Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475015 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2550 på: August 07, 2020, 21:47:53 »
Waccoe-oppsummering som har fått bra med bifall:

Harrison loan with option at £10m next season done.
Costa £15m done.
Meslier £5m done.
White - Phil says no.1 target but have to wait for him to go into training at Brighton next week.
Benrahma - We like him a lot but could be big competition.
Watkins - Like him but London club or reuniting with Dean Smith at Villa more likely.
Eze - Club trying time woo him but he would prefer to stay in London and wants West Ham or Palace to do a deal for him.
Buendia - Like him but not at that price and not top choice by all accounts.
Wilson - On the list but further down.
Swift - Keeping an eye on him but meant to be going to Blunts.
Larouci - Club like him but not at price Liverpool want.
Martinez - Not happening, thinks he can become first choice at Arsenal now.
Romero - No idea but sounds like a good idea if wages can be sorted.
Bravo - He says no but not sure we were ever in for him.
Gunn - Someone they’ve liked for a while but is he better than Meslier?
Finn Ole Becker - Clearly being considered to replace Gotts if he goes out on loan.
Olise - Another option for Gotts spot.
Foyth - Don’t think it’s happening although looks like the lad wants it amount he’s talked about it.
Jonathan David - We did bid decent money but his partner is in Lille and wants to prove himself in Ligue 1 before moving to Prem.
Argentinian lads - We’ve scouted a bunch, been offered a bunch, but we want domestic lads first - ideally best of Championship as fits wage structure better and Bielsa knows them in and out already.

New deals either sorted or discussed for: Shackleton, Casey, Gotts, McAlmont, Stevens, Davis, Bogusz, Edmondson. But loan interest in all of them too (apart from Shack), Edmondson obviously gone already.

Think that’s a wrap.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2551 på: August 08, 2020, 11:11:46 »
'The devil's in the details' :) 

The core of it er nok kjent nå, men her er mange detalsjer det er greit å få med seg :)

https://theathletic.co.uk/1980871/2020/08/08/phil-hays-mailbag-bielsas-contract-ben-whites-future-and-move-for-benrahma/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2552 på: August 08, 2020, 12:49:45 »
Går rykter om González på Waccoe. Utelatt fra troppen til Stuttgart i dag. Kanskje en erstatter for Benrahma hvis han glipper.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2553 på: August 08, 2020, 12:54:48 »
'The devil's in the details' :) 

The core of it er nok kjent nå, men her er mange detalsjer det er greit å få med seg :)

https://theathletic.co.uk/1980871/2020/08/08/phil-hays-mailbag-bielsas-contract-ben-whites-future-and-move-for-benrahma/
Ble abonnement på meg også, gitt.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2554 på: August 08, 2020, 12:56:27 »
Ingen tvil om talentet til Benrahma, men er han den typen vi trenger? Watkins er en mye mer klinisk avslutter, i hvert fall.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2555 på: August 08, 2020, 13:08:04 »
Ingen tvil om talentet til Benrahma, men er han den typen vi trenger? Watkins er en mye mer klinisk avslutter, i hvert fall.

Benrahma hentes ikke inn som spiss, men som no. 10/ving.

Hadde vært fint å fått begge, men det spørs om vi har penger nok / kan tilby høy nok lønn hvis det er flere på banen.

Bielsa vil tydeligvis ha ham, så da er han nok den typen vi trenger.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2556 på: August 08, 2020, 14:17:10 »
'The devil's in the details' :) 

The core of it er nok kjent nå, men her er mange detalsjer det er greit å få med seg :)

https://theathletic.co.uk/1980871/2020/08/08/phil-hays-mailbag-bielsas-contract-ben-whites-future-and-move-for-benrahma/

Som vanlig leverer Hay varene. Det eneste jeg er litt bekymret over hva som skjer hvis White glipper. Det går tydelig frem at Bielsa ikke vil hente erstatter for Berardi og de navnene som nevnes som alternativ for White er blant annet en 18-åring med minimalt av PL-erfaring. Altså, skal vi være så tynne bakover? En skade og det er helt omveltnings-bonanza. Men, dette er altså slik El Loco vil ha det.

Ellers virker det som trykket ligger på offensive spillere. Benhrama, Watkins, Wilson, tror alle disse vil passe meget godt inn i Leeds.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2557 på: August 08, 2020, 14:21:15 »
'The devil's in the details' :) 

The core of it er nok kjent nå, men her er mange detalsjer det er greit å få med seg :)

https://theathletic.co.uk/1980871/2020/08/08/phil-hays-mailbag-bielsas-contract-ben-whites-future-and-move-for-benrahma/

Som vanlig leverer Hay varene. Det eneste jeg er litt bekymret over hva som skjer hvis White glipper. Det går tydelig frem at Bielsa ikke vil hente erstatter for Berardi og de navnene som nevnes som alternativ for White er blant annet en 18-åring med minimalt av PL-erfaring. Altså, skal vi være så tynne bakover? En skade og det er helt omveltnings-bonanza. Men, dette er altså slik El Loco vil ha det.

Ellers virker det som trykket ligger på offensive spillere. Benhrama, Watkins, Wilson, tror alle disse vil passe meget godt inn i Leeds.

Det jeg leser inn i det defensive er en enorm tro på folk som Struijk/Casey.
Slikt har jo Orta nevnt tidligere også, når de har diskutert alternativer så kommer Bielsa med innspill rundt McCalmont/Gotts også.

Han har tro på unggutta. Og vet å gi de tillit også...

Nå er ikke jeg like rolig. Å gå inn i sesongen 2019/2020 med White som erstatter for Jansson liksom - kan dêt gå bra da? :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2558 på: August 08, 2020, 14:23:27 »
Går rykter om González på Waccoe. Utelatt fra troppen til Stuttgart i dag. Kanskje en erstatter for Benrahma hvis han glipper.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Har ikke hørt noe om han fra de som er tettest på Leeds, men etter og ha studert litt Youtube-videoer og lest meg opp virker dette som en meget spennende spiller. Men han er vel tenkt som spiss? Altså alternativ til Watkins og en som skal sørge for at Bamford blir sittende på benken som impact sub ;-)

oivindh

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2559 på: August 08, 2020, 14:52:22 »
Syns det er rart at det ikke fokuseres mer på å få inn noen med litt høyde både foran og bak. Vi mangler luftstyrke så det holder, spesielt dersom White glipper. Vi hadde jo store problemer med cornere og frispark imot, spesielt i første halvdel av sesongen. Dersom dette ikke fikses, ser jeg med skrekk og gru for meg når Wood, van Dijk og gjengen setter i gang. :-/ .

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2560 på: August 08, 2020, 18:00:02 »
Budkrigen er i gang...

Mark Hall
@shadwellian

Sky Sports just confirmed Leeds have had 2 bids rejected by Brighton for Ben White. #lufc

Latest bid for White was £22m.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2561 på: August 08, 2020, 18:42:09 »
Budkrigen er i gang...

Mark Hall
@shadwellian

Sky Sports just confirmed Leeds have had 2 bids rejected by Brighton for Ben White. #lufc

Latest bid for White was £22m.

Leeds bød først £18,5m og så £22m.

White har visst avslått to lønnsøkningstlbud fra Brighton også.

Brightonfansen har begynt med
Sitat
At this point Ben White can f**k off out my club, only want players who believe in the team and want to play for the badge, he’s just a shit Hayden Roberts anyway #bhafc

og

Sitat
£25/30m plus for Ben White but we keep Lewis Dunk?

Perfect

#bhafc

Denne er også telling

Sitat
He told leeds a while back he wants to be here next season and Leeds assured him they’d do what they can. He’s not openly told Brighton he wants to leave although turning down 2 contract offers should tell them where he stands

og denne
Sitat
Ben will be saying "If you value me as a £30m+ player then pay me like one", according to Spotrac Dunk is on £45k a week, Duffy £40k a week, I imagine he will be asking for those sorts of numbers, and if they f**k around and for a second thinking he'll play some time starting for them in the prem on £5k a week it'll get ugly pretty quickly.

Jeg begynner å bli optimistisk mht White - selv om det vil koste...


PS! Eg måå editere inn denne :D

Sitat
I’m going to put this out there, and I hate to say it, but yes historically Leeds are a ‘bigger’ club than us. We’ve been out punching them for a while, which does us huge credit, and feels ****ing brilliant... but, should they get their shit together in this division no one will be suggesting we’re bigger and ‘more established’ than them... it’s sad, but true. Until we win, and not fluke, a major trophy ever will it be thus... and even then it’ll take years of similar standing to see us accepted as BIG.

He’s going, I’m sure of it... like I say, good luck to him but if he wants out... sell. Simple.

 

:lol2: :fingers:
« Siste redigering: August 08, 2020, 18:46:46 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2562 på: August 08, 2020, 19:52:04 »
2 ganger sagt nei til ny kontrakt. Ting tyder på at han ihvertfall ikke blir i Brighton.
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2563 på: August 08, 2020, 20:23:32 »
Interessant. Brighton-fansen hisser seg opp over at en spiller som ikke har spilt et eneste minutt for dem ikke lenger ønsker å spille for dem. £22M er mer en nok for en reserve, for det er det han er i Brighton.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2564 på: August 08, 2020, 22:30:27 »
Harry Wilson ryktet inn?
Alex

Trålern1975

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2565 på: August 08, 2020, 23:43:17 »
Interessant. Brighton-fansen hisser seg opp over at en spiller som ikke har spilt et eneste minutt for dem ikke lenger ønsker å spille for dem. £22M er mer en nok for en reserve, for det er det han er i Brighton.


Hashtaggen  "FreBenWhite trender greit i England i kveld.....

geirsilke

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2566 på: August 09, 2020, 00:37:09 »
Håper det bidrar til å presse prisen ned. £25 mill er vel er en grei pris, samme som Tyrone Mings kostet i fjor...

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2567 på: August 09, 2020, 09:01:14 »
Harry Wilson ryktet inn?
Leste noe fra LUFC Army om at bud på 15 MIO pund er akseptert av Liverpool fra Southampton og Leeds. Spilleren må selv avgjøre hvor han vil dra.
MFLU - Miracles For Leeds United

lowfields

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2568 på: August 09, 2020, 12:06:44 »
Interessant. Brighton-fansen hisser seg opp over at en spiller som ikke har spilt et eneste minutt for dem ikke lenger ønsker å spille for dem. £22M er mer en nok for en reserve, for det er det han er i Brighton.
Enig i det. Bielsa/Leeds har tidoblet verdien for en av reservene deres i løpet av 12 mnd. Å betale 20 mill for en forsvarsspiller som ikke har et eneste minutt i PL er mer enn nok. Kan ikke se for meg at noen av toppklubbene er villig til å betale 30-35 mill.

edit: fra TV2: "Brighton skal angivelig kreve 470 millioner kroner for White".......... :o
« Siste redigering: August 09, 2020, 12:32:34 av lowfields »
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2569 på: August 09, 2020, 12:42:29 »
Brighton har ingenting i PL å gjøre. Neste år håper jeg de rykker ned sammen med Fulham og erstattes av Stoke, Derby og Nottingham Forest. Da ligner PL på gamle 1.div. igjen når det gjelder lag som vi vokste opp med på 70 tallet. Søren, ett lag til må ned. Må bli Burnley da.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2570 på: August 09, 2020, 13:15:02 »
Brighton har ingenting i PL å gjøre. Neste år håper jeg de rykker ned sammen med Fulham og erstattes av Stoke, Derby og Nottingham Forest. Da ligner PL på gamle 1.div. igjen når det gjelder lag som vi vokste opp med på 70 tallet. Søren, ett lag til må ned. Må bli Burnley da.

Burnley var da en gjenganger i divisjonen på 70-tallet, mener jeg å huske.
Super Leeds since 1968

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2571 på: August 09, 2020, 15:18:05 »
Interessant. Brighton-fansen hisser seg opp over at en spiller som ikke har spilt et eneste minutt for dem ikke lenger ønsker å spille for dem. £22M er mer en nok for en reserve, for det er det han er i Brighton.
Enig i det. Bielsa/Leeds har tidoblet verdien for en av reservene deres i løpet av 12 mnd. Å betale 20 mill for en forsvarsspiller som ikke har et eneste minutt i PL er mer enn nok. Kan ikke se for meg at noen av toppklubbene er villig til å betale 30-35 mill.

edit: fra TV2: "Brighton skal angivelig kreve 470 millioner kroner for White".......... :o

TV2 baserer seg på Daily Star så det ville jeg tatt med en meget stor klype salt  ;D

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2572 på: August 09, 2020, 15:20:36 »
Budkrigen er i gang...

Mark Hall
@shadwellian

Sky Sports just confirmed Leeds have had 2 bids rejected by Brighton for Ben White. #lufc

Latest bid for White was £22m.

Leeds bød først £18,5m og så £22m.

White har visst avslått to lønnsøkningstlbud fra Brighton også.

Brightonfansen har begynt med
Sitat
At this point Ben White can f**k off out my club, only want players who believe in the team and want to play for the badge, he’s just a shit Hayden Roberts anyway #bhafc

og

Sitat
£25/30m plus for Ben White but we keep Lewis Dunk?

Perfect

#bhafc

Denne er også telling

Sitat
He told leeds a while back he wants to be here next season and Leeds assured him they’d do what they can. He’s not openly told Brighton he wants to leave although turning down 2 contract offers should tell them where he stands

og denne
Sitat
Ben will be saying "If you value me as a £30m+ player then pay me like one", according to Spotrac Dunk is on £45k a week, Duffy £40k a week, I imagine he will be asking for those sorts of numbers, and if they f**k around and for a second thinking he'll play some time starting for them in the prem on £5k a week it'll get ugly pretty quickly.

Jeg begynner å bli optimistisk mht White - selv om det vil koste...


PS! Eg måå editere inn denne :D

Sitat
I’m going to put this out there, and I hate to say it, but yes historically Leeds are a ‘bigger’ club than us. We’ve been out punching them for a while, which does us huge credit, and feels ****ing brilliant... but, should they get their shit together in this division no one will be suggesting we’re bigger and ‘more established’ than them... it’s sad, but true. Until we win, and not fluke, a major trophy ever will it be thus... and even then it’ll take years of similar standing to see us accepted as BIG.

He’s going, I’m sure of it... like I say, good luck to him but if he wants out... sell. Simple.

 

:lol2: :fingers:

For maksimal underholdningsverdi, her er hele tråden på Brighton-forumet: https://www.northstandchat.com/showthread.php?379707-Ben-White/page231

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2573 på: August 09, 2020, 16:22:26 »
Etter som White-dealen går i vasken (?) spekuleres det i andre midtstoppere. Deriblant Oxford Uniteds kaptein Robert Dickie. Alle de 3 nyopprykkete lagene har Dickie på radaren, samt Newcastle. Dickie er verdsatt til ca. £3M.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfers-live-white-18739714
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2574 på: August 09, 2020, 16:54:49 »
Huddersfield ønsker keeper Kamil Miazek (The Sun).
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2575 på: August 09, 2020, 17:51:47 »
Etter som White-dealen går i vasken (?) spekuleres det i andre midtstoppere. Deriblant Oxford Uniteds kaptein Robert Dickie. Alle de 3 nyopprykkete lagene har Dickie på radaren, samt Newcastle. Dickie er verdsatt til ca. £3M.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfers-live-white-18739714

Går White dealen i vasken?

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2576 på: August 09, 2020, 18:19:57 »
Etter som White-dealen går i vasken (?) spekuleres det i andre midtstoppere. Deriblant Oxford Uniteds kaptein Robert Dickie. Alle de 3 nyopprykkete lagene har Dickie på radaren, samt Newcastle. Dickie er verdsatt til ca. £3M.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfers-live-white-18739714

Går White dealen i vasken?
Den går i alle fall ikke på skinner. Brighton skal ha ågerpris, og både Liverpool og Chelsea er interesserte. Mer penger enn Leeds har de også. Jeg regner White som tapt for Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2577 på: August 09, 2020, 18:28:22 »
Etter som White-dealen går i vasken (?) spekuleres det i andre midtstoppere. Deriblant Oxford Uniteds kaptein Robert Dickie. Alle de 3 nyopprykkete lagene har Dickie på radaren, samt Newcastle. Dickie er verdsatt til ca. £3M.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfers-live-white-18739714

Går White dealen i vasken?
Den går i alle fall ikke på skinner. Brighton skal ha ågerpris, og både Liverpool og Chelsea er interesserte. Mer penger enn Leeds har de også. Jeg regner White som tapt for Leeds.

Da kan du ihvertfall bli positivt overrasket om det ordner seg. 😁
Marching On! 4276

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2578 på: August 09, 2020, 18:34:07 »
Etter som White-dealen går i vasken (?) spekuleres det i andre midtstoppere. Deriblant Oxford Uniteds kaptein Robert Dickie. Alle de 3 nyopprykkete lagene har Dickie på radaren, samt Newcastle. Dickie er verdsatt til ca. £3M.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfers-live-white-18739714

Går White dealen i vasken?
Den går i alle fall ikke på skinner. Brighton skal ha ågerpris, og både Liverpool og Chelsea er interesserte. Mer penger enn Leeds har de også. Jeg regner White som tapt for Leeds.

Vent nå. Snart leverer han overganssøknaden og da skjer ting. Dem har nok mer penger, men hjelper lite det om White selv ønsker seg til Leeds  :)

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2579 på: August 09, 2020, 18:51:15 »
Etter som White-dealen går i vasken (?) spekuleres det i andre midtstoppere. Deriblant Oxford Uniteds kaptein Robert Dickie. Alle de 3 nyopprykkete lagene har Dickie på radaren, samt Newcastle. Dickie er verdsatt til ca. £3M.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfers-live-white-18739714

Går White dealen i vasken?
Den går i alle fall ikke på skinner. Brighton skal ha ågerpris, og både Liverpool og Chelsea er interesserte. Mer penger enn Leeds har de også. Jeg regner White som tapt for Leeds.
Vet ikke med Chelsea, men Liverpool kommer aldri til å betale den summen. Dessuten har de erklært at han backen som også kan spille stopper i Norwich er førstevalget deres. Kommer ikke på navnet i farten.