Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474584 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2340 på: Juli 08, 2020, 09:23:46 »
Pablos erstatter? Bielsa har vel vært ute etter ham før? Ser for meg at denne dealen fort kan skje dersom vi går opp og Norwich mest sannsynlig går ned:

https://transfer-site.co.uk/leeds-make-first-enquiry-to-the-availability-of-highly-rated-norwich-midfielder/?fbclid=IwAR33fpbfoDoFwJmg8K6C8oLFJL_EivyQdHf8_ttQakEPpVEuNNcqw5nedUM


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2341 på: Juli 08, 2020, 12:02:20 »
Pablos erstatter? Bielsa har vel vært ute etter ham før? Ser for meg at denne dealen fort kan skje dersom vi går opp og Norwich mest sannsynlig går ned:

https://transfer-site.co.uk/leeds-make-first-enquiry-to-the-availability-of-highly-rated-norwich-midfielder/?fbclid=IwAR33fpbfoDoFwJmg8K6C8oLFJL_EivyQdHf8_ttQakEPpVEuNNcqw5nedUM


auren
Blir jo litt skeptisk av at vi skal hente nedrykksfrukt, men så vet vi jo at Bielsa gjør gull av gråstein. Jeg tror også det er behov for en større turnover i mannskap hos oss enn hos øvrige lag pga intensitetsnivået. Skal vi sammenligne oss med Tottenham under Pochettino, som bruker mye av de samme metodene, så varte det i ca 3 år før de fleste spillerne gikk tilbake til "normalnivået". De skiftet knapt noen i perioden.

vikingutt

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2342 på: Juli 08, 2020, 12:02:42 »
Pablos erstatter? Bielsa har vel vært ute etter ham før? Ser for meg at denne dealen fort kan skje dersom vi går opp og Norwich mest sannsynlig går ned:

https://transfer-site.co.uk/leeds-make-first-enquiry-to-the-availability-of-highly-rated-norwich-midfielder/?fbclid=IwAR33fpbfoDoFwJmg8K6C8oLFJL_EivyQdHf8_ttQakEPpVEuNNcqw5nedUM


auren
Meget god spiller i kampene jeg har sett. Hadde likt å signert han :)

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

-=VIkinGutt=-

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2343 på: Juli 09, 2020, 12:15:48 »
Pablos erstatter? Bielsa har vel vært ute etter ham før? Ser for meg at denne dealen fort kan skje dersom vi går opp og Norwich mest sannsynlig går ned:

https://transfer-site.co.uk/leeds-make-first-enquiry-to-the-availability-of-highly-rated-norwich-midfielder/?fbclid=IwAR33fpbfoDoFwJmg8K6C8oLFJL_EivyQdHf8_ttQakEPpVEuNNcqw5nedUM


auren
Meget god spiller i kampene jeg har sett. Hadde likt å signert han :)

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Buendia var "vår" spiller allerede før han havnet i Norwich. Det var ingen i Norwich som egentlig trodde at de ville klare å sikre seg spilleren - de var overbevist om at han skulle til Leeds.

I ettertid er det ikke vanskelig å se at det var en tabbe av Victor Orta å ikke hente Buendia sommeren 2018.
Så hvorfor valgte Leeds å prioritere som de gjorde? Jo, fordi de i akkurat den posisjonen allerede hadde en spiller som var regnet som divisjonens beste: Samuel Saiz.

Nå tok det dessverre ikke mange månedene før forholdet mellom Saiz og Bielsa surnet - og dermed var Saiz fort historie i Leeds.
På samme tid storspilte Buendia for Norwich.

Så for å si det nokså enkelt:
Hadde vi hentet Buendia sommeren 2018, ville Norwich aldri rykket opp i 2019. Det ville derimot vi ha gjort - med god margin.

Josch

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2344 på: Juli 09, 2020, 13:45:15 »
Pablos erstatter? Bielsa har vel vært ute etter ham før? Ser for meg at denne dealen fort kan skje dersom vi går opp og Norwich mest sannsynlig går ned:

https://transfer-site.co.uk/leeds-make-first-enquiry-to-the-availability-of-highly-rated-norwich-midfielder/?fbclid=IwAR33fpbfoDoFwJmg8K6C8oLFJL_EivyQdHf8_ttQakEPpVEuNNcqw5nedUM


auren
Meget god spiller i kampene jeg har sett. Hadde likt å signert han :)

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Buendia var "vår" spiller allerede før han havnet i Norwich. Det var ingen i Norwich som egentlig trodde at de ville klare å sikre seg spilleren - de var overbevist om at han skulle til Leeds.

