Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475267 ganger)

0 medlemmer og 11 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4020 på: Januar 31, 2021, 23:15:22 »
Phil Hay
@PhilHay_

Hearing from Spain that Castellon were hoping to tempt Pablo Hernandez back there this month but it won’t happen. Leeds not willing to lose him. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4021 på: Februar 01, 2021, 00:00:40 »
Tidligere linkede De Paul het i dag..matchvinner på straffe og rødt kort.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4022 på: Februar 01, 2021, 11:03:33 »
Hay om Leeds' Deadline Day:
A fairly quiet deadline day ahead of Leeds. Only outgoing moves expected. Interest in Olly Casey still (including MK Dons). Also offers afoot for Jay-Roy Grot and Rafa Mujica.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4023 på: Februar 01, 2021, 11:23:01 »
Også Conor Shaughnessy (ja har er fremdeles Leeds-spiller) ryktes på vei bort. Rochdale er angivelig neste stopp i unge Conors karrierevei. Shaughnessy fikk 15 kamper for Leeds, men etter Bielsas inntreden har det blitt smått med muligheter. Jeg ønsker Shaughnessy lykke til videre i karrieren :).

https://www.fansnetwork.co.uk/football/rochdale/news/54095/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4024 på: Februar 01, 2021, 14:42:45 »
Hay om Leeds' Deadline Day:
A fairly quiet deadline day ahead of Leeds. Only outgoing moves expected. Interest in Olly Casey still (including MK Dons). Also offers afoot for Jay-Roy Grot and Rafa Mujica.
Mujica gått på lån

Lufcyouth
@leedsutdacademy

Good luck to Rafa Mujica who has joined Las Palmas on loan until the end of the season! Mujica joined Leeds in 2019 from Barcelona but is yet to make a senior appearance for the whites
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4025 på: Februar 01, 2021, 17:02:19 »
Vet jeg ikke burde men....

Andy Brassell (huge European football expert) has just said on Talk Sport that he thinks it's inevitable that De Paul will sign for Leeds. Now i can't concentrate on my work.



https://twitter.com/mr_tasker/status/1356245627794022400?s=21

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4026 på: Februar 01, 2021, 17:20:36 »
Vet jeg ikke burde men....

Andy Brassell (huge European football expert) has just said on Talk Sport that he thinks it's inevitable that De Paul will sign for Leeds. Now i can't concentrate on my work.



https://twitter.com/mr_tasker/status/1356245627794022400?s=21
Hæ? Liverpool var jo på an! Dette var dårlig gjort av deg.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4027 på: Februar 01, 2021, 18:27:12 »
Adam Pope
@apopey

Leeds United striker Jay-Roy Grot joins German side VfL Osnabruck in a permanent transfer.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4028 på: Februar 03, 2021, 09:15:40 »
Leeds handlet som kjent ikke i januar. Endelig et januarvindu som gikk som jeg ønsket. Til sommeren, derimot, skal det handles skal vi tro Phil Hay. Det er Brests venstreback Romain Perraud det er snakk om. Vel, vi får se til sommeren, Phil.

https://www.givemesport.com/1645944-phil-hay-reveals-the-man-bielsa-wants-this-summer
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4029 på: Februar 03, 2021, 09:38:35 »
Leeds handlet som kjent ikke i januar. Endelig et januarvindu som gikk som jeg ønsket. Til sommeren, derimot, skal det handles skal vi tro Phil Hay. Det er Brests venstreback Romain Perraud det er snakk om. Vel, vi får se til sommeren, Phil.

https://www.givemesport.com/1645944-phil-hay-reveals-the-man-bielsa-wants-this-summer

Det som slår meg er at jeg har vanskelig for å tro at Bielsa avlører hvilke spillere han ønsker om et halvt år.. En ting er at han kommer ut med det til hvem som helst, som jeg tror er lite sannsynlig, men også at det ville vært dårlig kjøpspolitikk å avsløre hvem du er interessert i. Men det er jo noe å skrive om da, og fans elsker jo å tro på rykter.
Marching On! 4276

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4030 på: Februar 03, 2021, 14:31:50 »
Leeds handlet som kjent ikke i januar. Endelig et januarvindu som gikk som jeg ønsket. Til sommeren, derimot, skal det handles skal vi tro Phil Hay. Det er Brests venstreback Romain Perraud det er snakk om. Vel, vi får se til sommeren, Phil.

https://www.givemesport.com/1645944-phil-hay-reveals-the-man-bielsa-wants-this-summer

Det som slår meg er at jeg har vanskelig for å tro at Bielsa avlører hvilke spillere han ønsker om et halvt år.. En ting er at han kommer ut med det til hvem som helst, som jeg tror er lite sannsynlig, men også at det ville vært dårlig kjøpspolitikk å avsløre hvem du er interessert i. Men det er jo noe å skrive om da, og fans elsker jo å tro på rykter.

Jeg er spent på om Marcelo finner inspirasjon og glød til ENNÅ en sesong ....det virker som hver eneste kamp tærer voldsomt på når man ser han på sidelinjen vandrende med tomt blikk (selv om jeg vet det foregår ting på høytrykk som i hjernen til Magnus Carlsen.......dog retningsbestemt på fortball!) - og han begynner å komme i "voksen alder" ift helse!
 

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4031 på: Februar 03, 2021, 15:20:52 »
Leeds handlet som kjent ikke i januar. Endelig et januarvindu som gikk som jeg ønsket. Til sommeren, derimot, skal det handles skal vi tro Phil Hay. Det er Brests venstreback Romain Perraud det er snakk om. Vel, vi får se til sommeren, Phil.

https://www.givemesport.com/1645944-phil-hay-reveals-the-man-bielsa-wants-this-summer

Det som slår meg er at jeg har vanskelig for å tro at Bielsa avlører hvilke spillere han ønsker om et halvt år.. En ting er at han kommer ut med det til hvem som helst, som jeg tror er lite sannsynlig, men også at det ville vært dårlig kjøpspolitikk å avsløre hvem du er interessert i. Men det er jo noe å skrive om da, og fans elsker jo å tro på rykter.

Jeg er spent på om Marcelo finner inspirasjon og glød til ENNÅ en sesong ....det virker som hver eneste kamp tærer voldsomt på når man ser han på sidelinjen vandrende med tomt blikk (selv om jeg vet det foregår ting på høytrykk som i hjernen til Magnus Carlsen.......dog retningsbestemt på fortball!) - og han begynner å komme i "voksen alder" ift helse!
Han er m.a.o lik oss som vandrer rundt i stua og utfører de samme gestikuleringer og utbrudd, utslitt og ubalanse etter match, søker til forumet for å finne likesinnede og sjelefred. Marchin In Together, Bielsa & us

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4032 på: Februar 07, 2021, 20:04:31 »
Beren Cross
@BerenCross
Summer-autumn target Josko Gvardiol has spilled a few more beans on Leeds United's pursuit last year. Daily calls (some with Bielsa), videos like those Koch got and even an agreement to join before an 11th hour change. #lufc

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-marcelo-bielsa-19789574
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4033 på: Februar 07, 2021, 22:49:30 »
Nå vet jeg ikke om han er skadet men kan ikke se at han figurerer hverken på lag eller benk for RBL. Men enda ung og fremiden foran seg.
ikke gøy når han velger bort leeds men gøy og høre hvordan de går frem når de signerer spillere
Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4034 på: Februar 07, 2021, 22:51:16 »
Nå vet jeg ikke om han er skadet men kan ikke se at han figurerer hverken på lag eller benk for RBL. Men enda ung og fremiden foran seg.
ikke gøy når han velger bort leeds men gøy og høre hvordan de går frem når de signerer spillere
Han ble lånt tilbake til Dynamo Zagreb... uten at jeg har sjekket opp i spilletiden der
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4035 på: Februar 08, 2021, 01:08:59 »
Beren Cross
@BerenCross
Summer-autumn target Josko Gvardiol has spilled a few more beans on Leeds United's pursuit last year. Daily calls (some with Bielsa), videos like those Koch got and even an agreement to join before an 11th hour change. #lufc

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-marcelo-bielsa-19789574
En interessant historie i det minste. Det blir spennede og se hvor vår elskede trener blir. Han er svært sentral her skulle jeg tro.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4036 på: Februar 08, 2021, 08:52:36 »
Sitter stadig å ser en spiller jeg tror kunne passet veldig godt i Leeds-drakta, Andre Gomes hos Everton. Det lyser litt Bielsa-ball der. Trygg med ballen, spiller seg ut av vanskelige posisjoner, god oversikt.
 


raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4039 på: Februar 09, 2021, 10:34:46 »
Phil Hay publiserte en artikkel i forrige uke via The Athletic som gav litt innsikt i planene til Orta og co. Har ikke sett det nevnt her, men tittelen er hvertfall:

Leeds’ transfer plans: Targeting Perraud and seeking cover for Phillips

..og dette er nok i tråd med hva mange ønsker seg.

 Romain Perraud er visstnok en de tracker, ung, fransk venstreback(YEAH) med U-20 kamper på cv'en som spiller for Brest. Liker også veldig godt at de har sett behov for cover for Phillips. Her nevnes ingen konkrete navn dog, men personlig skulle jeg likt å se en som gir Phillips reell konkurranse. Eric Pulgar har jo blitt linket via ymse medier tidligere og kunne vært en spennende signering. Ellers nevner Hay muligheten for enda mer power inn høyere på midtbanen, som vi så sårt trenger, uten å gå på navn her også selv om vi alle sikkert tenker på De Paul :)


Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4040 på: Februar 10, 2021, 12:48:30 »
James Marshment
@marshyleeds

Leeds and Leicester reported to be chasing Milan midfielder Tommaso Pobega, who has impressed while on loan at Spezia this season. (Via Tuttosport)

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4041 på: Februar 10, 2021, 13:45:25 »
Håper virkelig vi ER etter De Paul når vinduet kommer, han ser stødig`ut!

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4042 på: Februar 11, 2021, 10:32:41 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4043 på: Februar 11, 2021, 10:34:16 »
Raphina til Liverpool?

https://www.nettavisen.no/sport/overgangsrykter

Gamle spekulasjoner.. (i alle fall fra forrige uke...)

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4044 på: Februar 11, 2021, 10:36:07 »
Raphina til Liverpool?

https://www.nettavisen.no/sport/overgangsrykter

Gamle spekulasjoner.. (i alle fall fra forrige uke...)
Silly season begynner tidlig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4045 på: Februar 18, 2021, 18:56:46 »
Leeds handlet som kjent ikke i januar. Endelig et januarvindu som gikk som jeg ønsket. Til sommeren, derimot, skal det handles skal vi tro Phil Hay. Det er Brests venstreback Romain Perraud det er snakk om. Vel, vi får se til sommeren, Phil.

https://www.givemesport.com/1645944-phil-hay-reveals-the-man-bielsa-wants-this-summer

Sakset fra Waccoe. Tydeligvis noe i disse ryktene:

Hay mentioned Perraud on his pod again. Said last year we knew what White wanted etc but had Koch set up in the background. And whilst he didn't quite say it, implied we are working on the perraud deal but you obviously can't know for sure who else will bid
 
Also seemed to be pretty cautious and what we will spend in the summer.

Just listening now, also said he wouldn’t be surprised if we signed two CM’s.

Så - venstreback (Perraud), midtbanespiller (Koopmeiners?) og nr. 10 (de Paul). I grunnen så ville disse tre signeringene være absolutt godt nok til å heve klubben enda noen hakk - øvre halvdel med snusing på Europa.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4046 på: Februar 22, 2021, 13:53:17 »
https://www.teamtalk.com/news/leeds-target-30m-ligue-1-powerhouse-kalvin-phillips-competition

Noen her som kjenner denna kar'n?
Vi er vel enige om at det trengs cover for KP på midten - og med en slik prislapp det antydes her er kanskje muligens dette en med riktig kvalitet?

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4047 på: Februar 22, 2021, 15:11:33 »
https://www.teamtalk.com/news/leeds-target-30m-ligue-1-powerhouse-kalvin-phillips-competition

Noen her som kjenner denna kar'n?
Vi er vel enige om at det trengs cover for KP på midten - og med en slik prislapp det antydes her er kanskje muligens dette en med riktig kvalitet?
Nå snakker vi,  investere i ett cover til £30 mill  :) Senegalisk eleganse på 21 år i fransk toppklubb. Definitivt ettertraktet hos alle, men vil jo også kunne spille Champ L. for Lille neste år om han blir værende.
Alternativt billigere fra potensielle nedrykkslag ville vært Harrson Reed på Fulham som jeg personlig synes er veldig bra. Sander Berge er for god for Ch.ship, også ett bra alternativ.
Og, når vi er i gang, den vi vel mest må ha cover for - er Bamford.  Håper vi klarer oss fint de siste kamper i PL, da kan vi glede oss til gøyal silly season, fulle av optimisme, forventning og kanskje travelling back again til Yorkshire

Torpe-do

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4048 på: Mars 02, 2021, 11:18:57 »
https://www.nettavisen.no/sport/overgangsrykter

De Paul-rykte til Liverpool. Argh.. håpar me landar han.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4049 på: Mars 02, 2021, 14:49:39 »
Verdens største "tjuvlag" fornekter seg ikke. Har alltid enten robba fremadstormende lag for sine beste spillere eller sneket til seg navn som andre har sporet opp for dem. På tide å få denne klubben ned i lavere divisjoner. Må starte med at ALLE spillere sier NEI til denne klubben. 60 år sammenhengende på øverste nivå neste år med et hav av titler og trofeer. Får være måte på. Forsvinn.