Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474688 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

willum


Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #451 på: Juni 26, 2019, 17:34:43 »
Hører jo ikke noen kritiske røster når vi soper inn unge talenter fra andre klubber (Edmonson, Haugland, Bogusz m.fl.). Når vi selger noen, derimot, står ikke verden til påske.

Her kjører du rett i grøfta. Det er jo ingen her som kritiserer Tottenham for å hente Clarke! Vi ønsker jo bare å komme i deres posisjon. Det er jo på den bakgrunn at salget av nok et stortalent svir. Og hadde det ikke gjort vondt, kan man jo lure på om fansen ikke lenger har sportslige ambisjoner på klubbens vegne.

Jeg regner for øvrig med at fansen til York (?) gjerne skulle sett at Edmondson ble i moderklubben.
Akkurat som Clarke er for god til å spille i Championship, er Edmonson altfor god til å spille i National League North (6. divisjon). Begge lags fans bør innse såpass, og komme seg videre. Tyder på at mange kritiserer Leeds for å selge Clarke. Og den beslutningen er det ingen grunn til å kritisere. Får man £10 mill for en 18-åring er jo det en helt hinsides god butikk. Prisen på unge, britiske spillere er jo latterlig høy. Leeds har visstnok verdsatt Phillips til £30 mill. Verdt det halve, maks.

Hvorfor mener du at £10mill for Clarke er helt hinsides? Og at verdien til Phillips ikke bør være høyere enn £15mill? Kylian Mbappe gikk til PSG for nesten 1,3 milliarder norske kroner i en alder av 19år.

Og for å gjennta meg selv så mener jeg Leeds burde klart å få tilnermet samme pris som Swansea fikk for Daniel James.
The Mighty Whites

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #452 på: Juni 26, 2019, 17:35:01 »
https://leeds.vitalfootball.co.uk/bielsa-reunion-could-be-the-move-to-finally-push-key-midfielder-out-the-door-opinion/

Phillips ut, og en inn. sett at Villa byr 14 mp for Phillips.

Bare å innse det. Vi greier ikke beholde talentene, og de gode spillerne

Phillips blir ikke solgt med mindre det er sanksjonert av Bielsa og en erstatter er klar. Tror ingenting på at han forsvinner for 14 mill nå heller. Legg på 10 mill til. Han har vel kontrakt ut 2021 eller 2023?

Nja ikke sikker på det. Hvor ofte har vi ikke hørt den om at nei den spilleren er ikke til salgs. Og så selges han alikevel. Raddikken har ikke økonomi til å drifte klubben, derfor er 14 mp veldig fristende
Dette er udokumenter vås fra din side nok en gang. Radrizzani har vist at han bygger klubb sten på sten. Se på akademi, infrastruktur og sportslig støtteapparat nå kontra for to år siden. Klubben er i trygge hender og driftes pr idag godt.

Radrizziani har selv sagt at det er lite penger i å kjøpe spillere, men du har helt rett i at infrastrukturen har vært gjennom en rivende utvikling.

Det som bekymrer er at bl.a. lønningene til Kiko blir finansiert av salget av Clarke. Dvs at feilene til Orta og co faktisk går ut over akademiet.

Men med Clarke (10 mill ++), Ekuban (2 mill) og Wilks (1,5 mill) ut døren så er det faktisk råd til å låne dyrt og kjøpe europeiske talenter billig.



Hvor har du dette fra?? Link?


Rent gjettverk, men fakta er at lønningene i Leeds har steget dramatisk siden Radz kom inn. Disse må finansieres av noe. De første to årene gikk Wood og Vieira ut. Disse pengene gikk, for det meste, til oppgradering av ER og TA.

Nå må også lønninger gå over salgsbudsjettet. Dermed kan man regne alle spillere med høye lønninger får dette dekket av spillersalg. I FFP legges både kjøp, salg samt lønninger til grunn for rapporteringen.
Har folk fått solstikk idag? Hvor ble så pengene for Bamford, Douglas, Roberts, Forshaw, Alioski, Saiz, osv tatt fra?
Jon R.

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #453 på: Juni 26, 2019, 17:48:44 »
Phil Hay bekrefter:

"Jack Clarke to Spurs about to happen. He’s in London for a medical. #lufc"

Som ventet, men trist når det skjer. Clarke kommer til å bli veldig, veldig god!

auren

Og om vi ikke rykker opp blir Shackleton solgt på samme viset neste sommer.

