Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474633 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1500 på: November 14, 2019, 16:54:31 »
Kommer ingen i Januar. Selv om vi mister Phillips, White, Kiko, og Nketiah. Samt Cooper er langtidskada
Ja, Cooper er vel bortimot døden nær, eller?

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1501 på: November 14, 2019, 17:40:20 »
Leeds-Live med en Q&A-session.
Beren Cross:
There is nothing in the Daniel Ayala rumour, I am told.

There won’t be any new signings in january, even if we lose Kiko, White, Phillips, Nketiah and Cooper have to amputate his left leg, I am told… by hb.

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1502 på: November 15, 2019, 12:15:51 »
Leeds-Live med en Q&A-session.
Beren Cross:
There is nothing in the Daniel Ayala rumour, I am told.

There won’t be any new signings in january, even if we lose Kiko, White, Phillips, Nketiah and Cooper have to amputate his left leg, I am told… by hb.
Tror du må granske dine kilder...  ;D
Marching On! 4276

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1504 på: November 18, 2019, 15:07:36 »
David Stockdale til Leeds i januar?

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-news-goalkeeper-17271142
Blir ikke han også mer eller mindre linket i hvert vindu? Begynner å bli lei av det der nå...

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1505 på: November 18, 2019, 16:25:57 »
David Stockdale til Leeds i januar?

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-news-goalkeeper-17271142
Blir ikke han også mer eller mindre linket i hvert vindu? Begynner å bli lei av det der nå...
Vi får like så godt kjøpe han, og bli ferdig med det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1506 på: November 18, 2019, 17:26:36 »
Hadde gjerne sett vi hentet han her på free transfer i januar..åpner for spill i CC. 36 år riktignok, men likevel.

https://www.tv2.no/sport/11000386/

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1507 på: November 18, 2019, 17:37:08 »
Hadde gjerne sett vi hentet han her på free transfer i januar..åpner for spill i CC. 36 år riktignok, men likevel.

https://www.tv2.no/sport/11000386/

Hadde vært en våt drøm. 6 mnd kontrakt uten lønn med opprykksbonus. Han får spille gratis mot at han får skygge Bielsa ;)

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1508 på: November 18, 2019, 17:42:49 »
Hadde gjerne sett vi hentet han her på free transfer i januar..åpner for spill i CC. 36 år riktignok, men likevel.

https://www.tv2.no/sport/11000386/

Hadde vært en våt drøm. 6 mnd kontrakt uten lønn med opprykksbonus. Han får spille gratis mot at han får skygge Bielsa ;)
Uten lønn? Noe skal han vel leve av?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1509 på: November 18, 2019, 18:03:34 »
Spiller ikke Touré defansiv midtbane? I tilfelle vil han skvise ut Phillips eller sende Phillips i en posisjon han er svakere i. Med en alder på 36 og lite kamper de siste par sesongene, er han neppe i fysisk god nok form for Bielsa-ball. Så tror uanset ikke dette ville gått.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1510 på: November 18, 2019, 18:04:24 »
Hadde gjerne sett vi hentet han her på free transfer i januar..åpner for spill i CC. 36 år riktignok, men likevel.

https://www.tv2.no/sport/11000386/

Hadde vært en våt drøm. 6 mnd kontrakt uten lønn med opprykksbonus. Han får spille gratis mot at han får skygge Bielsa ;)
Uten lønn? Noe skal han vel leve av?
Tror ikke han vil ta til takke med kake-smuler i lønn ihvertfall.

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1511 på: November 18, 2019, 21:59:47 »
Hadde gjerne sett vi hentet han her på free transfer i januar..åpner for spill i CC. 36 år riktignok, men likevel.

https://www.tv2.no/sport/11000386/

Hadde vært en våt drøm. 6 mnd kontrakt uten lønn med opprykksbonus. Han får spille gratis mot at han får skygge Bielsa ;)
Uten lønn? Noe skal han vel leve av?
Sparepenger

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1512 på: November 22, 2019, 11:09:06 »

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1513 på: November 22, 2019, 14:23:19 »
Vydra. Tja. Ifjor hadde jeg gladelig tatt han imot. men usikker nå https://www.hitc.com/en-gb/2019/11/22/do-report-leeds-planning-75m-bid-for-burnleys-matej-vydra-at-bie/

Ikke dumt å hente inn en spiss i januar, men en kamprusten Vydra virker som et usikkert kort.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1514 på: Desember 02, 2019, 21:36:10 »
Kinnear i Program Notes i matchprogrammet mot 'boro:

Leeds chief executive Angus Kinnear revealed in his programme notes for Saturday’s match, as cited by the Yorkshire Evening Post, that “the international break gave us the opportunity to complete our programme of contract renewals” as Pablo Hernandez followed Mateusz Klich, Luke Ayling, Liam Cooper, Stuart Dallas, Leif Davis and Kalvin Phillips in penning a new contract.

Dårlig nytt for Berardi, men man trenger gjerne å fri opp en plass i troppen depending on opprykk, antar eg.
Kontrakten går ut ved sesongslutt.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1515 på: Desember 02, 2019, 21:41:29 »
Kinnear i Program Notes i matchprogrammet mot 'boro:

Leeds chief executive Angus Kinnear revealed in his programme notes for Saturday’s match, as cited by the Yorkshire Evening Post, that “the international break gave us the opportunity to complete our programme of contract renewals” as Pablo Hernandez followed Mateusz Klich, Luke Ayling, Liam Cooper, Stuart Dallas, Leif Davis and Kalvin Phillips in penning a new contract.

Dårlig nytt for Berardi, men man trenger gjerne å fri opp en plass i troppen depending on opprykk, antar eg.
Kontrakten går ut ved sesongslutt.
Berardi er vel bare backup. Rykker vi opp, ryker nok han. Trenger nok å forsterke betraktelig på midtstopper-plass i PL. Ved opprykk kan vi ha råd til å kjøpe White?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1516 på: Desember 04, 2019, 19:34:41 »
Leeds ute etter Exeter Citys unge talent, Ben Chrisene. Chrisene er 15 år, sentral midtbanespiller, og har allerede debutert på Englands U-16 lag. Chrisene forblir nok ikke Exeter-spiller så veldig lenge, for å si det sånn. Om det blir Leeds som snapper opp talentet? Hvem vet?

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/ben-chrisene-profiled-after-exeter-17360332
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1517 på: Desember 16, 2019, 19:27:12 »
Andre Ayew kommer opp som rykte... Bielsa kjenner han fra tiden i Marseille.
Høres ut som Leicester henter Bowen...
 

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1518 på: Desember 17, 2019, 14:48:15 »
Andre Ayew kommer opp som rykte... Bielsa kjenner han fra tiden i Marseille.
Høres ut som Leicester henter Bowen...
Booooring.  ::) ;D
Marching On! 4276

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1519 på: Desember 18, 2019, 08:44:08 »
Januarvinduet kommer til å forbigå i stillhet for leeds del om ikke noe uventet skulle skje på skadefronten. Ã… det støtter jeg fullt ut.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1520 på: Desember 18, 2019, 09:04:01 »
Januarvinduet kommer til å forbigå i stillhet for leeds del om ikke noe uventet skulle skje på skadefronten. Ã… det støtter jeg fullt ut.

Eller om eventuelle lånespillere blir kalt hjem. Clarke tror jeg ikke Spurs er særlig interesserte i å ha på lån hos oss lenger. Og så er det jo usikkerhet rundt Nketiah. Clarke trenger kanskje ingen erstatter (Stevens ?), men det gjør i høyeste grad Eddie boy.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1521 på: Desember 18, 2019, 09:15:53 »
Januarvinduet kommer til å forbigå i stillhet for leeds del om ikke noe uventet skulle skje på skadefronten. Ã… det støtter jeg fullt ut.

Jeg er uenig med deg her. Tipper vi får to signatursigneringer inn. De har lært av fjoråret. Konsekvensene av å lykkes er enorme økonomisk. Stallen er for tynn. Alle uttalelser til nå er kun av strategisk karakter for å ikke presse markedet mot oss.

At spillere trenger tid med Bielsa er så. Det er lenge til mai.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1522 på: Desember 18, 2019, 09:23:21 »
Januarvinduet kommer til å forbigå i stillhet for leeds del om ikke noe uventet skulle skje på skadefronten. Ã… det støtter jeg fullt ut.

Jeg er uenig med deg her. Tipper vi får to signatursigneringer inn. De har lært av fjoråret. Konsekvensene av å lykkes er enorme økonomisk. Stallen er for tynn. Alle uttalelser til nå er kun av strategisk karakter for å ikke presse markedet mot oss.

At spillere trenger tid med Bielsa er så. Det er lenge til mai.

Usikker, eg tror vi kommer til å satse på dei vi har. Og eg ser virkelig ikkje for meg hvilken posisjoner Bielsa tror han kan forbedre dramatisk i det markedet vi opererer i.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1523 på: Desember 18, 2019, 09:27:23 »
Januarvinduet kommer til å forbigå i stillhet for leeds del om ikke noe uventet skulle skje på skadefronten. Ã… det støtter jeg fullt ut.

Jeg er uenig med deg her. Tipper vi får to signatursigneringer inn. De har lært av fjoråret. Konsekvensene av å lykkes er enorme økonomisk. Stallen er for tynn. Alle uttalelser til nå er kun av strategisk karakter for å ikke presse markedet mot oss.

At spillere trenger tid med Bielsa er så. Det er lenge til mai.

Usikker, eg tror vi kommer til å satse på dei vi har. Og eg ser virkelig ikkje for meg hvilken posisjoner Bielsa tror han kan forbedre dramatisk i det markedet vi opererer i.

Aktuelle posisjoner:

Keeper (hvis Casilla havner ute)
Midtstopper
Anker som cover for Phillips
Playmaker i tierrollen

Og evt erstatter for Clarke og Nketiah om de forsvinner.

Nok plasser å bli bedre på.
 

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1524 på: Desember 18, 2019, 10:06:38 »
Januarvinduet kommer til å forbigå i stillhet for leeds del om ikke noe uventet skulle skje på skadefronten. Ã… det støtter jeg fullt ut.

Jeg er uenig med deg her. Tipper vi får to signatursigneringer inn. De har lært av fjoråret. Konsekvensene av å lykkes er enorme økonomisk. Stallen er for tynn. Alle uttalelser til nå er kun av strategisk karakter for å ikke presse markedet mot oss.

At spillere trenger tid med Bielsa er så. Det er lenge til mai.

Usikker, eg tror vi kommer til å satse på dei vi har. Og eg ser virkelig ikkje for meg hvilken posisjoner Bielsa tror han kan forbedre dramatisk i det markedet vi opererer i.

Det finnes spillere der ute som kan forbedre oss som lag drastisk...men de koster penger.
Som Kato skriver, konsekvensene ved å ikke skulle lykkes denne sesongen er drastiske - og forskjellen mellom PL og Championship blir bare større og større....ett gap...økonomisk.
Dette tror jeg også Radz har fanget opp, han sier jo rett ut at EFL er ett tapsprosjekt for alle klubbene som satser.
Det at det er GULL i den andre enden ved opprykk er det som driver han videre …..foreløpig.
Mao: det MÃ… forsterkes i januar.
« Siste redigering: Desember 18, 2019, 10:31:15 av Cherry »
 

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1525 på: Desember 18, 2019, 10:46:46 »
Januarvinduet kommer til å forbigå i stillhet for leeds del om ikke noe uventet skulle skje på skadefronten. Ã… det støtter jeg fullt ut.

Jeg er uenig med deg her. Tipper vi får to signatursigneringer inn. De har lært av fjoråret. Konsekvensene av å lykkes er enorme økonomisk. Stallen er for tynn. Alle uttalelser til nå er kun av strategisk karakter for å ikke presse markedet mot oss.

At spillere trenger tid med Bielsa er så. Det er lenge til mai.

Tror også klubben er klar hvis riktige spillere blir tilgjengelige. Store spørsmålet er jo nettopp tilgjengelighet og om det ligger innenfor de rammene vi har.

Ser jo ofte folk trekker frem Januarvinduet som selve essensen i at klubbene holder seg i PL eller rykker opp fra CC. Er man dyktig og heldig nok, kanskje. Men synes det er vel så mye dårlige kjøp og krampetrekninger man ser i det vinduet.

Blir det kjøp og spillerne er gode nok og har spilt kamper gjennom høsten for sine respektive klubber skal det ikke ta lang tid å komme inn i nytt system.
De beste tilpasser seg raskere enn middelmådig råk som vi har signert oppgjennom Januarvinduene.

Vil også tro at Cardiff kampen gjorde at vi sender ut noen ekstra følere. Kan aldri se for meg at en mann som Rad vil gå på samme smellen som i fjor når han vet hva som ligger i potten for klubben og han personlig.

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1526 på: Desember 18, 2019, 11:19:08 »
For hver gang jeg kjenner litt på usikkerheten så ser jeg påny episoder fra "Take us home".  Scenene i garderobegangen etter Derbykampen, fortvilelsen der hvor de innser at David James glipper og
ledelsens samtaler om veien videre. Er sikker på at de kjente så jævlig på dette at de vil gjøre absolutt alt de har mulighet til å gjøre innafor lov og regler for å lykkes denne gang. For å minne meg ekstra godt på dette når det butter som værst, så tok jeg bilde av sluttscenen i serien hvor AK slår fast, sitat" We are not dicking around with playoffs anymore".  Vurderer å lage T-skjorte med denne på

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1527 på: Desember 18, 2019, 11:45:38 »
Vi har jo ikke penger til å hente spillere pga FFP. Enten må noen selges for at andre kommer inn, eller så må vi kvitte oss med et par lånespillere og leie inn nye.

Jeg tror på klubben når de sier at det blir et rolig vindu. De har vært dønn ærlige før.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1528 på: Desember 18, 2019, 12:02:01 »
Vi har jo ikke penger til å hente spillere pga FFP. Enten må noen selges for at andre kommer inn, eller så må vi kvitte oss med et par lånespillere og leie inn nye.

Jeg tror på klubben når de sier at det blir et rolig vindu. De har vært dønn ærlige før.

auren

Du har nok rett i det, men selve "kontrakts utformingen"  spiller vel inn ved evt kjøp.....over tid.
Costa er vel ett slikt eksempel.
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1529 på: Desember 18, 2019, 12:24:26 »
Vi har jo ikke penger til å hente spillere pga FFP. Enten må noen selges for at andre kommer inn, eller så må vi kvitte oss med et par lånespillere og leie inn nye.

Jeg tror på klubben når de sier at det blir et rolig vindu. De har vært dønn ærlige før.

auren

Du har nok rett i det, men selve "kontrakts utformingen"  spiller vel inn ved evt kjøp.....over tid.
Costa er vel ett slikt eksempel.

Det har du rett i. Men Costa er på lån her denne sesongen. Vi kan ikke ha enda flere lånespillere. Men det kan jo tenkes at klubben f.eks. betaler 500 000 pund nå og så x antall millioner pund til sommeren og videre i årene som kommer. Det kan også tenkes at klubben holder av noen millioner pund til kjøp nå i januar som de ikke brukte i sommer. Det ble jo et særdeles billig vindu med bare lånespillere. Vi dro vel inn 25 - 30 millioner pund i sommer, men mesteparten blir vel spist opp av et stort negativt driftsunderskudd.

Jeg tror klubben kjøper maks 1 spiller i januar. Og så henter de evt en erstatter hvis Nketiah drar tilbake til Arsenal. Clarke blir fort erstattet av spillere i egne rekker.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.