Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475645 ganger)

0 medlemmer og 15 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #510 på: Juni 29, 2019, 19:36:05 »
Medical scheduled: 25-year-old clears out locker as he prepares to join Leeds – Sources

1 hour ago
an image
 
By Pete O’Rourke

Helder Costa has cleared out his locker at Wolves and bid farewell to his teammates at the club as he heads to Leeds United, Football Insider understands.

The Portugal international, 25, is set to undergo a medical at the Yorkshire giants next day and finalise the terms of a season-long loan from the Premier League club.

Leeds and Wolves are in the advanced stages of agreeing the terms of a deal that, as revealed by Football Insider yesterday, will see the Championship club pay a loan fee of around £2million.

The deal will also include a “solid” option to buy for Leeds as they get first refusal on signing the winger on a permanent transfer should things go well.

Football Insider exclusively broke the news earlier this month that United have made the 25-year-old a priority signing on loan this summer as they concentrate on signing players they believe can end their decade-and-a-half in the Football League.

Costa was in and out of the Wolves starting XI last season after playing a major role in their own promotion the previous season and Nuno Espirito Santo has given the green light for him to go out on loan.

There is now the possibility he has played his last game for the club he joined in the summer of 2016, initially on loan in a deal that was made permanent the following January for £13million.

The winger has scored 19 goals and supplied 19 assists from 109 Wolves appearances, 30 of which came last season.

He has also had spells in France, Spain and Portugal at European big hitters Monaco, Deportivo La Coruna and Benfica.
Koster det to mill. pund for å låne en halvgod (going down the pecking order) spiller nå? Da må vi ha god råd likevel....

Har du sett statsen sist han spilte i Championship? Er dette en spillertype vi virkelig trenger (jeg mener JA). Mener du at vi burde gå for en som spiller fast i Premier League?

Vi låner han for 2mill pund og har en opsjon på kjøp hvis han slår til/vi rykker opp!
Høres ut som en grei deal. En som spiller fast i PL går neppe ned et nivå. Bielsa vet sikkert hvilke knapper han skal trykke på for å få det beste ut av spilleren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #511 på: Juni 29, 2019, 20:34:48 »
Medical scheduled: 25-year-old clears out locker as he prepares to join Leeds – Sources

1 hour ago
an image
 
By Pete O’Rourke

Helder Costa has cleared out his locker at Wolves and bid farewell to his teammates at the club as he heads to Leeds United, Football Insider understands.

The Portugal international, 25, is set to undergo a medical at the Yorkshire giants next day and finalise the terms of a season-long loan from the Premier League club.

Leeds and Wolves are in the advanced stages of agreeing the terms of a deal that, as revealed by Football Insider yesterday, will see the Championship club pay a loan fee of around £2million.

The deal will also include a “solid” option to buy for Leeds as they get first refusal on signing the winger on a permanent transfer should things go well.

Football Insider exclusively broke the news earlier this month that United have made the 25-year-old a priority signing on loan this summer as they concentrate on signing players they believe can end their decade-and-a-half in the Football League.

Costa was in and out of the Wolves starting XI last season after playing a major role in their own promotion the previous season and Nuno Espirito Santo has given the green light for him to go out on loan.

There is now the possibility he has played his last game for the club he joined in the summer of 2016, initially on loan in a deal that was made permanent the following January for £13million.

The winger has scored 19 goals and supplied 19 assists from 109 Wolves appearances, 30 of which came last season.

He has also had spells in France, Spain and Portugal at European big hitters Monaco, Deportivo La Coruna and Benfica.
Koster det to mill. pund for å låne en halvgod (going down the pecking order) spiller nå? Da må vi ha god råd likevel....

Har du sett statsen sist han spilte i Championship? Er dette en spillertype vi virkelig trenger (jeg mener JA). Mener du at vi burde gå for en som spiller fast i Premier League?

Vi låner han for 2mill pund og har en opsjon på kjøp hvis han slår til/vi rykker opp!
Vi gjorde nå kraftig narr av Derby som betalte for å låne Wilson i fjor. Var det ikke 2m det også? Syns også dette virker litt voldsomt selv om jeg ønsker spilleren velkommen. Hadde ønsket med Jarrod Bowen i tillegg. Ikke lest en drit om han i hele sommer. Merkelig egentlig...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #512 på: Juni 29, 2019, 20:43:30 »
Vi gjorde nå kraftig narr av Derby som betalte for å låne Wilson i fjor. Var det ikke 2m det også? Syns også dette virker litt voldsomt selv om jeg ønsker spilleren velkommen. Hadde ønsket med Jarrod Bowen i tillegg. Ikke lest en drit om han i hele sommer. Merkelig egentlig...

Jeg mener summen som har blitt sitert var £3m.
Men det er jo i samma gata.
Selv om han kostet skjorta hadde jo Derby nytte av ham...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #513 på: Juni 29, 2019, 21:38:22 »
Medical scheduled: 25-year-old clears out locker as he prepares to join Leeds – Sources

1 hour ago
an image
 
By Pete O’Rourke

Helder Costa has cleared out his locker at Wolves and bid farewell to his teammates at the club as he heads to Leeds United, Football Insider understands.

The Portugal international, 25, is set to undergo a medical at the Yorkshire giants next day and finalise the terms of a season-long loan from the Premier League club.

Leeds and Wolves are in the advanced stages of agreeing the terms of a deal that, as revealed by Football Insider yesterday, will see the Championship club pay a loan fee of around £2million.

The deal will also include a “solid” option to buy for Leeds as they get first refusal on signing the winger on a permanent transfer should things go well.

Football Insider exclusively broke the news earlier this month that United have made the 25-year-old a priority signing on loan this summer as they concentrate on signing players they believe can end their decade-and-a-half in the Football League.

Costa was in and out of the Wolves starting XI last season after playing a major role in their own promotion the previous season and Nuno Espirito Santo has given the green light for him to go out on loan.

There is now the possibility he has played his last game for the club he joined in the summer of 2016, initially on loan in a deal that was made permanent the following January for £13million.

The winger has scored 19 goals and supplied 19 assists from 109 Wolves appearances, 30 of which came last season.

He has also had spells in France, Spain and Portugal at European big hitters Monaco, Deportivo La Coruna and Benfica.
Koster det to mill. pund for å låne en halvgod (going down the pecking order) spiller nå? Da må vi ha god råd likevel....
Poenget er igjen FFP. Betale 13 mill for å kjøpe han kontra låne for 2-3 mill i en sesong gir helt annet handlingsrom til å forsterke på andre plasser. Dette er nok nå/fremtidens måte å bygge opprykkslag på dessverre, ihvertfall så lenge FFP reglene er som de er.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #514 på: Juni 29, 2019, 23:14:58 »
Football League World

TRANSFER NEWS!

Leeds United are reportedly interested in signing @BrentfordFC goalkeeper Luke Daniels...

He was superb for the Bees at Elland Road last season!

Would he be a good signing, Leeds fans?

@SoccerAM

#LUFC #BrentfordFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #515 på: Juni 30, 2019, 00:44:06 »
Football League World

TRANSFER NEWS!

Leeds United are reportedly interested in signing @BrentfordFC goalkeeper Luke Daniels...

He was superb for the Bees at Elland Road last season!

Would he be a good signing, Leeds fans?

@SoccerAM

#LUFC #BrentfordFC
Stemmer dette, lukter det utlån for BPF lang vei.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #516 på: Juni 30, 2019, 09:27:04 »
Football League World

TRANSFER NEWS!

Leeds United are reportedly interested in signing @BrentfordFC goalkeeper Luke Daniels...

He was superb for the Bees at Elland Road last season!

Would he be a good signing, Leeds fans?

@SoccerAM

#LUFC #BrentfordFC
Stemmer dette, lukter det utlån for BPF lang vei.

Eller salg, etter BPFs «utblåsing» med landslaget.
The Mighty Whites

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #517 på: Juni 30, 2019, 10:24:38 »
Football League World

TRANSFER NEWS!

Leeds United are reportedly interested in signing @BrentfordFC goalkeeper Luke Daniels...

He was superb for the Bees at Elland Road last season!

Would he be a good signing, Leeds fans?

@SoccerAM

#LUFC #BrentfordFC
Stemmer dette, lukter det utlån for BPF lang vei.

Eller salg, etter BPFs «utblåsing» med landslaget.

Brentford har visst allerede «kvittet» seg med en keeper! Det spørs om det blir en til....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #518 på: Juni 30, 2019, 10:29:11 »
Football League World

TRANSFER NEWS!

