Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475388 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3570 på: September 29, 2020, 10:16:52 »
En sentral midtbanespiller, kanskje denne De Paul, så bør det være kjøpestopp. Vil at flest mulig av spillerne som sikret opprykk skal få en real sjanse til å bevise at de duger.

Jeg er også der! Det er mulig vi er i overkant romantiske og naive, men jeg ønsker meg heller ingen kjøpeklubb totalt dominert av ikke-britiske spillere.

flynn

Synes det Leeds har gjort i sommer har vært veldig bra. Kjøpt få spillere og satser på kvalitet.
Mot Sheff Utd startet 10 av spillerne som var med i fjor. Kun Koch som er inne for White som ikke er her lenger.
I tillegg kom Rodrigo inn ved pause og byttet ut rett før kampslutt.

Spillerne som sikret opprykk får sjansen og så langt tar de den med begge hender.
marching on together,
derudaf forever...

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3571 på: September 29, 2020, 10:24:10 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Talks progressing between Leeds and Bayern Münich for Michaël Cuisance. Personal terms already agreed. €20m as final fee offered by Leeds to complete the deal. ⚪️ #LUFC #Bayern #transfers

roaldv

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3572 på: September 29, 2020, 10:26:05 »

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano 10:08 AM · Sep 29, 2020

Sitat
Talks progressing between Leeds and Bayern Münich for Michaël Cuisance. Personal terms already agreed. €20m as final fee offered by Leeds to complete the deal. White circle #LUFC #Bayern #transfers

Nærmer seg en done deal, dette nå. Tror dette kan være en kjempesignering for Leeds.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3573 på: September 29, 2020, 10:27:52 »
Mange rykter nå siste uken før vinduet stenger.
Leser at vi også har følerer ute på 2 Utrecht spillere, men denne kom også opp:

 https://www.hitc.com/en-gb/2020/09/29/leeds-reportedly-want-a-winger-who-can-dribble-past-four-or-five-players/
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3574 på: September 29, 2020, 10:30:15 »
Mange rykter nå siste uken før vinduet stenger.
Leser at vi også har følerer ute på 2 Utrecht spillere, men denne kom også opp:

 https://www.hitc.com/en-gb/2020/09/29/leeds-reportedly-want-a-winger-who-can-dribble-past-four-or-five-players/

Avfeid(heldigvis) av samtlige som er tett på Leeds, Hay, Beren osv. Utrecht altså.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3575 på: September 29, 2020, 11:06:59 »
Graham Smyth
@GrahamSmyth
Leeds United's Bryce Hosannah will be heading out on loan to Bradford City. Move should go through today.

Blir nok mange som drar på lån nå i kommende uke.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lowfields

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3576 på: September 29, 2020, 11:22:51 »
Blir spennende å se om en eller flere av utlåns-spillerne våre virkelig slår til denne sesongen - a la White - og kan bidra neste sesong. Har vi noen gang opplevd det?. Kan ikke komme på noen....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3577 på: September 29, 2020, 11:26:10 »
Blir spennende å se om en eller flere av utlåns-spillerne våre virkelig slår til denne sesongen - a la White - og kan bidra neste sesong. Har vi noen gang opplevd det?. Kan ikke komme på noen....
Charlie Taylor var vel lånt ut sesongen før han ble bra for oss om jeg husker rett.

gekon17

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3578 på: September 29, 2020, 11:35:52 »
Beckford?

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3579 på: September 29, 2020, 13:02:36 »
Opptil 5 spillere på veg ut.....Grot og Shaugnessy hadde jeg nesten glemt allerede.

https://tbrfootball.com/report-leeds-could-sanction-exit-for-five-players-before-october-5-deadline/

Når Douglas ER venstrebeint og ikke får spille, så taler vel mye for at man gjerne vil la han gå også.
Roberts og Alioski må gjerne følge med ut døra.....