I ettertid er det ikke vanskelig å se at det var en tabbe av Victor Orta å ikke hente Buendia sommeren 2018.
Så hvorfor valgte Leeds å prioritere som de gjorde? Jo, fordi de i akkurat den posisjonen allerede hadde en spiller som var regnet som divisjonens beste: Samuel Saiz.

Nå tok det dessverre ikke mange månedene før forholdet mellom Saiz og Bielsa surnet - og dermed var Saiz fort historie i Leeds.
På samme tid storspilte Buendia for Norwich.

Så for å si det nokså enkelt:
Hadde vi hentet Buendia sommeren 2018, ville Norwich aldri rykket opp i 2019. Det ville derimot vi ha gjort - med god margin.

Skulle vi kjøpt Buendia så måtte vi droppet kjøpet av  Bamford, og Leeds trengte en spiss etter savnet av Wood.  Vi måtte også selge Vieira pga økonomien. Jeg ser ikke helt at dette var en tabbe av Orta.

Hvis Orta var synsk så burde han selvsagt solgt Saiz og kjøpt Buienda sommeren 2018.


Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2345 på: Juli 09, 2020, 14:28:59 »
Husker jeg ble veldig imponert over Buendia da Leeds møtte Norwich i deres opprykksesong. Teknisk brilliant og med både stor fart, skuddfot og gode innlegg mener jeg å huske.

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2346 på: Juli 09, 2020, 14:47:18 »
Pablos erstatter? Bielsa har vel vært ute etter ham før? Ser for meg at denne dealen fort kan skje dersom vi går opp og Norwich mest sannsynlig går ned:

https://transfer-site.co.uk/leeds-make-first-enquiry-to-the-availability-of-highly-rated-norwich-midfielder/?fbclid=IwAR33fpbfoDoFwJmg8K6C8oLFJL_EivyQdHf8_ttQakEPpVEuNNcqw5nedUM


auren
Meget god spiller i kampene jeg har sett. Hadde likt å signert han :)

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Buendia var "vår" spiller allerede før han havnet i Norwich. Det var ingen i Norwich som egentlig trodde at de ville klare å sikre seg spilleren - de var overbevist om at han skulle til Leeds.

I ettertid er det ikke vanskelig å se at det var en tabbe av Victor Orta å ikke hente Buendia sommeren 2018.
Så hvorfor valgte Leeds å prioritere som de gjorde? Jo, fordi de i akkurat den posisjonen allerede hadde en spiller som var regnet som divisjonens beste: Samuel Saiz.

Nå tok det dessverre ikke mange månedene før forholdet mellom Saiz og Bielsa surnet - og dermed var Saiz fort historie i Leeds.
På samme tid storspilte Buendia for Norwich.

Så for å si det nokså enkelt:
Hadde vi hentet Buendia sommeren 2018, ville Norwich aldri rykket opp i 2019. Det ville derimot vi ha gjort - med god margin.

Skulle vi kjøpt Buendia så måtte vi droppet kjøpet av  Bamford, og Leeds trengte en spiss etter savnet av Wood.  Vi måtte også selge Vieira pga økonomien. Jeg ser ikke helt at dette var en tabbe av Orta.

Hvis Orta var synsk så burde han selvsagt solgt Saiz og kjøpt Buienda sommeren 2018.

Buendia var ingen kostbar mann sommeren 2018 - ca 1.5 mill pund. Et kjøp av ham ville ikke vært et stort problem rent økonomisk.

Det var altså ikke økonomien som var hindringen, men heller at vi allerede hadde en antatt minst like god spiller i samme posisjon.
Med alt tatt i betraktning var det forståelig at klubben resonnerte som de gjorde den gang i 2018, selv om det etter rimelig kort tid viste seg at beslutningen de falt ned på var uklok.
Dessuten er jeg knusende overbevist at Victor Orta vil være helt enig med meg i denne saken. Mannen er jo ikke dum. ;)

Jeg vil gjerne se kreative Buendia i Leeds-drakt neste sesong. Blir spennende å se om det skjer.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2347 på: Juli 17, 2020, 16:23:08 »
Leeds sikler etter Wigan-duoen Joe Gelhardt and Sean McGurk, vel og merke dersom vi rykker opp da. Spillerne er spisser.

https://motleedsnews.com/transfers/quickfire-leeds-double-striker-swoop-on-the-cards-upon-pl-promotion-reliable-journalist/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bye

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2348 på: Juli 17, 2020, 20:38:38 »
Da begynner planleggingen. Buendia inn? Hvem fler? Får vi kjøpe White?
Trønder i Bergen!

gulle

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2349 på: Juli 17, 2020, 22:40:38 »
Nå vet vi
Det er bare å be Radds om å gire opp
Nå rykker vi opp! Jasederja

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2350 på: Juli 17, 2020, 22:52:16 »
Da begynner planleggingen. Buendia inn? Hvem fler? Får vi kjøpe White?
Frykter han blir for dyr. 25-30 millioner pund det spekuleres i?