Eller Phillips. Eller begge. Slik er det dessverre. Fryktelig trist...  :'(

auren

Og derfor er forestillingen om at vi skal bygge et opprykkslag basert på akademispillere bare en illusjon. Så lenge vi ikke er i PL vil de beste forsvinne ca fem minutter etter at de viser talentet sitt. Det er bare ett sted vi kan nyte godt av dem, og det er i PL. Inntil da blir de bare en salderingspost for klubben.

Dette gjør også den totale mangelen på investeringsvilje i januar, et tidspunkt hvor FFP aldri var i nærheten av å være en begrensning, enda mer uforståelig,

Nå skal vi vel ikke se heeeeelt bort fra det faktum at akademispillere som forsvinner kan generere mye cash. God butikk på akademispillerne er en viktig del av det å bygge økonomien som skal til for å rykke opp. Surt å selge, men får vi 10 mill for Clarke kan det være det storsalget vi trenger for å tette hullene i stallen på kort sikt.
Altså er de en salderingspost.
Hvor mange har vi solgt siste året? I fjor brukte vi jevnlig u-23 spillere, ikke minst ved skader. BPF, Clarke, Shackleton, Halme, Davis mfl bidro til bredde i stallen.  Du argumenterer som om det som kan krype å gå av talenter har blitt solgt før vi har fått nytte av dem. Alle klubber som ikke er topp 6 i PL må selge unna spillere fra eget akademi med jevne mellomrom, uten at det er en «salderingspost» av den grunn.
Jon R.

willum

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #454 på: Juni 26, 2019, 18:19:59 »
Phil Hay bekrefter:

"Jack Clarke to Spurs about to happen. He’s in London for a medical. #lufc"

Som ventet, men trist når det skjer. Clarke kommer til å bli veldig, veldig god!

auren

Og om vi ikke rykker opp blir Shackleton solgt på samme viset neste sommer.

Eller Phillips. Eller begge. Slik er det dessverre. Fryktelig trist...  :'(

auren

Og derfor er forestillingen om at vi skal bygge et opprykkslag basert på akademispillere bare en illusjon. Så lenge vi ikke er i PL vil de beste forsvinne ca fem minutter etter at de viser talentet sitt. Det er bare ett sted vi kan nyte godt av dem, og det er i PL. Inntil da blir de bare en salderingspost for klubben.

Dette gjør også den totale mangelen på investeringsvilje i januar, et tidspunkt hvor FFP aldri var i nærheten av å være en begrensning, enda mer uforståelig,

Nå skal vi vel ikke se heeeeelt bort fra det faktum at akademispillere som forsvinner kan generere mye cash. God butikk på akademispillerne er en viktig del av det å bygge økonomien som skal til for å rykke opp. Surt å selge, men får vi 10 mill for Clarke kan det være det storsalget vi trenger for å tette hullene i stallen på kort sikt.
Altså er de en salderingspost.
Hvor mange har vi solgt siste året? I fjor brukte vi jevnlig u-23 spillere, ikke minst ved skader. BPF, Clarke, Shackleton, Halme, Davis mfl bidro til bredde i stallen.  Du argumenterer som om det som kan krype å gå av talenter har blitt solgt før vi har fått nytte av dem. Alle klubber som ikke er topp 6 i PL må selge unna spillere fra eget akademi med jevne mellomrom, uten at det er en «salderingspost» av den grunn.

Argumenterer som om vi selger det som kan krype og gå av talenter? Ikke legg ord i munnen min, forhold deg til det jeg skriver. Jeg skriver at vi selger de beste talentene. Og det har vi gjort jevnlig i en årrekke. Cook, Vieira, Taylor osv. De er en salderingspost for satsingen og vil være det til vi makter å rykker opp.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #455 på: Juni 26, 2019, 18:25:09 »
Hører jo ikke noen kritiske røster når vi soper inn unge talenter fra andre klubber (Edmonson, Haugland, Bogusz m.fl.). Når vi selger noen, derimot, står ikke verden til påske.

Her kjører du rett i grøfta. Det er jo ingen her som kritiserer Tottenham for å hente Clarke! Vi ønsker jo bare å komme i deres posisjon. Det er jo på den bakgrunn at salget av nok et stortalent svir. Og hadde det ikke gjort vondt, kan man jo lure på om fansen ikke lenger har sportslige ambisjoner på klubbens vegne.