Leeds United are reportedly interested in signing @BrentfordFC goalkeeper Luke Daniels...

He was superb for the Bees at Elland Road last season!

Would he be a good signing, Leeds fans?

@SoccerAM

#LUFC #BrentfordFC
Stemmer dette, lukter det utlån for BPF lang vei.

Eller salg, etter BPFs «utblåsing» med landslaget.

Det får vi ikke håpe. BPF gjorde tingene sine bra til Casilla overtok. Da var vi nr. 1 på tabellen. Han er landslagskeeper og har alt fått rundt tosifret antall kamper. Ikke meg i mot at han satses på når sesongen sparkes i gang.

Og hvis han skulle selges, hva ville da vært en tilfredsstillende sum? 5-10 millioner? Kontrakten går vel ut til neste sommer, så det blir nok nærmere 5 enn 10...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Juni 30, 2019, 10:57:11 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #519 på: Juni 30, 2019, 11:13:55 »
Så ikke denne komme

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #520 på: Juni 30, 2019, 11:16:02 »
Football League World

TRANSFER NEWS!

Leeds United are reportedly interested in signing @BrentfordFC goalkeeper Luke Daniels...

He was superb for the Bees at Elland Road last season!

Would he be a good signing, Leeds fans?

@SoccerAM

#LUFC #BrentfordFC
Stemmer dette, lukter det utlån for BPF lang vei.

Eller salg, etter BPFs «utblåsing» med landslaget.

Det får vi ikke håpe. BPF gjorde tingene sine bra til Casilla overtok. Da var vi nr. 1 på tabellen. Han er landslagskeeper og har alt fått rundt tosifret antall kamper. Ikke meg i mot at han satses på når sesongen sparkes i gang.

Og hvis han skulle selges, hva ville da vært en tilfredsstillende sum? 5-10 millioner? Kontrakten går vel ut til neste sommer, så det blir nok nærmere 5 enn 10...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror ingen betaler mer enn 3 mp for han.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #521 på: Juni 30, 2019, 11:21:23 »
Jack Harrison due to sign on loan from Manchester City tomorrow. If all goes well in the next 24/48 hours, Helder Costa will follow from Wolves. #lufc

Ser ut til å bli tre signeringer på rad her. Da mangler bare Kent/ny ving.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #522 på: Juni 30, 2019, 11:36:53 »
Majoriteten av signeringene våre denne sommeren signerer i morgen. Da er det nytt regnskapsår. Forventer at Clarke avtalen er signert allerede eller at det gjøres i dag.

Forventer at motivasjonen for å selge Clarke er å balanserer 18/19 regnskapsåret og da er nok Clarkes overgang før 1/7 nøkkelen.

Lov å håpe at Ekuban skal ha et sinnsykt Afrikamesterskap og selges for mer penger enn det som Tyrkerne skulle ha betalt.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #523 på: Juni 30, 2019, 11:42:23 »
Nå virker det jo som 3 av 4 Leeds jakter på signeres allerede første regnskapsdag av det nye regnskapsåret.

Det må jo kalles godt arbeid.

Nå skal jeg ikke mene så mye om det sportslige ved de tre som ventelig kommer inn med det første (jojo, Harrison vet jeg etter hvert mye om. Og han spilte mye uten å imponere  mye. Men sjefen ville ha ham med videre - det er det viktigste).
Og nettopp det, at dette er spillere vårt sportslige apparat vil ha inn, teller veldig mye for meg.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #524 på: Juni 30, 2019, 11:58:38 »
Majoriteten av signeringene våre denne sommeren signerer i morgen. Da er det nytt regnskapsår. Forventer at Clarke avtalen er signert allerede eller at det gjøres i dag.

Forventer at motivasjonen for å selge Clarke er å balanserer 18/19 regnskapsåret og da er nok Clarkes overgang før 1/7 nøkkelen.

Lov å håpe at Ekuban skal ha et sinnsykt Afrikamesterskap og selges for mer penger enn det som Tyrkerne skulle ha betalt.

Er han ikke solgt for 2 mill? Trodde den avtalen var klar?

