Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474983 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1920 på: Januar 16, 2020, 14:44:48 »
hmmm...jaja.
Ups & Ups!!

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1921 på: Januar 16, 2020, 14:49:58 »
Bielsa: Fortell meg hva du ser i Bamford og hvorfor han absolutt passer "INN"! Jeg ser kun en spiller som ikke klarer å hevde seg på ligaens nest beste lag!Hvis han ikke klarer å finne en spiss som "passer inn" før januar er over, ja da kan du pakke bagen din

Jeez. Slutt å drikk mann.  :o
Marching On! 4276

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1922 på: Januar 16, 2020, 15:02:43 »
Bielsa om spillerjakten:

Bielsa defending the club's recruitment work: "We're trying to find the right player but we're not going to bring a player who doesn't fit just to be able to say that we brought someone. Even if we lack an attacker, we're not going to bring in an attacker who doesn't fit."


I verste tilfelle så henter altså klubben ikke en erstatter for Nketiah...

auren

I det lange løp så er vi takknemlig for dette. Det blir alltid sagt, men med Bielsa så blir det også gjennomført. Vi har nok av eksempler på dødt kjøtt. Da kan vi like gjerne bruke smågutter som vi ikke trenger betale på i 4 år etterpå.

Samtidig er jo det jo steika viktig at vi finner en spiss!

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1923 på: Januar 16, 2020, 15:04:04 »
Skade på Bamford nå så blir det jo brææ...Nei, vi får håpe at det jobbes intenst med å få på plass en spiss som kan være med å bidra siste 19 kampene.
Ã… tru at denne stallen skal opprettholde formen og ikke minst unngå skader frem til Mai, det har vi vel sett fasiten på før. Og nå venter det en tur til London og Qpr med Jack Clarke i spissen...tror jeg skal sette en femti lapp på at han scorer mot oss på lørdag.
Alex

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1924 på: Januar 16, 2020, 15:19:01 »
Bielsa: Fortell meg hva du ser i Bamford og hvorfor han absolutt passer "INN"! Jeg ser kun en spiller som ikke klarer å hevde seg på ligaens nest beste lag!Hvis han ikke klarer å finne en spiss som "passer inn" før januar er over, ja da kan du pakke bagen din

Jeez. Slutt å drikk mann.  :o

uff...uff..tydeligvis er det mange som ikke følger godt med i kamper...mange d som også under kamp sitter med nesa ned i mobil eller skriver på sosiale medier...og gløtter på kampen når kommentator hever stemmen...er det en som misser da = elendig... Ser man på bevegelser, skape rom, rett å slett gjøre en jobb for laget..er ikke Bamford noen dårlig spiller... er vel oppe i 10 mål, og tvunget frem noen own goal.. Nei følg med 100 % på kamp, så skjønner man kanskje litt mer av den jobben spillerne våre gjør... Blir så oppgitt til tider..

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1925 på: Januar 16, 2020, 15:21:01 »
Skade på Bamford nå så blir det jo brææ...Nei, vi får håpe at det jobbes intenst med å få på plass en spiss som kan være med å bidra siste 19 kampene.
Ã… tru at denne stallen skal opprettholde formen og ikke minst unngå skader frem til Mai, det har vi vel sett fasiten på før. Og nå venter det en tur til London og Qpr med Jack Clarke i spissen...tror jeg skal sette en femti lapp på at han scorer mot oss på lørdag.

Både Barca og City har spilt med suksess uten spiss. Er løpene inn i boksen der så kan det bli mål :)

Trenger ikke være krise, men langt i fra ideelt :)

Klarer ikke helt å frykte Clarke. Presterer han som i de 6-7 kampene han var god er han en trussel. Men hva tilsier at han skal klare det? Blir overrasket om han starter eller blir innvolvert. Blir han det, så er vel det basert på siste året mer Leeds sin fordel enn ulempe.

Men plutselig...kan snu fort!