Jeg regner for øvrig med at fansen til York (?) gjerne skulle sett at Edmondson ble i moderklubben.
Akkurat som Clarke er for god til å spille i Championship, er Edmonson altfor god til å spille i National League North (6. divisjon). Begge lags fans bør innse såpass, og komme seg videre. Tyder på at mange kritiserer Leeds for å selge Clarke. Og den beslutningen er det ingen grunn til å kritisere. Får man £10 mill for en 18-åring er jo det en helt hinsides god butikk. Prisen på unge, britiske spillere er jo latterlig høy. Leeds har visstnok verdsatt Phillips til £30 mill. Verdt det halve, maks.

Hvorfor mener du at £10mill for Clarke er helt hinsides? Og at verdien til Phillips ikke bør være høyere enn £15mill? Kylian Mbappe gikk til PSG for nesten 1,3 milliarder norske kroner i en alder av 19år.

Og for å gjennta meg selv så mener jeg Leeds burde klart å få tilnermet samme pris som Swansea fikk for Daniel James.
Enkelt. Clarke er ingen innflytelsesrik spiller, kun en tenåring som fikk noen få innhopp. Clarke dominerte ikke Championship i fjor, og det skulle han ha gjort for å forsvare en såpass høy prislapp. Men, ikke mitt problem at Spurs er så dumme at de gir £10 mill for en relativt uprøvd spiller. Leeds kan bare ta i mot, og løpe smilende hele veien til banken.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #456 på: Juni 26, 2019, 18:26:13 »
https://leeds.vitalfootball.co.uk/bielsa-reunion-could-be-the-move-to-finally-push-key-midfielder-out-the-door-opinion/

Phillips ut, og en inn. sett at Villa byr 14 mp for Phillips.

Bare å innse det. Vi greier ikke beholde talentene, og de gode spillerne

Phillips blir ikke solgt med mindre det er sanksjonert av Bielsa og en erstatter er klar. Tror ingenting på at han forsvinner for 14 mill nå heller. Legg på 10 mill til. Han har vel kontrakt ut 2021 eller 2023?

Nja ikke sikker på det. Hvor ofte har vi ikke hørt den om at nei den spilleren er ikke til salgs. Og så selges han alikevel. Raddikken har ikke økonomi til å drifte klubben, derfor er 14 mp veldig fristende
Dette er udokumenter vås fra din side nok en gang. Radrizzani har vist at han bygger klubb sten på sten. Se på akademi, infrastruktur og sportslig støtteapparat nå kontra for to år siden. Klubben er i trygge hender og driftes pr idag godt.

Radrizziani har selv sagt at det er lite penger i å kjøpe spillere, men du har helt rett i at infrastrukturen har vært gjennom en rivende utvikling.

Det som bekymrer er at bl.a. lønningene til Kiko blir finansiert av salget av Clarke. Dvs at feilene til Orta og co faktisk går ut over akademiet.

Men med Clarke (10 mill ++), Ekuban (2 mill) og Wilks (1,5 mill) ut døren så er det faktisk råd til å låne dyrt og kjøpe europeiske talenter billig.





Hvor har du dette fra?? Link?


Rent gjettverk, men fakta er at lønningene i Leeds har steget dramatisk siden Radz kom inn. Disse må finansieres av noe. De første to årene gikk Wood og Vieira ut. Disse pengene gikk, for det meste, til oppgradering av ER og TA.

Nå må også lønninger gå over salgsbudsjettet. Dermed kan man regne alle spillere med høye lønninger får dette dekket av spillersalg. I FFP legges både kjøp, salg samt lønninger til grunn for rapporteringen.
Har folk fått solstikk idag? Hvor ble så pengene for Bamford, Douglas, Roberts, Forshaw, Alioski, Saiz, osv tatt fra?


Hallooo! Klubbeiere kan bare investere en viss sum pr år. Regner med at dette må sees i sammenheng med innkjøp av spillere.

De daglige utgiftene må jo gå fra noe. LUFC går med underskudd. Det kan være at lønningene overgår inntektene, DERFOR MÃ… VI SELGE!

1 utgift = eksempelvis lønninger

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

willum

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #457 på: Juni 26, 2019, 18:30:46 »
Hører jo ikke noen kritiske røster når vi soper inn unge talenter fra andre klubber (Edmonson, Haugland, Bogusz m.fl.). Når vi selger noen, derimot, står ikke verden til påske.

Her kjører du rett i grøfta. Det er jo ingen her som kritiserer Tottenham for å hente Clarke! Vi ønsker jo bare å komme i deres posisjon. Det er jo på den bakgrunn at salget av nok et stortalent svir. Og hadde det ikke gjort vondt, kan man jo lure på om fansen ikke lenger har sportslige ambisjoner på klubbens vegne.

Jeg regner for øvrig med at fansen til York (?) gjerne skulle sett at Edmondson ble i moderklubben.
Akkurat som Clarke er for god til å spille i Championship, er Edmonson altfor god til å spille i National League North (6. divisjon). Begge lags fans bør innse såpass, og komme seg videre. Tyder på at mange kritiserer Leeds for å selge Clarke. Og den beslutningen er det ingen grunn til å kritisere. Får man £10 mill for en 18-åring er jo det en helt hinsides god butikk. Prisen på unge, britiske spillere er jo latterlig høy. Leeds har visstnok verdsatt Phillips til £30 mill. Verdt det halve, maks.

Hvorfor mener du at £10mill for Clarke er helt hinsides? Og at verdien til Phillips ikke bør være høyere enn £15mill? Kylian Mbappe gikk til PSG for nesten 1,3 milliarder norske kroner i en alder av 19år.

Og for å gjennta meg selv så mener jeg Leeds burde klart å få tilnermet samme pris som Swansea fikk for Daniel James.
Enkelt. Clarke er ingen innflytelsesrik spiller, kun en tenåring som fikk noen få innhopp. Clarke dominerte ikke Championship i fjor, og det skulle han ha gjort for å forsvare en såpass høy prislapp. Men, ikke mitt problem at Spurs er så dumme at de gir £10 mill for en relativt uprøvd spiller. Leeds kan bare ta i mot, og løpe smilende hele veien til banken.

Og nå endrer du mening igjen. Clarke går fra å være for god til Championship til ikke å være innflytelsesrik. Her går det opp og ned.

Har du tenkt på at Tottenham kanskje investerer i Clarkes potensial heller enn nåværende kvalitet?
« Siste redigering: Juni 26, 2019, 19:00:53 av willum »

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #458 på: Juni 26, 2019, 18:46:44 »
Hører jo ikke noen kritiske røster når vi soper inn unge talenter fra andre klubber (Edmonson, Haugland, Bogusz m.fl.). Når vi selger noen, derimot, står ikke verden til påske.

Her kjører du rett i grøfta. Det er jo ingen her som kritiserer Tottenham for å hente Clarke! Vi ønsker jo bare å komme i deres posisjon. Det er jo på den bakgrunn at salget av nok et stortalent svir. Og hadde det ikke gjort vondt, kan man jo lure på om fansen ikke lenger har sportslige ambisjoner på klubbens vegne.

Jeg regner for øvrig med at fansen til York (?) gjerne skulle sett at Edmondson ble i moderklubben.
Akkurat som Clarke er for god til å spille i Championship, er Edmonson altfor god til å spille i National League North (6. divisjon). Begge lags fans bør innse såpass, og komme seg videre. Tyder på at mange kritiserer Leeds for å selge Clarke. Og den beslutningen er det ingen grunn til å kritisere. Får man £10 mill for en 18-åring er jo det en helt hinsides god butikk. Prisen på unge, britiske spillere er jo latterlig høy. Leeds har visstnok verdsatt Phillips til £30 mill. Verdt det halve, maks.

Hvorfor mener du at £10mill for Clarke er helt hinsides? Og at verdien til Phillips ikke bør være høyere enn £15mill? Kylian Mbappe gikk til PSG for nesten 1,3 milliarder norske kroner i en alder av 19år.

Og for å gjennta meg selv så mener jeg Leeds burde klart å få tilnermet samme pris som Swansea fikk for Daniel James.
Enkelt. Clarke er ingen innflytelsesrik spiller, kun en tenåring som fikk noen få innhopp. Clarke dominerte ikke Championship i fjor, og det skulle han ha gjort for å forsvare en såpass høy prislapp. Men, ikke mitt problem at Spurs er så dumme at de gir £10 mill for en relativt uprøvd spiller. Leeds kan bare ta i mot, og løpe smilende hele veien til banken.

Og nå endrer du mening igjen. Clarke går fra å være for god til Championship til ikke å være innflytelsesrik. Her går det opp og med.

Har du tenkt på at Tottenham kanskje investerer i Clarkes potensial heller enn nåværende kvalitet?
Du får vise til hvor innflytelsesrik han var, da. Og potensial? Meh. Det gikk en annen spiller for £10 mill i dag, Aaron Wan-Bissaka, høyreback(21) fra Crystal Palace til Scum. Wan-Bissaka spiller fast for PL-laget CP, har mye høyre lønn (£20.000 i uka) enn Clarke. Her prises en relativt uprøvd 18-åring likt med en velprøvd 21-åring fra et høyere nivå. Kan jo tenkes at Solskjær har gjort et varp, men jeg tror at Tottenham nå må handle etter å ha stått over de 2 siste transfervinduene. Penga sitter tydeligvis løst i Nord-London for tida. Clarke er utrolig hypet. En OK sesong, og folk tror han er frelseren. Med en såpass høy sum som £10 mill er det Spurs som tar risikoen. Leeds risikerer ingenting ved å selge. Ikke blir vi svekket heller. Bare å gni seg i hendene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

willum

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #459 på: Juni 26, 2019, 18:53:59 »
Hører jo ikke noen kritiske røster når vi soper inn unge talenter fra andre klubber (Edmonson, Haugland, Bogusz m.fl.). Når vi selger noen, derimot, står ikke verden til påske.

Her kjører du rett i grøfta. Det er jo ingen her som kritiserer Tottenham for å hente Clarke! Vi ønsker jo bare å komme i deres posisjon. Det er jo på den bakgrunn at salget av nok et stortalent svir. Og hadde det ikke gjort vondt, kan man jo lure på om fansen ikke lenger har sportslige ambisjoner på klubbens vegne.

Jeg regner for øvrig med at fansen til York (?) gjerne skulle sett at Edmondson ble i moderklubben.
Akkurat som Clarke er for god til å spille i Championship, er Edmonson altfor god til å spille i National League North (6. divisjon). Begge lags fans bør innse såpass, og komme seg videre. Tyder på at mange kritiserer Leeds for å selge Clarke. Og den beslutningen er det ingen grunn til å kritisere. Får man £10 mill for en 18-åring er jo det en helt hinsides god butikk. Prisen på unge, britiske spillere er jo latterlig høy. Leeds har visstnok verdsatt Phillips til £30 mill. Verdt det halve, maks.

Hvorfor mener du at £10mill for Clarke er helt hinsides? Og at verdien til Phillips ikke bør være høyere enn £15mill? Kylian Mbappe gikk til PSG for nesten 1,3 milliarder norske kroner i en alder av 19år.

Og for å gjennta meg selv så mener jeg Leeds burde klart å få tilnermet samme pris som Swansea fikk for Daniel James.
Enkelt. Clarke er ingen innflytelsesrik spiller, kun en tenåring som fikk noen få innhopp. Clarke dominerte ikke Championship i fjor, og det skulle han ha gjort for å forsvare en såpass høy prislapp. Men, ikke mitt problem at Spurs er så dumme at de gir £10 mill for en relativt uprøvd spiller. Leeds kan bare ta i mot, og løpe smilende hele veien til banken.

Og nå endrer du mening igjen. Clarke går fra å være for god til Championship til ikke å være innflytelsesrik. Her går det opp og med.

Har du tenkt på at Tottenham kanskje investerer i Clarkes potensial heller enn nåværende kvalitet?
Du får vise til hvor innflytelsesrik han var, da. Og potensial? Meh. Det gikk en annen spiller for £10 mill i dag, Aaron Wan-Bissaka, høyreback(21) fra Crystal Palace til Scum. Wan-Bissaka spiller fast for PL-laget CP, har mye høyre lønn (£20.000 i uka) enn Clarke. Her prises en relativt uprøvd 18-åring likt med en velprøvd 21-åring fra et høyere nivå. Kan jo tenkes at Solskjær har gjort et varp, men jeg tror at Tottenham nå må handle etter å ha stått over de 2 siste transfervinduene. Penga sitter tydeligvis løst i Nord-London for tida. Clarke er utrolig hypet. En OK sesong, og folk tror han er frelseren. Med en såpass høy sum som £10 mill er det Spurs som tar risikoen. Leeds risikerer ingenting ved å selge. Ikke blir vi svekket heller. Bare å gni seg i hendene.

