Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475145 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3600 på: September 29, 2020, 22:16:07 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kjella

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3601 på: September 29, 2020, 23:35:31 »
Tror dette blir veldig bra - en av Europas mest lovende midtbanespillere. Intet mindre.....! Om jeg skal trekke frem noe svakt minus synes jeg kanskje han ser litt tyngre ut i shortsen på de nyeste klippene - men det er jo kanskje også slik at han har bygd fysikk fra 18 til 21 - ikke unaturlig det..... Uansett får nok Bielsa spilleren "superfit" ila relativt kort tid. Man kan jo forøvrig bli litt stum når man ser "Take us Home II" og guttene i bar overkropp til innveieng/måling fettprosent - skjønner at det er veldig fokus på ekstremt lav fettprosent....som gir resultater ja...

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3602 på: September 30, 2020, 09:15:33 »
Tror dette blir veldig bra - en av Europas mest lovende midtbanespillere. Intet mindre.....! Om jeg skal trekke frem noe svakt minus synes jeg kanskje han ser litt tyngre ut i shortsen på de nyeste klippene - men det er jo kanskje også slik at han har bygd fysikk fra 18 til 21 - ikke unaturlig det..... Uansett får nok Bielsa spilleren "superfit" ila relativt kort tid. Man kan jo forøvrig bli litt stum når man ser "Take us Home II" og guttene i bar overkropp til innveieng/måling fettprosent - skjønner at det er veldig fokus på ekstremt lav fettprosent....som gir resultater ja...
Grøsser litt når jeg leste dette med tung i shortsen. Denne overgangen har flere likhetstrekk med JKA.  Håper håper håper at jeg bare blir lurt av min egen forsvars mekanisme som Leeds supporter.

Håper virkelig også Orta & co har lært av JKA misæren. Vi har ikke råd til en sånn til.
Det er ikke nødvendigvis noe pluss at en fransktalende spiller kommer fra en storklubb og har lite matchtrening når han ydmykt skal innordne seg «som liten fotsoldat» med rigide regler og treningsregime under Bielsa.
Det er fare for kultursjokk, skader og hengegeip.

Litt gambling frykter men for alt jeg vet kanskje de har gjordt enda grundigere research denne gangen og at han blir en av grunnpilarene vår i mange år fremover.
Håper det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3603 på: September 30, 2020, 09:21:23 »
Tror dette blir veldig bra - en av Europas mest lovende midtbanespillere. Intet mindre.....! Om jeg skal trekke frem noe svakt minus synes jeg kanskje han ser litt tyngre ut i shortsen på de nyeste klippene - men det er jo kanskje også slik at han har bygd fysikk fra 18 til 21 - ikke unaturlig det..... Uansett får nok Bielsa spilleren "superfit" ila relativt kort tid. Man kan jo forøvrig bli litt stum når man ser "Take us Home II" og guttene i bar overkropp til innveieng/måling fettprosent - skjønner at det er veldig fokus på ekstremt lav fettprosent....som gir resultater ja...
Grøsser litt når jeg leste dette med tung i shortsen. Denne overgangen har flere likhetstrekk med JKA.  Håper håper håper at jeg bare blir lurt av min egen forsvars mekanisme som Leeds supporter.

Håper virkelig også Orta & co har lært av JKA misæren. Vi har ikke råd til en sånn til.
Det er ikke nødvendigvis noe pluss at en fransktalende spiller kommer fra en storklubb og har lite matchtrening når han ydmykt skal innordne seg «som liten fotsoldat» med rigide regler og treningsregime under Bielsa.
Det er fare for kultursjokk, skader og hengegeip.

Litt gambling frykter men for alt jeg vet kanskje de har gjordt enda grundigere research denne gangen og at han blir en av grunnpilarene vår i mange år fremover.
Håper det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bayern er ikke akkurat kjente for å være et lag av late spillere. Bayern spiller en fotball med et vanvittig høyt press og tempo og er på et langt høyere nivå enn det Leeds er på for øyeblikket.
Tror nok derfor at han vil tilpasse seg tempoet og pressarbeidet i Leeds på en ganske fin måte.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3604 på: September 30, 2020, 09:40:28 »
Denne må vi bare ta, før eller siden:

Sitat
How do we pronounce Cuisance lads?
Sh-wee-saun-ce? Sweesaunce?