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #525 på: Juni 30, 2019, 12:04:30 »
Majoriteten av signeringene våre denne sommeren signerer i morgen. Da er det nytt regnskapsår. Forventer at Clarke avtalen er signert allerede eller at det gjøres i dag.

Forventer at motivasjonen for å selge Clarke er å balanserer 18/19 regnskapsåret og da er nok Clarkes overgang før 1/7 nøkkelen.

Lov å håpe at Ekuban skal ha et sinnsykt Afrikamesterskap og selges for mer penger enn det som Tyrkerne skulle ha betalt.

Er han ikke solgt for 2 mill? Trodde den avtalen var klar?

Summen er fast. Dette tyrkiske laget kan selge han videre timen etterpå, for 500 mp, uten at vi får en krone mere

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #526 på: Juni 30, 2019, 12:08:13 »
Jack Harrison due to sign on loan from Manchester City tomorrow. If all goes well in the next 24/48 hours, Helder Costa will follow from Wolves. #lufc

Ser ut til å bli tre signeringer på rad her. Da mangler bare Kent/ny ving.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Får inn han spanjolen fra Barcelona B også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #527 på: Juni 30, 2019, 12:46:58 »
Mer fra Hay:

 
Phil Hay
@PhilHay_

Interesting - hearing that Jack Clarke will rejoin Leeds United on loan after he signs for Tottenham tomorrow. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #528 på: Juni 30, 2019, 13:36:57 »
Mer fra Hay:

 
Phil Hay
@PhilHay_

Interesting - hearing that Jack Clarke will rejoin Leeds United on loan after he signs for Tottenham tomorrow. #lufc
Bra. Men trodde han skulle kjempe om en plass i A-laget?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #529 på: Juni 30, 2019, 14:39:48 »
Re Kent fra Phil Hay:

Replying to
@RetroLUFC
it doesn’t look like Kent has made much progress


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #530 på: Juni 30, 2019, 14:52:21 »
Re Kent fra Phil Hay:

Replying to
@RetroLUFC
it doesn’t look like Kent has made much progress


auren
Synes denne dealen har vært kald lenge. Vi får tydeligvis disse inn: Harrison (gjenlån), Costa (leie + opsjon på kjøp), White (lån), Mc Carron (kjøp), Mujica (free transfer). Og skal vi tro ryktene: Clarke på tilbakelån fra Spurs. Synes dette virker som et meget bra vindu på inn-siden. Klarer vi å kvitte oss med noen fringe-players også nå, blir dette framifrå.
Vi bør beholde Phillips og Forshaw.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #531 på: Juni 30, 2019, 16:19:03 »
Re Kent fra Phil Hay:

Replying to
@RetroLUFC
it doesn’t look like Kent has made much progress


auren
Synes denne dealen har vært kald lenge. Vi får tydeligvis disse inn: Harrison (gjenlån), Costa (leie + opsjon på kjøp), White (lån), Mc Carron (kjøp), Mujica (free transfer). Og skal vi tro ryktene: Clarke på tilbakelån fra Spurs. Synes dette virker som et meget bra vindu på inn-siden. Klarer vi å kvitte oss med noen fringe-players også nå, blir dette framifrå.
Vi bør beholde Phillips og Forshaw.

Håper vi får inn enda en god ving eller nr 10.. Costa bør forsterke oss. Bak han er det det samne som i fjor. Må Alioski spille back er det syltynt med alternativer. Clarke kan være god, men han er et usikkert kort. Harrison, hvis han tar neste steget kan han bli en nøkkelspiller. Fortsetter han som i fjor, er jeg mer skeptisk. Viktig at Pablo ikke spiller alt, det så vi tydelig forrige sesong da han var helt borte fra feb/mars..

Ønsker en venstreving, gjerne Kent :)





Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #532 på: Juni 30, 2019, 16:20:44 »
Hvis ManU henter Mcginn fra Villa ryker nok Phillips.. Da må vi ha noen klare på blokken

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #533 på: Juni 30, 2019, 16:28:28 »
Hvis ManU henter Mcginn fra Villa ryker nok Phillips.. Da må vi ha noen klare på blokken

Phillips går ingen steder!