Hvorfor skal jeg argumentere for at han var innflytelsesrik? Det var jo du som sa at han var for god til å spille i Championship.

Tror du skal sjekke prisen på Wan-Bissaka en gang til.




Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #460 på: Juni 26, 2019, 19:43:34 »
Hører jo ikke noen kritiske røster når vi soper inn unge talenter fra andre klubber (Edmonson, Haugland, Bogusz m.fl.). Når vi selger noen, derimot, står ikke verden til påske.

Her kjører du rett i grøfta. Det er jo ingen her som kritiserer Tottenham for å hente Clarke! Vi ønsker jo bare å komme i deres posisjon. Det er jo på den bakgrunn at salget av nok et stortalent svir. Og hadde det ikke gjort vondt, kan man jo lure på om fansen ikke lenger har sportslige ambisjoner på klubbens vegne.

Jeg regner for øvrig med at fansen til York (?) gjerne skulle sett at Edmondson ble i moderklubben.
Akkurat som Clarke er for god til å spille i Championship, er Edmonson altfor god til å spille i National League North (6. divisjon). Begge lags fans bør innse såpass, og komme seg videre. Tyder på at mange kritiserer Leeds for å selge Clarke. Og den beslutningen er det ingen grunn til å kritisere. Får man £10 mill for en 18-åring er jo det en helt hinsides god butikk. Prisen på unge, britiske spillere er jo latterlig høy. Leeds har visstnok verdsatt Phillips til £30 mill. Verdt det halve, maks.

Hvorfor mener du at £10mill for Clarke er helt hinsides? Og at verdien til Phillips ikke bør være høyere enn £15mill? Kylian Mbappe gikk til PSG for nesten 1,3 milliarder norske kroner i en alder av 19år.

Og for å gjennta meg selv så mener jeg Leeds burde klart å få tilnermet samme pris som Swansea fikk for Daniel James.
Enkelt. Clarke er ingen innflytelsesrik spiller, kun en tenåring som fikk noen få innhopp. Clarke dominerte ikke Championship i fjor, og det skulle han ha gjort for å forsvare en såpass høy prislapp. Men, ikke mitt problem at Spurs er så dumme at de gir £10 mill for en relativt uprøvd spiller. Leeds kan bare ta i mot, og løpe smilende hele veien til banken.

Clarke må ha gjort det såpass bra i de kampene han har spilt og blitt scoutet av Tottenham siden de nå velger å kjøpe han. Med så mange andre spillere og talenter som er å ta av er det rart at de går for akkurat Clarke. Eller er det kanskje ikke så mange unge talenter i den/ de posisjonen(e) Clarke kan bekle? Om det er sistnevnte, ikke så mange talenter med Clarkes talent, så bør prisen opp.

Det med videresalgs klausul som det har blitt nevnt, kan stappes opp dit solen aldri skinner. Hvis Clarke finner ut når kontraktstiden utløper at han vil gå ut kontrakten for så å bli bosmann spiller for å få høyere sign on fee, så får ikke Leeds et rødt øre.

Nå «krisemaksimerer» jeg dette salget litt, MEN det ble sakt at Leeds ikke lenger er en selgende klubb. Denne påstanden er ren løgn. Hvis Leeds må selge for å finansiere nytt så er Leeds fortsatt en selgende klubb.
The Mighty Whites

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #461 på: Juni 26, 2019, 22:36:06 »
Leeds må være geniale som klarer å få tak i Tyler Roberts for kun £2,5 mill, og selge Jack Clarke for nesten £10 mill.

7 mill i pluss der ;)

Kedda fra Twitter. Godt sagt. Perspektiv.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #462 på: Juni 26, 2019, 22:37:11 »
Så lenge vi er i Championship så er vi en selgende klubb.
Vi bør prise oss lykkelig for at vi produserer talenter... dette er veien å gå - FØR vi blir en PL klubb.

Luke Freeman som eksempel: vi er interessert,  men d er også Blades... som rykket opp... og er garantert 160 mill £ ift opprykket.... d gjør noe med budsjettet for investeringer det! ::)

Vi MÃ… låne kvalitet fra PL, men også fortsette og hente inn og produsere kvalitet som vi både kan benytte ila sesongen, OG selge videre... FØR vi er en PL klubb.

Slik er budsjettet/ regnskapet...og d lever vi godt med.

Må vi lykkes ift scouting og talentutvikling i år!!!
 