Kwee-Saunce

Itte vet je...
Ki-saans, tror jeg. Men jeg hadde ikke fransk i videregående.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3605 på: September 30, 2020, 09:41:41 »
Tror dette blir veldig bra - en av Europas mest lovende midtbanespillere. Intet mindre.....! Om jeg skal trekke frem noe svakt minus synes jeg kanskje han ser litt tyngre ut i shortsen på de nyeste klippene - men det er jo kanskje også slik at han har bygd fysikk fra 18 til 21 - ikke unaturlig det..... Uansett får nok Bielsa spilleren "superfit" ila relativt kort tid. Man kan jo forøvrig bli litt stum når man ser "Take us Home II" og guttene i bar overkropp til innveieng/måling fettprosent - skjønner at det er veldig fokus på ekstremt lav fettprosent....som gir resultater ja...
Grøsser litt når jeg leste dette med tung i shortsen. Denne overgangen har flere likhetstrekk med JKA.  Håper håper håper at jeg bare blir lurt av min egen forsvars mekanisme som Leeds supporter.

Håper virkelig også Orta & co har lært av JKA misæren. Vi har ikke råd til en sånn til.
Det er ikke nødvendigvis noe pluss at en fransktalende spiller kommer fra en storklubb og har lite matchtrening når han ydmykt skal innordne seg «som liten fotsoldat» med rigide regler og treningsregime under Bielsa.
Det er fare for kultursjokk, skader og hengegeip.

Litt gambling frykter men for alt jeg vet kanskje de har gjordt enda grundigere research denne gangen og at han blir en av grunnpilarene vår i mange år fremover.
Håper det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bayern er ikke akkurat kjente for å være et lag av late spillere. Bayern spiller en fotball med et vanvittig høyt press og tempo og er på et langt høyere nivå enn det Leeds er på for øyeblikket.
Tror nok derfor at han vil tilpasse seg tempoet og pressarbeidet i Leeds på en ganske fin måte.

Så er det jo spørsmål om hvor mye av dette denne Franskmannen drar med seg med kun 3 Bundesliga kamper fra start i forrige sesong. Fort gjordt å la seg villede av klubben spilleren kommer i fra hvis han ikke har vært involvert i noen større grad.
Lewis Baker og Kiko faller vel og inn under den kategorien.

Men la oss for all del håpe jeg tar skammelig feil og frykten min er ubegrunnet.

Gi han tid og sørg for at han trives både på og utenfor treningsfeltet så blir det sikkert knall.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3606 på: September 30, 2020, 10:11:48 »
Den tyske avisa Bild bekrefter at overgangen til Cuisance er nesten i mål i dag, oversatt av denne:
https://www.bild.de/sport/fussball/fussball/bayern-muenchen-cuisance-zum-medizincheck-in-leeds-73170678.bild.html

The transfer of Michael Cuisance (21) to Leeds United is on the home stretch. After Bayern gave the French their approval, he should already take the medical check in England today.

Cuisance (contract until 2024) has been playing for the triple winner since 2019 and struggled for a long time last season. Only towards the end of the season did Hansi Flick use him more often. The Premier League climber should pay around 20 million euros transfer fee for the French.

Although the FC Bayern squad is very thin after several departures, Flick and those responsible let Cuisance go - after one season the doubts whether the difficult character can integrate into the Bayern team are too big.

For Leeds United, the Bayern player would be the second newcomer from the Bundesliga after national player Robin Koch (24).
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Cherry

 

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3608 på: September 30, 2020, 12:45:17 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Michaël Cuisance joins Leeds on a permanent deal. Medicals completed, contract signed until June 2025, turned down a bid from another EPL club. ⚪️ #LUFC
Pride of Yorkshire

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3609 på: September 30, 2020, 13:20:55 »
Denne må vi bare ta, før eller siden:

Sitat
How do we pronounce Cuisance lads?
Sh-wee-saun-ce? Sweesaunce?


Kwee-Saunce

Itte vet je...
Ki-saans, tror jeg. Men jeg hadde ikke fransk i videregående.
Satser på Kui-saans
MOT

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3610 på: September 30, 2020, 13:25:02 »
Denne må vi bare ta, før eller siden:

Sitat
How do we pronounce Cuisance lads?
Sh-wee-saun-ce? Sweesaunce?


Kwee-Saunce

Itte vet je...
Ki-saans, tror jeg. Men jeg hadde ikke fransk i videregående.
Satser på Kui-saans
Eller slik: https://youtu.be/CYK6Xz1KIRQ

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3611 på: September 30, 2020, 15:49:15 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Michaël Cuisance joins Leeds on a permanent deal. Medicals completed, contract signed until June 2025, turned down a bid from another EPL club. ⚪️ #LUFC
Det som er litt synd er at vi aldri får vite hvordan Rodrigo de Paul hadde gjort det i klubben vår.
MOT

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3612 på: September 30, 2020, 19:21:45 »
Nicolò Schira
@NicoSchira
#Leeds are in advanced talks for Todd #Cantwell. Offered €18M to #Norwich. The midfielder has agreed personal terms with #LUFC. #transfers

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3613 på: September 30, 2020, 19:28:51 »
Nicolò Schira
@NicoSchira
#Leeds are in advanced talks for Todd #Cantwell. Offered €18M to #Norwich. The midfielder has agreed personal terms with #LUFC. #transfers

Det litt morsomme her er jo at en engelsk klubb tilbyr en annen engelsk klubb en overgangsssum i Euro :o :o :o

Men nå har denne karen relativt mange følgere da...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3614 på: September 30, 2020, 19:35:51 »
Nicolò Schira
@NicoSchira
#Leeds are in advanced talks for Todd #Cantwell. Offered €18M to #Norwich. The midfielder has agreed personal terms with #LUFC. #transfers

Todd Cantwell i tillegg til Cuisance? Neppe.

En utpreget kantspiller har jeg tro at man vil forsøke å hente.
Daniel James på lån ut sesongen er noe som nok ville passet bra med Bielsa's bestillingsliste. Men da bør det være en låneavtale som inneholder en opsjon på kjøp neste sommer.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3615 på: September 30, 2020, 20:06:32 »
Nicolò Schira
@NicoSchira
#Leeds are in advanced talks for Todd #Cantwell. Offered €18M to #Norwich. The midfielder has agreed personal terms with #LUFC. #transfers

Shira fortsetter:
Nicolò Schira
@NicoSchira

Done deal! Michaël #Cuisance to #Leeds from #BayernMünich for €20M. 4-year contract. Bayern will have a buy-back clause in the next 24 months. Medicals already done. #LUFC

Noen harde fakta her (om de stemmer), 4 årskontrakt (Romano i dag skrev 5 år...) og buy-back clause de første to...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

PetterH

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3616 på: September 30, 2020, 20:43:58 »
Nicolò Schira
@NicoSchira
#Leeds are in advanced talks for Todd #Cantwell. Offered €18M to #Norwich. The midfielder has agreed personal terms with #LUFC. #transfers

Kjenner selv lite til denne spilleren , men inntrykket fra Norwich fansen rundt om, virker ikke så overbevisende da
Ganske så samstemte på at han hverken har produsert eller värt god på en lang stund ?
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3617 på: September 30, 2020, 20:46:12 »

Premier league ITK
@ITK_PL
Cantwell.

Finley
@Fin_LeedsUtd
 · 15m
Svar til @ITK_PL
Who are Leeds’ options for a winger?

Bastant fra han fyren her også som har 40k følgere..

Barba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3618 på: September 30, 2020, 20:56:22 »
Nicolò Schira
@NicoSchira
#Leeds are in advanced talks for Todd #Cantwell. Offered €18M to #Norwich. The midfielder has agreed personal terms with #LUFC. #transfers

Shira fortsetter:
Nicolò Schira
@NicoSchira

Done deal! Michaël #Cuisance to #Leeds from #BayernMünich for €20M. 4-year contract. Bayern will have a buy-back clause in the next 24 months. Medicals already done. #LUFC

Noen harde fakta her (om de stemmer), 4 årskontrakt (Romano i dag skrev 5 år...) og buy-back clause de første to...

Og dersom buy back dealen skal utløses må vi holde hodet klart. Hvem utløser denne. Jo, Bayern München. Hvem vil de ønske å kjøpe tilbake? BM er et så godt lag at om det skulle bli aktuelt, så må Leeds ha massiv suksess (de kjøper bare toppspillere), og Cuisance være sentral i suksessen. Altså minst Champions League tenker jeg. Vinn vinn kaller jeg slikt.
Barba - MOT

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3619 på: September 30, 2020, 21:47:40 »
President #Cagliari (Tommaso #Giulini): “#Leeds are really interested in two our players: Cholito #Simeone and #Nandez, but they are not transferable”. #transfers #LUFC
Pride of Yorkshire

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3620 på: September 30, 2020, 21:50:35 »
President #Cagliari (Tommaso #Giulini): “#Leeds are really interested in two our players: Cholito #Simeone and #Nandez, but they are not transferable”. #transfers #LUFC

Hadde vi kjøpt Nahitan Nandez hadde det vært eneste måten å erstatte "skuffelsen" over at De Paul ser ut til å ryke....

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3621 på: September 30, 2020, 22:38:32 »
Fra en til å stole på fra Waccoe:

Apparently its between Cantwell, buendia, James and Gray. But Norwich are now digging their heels in. But word seems to be we are definitely going to bring another body in after this french lad.

Buendia spennende, men scorer ikke mål og er ingen ving. Men en sårt tiltrengt 10-er. Men nå som vi får inn denne franskmannen så trengs kanskje ikke enda en offansiv midtbanespiller...?

James hadde nok en svart dag for Man U, men Bielsa klarer nok å forløse postensialet. Men er ikke så gira på ham kjenner jeg. Gray kan være spennende. Cantwell kjenner jeg ikke til.

Hadde aller helst sett Kent inn portene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3622 på: September 30, 2020, 22:51:59 »
På Transfermarkt står Buendia oppført som høyreving, men at han også kan bekle 10-er rollen og venstreving. Han scoret også 8 mål i Championship året Norwich rykket opp. Av de listet opp i forrige innlegg går jeg for denne karen. Relativt ung også (fyller 24 i desember) og kan formes bra av Bielsa. Men koster jo fort 15-20 milloner pund. Har vi råd til enda en slik signering?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3623 på: September 30, 2020, 22:55:52 »
På Transfermarkt står Buendia oppført som høyreving, men at han også kan bekle 10-er rollen og venstreving. Han scoret også 8 mål i Championship året Norwich rykket opp. Av de listet opp i forrige innlegg går jeg for denne karen. Relativt ung også (fyller 24 i desember) og kan formes bra av Bielsa. Men koster jo fort 15-20 milloner pund. Har vi råd til enda en slik signering?
Husk også at han var nærme å signe for oss da han gikk til Norwich (husker ikke detaljene)

Orta’s Buendia Check list

 

Argentinian ✅

proved his class in championship ✅

a season under his belt in prem ✅

can produce something out of nothing ✅

still only 23 Potential to develop under Bielsa is high ✅

versatile ✅
Pablo’s successor ??

Bring Buendia home we should have never let him sign for Norwich.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3624 på: September 30, 2020, 22:59:06 »
På Transfermarkt står Buendia oppført som høyreving, men at han også kan bekle 10-er rollen og venstreving. Han scoret også 8 mål i Championship året Norwich rykket opp. Av de listet opp i forrige innlegg går jeg for denne karen. Relativt ung også (fyller 24 i desember) og kan formes bra av Bielsa. Men koster jo fort 15-20 milloner pund. Har vi råd til enda en slik signering?

auren
Hvor rask er Buendia? Kan han operere på ving, så vet vi også hva Pablo er i stand til på gode dager fra sin kantposisjon. Litt rart at det er helt tyst om en venstreback også? Barry Douglas kan fort forsvinne ut portene. Regner med Bielsa mener Alioski er den foretrukne backup på vb.

Ryktes stadig om at Kiko forsvinner på tampen. Da er vel Angus Gunn linet om som erstatter. Spennende dager i vente.
Pride of Yorkshire

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3625 på: September 30, 2020, 23:08:25 »
Fra en til å stole på fra Waccoe:

Apparently its between Cantwell, buendia, James and Gray. But Norwich are now digging their heels in. But word seems to be we are definitely going to bring another body in after this french lad.

Buendia spennende, men scorer ikke mål og er ingen ving. Men en sårt tiltrengt 10-er. Men nå som vi får inn denne franskmannen så trengs kanskje ikke enda en offansiv midtbanespiller...?

James hadde nok en svart dag for Man U, men Bielsa klarer nok å forløse postensialet. Men er ikke så gira på ham kjenner jeg. Gray kan være spennende. Cantwell kjenner jeg ikke til.

Hadde aller helst sett Kent inn portene.

auren

Cantwell - u21 England- 6 mål og 3 assist  for Norwich i PL i fjor. Et fullstendig ræva Norwich!  Venstreving i drøye 25 av 36 kamper, de 11 andre både høyreving og 10'er.