Fint med ett par kvalitetsspillere til inn da  ;)
 

gekon17

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3580 på: September 29, 2020, 13:09:59 »
Jeg vil beholde alioski, sikkert ganske rimelig i drift, å en meget fin spiller å sette inn i slutten av kamper. Synes begge innhoppene hans har hjulpet oss, og kan også spille flere posisjoner, evt bare hele banen

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


lowfields

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3581 på: September 29, 2020, 13:15:15 »
Virker som Bayern-fansen ikke er så lei seg for at han drar:

For 20M € I'm driving him to the airport myself. He can't even follow Hansi's tactical instructions so good luck in Leeds with Bielsa Mickael! :lol:

...

2. Bayern puts a lot of emphasis on Teamgeist/Team spirit, good attitudes, etc. and i think it's part of why Flick is so successful. Cuisance was known in the past for having attitude issues at Gladbach, and some "behind the scenes" rumors indicate that same is happening at Bayern. If he's the one player causing issues, makes sense that Bayern would want to get rid of him.
...

auren
Sikker på at vi har gode systemer for å scoute spillere etter deres egenskaper på banen, men hvor mye undersøkers det når det gjelder det mentale/holdninger? Regner Orta med at alle som hentes med største selvfølgelighet tilpasser seg Bielsa's stil? Ref JKA....
« Siste redigering: September 29, 2020, 13:21:53 av lowfields »
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3582 på: September 29, 2020, 13:22:59 »
Beckford?

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk

Klich..

lowfields

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3583 på: September 29, 2020, 13:29:03 »
Beckford?

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk

Klich..
Ja, men hverken Taylor, Beckford eller Klich briljerte utenom det vanlige på utlån (kanskje Beckford). Tenkte mer på hvordan vi har sett White, Mount, Abraham osv i utlånsklubber.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3584 på: September 29, 2020, 13:30:16 »
JP Hauge nærmest klar for Milan. Rundt 50 millioner kroner / 5 millioner euro. Røverkjøp?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Usikker. Vært voldsomt god i tippeligaen har jeg hørt, men tippeligaen holder også et voldsomt lavt nivå..men god borte mot Milan.

Evjen herjet i tippeligaen i fjor...rett på benk og tribune i Nederland..Spiller vel kun på b-laget nå.

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3585 på: September 29, 2020, 13:59:11 »
Beckford?

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk

Klich..
Ja, men hverken Taylor, Beckford eller Klich briljerte utenom det vanlige på utlån (kanskje Beckford). Tenkte mer på hvordan vi har sett White, Mount, Abraham osv i utlånsklubber.

Tja...mener å ha lest at Klich hadde bl.a. mest "key-passes" i ligaen der, på høyde med det Christian Eriksen hadde i sin tid i Ajax...så briljerte ihvertfall på enkelte områder vil jeg si..

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3586 på: September 29, 2020, 16:03:09 »
Beckford?

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk

Klich..
Ja, men hverken Taylor, Beckford eller Klich briljerte utenom det vanlige på utlån (kanskje Beckford). Tenkte mer på hvordan vi har sett White, Mount, Abraham osv i utlånsklubber.

Tja...mener å ha lest at Klich hadde bl.a. mest "key-passes" i ligaen der, på høyde med det Christian Eriksen hadde i sin tid i Ajax...så briljerte ihvertfall på enkelte områder vil jeg si..
Beckford imponerte også i Scunthorpe etterhvert og de ville beholde han.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3587 på: September 29, 2020, 18:17:33 »

Fourth Official
@FourthOfficial_
BREAKING: Leeds United have had a loan offer for Manchester United’s Daniel James accepted

vikingutt

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3588 på: September 29, 2020, 18:28:30 »

Fourth Official
@FourthOfficial_
BREAKING: Leeds United have had a loan offer for Manchester United’s Daniel James accepted
Off...jeg ønsker ikke å gjøre scum spiller bedre...ser ikke oppsiden...

