Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475205 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4080 på: April 14, 2021, 17:54:43 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-offered-the-chance-to-sign-real-madrid-left-footer/

£35M for en uproven tenåring? Da bør han være voldsomt god.... :o
Men vi treng en knallgod venstreback da...!

Venstreback fra Real Madrid - jeg får noen gufne vibber fra fortiden rundt akkurat det...

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4081 på: April 15, 2021, 09:06:14 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-offered-the-chance-to-sign-real-madrid-left-footer/

£35M for en uproven tenåring? Da bør han være voldsomt god.... :o
Men vi treng en knallgod venstreback da...!

Venstreback fra Real Madrid - jeg får noen gufne vibber fra fortiden rundt akkurat det...

Det skumle med kjøp fra de beste lagene i verden, er at endel spillere kan fremstå som bedre enn de isolert er. Gode medspillere gjør spillere bedre. I tillegg kan klubbnavn også sørge for større attraktivitet. Kan ikke la være å nevne Kiko Casilla. Knapt spilt fotball de siste årene før han kom til oss. Navnet var langt større enn den opplevde kvaliteten.

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4082 på: April 16, 2021, 08:49:53 »
https://tbrfootball.com/report-leeds-offered-the-chance-to-sign-real-madrid-left-footer/

£35M for en uproven tenåring? Da bør han være voldsomt god.... :o
Men vi treng en knallgod venstreback da...!

Venstreback fra Real Madrid - jeg får noen gufne vibber fra fortiden rundt akkurat det...

Det skumle med kjøp fra de beste lagene i verden, er at endel spillere kan fremstå som bedre enn de isolert er. Gode medspillere gjør spillere bedre. I tillegg kan klubbnavn også sørge for større attraktivitet. Kan ikke la være å nevne Kiko Casilla. Knapt spilt fotball de siste årene før han kom til oss. Navnet var langt større enn den opplevde kvaliteten.
Sannsynligvis også en skummel gasje kontra tilsvarende kvalitet fra en mindre klubb.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4083 på: April 17, 2021, 19:42:37 »
Jeg er ikke særlig stor fan av nordmenn i Leeds egentlig.  Det blir ofte diskutert på forumet her, og det trekkes frem den ene og andre.....folk har tidligere diskutert om Stefan Johansen og Markus Henriksen var materiale for oss (siste par sesonger) bl.a.....men man kan alltids gjøre unntak.  Sander Berge er en spiller som jeg tror ville passet oss ypperlig, fått en sentral rolle litt defensivt med Kalvin (slik som Forshaw i begynnelsen av opprykks sesongen), men jeg tror det er et skudd i mørke....

En annen favoritt jeg ønsker til Leeds fortsatt, er Rodrigo de Paul, snart 27 år, offensiv midtbanespiller med målteft ; 8 mål for Udinese iår (ca 1/4 av Udinese`s mål hittil).  Avgjorde med 2 mål idag, og et rødt kort på slutten..
https://www.youtube.com/watch?v=NIAKSKXADUA
MFLU - Miracles For Leeds United

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4084 på: April 17, 2021, 21:28:51 »
Jeg er ikke særlig stor fan av nordmenn i Leeds egentlig.  Det blir ofte diskutert på forumet her, og det trekkes frem den ene og andre.....folk har tidligere diskutert om Stefan Johansen og Markus Henriksen var materiale for oss (siste par sesonger) bl.a.....men man kan alltids gjøre unntak.  Sander Berge er en spiller som jeg tror ville passet oss ypperlig, fått en sentral rolle litt defensivt med Kalvin (slik som Forshaw i begynnelsen av opprykks sesongen), men jeg tror det er et skudd i mørke....

En annen favoritt jeg ønsker til Leeds fortsatt, er Rodrigo de Paul, snart 27 år, offensiv midtbanespiller med målteft ; 8 mål for Udinese iår (ca 1/4 av Udinese`s mål hittil).  Avgjorde med 2 mål idag, og et rødt kort på slutten..
https://www.youtube.com/watch?v=NIAKSKXADUA
De Paul


Sent from my iPhone using Tapatalk

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4085 på: April 17, 2021, 22:16:54 »
Jeg er ikke særlig stor fan av nordmenn i Leeds egentlig.  Det blir ofte diskutert på forumet her, og det trekkes frem den ene og andre.....folk har tidligere diskutert om Stefan Johansen og Markus Henriksen var materiale for oss (siste par sesonger) bl.a.....men man kan alltids gjøre unntak.  Sander Berge er en spiller som jeg tror ville passet oss ypperlig, fått en sentral rolle litt defensivt med Kalvin (slik som Forshaw i begynnelsen av opprykks sesongen), men jeg tror det er et skudd i mørke....

En annen favoritt jeg ønsker til Leeds fortsatt, er Rodrigo de Paul, snart 27 år, offensiv midtbanespiller med målteft ; 8 mål for Udinese iår (ca 1/4 av Udinese`s mål hittil).  Avgjorde med 2 mål idag, og et rødt kort på slutten..
https://www.youtube.com/watch?v=NIAKSKXADUA
Dette handler vel om hvor de legger lommeboka. At nordmenn og tilsv. nevnes er vel mest fordi man ser det er ett potensiale, fortsatt relativt rimelige og innordner seg systemet. De Paul og tilsvarende er klasse. Om denne kategori er motiverte for Bielsa og regime, og Radz & Co vil betale = Løp å kjøp.  Personlig tror jeg på en moderat sommer, etter steg for steg metoden.
Blir spennede Silly Season

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4086 på: April 18, 2021, 10:10:18 »
Jeg er ikke særlig stor fan av nordmenn i Leeds egentlig.  Det blir ofte diskutert på forumet her, og det trekkes frem den ene og andre.....folk har tidligere diskutert om Stefan Johansen og Markus Henriksen var materiale for oss (siste par sesonger) bl.a.....men man kan alltids gjøre unntak.  Sander Berge er en spiller som jeg tror ville passet oss ypperlig, fått en sentral rolle litt defensivt med Kalvin (slik som Forshaw i begynnelsen av opprykks sesongen), men jeg tror det er et skudd i mørke....

En annen favoritt jeg ønsker til Leeds fortsatt, er Rodrigo de Paul, snart 27 år, offensiv midtbanespiller med målteft ; 8 mål for Udinese iår (ca 1/4 av Udinese`s mål hittil).  Avgjorde med 2 mål idag, og et rødt kort på slutten..
https://www.youtube.com/watch?v=NIAKSKXADUA

Har vi muligheten til å signere Sander Berge til en sum som ikke er hinsides, er jeg ikke i tvil om at det vil være en god løsning. Det handler ikke så mye om at han er norsk, det handler mer om at han er klasse. Vi sliter på defensiv midt med en gang Phillips er ute, vi slet umiddelbart når Klich fikk en formdip. Berge har ferdigheter som fyller begge disse hullene. I tillegg kombinerer han enorm løpskapasitet med duellstyrke på en måte som gir ekstra trøkk i boks i Bielsaball. 

Vi kan ikke belage oss på at Dallas viser seg å være verdensklasse i alle posisjoner på banen så det bør handles her. De fleste PL-klubbene kikker nok på hvilke spillere på nedrykkslagene som skiller seg ut, og Berge står høyt på listen over spillere som er for gode for Championship. Jeg er ganske sikker på at Bielsa liker det han ser av en spiller som Berge.

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4087 på: April 18, 2021, 11:12:18 »
Ifølge relativt pålitelige Alan Nixon, er vi igjen på jakt etter signaturen til Ryan Kent:
Ryan Kent lined up for £15m move to the Premier League a year after failed transfer.
Pride of Yorkshire

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4088 på: April 18, 2021, 11:18:04 »
Engelskbaserte spillere er ofte overpriset. Nå ble vel Berge hentet for rundt 20 millioner pund. Jeg tviler på at de selger for under 30 millioner pund. Da vil jeg heller bruke de pengene på de Paul eller en lignende spillertype. Så finner vi heller en rimeligere løsning på kontinentet som er i samme klasse som Berge som kan bekle en 4-er og 8-er rolle.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4090 på: April 18, 2021, 15:32:04 »
Nicolas Tagliafico fra Ajax....

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/nicolas-tagliafico-leeds-united-transfer-20411089?fbclid=IwAR174ZoBCaSmnB6WMYgZV14MJu6rQQHo5Y

Blir 30 senere i år. Føler ikke det er en typisk Bielsa-signering. Linkes sikkert på grunn av at han er fra Argentina.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bye

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4091 på: April 18, 2021, 17:14:51 »
Håper heller på Gutierrez fra Real Madrid Castilla i såfall. Selvsagt ikke til £35 mill, men så er det jo også bare en typisk spansk utkjøpsklausul, og er vi tilbudt ham går han selvsagt for langt mindre enn det.
Trønder i Bergen!

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4092 på: April 18, 2021, 19:25:10 »
Dembele fra Barcelona vil sikkert spille for favorittklubben sin... :o
MOT

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4093 på: April 19, 2021, 13:30:18 »
Nicolas Tagliafico fra Ajax....

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/nicolas-tagliafico-leeds-united-transfer-20411089?fbclid=IwAR174ZoBCaSmnB6WMYgZV14MJu6rQQHo5Y

Blir 30 senere i år. Føler ikke det er en typisk Bielsa-signering. Linkes sikkert på grunn av at han er fra Argentina.

auren

Så lenge vi får inn en VENSTRE-beint VB så skal jeg være fornøyd...........men kvalitetsspiller da.
Ikke en ny De Bock, Douglas, Alioski ..mer en`Dorigo-type.......MÅ kunne gå i angrep og ha både fart og innleggsfot...a la Robertson som vi spiller mot i kveld.
« Siste redigering: April 19, 2021, 13:53:57 av Cherry »
 

kjella

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4094 på: April 19, 2021, 23:31:04 »
Han er 28 og blir 29 31. august / Ajax backen. Men ellers enig - ikke typisk Bielsa som liker unge spillere - men det er jo noe med balansen i troppen også. Synes egentlig at en spiller som feks spiller for oss som 29 - 30 og 31 åring er flott jeg da. Ikke minst en kar som har spilt like mange landskamper for Argentina som han har levde år. Og som så langt jeg skjønner har vært fast på landslaget / 11 kamper i 2018 / 13 i 2019 / 3 i 2020 (før Covid).....

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4095 på: April 27, 2021, 10:50:37 »
Leeds United have held talks with the agent of Rubin Kazan winger Khvicha Kvaratskhelia.

The forward has also been linked to Bayern Munich.

(Via: @stehoare)
Pride of Yorkshire

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4096 på: April 27, 2021, 11:13:23 »
Leeds United have held talks with the agent of Rubin Kazan winger Khvicha Kvaratskhelia.

The forward has also been linked to Bayern Munich.

(Via: @stehoare)

Lurer på hvor mye Bielsa er involvert i prosesser hvor det blir "held talks" på et tidlig stadium. Synes jeg hører ham: "So you're a winger... How would you describe your skills at left back? Right back? Defensive midfield? Offensive midfield? Do you have any experience with goalkeeping?"

Spørs om det ikke er like greit å la Orta ta de første telefonene

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4097 på: April 27, 2021, 11:21:29 »
Leeds United have held talks with the agent of Rubin Kazan winger Khvicha Kvaratskhelia.

The forward has also been linked to Bayern Munich.

(Via: @stehoare)

Må da være muliiiii å få tak i spillere med lettere navn?? :o ;D

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4098 på: April 27, 2021, 13:14:25 »
Leeds United have held talks with the agent of Rubin Kazan winger Khvicha Kvaratskhelia.

The forward has also been linked to Bayern Munich.

(Via: @stehoare)

Må da være muliiiii å få tak i spillere med lettere navn?? :o ;D
Kall han bare Sheila.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4099 på: April 27, 2021, 13:46:43 »
@leeds_utd_news
Leeds remain keen on Cagliari midfielder Nahitan Nandez - and a bid of £26million will be enough to get him.

Radrizzani is close with Cagliari's owner Giulini, and Leeds are said to have made a bid for Nandez  last summer.

Thoughts?
@CentotrentunoC
 

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4100 på: April 27, 2021, 22:55:36 »
@leeds_utd_news
Leeds remain keen on Cagliari midfielder Nahitan Nandez - and a bid of £26million will be enough to get him.

Radrizzani is close with Cagliari's owner Giulini, and Leeds are said to have made a bid for Nandez  last summer.

Thoughts?
@CentotrentunoC
En sentral midtbanespiller som aldri scorer.......hmmmm.
MOT

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4101 på: April 28, 2021, 07:15:03 »
@leeds_utd_news
Leeds remain keen on Cagliari midfielder Nahitan Nandez - and a bid of £26million will be enough to get him.

Radrizzani is close with Cagliari's owner Giulini, and Leeds are said to have made a bid for Nandez  last summer.

Thoughts?
@CentotrentunoC
En sentral midtbanespiller som aldri scorer.......hmmmm.

Huff, kan vi ha flere som er like god som Phillips?

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4102 på: April 28, 2021, 12:04:26 »
@leeds_utd_news
Leeds remain keen on Cagliari midfielder Nahitan Nandez - and a bid of £26million will be enough to get him.

Radrizzani is close with Cagliari's owner Giulini, and Leeds are said to have made a bid for Nandez  last summer.

Thoughts?
@CentotrentunoC
En sentral midtbanespiller som aldri scorer.......hmmmm.

Huff, kan vi ha flere som er like god som Phillips?
Hva, skal vi erstatte Phillips? Trodde dette var snakk om en som spilte litt lengre fremme på midtbanen.
MOT

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4103 på: April 28, 2021, 12:30:48 »
@leeds_utd_news
Leeds remain keen on Cagliari midfielder Nahitan Nandez - and a bid of £26million will be enough to get him.

Radrizzani is close with Cagliari's owner Giulini, and Leeds are said to have made a bid for Nandez  last summer.

Thoughts?
@CentotrentunoC
En sentral midtbanespiller som aldri scorer.......hmmmm.

Huff, kan vi ha flere som er like god som Phillips?
Hva, skal vi erstatte Phillips? Trodde dette var snakk om en som spilte litt lengre fremme på midtbanen.

Det er nok snakk om to posisjoner. Phillips cover / konkurranse i en CM / DM - rolle og en CAM

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4104 på: April 28, 2021, 13:54:15 »
Da velger vi vel heller målfarlige Rodrigo De Paul?
Noen £ mer kostbar, men mål koster penger... ;)

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4105 på: April 28, 2021, 18:45:25 »
Da velger vi vel heller målfarlige Rodrigo De Paul?
Noen £ mer kostbar, men mål koster penger... ;)

Jeg snakker altså om 2 posisjoner og to spillere. Nandez er en CM med snev av DM gener. CAM er jo en helt annen rolle hvor RDP ville vært ypperlig. Det er uansett i midtbaneleddet vi trenger å forsterke før neste sesong.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4106 på: April 28, 2021, 20:26:49 »
Skulle gjerne hatt litt mer konkurranse på spissplassen også. Der er vi tynne, og har lite å sette innpå om det kniper..

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4107 på: April 28, 2021, 21:27:11 »
Skulle gjerne hatt litt mer konkurranse på spissplassen også. Der er vi tynne, og har lite å sette innpå om det kniper..

Neste år har vi en bedre trent og innkjørt Rodrigo, Årets unge spiller Gelhardt, Gjennombruddet til Greenwood og Roberts med forbedret end product i tilegg til 20+ Bamford ;)


Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4108 på: April 29, 2021, 07:36:21 »
Skulle gjerne hatt litt mer konkurranse på spissplassen også. Der er vi tynne, og har lite å sette innpå om det kniper..

Neste år har vi en bedre trent og innkjørt Rodrigo, Årets unge spiller Gelhardt, Gjennombruddet til Greenwood og Roberts med forbedret end product i tilegg til 20+ Bamford ;)

Liker tankegangen Eriksen. Løsningen er ikke nødvendigvis kjøp om man følger systemet og jobber som de skal.
Marching On! 4276

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4109 på: April 29, 2021, 08:44:49 »
Skulle gjerne hatt litt mer konkurranse på spissplassen også. Der er vi tynne, og har lite å sette innpå om det kniper..

Neste år har vi en bedre trent og innkjørt Rodrigo, Årets unge spiller Gelhardt, Gjennombruddet til Greenwood og Roberts med forbedret end product i tilegg til 20+ Bamford ;)

Liker tankegangen Eriksen. Løsningen er ikke nødvendigvis kjøp om man følger systemet og jobber som de skal.
Rodrigo har aldri vært en målmaskin, og det ville forundre meg stort om han plutselig skulle bli målgarantist. Gelhardt og Greenwood er veldig unge, og forvente at de skal sette sitt preg på verdens beste liga allerede nå er på kanten av utopi. Roberts har hevet seg spillemessig, men fortsatt like lite målfarlig. Ønsker meg en reell konkurrent til Bamford