Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474634 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2460 på: Juli 31, 2020, 07:10:51 »
White er ikke tapt enda i følge Smyth:


@GrahamSmyth
The calm between two storms for Leeds United ahead of a summer full of announcements.

But recruitment work is going on, five top targets are in sight and Ben White is among them.

Et par kommentarer fra twitterfeeden
1. "White is off elsewhere pal.. Current top six unfortunately" Smyth kommenterer at det er en veldig stor sjanse for det, ja...

2. hmm Angus said in an interview that some of our signings won't be made until after the season has started because they're players wanted by other clubs so its not always who can get their the fastest, sometimes its a waiting game
 - bare slik at vi er forberedt... :o

Ang White, er det kanske ett mulig scenario at Man City kjøper han og leier han ut igjen til Leeds. Vil være en god deal for alle parter tenker jeg. Brighton får penger, City får se om han duger i PL og Leeds får spilleren de ønsker seg.

Tror mye er opp til White selv. Han har feiret voldsomt, synger Leeds sanger på byen og han har reist på ferie med Leeds. Alt detre etter at lånet er avsluttet. I tilegg ser det ut til at White og Phillips har blitt veldig gode kompiser.

Managern til Brighton uttslte at han skal satses på. Ville han bort fikk han be om en overgang.  Gjør jan det så slipper de han. Jeg håper og tror det skjer.

White uttalte at dette året har vært helt utrolig og han hadde lært uendelig mye.. Er Leeds villige til å bla opp tror jeg ingen lag kan konkurere om den signeringen. Han vet hva han får og hvilken status han har i klubben. Tilitten han ble vist av Bielsa betydde mye. Tror det hadde trumfet en mer usikker rolle i en anben klubb.

Litt ønsketenkning, men absolutt fullt mulig!
Graham Potter har vel aldri sagt han skal satse på White.
Var vel mer i den retningen "He is in my plans for the Next season". Dette er åpenbart noe han sier bare for å presse opp prisen.

Brighton har 9 andre midtstoppere og i hvert fall 5 av dem bør være gode nok til å kjempe om de to midtstopper-posisjonene.
Da han i tillegg henter Veltman så må det noen ut også. Mest sannsynlig noen på utlån og andre blir solgt. Men White er den heteste på overgangsvinduet så jeg vil nesten kalle det et SJOKK om han spiller i den klubben neste sesong.

Liker optimismen din. Krysser fingrene for at White spiller i Leeds neste sesong  ;D

Blir spennende å se hva som skjer angående White fremover.  Regner med at Leeds vil prøve å få til en avtale om å kjøpe ham.  Samtidig er det sikkert begrenset hvor mye penger de vil bruke.  Kommer nok ikke til å bli med på en budrunde der man svir av halve budsjettet for neste sesong.
De to siste sesongene har vist at Bielsa kan gjøre gull av gråstein(et gammelt slitt uttrykk) og samtidig ikke jager de store navnene men spillere som passer inn i hans system.  Dermed regner jeg med at det kan komme inn nye spillere som ikke er de som lager de største avisoverskriftene men som passer inn i det laget Bielsa skal forme videre.
Hvis Bielsa blir værende da?  ;)
« Siste redigering: Juli 31, 2020, 07:54:20 av Forever Whites »
Medlem 94237

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2461 på: Juli 31, 2020, 09:27:14 »
https://theathletic.co.uk/1949272/2020/07/31/transfers-leeds-united-watkins-benrahma-white-bryan/

Bare å håpe på at Fulham vinner på tirsdag. Da kan det fort bli Watkins og Benrhama inn portene på ER.

Meget spennende artikkel med mange interessante navn.
Pride of Yorkshire

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2462 på: Juli 31, 2020, 09:41:26 »
https://theathletic.co.uk/1949272/2020/07/31/transfers-leeds-united-watkins-benrahma-white-bryan/

Bare å håpe på at Fulham vinner på tirsdag. Da kan det fort bli Watkins og Benrhama inn portene på ER.

Meget spennende artikkel med mange interessante navn.

Enig i det :)

Og som en kommenterte på twitter: :D

Some huge names linked here. If you weren't rooting for Fulham to win the play-offs before, you should be now    #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2463 på: Juli 31, 2020, 10:40:58 »
https://theathletic.co.uk/1949272/2020/07/31/transfers-leeds-united-watkins-benrahma-white-bryan/

Bare å håpe på at Fulham vinner på tirsdag. Da kan det fort bli Watkins og Benrhama inn portene på ER.

Meget spennende artikkel med mange interessante navn.

Enig i det :)

Og som en kommenterte på twitter: :D

Some huge names linked here. If you weren't rooting for Fulham to win the play-offs before, you should be now    #lufc

Jepp. Dette er de mest interessante med artikkelen:

"The Athletic has been told that Leeds have a long-standing interest in Arsenal’s back-up Emiliano Martinez. Manchester United No 2 Sergio Romero, who played for Argentina in the 2014 World Cup final, is being heavily linked. One way or another, Leeds will need someone to fill Casilla’s gloves if he does go."

"Leeds are admirers of Watkins’ Brentford team-mate Said Benrahma too — another contender for the Championship’s Player of the Year award. Benrahma’s strengths beyond his goals, as the next chart shows, are in ball progression, the creation of chances and ambitious passing of the ball, something Bielsa looks for in his team. Both forwards will be difficult to sign if Brentford win the play-off final on Tuesday but Leeds are confident Benrahma, in particular, could be secured for less than £20 million should they lose at Wembley. Eberechi Eze, of Brentford’s west London neighbours and Championship rivals Queens Park Rangers, has an equally attractive profile."

"The Athletic understands Leeds have cast their eye over Alessandro Florenzi, a Roma player with a level of versatility — he can play full-back and midfield — which could suit Bielsa. Florenzi is set to leave the Serie A club this summer, though sources close to him have indicated that his preference is to stay in Italy with the European Championship coming up next year. Sampdoria, Fiorentina and Atalanta are all keen."

Alle spillere som er nevnt i artikkelen:

Ollie Watkins, Brentford
Said Benrhama, Brentford
Eberechi Eze, QPR
Emiliano Buendia, Norwich
Emiliano Martinez, Arsenal
Sergio Romeo, Manu
Shon Weissman, Wolfsburger
Ronan Curtis, Portsmouth
Juan Foyth, Tottenham
Haydon Roberts, Brighton
Ben Wilmot, Watford
Ben Cabango, Swansea
Hjortur Hermannsson, Brøndby
Joe Bryan, Fulham
Yasser Larouci, Liverpool
Alessandro Florenzi, Roma
Lucas M. Quarta, River Plate
Thiago Almada, Velez

Registrerer også at Bielsa er innstilit på å satse tungt på Bamford på topp også kommende sesong. Kanskje det løsner skikkelig foran mål?


« Siste redigering: Juli 31, 2020, 11:08:51 av Larsen. »
Pride of Yorkshire

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2464 på: Juli 31, 2020, 17:24:09 »
BBC melder at Gerhardt nærmer seg...


@Iufcfanzone

 Leeds United are in advanced negotiations with Wigan Athletic over a £1M deal to secure the services of their wonderkid striker Joe Gelhardt. [BBC]  #LUFC

Tweet med bilde
https://twitter.com/Iufcfanzone/status/1289215425755004933?s=20
*WayneRooney type spiller..., ble 18 i mai
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2465 på: Juli 31, 2020, 21:04:27 »
Ser og leser at vi er interessert i David fra Gent, men at han ikke vil til oss. Vil heller til Lille! Er vi der liksom??... Dette blir et tøft vindu

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2466 på: Juli 31, 2020, 23:30:36 »
BBC melder at Gerhardt nærmer seg...


Eirik Aase har talt :D 


Eirik Aase
@eirikaase

£1m for Joe Gelhardt. Det er ran. Rett og slett brutalt ran. Synes synd på Wigan-fansen som må se talentene sine nærmest bli gitt bort i løpet av få dager.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2467 på: Juli 31, 2020, 23:32:42 »
Ser og leser at vi er interessert i David fra Gent, men at han ikke vil til oss. Vil heller til Lille! Er vi der liksom??... Dette blir et tøft vindu
Kanskje var det agenten til David fra Gent som prøvde å presse prisen opp? :o