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1926 på: Januar 16, 2020, 15:21:21 »
 
Bielsa: Fortell meg hva du ser i Bamford og hvorfor han absolutt passer "INN"! Jeg ser kun en spiller som ikke klarer å hevde seg på ligaens nest beste lag!Hvis han ikke klarer å finne en spiss som "passer inn" før januar er over, ja da kan du pakke bagen din
8) ::) ;D Hvis du ikke ser hva han levere offensivt og defensivt i dette laget, så lurer jeg på kompetansen din. Var på ER mot SW. Han var ikke på topp i den kampen dessverre men det var det heller ikke mange andre som var heller! Bortsett fra kanskje Phillips som får godkjent. Han skårer 2 på lørdag  ;) 1-4

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1927 på: Januar 16, 2020, 15:28:00 »
Bielsa: Fortell meg hva du ser i Bamford og hvorfor han absolutt passer "INN"! Jeg ser kun en spiller som ikke klarer å hevde seg på ligaens nest beste lag!Hvis han ikke klarer å finne en spiss som "passer inn" før januar er over, ja da kan du pakke bagen din

Jeez. Slutt å drikk mann.  :o

uff...uff..tydeligvis er det mange som ikke følger godt med i kamper...mange d som også under kamp sitter med nesa ned i mobil eller skriver på sosiale medier...og gløtter på kampen når kommentator hever stemmen...er det en som misser da = elendig... Ser man på bevegelser, skape rom, rett å slett gjøre en jobb for laget..er ikke Bamford noen dårlig spiller... er vel oppe i 10 mål, og tvunget frem noen own goal.. Nei følg med 100 % på kamp, så skjønner man kanskje litt mer av den jobben spillerne våre gjør... Blir så oppgitt til tider..

Med maks uttelling burde Bamford kanskje hatt noen og tjue mål. Sånn vil det alltid være.

Ser man på City så brenner Aguero en del mer enn han scorer. De beste spissene i PL ligger på 25-30 mål. Med effektiviteten folk mener Bamford skal ha hadde Aguero snittet på 75 mål i sesongen!

Men det er mange andre i dagens Leeds lag som bommer grovt. Harrison burde bikket 10. Klich har maange bom. Forshaw burde vært toppscorer i høst. Phillips, Costa, Pablo, Dallas og Alioski har brent mange store sjanser.

Bamford har vært med å skape mange av sjansene for de andre. Det er laget som sliter med å produsere mål, ikke bare spissen!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1928 på: Januar 16, 2020, 15:31:21 »
James Marshment
@marshyleeds

Reports in Italy believe Leeds have beaten Torino to the signing of winger Ian Poveda from Man City after Marcelo Bielsa personally phoned the 19-year-old to sell him his vision (via Tuttosport)

(Marshment 6507 følgere,
Editor
@TEAMtalk
 and lifelong fan of
@LUFC
. Massively hooked on all things HBO & Showtime, a pathetic amateur cyclist and an even worse gambler. Bielsa devotee)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan


auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1931 på: Januar 16, 2020, 18:45:14 »
Bowen på vei?

https://www.thesun.co.uk/sport/football/10754858/jarrod-bowen-leeds-transfer-hull/?utm_medium=Social&utm_campaign=sunfootballtwitter&utm_source=Twitter#Echobox=1579191868

auren


d̳e̳a̳n̳
@deancore

reported yesterday they’d rejected a clubs offer to loan bowen and then buy in the summer. we joked it was us. it looks like it was.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1933 på: Januar 16, 2020, 20:51:44 »
Bowen er en klassespiller på dette nivået, men hadde vi signert ham nå så hadde vi jo ikke løst spisskrisen vår. Da hadde vi ikke hatt noen ressurser til å hente en bra utfordrer til Bamford.

Bare Bowen eller Adams og Poveda. Hva hadde OEF valgt?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1934 på: Januar 16, 2020, 20:53:10 »
Bowen er en klassespiller på dette nivået, men hadde vi signert ham nå så hadde vi jo ikke løst spisskrisen vår. Da hadde vi ikke hatt noen ressurser til å hente en bra utfordrer til Bamford.

Bare Bowen eller Adams og Poveda. Hva hadde OEF valgt?

auren

Adams for benken..  8)
Marching On! 4276

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1935 på: Januar 16, 2020, 20:56:28 »
bowen uten tvil.
Bedre enn det vi har.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1936 på: Januar 16, 2020, 21:00:00 »
Bowen.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1937 på: Januar 16, 2020, 21:03:30 »
Kan aldri se for meg at Hull aksepterer. Men skulle det gått gjennom er det knapt til å tro. En skadefri Bowen og vi rykker ikke opp kan vi like godt legge ned hele skuta. Da er det noe der oppe spm ikke vil at vi skal opp. Så god er han.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1938 på: Januar 16, 2020, 21:03:30 »
Bowen er en klassespiller på dette nivået, men hadde vi signert ham nå så hadde vi jo ikke løst spisskrisen vår. Da hadde vi ikke hatt noen ressurser til å hente en bra utfordrer til Bamford.

