Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475012 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2880 på: August 25, 2020, 18:14:47 »
Fantastisk! For en statement signering dette er!!

Meanwhile, Palace visstnok enig med QPR om 16 millioner pund for Eze...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2881 på: August 25, 2020, 18:17:22 »
Watkins til Fulham?


Lyall Thomas
@SkySportsLyall
Exclusive: #Fulhamfc are in talks to sign Ollie Watkins from #Brentfordfc #ffc also keen on Callum Wilson from #afcb https://skysports.com/transfer-centre


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2882 på: August 25, 2020, 19:04:30 »
Koch tatt ut på det tyske landslaget i dag. Rodrigo aktuell for det Spanske. Phillips er med for England. En sentrallinje med landslagsspillere fra 3 av de beste landslagene i Europa.

Signerer Koch og Rodrigo er det hatten av for Orta & co.

Koch og Rodrigo er vel de som er nærmest og hetest akkurat nå.

Andre spillere som nevnes fra de mest troverdige er Kent, Wilson og Watkins. Tipper Kent er mest aktuell. Ønsker helst de to andre. Kinnear sa 4-5 seniorsigneringer, så det gjenstår noen! Han sa også at de regnet med at alle trolig ikke kom til seriestart.

Spørs hvilken rolle Rodrigo er tiltenkt. Det avgjør videre signeringer. Jeg håper 10'er. Da blir spørsmålet er om Bamford sine cover er Gelhardt og Greenwood om han kommer. Både Rodrigo og Roberts kan også spille spiss. Er vel ok dekning da!

Bielsa vil ikke ha altfor mange spillere. Med noen inn og Strujik, Casey og Gelhardt/Greenwood som fullverdige i troppen så blir vel noen solgt/lånt ut etterhvert.

Hvem er i faresonen?

Jeg tror enten Davis utlån eller Douglas salg.
Stevens og Gotts utlån. Ryktes om Bogusz utlån også.
Selv om jeg liker Forshaw, er jeg skeptisk til helsa. Om ryktene ang Vieira/Cook stemmer, bytter jeg gjerne ut han med en av de.

Nå er det bare å håpe at første signering snart blir klar!


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2883 på: August 25, 2020, 19:16:27 »
August 25, 2020

Leeds United are closing in on the signing of Spain international Rodrigo after a day of positive talks over the Valencia striker’s future, reports Phil Hay.

The Elland Road club are increasingly optimistic that Rodrigo’s signature will be secured this week after making their move for the 29-year-old Brazilian-born forward.

Valencia invited offers for Rodrigo as part of a major attempt to cut costs and discussions involving Leeds’ director of football Victor Orta in the past 24 hours have brought the two sides to the brink of an agreement.

The Athletic understands that Rodrigo is keen to play both in the Premier League and under United head coach Marcelo Bielsa. The two clubs are yet to officially settle on a price but Leeds expect to be able to satisfy Valencia with an offer in the region of £30m, breaking their transfer record of £18m for Rio Ferdinand.

An agreement over terms could allow a medical to take place before the weekend. Leeds were not actively pursuing Rodrigo at the start of this transfer window but expressed an interest after being made aware that Valencia were looking to sell him.

He has prior experience of the Premier League, though only briefly during a loan at Bolton Wanderers in the 2010-11 season when he moved to England from Benfica. Rodrigo — capped 22 times by Spain — has been a Valencia player for six seasons but is no longer training with the club having been told that he has no future there.

Leeds, meanwhile, are poised to follow up their interest in Freiburg’s Robin Koch with a firm offer for the centre-back. Koch emerged as a defensive target after three offers for Ben White were rejected by Brighton.

The 24-year-old is out of contract next summer and is also believed to be keen on a switch to Elland Road

https://theathletic.com/1959808/2020/08/25/transfer-news-leeds-rodrigo/
« Siste redigering: August 25, 2020, 19:19:55 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2884 på: August 25, 2020, 19:17:54 »
Jeg var sikker på at Rodrigo var "silly season"-tull, men jaggu ser det ikke ut til at det kan skje. Det er i så fall en utrolig signering for et lag som rykker opp i PL etter 16 års fravær. Sier litt om hva Bielsafaktoren har å si. Uansett om han er primært tenkt som 10-er eller spiss, så er det en klar forsterking av stallen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2885 på: August 25, 2020, 19:18:11 »
Sjokk :o

   
The player had many doubts but it was Marcelo Bielsa himself who has convinced him in recent days. The Argentine has been the key.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2886 på: August 25, 2020, 19:21:00 »
Hay'ern:

focusing more on Koch than Kent at the moment.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2887 på: August 25, 2020, 20:16:24 »
Positive trender i vinduet nå, og dersom Orta/Radz reiser via Tyskland på veien hjem fra Valencia og putter Koch i bag`n, så er vi in movement.  Håper det også blir ett tydelig spiss-alternativ ala Gonzales som var omtalt. Liker masse med Bamford, men blir avkledd i PL. Ikke spes. rask, ikke noe rykk, ikke supersterk - det blir for mye på det jevne + veldig god 1 forsvarer spiss.  Må ha en som har høyere scorerate pr sjanse. Føler ikke av Roberts er godt nok alternativ og de yngste for unge.  Litt utålmodig nå kjenner jeg, får ta en ting ad gangen, kun 19 dager igjen til Anfield

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2888 på: August 25, 2020, 20:58:09 »
Velger å være forsiktig optimist enda...skal tru det når jeg ser han med Leeds drakt på seg..

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2889 på: August 25, 2020, 21:16:26 »
Jeg antar nok at Rodrigo Moreno Machado blir Leeds spiller ila. få dager.  Han er født i Rio, men har spansk pass og 22 kamper for det spanske landslaget. I 2010/11 var han en snartur innom Bolton og spilte 17 kamper der.  Har vært gjennom alle spanske U-landslag.  Han er en skikkelig "target" spiss, scorer de aller fleste mål innenfor 11-meter og har en svært fin venstre fot.  Han er 29 år, og jeg tenker at han fort kan ha 4-5 gode år til som spiss  (Lewandowski er 32 år).  Etter det man kan se på youtube her :
https://www.youtube.com/watch?v=UEKsB5kv7K4
så er han klinisk i flere av scoringene sine, kan skyte også, samt scorer med hodet.  Dette er en fin spillertype, men han trenger som alle spisser ; god service fra kantene.  Syns dette ser veldig lovende ut, han kan bli en bra mann for oss.  Jeg tipper overgangen går i boks, Orta, Rad og Bielsa (hatt et ord med i laget her...)ror denne handelen i land.
MFLU - Miracles For Leeds United

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2890 på: August 25, 2020, 21:24:21 »
Hvis dette ordner seg er jeg målløs. For et kupp. Den perfekte mannen for Bielsaball! Vår egen Firminho!

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2891 på: August 25, 2020, 21:24:52 »
Fantastisk signering dette her , Rodrigo er jo et varp! flere klubber har jo siklet på denne spilleren !  :D Samme spiller type som Hernandez vel ? boksåpner delux mot andre lag ! Får vi Koch også som er positiv til spill på Elland Road så begynner det virkelig å ligne noe, når det ser ut til at White sansynligvis glipper.

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2892 på: August 25, 2020, 21:43:12 »
Idag kommer samtidig nyheten om at Messi vil vekk fra Barca.  Da håper jeg inderlig at Marcelo plukker opp sin argentinske mobiltelefon og tar en høflighets samtale til Lionel, gir ham noen råd på veien....og samtidig forteller hvor flott det er å leve i Yorkshire (ja det regner litt) og være arbeidstaker i den klubben i verden som har de mest entusiastiske fans.....
Bare å smi litt nå.....Orta og Rad kan vel ta en svingom innom Barcelona også før de drar hjem til England...for et opplegg....hadde fått et mildere attak dersom dette kunne skjedd...... ;D ;D ;D
MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2893 på: August 25, 2020, 21:50:53 »
Hay'ern:

focusing more on Koch than Kent at the moment.



Sitat
@PhilHay_ how likely is koch phil
Phil Hay
@PhilHay_
affordable and he fancies it. But there is German interest in him. All the same, Leeds sound confident.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2894 på: August 25, 2020, 21:58:04 »
Hay'ern:

focusing more on Koch than Kent at the moment.



