Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474906 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4500 på: Juli 19, 2021, 18:35:24 »
18-årig stortalent fra Chelsea til Leeds ser ut til å være nærtstående. Meget spennende spiller som eventuelt i første omgang blir å se på U-23-laget:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-target-chelsea-teenager-lewis-bate-a-metronome-with-necessary-work-rate-for-marcelo-bielsas-football-3314094


auren
« Siste redigering: Juli 19, 2021, 18:37:15 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4501 på: Juli 19, 2021, 18:55:46 »


Jeg har aldri sett Klaesson over en hel kamp. Tipper det gjelder de fleste her inne. Beg spør litt konspiratorisk, ser VIF-fansen på ham som en liability, en de er utrygg på? Der er ikke mitt inntrykk.
Siersom Bjørn, det går nok bra.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er i grunnen veldig overrasket over at Leeds-apparatet er interessert i en keeper som er såpass svak med ballen i beina.

auren

Akkurat det er merkelig når Bielsa bruker keeper som sweeper. Moderne keepere må være nesten like bra med begge bein.

GaryMac

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4502 på: Juli 19, 2021, 19:54:24 »


Jeg har aldri sett Klaesson over en hel kamp. Tipper det gjelder de fleste her inne. Beg spør litt konspiratorisk, ser VIF-fansen på ham som en liability, en de er utrygg på? Der er ikke mitt inntrykk.
Siersom Bjørn, det går nok bra.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er i grunnen veldig overrasket over at Leeds-apparatet er interessert i en keeper som er såpass svak med ballen i beina.

auren

Akkurat det er merkelig når Bielsa bruker keeper som sweeper. Moderne keepere må være nesten like bra med begge bein.
Er ikke Meslier veldig "enfotet"? Usikker på om det er høyre eller venstre, men virker som om han alltid må ha ballen over på riktig fot før han spiller ut...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4503 på: Juli 19, 2021, 21:05:42 »
Tror jeg har sett alle kampene Klaesson har spilt på A-laget - live eller TV. Meget godt talent - men gjør for mange og grove feil som blir match avgjørende. Har ventet på at han skal "vokse det av seg" et par år, men de dukker opp med jevne mellomrom. I min verden er en keepers aller viktigste oppgave å redde det som forventes - uten å gjøre feil. Dere feiler Klaesson stadig. MEN han viser ofte sitt udiskutable talent med å ta det som han egentlig ikke burde kunne redde...Så jeg vet egentlig ikke - bare 20 år og Leeds har nok analysert dette nøye over flere år og mener at de skal plukke bort alle unotene. Han har langt opp til Meslier nivå - det er i hvertfall sikkert. Foreløbig er det mye Gary Sprake - hvis det er noen andre gamliser her inne som husker han...
Vi gamlisene :) husker Gary, og var lykkelige da Postmann Harvey tok over. Har fått litt inside fra møtet som ble avholdt sist uke og er som andre her meget overasket over Leeds veldige interesse. Egentlig skuffa over at Orta ikke har spurt oss, for forumet er jo spot on ! Han kunne spart seg turen.  Det er jo trygghet vi trenger som backup, ikke ett utviklingspotensiale. I mitt verste drømmescenario ser jeg for meg Meslier i kraftig duell med McTominay etter 12 min i seriestarten. Må ut og inn kommer Klaesson. Litt klam i håndfletene møter han først Maguire som ser på han med den tomme blikket Maguire har. Deretter Cavani som roper etter han noen spanske gloser og ønsker velkommen til PremierLeauge. Da folder jeg hendende og tar en globoid
Sånn. Endelig har en del av dere som har sett ham jevnlig tatt ordet,
Dere virker ganske samstemte.

Mht det der med evt skade på Meslier, skjer det så ofte at en keeper er ute med langtidsskade???
Evt tenker eg så er det som regel lov med emergency loan om så blir tilfelle…

Og så er det jo spenningen om han i det hele tatt får arbeidstillatelse - og det er vel lettere nå før han blir 21.  Kanskje det også spiller inn, la oss prøve nå før det i alle fall blir umulig…


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4504 på: Juli 19, 2021, 21:49:24 »
Seriestarten nærmer seg stadig, og i disse tider er det sikkert viktig å puste med magen. Men likevel, hva vet vi kort tid inn i vinduet? Jo vi har bytta ut Alioski med Firpo, oppgradering? Usikker, men alt tyder vel på det. Ut har vi også mistet Casilla, og ingen ny keeper er foreløpig hentet inn. Det kommer helt sikkert til å bli handlet en keeper, og jeg tror også vi henter en midtbanespiller som skal dekke for Hernandez som også er forsvunnet. Men trenger vi egentlig den 10’ er spilleren? Usikker, da vi har både Rodrigo og Roberts samt Poveda som kan bekle den rollen. Jeg tror det er mer viktig å ha en mann som kan gå inn å ta Phillips rollen. Vi så tegn på det forrige sesong da Klich hadde formdupp at vi var litt tynt bekledd i den posisjonen.

Jeg håper og tror vi henter 2 til.

-En keeper som cover for Meslier.
- En spiller som cover for Phillips.

Så er det jo sånn da at hva om Bamford blir skadet? Ja da dytter vi Rodrigo på topp men hvem skal da ta 10’er rollen? Er Roberts god nok? Usikker. Spennende dager i vente!
Alex

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4505 på: Juli 20, 2021, 00:15:50 »
Seriestarten nærmer seg stadig, og i disse tider er det sikkert viktig å puste med magen. Men likevel, hva vet vi kort tid inn i vinduet? Jo vi har bytta ut Alioski med Firpo, oppgradering? Usikker, men alt tyder vel på det. Ut har vi også mistet Casilla, og ingen ny keeper er foreløpig hentet inn. Det kommer helt sikkert til å bli handlet en keeper, og jeg tror også vi henter en midtbanespiller som skal dekke for Hernandez som også er forsvunnet. Men trenger vi egentlig den 10’ er spilleren? Usikker, da vi har både Rodrigo og Roberts samt Poveda som kan bekle den rollen. Jeg tror det er mer viktig å ha en mann som kan gå inn å ta Phillips rollen. Vi så tegn på det forrige sesong da Klich hadde formdupp at vi var litt tynt bekledd i den posisjonen.

Jeg håper og tror vi henter 2 til.

-En keeper som cover for Meslier.
- En spiller som cover for Phillips.

Så er det jo sånn da at hva om Bamford blir skadet? Ja da dytter vi Rodrigo på topp men hvem skal da ta 10’er rollen? Er Roberts god nok? Usikker. Spennende dager i vente!

Det jobbes vel nå med en sentral midt. Primært 8er, men som er fleksibel. Om det er offensiv eller defensivt får vi se.
I tilegg har det blitt sagt en ving, i tilegg til at vi nylig fikk behov for en keeper. Det blir 3 nye inn. Så kan vi vel forvente litt forsterkninger til u23/18.

Dette har blitt sagt av flere  med kilder inn mot klubben.

Roberts god nok? Var langt unna å være det i fjor. Kan absolutt være det i år.

Mest spent på om interessen for Costa er reel. Satt champisen til kjøling...just in case 🤞
« Siste redigering: Juli 20, 2021, 00:17:28 av Eriksen55 »

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4506 på: Juli 20, 2021, 08:23:03 »
Blir spennende å se hvem som kommer inn porten nå frem til seriestart.  Mange rykter som går for tiden.  Adama Traore er et av ryktene selv om jeg neppe tror det kommer til å skje.  Som andre har nevnt her håper jeg også på 3 nye spillere.  En ny ving hvis Costa forsvinner.  En kreativ midtbanespiller samt en erstatning siden Kiko ble lånt ut.

Var spennende å se i sesonginnspurten og ikke minst i EM at vi nå med Llorente, Struijk, og Coch har spillere i laget som kan innta den deffensive midtbanerollen samt at Phillips også kan brukes høyere opp på midten.  Hvis vi går tilbake til 2017/2018 sesongen i Championship skåret faktist Phillips hele 7 mål den sesongen.  ;)
« Siste redigering: Juli 20, 2021, 08:25:14 av Forever Whites »
Medlem 94237

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4507 på: Juli 20, 2021, 11:32:37 »
Costa ut, Traore inn er jeg definitivt FOR !!  ;D

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-transfer-news-and-key-headlines-live-whites-eye-highly-rated-midfielder-pablo-hernandez-closing-on-emotional-next-move-3314625

Back up/utfordrer for Kalvin...Forshaw blir vel ikke seg sjøl igjen etter så langt skadefravær.
De Paul til Atletico Madrid, og Nandez nå til Inter Milan......

Orta har jeg tillit til nå, han holder nok korta tett til brystet.
Når det kommer PL klubb inn for spillere som ikke er særlig kjente for de fleste - så har prisen lett for å doble seg raskt!