Bare Bowen eller Adams og Poveda. Hva hadde OEF valgt?

auren

Bowen hver dag hele uken. Og vi har ingen spisskrise så lenge Bamford er frisk.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1939 på: Januar 16, 2020, 21:21:29 »
Tim Thornton
✔
@SkySports_Tim
 Leeds want a number nine, so the situation with Bowen would only change if they couldn’t get one. As things stand they’ve got options, but January window is always difficult.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1940 på: Januar 16, 2020, 23:27:26 »
Bowen er en klassespiller på dette nivået, men hadde vi signert ham nå så hadde vi jo ikke løst spisskrisen vår. Da hadde vi ikke hatt noen ressurser til å hente en bra utfordrer til Bamford.

Bare Bowen eller Adams og Poveda. Hva hadde OEF valgt?

auren

Bowen alle dager i uka! Kan spiller begge vinger og nr 10!!

Kan gå gratis til sommern. Står fritt til å snakke med klubber.


baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1941 på: Januar 16, 2020, 23:50:12 »
Bowen hadde vært en super signering.
Come on Leeds  ;)

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1942 på: Januar 17, 2020, 06:16:27 »
Bowen som back up spiss?

According to whoscored Bowen has filled in as a centre forward 5 times this season, getting 3 goals and an assist in those appearances.

Jeg mener det likevel er galskap å kun signere Bowen mtp på at vi da kun har 1 spiss. Edmondson ikke god nok og Roberts kontant skadet. Kanskje vi leier Sharp likevel?

Alan Nixon er visst veldig bestemt på at Leeds er ute etter Bowen, så dette blir enda et veldig spennende transfervindu!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1943 på: Januar 17, 2020, 06:40:57 »
En interessant betraktning fra en Waccoer ift Bowen-ryktene som startet i går kveld, og som flere twitrere ytret seg om:


Very important to note the very deliberate responses from said reliable journalists/sources.
 
YEP (GS) - "Jarrod Bowen is not a player Leeds United are presently pursuing".
In the same tweet it is noted that "things could change".
 
Mirror (David Anderson) - "Leeds have not bid for Hull's Jarrod Bowen".
It has never been stated we had. If we're to believe Nixon, talks are underway and a fee has been mentioned. No formal bid has been submitted.
 
Sky Sports (Tim Thornton) - "Leeds are not in for Hull forward Jarrod Bowen"
This is the only outright denial. Less than 2 hours later however, he goes on to backtrack and clarify the situation could "change".
It was also caught by a number of posters that Sky Sports were talking about the structure of a deal on their Transfer Centre.
 
PH (Athletic) - "they like Bowen alot".
Nothing even slightly in the form of a denial from PH who is arguably the most reliable of the lot. There's a mention of "noises" from Hull not wanting to entertain a loan to buy bid, but again, no outright denial.
 
There's an avoidance of 'rubbishing' the deal completely from all so it may just be that there's something in it.
 
Wait till we see what "important players" are missing for Hull this weekend. I expect a meltdown if one is Bowen and this story hasn't been put to bed by then.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1944 på: Januar 17, 2020, 09:18:00 »
Bowen som back up spiss?

According to whoscored Bowen has filled in as a centre forward 5 times this season, getting 3 goals and an assist in those appearances.

Jeg mener det likevel er galskap å kun signere Bowen mtp på at vi da kun har 1 spiss. Edmondson ikke god nok og Roberts kontant skadet. Kanskje vi leier Sharp likevel?

Alan Nixon er visst veldig bestemt på at Leeds er ute etter Bowen, så dette blir enda et veldig spennende transfervindu!

auren

Phil Hay sier at Bowen er en spiller som er høyt verdsatt av Leeds. Dem vurderte han i sommer, men gikk for Costa. Utrolig nok!

Tviler på at det er noe i dette. Men at Bowen skal bli så himla dyr med tanke på at han kan gå gratis om 5 og en halv mnd tror jeg ikke.

Hadde vi fått kun Bowen hadde jeg vært strålende fornøyd! Ã… gamble på at Bamford holder seg skadefri tåler jeg da. Bowen, Costa, Harrison og Roberts hadde sikkert klart noen kamper som spiss. Men for all del. Klarer vi å låne Billy i tilegg hadde det vært rått!

Men Bowen er også linket til WBA, det samme er visstnok en landsmann av Bilic. En signering Aase i CCNorge hadde fått vippetiss av se i CC.



« Siste redigering: Januar 17, 2020, 09:20:25 av eriksen55 »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1945 på: Januar 17, 2020, 09:53:41 »
Bowen som back up spiss?

