Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475723 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2610 på: August 12, 2020, 12:15:27 »
https://www.footballinsider247.com/exclusive-brighton-respond-after-leeds-submit-huge-new-ben-white-bid/

Hvis dette er riktig, så er det bare å gå all in på Foyth. Mer enn 30 millioner for White er ikke vits.

auren

Helt enig, hvis dette viser seg å stemme blir det for dumt. Med 0 minutter PL-fotball på erfaringskontoen henger det ikke på greip. Da tolker jeg det som at Brighton ikke vil selge.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2611 på: August 12, 2020, 12:32:49 »
https://www.footballinsider247.com/exclusive-brighton-respond-after-leeds-submit-huge-new-ben-white-bid/

Hvis dette er riktig, så er det bare å gå all in på Foyth. Mer enn 30 millioner for White er ikke vits.

auren

Helt enig, hvis dette viser seg å stemme blir det for dumt. Med 0 minutter PL-fotball på erfaringskontoen henger det ikke på greip. Da tolker jeg det som at Brighton ikke vil selge.

Prislappen på Phillips ble vel satt til 35 mill +++ av noen her inne i fjor sommer. Han var enda lenger unna PL  ;)

Om White virkelig ønsket en overgang hadde han nok klart det. Begynner å nærme seg smertegrensen for hva han er verdt nå. Trenger flere nye enn White, så å tømme pungen på han er uklokt. Selv om dette betales i avdrag og sikkert er diverse add ons etter hvordan hanbog Leeds gjør det.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2612 på: August 12, 2020, 12:37:30 »
David Anderson
@MirrorAnderson

Leeds are keen on QPR’s Eberechi Eze, but are unwilling to meet Rangers’ £20million valuation. Crystal Palace have already failed with a £10million offer, while West Ham are also keen on Eze. #lufc

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2613 på: August 12, 2020, 12:41:07 »
David Anderson
@MirrorAnderson

Leeds are keen on QPR’s Eberechi Eze, but are unwilling to meet Rangers’ £20million valuation. Crystal Palace have already failed with a £10million offer, while West Ham are also keen on Eze. #lufc
Bare å droppe og by på slike overprisete spillere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2614 på: August 12, 2020, 12:41:23 »
Litt usikker på hvor jeg skal legge denne, men det handler jo om spilleroverganger så jeg går for denne tråden. Det handler om Joshua King.

https://www.tv2.no/sport/11578142/

La meg få sitere:
"Overgangsekspert Karlsen tror nordmannen ville løftet de lagene som nylig har rykket opp fra Championship til toppdivisjonen.

– Eventuelt kan han være aktuell for nyopprykkede lag som vil satse, typ Fulham. Det er der nivået ligger. Hvis en av de tre har litt tvil om de har spillere som kan prestere i Premier Leage, kan King være en mann for dem. De er nok litt redd for «Bamford-komplekset», at spillerne presterer i Championship, men ikke Premier League."

Bamford-komplekset???

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2615 på: August 12, 2020, 12:42:30 »
David Anderson
@MirrorAnderson

Leeds are keen on QPR’s Eberechi Eze, but are unwilling to meet Rangers’ £20million valuation. Crystal Palace have already failed with a £10million offer, while West Ham are also keen on Eze. #lufc
Bare å droppe og by på slike overprisete spillere.

Her tror jeg du bommer. Sommerens kjøp fra championship for de som får han. Aldri i verden verdt så lite som 10 mill hvis Benrahma er verdt 25 mill pund.
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2616 på: August 12, 2020, 12:46:59 »
David Anderson
@MirrorAnderson

Leeds are keen on QPR’s Eberechi Eze, but are unwilling to meet Rangers’ £20million valuation. Crystal Palace have already failed with a £10million offer, while West Ham are also keen on Eze. #lufc
Bare å droppe og by på slike overprisete spillere.

Her tror jeg du bommer. Sommerens kjøp fra championship for de som får han. Aldri i verden verdt så lite som 10 mill hvis Benrahma er verdt 25 mill pund.

Ding ding ding! La oss si vi møtes på halvveien og lander Eze for 15 millioner, fin-fin business det sett opp mot markedet og den generelle overprisingen som foregår nå.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2617 på: August 12, 2020, 12:56:44 »
Ryktes at Eze helst vil til Palace og bli i London. Tror ikke Leeds er interessert i ham.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2618 på: August 12, 2020, 13:09:15 »
Jeg har hele tiden vært skeptisk til linken mot Jonathan David selv om en artikkel som dette nå også har blitt publisert:

https://www.getfootballnewsfrance.com/2020/how-leeds-uniteds-pursuit-of-jonathan-david-occurred-why-it-failed/

Men, for kort tiden så jeg dette:

Alan Nixon
@reluctantnicko
Leeds would have paid the fee. Player wanted to go to Lille. So you have that level of cash for a forward.
Quote Tweet

Jordy Phillips (C) 🏆
@JordyP1993
 · 1h
Replying to @reluctantnicko
When you say that Alan, do you refer to the rumoured £31ish million bid? That’s pretty impressive if so! Wonder who we will end up with.


Har fulgt Nixon lenge på Twitter og han farer ikke rundt med tull, veldig godt informert om hva som skjer og spesielt i Championship. Følges forøvrig av Hay og Smyth også.

Det jeg liker er at vi tydeligvis har penger å bruke på de riktige spillerne. Med sånne summer i omløp så håper jeg vi retter blikket mot Edouard i Celtic som jeg tror hadde vært perfekt i Leeds (istedenfor Watkins f.eks).

lowfields

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2619 på: August 12, 2020, 13:37:44 »
https://www.footballinsider247.com/exclusive-brighton-respond-after-leeds-submit-huge-new-ben-white-bid/

Hvis dette er riktig, så er det bare å gå all in på Foyth. Mer enn 30 millioner for White er ikke vits.

auren

Helt enig, hvis dette viser seg å stemme blir det for dumt. Med 0 minutter PL-fotball på erfaringskontoen henger det ikke på greip. Da tolker jeg det som at Brighton ikke vil selge.

Prislappen på Phillips ble vel satt til 35 mill +++ av noen her inne i fjor sommer. Han var enda lenger unna PL  ;)

Om White virkelig ønsket en overgang hadde han nok klart det. Begynner å nærme seg smertegrensen for hva han er verdt nå. Trenger flere nye enn White, så å tømme pungen på han er uklokt. Selv om dette betales i avdrag og sikkert er diverse add ons etter hvordan hanbog Leeds gjør det.
Phillips var VELDIG nære en overgang til Villa ifjor sommer. Rundt 23-24 mill tror jeg det var. Var egentlig i boks før det ble avlyst i siste liten.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2620 på: August 12, 2020, 13:38:04 »
White-sagaen fortsetter på ryktebørsen:

Leeds United have had an improved £30million bid for Ben White rejected by Brighton & Hove Albion, Football Insider can reveal.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2621 på: August 12, 2020, 13:39:09 »
https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-eyeing-transfer-swoop-qpr-22509027

Selv om det har blitt skrevet at Eze ønsker å være i London, så gleder det meg at dette ryktet blomstrer igjen.
 

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2622 på: August 12, 2020, 13:45:17 »
White-sagaen fortsetter på ryktebørsen:

Leeds United have had an improved £30million bid for Ben White rejected by Brighton & Hove Albion, Football Insider can reveal.
Brighton vil ha 40 mill for han, så da er det nok en rikere klubb enn oss som kjøper han for 40 mill. Enkelt og greit.
MOT

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2623 på: August 12, 2020, 14:46:43 »
White-sagaen fortsetter på ryktebørsen:

Leeds United have had an improved £30million bid for Ben White rejected by Brighton & Hove Albion, Football Insider can reveal.
Brighton vil ha 40 mill for han, så da er det nok en rikere klubb enn oss som kjøper han for 40 mill. Enkelt og greit.

Det er en helt vill pris. Samtidig er det ikke en gøyal plass å finne en erstatter som skal kjøres inn. En mnd i dag til seriestart!

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2624 på: August 12, 2020, 14:48:40 »
White-sagaen fortsetter på ryktebørsen:

Leeds United have had an improved £30million bid for Ben White rejected by Brighton & Hove Albion, Football Insider can reveal.
Brighton vil ha 40 mill for han, så da er det nok en rikere klubb enn oss som kjøper han for 40 mill. Enkelt og greit.

Det er en helt vill pris. Samtidig er det ikke en gøyal plass å finne en erstatter som skal kjøres inn. En mnd i dag til seriestart!


desperate takter her av leeds og en vill pris på white. kan det ha noe sammenheng med at Bielsa "krever" white for og være med videre???
Forever Leeds United!!!!!!!!

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2625 på: August 12, 2020, 14:55:11 »
White-sagaen fortsetter på ryktebørsen:

Leeds United have had an improved £30million bid for Ben White rejected by Brighton & Hove Albion, Football Insider can reveal.
Brighton vil ha 40 mill for han, så da er det nok en rikere klubb enn oss som kjøper han for 40 mill. Enkelt og greit.

Det er en helt vill pris. Samtidig er det ikke en gøyal plass å finne en erstatter som skal kjøres inn. En mnd i dag til seriestart!


desperate takter her av leeds og en vill pris på white. kan det ha noe sammenheng med at Bielsa "krever" white for og være med videre???

Det kan jeg aldri tenke meg. Han krever nok at klubben gjør alt innenfor rimelighetens grenser for å få de spillerne han vil ha. Det er noe ganske annet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2626 på: August 12, 2020, 15:12:13 »
Alt som er skrevet her om White er basert på ‘football insider’, right?
Ingen ‘anerkjente’ har skrevet noe?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2627 på: August 12, 2020, 15:25:41 »
White-sagaen fortsetter på ryktebørsen:

Leeds United have had an improved £30million bid for Ben White rejected by Brighton & Hove Albion, Football Insider can reveal.
Brighton vil ha 40 mill for han, så da er det nok en rikere klubb enn oss som kjøper han for 40 mill. Enkelt og greit.
Det er bare Chelsea som angivelig har signalisert interesse. Om Lampard er villig til å punge ut £40M er kanskje tvilsomt. En temmelig vill pris for en fringe player uten erfaring hverken i PL eller på landslaget. Mer etablerte spillere går for langt lavere summer. Dersom Leeds virkelig har bydd £30M er man helt gale. Og Brighton er like gale som har avslått, i så fall. Rett pris for en lavt gasjert fringe player vil være £ 5 - 10M. Leeds må angivelig betale Man City ca. £ 8M for Harrison dersom lånet blir gjort om til permanent signering. Leeds betalte som kjent £15 M for Costa. £40M er priser man forlanger for internasjonalt anerkjente stjerner. Fra Transfermarkt kan man se hva mer anerkjente PL - midtstoppere er verdt. Bl.a. er Whites lagkamerat Dunk verdtsatt til £20M.

https://www.transfermarkt.com/lewis-dunk/profil/spieler/148153

Leeds får heller finne andre midtstoppere. Oxfords Dickie er nevnt, og prisen er £3M for han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lowfields

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2628 på: August 12, 2020, 15:34:55 »
Dersom Shacks skulle gå på lån nå - si til Forest - ha en kjempesesong og rykke opp - kan ikke jeg se for meg at Leeds skulle kreve 30 mill + for han neste år. Dette er helt galeMattias - trekk siste bud, si at første bud på 16.5 står - take it or leave it -  og så går vi for Foyth i mellomtiden.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2629 på: August 12, 2020, 16:03:38 »
Er det sikre kilder som melder at Leeds har kommet med bud på 30 millpund?

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2630 på: August 12, 2020, 16:13:17 »
Cody Drameh fra Fullham sier sky sport. 18 år gammel  høyre back...

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2631 på: August 12, 2020, 16:43:43 »
Er det sikre kilder som melder at Leeds har kommet med bud på 30 millpund?
Nei. Kun footballinsider.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2632 på: August 12, 2020, 17:04:42 »
Daily Mirror-Anderson kanskje mer troverdig :D

David Anderson
@MirrorAnderson

I’m hearing reports of Leeds having a £30million bid for Ben White rejected by Brighton are not true. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2633 på: August 12, 2020, 18:07:57 »
Helt utrolig at Brighton nå priser White ut av markedet.
De har 10 midtstoppere i stallen fra før av. De har ikke greid å selge spillere av verdi på flere år, og nå har eieren gått ut og sagt at Nå må de faktisk selge unna for å slanke stallen.

Det er ingen reell budkrig på White. Liverpool ser på White som et potensielt tredje eller fjerdevalg, men har i tillegg uttalt at de ikke ønsker å bruke mye penger i sommer. Med den prislappen er han nok tapt for 'Pool også. Brighton ser ut til å ha bestemt seg for å beholde han, eller så er de alltfor gjerrige. Det eneste Leeds kan gjøre nå er å sitte stille i båten inntil White selv leverer inn en Transfer request.

Blir for uansvarlig å fortsette denne leken med Brighton. Hvis det nå blir stille rundt White, så forstår forhåpentligvis Brighton etterhvert at de må senke priskravet sitt. Blir faktisk forbanna av å tenke på at de vil ha 40m£. Hvis den informasjonen stemmer så er Brighton blitt én av klubbene å hate neste sesong.
Aldri i verden om de hadde avslått et lignende bud hvis det kom fra en topp4-klubb. Det er mindreverdighetskomplekset deres som hindrer dem i å kvitte seg med White. Enten om de er redde for å "styrke konkurrenten" eller om de bare vil skvise ut så mye penger som mulig, så viser klubben ovenfor både omgivelser og yngre spillere at dette ikke er en klubb å dra til, hvis man vil bruke Brighton som et springbrett. Tenk å tviholde på en spiller som de selv aldri har gitt sjansen? Elendig spillerlogistikk av en bedriten klubb, som kun hører hjemme i lavere divisjoner!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2634 på: August 12, 2020, 18:38:27 »
BBC journalist med 150 000 følgere:



Simon Stone
@sistoney67
·
14m
Reports of fresh
@LUFC
 bid for Ben White incorrect but
@OfficialBHAFC
 no interest in selling him.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2635 på: August 12, 2020, 19:14:45 »
BBC journalist med 150 000 følgere:



Simon Stone
@sistoney67
·
14m
Reports of fresh
@LUFC
 bid for Ben White incorrect but
@OfficialBHAFC
 no interest in selling him.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Da må han manne seg opp og levere inn en transfer request.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2636 på: August 12, 2020, 19:14:50 »
Sky Sports melder at Leeds kommer til å komme med et tredje bud på White. Time will show!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2637 på: August 12, 2020, 19:18:57 »
Sky Sports melder at Leeds kommer til å komme med et tredje bud på White. Time will show!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ser ut som Dunk går til Chelsea, spørs om de selger White også da.
Leeds Carajo!

pedro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2638 på: August 12, 2020, 19:20:38 »
Kan dette være hold i?
Leedsomaniac

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2639 på: August 12, 2020, 19:22:44 »
Er det fra en ekte konto?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020