 

Furu

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4508 på: Juli 20, 2021, 12:09:41 »
Leeds United are at the front of the queue to sign Adama Traore should Wolves decide to cash in on the winger, according to a report.

https://www.teamtalk.com/news/victor-orta-talks-held-leeds-ready-to-sign-incredible-star-report

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4509 på: Juli 20, 2021, 12:12:45 »
Traore er absolutt mulig å lande hvis Wolves forsetter trenden med å kvitte seg med spillere for 10% av overgangsummen første året. Det var sånn vi landa Costa og Looserpool Jota. Uten sistnevnte hadde jo møkkaklubben vært utenfor top six i fjor.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4510 på: Juli 20, 2021, 12:59:09 »
Traore er absolutt mulig å lande hvis Wolves forsetter trenden med å kvitte seg med spillere for 10% av overgangsummen første året. Det var sånn vi landa Costa og Looserpool Jota. Uten sistnevnte hadde jo møkkaklubben vært utenfor top six i fjor.

Alle har vi våre oppfatninger av hva som er "møkkaklubber"...... :o
Syns Klopp er en herliii fyr, og bærer ikke hat til Pool`...det går nok mer mot Scum. ;)

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4511 på: Juli 20, 2021, 13:47:05 »
Simon Johnson
@SJohnsonSport


Lewis Bate is closing in on a move from #CFC to #LUFC. Fee has been agreed with a sell on clause, no buy back. Personal terms being discussed in view of a medical tomorrow. Still possibility of another club hijacking it late but obviously time is running out for that to happen.
Pride of Yorkshire

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4512 på: Juli 20, 2021, 14:49:17 »
Er det mulig å bli spart for Klopp hyllester på dette forumet? Makan.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4513 på: Juli 20, 2021, 17:01:14 »
Er det mulig å bli spart for Klopp hyllester på dette forumet? Makan.

Hvorfor alt det hatet? Makan

Enig med Cherry. Syntes Klopp virker å være en særs hyggelig og bra fyr. Fin fotball står han for også! Mange kule fotballspillere på Liverpool. Et av ytterst få lag utenom Leeds jeg gidder å se spille.

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4514 på: Juli 20, 2021, 18:01:07 »
Simon Johnson
@SJohnsonSport


Lewis Bate is closing in on a move from #CFC to #LUFC. Fee has been agreed with a sell on clause, no buy back. Personal terms being discussed in view of a medical tomorrow. Still possibility of another club hijacking it late but obviously time is running out for that to happen.
Lot meg imponere litt av disse klipp. Dog U23 fotball, men her er det driv, blikk og god fot
https://twitter.com/LewBate/status/1403674658927529991?s=09

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4515 på: Juli 20, 2021, 21:08:28 »
Er det mulig å bli spart for Klopp hyllester på dette forumet? Makan.

Hvorfor alt det hatet? Makan

Enig med Cherry. Syntes Klopp virker å være en særs hyggelig og bra fyr. Fin fotball står han for også! Mange kule fotballspillere på Liverpool. Et av ytterst få lag utenom Leeds jeg gidder å se spille.

Er vel ikke pga. Klopp "hatet" er.  Har vel mer med de klysete norske Liverpool supporterne noen av oss som har levd en stund vokste opp med.  :)  Klopp har gjort en meget god jobb med laget og all ære for det.
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4516 på: Juli 21, 2021, 10:03:56 »
Midtjyllands svenske 21-åring, Jens Cajuste.
Expressen melder at vi har bydd på ham…
Han var i den svenske EM-troppen men jeg kan ikke huske at han var på banen.
https://motleedsnews.com/transfers/leeds-united-line-up-bid-for-swedish-midfielder-jens-cajuste-after-talks-with-agent-and-club/


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4517 på: Juli 21, 2021, 10:28:23 »
Midtjyllands svenske 21-åring, Jens Cajuste.
Expressen melder at vi har bydd på ham…
Han var i den svenske EM-troppen men jeg kan ikke huske at han var på banen.
https://motleedsnews.com/transfers/leeds-united-line-up-bid-for-swedish-midfielder-jens-cajuste-after-talks-with-agent-and-club/


Sent from my iPad using Tapatalk

En fransk klubb har fått avslått et bud på rundt 10-11 millioner euro. En defansiv midtbanespiller som også kan spille sentralt. Stort talent visstnok. Men er det en slik type spiller vi trenger? Ønsker en litt mer offansiv anlagt i utgangspunktet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4518 på: Juli 21, 2021, 11:04:28 »
Klubbene i Ligue 1 i Frankrike går mot massesalg av spillere på billigsalg. Kan det tenkes at vår hemmelige midtbanespillere spiller der?

Laurie Whitwell
@lauriewhitwell
·
1t
The TV rights collapse in Ligue 1 has left many clubs needing to sell to survive + Premier League recruitment staff are scanning for bargains.

Soumare + Perraud have already moved to England from France. What about Camavinga, Aouar, Doku?


auren

Jeg kikka litt på noen Youtube klipp av denne Aouar - ser vanvittig god ut... Men han er sikkert for dyr? Og ryktes også til Arsenal... (Apropos Arsenal - har de ubegrenset med midler..?)

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4519 på: Juli 21, 2021, 11:57:16 »
Klubbene i Ligue 1 i Frankrike går mot massesalg av spillere på billigsalg. Kan det tenkes at vår hemmelige midtbanespillere spiller der?

Laurie Whitwell
@lauriewhitwell
·
1t
The TV rights collapse in Ligue 1 has left many clubs needing to sell to survive + Premier League recruitment staff are scanning for bargains.

Soumare + Perraud have already moved to England from France. What about Camavinga, Aouar, Doku?


auren

Jeg kikka litt på noen Youtube klipp av denne Aouar - ser vanvittig god ut... Men han er sikkert for dyr? Og ryktes også til Arsenal... (Apropos Arsenal - har de ubegrenset med midler..?)

De fikk vel frigjort litt i fjor da de kvittet seg med et par ansatte i støtteapparatet, maskoten og Mesut Øzil..

Til tema igjen: Enig i at Aouar hadde vært spennende!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4520 på: Juli 21, 2021, 12:45:56 »
Simon Johnson
@SJohnsonSport
Lewis Bate is expected to complete move to #LUFC tonight after #CFC agree to sell for £1.5m, plus add-ons. Has arrived in Leeds for medical.

Ny signering i Gelhardt/Greenwood kategorien. «For god» for U-23, men ikke helt klar for A-laget enda. Veldig spennende spiller!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4521 på: Juli 21, 2021, 15:41:17 »
Jonas Adnan Giæver
@CheGiaevara
Jeg fortsetter å hate ferie, ser det ut til:

Får opplyst at enighet mellom Leeds og Vålerenga er "nærme" hva angår Kristoffer Klaesson. Såpass nærme at keeperen har søkt om arbeidstillatelse, og man forventer å få den igjennom. Må nok regne med at denne går i boks snart🔴🔵

Leeds har hatt flere keepere oppe til vurdering, men skal ha falt ned på at Klaesson er den som tikker boksene de ønsker. Han må igjennom en slags vurdering for å få oppholdstillatelse, men det forventes ikke at dette blir et hinder, fra det jeg hører.

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4522 på: Juli 21, 2021, 19:48:47 »
Jonas Adnan Giæver
@CheGiaevara
Jeg fortsetter å hate ferie, ser det ut til:

Får opplyst at enighet mellom Leeds og Vålerenga er "nærme" hva angår Kristoffer Klaesson. Såpass nærme at keeperen har søkt om arbeidstillatelse, og man forventer å få den igjennom. Må nok regne med at denne går i boks snart🔴🔵

Leeds har hatt flere keepere oppe til vurdering, men skal ha falt ned på at Klaesson er den som tikker boksene de ønsker. Han må igjennom en slags vurdering for å få oppholdstillatelse, men det forventes ikke at dette blir et hinder, fra det jeg hører.
Har litt "mixed feelings" rundt denne overgangen, fordi jeg er Vålerenga-fan.
Ville gjerne at han skulle ha blitt ett år til i Norge. Men ingenting ville gledet meg mer enn om han lykkes i Premier League.

Ser det er flere som har skrevet om han tidligere, at han gjør tabber, er dårlig i feltarbeidet og dårlig med beina.
På disse områdene har han forbedret seg kraftig det siste året. Nå er han en solid keeper uten noen særlige mangler.
Den beste egenskapen er nok mentaliteten. Flink til å riste av seg skuffelser, og er veldig fokusert på utvikle seg.

Tror han kan bli en god andrekeeper. Kan gjerne se han spille litt cup-kamper allerede denne sesongen. Det tror jeg at han er god nok til.

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4523 på: Juli 22, 2021, 11:17:56 »
Er det bare meg som synes det er merkelig at klubben nå har signet noen nye U 23 lags i det siste ? Trenger det laget forsterkes noe særlig etter opprykket i våres? Vi trenger vel en midtbane spiller til på A laget , norsk keeper inn for back up for vår franske 1 keeper , hyggelig med en nordmann på laget igjen , men hadde helst sett at klubben gikk for mer rutinert keeper som støtte til franskmannen.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4524 på: Juli 22, 2021, 11:23:18 »
Er det bare meg som synes det er merkelig at klubben nå har signet noen nye U 23 lags i det siste ? Trenger det laget forsterkes noe særlig etter opprykket i våres? Vi trenger vel en midtbane spiller til på A laget , norsk keeper inn for back up for vår franske 1 keeper , hyggelig med en nordmann på laget igjen , men hadde helst sett at klubben gikk for mer rutinert keeper som støtte til franskmannen.

Kunne ikke sagt meg mer enig, det må inn en sentral midtanespiller før seriestart og helst en backup back til, siden vi ikke klarte å beholde Alioski.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4525 på: Juli 22, 2021, 12:07:25 »
Er det bare meg som synes det er merkelig at klubben nå har signet noen nye U 23 lags i det siste ? Trenger det laget forsterkes noe særlig etter opprykket i våres? Vi trenger vel en midtbane spiller til på A laget , norsk keeper inn for back up for vår franske 1 keeper , hyggelig med en nordmann på laget igjen , men hadde helst sett at klubben gikk for mer rutinert keeper som støtte til franskmannen.
Mht U23-gutta, det er ikke gitt at de som spilte der i fjor er gode nok. Og, noen som er gode nok er moden for seniorfotball (utlån) i stedet for mer U23-fotball. Dessuten virker de profilerte nyankomne U23-gutta i Summerville/Drameh/Gelhardt/Greenwood - klassen, og da er man god nok pr alderen de er i.

Mht seniornivået er det vel fortsatt snakk om 2-3 forsterkninger, i tillegg til reservekeeperplassen. Der har vi bare ėn inn så langt - midtbanespilleren venter vi spent på, vingen kommer sent i vinduet (det har blitt sagt hele tiden). Og så virker vel Klaesson inn sannsynlig pr nå, om han får arbeidstillatelse. Om han er ‘god nok’ aner ikke jeg…


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4526 på: Juli 22, 2021, 12:23:09 »
Er det bare meg som synes det er merkelig at klubben nå har signet noen nye U 23 lags i det siste ? Trenger det laget forsterkes noe særlig etter opprykket i våres? Vi trenger vel en midtbane spiller til på A laget , norsk keeper inn for back up for vår franske 1 keeper , hyggelig med en nordmann på laget igjen , men hadde helst sett at klubben gikk for mer rutinert keeper som støtte til franskmannen.

Syntes ikke det er merkelig å forsterke et lag som rykker opp en divisjon...Syntes det kun er utelukkende positivt at klubben virker å være på hugget med å sikre seg talenter. Utrolig få som klarer overgangen fra akademi/u23 til PL. Så det er nok viktig å hele tiden fylle på med nye og større talenter, samt kvitte seg med dem man ikke tror tar steget.

Det jobbes med forsterkninger til a laget selv om det signeres til u23 og akademiet. Det kommer en midtbanespiller, en ving og en keeper.

Det jobbes nok også med å få spillere ut lån og forhåpentligvis et slag eller to.

Null bekymringer!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4527 på: Juli 22, 2021, 12:25:26 »
The Athletic skriver om hvor viktig disse U23-signeringene har blittnå pga Brexit og vanskene med å få ikke-engelske til klubbene

https://theathletic.com/2719597/2021/07/22/how-leeds-signed-lewis-bate-from-chelsea/


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4528 på: Juli 22, 2021, 14:03:29 »
Har sikkert også å gjøre med det påkrevde antallet engelske spiller i klubben. Når du ikke kan kjøpe spillere fra 50 - 100 mill. £, (les White, Grealish, Kane) satses det på "youngsters" i stedet for.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4529 på: Juli 22, 2021, 21:33:08 »
For andre enn de søkkrike/gjeldsrike klubbene som virker å være fritatt for Financial Fair Play er det ikke så mye annet å gjøre enn å jobbe langsiktig. For å ta steget opp mot toppen er vi nok avhengig av å treffe på en generasjon hvor flere unggutter tar steget samtidig, i tillegg til noen få, kloke klassesigneringer. Det virker å være bra med potensial på U23 nå. Hvis vi bare klarer å signere den forjettede midtbanespilleren i dette vinduet bør det være gode forutsetninger for å forsvare posisjonen fra forrige sesong. Tror vi skal være godt fornøyde med en niendeplass neste år også.