B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #464 på: Juni 27, 2019, 09:52:02 »
Denne kommer igjen nå:

https://www.hitc.com/en-gb/2019/06/26/report-leeds-very-close-to-winning-race-for-rafa-mujica/

sikkert artig spiller dette, men mest sannsynlig ikke tiltenkt noen rolle i 1'ste 11'r..eller?..er det ikke inn imot den vi bør satse pt?
Ups & Ups!!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #465 på: Juni 27, 2019, 10:17:05 »
Denne kommer igjen nå:

https://www.hitc.com/en-gb/2019/06/26/report-leeds-very-close-to-winning-race-for-rafa-mujica/

sikkert artig spiller dette, men mest sannsynlig ikke tiltenkt noen rolle i 1'ste 11'r..eller?..er det ikke inn imot den vi bør satse pt?

Tipper det er en spiller til U-23-laget i tilfellet. Kommer visstnok gratis. Her er Google Translate fra den spanske avisen datert 22/6:


Gran Canaria striker Rafa Mujica, who finishes contract on June 30 with FC Barcelona, ​​has his future very close to England. Although it has been rumored that the UD Las Palmas has shown interest in bringing back the player, the truth is that the yellow team has not had any conversation with their agents.

The desire of the player has always been to return to the island and help the team of his heart, but it does not enter into the plans of the UD. Mujica met a month ago with Leeds in England and, although the positions had cooled a bit, the negotiation has become reactivated. The attacker would arrive with the freedom card, so Leeds would not have to pay for his signing.



auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #466 på: Juni 27, 2019, 10:28:01 »
Liker jo på en måte hvordan klubben holder kortene tett, og ikke kommer med noe UT før spillere er på plass.
Phil Hay fortsatt eneste kilden jeg stoler/hører på.

Når det er sagt, så bør det komme på plass noe kvalitet i troppen snart nå...
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #467 på: Juni 27, 2019, 10:32:47 »
Sheff.utd solgte David Brooks forrige sommer. Mener å huske at dem klarte seg greit forrige sesong..

Er man i CC så er dette noe man må regne med. På samme måte som Bmouth, Southa, Palace, Watford, etc må gi slipp på sine beste når topplagene handler. Hvis Tottenham virkelig ønsket Clarke så tror jeg ikke et opprykk hadde forandret mye.

Om det er lurt av Clarke, etter den sesongen han hadde i fjor..Slo igjenom, men spilte ikke mye senior fotball, sykdom og problemer med å holde i 60 minutter. I Leeds hadde han fått mange sjanser. I Tottenham blir han en av veldig mange spillere. Jeg tror denne overgangen kommer minst et år for tidlig for han. Men for hans del så er det bare å si lykke til :)

Skulle gjerne sett Clarke utvikle seg i Leeds. Men om de pengene sikrer oss Costa, Harrison, Kent, ++ så er jo dette noe vi kommer styrket ut av. En no brainer!

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #468 på: Juni 27, 2019, 10:55:52 »
Flere unge på vei ut!

Sent fra min Mi A2 via Tapatalk

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #469 på: Juni 27, 2019, 11:17:13 »
Flere unge på vei ut!

Sent fra min Mi A2 via Tapatalk

Hvem pokker er kitch

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #470 på: Juni 27, 2019, 11:21:53 »
Liam Kitching tenker jeg. Left back
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #471 på: Juni 27, 2019, 12:27:17 »
Flere unge på vei ut!

Sent fra min Mi A2 via Tapatalk

Hvem pokker er kitch
Kitching, vært på utlån hos Harrogate!

Sent fra min Mi A2 via Tapatalk

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #472 på: Juni 27, 2019, 12:53:36 »
Freeman stadig aktuell, om vi kan betale £££:

https://www.teamtalk.com/news/sheffield-united-have-bid-rejected-by-qpr-for-leeds-linked-winger

Ser også at vi er etter Eze..... i samme link.
 

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #473 på: Juni 27, 2019, 12:55:09 »
Flere unge på vei ut!

Sent fra min Mi A2 via Tapatalk
Dette må vi ta med en stor klype salt.
De som twitrer henviser ikke til kilder en gang.

Kan forstå at Nicell, Halme, Shough og Kitching er på vei ut. Og til dels Pearce og Wilks.

Men Strujik???
Han var blant våre beste, om ikke Den beste spilleren på U23 i fjor. Hadde en fantastisk sesong. Ser på det som veldig overraskende om han blir kastet på dør.
Bør bli lånt ut til en L2/L1-klubb.

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #474 på: Juni 27, 2019, 14:35:14 »
Flere unge på vei ut!

Sent fra min Mi A2 via Tapatalk
Dette må vi ta med en stor klype salt.
De som twitrer henviser ikke til kilder en gang.

Kan forstå at Nicell, Halme, Shough og Kitching er på vei ut. Og til dels Pearce og Wilks.

Men Strujik???
Han var blant våre beste, om ikke Den beste spilleren på U23 i fjor. Hadde en fantastisk sesong. Ser på det som veldig overraskende om han blir kastet på dør.
Bør bli lånt ut til en L2/L1-klubb.

Hadde ikke lagt det ut hvis ikke det var troverdig, Dean er det!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #475 på: Juni 27, 2019, 14:58:38 »
Flere unge på vei ut!

Sent fra min Mi A2 via Tapatalk
Dette må vi ta med en stor klype salt.
De som twitrer henviser ikke til kilder en gang.

Kan forstå at Nicell, Halme, Shough og Kitching er på vei ut. Og til dels Pearce og Wilks.

Men Strujik???
Han var blant våre beste, om ikke Den beste spilleren på U23 i fjor. Hadde en fantastisk sesong. Ser på det som veldig overraskende om han blir kastet på dør.
Bør bli lånt ut til en L2/L1-klubb.

Hadde ikke lagt det ut hvis ikke det var troverdig, Dean er det!
Det står ingenting om at dette nødvendigvis handler om å terminere kontraktene, snarere tvert i mot.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #476 på: Juni 27, 2019, 15:32:52 »
Flere unge på vei ut!

Sent fra min Mi A2 via Tapatalk
Dette må vi ta med en stor klype salt.
De som twitrer henviser ikke til kilder en gang.

Kan forstå at Nicell, Halme, Shough og Kitching er på vei ut. Og til dels Pearce og Wilks.

Men Strujik???
Han var blant våre beste, om ikke Den beste spilleren på U23 i fjor. Hadde en fantastisk sesong. Ser på det som veldig overraskende om han blir kastet på dør.
Bør bli lånt ut til en L2/L1-klubb.

Hadde ikke lagt det ut hvis ikke det var troverdig, Dean er det!
Det står ingenting om at dette nødvendigvis handler om å terminere kontraktene, snarere tvert i mot.

Skal ikke gi de bort, noen som trodde det, snakk om lån og salg (og noen som får gå)!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #477 på: Juni 27, 2019, 16:34:24 »
https://youtu.be/wsiQIimGvqw

Etter 5:45 begynner de å snakke om Costa og at han kan alt være borte når dette intervjuet er ferdig. Tipper han signerer en låneavtale med Leeds enten i morgen eller like over helgen. Men først må nok Clarke-dealen i boks.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #478 på: Juni 27, 2019, 16:48:08 »
Flere unge på vei ut!

Sent fra min Mi A2 via Tapatalk
Dette må vi ta med en stor klype salt.
De som twitrer henviser ikke til kilder en gang.

Kan forstå at Nicell, Halme, Shough og Kitching er på vei ut. Og til dels Pearce og Wilks.

Men Strujik???
Han var blant våre beste, om ikke Den beste spilleren på U23 i fjor. Hadde en fantastisk sesong. Ser på det som veldig overraskende om han blir kastet på dør.
Bør bli lånt ut til en L2/L1-klubb.

Hadde ikke lagt det ut hvis ikke det var troverdig, Dean er det!
Det står ingenting om at dette nødvendigvis handler om å terminere kontraktene, snarere tvert i mot.

Synes det hele er merkelig. Flere spillere der som burde ha en form for framtid eller sjans videre. Hvorfor de skal avspises med "halv" preseason og beskjed om at de ikke vil få spille?

Halme fikk spille litt ifjor. Andre var i troppen også. Vi har jo ingen spillere inn foreløpig. Virker rart og barbere den delen av troppen på den måten allerede.
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #479 på: Juni 27, 2019, 16:55:47 »
Harrison klar over helgen. Mulig å kjøpe ham etter sesongen visstnok:


Phil Hay
@PhilHay_
 Jack Harrison to Leeds should be done over the weekend. Another season-long loan but will include the option of a permanent move this time. #lufc


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.