Buendia kommer nok kanskje. Vi trenger 3-4 kvalitetsspillere som går rett inn på laget.

Blir en herlig og kjekk silly season nå

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2351 på: Juli 17, 2020, 23:03:37 »
Mener bestemt at vi må strekke oss ekstremt langt for å beholde de 3 bakerste sentralt. Der har vi det fundamentet som trengs. Vet ikke om det er realistisk med White, men håper inderlig det!

kjella

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2352 på: Juli 17, 2020, 23:16:31 »
Likte nr 39 O Brien (21) på Huddersfield veldig godt i dagens kamp. Har lagt merke til han tidligere også. Venstrebent sentral midtbanespiller (som vi mangler) med en god motor, teknikk og pasningsferdigheter. Men vil jo dukke opp mange navn ......

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2353 på: Juli 17, 2020, 23:24:05 »
Lewis Cook som backup for Phillips og Klich. Bmouth går jo ned

White - Hadde vært sjukt rått å fått han med videre.

Buendia bør være innen rekkevidde

Benhrama- Brentford snubler i PO

Spissplassen hviler på hva som skjer med Augustine.

Sats på Strujik og Casey som erstatter Berardi. Gotts, Shack & co fine squad players.

Tror og håper det ikke blir en kjøpefest..!

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2354 på: Juli 18, 2020, 01:24:57 »
Denne tråden blir gøy og følge de neste ukene da vi er klare for PL

Buendia støttes som fortsterkninger ellers så regner jeg med Bielsa og co tar opp mange kaniner av hatten om ikke Qsi splasher cash og vi signer Mpappe og Haaland
Forever Leeds United!!!!!!!!

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2355 på: Juli 18, 2020, 04:15:11 »
Likte nr 39 O Brien (21) på Huddersfield veldig godt i dagens kamp. Har lagt merke til han tidligere også. Venstrebent sentral midtbanespiller (som vi mangler) med en god motor, teknikk og pasningsferdigheter. Men vil jo dukke opp mange navn ......

Helt enig! Slike spillere i må satse på. Som Harrison Reed i Fulham. Det er bl.a. sånne spillere vi bør være ute etter
Feterte stjerner vil få problemer i Bielsa-regimet. Krydrer med et par juveler fra Argentina/Chile..så blir dette topp 10 i PL.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2356 på: Juli 18, 2020, 20:31:03 »
Er ikke ofte eg skriver i rykter-tråden, men Phil Hay har talt: :)

Husk at selv om det jobbes med en spiller er det ikke alltid man kommer i mål.
Men tror nok at han er ca 'der' mht mengden spillere...

The Ham Toucher
@HamToucher

Too much good news coming from  @PhilHay_  right now.

 Looking at Benrahma
 Buying best of Championship
 4 or 5 signings on top of converting loans
 New kit in next week or two
 Away kit going to be like Green and Blue Thistle Hotels kit
SPOOOOOOT
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2357 på: Juli 18, 2020, 21:07:12 »
Benrahma hadde vært klasse! Da får vi bare håpe på at Brentford ikke rykker opp. 

Benrahma og Buendia inn ville vært supert!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2358 på: Juli 18, 2020, 21:15:04 »
Benrahma hadde vært klasse! Da får vi bare håpe på at Brentford ikke rykker opp. 

Benrahma og Buendia inn ville vært supert!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk





Det ville vært et steg opp, på en hylle vi er nødt til å være.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2359 på: Juli 18, 2020, 21:17:58 »
Men han må da koste 15-20 millioner pund, eller?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2360 på: Juli 18, 2020, 21:18:49 »
Benrahma hadde vært klasse! Da får vi bare håpe på at Brentford ikke rykker opp. 

Benrahma og Buendia inn ville vært supert!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk





Det ville vært et steg opp, på en hylle vi er nødt til å være.