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #534 på: Juni 30, 2019, 17:59:01 »
Hvis ManU henter Mcginn fra Villa ryker nok Phillips.. Da må vi ha noen klare på blokken
Er det £50 mill de har tenkt å by for han. Da har Villa nok penger til å handle 2 Phillips-er.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #535 på: Juni 30, 2019, 22:31:55 »
Trodde forumet var enig om at vi mangler en spiss. Bamford og Roofe var jo nesten aldri skadefri samtidig. Kunne tenkt meg en god hodespiller for å ha litt variasjon der framme. Apropos skader, er det gjort noen evaluering på hvorfor vi hadde så mange skader sist sesong? Evt. preventive tiltak?
MOT

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #536 på: Juni 30, 2019, 22:44:25 »
Trodde forumet var enig om at vi mangler en spiss. Bamford og Roofe var jo nesten aldri skadefri samtidig. Kunne tenkt meg en god hodespiller for å ha litt variasjon der framme. Apropos skader, er det gjort noen evaluering på hvorfor vi hadde så mange skader sist sesong? Evt. preventive tiltak?
Det får vi håpe, selv om Bielsas "uflaks" tilnærming underveis ikke er noe godt utgangspunkt for læring.
Håper at de som har en sesong bak seg med Bielsas metoder, nå vil være mindre utsatt for skadet denne sesongen.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #537 på: Juli 01, 2019, 15:45:13 »
Tom Holynski

So in the past couple of days it looks like Leeds are gonna sign Rafa Mujica from Barce, Liam McCarron from Carlisle, Ben White from Brighton, Helder Costa from Wolves, Jack Harrison from Man City and re-signing Jack Clarke from Spurs on loan. Potentially MASSIVE business. #LUFC

 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #538 på: Juli 01, 2019, 15:58:41 »
Wolves forward Costa set to join Leeds on season-long loan

 TIM NASH JUNE 30, 2019 WOLVES BITE - BLOG 0 COMMENTS
Wolves are set to confirm the departure of Helder Costa to Leeds on a season-long loan.
The 25-year-old forward travelled to West Yorkshire today to complete the move to Elland Road and is expected to be unveiled by the Championship club tomorrow.
Costa said his farewells to his Wolves team-mates at their Compton training ground on Friday, and he bolsters Leeds’s squad with winger Jack Clarke set to sign for Tottenham for £8.5m.
Costa will be reunited with a familiar face at Leeds – left back Barry Douglas, who he played with at Wolves in the 2017-18 Championship title winning season.
Leeds will be looking to Costa to help them realise their promotion ambitions after finishing third in the Championship last season, knocked out of the play-off semi-finals by Derby, 4-3 on aggregate.
Costa is one of two players made available by head coach Nuno Espirito Santo this summer along with one-time fellow record signing Ivan Cavaleiro.
After being a regular in the first half of last season, the Portugal international became more of a peripheral figure at Molineux in the second half of the campaign and will hope for a fresh start at a level where he excelled at with Wolves.
His last start was in the FA Cup fourth round win against Shrewsbury but he hasn’t started a Premier League game since January 2, the 2-0 home defeat to Crystal Palace, and his last appearance was on April 13, as a late substitute for Diogo Jota in the 3-1 loss at Southampton.
Wolves paid a then club record £13m to Monaco for Costa in January 2017 after a successful six-month loan spell in a season where he scored 12 goals in 40 games in all competitions.
Since then, the Angola-born player has added a further 80 appearances in league and cup, netting 10 times and he played his part as Nuno’s side swept to the Championship title, scoring five times in 36 appearances. He will be remembered for his dazzling skill and footwork, something he showed with aplomb for a memorable goal in a 3-1 home win against Cardiff in April 2017.
Cavaleiro is wanted by Fulham and Huddersfield, who were both relegated from the Premier League last season.
Nuno is keen to add a striker, a defender and a midfielder before the start of the Premier League season on August 11 at Leicester, but will again keep a small squad, despite the added number of games with the Europa League.
Wolves’ squad are now at FA training headquarters St Georges Park in Burton, returning on Friday, stepping up their pre-season preparations.

Wolvesbite
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #539 på: Juli 01, 2019, 16:22:37 »
Forsvinner disse?

Pearce  Coyle  Dalby  Nessy  Denton  Wilks  Kitching  Sacko  Ekuban
Cibicki  Anita  Saiz  Ideguchi  O'Kane  Bouy  LDB Sarkic  Balboa
Machuca  Rey ?????


Ideguchi er vel borte?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973