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

-=VIkinGutt=-

flynn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3589 på: September 29, 2020, 19:27:49 »
En sentral midtbanespiller, kanskje denne De Paul, så bør det være kjøpestopp. Vil at flest mulig av spillerne som sikret opprykk skal få en real sjanse til å bevise at de duger.

Jeg er også der! Det er mulig vi er i overkant romantiske og naive, men jeg ønsker meg heller ingen kjøpeklubb totalt dominert av ikke-britiske spillere.

flynn

Enig i det, og for all del; det måtte forsterkes i sommer/høst. Jeg er happy med de som er kommet, og tåler fint en eller to til. Men mange ser ut å mene «jo flere, jo bedre», og der er jeg altså rett og slett ikke enig.

flynn

Synes det Leeds har gjort i sommer har vært veldig bra. Kjøpt få spillere og satser på kvalitet.
Mot Sheff Utd startet 10 av spillerne som var med i fjor. Kun Koch som er inne for White som ikke er her lenger.
I tillegg kom Rodrigo inn ved pause og byttet ut rett før kampslutt.

Spillerne som sikret opprykk får sjansen og så langt tar de den med begge hender.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3590 på: September 29, 2020, 20:23:26 »

Fourth Official
@FourthOfficial_
BREAKING: Leeds United have had a loan offer for Manchester United’s Daniel James accepted
Off...jeg ønsker ikke å gjøre scum spiller bedre...ser ikke oppsiden...

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

James er ikke god nok for Leeds, men Bielsa kan trylle og det forundrer meg ikke om han klarer å gjøre en kvalitetsspiller ut av ham også. Kommer han på lån så er det garantert med en kjøpsklausul. Vi har lært av White-sagaen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

vikingutt

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3591 på: September 29, 2020, 20:51:18 »

Fourth Official
@FourthOfficial_
BREAKING: Leeds United have had a loan offer for Manchester United’s Daniel James accepted
Off...jeg ønsker ikke å gjøre scum spiller bedre...ser ikke oppsiden...

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

James er ikke god nok for Leeds, men Bielsa kan trylle og det forundrer meg ikke om han klarer å gjøre en kvalitetsspiller ut av ham også. Kommer han på lån så er det garantert med en kjøpsklausul. Vi har lært av White-sagaen.

auren
Om det er med kjøpsklausul, så er det greit ;)

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

-=VIkinGutt=-

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3592 på: September 29, 2020, 20:58:28 »

Fourth Official
@FourthOfficial_
BREAKING: Leeds United have had a loan offer for Manchester United’s Daniel James accepted
Off...jeg ønsker ikke å gjøre scum spiller bedre...ser ikke oppsiden...

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

James er ikke god nok for Leeds, men Bielsa kan trylle og det forundrer meg ikke om han klarer å gjøre en kvalitetsspiller ut av ham også. Kommer han på lån så er det garantert med en kjøpsklausul. Vi har lært av White-sagaen.

auren
Om det er med kjøpsklausul, så er det greit ;)

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Brighton er også linket til James nå - og der regjerer gamletreneren Potter..
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3593 på: September 29, 2020, 21:04:04 »
Phil Hay
@PhilHay_
With @David_Ornstein,  - @TheAthleticUK understands that Leeds United have agreed a deal with Bayern Munich for Michael Cuisance.

Leeds United have reached an agreement with Bayern Munich for midfielder Michael Cuisance, David Ornstein and Phil Hay can reveal.

The 21-year old French playmaker cost Bayern £9 million when he joined from Monchengladbach last year but is now poised to move to the Premier League.

What are the numbers behind the deal?
The signing of Cuisance will cost Leeds around £20m, taking their summer spending towards the £80m mark. The fee represents a profit of £10m for Bayern after his move from Borussia Monchengladbach last year.

It’s possible that the final deal will include a large buy-back clause, meaning Bayern could retain an interest in Cuisance as he develops in England. That was one option under discussion.