Da snakker vi om fjorårets og årets beste spillere CC!!! Klassespillere både Buendia og Benrahma!!

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2361 på: Juli 19, 2020, 00:30:29 »
                        MESLIER/Kiko

Ayling        WHITE      Cooper                   Dallas
                    Casey       Strujik                    Douglas
 
                             Phillips/
                              Forshaw

Harrison  BUENDIA     Klich            BENHRAMA
Costa       Pablo            Shack          Alioski

                        Augustine/ny spiss
                        Bamford
                        Roberts

+ Miazek, Leif, Kenneh,  Gotts, Mccalmont, Bogusz, Stevens, Mcinstry

Berardi skal vel til Italia. Hadde gjerne sett han som back up.
Douglas kan vel fort selges
Hva skjer med Forshaw
Usikkert med Augustine
Shack, Gotts og flere av unggutta kanskje på lån til en CC klubb.

Kombinasjon av tro og håp. White skjer neppe. Men fy som jeg ønsker! Ønsker nok enda en stopper i tilegg som kan konkurrere med Cooper. Men tror nok han spiller neste år også. Helt gteit!

Meslier permanent. Kiko blir nok makker.

På backene er det nok alternativer. Dallas begge sider. I tilegg kan Alioski spille der. Samne med Shack og Gotts. Davis vaker bal der igjen.

Vi er godt skodd på midten om både Buendia og Benhrama signeres. Pablo joker! Godt med alternativer ellers. Harrison klar for neste srsong allerede!

På topp er det mue usikkerhet rundt Augustine. Han i toppform etter en sommer med Bielsa kan lukte krutt. Bamford og Roberts fin back-up

Gleder meg til rykter og signeringer!!

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2362 på: Juli 19, 2020, 00:40:19 »
Jeg liker tanken på å kjøpe de beste spillerne fra divisjonen Bielsa kjenner meget godt. Ihvertfall et par derfra.
 

Barry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2363 på: Juli 21, 2020, 00:28:38 »
YEP melder at Leeds er interessert i Joe Gelhardt (18) fra Wigan, angriper.

https://twitter.com/GrahamSmyth/status/1285302112662978562?s=20

Alan Nixon melder det samme.

https://twitter.com/reluctantnicko/status/1285300721336942599?s=20
« Siste redigering: Juli 21, 2020, 00:31:47 av Barry »
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2364 på: Juli 21, 2020, 18:28:06 »
http://sportwitness.co.uk/claim-leeds-preparing-e26m-offer-bielsa-makes-championship-star-priority-summer/

26 mill euro for Benrahma er litt drøyt synes jeg. Ville heller brukt pengene på White. Men at vi trenger en lignende spiller er jeg jo enig i.

Spent på hvor stort transferbudsjett vi har i sommer. Kan vi forvente 70-100 millioner pund i overganger som fordeles i løpet av de neste 3-5 årene?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2365 på: Juli 21, 2020, 21:42:45 »
Juan G. Arango  
@JuanG_Arango
Sounding like
@LUFC
in the running for
@Velez
 star Thiago Almada.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2366 på: Juli 21, 2020, 21:48:48 »
YEP melder at Leeds er interessert i Joe Gelhardt (18) fra Wigan, angriper.

https://twitter.com/GrahamSmyth/status/1285302112662978562?s=20

Alan Nixon melder det samme.

https://twitter.com/reluctantnicko/status/1285300721336942599?s=20

Med situasjonen Wigan er i må de jo potensielt selge en del spillere på billigsalg. Brutalt, men sånn er det jo. Har lest at Wigan-fansen verdsetter talentet hans høyt og blir trist om de må selge ham. Et godt tegn for oss det.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2367 på: Juli 21, 2020, 22:22:08 »
Juan G. Arango  
@JuanG_Arango
Sounding like
@LUFC
in the running for
@Velez
 star Thiago Almada.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Midtbanespiller, 34 år.

En Pablo-type?
Super Leeds since 1968

Trålern1975

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2368 på: Juli 21, 2020, 22:30:28 »

leedsleads

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2369 på: Juli 21, 2020, 22:35:19 »
Juan G. Arango  
@JuanG_Arango
Sounding like
@LUFC
in the running for
@Velez
 star Thiago Almada.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Midtbanespiller, 34 år.

En Pablo-type?

Thiago Almada er 19 år, og med 7 kampar for Argentina U20 sidan fjorårsdebuten der, om ein skal tru Wikipedia.

Spelar til dagleg i Vélez Sarsfield (Buenos Aires), i Primera División.