Anvendlig spiller. I min bok vesentlig bedre enn Roberts og mye mer stabil i prestasjoner og på skadefronten. Høyrebeint.

Både Buendia og Gray hadde kamper i PL i fjor på begge vinger og i midten. Buendia soleklart bedre enn Gray. Tror Buendia hadde vært knall!

 James er kun ving. Tror det kunne vært en smart signering. De andre vi er linket til er litt like dem vi har på vingen fra før...James har fart i bøtter og lass..litt skolering av Bielsa så kan han fort være et bra supplement til Harrison og Costa når vi trenger noe annet på vingen

Så litt usikker på hvem jeg vil ha av disse. Vet at jeg ikke håper Gray kommer. Kent ryktet er vel heller ikke helt dødt.

 Fornøyd om en av Buendia, James, Cantwell eller Kent kommer. Rimelig sikker på at alle vil skyve Roberts og Poveda ut av lag og benk. Bedrer bredden og gir oss mer konkurranse om plassene og mer tyngde på benken






« Siste redigering: September 30, 2020, 23:24:54 av Eriksen55 »

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3626 på: September 30, 2020, 23:09:06 »
Fra en til å stole på fra Waccoe:

Apparently its between Cantwell, buendia, James and Gray. But Norwich are now digging their heels in. But word seems to be we are definitely going to bring another body in after this french lad.

Buendia spennende, men scorer ikke mål og er ingen ving. Men en sårt tiltrengt 10-er. Men nå som vi får inn denne franskmannen så trengs kanskje ikke enda en offansiv midtbanespiller...?

James hadde nok en svart dag for Man U, men Bielsa klarer nok å forløse postensialet. Men er ikke så gira på ham kjenner jeg. Gray kan være spennende. Cantwell kjenner jeg ikke til.

Hadde aller helst sett Kent inn portene.

auren

Hvis dette stemmer så er det super interessant. Buendia er i min bok noe av det beste vi kan få og ville gått direkte inn i en 10'er rolle. Ved siden av De Paul vil jeg karakterisere det som glimrende business, men ordlyden blant ITK'erne har vært at Norwich forlanger blodpris for han og derfor har det vært så stille. Med Cuisance sitt inntog i laget kan det totalt sett kanskje være bedre med Cantwell som er en mellomting av en 10'er og en ving som ofte trekker ut på kantene. Dette er uansett unge spillere som har levert i PL i tillegg har de alderen på sin side. Av det jeg har sett av Norwich tidligere er disse to de desidert mest interessante spillerne de har offensivt. James kan vi godt styre unna og Gray har jeg sett for lite av til å si noe særlig om.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3627 på: Oktober 01, 2020, 08:53:40 »
https://motleedsnews.com/news/journalist-english-midfielder-agrees-personal-terms-with-leeds/

Virker som om denne har kommet langt nå.
Meget god spiller etter det jeg så av kamper av ham i fjor. Startet forrykende og matet bl a Pukki med gode assists , samt scoret
noen herlige selv .... i ett stadig svakere Norwich utover sesongen.

Ung anvendelig spiller, god motor og virker å ha hodet på plass. Kjøp!
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3628 på: Oktober 01, 2020, 14:12:17 »
Premier league ITK
@ITK_PL
Leeds United in talks with Cagliari for midfielder Nahitan Nàndez. He would cost around £20m.

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3629 på: Oktober 01, 2020, 15:01:06 »
Fra en til å stole på fra Waccoe:

Apparently its between Cantwell, buendia, James and Gray. But Norwich are now digging their heels in. But word seems to be we are definitely going to bring another body in after this french lad.

Buendia spennende, men scorer ikke mål og er ingen ving. Men en sårt tiltrengt 10-er. Men nå som vi får inn denne franskmannen så trengs kanskje ikke enda en offansiv midtbanespiller...?

James hadde nok en svart dag for Man U, men Bielsa klarer nok å forløse postensialet. Men er ikke så gira på ham kjenner jeg. Gray kan være spennende. Cantwell kjenner jeg ikke til.

Hadde aller helst sett Kent inn portene.

auren
Enig ang Kent. Virker som han har temperament og guts.
Men har egentlig sett for lite av samtlige nevnte til ha noen kvalifisert mening.

Hadde egentlig forventet at vi skulle forsterke på venstre back selv om Dallas har gjordt det bra. Men den plassen vil vel alltid være en hemsko i ett Leeds lag?


Sent from my iPhone using Tapatalk