The decision to sell him doesn’t change the fact that Bayern see Cuisance as a midfielder with plenty of talent.

Mer her
https://theathletic.com/news/leeds-transfer-michael-cuisance-bayern-munich/imocxUJ9zB7t
« Siste redigering: September 29, 2020, 21:07:06 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3594 på: September 29, 2020, 21:11:35 »

It’s possible that the final deal will include a large buy-back clause, meaning Bayern could retain an interest in Cuisance as he develops in England. That was one option under discussion.


...alle lurer må på hva denne 'buy back clause' betyr - ingen svar så langt,...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3595 på: September 29, 2020, 21:16:03 »

It’s possible that the final deal will include a large buy-back clause, meaning Bayern could retain an interest in Cuisance as he develops in England. That was one option under discussion.


...alle lurer må på hva denne 'buy back clause' betyr - ingen svar så langt,...

Høyst uubekreftet though:
60m buy back clause apparently
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3596 på: September 29, 2020, 21:23:25 »
Leeds United
@LUFC
 Good luck to Bryce Hosannah who has today joined League Two side Bradford City on a season-long loan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3597 på: September 29, 2020, 21:53:26 »
Altså, når jeg ser denne Youtube gallaen av Cuisance, så skjønner jeg ikke annet enn at dette må være en særs god erstatning for de Paul.  Etter det jeg ser så har fyren den samme "driven" og energien i spillet sitt, venstrebeint, gjør gode retur løp og er duell- og tacklingssterk. Er kreativ fremover, bruker ofte yttersia av venstra, godt overblikk og viser en god skuddfot i klippet som ligger ute av ham (welcome to Leeds-klippet). Han er yngre enn de Paul. Det er også et pluss, men dersom BM får med en buy-back klausul så er den forbannet ergerlig dersom Bielsa gjør gull av denne unggutten.....vel, vi får se da.

Men, dette vil styrke midtbanen vår, han vil gå rett inn på laget tenker jeg. Så lenge Pablo er skadet og ikke står 90 min uansett så vil denne Cuisance være et særs godt tilskudd mener jeg (etter det lille jeg har sett). Gutten har spilt på alle aldersbestemte landslag for Frankrike, han fikk også CL medaljen med Bayern iår.  Denne gutten er velkommen i min fotballbok (Leeds) ihvertfall....
MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3598 på: September 29, 2020, 21:58:03 »
Altså, når jeg ser denne Youtube gallaen av Cuisance, så skjønner jeg ikke annet enn at dette må være en særs god erstatning for de Paul.  Etter det jeg ser så har fyren den samme "driven" og energien i spillet sitt, venstrebeint, gjør gode retur løp og er duell- og tacklingssterk. Er kreativ fremover, bruker ofte yttersia av venstra, godt overblikk og viser en god skuddfot i klippet som ligger ute av ham (welcome to Leeds-klippet). Han er yngre enn de Paul. Det er også et pluss, men dersom BM får med en buy-back klausul så er den forbannet ergerlig dersom Bielsa gjør gull av denne unggutten.....vel, vi får se da.

Men, dette vil styrke midtbanen vår, han vil gå rett inn på laget tenker jeg. Så lenge Pablo er skadet og ikke står 90 min uansett så vil denne Cuisance være et særs godt tilskudd mener jeg (etter det lille jeg har sett). Gutten har spilt på alle aldersbestemte landslag for Frankrike, han fikk også CL medaljen med Bayern iår.  Denne gutten er velkommen i min fotballbok (Leeds) ihvertfall....

https://www.youtube.com/watch?v=GOw2YnlZnRc&feature=emb_logo
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3599 på: September 29, 2020, 22:07:09 »
Denne må vi bare ta, før eller siden:

Sitat
How do we pronounce Cuisance lads?
Sh-wee-saun-ce? Sweesaunce?


Kwee-Saunce

Itte vet je...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan