Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475039 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3810 på: Oktober 05, 2020, 22:12:57 »
Sam (han med videoen av de som gikk inn på stadioen) er fortsatt på plass:

Sam
@smisles98

Thumbs up from Kinnear at Elland Road, Raphinha deal all done #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3811 på: Oktober 05, 2020, 22:26:52 »
Skremmende hvis dette stemmer:

Get French Football News
@GFFN
The possible transfer of Raphinha to Leeds United is occurring against the will of the player, who was in tears on Sunday & wanted to stay for another 12 months - the Rennes dressing room were so outraged that key players complained to the president.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3812 på: Oktober 05, 2020, 22:31:34 »
Kinnear til Sky:


James Marshment
@marshyleeds

"Hopefully there's one more piece of good news this evening. We're pretty confident we can get this one over the line." - Angus Kinnear, on the prospect of Leeds signing Raphinha, on Sky Sports News.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3813 på: Oktober 05, 2020, 22:32:17 »
Skremmende hvis dette stemmer:

Get French Football News
@GFFN
The possible transfer of Raphinha to Leeds United is occurring against the will of the player, who was in tears on Sunday & wanted to stay for another 12 months - the Rennes dressing room were so outraged that key players complained to the president.


auren
Hvordan kan man bli solgt mot sin vilje? Han må jo skrive under på en avtale selv. Høres rart ut.

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3814 på: Oktober 05, 2020, 22:44:13 »
Vi kan vel hive på en tweet om overgangsrykte i managmentet også
https://twitter.com/LUFCDATA/status/1313217486477762561

Tror Orta vil si han har verdens beste jobb right now

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3815 på: Oktober 05, 2020, 22:56:05 »
Get French Football News
@GFFN
🚨 | Raphinha has signed his contract with Leeds United, completing the €17m + €6m move from Rennes, according to @MohamedTERParis.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3816 på: Oktober 05, 2020, 23:20:40 »
Skremmende hvis dette stemmer:

Get French Football News
@GFFN
The possible transfer of Raphinha to Leeds United is occurring against the will of the player, who was in tears on Sunday & wanted to stay for another 12 months - the Rennes dressing room were so outraged that key players complained to the president.


auren

Jeg nekter å tro dette er rett, men vi får vel høre mer om det i så fall.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3817 på: Oktober 05, 2020, 23:24:28 »
Raphinha imminent:

Leeds United
@LUFC
·
9m
✍️ Don't go to bed just yet... there is still work to be done #LUFC


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3818 på: Oktober 05, 2020, 23:26:30 »
Skremmende hvis dette stemmer:

Get French Football News
@GFFN
The possible transfer of Raphinha to Leeds United is occurring against the will of the player, who was in tears on Sunday & wanted to stay for another 12 months - the Rennes dressing room were so outraged that key players complained to the president.


auren

Jeg nekter å tro dette er rett, men vi får vel høre mer om det i så fall.
Det hadde vært noe. Først prøver vi oss på en kjeks. Neste mann vi prøver oss på er en drama queen.
Men.. dette høres søkt ut. 

Duncan Pub

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3819 på: Oktober 05, 2020, 23:35:55 »

Bye

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3820 på: Oktober 05, 2020, 23:46:56 »
Synd vi ikke fikk inn en mer sentralt også da
Trønder i Bergen!

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3821 på: Oktober 05, 2020, 23:48:10 »
Dette er heilt rått folkens, gratulerer med nok ein klassesignering med Raphinha; For eit overgangsvindu, for eit lag, for ein manager og for ein fantastisk oppmerksomhet og support Leeds er omgitt av!
Gratulerer til alle Leeds-supportere, det er ei herlig tid å følga The Mighty Whites!!!
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Sleivind

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3822 på: Oktober 05, 2020, 23:51:31 »
Synd vi ikke fikk inn en mer sentralt også da

Der det vi er mest sårbare slik jeg ser det. Hvis Phillips eller Klich er ute ser det litt tynt ut.

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3823 på: Oktober 05, 2020, 23:52:23 »
Spennende spiller denne Raphinha. Uten å ha sett han spille enda. Er han ment som back up på venstre kanten? 🤔 vi må vel si oss fornøyd med vinduet så langt. Se på spillere som feks Sheffield United har hentet i dette vinduet, og det en klubb som gjorde det meget godt i forrige sesong. Spennende tider i vente og gleder meg til å se vår brasilianer i aksjon. Liten Quiz før midnatt her, hvem var vår forrige brasilianer som spilte på Leeds? 😉
Alex

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3824 på: Oktober 05, 2020, 23:56:10 »
Spennende spiller denne Raphinha. Uten å ha sett han spille enda. Er han ment som back up på venstre kanten? 🤔 vi må vel si oss fornøyd med vinduet så langt. Se på spillere som feks Sheffield United har hentet i dette vinduet, og det en klubb som gjorde det meget godt i forrige sesong. Spennende tider i vente og gleder meg til å se vår brasilianer i aksjon. Liten Quiz før midnatt her, hvem var vår forrige brasilianer som spilte på Leeds? 😉

Adryan.

Høyre vingen Raphinha sender Costa ut på benken.

Ser bra ut nå. Harrison/Costa venstre og Raphinha/Poveda høyre. Nå kan Bielsa rotere  :o ;)

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3825 på: Oktober 06, 2020, 00:01:35 »
Da kan vi legge oss. Likte promovideoen av han. Så ikke ut som en mann som var spesielt lei seg. Nå har vi en drøy uke på og runde av dette fantastiske overgangsvinduet. Orta, avslutt med stil nå.

God natt! :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3826 på: Oktober 06, 2020, 00:51:22 »
Vinduet oppsummert av Andrew Haigh :)

Andrew Haigh High voltage sign
@AndrewHaigh

That’s it for the Transfer Window. My summary of the madness...

Craziest rumour: Draxler
One that got away: Gvardiol
Biggest tease: De Paul
Bargain: Koch/Meslier
Left-field: Raphinha
Future star: Greenwood
Best signing: Rodrigo
Top journo:
@PhilHay_

Worst journo: all the fakes
« Siste redigering: Oktober 06, 2020, 01:10:31 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3827 på: Oktober 06, 2020, 01:09:34 »
Gir dette vinduet terningkast fem. Hadde vi også fått Cuisance ville det blitt en sekser.

Drakt nummer åtte er ledig i Leeds. Og det er nettopp en løpssterk og pasningssikker "åtter" vi bør ha inn nå.
Finnes den rette "åtteren" i Championship? Det er spørsmålet Orta og Bielsa må finne svaret på i løpet av de neste ti dagene. 

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3828 på: Oktober 06, 2020, 01:12:11 »
Gir dette vinduet terningkast fem. Hadde vi også fått Cuisance ville det blitt en sekser.

Drakt nummer åtte er ledig i Leeds. Og det er nettopp en løpssterk og pasningssikker "åtter" vi bør ha inn nå.
Finnes den rette "åtteren" i Championship? Det er spørsmålet Orta og Bielsa må finne svaret på i løpet av de neste ti dagene.

Harry Wilson er klar innen10 dager...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3829 på: Oktober 06, 2020, 03:08:46 »
Synd vi ikke fikk inn en mer sentralt også da

Der det vi er mest sårbare slik jeg ser det. Hvis Phillips eller Klich er ute ser det litt tynt ut.
Akkurat i posisjonen til Philips har vi grei dekning.
Begge de nyinnkjøpte midtstopperne har erfaring som Defensive midtbanespillere. Både Koch og Llorente kan utfylle den rollen. Dessuten har Strujik og Forshaw prøvd seg der uten å gjøre seg bort.

Er derimot livredd for om Klich blir skadet. Han er en evighetsmaskin som er nærmest umulig å erstatte. Shackleton, eventuelt Alioski og Dallas kan vel brukes i den posisjonen. Spørs om Shack er klar for å ta det neste steget enda, og de andre kan ikke kalles rene midtbanespillere. Men Bielsa stoler på laget, og det holder for meg  ;D

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3830 på: Oktober 06, 2020, 06:53:34 »
Synd vi ikke fikk inn en mer sentralt også da

Der det vi er mest sårbare slik jeg ser det. Hvis Phillips eller Klich er ute ser det litt tynt ut.
Med Koch og Llorente, og Struijk i bakhånd, er vi godt forspent på dm, i hvert fall.

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3831 på: Oktober 06, 2020, 07:59:18 »
Gir dette vinduet terningkast fem. Hadde vi også fått Cuisance ville det blitt en sekser.

Drakt nummer åtte er ledig i Leeds. Og det er nettopp en løpssterk og pasningssikker "åtter" vi bør ha inn nå.
Finnes den rette "åtteren" i Championship? Det er spørsmålet Orta og Bielsa må finne svaret på i løpet av de neste ti dagene.

Kanskje det er å banne i kjerka her på forum, men nr 8 hos United er på utgående kontrakt til sommeren. Juan Mata er en spiller uten fiksfakseri og rett CV. Kan ikke se at United vil satse på han, hent han i Januar, tror prisen hans er dalende og en fornuftig fyr som du kan enes med betingelser.

Stut og Fjærkre

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3832 på: Oktober 06, 2020, 09:00:19 »
Gir dette vinduet terningkast fem. Hadde vi også fått Cuisance ville det blitt en sekser.

Drakt nummer åtte er ledig i Leeds. Og det er nettopp en løpssterk og pasningssikker "åtter" vi bør ha inn nå.
Finnes den rette "åtteren" i Championship? Det er spørsmålet Orta og Bielsa må finne svaret på i løpet av de neste ti dagene.

Kanskje det er å banne i kjerka her på forum, men nr 8 hos United er på utgående kontrakt til sommeren. Juan Mata er en spiller uten fiksfakseri og rett CV. Kan ikke se at United vil satse på han, hent han i Januar, tror prisen hans er dalende og en fornuftig fyr som du kan enes med betingelser.

Nummer 8 er ledig hos United, det har den vært siden Vurnon Anita reiste hjem til Nederland i 2018.

Enig i at det blir spennende og se om det kommer noe fra Championship, den neste uken. Men de må som Bielsa sier danke ut noen som allerede er i stallen, så mange kandidater er det ikke der ute.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3833 på: Oktober 06, 2020, 09:02:16 »
Gir dette vinduet terningkast fem. Hadde vi også fått Cuisance ville det blitt en sekser.

Drakt nummer åtte er ledig i Leeds. Og det er nettopp en løpssterk og pasningssikker "åtter" vi bør ha inn nå.
Finnes den rette "åtteren" i Championship? Det er spørsmålet Orta og Bielsa må finne svaret på i løpet av de neste ti dagene.

Harry Wilson er klar innen10 dager...

Spent på hvordan det skal gå til...

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3834 på: Oktober 06, 2020, 09:15:02 »
Gir dette vinduet terningkast fem. Hadde vi også fått Cuisance ville det blitt en sekser.

Drakt nummer åtte er ledig i Leeds. Og det er nettopp en løpssterk og pasningssikker "åtter" vi bør ha inn nå.
Finnes den rette "åtteren" i Championship? Det er spørsmålet Orta og Bielsa må finne svaret på i løpet av de neste ti dagene.

Helt enig. Et meget bra vindu.

Har sett litt på sentrale midtbanespillere i CC. Det er ikke flust som er gode nok. Har selvfølgeøig ikke oversikt over alle. Det finnes helt sikkert flere gode som Orta & co har oversikt over. Ikke vet jeg hvor mye penger vi har igjen å handle for heller.

Mine ubetydelige forslag/ønsker.

Lewis Cook - Ikke kopi av Klich, men kan fint spille 8er. Fortsatt stort potensiale. Leeds produkt.

Bradley Dack - Akkurat tilbake fra korsbånd skade. Blant CC beste spillere i form. 15 mål og 12 assist 18/19 sesongen. Skadet i fjor. Trengs nok litt trening. Med Izzy i bakhodet så er jeg litt skeptisk.

Will Hughes - Watford. Solid, god alle år i PL bortsett fra i fjor. Løper mye, god med ball og gode dødballer. Tror det kunne vært et scoop.

Jack Wilshere - Gratis. Kun 28 år. Skadefri nå. Visstnok bra trent og sulten. Enormt med skader, men sykt god i form. Skreddersydd i 8/10er rollen i Bielsaball. Pay as you play til neste vindu. Lite risiko. Spørsmålet er om han tåler å spille fotball. Sprsielt Bielsaball. En skadefri Wilshere i form hadde styrket de fleste lag i PL.

Swift i Reading, men han kan ikke signere for andre lag.

Skjer nok noe de neste 11 dagene. Hvis ikke er Shackleton cover. Forshaw er vel også tilbake innen en mnd. Men fungerer hofta?


Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3835 på: Oktober 06, 2020, 09:41:15 »
Gir dette vinduet terningkast fem. Hadde vi også fått Cuisance ville det blitt en sekser.

Drakt nummer åtte er ledig i Leeds. Og det er nettopp en løpssterk og pasningssikker "åtter" vi bør ha inn nå.
Finnes den rette "åtteren" i Championship? Det er spørsmålet Orta og Bielsa må finne svaret på i løpet av de neste ti dagene.

For min del er vinduet så langt mest et spørsmålstegn.

Meslier: Lover godt, men det er altfor tidlig å felle noen dom. Ellevill gambling etter mitt syn å gå løs på Premier League med en 20-åring med 10 kamper i karrieren. Snakkes etter 30 kamper i PL, da kan vi vel først se tendensene. Altfor tidlig å slå fast at dette går bra allerede nå.

Koch: Knallhard start med masse rart, men ser ut som han lander på beina og ser til nå bra ut. Men det er svært tidlig også her.

Llorente: Ingen som helst formening om hvor dette ender, sett han altfor lite.

Rodrigo: Fryktelig mot Liverpool, men vi har etter det sett veldig gode tendenser. Men han skal finne sin plass i fotballen vår. Kan bli veldig bra.

Raphina: Heller ikke her har jeg noen formening, fransk fotball er vel så der. Min kunnskap er vel null om spilleren.

Alt det unge vi kjøper er jeg veldig positiv til.

Så håper den femmeren din slår til, jeg vet foreløpig for lite. Jeg venter ennå på tieren, jeg er usikker på keeper, og jeg hadde trodd vi ville prioritere venstreback.
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3836 på: Oktober 06, 2020, 10:00:21 »
Gir dette vinduet terningkast fem. Hadde vi også fått Cuisance ville det blitt en sekser.

Drakt nummer åtte er ledig i Leeds. Og det er nettopp en løpssterk og pasningssikker "åtter" vi bør ha inn nå.
Finnes den rette "åtteren" i Championship? Det er spørsmålet Orta og Bielsa må finne svaret på i løpet av de neste ti dagene.

For min del er vinduet så langt mest et spørsmålstegn.

Meslier: Lover godt, men det er altfor tidlig å felle noen dom. Ellevill gambling etter mitt syn å gå løs på Premier League med en 20-åring med 10 kamper i karrieren. Snakkes etter 30 kamper i PL, da kan vi vel først se tendensene. Altfor tidlig å slå fast at dette går bra allerede nå.

Koch: Knallhard start med masse rart, men ser ut som han lander på beina og ser til nå bra ut. Men det er svært tidlig også her.

Llorente: Ingen som helst formening om hvor dette ender, sett han altfor lite.

Rodrigo: Fryktelig mot Liverpool, men vi har etter det sett veldig gode tendenser. Men han skal finne sin plass i fotballen vår. Kan bli veldig bra.

Raphina: Heller ikke her har jeg noen formening, fransk fotball er vel så der. Min kunnskap er vel null om spilleren.

Alt det unge vi kjøper er jeg veldig positiv til.

Så håper den femmeren din slår til, jeg vet foreløpig for lite. Jeg venter ennå på tieren, jeg er usikker på keeper, og jeg hadde trodd vi ville prioritere venstreback.

Vinduet ser veldig bra ut, men en av de viktigste posisjonene som skulle fylles var CAM / 10'er rollen og det har ikke blitt gjort. Kjenner jeg er litt lei å høre om alternative løsninger og spillere som flyttes til en posisjon de normalt sett ikke opererer i osv. Heldigvis har vi en drøy uke på oss til å gjøre noe med dette og det er et fåtall spillere som vil gjøre vinduet komplett i min bok.

1. Buendia - har vel snakket om han siden før De Paul ble nevnt. Mitt førstevalg og en naturlig 10'er som jobber hardt. Har alt som skal til for å bli en megahit i Leeds. Store spørsmålet er pris. Ordlyden blant ITK'erne har vært at han har blitt blodpriset av Norwich derav svært lite aktivitet rundt han.

2. Benrahma - Fantastisk spiller på sitte beste, utvilsom potensiale til å ta Pablo-rollen med storm. Et spørsmål rundt arbeidskapasistet, moral og hvordan han er i garderoben. Tar for mye plass?

3. Cantwell - Kanskje den meste realistiske, en mellomting av en 10'er og ving. Masse potensiale, allerede levert i PL. Kan se for meg at han slår ut i full blomst under Bielsa. Vil bort fra Norwich som kan gjøre at det blir lettere og møtes merkantilt.

Hederlig mention - David Brooks. Var snakk om interresse tidlig i vinduet, men ikke hørt så mye etter det. Priset til månen av Bournemouth og er vel best på vingen selv om han sikkert mestrer en mer sentral rolle også. Fantastisk spiller på sitt beste.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3837 på: Oktober 06, 2020, 10:13:44 »
Gir dette vinduet terningkast fem. Hadde vi også fått Cuisance ville det blitt en sekser.

Drakt nummer åtte er ledig i Leeds. Og det er nettopp en løpssterk og pasningssikker "åtter" vi bør ha inn nå.
Finnes den rette "åtteren" i Championship? Det er spørsmålet Orta og Bielsa må finne svaret på i løpet av de neste ti dagene.

For min del er vinduet så langt mest et spørsmålstegn.

Meslier: Lover godt, men det er altfor tidlig å felle noen dom. Ellevill gambling etter mitt syn å gå løs på Premier League med en 20-åring med 10 kamper i karrieren. Snakkes etter 30 kamper i PL, da kan vi vel først se tendensene. Altfor tidlig å slå fast at dette går bra allerede nå.

Koch: Knallhard start med masse rart, men ser ut som han lander på beina og ser til nå bra ut. Men det er svært tidlig også her.

Llorente: Ingen som helst formening om hvor dette ender, sett han altfor lite.

Rodrigo: Fryktelig mot Liverpool, men vi har etter det sett veldig gode tendenser. Men han skal finne sin plass i fotballen vår. Kan bli veldig bra.

Raphina: Heller ikke her har jeg noen formening, fransk fotball er vel så der. Min kunnskap er vel null om spilleren.

Alt det unge vi kjøper er jeg veldig positiv til.

Så håper den femmeren din slår til, jeg vet foreløpig for lite. Jeg venter ennå på tieren, jeg er usikker på keeper, og jeg hadde trodd vi ville prioritere venstreback.
Veldig enig i det du skriver. Vi har Kiko i bakhånd, har i alle fall rutine, men gjør jo mye annet sprell.. Koch virker bedre og bedre, er ikke uten grunn til at han er i Tyskland-stallen. Rodrigo synes jeg gjorde en meget sterk kamp mot City, og også han har hatt en progresjon ift debut. Har tro på at begge disse spillerne blir bærebjelker i laget. Raphina og Llorente vet jeg ingenting om. Savner som deg en 10'er, da jeg frykter at Pablos bidrag blir minimalt i år. Hadde håpet på en av Eze, Benrahma, De Paul, Buendia. Antar at Dallas blir foretrukket mye på backen, da Bielsa fort vekk svitsjer formasjon og drar Dallas inn sentralt i midten. Hadde også et håp om en rendyrket spiss, pga en skadeutsatt Bamford, men antar han evt skyver frem Rodrigo eller Roberts. Veldig spent på Raphina, virker som han har fart og teknikk og rimelig målfarlig. Ellers er jeg spent på om noen av Gelhardt, Greenwood, Summerville eller andre kan ta steget opp, virker veldig lovende i det jeg har sett av U23:)

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3838 på: Oktober 06, 2020, 10:46:13 »
Gir dette vinduet terningkast fem. Hadde vi også fått Cuisance ville det blitt en sekser.

Drakt nummer åtte er ledig i Leeds. Og det er nettopp en løpssterk og pasningssikker "åtter" vi bør ha inn nå.
Finnes den rette "åtteren" i Championship? Det er spørsmålet Orta og Bielsa må finne svaret på i løpet av de neste ti dagene.

For min del er vinduet så langt mest et spørsmålstegn.

Meslier: Lover godt, men det er altfor tidlig å felle noen dom. Ellevill gambling etter mitt syn å gå løs på Premier League med en 20-åring med 10 kamper i karrieren. Snakkes etter 30 kamper i PL, da kan vi vel først se tendensene. Altfor tidlig å slå fast at dette går bra allerede nå.

Koch: Knallhard start med masse rart, men ser ut som han lander på beina og ser til nå bra ut. Men det er svært tidlig også her.

Llorente: Ingen som helst formening om hvor dette ender, sett han altfor lite.

Rodrigo: Fryktelig mot Liverpool, men vi har etter det sett veldig gode tendenser. Men han skal finne sin plass i fotballen vår. Kan bli veldig bra.

Raphina: Heller ikke her har jeg noen formening, fransk fotball er vel så der. Min kunnskap er vel null om spilleren.

Alt det unge vi kjøper er jeg veldig positiv til.

Så håper den femmeren din slår til, jeg vet foreløpig for lite. Jeg venter ennå på tieren, jeg er usikker på keeper, og jeg hadde trodd vi ville prioritere venstreback.

Klart det er tidlig å felle en dom. Men å hente 2 Spanske og 1 Tysk landslagsspiller er bra for en nyopprykket klubb. Faktisk helt fantastisk!
Om det viser seg at dem ikke fungerer så er det fiasko og mye penger tapt. Men vanskelig å beskylde Orta & co for dårlig vindu  om så skulle skje. Her har nok Bielsa fått det som han vil og vi har hentet på øverste hylle. Men aldri noen garanti for at en spiller blir suksess.

Enig i at vi fortsatt mangler den krative 10'ern. Men syntes Rodrigo ser ut til å kunne fylle den rollen. Men da er vi avhengige av at Bamford fortsetter å levere.. Vi har også Pablo. Roberts har jeg gitt opp. Så litt tynt, håper vi får se en 8/10er innen kort tid.

Ikke bekymret for venstrebacken. Dallas og Leif fikser det. Ja, Dallas slet med Salah..men hvem gjør ikke det? Han var en av flere med glipp mot Fulham. Sånn skjer. Men han var av banens beste både mot Sheff utd og City. Han tok lurven av Mahrez..ikke mange klarer det.

Meslier startet bra. Vil garantert tabbe seg ut noen ganger. Akkurat som alle andre keepere. Utvilsomt PL nivået inne og vil bli bedre. Liker at klubben tør å satse på han. Så for etterpåklokskapsgjengen evt sage keeper og klubb i ettertid  ;)

Stor tro på det som har skjedd i sommer. Veldig mange spennende inn på u23/18 også.  De neste 11 dagene kan få terningen til å vippe opp til en sekser om en sentralmidt kommer inn. Terningkast 7 om Roberts går ut og Cantwell kommer inn  ;D ;) :D

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #3839 på: Oktober 06, 2020, 11:00:07 »
Mye snakk om manglende 8'ere og 10'ere. Men tror Bielsa vurderer Dallas som bedre enn de fleste i de rollene hvis skadene kommer. Dallas ble jo flyttet opp til midtbanen i Citykampen og det gikk jo veldig bra.

Tipper Dallas er backup for Klich og så får Pablo, Rodrigo og Roberts kjempe om 10'er rollen.
MOT