Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1476084 ganger)

0 medlemmer og 21 gjester leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2400 på: Juli 26, 2020, 18:11:43 »
Bielsa er på Goodison Park. Kanskje bare for å sjekke fasilitetene...

Det lukter Harry Wilson.
Wilson sitter på benken så lite han får sett av ham. King derimot spiller.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2401 på: Juli 26, 2020, 18:13:38 »
Bielsa er på Goodison Park. Kanskje bare for å sjekke fasilitetene...
Eller David Brooks eller Callum Wilson?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2402 på: Juli 26, 2020, 21:55:19 »
Bielsa er på Goodison Park. Kanskje bare for å sjekke fasilitetene...

Det lukter Harry Wilson.
Wilson sitter på benken så lite han får sett av ham. King derimot spiller.

Wilson var vel så å si klar før sesongen i fjor. Han har nok kontroll på han. Så han også i CC i fjor.

Det kan være hvem som helst. Men at han så på noen er jo klart.

Ser mange engelske Leeds fans er positiv til King. Norske sier nei. Jeg mener han hadde vært bra og hadde passet perfekt inn. Mange sier han er skadeutsatt, men sannheten er at han har hatt få skader siste sesongene. Riktignok ute med skade etter oppstarten, men den grisetaklingen han fikk er det få som hadde tålt.

Borge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2403 på: Juli 26, 2020, 22:41:59 »
Hvor mye har vi å handle for ? 50 mill£?
Borge

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2404 på: Juli 27, 2020, 09:29:14 »
Hvor mye har vi å handle for ? 50 mill£?

Costa delbetales og Harrison lånes enda en sesong. Meslier kjøpes for 4-5 mill pund, tipper det er noe avbetaling også der.

Spørsmålet hvor mye vi kan bruke avhenger nok av Augustine dealen. Der kan det fort ryke 25 mill pund.

Jeg tror vi bruker mellom 50-75 mill pund avhengig av Augustine. Men med 180 mill pund inn + en fet Adidas avtale så kunne vi sikkert brukt mer.

Derimot håper jeg kun på White eller en erstatter for White. En knallgod nr 10 og en spiss. Enten Augustine i Bielsa form eller en erstatter. Kanskje et soleklart førstevalg på vingen. De vi har er gode, men har tydelige mangler på innlegg/siste pasning og avsluttninger. Men tror Harrison vil fortsette utviklingen og Costa kan komme mer til sin rett i PL da ingen vil parkere bussen mot oss...ihvertfall ikke før jul  8)

Så håper jeg at Casey, Strujik, Shack, Poveda, Bogusz ++ blir vurdert som gode nok til å være backup!

Har null tro på en kjøpefest og splash the cash. Heldigvis for oss så har vi for kloke eiere til å gå i den fellen.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2405 på: Juli 27, 2020, 09:45:51 »
Ben White linkes til Liverpool i dag. Tror vi skal få slite der, må nok uansett ut med 25mill pund. Ryktene sier også at QPR forlanger 20 mill pund for Eze. Ta med en spiss som er et must, så ryker det fort 60-70 mill pund til på 3 forsterkninger.

De tre plassene er et must.

Så håper jeg vi får Casilla ut av lønnslisten. Selv om Meslier har vist fine takter, er jeg usikker på om vi kan angripe Premier League med en 20-åring i mål. Ramsdale?

Ikke det at han er så mye eldre, men har erfaring fra PL.
« Siste redigering: Juli 27, 2020, 09:48:12 av Kato »
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2406 på: Juli 27, 2020, 09:55:07 »
Ben White linkes til Liverpool i dag. Tror vi skal få slite der, må nok uansett ut med 25mill pund. Ryktene sier også at QPR forlanger 20 mill pund for Eze. Ta med en spiss som er et must, så ryker det fort 60-70 mill pund til på 3 forsterkninger.

De tre plassene er et must.

Så håper jeg vi får Casilla ut av lønnslisten. Selv om Meslier har vist fine takter, er jeg usikker på om vi kan angripe Premier League med en 20-åring i mål. Ramsdale?

Ikke det at han er så mye eldre, men har erfaring fra PL.
Gammelt nytt at Lpool er interessert i White, men utrolig nok har ikke klubben så mye penger til transfer (eierne som setter seg på bakbena) og da spørs det jo om de ønsker å bruke brorparten av transferbudsjettet på en spiller som aldri har spilt PL-fotball. De trakk seg ut av Werner-dealen fordi de ikke ville bruke så mye penger. 50 millioner pund på en klassespiss er ikke «mye» i dagens marked.

Jeg tror ikke White går til Lpool. Frykter han blir for dyr for oss også.

At vi har muligheten til å kjøpe spillere for 70 millioner pund er ikke utenkelig. White, Buendia, Benrahma og Augustin/ny spiss er nok på blokka til Bielsa. Quarta, eller hva han heter, er kanskje en back up for White. Og så er kanskje Romero fra ManU et godt tips som erstatter for Casilla. Time will show!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2407 på: Juli 27, 2020, 10:19:42 »
Vi skal ha lagt inn bud på Jonathan David fra Gent.
Lille har fått avslått et bud på 23m£ så han blir ikke billig.

Regnes å være en av verdens største talenter. En spiss som har hele pakka, er hurtig, sterk og like god til å skyte med begge bein.

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-8561705/Leeds-United-talks-sign-27m-Canadian-forward-Jonathan-David-Gent.html
« Siste redigering: Juli 27, 2020, 10:21:28 av Johnnyj »

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2408 på: Juli 27, 2020, 11:38:45 »
Spennende blir det lell. Vår norske King er jeg positiv til, men så er det lønnskrav da , uansett hvilke nye spillere klubben forhandler om.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2409 på: Juli 27, 2020, 11:46:30 »
Mht pengebruk: Husk, det normale om man kjøper en spiller til £40m i en fireårskontrakt så betaler man £10m i året. Så Augustin på treårskontrakt for £15m er £5m i året (pluss lønnskostnader).

Jeg også tror Bielsa har klokkertro på en del av ungguttene våre og heller promoterer de. Så lenge Kikos stilling i troppen er ok så heller beholde ham enn å punge ut for en ny. Jeg tror Meslier tar nye steg...

Penger i transfers må vi bruke. Men heller mye på få/kvalitet enn å spre det utover...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2410 på: Juli 27, 2020, 11:53:29 »
Mer om pengebruken, pandemien har kostet Leeds mye. I rene pund men også mht Adidasavtalen.

Trøsten er at det gjelder ‘alle’. Til fattigere en klubb er til mer desperat må de selge....


https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-radrizzani-kit-sponsor-18655397


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2411 på: Juli 27, 2020, 13:34:54 »
Almada ser iværtfall ut som en svært spennende spiller, og er vel en perfekt match for Bielsa!! ung, energisk og argentinsk.

Minuset er at sånne unge sør amerikanere ofte bruker litt tid på å tilpasse seg PL og det har Leeds kansje ikke tid til å gamble på !!!

Var ikke det mest før i tiden? Tempoet er kanskje fortsatt litt "tut og kjør" kampen igjennom, men tipper en ung argentiner fort vil skjønne Bielsaball i alle fall.
Fooordi Bielsa trente OL-landslaget for 16 år siden?

Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav

lojosang

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2412 på: Juli 27, 2020, 13:38:51 »


To keepere linkes til Leeds. Scums Sergio Romero og Sotons Angus Gunn. Casillas framtid i klubben er jo usikker, så en erstatning er sikkert lurt. Tror vel trioen Meslier, Miazek og Caprile kan bli i tynneste laget.


Synd Neville Southall har lagt opp!


Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2413 på: Juli 27, 2020, 19:30:06 »
Almada ser iværtfall ut som en svært spennende spiller, og er vel en perfekt match for Bielsa!! ung, energisk og argentinsk.

Minuset er at sånne unge sør amerikanere ofte bruker litt tid på å tilpasse seg PL og det har Leeds kansje ikke tid til å gamble på !!!

Var ikke det mest før i tiden? Tempoet er kanskje fortsatt litt "tut og kjør" kampen igjennom, men tipper en ung argentiner fort vil skjønne Bielsaball i alle fall.
Fooordi Bielsa trente OL-landslaget for 16 år siden?

Audmjukst
-LeifO

Foooordi det er noe med språk og noe med det å kunne gi uerfarne spillere klare roller og arbeidsoppgaver, tenkte jeg.

lojosang

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2414 på: Juli 27, 2020, 19:45:32 »
Almada ser iværtfall ut som en svært spennende spiller, og er vel en perfekt match for Bielsa!! ung, energisk og argentinsk.

Minuset er at sånne unge sør amerikanere ofte bruker litt tid på å tilpasse seg PL og det har Leeds kansje ikke tid til å gamble på !!!

Var ikke det mest før i tiden? Tempoet er kanskje fortsatt litt "tut og kjør" kampen igjennom, men tipper en ung argentiner fort vil skjønne Bielsaball i alle fall.
Fooordi Bielsa trente OL-landslaget for 16 år siden?

Audmjukst
-LeifO

Foooordi det er noe med språk og noe med det å kunne gi uerfarne spillere klare roller og arbeidsoppgaver, tenkte jeg.
Jojo. Ungdom og språk er bedre argument enn mitt.  Uerfaren syns jeg ikke var like godt. Vil heller ha ungdom enn han spissen som gikk i klassen under Pablo selv også.

Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2415 på: Juli 27, 2020, 19:55:28 »


To keepere linkes til Leeds. Scums Sergio Romero og Sotons Angus Gunn. Casillas framtid i klubben er jo usikker, så en erstatning er sikkert lurt. Tror vel trioen Meslier, Miazek og Caprile kan bli i tynneste laget.


Synd Neville Southall har lagt opp!


Audmjukst
-LeifO
;D ;D ;D ja det kan godeste Neville ikke beskyldes for..

lojosang

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2416 på: Juli 27, 2020, 20:02:38 »


To keepere linkes til Leeds. Scums Sergio Romero og Sotons Angus Gunn. Casillas framtid i klubben er jo usikker, så en erstatning er sikkert lurt. Tror vel trioen Meslier, Miazek og Caprile kan bli i tynneste laget.


Synd Neville Southall har lagt opp!


Audmjukst
-LeifO
;D ;D ;D ja det kan godeste Neville ikke beskyldes for..
Jeg kan løse det med i tynneste laget selv, faktisk, men kombinasjonen høy alder og lite erfaring (tre halve sesonger på de tre laveste nivåene i trøndersk bedriftsfotball) gjør at jeg velger å ikke lansere meg selv som en kandidat.

Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2417 på: Juli 27, 2020, 20:36:24 »
Vi skal ha lagt inn bud på Jonathan David fra Gent.
Lille har fått avslått et bud på 23m£ så han blir ikke billig.

Regnes å være en av verdens største talenter. En spiss som har hele pakka, er hurtig, sterk og like god til å skyte med begge bein.

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-8561705/Leeds-United-talks-sign-27m-Canadian-forward-Jonathan-David-Gent.html

Ingen av de mer troverdige kanalene nevner noe som helst om dette(Hay etc) og utifra ymse tweets kan det tyde på at dette er et spill for å drive opp prisen. Og hvorfor skulle vi kaste så mye penger etter en spiller som ikke har bevist noe annet enn i den halvbøsne belgiske ligaen. Vi trenger spillere som har bevist kvalitet og som Bielsa kjenner godt til. Gjengse blant de mer troverdige kildene er "cream of the champhionship", noe som virker langt mer fornuftig når vi skal angripe PL.

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2418 på: Juli 27, 2020, 23:14:00 »

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2419 på: Juli 28, 2020, 00:44:39 »
Ikke rykte men en opplisting av gode kjøp fra PL-nedrykkslagene.

https://www.fotmob.com/embed/news/6646002-The-Best-Players-to-Sign-from-Relegated-Premier-League-Clubs---Ranked

mye bra her men tror fort vi blir ett par nummer for små hvis vi må konkurere med de store klubbene angående lønninger osv. men hadde gjerne tatt wilson og buendia imot med åpne armer
Forever Leeds United!!!!!!!!

Bromancer


Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2421 på: Juli 28, 2020, 11:00:11 »
Grunne til at Leeds evt. skulle gå for en uprøvet PL spiller som Jonathan David er sefølgelig trua på at dette er en kommende stjerne spiss, hvor vi kan gjøre et varp ved å hente han nå for +-  25 mill er jo der vi trenger speidere og Bielsa sin nese for å finne de gode kjøpa.

Alternativet er å kjøpe en proven PL spiss og hvis vårt budsjett er på 25-40 mill blir dette ikke noe fra topp hylla, men kansje en som Josua King er mulig.

Kato

Re: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2422 på: Juli 28, 2020, 12:12:30 »
Kan ikke fatte hva man ser i King. 16 spillemål på 3 sesonger. Snitt på vel 5. Langtfra noen spillemessig god spiss heller. Enig med Thorstvedt, fullstendig overvurdert. Aldri verdt mer enn 8-10 mill pund. Langtfra noe for oss.

Cherry

Re: Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2423 på: Juli 28, 2020, 12:58:36 »
Grunne til at Leeds evt. skulle gå for en uprøvet PL spiller som Jonathan David er sefølgelig trua på at dette er en kommende stjerne spiss, hvor vi kan gjøre et varp ved å hente han nå for +-  25 mill er jo der vi trenger speidere og Bielsa sin nese for å finne de gode kjøpa.

Alternativet er å kjøpe en proven PL spiss og hvis vårt budsjett er på 25-40 mill blir dette ikke noe fra topp hylla, men kansje en som Josua King er mulig.

Vi må nok avklare "kjøpet/avtalen" ift Augustin - før vi kan hive oss på noe større kjøp.
Regner med Orta jobber godt om dagen da.

White, Eze og Buendia......
 

Johnnyj

Re: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2424 på: Juli 28, 2020, 14:56:05 »
https://www.teamtalk.com/news/leeds-transfer-blow-jonathan-david-gent-chairman-admission

Ser ut som Jonathan David velger Lille istedenfor Leeds.
Men vi har uansett lagt inn et stort bud. Det betyr at Bamford sannsynligvis kan vente seg konkurranse om spissplassen neste sesong.
« Siste redigering: Juli 28, 2020, 15:07:43 av Johnnyj »

GeirO

Re: Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2425 på: Juli 28, 2020, 16:17:21 »
Ben White linkes til Liverpool i dag. Tror vi skal få slite der, må nok uansett ut med 25mill pund. Ryktene sier også at QPR forlanger 20 mill pund for Eze. Ta med en spiss som er et must, så ryker det fort 60-70 mill pund til på 3 forsterkninger.

De tre plassene er et must.

Så håper jeg vi får Casilla ut av lønnslisten. Selv om Meslier har vist fine takter, er jeg usikker på om vi kan angripe Premier League med en 20-åring i mål. Ramsdale?

Ikke det at han er så mye eldre, men har erfaring fra PL.
Gammelt nytt at Lpool er interessert i White, men utrolig nok har ikke klubben så mye penger til transfer (eierne som setter seg på bakbena) og da spørs det jo om de ønsker å bruke brorparten av transferbudsjettet på en spiller som aldri har spilt PL-fotball. De trakk seg ut av Werner-dealen fordi de ikke ville bruke så mye penger. 50 millioner pund på en klassespiss er ikke «mye» i dagens marked.

Jeg tror ikke White går til Lpool. Frykter han blir for dyr for oss også.

At vi har muligheten til å kjøpe spillere for 70 millioner pund er ikke utenkelig. White, Buendia, Benrahma og Augustin/ny spiss er nok på blokka til Bielsa. Quarta, eller hva han heter, er kanskje en back up for White. Og så er kanskje Romero fra ManU et godt tips som erstatter for Casilla. Time will show!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi behøver kanskje ikke å kjøpe en erstatter for White når vi har Struijk. Han vil snart være like god som White, han har det en spillende midtstopper skal ha og vel så det.
MOT

Blank_File

Re: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2426 på: Juli 28, 2020, 18:18:34 »
Ben White linkes til Liverpool i dag. Tror vi skal få slite der, må nok uansett ut med 25mill pund. Ryktene sier også at QPR forlanger 20 mill pund for Eze. Ta med en spiss som er et must, så ryker det fort 60-70 mill pund til på 3 forsterkninger.

De tre plassene er et must.

Så håper jeg vi får Casilla ut av lønnslisten. Selv om Meslier har vist fine takter, er jeg usikker på om vi kan angripe Premier League med en 20-åring i mål. Ramsdale?

Ikke det at han er så mye eldre, men har erfaring fra PL.
Gammelt nytt at Lpool er interessert i White, men utrolig nok har ikke klubben så mye penger til transfer (eierne som setter seg på bakbena) og da spørs det jo om de ønsker å bruke brorparten av transferbudsjettet på en spiller som aldri har spilt PL-fotball. De trakk seg ut av Werner-dealen fordi de ikke ville bruke så mye penger. 50 millioner pund på en klassespiss er ikke «mye» i dagens marked.

Jeg tror ikke White går til Lpool. Frykter han blir for dyr for oss også.

At vi har muligheten til å kjøpe spillere for 70 millioner pund er ikke utenkelig. White, Buendia, Benrahma og Augustin/ny spiss er nok på blokka til Bielsa. Quarta, eller hva han heter, er kanskje en back up for White. Og så er kanskje Romero fra ManU et godt tips som erstatter for Casilla. Time will show!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi behøver kanskje ikke å kjøpe en erstatter for White når vi har Struijk. Han vil snart være like god som White, han har det en spillende midtstopper skal ha og vel så det.
Feil. Han har en tydelig mangel på fart som kommer til å bli ekstremt tydelig i PL. Vi kan ikke spille med både Cooper og en til som ikke har bra tempo.

stian

Re: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2427 på: Juli 28, 2020, 20:04:05 »
Ben White linkes til Liverpool i dag. Tror vi skal få slite der, må nok uansett ut med 25mill pund. Ryktene sier også at QPR forlanger 20 mill pund for Eze. Ta med en spiss som er et must, så ryker det fort 60-70 mill pund til på 3 forsterkninger.

De tre plassene er et must.

Så håper jeg vi får Casilla ut av lønnslisten. Selv om Meslier har vist fine takter, er jeg usikker på om vi kan angripe Premier League med en 20-åring i mål. Ramsdale?

Ikke det at han er så mye eldre, men har erfaring fra PL.
Gammelt nytt at Lpool er interessert i White, men utrolig nok har ikke klubben så mye penger til transfer (eierne som setter seg på bakbena) og da spørs det jo om de ønsker å bruke brorparten av transferbudsjettet på en spiller som aldri har spilt PL-fotball. De trakk seg ut av Werner-dealen fordi de ikke ville bruke så mye penger. 50 millioner pund på en klassespiss er ikke «mye» i dagens marked.

Jeg tror ikke White går til Lpool. Frykter han blir for dyr for oss også.

At vi har muligheten til å kjøpe spillere for 70 millioner pund er ikke utenkelig. White, Buendia, Benrahma og Augustin/ny spiss er nok på blokka til Bielsa. Quarta, eller hva han heter, er kanskje en back up for White. Og så er kanskje Romero fra ManU et godt tips som erstatter for Casilla. Time will show!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi behøver kanskje ikke å kjøpe en erstatter for White når vi har Struijk. Han vil snart være like god som White, han har det en spillende midtstopper skal ha og vel så det.
Feil. Han har en tydelig mangel på fart som kommer til å bli ekstremt tydelig i PL. Vi kan ikke spille med både Cooper og en til som ikke har bra tempo.

Jeg er også skeptisk til å gå inn i Premier League med forutsetning om at Struijk skal ta det nivået på rappen. Det ville vært artig om Struijk slo seg inn i elleveren, men det er tryggere om det skjer gjennom at han danker ut sterk konkurranse enn at man skal gamble på at det fungerer.

auren

Re: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2428 på: Juli 28, 2020, 20:19:15 »
Det er viktig å påpeke at Struijk har spilt defansiv midtbanespiller og ikke midtstopper i disse kampene på tampen av sesongen. Der klarte han seg bra. Men han er alt for uerfaren enda. Som midtstopper frykter jeg også at han blir altfor treig. Vi trenger to midstoppere inn. En erstatter for White (Quarta?) og en erstatter for Berardi.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2429 på: Juli 28, 2020, 22:35:55 »
Tottenhams Foyth ryktes å forlate klubben og linkes (igjen) til Leeds...

https://www.express.co.uk/sport/football/1315582/Leeds-transfer-news-Tottenham-juan-foyth-bielsa-ben-white
Super Leeds since 1968