).
The Mighty Whites

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #392 på: Juni 23, 2019, 23:45:26 »
vil nok tro håpet er ute når det gjelder clarke ja men får jo håpe de har noen gode add ons og andre klausuler inne i kontrakten og er jo ett pluss at han går på ett sesongs lån til oss hvis det er tilfelle. Ingenting ville gledet meg mere enn og ha clarke i klubben,men nå vet vi jo ikke hvilken sum den offisielle blir men håper leeds har mulighet til og si nei flere ganger enn og bare akseptere første bud. tydeligvis at noen må ut men hvorfor ikke presse prisen opp på spilleren da. levy i spurs er jo en rakkar på dette.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #393 på: Juni 24, 2019, 01:34:56 »
Synes det er rart noen mener han har vist lite sist sesong. Han er 18 år og leverte mange meget gode kamper, bl.a. BB hjemme mot Derby i januar. Hvor mye mer skal en forvente av en 18-åring som fikk mange uker ødelagt av sykdom ( som satte han tilbake)?
Du må huske på et det er en helt egen vitenskap for enkelte her på forumet å snakke ned en spiller som er på vei ut av Elland Road. Det er ikke måte på hvor ubetydelig spilleren har vært, det er en god pris, pengene brukes til å forsterke laget osv  ;D. Jeg har nå lest i årevis her på forumet at vi har kommet styrket ut av salg av spillere... med Clarke så gir det et negativt signal etter min mening. Vi må selge for å unngå FFP ser det ut til, og da må jo noen gå.....
Helt enig med deg her altså, men alt tyder jo på at dette må til. Da er det ingen spillere i troppen vi får mer penger for som svekker oss mindre.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #394 på: Juni 24, 2019, 08:26:32 »
Synes det er rart noen mener han har vist lite sist sesong. Han er 18 år og leverte mange meget gode kamper, bl.a. BB hjemme mot Derby i januar. Hvor mye mer skal en forvente av en 18-åring som fikk mange uker ødelagt av sykdom ( som satte han tilbake)?

Vi må forholde oss til realitetene. Og de er at gutten er svært talentfull, men har foreløpig ikke vist nok på fotballbanen til at klubber skal bla opp 20 millioner for ham. Han var veldig god rundt juletider og spilte 5-10 gode kamper (som innbytter vel å merke) for oss. Det er fortsatt en del spørsmålstegn ved gutten når det gjelder fysikk og om han kan prestere jevnt bra over tid (en hel sesong). Tottenham ville gamblet om de la 20 mill rett på bordet.

For the record: Jeg håper IKKE han blir solgt. Jeg håper heller Jansson selges. For det er vel kun Phillips, Clarke og Jansson som kan bidra med stort mer enn 10 mill + av våre spillere. Et annet scenario er å selge to spillere, type Forshaw, BPF og Alioski. Stallen som helhet svekkes nok mer om sistnevnte skjer, og om enten Phillips eller Jansson selges. Det er som Blankfile sier: Det er ingen spillere i troppen vi får mer penger for som svekker oss mindre.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #395 på: Juni 24, 2019, 08:53:33 »
Altså, når en ser hva en får for 20mill £ idag så syns ikke jeg vi bør selge Clark under dette.
Leeds Carajo!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #396 på: Juni 24, 2019, 09:07:47 »
Altså, når en ser hva en får for 20mill £ idag så syns ikke jeg vi bør selge Clark under dette.

Vi får tydeligvis Costa for rundt 13 mill. Han er en mye bedre spiller enn Clarke pt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #397 på: Juni 24, 2019, 09:41:51 »
Lite nytt, men foreløpig har vi altså ikke godkjent en avtale med Spurs i følge denne artikkelen. Leeds verdsetter Clarke til 20 millioner, så da kan vi neppe regne med å få noe stort mer enn 15 inkl. add ons:

https://www.footballinsider247.com/jack-clarke-to-tell-leeds-he-wants-to-join-tottenham/?fbclid=IwAR2wRBxYVqtBMX6WLfpG81oU15768RBEOOFUSJAJgOEiiFGXLymTApzWOsM


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #398 på: Juni 24, 2019, 09:50:55 »
Etter hva jeg har fått med meg så må jo et Clarke salg være det absolutt beste vi kan få til!! Hvis vi får rundt £15 mill for et ungt og veldig stort talent, kansje 8-10 mill nå og resten etter prestasjon og om mulig prosenter av videre salg!!
Vi får beholde spilleren 1 år til og kan bruke pengene 8-10 mill på å forsterke !!!

Jeg tror vi må forsterke noe for å ta steget opp og da ser det ut til at vi må ha penger inn......, her får vi 8-10 mill uten å svekke troppen kan vel ikke bli stort bedre en dette.
Hvis dette blir suksess har da et salg av Clarke for 15 mill som er en ok sum sørget for et opprykk!

Alternativet er som dere sier et salg av 2-3 andre spillere eller Pontus kansje for å få inn 10 mill og da er stallen svekket og vi må bruke deler av pengene til å først hente inn nye spillere i de posisjonene og så de resterende til å forsterke!!!


Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #399 på: Juni 24, 2019, 11:18:19 »
Altså, når en ser hva en får for 20mill £ idag så syns ikke jeg vi bør selge Clark under dette.
Hvis vi skal finne noen som er naturlige å sammenligne med:

Daniel James gikk for 18 mill til Man U....

Jack Clarke har lavere markedsverdi enn James p.t. 

Hvis Spurs er villige til å betale 15 mill mener jeg vi bør ta det uten å blunke, ihvertfall hvis dealen inkluderer avtale om lån av Clarke kommende sesong.

En slik avtale vil vi gi oss betydelig bedre handlingsrom ift FFP, samtidig som vi slipper å bruke penger på å fylle hullet etter Clarke. Vinn- vinn der altså...
Jon R.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #400 på: Juni 24, 2019, 11:49:48 »
Da kan vi nok takke farvel til Clarke. Klubbene ble enige om en £8 mill deal allerede i mai, rett etter Derby-kampen. Clarke ønsker ikke et tilbakelån til Leeds. Han ønsker å kjempe om plassen i Spurs. Dealen blir nok annonsert rimelig snart.

https://www.spurs-web.com/spurs-news/journalist-reveals-spurs-agreed-a-transfer-in-may-but-it-was-delayed-for-this-reason/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #401 på: Juni 24, 2019, 11:58:23 »
Da kan vi nok takke farvel til Clarke. Klubbene ble enige om en £8 mill deal allerede i mai, rett etter Derby-kampen. Clarke ønsker ikke et tilbakelån til Leeds. Han ønsker å kjempe om plassen i Spurs. Dealen blir nok annonsert rimelig snart.

https://www.spurs-web.com/spurs-news/journalist-reveals-spurs-agreed-a-transfer-in-may-but-it-was-delayed-for-this-reason/

Hmmm.. Det tror jeg faktisk Phil Hay hadde fått med seg. Jammen ikke godt å si hva som skjer her. Men at han så og si er Spurs-spiller er nok dessverre tilfellet. Vi får vel vite litt når vi får se bilder fra den første treningen i pre season.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #402 på: Juni 24, 2019, 12:19:59 »
Ingen nye bud ift Clarke sier Sobot. Da forholder jeg meg til det:

LEEDS UNITED returned to pre-season training today with the club working hard to land their first recruits of the summer but with sensational reports from Italy concerning interest in Gianluigi Buffon well wide of the mark.
United's players are returning to training at Thorp Arch this week with the majority of players back on Monday and a select group including some of the club's internationals back at the end of the week.

Leeds will take in their first pre-season friendly at York City on Wednesday, July 10 with United's new Championship season beginning at Bristol City on Sunday, August 4.

Whites head coach Marcelo Bielsa wants new options on the wings with Leeds having targeted Wolverhampton Wanderers ace Helder Costa, Liverpool's Ryan Kent and last season's Manchester City loanee Jack Harrison as well as young Brighton centre-back Ben White.

Reports in Italy over the weekend via Corriere Della Serra also suggested that Leeds were looking to sign Italy's World Cup winning goalkeeper Buffon but those suggestions are well wide of the mark and fly in the face of United's transfer policy.

The YEP also understands that there has been no concrete offers for Whites teen winger Jack Clarke despite clear interest from Tottenham Hotspur.

Clarke was present for the return to training at Thorp Arch on Monday with Leeds now 15 days away from their first pre-season friendly.


https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/leeds-united-and-jack-clarke-back-in-training-with-gigi-buffon-talk-wide-of-the-mark-1-9837839


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #403 på: Juni 24, 2019, 17:35:07 »
Ingen nye bud ift Clarke sier Sobot. Da forholder jeg meg til det:

LEEDS UNITED returned to pre-season training today with the club working hard to land their first recruits of the summer but with sensational reports from Italy concerning interest in Gianluigi Buffon well wide of the mark.
United's players are returning to training at Thorp Arch this week with the majority of players back on Monday and a select group including some of the club's internationals back at the end of the week.

Leeds will take in their first pre-season friendly at York City on Wednesday, July 10 with United's new Championship season beginning at Bristol City on Sunday, August 4.

Whites head coach Marcelo Bielsa wants new options on the wings with Leeds having targeted Wolverhampton Wanderers ace Helder Costa, Liverpool's Ryan Kent and last season's Manchester City loanee Jack Harrison as well as young Brighton centre-back Ben White.

Reports in Italy over the weekend via Corriere Della Serra also suggested that Leeds were looking to sign Italy's World Cup winning goalkeeper Buffon but those suggestions are well wide of the mark and fly in the face of United's transfer policy.

The YEP also understands that there has been no concrete offers for Whites teen winger Jack Clarke despite clear interest from Tottenham Hotspur.

Clarke was present for the return to training at Thorp Arch on Monday with Leeds now 15 days away from their first pre-season friendly.


https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/leeds-united-and-jack-clarke-back-in-training-with-gigi-buffon-talk-wide-of-the-mark-1-9837839


auren

Stemmer det som står her understreker det jo hvor lite man trenger å følge med på ryktebonansaet om sommeren.
Marching On! 4276

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #404 på: Juni 24, 2019, 19:21:45 »
Ingen nye bud ift Clarke sier Sobot. Da forholder jeg meg til det:

LEEDS UNITED returned to pre-season training today with the club working hard to land their first recruits of the summer but with sensational reports from Italy concerning interest in Gianluigi Buffon well wide of the mark.
United's players are returning to training at Thorp Arch this week with the majority of players back on Monday and a select group including some of the club's internationals back at the end of the week.

Leeds will take in their first pre-season friendly at York City on Wednesday, July 10 with United's new Championship season beginning at Bristol City on Sunday, August 4.

Whites head coach Marcelo Bielsa wants new options on the wings with Leeds having targeted Wolverhampton Wanderers ace Helder Costa, Liverpool's Ryan Kent and last season's Manchester City loanee Jack Harrison as well as young Brighton centre-back Ben White.

Reports in Italy over the weekend via Corriere Della Serra also suggested that Leeds were looking to sign Italy's World Cup winning goalkeeper Buffon but those suggestions are well wide of the mark and fly in the face of United's transfer policy.

The YEP also understands that there has been no concrete offers for Whites teen winger Jack Clarke despite clear interest from Tottenham Hotspur.

Clarke was present for the return to training at Thorp Arch on Monday with Leeds now 15 days away from their first pre-season friendly.


https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/leeds-united-and-jack-clarke-back-in-training-with-gigi-buffon-talk-wide-of-the-mark-1-9837839


auren

Stemmer det som står her understreker det jo hvor lite man trenger å følge med på ryktebonansaet om sommeren.
Men det hindrer oss jo ikke fra å tilbringe to-tre timer pr dag til desperat surfing på ulike nettsteder.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #405 på: Juni 25, 2019, 08:24:06 »
Ben White følger nå Leeds United på Instagram. Trenger ikke bety noe selvsagt, men jeg velger nå å tolke det slik at det er kontakt mellom partene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #407 på: Juni 25, 2019, 11:55:13 »
Hay twitrer litt. Lite nytt og vi fortsetter å konsentrere oss om de fire lånene:


Joe Atherton
@joetmatherton
 Â· 26m
Replying to @PhilHay_ @walshant1
I can’t wait that long Phil. can you not give us updates before then?

Phil Hay
@PhilHay_
·
29m
Replying to
@joetmatherton
 and
@walshant1
they’re still on with the four you know about - Costa, White, Harrison, Kent. Because they’d be loans, all dependent on wishes of other clubs and terms of deals. Buffon rumour is comedy, but you know that.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #408 på: Juni 25, 2019, 13:10:46 »
Og mens vi følger med i Clarke-sagaen, kan vi jo kose oss med dette ryktet:

https://talksport.com/football/efl/563587/leeds-united-francesco-totti-roma/

Nettopp, Totti (42) til Leeds?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #409 på: Juni 25, 2019, 14:27:11 »
Og mens vi følger med i Clarke-sagaen, kan vi jo kose oss med dette ryktet:

https://talksport.com/football/efl/563587/leeds-united-francesco-totti-roma/

Nettopp, Totti (42) til Leeds?
Silly season indeed.
Jon R.

rober

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #410 på: Juni 25, 2019, 16:14:56 »
Iflg. Fotmob går Clarke umiddelbart til Tottenham for £8.5 M, og går direkte innpå førstelaget....

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #411 på: Juni 25, 2019, 16:42:21 »
Iflg. Fotmob går Clarke umiddelbart til Tottenham for £8.5 M, og går direkte innpå førstelaget....

I så fall så må han løpe inn på førstelaget!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #412 på: Juni 25, 2019, 16:48:25 »
https://www.skysports.com/football/news/12691/11748764/tottenham-are-closing-in-on-the-signing-of-leeds-winger-jack-clarke


Han er nok Spurs-spiller i løpet av uka. Får vi Costa som erstatter så er det bra, men det blir nok kun lån.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #413 på: Juni 25, 2019, 20:00:07 »
Iflg. Fotmob går Clarke umiddelbart til Tottenham for £8.5 M, og går direkte innpå førstelaget....
Du mener formodentlig direkte inn i A stallen?
Jon R.

rober

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #414 på: Juni 25, 2019, 21:25:15 »
Iflg. Fotmob går Clarke umiddelbart til Tottenham for £8.5 M, og går direkte innpå førstelaget....
Du mener formodentlig direkte inn i A stallen?

Ja, det er vel den korrekte beskrivelsen.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #415 på: Juni 26, 2019, 08:23:06 »
Wilks på vei til Barnsley og det samme er Halme (lån). Veldig kjedelig om vi nå selger Wilks, som imponerte stort i L1 forrige sesong. Men det er nok mye pga arbeidskapasitet og den kommende rettssaken.

https://www.footballinsider247.com/exclusive-barnsley-prepare-raid-to-sign-two-leeds-united-players/


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #416 på: Juni 26, 2019, 10:25:17 »
Wilks på vei til Barnsley og det samme er Halme (lån). Veldig kjedelig om vi nå selger Wilks, som imponerte stort i L1 forrige sesong. Men det er nok mye pga arbeidskapasitet og den kommende rettssaken.

https://www.footballinsider247.com/exclusive-barnsley-prepare-raid-to-sign-two-leeds-united-players/


auren

På vei er vel å dra det litt langt:)

Et rykte om at Barnsley kanskje ønsker Wilks og Halme..

Denne postet samme nettsted for 2 dager siden..https://www.footballinsider247.com/revealed-bielsa-to-promote-leeds-rookie-in-pre-season-as-he-plots-19-20-senior-role-for-him/

Tror nok han får en sjanse til å overbevise nå i sommer. I fjor spilte han stort sett på begge vingene. Men han er vel egentlig spiss. En anvendlig spiller som kan spille i flere posisjoner er jo noe Bielsa liker.


https://www.transfermarkt.com/mallik-wilks/leistungsdaten/spieler/477704

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #417 på: Juni 26, 2019, 10:48:13 »
Wilks på vei til Barnsley og det samme er Halme (lån). Veldig kjedelig om vi nå selger Wilks, som imponerte stort i L1 forrige sesong. Men det er nok mye pga arbeidskapasitet og den kommende rettssaken.

https://www.footballinsider247.com/exclusive-barnsley-prepare-raid-to-sign-two-leeds-united-players/


auren

På vei er vel å dra det litt langt:)

Et rykte om at Barnsley kanskje ønsker Wilks og Halme..

Denne postet samme nettsted for 2 dager siden..https://www.footballinsider247.com/revealed-bielsa-to-promote-leeds-rookie-in-pre-season-as-he-plots-19-20-senior-role-for-him/

Tror nok han får en sjanse til å overbevise nå i sommer. I fjor spilte han stort sett på begge vingene. Men han er vel egentlig spiss. En anvendlig spiller som kan spille i flere posisjoner er jo noe Bielsa liker.


https://www.transfermarkt.com/mallik-wilks/leistungsdaten/spieler/477704

Flere på Waccoe som melder at han ikke ønskes med videre. Kan selvagt være bull***, men han var vel ikke med på pre season treningen mandag heller?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #419 på: Juni 26, 2019, 11:42:56 »
"Endelig" kommer YEP-"ekspertisen" inn:


@JoeUrquhartYEP
Understand a deal between Leeds United and Tottenham is close for Jack Clarke - expecting him to travel for a medical today. Not sure on figures involved just yet. #lufc


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.