Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474491 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2160 på: Januar 24, 2020, 15:49:28 »
Hot rykte fra Hay. Som jeg nevnte i ønsketråden. Denne spilleren er spennende!

Via colleagues on the continent, European sources tell @TheAthleticUK that Leeds United are on the trail of Red Bull Leipzig striker Jean-Kevin Augustin.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2161 på: Januar 24, 2020, 15:53:35 »
Hot rykte fra Hay. Som jeg nevnte i ønsketråden. Denne spilleren er spennende!

Via colleagues on the continent, European sources tell @TheAthleticUK that Leeds United are on the trail of Red Bull Leipzig striker Jean-Kevin Augustin.


auren

Men kanskje en enda tøffere deal å dra i land enn Adams:

It is complicated. Moreso than Adams in some ways. Sounds like Augustin would like to be elsewhere but Monaco want to keep him. Bielsa very keen.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2162 på: Januar 24, 2020, 16:34:58 »
...og klokka går....

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2163 på: Januar 24, 2020, 17:06:35 »
...og klokka går....

Ta deg en taco og pils. Blir sikkert mye roligere av det.  ;)
Marching On! 4276

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2164 på: Januar 24, 2020, 18:11:19 »
Hot rykte fra Hay. Som jeg nevnte i ønsketråden. Denne spilleren er spennende!

Via colleagues on the continent, European sources tell @TheAthleticUK that Leeds United are on the trail of Red Bull Leipzig striker Jean-Kevin Augustin.


auren

Hva er spennende? Enlighten me!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2165 på: Januar 24, 2020, 18:14:27 »
Hot rykte fra Hay. Som jeg nevnte i ønsketråden. Denne spilleren er spennende!

Via colleagues on the continent, European sources tell @TheAthleticUK that Leeds United are on the trail of Red Bull Leipzig striker Jean-Kevin Augustin.


auren

Hva er spennende? Enlighten me!

Svarer selv!

Sjekket YouTube. Ser vilt bra ut.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2166 på: Januar 24, 2020, 18:28:36 »
Hot rykte fra Hay. Som jeg nevnte i ønsketråden. Denne spilleren er spennende!

Via colleagues on the continent, European sources tell @TheAthleticUK that Leeds United are on the trail of Red Bull Leipzig striker Jean-Kevin Augustin.


auren

Hva er spennende? Enlighten me!

Svarer selv!

Sjekket YouTube. Ser vilt bra ut.

https://twitter.com/richard67293755/status/1220756509086375936?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2167 på: Januar 24, 2020, 18:50:53 »
Phil Hay snakket i dagens podcast at Poveda er talentfull, men tviler litt på bidragene på førstelaget i år. Litt skeptisk til om han er i form til å spille Bielsaball. City verdsatte talentet også, men etter å ha kommet for sent på noen treninger ble han i tatt opp igjen. Kan ha sine grunner. Men er han en ung spiller med masse penger og litt høy på seg selv blir jeg enda mer skeptisk. Kan være miljøskifte er tingen. Men har han dårlige holdninger ovenfor Pep og City...da tror jeg ikke det er håp!

kjella

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2168 på: Januar 24, 2020, 20:38:52 »
Herregud - her får vi inn et kjempetalent som ønsker å spille for Leeds/Bielsa - og som vi snapper foran Torino fordi Bielsa personlig ringte til han - og så starter man karrieren hans i Leeds med slike utsagn. Ikke så lett å være SUPPORTER da.....jeg gir han alle muligheter. Ser litt spe ut - men herlig teknikk og ballkontroll. Vil vel tro han i utgangspunktet starter på benken - dog som et bedre alternativ til å endre kampbildet enn Stevens (som jeg har tro på etterhvert).....

Ellers litt artig i dagens U23 kamp hvor Bogusz, McCalmont og Shackleton spilte nøyaktig 30 minutter hver - og kom inn på samme plass. Og spilte sammen med den særdeles lovende Jenkins (18) sentralt i banen. Han har jeg stor tro på - bevegelig og meget god spilleforståelse - men selvfølgelig urutinert. Synes alt i alt polakken var best av de 3 som delte på spilletiden, men er vel Shackleton som er nærmest å spille mot Millwall.

Men er ganske gjennomanalysert det vi driver med i Leeds nå. Har sett på Poveda i mer enn 12 måneder også sies det....
« Siste redigering: Januar 24, 2020, 22:34:19 av kjella »

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2169 på: Januar 24, 2020, 20:46:35 »
Herregud - her får vi inn et kjempetalent som ønsker å spille for Leeds/Bielsa - og som vi snapper foran Torino fordi Bielsa personlig ringte til han - og så starter man karrieren hans i Leeds med slike utsagn. Ikke så lett å være SUPPORTER da.....jeg gir han alle muligheter. Ser litt spe ut - men herlig teknikk og ballkontroll. Vil vel tro han i utgangspunktet starter på benken - dog som et bedre alternativ til å endre kampbildet enn Stevens (som jeg har tro på etterhvert).....

Ellers litt artig i dagens U23 kamp hvor Bogusz, McCalmont og Shackleton spilte nøyaktig 30 minutter hver - og kom inn på samme plass. Synes alt i alt Polakken var best, men er vel Shackleton som er nærmest å spille mot Milwall. Men er ganske gjennomanalysert det vi driver med i Leeds nå. Har sett på Poveda i mer enn 12 måneder også sies det....

Siterte hva Hay sa i podcasten bare. Tipper han ikke tar det fra løse lufta!

Jeg påpekte at om han har dårlige holdninger er det ikke håp. Det er fair å si.

Men ønsker han selvfølgelig lykke til og håper på suksess! Sier selv han kan spille 10'er. Det er positivt!

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2170 på: Januar 24, 2020, 20:57:46 »
Herregud - her får vi inn et kjempetalent som ønsker å spille for Leeds/Bielsa - og som vi snapper foran Torino fordi Bielsa personlig ringte til han - og så starter man karrieren hans i Leeds med slike utsagn. Ikke så lett å være SUPPORTER da.....jeg gir han alle muligheter. Ser litt spe ut - men herlig teknikk og ballkontroll. Vil vel tro han i utgangspunktet starter på benken - dog som et bedre alternativ til å endre kampbildet enn Stevens (som jeg har tro på etterhvert).....

Ellers litt artig i dagens U23 kamp hvor Bogusz, McCalmont og Shackleton spilte nøyaktig 30 minutter hver - og kom inn på samme plass. Synes alt i alt Polakken var best, men er vel Shackleton som er nærmest å spille mot Millwall. Men er ganske gjennomanalysert det vi driver med i Leeds nå. Har sett på Poveda i mer enn 12 måneder også sies det....
HØR HØR!! Al Leeds are we! Synes det er en spennende signering :)

kjella

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2171 på: Januar 24, 2020, 21:03:38 »
Ikke det jeg hørte på podcasten...Mer at han var ekstremt skuffet over å bli flyttet ned fra A-stallen til U 23 og at han slet med å akseptere det - alle Phil Hay har snakket med snakker ekstremt fordelaktig om hans talent. Så vidt jeg vet snakkes Bielsa og Guardiola jevnlig - så om det var noe meget dramatisk rundt holdninger ville jeg trodd det var et tema !. Jeg har all respekt for Phil Hay men synes han generelt er ganske mørk og trist ...men enhver får velge å ha den innstillingen til å være supporter som man ønsker - jeg synes dette var en lovende signering. Men veldig spent på hvem som kommer inn som alternativ for Bamford. Og jeg er en av de få som ønsker Bohinen inn som et alternativ på midtbanen...
« Siste redigering: Januar 24, 2020, 21:08:03 av kjella »

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2172 på: Januar 24, 2020, 21:38:51 »
Ikke det jeg hørte på podcasten...Mer at han var ekstremt skuffet over å bli flyttet ned fra A-stallen til U 23 og at han slet med å akseptere det - alle Phil Hay har snakket med snakker ekstremt fordelaktig om hans talent. Så vidt jeg vet snakkes Bielsa og Guardiola jevnlig - så om det var noe meget dramatisk rundt holdninger ville jeg trodd det var et tema !. Jeg har all respekt for Phil Hay men synes han generelt er ganske mørk og trist ...men enhver får velge å ha den innstillingen til å være supporter som man ønsker - jeg synes dette var en lovende signering. Men veldig spent på hvem som kommer inn som alternativ for Bamford. Og jeg er en av de få som ønsker Bohinen inn som et alternativ på midtbanen...

Derfor jeg skrev OM han har dårlige holdninger. Har han så vil jeg vel tro Pep hadde sagt det om han og Bielsa snakker ofte sammen

Uansett spennende å se hva han kan bidra med og hvor raskt bidragene kommer. Talentet er der, det sier alle. Men 19 år og vært i Arsenal, Barca, Brentford, City og nå Leeds. Trenger ikke bety noe, men har flyttet en del.. fasiten får vi og det er bare å ønske lykke til :)

Først prioritere en spiss. Er det rom for flere signeringer ser jeg gjerne Bohinen inn. Spilletid var første pri for han. Om han får det i Leeds er jeg derimot litt usikker på.

kjella

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2173 på: Januar 24, 2020, 23:24:52 »
Skjønner ikke hvorfor du skal skrive OM. Men deg om det.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2174 på: Januar 24, 2020, 23:38:07 »
Skjønner ikke hvorfor du skal skrive OM. Men deg om det.

Fordi jeg ikke vet og jeg har aldri påstått at han har det.

Når en 19 åring allerede har rukket å vært i Arsenal, Barca, Brentford, City og Leeds. Med infoen som kommer så er det lov å stille spørsmålet om holdningene er grunnen. Jeg vet ikke og jeg håper ikke! Svaret får vi innen 2024


kjella

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2175 på: Januar 24, 2020, 23:42:51 »
Det er greit det ! Noe av grunnen til at jeg blir oppgitt er at en lett aldrende - som har fulgt Leeds siden 1967 - blir litt sliten av medsupportere som hele tiden leter etter negative vinklinger når jeg hele tiden prøver å være positiv....selv om jeg ikke får det til  hele tiden  :D

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2176 på: Januar 24, 2020, 23:55:01 »
Det er greit det ! Noe av grunnen til at jeg blir oppgitt er at en lett aldrende - som har fulgt Leeds siden 1967 - blir litt sliten av medsupportere som hele tiden leter etter negative vinklinger når jeg hele tiden prøver å være positiv....selv om jeg ikke får det til  hele tiden  :D

Når sant skal sies er Eriksen en av de mer positive og reflekterte her inne kjella. Det må vi gi ham!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kjella

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2177 på: Januar 25, 2020, 00:00:02 »
Det er supert !! - trenger alle positive vibrasjoner nå i en nervepirrende innspurt !

Vet ikke helt hva jeg håper på av spisser forøvrig - litt synd at det er der vi har dårligst rekruttering fra egne rekker...Terry Connor skulle vært 40 år yngre  ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2178 på: Januar 25, 2020, 00:06:06 »
Det er supert !! - trenger alle positive vibrasjoner nå i en nervepirrende innspurt !

Vet ikke helt hva jeg håper på av spisser forøvrig - litt synd at det er der vi har dårligst rekruttering fra egne rekker...Terry Connor skulle vært 40 år yngre  ;)
Ã…hh, David McNiven måå daa slå gjennom snart!!! :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kjella

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2179 på: Januar 25, 2020, 00:19:45 »
En bra mann McNiven - i mer moderne tid hadde jeg klokketro på Tommy Wright - var på Elland Road i 1984 på denne kampen (mye skurr....smil). Trodde Aspin, Irwin, Phelan, Sheridan, Sellars og Wright skulle bringe oss tilbake til toppen...men Eddie Gray fikk ikke nok tillit...

https://youtu.be/Kryzv39WmKg
« Siste redigering: Januar 25, 2020, 00:27:01 av kjella »

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2180 på: Januar 25, 2020, 00:51:40 »
En bra mann McNiven - i mer moderne tid hadde jeg klokketro på Tommy Wright - var på Elland Road i 1984 på denne kampen (mye skurr....smil). Trodde Aspin, Irwin, Phelan, Sheridan, Sellars og Wright skulle bringe oss tilbake til toppen...men Eddie Gray fikk ikke nok tillit...

https://youtu.be/Kryzv39WmKg

Sheridan hadde jeg skikkelig sans for. Morsomt å se de aldrene herrene Lorimer og Harvey på klippet.. :D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2181 på: Januar 25, 2020, 01:11:35 »
L’Equipe er vel av det troverdige slaget? :o

https://twitter.com/tomc_22/status/1220850106179772416?s=21


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2182 på: Januar 25, 2020, 01:18:02 »
L’Equipe er vel av det troverdige slaget? :o

https://twitter.com/tomc_22/status/1220850106179772416?s=21


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ryktene vil ha det til at de er minst like troverdige som The Sun....
Medlem 94237

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2183 på: Januar 25, 2020, 02:11:19 »
Helt rått hvis dette stemmer! Waccoe er helt i meltdown!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2185 på: Januar 25, 2020, 04:32:19 »
https://www.getfootballnewsfrance.com/2020/jean-kevin-augustin-poised-to-move-to-leeds-united/

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Han ser meget dyktig og lovande ut, vill målstatistikk på ungdomslandslag ifølge transfermarkt og har vore i store klubber; får håpe på ein snarlig bekreftelse av Phil Hay eller enda bedre LUFC!
https://www.transfermarkt.com/jean-kevin-augustin/profil/spieler/264956
ALAW (& I am the pirate amongst us)

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2186 på: Januar 25, 2020, 08:58:59 »
Så får vi inn Bowen fra Hull...

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2187 på: Januar 25, 2020, 09:07:18 »
Så får vi inn Bowen fra Hull...

På en måte en drømmesignering det, og det skulle ikke forundre meg om vi hadde klart å fått til en deal økonomisk sett. Men:

1. Vi er godt forspent på vingene nå.
2. Det ville evt blitt vårt sjette lån hvis Augustine kommern, og da må enten Meslier, White, Costa, Harrison, Augustine eller Bowen være ute av matchtroppen, og det vil man neppe risikere hvis Kiko nå får en heftig utestengelse.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2188 på: Januar 25, 2020, 09:11:07 »
Ronan Murphy: Skriver at Jean Kevin er klar. Lån med opsjon på kjøp. Ser bra ut, men er han en god nok målscorer...?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2189 på: Januar 25, 2020, 09:14:56 »
Phil for en halvtime siden:

Phil Hay
@PhilHay_

On Augustin, yet to hear if a deal’s been done but he wants to come and his agent has been working on getting him out of Monaco. Not getting games there. Mutual admiration between Bielsa and Augustin.
@TheAthleticUK
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan