Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1467786 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4170 på: Mai 15, 2021, 19:49:43 »
Football Insider
@footyinsider247
FI EXCLUSIVE! ✅

- Newcastle United are closely monitoring Leeds United star Tyler Roberts. 👀

- He is out of contract in 2022 and Leeds value him at around the £10million mark. 💰

Nå kommer det til å postes "selg" over en lav sko her.

Wait for it !  ;)

10mill pund? :o

100 000 Norske bør være en nobrainer!

Selg!
« Siste redigering: Mai 15, 2021, 19:52:12 av Eriksen55 »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4171 på: Mai 15, 2021, 19:51:59 »
Altså : vi får stikke fingeren i jorda : det vil komme klubber og banke på vår dør også for kjøp av spillere, og utskiftninger er helt naturlig i dagens fotball.  Noen ryker ut døra hos oss også.  Trenger vi funding for å skaffe spillere som hever nivået på laget, så vil det være en kabal som må gå opp......jeg tenker det er noen spillere som vil forlate oss etter denne sesongen, Alioski, Roberts,Pablo, Costa, og Casilla og kanskje noen av de yngre som er litt i limbo mellom førstelaget og U23 ?  Vi trenger forsterkninger særlig på midtbanen , en defensiv og offensiv sentral spiller, og vi trenger sårt en god spiss til også. Venstreback plassen er også utsatt og bør få inn en som er litt rutinert og god der både offensivt og defensivt.  Vi trenger også en keeper til. Blir et spennende vindu for oss å følge ihvertfall etter den sesongen her.

Nå viste vel Rodrigo i dag at vi kanskje ikke trenger enda en kvalitetsspiss, gjør vi?

De viktigste posisjonene er:

1. Offansiv midtbane (8/10-er). De Paul er kanskje utelukket nå, men en slik type spiller trenger vi så absolutt. En maestro på midten.
2. Venstreback. Gjerne en rutinert, men sier ikke nei takk til en på 22-23 år som har spilt en del.
3. Ving. Costa/Poveda har ikke nivået inne. Costa bør selges mens Poveda bør lånes ut til Championship/L1. Tipper dog Poveda blir.
---------
4. Defansiv midtbane. Koch har klart seg greit som Kalvins erstatter, men jeg ønsker inn en som primært er midtbanespiller. Gjerne en som også kan bekle 8-er rollen.
5. Keeper. Hvis Kiko selges, må vi ha inn en erstatter. Kan ikke ha Caprile som andrekeeper.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4172 på: Mai 15, 2021, 19:56:08 »
Altså : vi får stikke fingeren i jorda : det vil komme klubber og banke på vår dør også for kjøp av spillere, og utskiftninger er helt naturlig i dagens fotball.  Noen ryker ut døra hos oss også.  Trenger vi funding for å skaffe spillere som hever nivået på laget, så vil det være en kabal som må gå opp......jeg tenker det er noen spillere som vil forlate oss etter denne sesongen, Alioski, Roberts,Pablo, Costa, og Casilla og kanskje noen av de yngre som er litt i limbo mellom førstelaget og U23 ?  Vi trenger forsterkninger særlig på midtbanen , en defensiv og offensiv sentral spiller, og vi trenger sårt en god spiss til også. Venstreback plassen er også utsatt og bør få inn en som er litt rutinert og god der både offensivt og defensivt.  Vi trenger også en keeper til. Blir et spennende vindu for oss å følge ihvertfall etter den sesongen her.

Dersom du sikter til meg, så har jeg ikke ytret noe om at et salg av Roberts er feil.

Jeg vet bare om all kritikken han har fått denne sesongen, så jeg regner med at ovennevnte post er vann på mølla til de største kritikerne av Roberts.
Super Leeds since 1968

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4173 på: Mai 15, 2021, 23:33:38 »


Dersom du sikter til meg, så har jeg ikke ytret noe om at et salg av Roberts er feil.

Jeg vet bare om all kritikken han har fått denne sesongen, så jeg regner med at ovennevnte post er vann på mølla til de største kritikerne av Roberts.
Nope, sikter ikke til deg.....jeg er helt enig i at mye av kritikken mot Roberts har vært for skarp, det handler om timing og presisjon på mye av det som utføres på banen.  Jeg syns Roberts ofte er i bevegelse og er en som kan utfordre og rykke forbi motstandere, mens en del typer balltap har trukket ned inntrykket for ham dessverre.   Vel, det er Bielsa og teamet hans som bestemmer, om Roberts er her neste sesong så støtter jeg det, fordi da må Bielsa ha trua på han og kan utvikle ham videre til en bedre Leeds spiller !
MFLU - Miracles For Leeds United

lowfields

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4174 på: Mai 15, 2021, 23:34:33 »
Veldig skeptisk til salg av Roberts nå. Dette er vel første sesongen han er skadefri. Etterhvert fått en del spilletid og synes det hadde vært spennende å se hva enda en skadefri sesong under Bielsa kunne gjort. Fortsatt ung. 4-5 seniorspillere kan fort forsvinne til sommeren (Pablo, Berardi, Allioski, Kiko, Forshaw). Uheldig med for mye utskiftninger og tror heller ikke økonomien tillater mer enn 2-3 kvalitetsspillere inn. Behold.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4175 på: Mai 16, 2021, 00:29:44 »
Veldig skeptisk til salg av Roberts nå. Dette er vel første sesongen han er skadefri. Etterhvert fått en del spilletid og synes det hadde vært spennende å se hva enda en skadefri sesong under Bielsa kunne gjort. Fortsatt ung. 4-5 seniorspillere kan fort forsvinne til sommeren (Pablo, Berardi, Allioski, Kiko, Forshaw). Uheldig med for mye utskiftninger og tror heller ikke økonomien tillater mer enn 2-3 kvalitetsspillere inn. Behold.
Fire av de fem du nevner har vel knapt hatt spilletid denne sesongen, så da blir det vel feil å bruke uttrykket "utskiftinger". Roberts har ikke grepet sjansene han har fått, og hvis vi får like mye for ham som vi betaler for Harrison, sier vel svaret seg selv.

gekon17

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4176 på: Mai 16, 2021, 01:36:57 »
Kan ikke skjønne at vi får 10m pund for Tyler med bare et år igjen av kontrakten

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4177 på: Mai 16, 2021, 10:50:13 »
Kan ikke skjønne at vi får 10m pund for Tyler med bare et år igjen av kontrakten

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk
Tror nok det. Ikke gamle karen og walisisk landslagsspiller.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4178 på: Mai 16, 2021, 12:52:58 »
For å kunne gjøre gode kjøp må man også gjøre smarte salg. Selv om Roberts har mye bra i seg, mistenker jeg at han er i salgs-kategorien. Det er så lite som skal til før han blir skikkelig bra, men hvis vi trenger å frigjøre penger for å ha råd til en ny Raphinha er det ikke tvil. 10 mill for Roberts er godt betalt.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4179 på: Mai 16, 2021, 15:13:47 »
Tror det er vanskelig å få så mye som 10 mill pund for en spiller som Roberts ettersom mange lag sliter økonomisk etter covid. Samme er det vel med Costa som ikke har prestert altfor godt i PL.

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4180 på: Mai 17, 2021, 11:05:03 »
Tror det er vanskelig å få så mye som 10 mill pund for en spiller som Roberts ettersom mange lag sliter økonomisk etter covid. Samme er det vel med Costa som ikke har prestert altfor godt i PL.
Tenker det blir mye verre å bli kvitt Costa.
Utrolig at vi brukte 18 millioner £ på å kjøpe han fra Wolves. Like mye som Raphinha kostet.

Han har ikke hatt én sammenhengende god periode i klubben. Kun enkelte kamper hvor han har imponert. Selve definisjonen på en humørspiller. 27 år gammel og har allerede peaket karrieren sin.
Tror ikke det kan forventes å få mer enn 5-6 m£ for han.


auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4181 på: Mai 17, 2021, 19:16:28 »
Max Bielefeld
@Sky_MaxB
Sky sources: Matheus Cunha could leave @HerthaBSC in the summer. Leeds is following the player closely for months already. There is also interest from France (Monaco) and Italy (Napoli, Atalanta). Hertha would sell for the right price (30m€) #TransferUpdate

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4182 på: Mai 20, 2021, 16:01:25 »
http://sportwitness.co.uk/leeds-intensifying-contact-genius-versatile-forward-belief-e36m-bid-enough-secure-transfer/

Begynner vel å nærme oss De Paul territorium her ref pris. Syntes Cunha ser veldig spennende ut også, det skal sies.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4183 på: Mai 20, 2021, 20:46:24 »
Da vil jeg heller ha De Paul.
Edit: Cuna har forresten skrevet under en ny kontrakt med Herta til 2025....
« Siste redigering: Mai 20, 2021, 20:50:34 av Gordon McUseless »

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4184 på: Mai 20, 2021, 22:37:36 »
Da vil jeg heller ha De Paul.
Edit: Cuna har forresten skrevet under en ny kontrakt med Herta til 2025....

Old news. Ble signert i september i fjor. De har bare vært low key om det. Fortsatt til salgs til den rette prisen..

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4185 på: Mai 21, 2021, 09:16:34 »
Ja, alle er til salgs for den rette prisen ;)

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4186 på: Mai 25, 2021, 09:31:39 »
Football Insider
@footyinsider247
FI EXCLUSIVE!✅

- Leeds United are confident of signing Stade Brest defender Romain Perraud this summer after “encouraging talks”.

- https://footballinsider247.com/sources-leeds-confident-of-signing-perraud-after-encouraging-talks

Furu

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4187 på: Mai 25, 2021, 11:22:22 »
Football Insider
@footyinsider247
FI EXCLUSIVE!✅

- Leeds United are confident of signing Stade Brest defender Romain Perraud this summer after “encouraging talks”.

- https://footballinsider247.com/sources-leeds-confident-of-signing-perraud-after-encouraging-talks


Venstreback som høster mye skryt på nettet. Ser lovende ut. 3 scoringer på 36 kamper for Brest.
« Siste redigering: Mai 25, 2021, 11:24:19 av Furu »

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4188 på: Mai 25, 2021, 14:07:14 »
Noooo, RDP er jeg forsåvidt forberedt på, men Perraud også?? Anderson pleier jo å være godt informert rundt Leeds så dette var litt nedtur. Perraud på årets lag selv om han har spilt for en klubb som såvidt har holdt seg i divisjonen. Hva har skjedd her....de har jo scouta han lenge også.


David Anderson
@MirrorAnderson
·
1h
Just a word on Rodrigo De Paul. Leeds did make an enquiry last summer, but were not prepared to pay Udinese’s asking price and moved on. He is not a target this summer. I am also hearing that Leeds are no longer trying to sign Brest’s left-back Romain Perraud. #lufc

Furu

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4189 på: Mai 25, 2021, 14:32:58 »
Teamtalk i dag:
Orta gets his man as Leeds close in on brilliant first summer signing
Date published: Tuesday 25th May 2021 10:29 - James Marshment
Romain Perraud, Stade Brest left-back
Leeds director of football Victor Orta is believed to be close to tying up the loose ends on a deal to make Stade Brest defender Romain Perraud their first signing of the summer.

Furu

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4190 på: Mai 25, 2021, 14:35:22 »
Former Leeds United goalkeeper Paul Robinson believes the Whites will bring in a number of new signings during the summer transfer window, revealing a meeting between Marcelo Bielsa, Victor Orta and the club’s owners.

https://www.footballtransfertavern.com/leeds-united-transfer-rumours/leeds-paul-robinson-expecting-numerous-new-signings/

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4191 på: Mai 25, 2021, 14:37:27 »
Noooo, RDP er jeg forsåvidt forberedt på, men Perraud også?? Anderson pleier jo å være godt informert rundt Leeds så dette var litt nedtur. Perraud på årets lag selv om han har spilt for en klubb som såvidt har holdt seg i divisjonen. Hva har skjedd her....de har jo scouta han lenge også.


David Anderson
@MirrorAnderson
·
1h
Just a word on Rodrigo De Paul. Leeds did make an enquiry last summer, but were not prepared to pay Udinese’s asking price and moved on. He is not a target this summer. I am also hearing that Leeds are no longer trying to sign Brest’s left-back Romain Perraud. #lufc

Om de noen gang faktisk har vært ute etter RP da..  ::) Og angående RDP, har vel det også vært fans og mediaprat siden det var en interesse i fjor sommer. Men kan ikke huske å ha sett noe fra Leeds sine egne som sier at det har vært faktisk kontakt mellom klubbene i etterkant.Bare å la agurksesongen starte.
Marching On! 4276

Furu

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4192 på: Mai 25, 2021, 14:40:51 »
LEEDS UNITED SET TO TRIGGER TRANSFER AGREEMENT ON JULY 1ST
ALFIE BURNS  @BurnsAlfie
21 seconds ago  • 0 reads  • 3 min read
Jack Harrison will become a permanent Leeds United player on July 1st when the Whites will swoop to bring him in from Manchester City.

https://www.leedsallover.com/leeds-united-set-to-trigger-transfer-agreement-on-july-1st/

Woody

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4193 på: Mai 26, 2021, 11:54:38 »
Noooo, RDP er jeg forsåvidt forberedt på, men Perraud også?? Anderson pleier jo å være godt informert rundt Leeds så dette var litt nedtur. Perraud på årets lag selv om han har spilt for en klubb som såvidt har holdt seg i divisjonen. Hva har skjedd her....de har jo scouta han lenge også.


David Anderson
@MirrorAnderson
·
1h
Just a word on Rodrigo De Paul. Leeds did make an enquiry last summer, but were not prepared to pay Udinese’s asking price and moved on. He is not a target this summer. I am also hearing that Leeds are no longer trying to sign Brest’s left-back Romain Perraud. #lufc

Om de noen gang faktisk har vært ute etter RP da..  ::) Og angående RDP, har vel det også vært fans og mediaprat siden det var en interesse i fjor sommer. Men kan ikke huske å ha sett noe fra Leeds sine egne som sier at det har vært faktisk kontakt mellom klubbene i etterkant.Bare å la agurksesongen starte.

Signer Bjørkan
LIFE IS LEEDS

Elland RD LS 11

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4194 på: Mai 26, 2021, 13:53:09 »
Daily Mail skriver om Ajax-vingen Noa Lang.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28766
  • Total likes: 2594
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4195 på: Mai 26, 2021, 14:02:00 »
Daily Mail skriver om Ajax-vingen Noa Lang.

Etter dette spørs det hvor keen Leeds er...

Nick el Bielsista
@NickoSlick_LUFC
Noah Lang being investigated by the Belgian FA over racist chants with fans He ain’t coming to Leeds. I also just read Ajax youth representative questions his application ehhh errr Cross mark #lufc
5:25 PM · May 25, 2021·Twitter for iPad
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4196 på: Mai 27, 2021, 08:59:22 »
Daily Mail skriver om Ajax-vingen Noa Lang.

Etter dette spørs det hvor keen Leeds er...

Nick el Bielsista
@NickoSlick_LUFC
Noah Lang being investigated by the Belgian FA over racist chants with fans He ain’t coming to Leeds. I also just read Ajax youth representative questions his application ehhh errr Cross mark #lufc
5:25 PM · May 25, 2021·Twitter for iPad

Selv om det er / var reell interresse kan jeg ikke se for meg at Leeds går videre med dette nå. Antisemittisk chanting med fansen står rimelig lavt i kurs hos Leeds spesielt etter rasismesaken med Kiko. Og vi vet jo at klubben følger godt med på sosiale medier og har generelt lav terskel for idiot-oppførsel. Husker jo også godt fra i fjor hvor Benrahma forsvant rett ut av bildet etter en skrytevideo på instagram...

Uansett, her er videoen: https://twitter.com/loicbilliauw10/status/1395650979870224386?s=21

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4197 på: Mai 27, 2021, 14:22:47 »
The Source
@SecretPrem

Leeds will open talks with the agent of Nahitan Nandez over a possible deal soon. | #LUFC

En fyr som jobber for The Guardien, virker å være informert om mye av det som skjer...


Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4198 på: Mai 27, 2021, 17:59:27 »
Daily Mail skriver om Ajax-vingen Noa Lang.

Etter dette spørs det hvor keen Leeds er...

Nick el Bielsista
@NickoSlick_LUFC
Noah Lang being investigated by the Belgian FA over racist chants with fans He ain’t coming to Leeds. I also just read Ajax youth representative questions his application ehhh errr Cross mark #lufc
5:25 PM · May 25, 2021·Twitter for iPad

Selv om det er / var reell interresse kan jeg ikke se for meg at Leeds går videre med dette nå. Antisemittisk chanting med fansen står rimelig lavt i kurs hos Leeds spesielt etter rasismesaken med Kiko. Og vi vet jo at klubben følger godt med på sosiale medier og har generelt lav terskel for idiot-oppførsel. Husker jo også godt fra i fjor hvor Benrahma forsvant rett ut av bildet etter en skrytevideo på instagram...

Uansett, her er videoen: https://twitter.com/loicbilliauw10/status/1395650979870224386?s=21
Veldig spesielt at det kommer fra en spiller som har vært i Ajax siden han var 13 år gammel. En av de mest "jøde-vennlige" klubbene i europa.
Spørs om han får lov til å dra tilbake til Amsterdam nå.