Sitat
@PhilHay_ how likely is koch phil
Phil Hay
@PhilHay_
affordable and he fancies it. But there is German interest in him. All the same, Leeds sound confident.

Dette føles helt uvirkelig...

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2895 på: August 25, 2020, 22:02:55 »
klarer de og lande rodrigo og koch så begynner dette og ligne noe, og da skal orta,rad og ikke minst bielsa ha mye skryt.
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2896 på: August 25, 2020, 22:46:12 »
Rodrigo’s career stats: 285 games 94 goals + 55 assists




auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Atlefornes

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2897 på: August 25, 2020, 23:08:04 »
https://twitter.com/JimenaJuani/status/1237013639334412289?s=20

Kom over dette intervjuet på Twitter


Sent from my iPhone using Tapatalk

DOFFER

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2898 på: August 25, 2020, 23:40:57 »
 ;D
https://www.valenciacf.com/en/article/en-official-statement-rodrigo-moreno-2020-08-25

Valencia CF have reached a preliminary agreement with Leeds United FC this Tuesday for the transfer of footballer Rodrigo Moreno, at the expense of completing all the documentation and other formalities and passing the mandatory medical examination.


Valencia CF want to thank him for his commitment and effort over the last six seasons - in which he has played a total of 220 games, scored 59 goals, and helped to win a Cup title. Valencia CF wish him all the best in this new stage of his sports career.
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2899 på: August 25, 2020, 23:45:21 »
Positive trender i vinduet nå, og dersom Orta/Radz reiser via Tyskland på veien hjem fra Valencia og putter Koch i bag`n, så er vi in movement.  Håper det også blir ett tydelig spiss-alternativ ala Gonzales som var omtalt. Liker masse med Bamford, men blir avkledd i PL. Ikke spes. rask, ikke noe rykk, ikke supersterk - det blir for mye på det jevne + veldig god 1 forsvarer spiss.  Må ha en som har høyere scorerate pr sjanse. Føler ikke av Roberts er godt nok alternativ og de yngste for unge.  Litt utålmodig nå kjenner jeg, får ta en ting ad gangen, kun 19 dager igjen til Anfield

Du har ikkje sett Gonzales spille? Han er vel så mye 10ér som spiss, så om Rodrigo kommer så er Gonzales ute av bildet vil eg tro. Og Bamford, han blir gull i PL ;)

Perik

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2900 på: August 26, 2020, 00:09:40 »
;D
https://www.valenciacf.com/en/article/en-official-statement-rodrigo-moreno-2020-08-25

Valencia CF have reached a preliminary agreement with Leeds United FC this Tuesday for the transfer of footballer Rodrigo Moreno, at the expense of completing all the documentation and other formalities and passing the mandatory medical examination.


Valencia CF want to thank him for his commitment and effort over the last six seasons - in which he has played a total of 220 games, scored 59 goals, and helped to win a Cup title. Valencia CF wish him all the best in this new stage of his sports career.

Er dette på en måte offisielt da? Gjenstår medical og kontrakt så er han i boks?

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2901 på: August 26, 2020, 00:39:49 »
Jeg er helt målløs! Håper ikke Rodrigo forblir det.

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2902 på: August 26, 2020, 07:17:31 »
Det er ein fantastisk opptur at Rodrigo ser ferdig forhandla ut, det mangler berre medical test. På Twitter takker mange Valencia-supportere han for å ha gjort ein stor innsats for laget;
«Por lo buena gente y gran futbolista Rodrigo”. 30 millioner no og det kan visst øke med 10 mill til; for eit scoop!
ALAW (& I am the pirate amongst us)

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2903 på: August 26, 2020, 07:35:09 »
Positive trender i vinduet nå, og dersom Orta/Radz reiser via Tyskland på veien hjem fra Valencia og putter Koch i bag`n, så er vi in movement.  Håper det også blir ett tydelig spiss-alternativ ala Gonzales som var omtalt. Liker masse med Bamford, men blir avkledd i PL. Ikke spes. rask, ikke noe rykk, ikke supersterk - det blir for mye på det jevne + veldig god 1 forsvarer spiss.  Må ha en som har høyere scorerate pr sjanse. Føler ikke av Roberts er godt nok alternativ og de yngste for unge.  Litt utålmodig nå kjenner jeg, får ta en ting ad gangen, kun 19 dager igjen til Anfield

Du har ikkje sett Gonzales spille? Han er vel så mye 10ér som spiss, så om Rodrigo kommer så er Gonzales ute av bildet vil eg tro. Og Bamford, han blir gull i PL ;)

Nå har jeg sett flere klipp av han og du har rett,  han er mye mer en 10`r, Støtter ditt resonnement, men imøteser flere argument for at Bambi blir årets hit i PL :) Inntil de foreligger insisterer jeg på ett spiss-alternativ.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2904 på: August 26, 2020, 07:45:41 »
I Rodrigo (og Kent) får Bielsa Kinderegg-effekten. De kan spille i flere posisjoner og har attributter som passer til Bielsa-ball. Tipper kanskje det bare blir disse to samt Koch. Og det er vel og bra!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

vikingutt

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2905 på: August 26, 2020, 08:39:55 »
Tv2 har skrevet litt om det :)

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

-=VIkinGutt=-

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2907 på: August 26, 2020, 09:29:55 »
Positive trender i vinduet nå, og dersom Orta/Radz reiser via Tyskland på veien hjem fra Valencia og putter Koch i bag`n, så er vi in movement.  Håper det også blir ett tydelig spiss-alternativ ala Gonzales som var omtalt. Liker masse med Bamford, men blir avkledd i PL. Ikke spes. rask, ikke noe rykk, ikke supersterk - det blir for mye på det jevne + veldig god 1 forsvarer spiss.  Må ha en som har høyere scorerate pr sjanse. Føler ikke av Roberts er godt nok alternativ og de yngste for unge.  Litt utålmodig nå kjenner jeg, får ta en ting ad gangen, kun 19 dager igjen til Anfield

Du har ikkje sett Gonzales spille? Han er vel så mye 10ér som spiss, så om Rodrigo kommer så er Gonzales ute av bildet vil eg tro. Og Bamford, han blir gull i PL ;)

Nå har jeg sett flere klipp av han og du har rett,  han er mye mer en 10`r, Støtter ditt resonnement, men imøteser flere argument for at Bambi blir årets hit i PL :) Inntil de foreligger insisterer jeg på ett spiss-alternativ.

Eg også tenker vi må ha inn en spydspiss til, men tviler på at Bielsa tenker det samme. Om vi får Kent også så tror eg Bielsa har det han føler for er nødvendig. Når det gjelder Bamford så har han jo kvalitetene en spiss skal ha, det er bare å håpe at den mentale biten kommer på plass. Litt lavere forventninger til han i år og mer rom å boltre seg i siden flere lag vil stå høyere mot oss, det kan føre til at det løsner tror eg.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2908 på: August 26, 2020, 09:38:44 »
Da ser det ut til at Rodrigo går i boks for ca. 25 millioner pund + rundt 8 millioner i add ons. Det er vel rundt det samme som vi bød for White. Helt sprøtt!

Koch må vi nok ut med minst 15 millioner pund, kanskje opp mot 20. Sikkert en del add ons her også.

Kent bør vi klare å lande for rundt 10-12 millioner pund up front og ca. 5 i add ons.

Da har vi kanskje brukt vel 50 millioner foruten add ons. Kan det tenkes at vi styrker oss enda en plass? Kanskje et lån med opsjon? Venstreback og sentral midtbane er vel kanskje mest naturlig, ettersom Bielsa har gjort det klart at han kun ønsker en stopper.

Spennende dager i møte!  :)


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #2909 på: August 26, 2020, 10:21:11 »
Denne Rodrigo-overgangen setter Brightons priskrav på White i et merkelig lys. En internasjonalt anerkjent spiller går for £25 M, mens Brighton estimerer Whites verdi til det dobbelte. Godt at Leeds ikke lenger blir med på tullballet deres. Koch neste, takk 8).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020