According to whoscored Bowen has filled in as a centre forward 5 times this season, getting 3 goals and an assist in those appearances.

Jeg mener det likevel er galskap å kun signere Bowen mtp på at vi da kun har 1 spiss. Edmondson ikke god nok og Roberts kontant skadet. Kanskje vi leier Sharp likevel?

Alan Nixon er visst veldig bestemt på at Leeds er ute etter Bowen, så dette blir enda et veldig spennende transfervindu!

auren

Tviler på at det er noe i dette. Men at Bowen skal bli så himla dyr med tanke på at han kan gå gratis om 5 og en halv mnd tror jeg ikke.


Hull har visst en opsjon i kontrakten på enda ett år. Den kommer de selvsagt til å bruke, slik at kontrakten først går ut neste sommer.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1946 på: Januar 17, 2020, 10:01:14 »
I helga skjer vel ingenting, så da er 2/3 av januarvinduet borte. Og panikkkjøpene lyser i tunnellen.

Tror økonomi er vårt største problem.

Rykter om at aktører har forhandlet de siste månedene, så er det ikke blitt noe som helst av de ryktene. Det tror jeg var transferpenger i januar som gikk fløyten der.

Ender opp med et lån fra kontinentet, og bingo bongo.
 

Sølvreven

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1947 på: Januar 17, 2020, 10:03:43 »
Vi skriver 17 januar og ingen inn enda. Frykter at de vi vil ha glipper i siste øyeblikk og så står vi der med null forsterkninger. Midtbanen vår treffer jo sjelden mål og Bamford trenger for mange sjanser for å score. Jeg er bekymret nå.....
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1948 på: Januar 17, 2020, 10:28:06 »
Bowen som back up spiss?

According to whoscored Bowen has filled in as a centre forward 5 times this season, getting 3 goals and an assist in those appearances.

Jeg mener det likevel er galskap å kun signere Bowen mtp på at vi da kun har 1 spiss. Edmondson ikke god nok og Roberts kontant skadet. Kanskje vi leier Sharp likevel?

Alan Nixon er visst veldig bestemt på at Leeds er ute etter Bowen, så dette blir enda et veldig spennende transfervindu!

auren

Tviler på at det er noe i dette. Men at Bowen skal bli så himla dyr med tanke på at han kan gå gratis om 5 og en halv mnd tror jeg ikke.


Hull har visst en opsjon i kontrakten på enda ett år. Den kommer de selvsagt til å bruke, slik at kontrakten først går ut neste sommer.

auren

En opsjon må vel underskrives av spilleren først, så jeg tror det er eksisterende kontrakt som gjelder...altså ut sesongen.

20 mill £ er galskap, men Hull kjemper om PO, og i det scenario er Bowen en viktig brikke.  De ser også £££ i tunnelen , både ved å få mest mulig for Jarod nå - eller
benytte ham og klare PL gjennom PO. Når det er sagt så har de ikke mannskap til det mener jeg...selv med Samuelsen signert nå. :o
 

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #1949 på: Januar 17, 2020, 10:43:35 »
Bowen som back up spiss?

According to whoscored Bowen has filled in as a centre forward 5 times this season, getting 3 goals and an assist in those appearances.

Jeg mener det likevel er galskap å kun signere Bowen mtp på at vi da kun har 1 spiss. Edmondson ikke god nok og Roberts kontant skadet. Kanskje vi leier Sharp likevel?

Alan Nixon er visst veldig bestemt på at Leeds er ute etter Bowen, så dette blir enda et veldig spennende transfervindu!

auren

Tviler på at det er noe i dette. Men at Bowen skal bli så himla dyr med tanke på at han kan gå gratis om 5 og en halv mnd tror jeg ikke.


Hull har visst en opsjon i kontrakten på enda ett år. Den kommer de selvsagt til å bruke, slik at kontrakten først går ut neste sommer.

auren

En opsjon må vel underskrives av spilleren først, så jeg tror det er eksisterende kontrakt som gjelder...altså ut sesongen.

20 mill £ er galskap, men Hull kjemper om PO, og i det scenario er Bowen en viktig brikke.  De ser også £££ i tunnelen , både ved å få mest mulig for Jarod nå - eller
benytte ham og klare PL gjennom PO. Når det er sagt så har de ikke mannskap til det mener jeg...selv med Samuelsen signert nå. :o

Opsjonen må de nok bare aktivere. Ellers hadde de nok solgt han i sommer for å sikre seg noen penger.