Vi ønsker inn fem, prøver kanskje aktivt på femten (for å få de fem). De 250 andre vi er linket til er stort sett bullshit...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2468 på: August 02, 2020, 17:13:22 »
Leeds visstnok interessert i Benficas Carvalho. Det er for øvrig også Spurs og Leicester. Prisantydning: minst £22.5M.

https://www.hitc.com/en-gb/2020/08/02/report-leeds-join-leicester-and-mourinho-in-chase-to-sign-william-carvalho/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2469 på: August 02, 2020, 22:00:28 »
Leeds trenger forsterkninger i forsvaret, det er sikkert. Er islandske Hjortur Hermannson svaret? Hermannson spiller for tiden i danske Brøndby. Ikke altfor avskrekkende prisantydning heller, €2.5M.

https://the4thofficial.net/2020/08/leeds-united-eyeing-up-a-e2-5m-deal-for-icelandic-defender-a-wise-choice-by-bielsa/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2470 på: August 02, 2020, 22:14:38 »
Ser en plass det skrives at vi har 45 mill pund å handle for. Da blir det ikke mer enn et kjøp over 20 mill pund.
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2471 på: August 02, 2020, 22:51:10 »
Ser en plass det skrives at vi har 45 mill pund å handle for. Da blir det ikke mer enn et kjøp over 20 mill pund.

Håper ikke nedbetalingen av Costa (5-6 mill pund) og evt avdrag på nedbetalingen for Augustine (ca12-16 mill pund av 22-27 mill pund totalsum) og lånet av Harrison er inkl i de 45 mill!
Satser på at det er utenom.
Bør være mulig å finne mye krydder for den summen uansett.

 Ikke prisen som definerer hvor god signeringen er. Costa 15 mill og potensielt 22-27 for Augustine er 2 av mange eksempler på det!

Gjør man en solid jobb og ser potensiale så finnes det flere White'r og Klich'er der ute. Må ikke koste skjorta!

Spent og nysgjerrig på hva vi handler inn, men helt rolig og stor tro på at det blir hentet inn der vi trenger det. Uvant følelse!

Jeg håper og tror Casey, Strujik, Davis, Bogusz og kanskje Mujica rykker et hakk opp i hierarkiet.

5 mann inn for tilsammen 450-500 mill er uansett noe helt annet enn hva vi er vant med  8)

Selges noen i sommer går vel de kanskje de pengene rett tilbake i lommeboka og ikke i sluket...
« Siste redigering: August 02, 2020, 22:56:07 av Eriksen55 »

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2472 på: August 02, 2020, 23:16:18 »
Ser en plass det skrives at vi har 45 mill pund å handle for. Da blir det ikke mer enn et kjøp over 20 mill pund.

Håper ikke nedbetalingen av Costa (5-6 mill pund) og evt avdrag på nedbetalingen for Augustine (ca12-16 mill pund av 22-27 mill pund totalsum) og lånet av Harrison er inkl i de 45 mill!
Satser på at det er utenom.
Bør være mulig å finne mye krydder for den summen uansett.

 Ikke prisen som definerer hvor god signeringen er. Costa 15 mill og potensielt 22-27 for Augustine er 2 av mange eksempler på det!

Gjør man en solid jobb og ser potensiale så finnes det flere White'r og Klich'er der ute. Må ikke koste skjorta!

Spent og nysgjerrig på hva vi handler inn, men helt rolig og stor tro på at det blir hentet inn der vi trenger det. Uvant følelse!

Jeg håper og tror Casey, Strujik, Davis, Bogusz og kanskje Mujica rykker et hakk opp i hierarkiet.

5 mann inn for tilsammen 450-500 mill er uansett noe helt annet enn hva vi er vant med  8)

Selges noen i sommer går vel de kanskje de pengene rett tilbake i lommeboka og ikke i sluket...

Hvem ser du som de mest aktuelle salgsobjektene? Det bør ikke være vanskelig å få en mill eller to for Barry Douglas f.eks. Jeg kan også se for meg at det er mang en championship-klubb som kunne tenke seg Alioski i stallen. Med en ørliten rydding i stallen og på U23 er det ikke utenkelig at det kan frigjøre 3-5 mill ekstra i transferpotten.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2473 på: August 02, 2020, 23:26:07 »
Ser en plass det skrives at vi har 45 mill pund å handle for. Da blir det ikke mer enn et kjøp over 20 mill pund.

Håper ikke nedbetalingen av Costa (5-6 mill pund) og evt avdrag på nedbetalingen for Augustine (ca12-16 mill pund av 22-27 mill pund totalsum) og lånet av Harrison er inkl i de 45 mill!
Satser på at det er utenom.
Bør være mulig å finne mye krydder for den summen uansett.

 Ikke prisen som definerer hvor god signeringen er. Costa 15 mill og potensielt 22-27 for Augustine er 2 av mange eksempler på det!

Gjør man en solid jobb og ser potensiale så finnes det flere White'r og Klich'er der ute. Må ikke koste skjorta!

Spent og nysgjerrig på hva vi handler inn, men helt rolig og stor tro på at det blir hentet inn der vi trenger det. Uvant følelse!

Jeg håper og tror Casey, Strujik, Davis, Bogusz og kanskje Mujica rykker et hakk opp i hierarkiet.

5 mann inn for tilsammen 450-500 mill er uansett noe helt annet enn hva vi er vant med  8)

Selges noen i sommer går vel de kanskje de pengene rett tilbake i lommeboka og ikke i sluket...

Hvem ser du som de mest aktuelle salgsobjektene? Det bør ikke være vanskelig å få en mill eller to for Barry Douglas f.eks. Jeg kan også se for meg at det er mang en championship-klubb som kunne tenke seg Alioski i stallen. Med en ørliten rydding i stallen og på U23 er det ikke utenkelig at det kan frigjøre 3-5 mill ekstra i transferpotten.
Skal se de kommer noen sjokksalg (a la Jansson, Peacock Farrel og Roofe)denne sommeren også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2474 på: August 02, 2020, 23:56:23 »
Ser en plass det skrives at vi har 45 mill pund å handle for. Da blir det ikke mer enn et kjøp over 20 mill pund.

Håper ikke nedbetalingen av Costa (5-6 mill pund) og evt avdrag på nedbetalingen for Augustine (ca12-16 mill pund av 22-27 mill pund totalsum) og lånet av Harrison er inkl i de 45 mill!
Satser på at det er utenom.
Bør være mulig å finne mye krydder for den summen uansett.

 Ikke prisen som definerer hvor god signeringen er. Costa 15 mill og potensielt 22-27 for Augustine er 2 av mange eksempler på det!

Gjør man en solid jobb og ser potensiale så finnes det flere White'r og Klich'er der ute. Må ikke koste skjorta!

Spent og nysgjerrig på hva vi handler inn, men helt rolig og stor tro på at det blir hentet inn der vi trenger det. Uvant følelse!

Jeg håper og tror Casey, Strujik, Davis, Bogusz og kanskje Mujica rykker et hakk opp i hierarkiet.

5 mann inn for tilsammen 450-500 mill er uansett noe helt annet enn hva vi er vant med  8)

Selges noen i sommer går vel de kanskje de pengene rett tilbake i lommeboka og ikke i sluket...

Hvem ser du som de mest aktuelle salgsobjektene? Det bør ikke være vanskelig å få en mill eller to for Barry Douglas f.eks. Jeg kan også se for meg at det er mang en championship-klubb som kunne tenke seg Alioski i stallen. Med en ørliten rydding i stallen og på U23 er det ikke utenkelig at det kan frigjøre 3-5 mill ekstra i transferpotten.
Skal se de kommer noen sjokksalg (a la Jansson, Peacock Farrel og Roofe)denne sommeren også.

Ja, jeg tenker det samme. Det må være noen som anses å være gode championship-spillere, men heller ikke mer, i tillegg til at noen fra elleveren må ut hvis vi skal ha inn 2-3 klassesigneringer.


Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2475 på: August 03, 2020, 01:07:53 »
Ser en plass det skrives at vi har 45 mill pund å handle for. Da blir det ikke mer enn et kjøp over 20 mill pund.

Håper ikke nedbetalingen av Costa (5-6 mill pund) og evt avdrag på nedbetalingen for Augustine (ca12-16 mill pund av 22-27 mill pund totalsum) og lånet av Harrison er inkl i de 45 mill!
Satser på at det er utenom.
Bør være mulig å finne mye krydder for den summen uansett.

 Ikke prisen som definerer hvor god signeringen er. Costa 15 mill og potensielt 22-27 for Augustine er 2 av mange eksempler på det!

Gjør man en solid jobb og ser potensiale så finnes det flere White'r og Klich'er der ute. Må ikke koste skjorta!

Spent og nysgjerrig på hva vi handler inn, men helt rolig og stor tro på at det blir hentet inn der vi trenger det. Uvant følelse!

Jeg håper og tror Casey, Strujik, Davis, Bogusz og kanskje Mujica rykker et hakk opp i hierarkiet.

5 mann inn for tilsammen 450-500 mill er uansett noe helt annet enn hva vi er vant med  8)

Selges noen i sommer går vel de kanskje de pengene rett tilbake i lommeboka og ikke i sluket...

Hvem ser du som de mest aktuelle salgsobjektene? Det bør ikke være vanskelig å få en mill eller to for Barry Douglas f.eks. Jeg kan også se for meg at det er mang en championship-klubb som kunne tenke seg Alioski i stallen. Med en ørliten rydding i stallen og på U23 er det ikke utenkelig at det kan frigjøre 3-5 mill ekstra i transferpotten.
Skal se de kommer noen sjokksalg (a la Jansson, Peacock Farrel og Roofe)denne sommeren også.

Ja, jeg tenker det samme. Det må være noen som anses å være gode championship-spillere, men heller ikke mer, i tillegg til at noen fra elleveren må ut hvis vi skal ha inn 2-3 klassesigneringer.

Vi har jo ikke peiling på hvordan spillerne er i gruppa og hvor fornøyde de er med sine roller. Rent sportslig basert på fjoråret ligger vel Douglas i den gruppa, sammen med Forshaw kanskje. Men utad virker alle å være på happy. Det tror jeg dem også er. Utad så virker Alioski å være en viktig i mann i gruppa. Anvendlig, bra trent, bra holdninger og en enorm gledesspreder. Syntes han hadde en bra sesong. Tror ikke det er tema å selge han.

Forshaw var veldig god før skaden. Kanskje best! Nå har han operert og er prognosene gode tror jeg han blir. Gjenstår Douglas da. Lite innvolvert, har slitt myw med skader. Virker happy og er ofte med Pablo, Cooper, Ayling. Kanskje viktig å ha i laget? Men Dallas og Alioski kan alle dekke vb + Leif om han ikke lånes ut.

Dyp analyse det her  ;D. Eneste "logiske/åpenbare" ut er vel Douglas av de etablerte. I tilegg til Bock, O'Kane, Bouy. Evt Grot, Kun og de fra u23 som dem ikke har trua på.

Tipper vi får se noen på lån til CC. Gotts, Leif, Stevens bla. Sånn sett gull at Coreban er i Hudds og kan utvikle dem videre der i samme form og stil. Tar for gitt at Hudds har litt "Bielsaregime" og spiller Bielsaball. Spørsmålet er om han ønsker å ta i mot spillere fra klubben han kommer fra da!

Blir spennende å se om u23 gutta på utlån tar nivået eller om de faller gjennom uten Bielsa regime til daglig. Tipper det blir mange hakk ned ift hva dem har i Leeds treningsmessig.

Jeg er like spent på akademi gutta sin skjebne ift hvem som blir satset på og hentet inn, hvem som lånes ut eller blir sjauet vekk!

Og hva var planen med å hente Mujica og Amour i fjor og leie dem tilbake til Spania? Må jo være en plan bak?
« Siste redigering: August 03, 2020, 01:12:30 av Eriksen55 »

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2476 på: August 03, 2020, 13:13:10 »
Nå har Radrizzani gitt beskjed om at Leeds har 450m£ å bruke dette overgangsvinduet. Grunnen skal være at han ikke vil ta en "Aston Villa" men heller bygge stein på stein, sånn som Sheffield United har gjort.
Det er mulig at dette bare er en PR-strategi. Det ville vært idiotisk å gått ut å sagt at vi har masse penger, for da vil selgende klubber kreve mer for spillerne sine.


Jeg har skrevet en liten oppsamling av rykter fra den siste tiden:


* Charlie Allen fra Linfield. Skal allerede være klar for klubben. Linfield skrev nylig en tweet der de gratulerte han med overgangen, men den ble senere slettet. Mulig det ventes på å signére ny kontrakt med Bielsa før nye spillere hentes inn? Uansett en spiller som garantert er tiltenkt en plass i de yngre avdelingene i klubben.

*Joe Gelhardt blir av flere kalt "den nye Rooney", av den enkle grunn at han er en kjapp og uredd spiss fra Liverpool. Wigan & Leeds har allerede blitt enige om en overgang på 1m£.

* Ben White er fremdeles en prioritet til tross for at Brigthon verdsetter han høyt. I dag har det kommet gode nyheter. Eieren i Brighton har gått ut og fortalt om en skummel økonomisk situasjon for klubben. De har kjøpt mye spillere de siste årene, men de har ikke greid å selge like mange. De har alltfor mange midtstoppere. Og i tillegg til dette har Corona-krisen satt en ekstra demper på situasjonen. Kan hende de blir nødt til å kvitte seg med White. Men med Leeds sitt begrensa overgangsbudsjett må vi kanskje ordne en avtale med lån (og obligation to buy)?

* Emiliano Buendia er fortsatt en spiller som det blir skrevet ofte om. Leeds skal nå ha forhørt seg med Norwich, som priser han til 25millioner£.

* Raul De Thomas er også på radaren. For de som ikke kjenner til han; Han er en spiss som har blitt oppdratt i Real Madrid-akademiet. Han har spilt i Espanyol de siste årene. De ønsker seg 20mill£, men nå som laget har rykket ned så kan det være mulig å få han billigere. Ganske lik som Bamford, men med et mye bedre skuddbein.

* Hjortur Hermansson fra Brøndby kan være på vei inn for 2,5m£. En midtstopper som skal være flink i utspillingsfasen. Det er jo som vi vet nøkkelkvalifikasjonen til en stopper i Bielsa-ball. Uavhengig om han er tiltenkt en fast plass i førsteelleveren eller ikke, så er det et behov for enda en stopper, i og med at Berardi er skadet og White er borte (inntil videre).

* Emmanuel Dennis. Siden Jonathan David allerede har bestemt seg for å gå til Lille, så har Leeds meldt seg på i kampen om Club Brugge sin lynraske spiss. Han kan også brukes som ving. Prisen også her er på rundt 20m€. Inter Milan er også interesserte i han, så det spørs om han ikke drar til Italia.

* Danny Rose. Tottenham har gitt beskjed om at de vil gi bort Danny Rose gratis, mot at Leeds betaler hele lønnen hans. Høres ut som en bra deal dette, hvor vi i tillegg får hjem en gammel kjenning. Men lønnen hans er på 65k£ i uka, og han hadde en grusom sesong på utlån i Newcastle.

*X antall argentinere. Martinez Qarta, Juan Foyth, Sergio Romero, Emiliano Martinez, Tiago Almada, Gaich... lista er lang over argentinere som har blitt koblet til klubben. Hvor seriøse disse ryktene er, er usikkert. Almada har sagt at han gjerne vil spille for Bielsa. Men hvem vil vel ikke det?

* Brentford-duoen Ollie Watkins og Said Benrahma er på ønskelisten. Forbeholdt at Brentford taper Play off-finalen i morgen.



« Siste redigering: August 03, 2020, 13:16:26 av Johnnyj »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2477 på: August 03, 2020, 14:56:56 »
Sakser fra Waccoe:


  5 hours ago, taekni said:
An interesting interview with Brighton's owner/chairman in the Athletic today:
 
https://theathletic.co.uk/1955253/2020/08/03/tony-bloom-brighton-owner-potter/
 
Relevant to us:
 
 - they made a loss last year and are bracing for a 'record loss' this year
 - lost huge amounts of income due to broadcast repayments and their top-4 fixtures being behind closed doors
 - brought in a lot of players and haven't sold many, "that will change"
 - they have too many CBs and spending will depend on "who may move on"
 - Duffy, Dunk and White named as likely to attract attention
 - decisions on outgoings are not solely in Potter's hands
 - club was ineligible for government support due to historic losses
 - various infrastructure projects (including stadium expansion) on hold



auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2478 på: August 03, 2020, 15:00:42 »
Hvis vi har rundt 60 millioner å svi av, så hadde det ikke vært meg i mot å få inn White, Watkins samt Benrahma. Og så et eller to lån til en ekstra midtstopper og eventuelt en venstreback. Kiko blir nok, så da er vi greit nok forspent bakerst.

Vi ble jo linket til en spennende Benfica-spiller på et to-årig langt lån med obligatorisk kjøp. Vi har vel kun lov til å gjøre to domestics lån, men kan låne ytterligere fra utlandet. Jeg tror derfor vi kjøper 2-3 «stjerner» til 15-20 millioner pund og så låner resten.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2479 på: August 03, 2020, 16:43:54 »
Fra en poster på Waccoe som fortalte om Edmondson til Aberdeen før det ble klart:


Joe gelhardt has agreed terms with Leeds. Signing contract in a couple days but that’s a done deal.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2480 på: August 03, 2020, 17:11:51 »
Fra en poster på Waccoe som fortalte om Edmondson til Aberdeen før det ble klart:


Joe gelhardt has agreed terms with Leeds. Signing contract in a couple days but that’s a done deal.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sweet. Spennende signering! Ser ut til at Charlie Allen er en done deal også.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2481 på: August 03, 2020, 21:23:25 »
Leeds skal angivelig være interessert i Palace irske midtbanespiller James McCarthy.

https://www.90min.com/posts/leeds-newcastle-west-ham-aston-villa-crystal-palace-midfielder-james-mccarthy?utm_source=RSS
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2482 på: August 03, 2020, 22:05:58 »
Nå har Radrizzani gitt beskjed om at...

Takker for denne gode gjennomgang av meget interessante spillere!
Det hadde vore svært gode og etterlengta forsterkninger om eit par av desse hadde signert, som White og Benrahma og ein "gratis" Rose m.m gjerne. Så vi får i første omgang håpe på at Fulham tar seieren imorgen, men det største spenningsmomentet er fremdeles om/når Bielsa skriver ny kontrakt. Det hadde vore så deilig å fått det bekrefta snart!
ALAW (& I am the pirate amongst us)

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2483 på: August 04, 2020, 00:05:37 »
Longstaff fra Newcastle er free agent og visstnok på vei til Leeds. Fra Waccoe og Newcastle sitt fans forum dette.


https://www.transfermarkt.com/matthew-longstaff/profil/spieler/484387


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2484 på: August 04, 2020, 00:07:15 »
Longstaff fra Newcastle er free agent og visstnok på vei til Leeds. Fra Waccoe og Newcastle sitt fans forum dette.

https://www.transfermarkt.com/matthew-longstaff/profil/spieler/484387
Vi snakker altså om den yngre broren på 20 og ikke den eldre på 22 :D
(det var litt forvirring på waccoe rundt det :D :D :D )
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2485 på: August 04, 2020, 07:46:13 »
Kiko blir nok, så da er vi greit nok forspent bakerst.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ser ikke sammenhengen her. Kiko blir sikkert - med den lønna - men det betyr ikke at vi er godt nok forspent bakover. Dessverre.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2486 på: August 04, 2020, 08:40:08 »
Kiko blir nok, så da er vi greit nok forspent bakerst.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ser ikke sammenhengen her. Kiko blir sikkert - med den lønna - men det betyr ikke at vi er godt nok forspent bakover. Dessverre.
Så du tror Bielsa ønsker enda en keeper inn hvis Kiko blir?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2487 på: August 04, 2020, 08:53:59 »
Kiko blir nok, så da er vi greit nok forspent bakerst.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ser ikke sammenhengen her. Kiko blir sikkert - med den lønna - men det betyr ikke at vi er godt nok forspent bakover. Dessverre.
Så du tror Bielsa ønsker enda en keeper inn hvis Kiko blir?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er en helt annen historie. Jeg håper vi greier å selge ham. Gjør vi ikke det, må vi nok leve med de vi har.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2488 på: August 04, 2020, 10:02:09 »
Any news, Phil?

Sitat
We close to signing anyone or what Philip ?

Phil Hay
@PhilHay_
15m
not too much to tell at the moment. Bielsa contracts always take time but everyone expects it to get done. Harrison loan should be finalsed this week. Waiting for other things to fall into place.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2489 på: August 04, 2020, 10:16:49 »
...eller som mange tenker:
Leeds avventer playoff-finalen - og kaster seg over spillere fra det tapende laget :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan