Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475003 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4830 på: August 20, 2021, 09:08:47 »
Takk for hyggelig omtale asbfjell. Du er en alle tiders fyr, du også. Ja, jeg gremmes over Premier League og pengebruken. Det styggeste som har skjedd fotballen. Og jeg sier ikke at Leeds skal kaste seg på den vanvittige pengekarusellen. Men når vi i hele transfervinduet har fått høre at laget skal lande en sentral midtbanespiller og en flankespiller som vil heve laget, og ingenting skjer, så føler jeg et svik. Og hvis så skjer at vi bruker 70 mill på en Championship spiller så er jeg meget usikker på om det er et skritt videre.

Rart du sitter med inntrykk av at vi skal 'lande' spillere.
Jeg har stort sett hørt rykter.

Klubben har sagt, og de anerkjente journalistene har sagt akkurat det samme. En VB, en midtbanespiller og en ving. Det har vært planen. Men så sa Bielsa i går at hvis vi ikke får tak i noen som kan heve laget, så er det ikke noe poeng. Jeg er ikke så skuffa som Reaney, men hadde også håpt på en eller to solide spillere til.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4831 på: August 20, 2021, 10:18:47 »
Når jeg tenker meg om er det synd vi ikke har vert etter Martin Ødegård. Han er en hard worker og kunne blitt vår nye Pablo, med sin gode pasningsfot og blikk. Får håpe han blomstrer i Arsenal, med unntak mot oss.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4832 på: August 20, 2021, 13:50:33 »
Leeds agree personal terms with Noa Lang, Brugge deal progressing well

Leeds United have agreed personal terms with Club Brugge winger Noa Lang this week, according to Voetbal Belgie.

Talks are now said to be progressing well between the two clubs as they thrash out a fee to get the deal completed.

https://motleedsnews.com/news/leeds-agree-personal-terms-with-noa-lang-brugge-deal-progressing-well/

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4833 på: August 20, 2021, 13:58:52 »
Flott hvis vi lander Noa Lang !  ;D Personlige betingelser er tydligvis i boks . Bielsa er en luring , er vel et par dager siden han sa at ingen nye spillere var på vei inn! MOT.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4834 på: August 20, 2021, 14:26:34 »
Leeds agree personal terms with Noa Lang, Brugge deal progressing well

Leeds United have agreed personal terms with Club Brugge winger Noa Lang this week, according to Voetbal Belgie.

Talks are now said to be progressing well between the two clubs as they thrash out a fee to get the deal completed.

https://motleedsnews.com/news/leeds-agree-personal-terms-with-noa-lang-brugge-deal-progressing-well/

Tror vi skal ta dette med en stor klype salt. Refererer til en belgisk artikkel fra i går. Hadde dette stemt så hadde Phil Hay og andre overgangsguruer vært på ballen alt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4835 på: August 20, 2021, 15:18:13 »
Når jeg tenker meg om er det synd vi ikke har vert etter Martin Ødegård. Han er en hard worker og kunne blitt vår nye Pablo, med sin gode pasningsfot og blikk. Får håpe han blomstrer i Arsenal, med unntak mot oss.

Ødegård er en svakere versjon av Alex Mowatt!!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4836 på: August 20, 2021, 16:12:22 »

LUFCFANZONE
@Iufcfanzone
Reports coming out of Belgium today claim that Leeds have agreed personal terms with Club Brugge winger Noa Lang.

Our source has refused to comment on that speculation, however has told us:

‘Let’s see what happens in the next few days...’

Intriguing...🤔

#LUFC #MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4837 på: August 20, 2021, 18:13:34 »
Denne tror jeg var ærlig nok fra Andrea:
Been down the shop at elland road this afternoon and bumped into radz, asked if we are gonna be making some signings before the window ends and he said we’re trying, gave a little grin and walked off towards the south stand!
(waccoe- at Andrea var ved klubb-sjappa har vi sett bilder av på sosiale medier)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan


Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4839 på: August 20, 2021, 20:42:00 »
Litt mer om Noa Lang:  https://motleedsnews.com/transfers/phil-hay-responds-as-leeds-united-reportedly-agree-terms-with-noa-lang/

Hvis det viser seg at han blir Leeds spiller så håper jeg han har unnskyldt seg for de holdningene han viste under bråket i for et halvt års tid siden, ellers å kan jeg ikke si jeg er overvettes begeistret for å signere han.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4840 på: August 20, 2021, 20:44:43 »
Litt mer om Noa Lang:  https://motleedsnews.com/transfers/phil-hay-responds-as-leeds-united-reportedly-agree-terms-with-noa-lang/

Hvis det viser seg at han blir Leeds spiller så håper jeg han har unnskyldt seg for de holdningene han viste under bråket i for et halvt års tid siden, ellers å kan jeg ikke si jeg er overvettes begeistret for å signere han.
Nei, de versjonene vi leste om var slett ikke bra. Men for dagens Leedsledelse er dette visst svært viktig, så jeg mener de har undersøkt det. Enten er de ikke interessert eller så kjenner de en annen side av historien - tenker eg


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4841 på: August 20, 2021, 21:01:18 »
Litt mer om Noa Lang:  https://motleedsnews.com/transfers/phil-hay-responds-as-leeds-united-reportedly-agree-terms-with-noa-lang/

Hvis det viser seg at han blir Leeds spiller så håper jeg han har unnskyldt seg for de holdningene han viste under bråket i for et halvt års tid siden, ellers å kan jeg ikke si jeg er overvettes begeistret for å signere han.
Nei, de versjonene vi leste om var slett ikke bra. Men for dagens Leedsledelse er dette visst svært viktig, så jeg mener de har undersøkt det. Enten er de ikke interessert eller så kjenner de en annen side av historien - tenker eg


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det får jeg virkelig håpe, ellers så sender klubben ut signaler som slett ikke er bra.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4842 på: August 20, 2021, 23:19:51 »
Tror Noa Lang kunne vært en kanonsignering. Vannvittig god i Belgia. Masse mål og assist. Hatt lyst på han siden vi ble linket til han i sommer. Rått om Lang hadde blitt vår Hollandske Hazard!  8) ;)

Harrison, Lang og Raphinha- Høyt nivå på de kantene. Like viktig, en gamechanger på benken. Uansett hvem av dem som må starte der. Lang kan spille begge vinger og i 10'ern.


Fortsatt ikke sett de "rette" bekrefte noe på twitte. Litt kryptisk Hay som bekrefter at han står på Leeds sin liste.

Håper fortsatt to inn..og et par ut!  Blir nok en ok sesong uansett, men skal vi utfordre topp 8 må vi få litt bedre kvalitet i bredden.

Drøy uke igjen så stenger vinduet. Don't go to bed yet!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4843 på: August 20, 2021, 23:20:52 »
Nicolò Schira
@NicoSchira
#Leeds are really interested in the dutch winger Noa #Lang. Agreed personal terms for a contract until 2025 with option for another year. #LUFC are working to try to finalize the deal with #Brugge: no agreement yet, but talks on. #transfers

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4844 på: August 20, 2021, 23:23:58 »
Litt kryptisk Hay som bekrefter at han står på Leeds sin liste.


Enig med deg, Eriksen, men Hay for 8 minutter siden:

Sitat
Phil, you were very cryptic earlier. So I ask you, man to man, have we made progress in talks with Club Brugge for Noa Lang?
Phil Hay
@PhilHay_
Replying to
@LUFC_Llorente
no
11:15 PM ·
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4845 på: August 20, 2021, 23:38:16 »
Litt kryptisk Hay som bekrefter at han står på Leeds sin liste.


Enig med deg, Eriksen, men Hay for 8 minutter siden:

Sitat
Phil, you were very cryptic earlier. So I ask you, man to man, have we made progress in talks with Club Brugge for Noa Lang?
Phil Hay
@PhilHay_
Replying to
@LUFC_Llorente
no
11:15 PM ·

Da legger vi den død 🤣

Så desperat etter å få Costa bakover å køa nå at jeg sluker alle rykter som involverer en ving  ;)

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4846 på: August 21, 2021, 00:30:07 »
Jeg er ikke så interessert i en ving, vi har mange gode alternativer der og bør ikke ødelegge Summervilles progresjon og mulige inntog på A-laget.

Men en konkurrent til Klich/Dallas/Rodrigo/Roberts derimot.....

92bryhal

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4847 på: August 21, 2021, 08:15:20 »
@FabrizioRomano
Leeds are currently not in talks to sign Noa Lang from Club Brugge or Matheus Cunha from Hertha - not even with their agents. ⚪️❌ #LUFC

Noa Lang had interest from Leeds weeks ago, not now. Cunha is in Atletico list as new striker. Leeds are looking for different signings.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4848 på: August 21, 2021, 09:03:37 »
Jeg er ikke så interessert i en ving, vi har mange gode alternativer der og bør ikke ødelegge Summervilles progresjon og mulige inntog på A-laget.

Men en konkurrent til Klich/Dallas/Rodrigo/Roberts derimot.....

Mange gode alternativer har vi vel ikke?

Forhåpentligvis klarer Summerville å ta steget. Poveda ikke i nærheten, heldigvis ute i kulden. Costa...hvor skal man starte..burde vært solgt i fjor!

Harrison og Raphinha klarer ikke levere i alle kamper, så det å kun ha to vinger som holder nivået er tynt og risikabelt.


Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4849 på: August 21, 2021, 10:46:46 »
Jeg er ikke så interessert i en ving, vi har mange gode alternativer der og bør ikke ødelegge Summervilles progresjon og mulige inntog på A-laget.

Men en konkurrent til Klich/Dallas/Rodrigo/Roberts derimot.....

Mange gode alternativer har vi vel ikke?

Forhåpentligvis klarer Summerville å ta steget. Poveda ikke i nærheten, heldigvis ute i kulden. Costa...hvor skal man starte..burde vært solgt i fjor!

Harrison og Raphinha klarer ikke levere i alle kamper, så det å kun ha to vinger som holder nivået er tynt og risikabelt.
De har heldigvis vert lite skadet så langt, og inn til videre hadde det vert spennende å e mer av Summerville. Bruk pengene på en sentralt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4850 på: August 21, 2021, 11:35:07 »
Bare så det er sagt, selv Lewis Bate (19 i oktober) er forventet first team impact denne sesongen :o
Det samme skrives om Summerville (20 i oktober), Greenwood (20 i januar), Geldhart (20 i mai) og Drameh (20 i desember).

Kinnear i dagens Programme Notes:


« Siste redigering: August 21, 2021, 11:36:43 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4851 på: August 21, 2021, 12:48:10 »
«Er du god nok så er man gammel nok»…er en gammel floskel - men noe Leeds ikke ser ut til å utnytte ift unggutta våre.  Mange andre lag slipper til 1-2 ungfoler`, i Scum byen har Foden, Rashford, Greenwood m fl blitt involvert med hell - Liverpool med Alexander Arnold, Curtis Jones og dagens Harvey Elliot!

Vil gjerne se at vi også gjøre dette, f eks med nevnte Summerville, Greenwood , Gelhardt ….. viktig for U23 å se at det er muligheter!
« Siste redigering: August 22, 2021, 17:20:16 av Cherry »
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4852 på: August 21, 2021, 14:51:59 »
«Er du god nok så se man gammel nok»…er en gammel floskel - men noe Leeds ikke ser ut til å utnytte ift unggutta våre.  Mange andre lag slipper til 1-2 ungfoler`, i Scum byen har Foden, Rashford, Greenwood m fl blitt involvert med hell - Liverpool med Alexander Arnold, Curtis Jones og dagens Harvey Elliot!

Vil gjerne se at vi også gjøre dette, f eks med nevnte Summerville, Greenwood , Gelhardt ….. viktig for U23 å se at det er muligheter!

Bielsa sier det selv. For å få sjansen så må dem utkonkurrere de etablerte. I tilegg så sier han at han alltid stiller det laget han mener har best sjanse til å vinne. Alltid!  Fair det. Men det vil aldri gi en akademi spiller sjansen til å vise hva han kan bidra med. Når det aldri er rom for å starte en kamp innimellom for å kjenne på det, ei heller få siste 30 i ny og ne. Ikke engang siste 10 virker å være aktuelt. Selv ikke når kampen er avgjort i en eller annen retning.

I praksis så har utkonkurrere betydd at det må skje før ligaåpningen. Etter det har det virket låst. Kun skader og utilgjengelige spillere har endret det. Gode prestasjoner som vikar i en enkeltkamp gir ikke mer spilletid heller. Leif borte mot Villa. Gotts borte mot Arsenal i cupen.  Begge rett tilbake til 90 min benk og u23.

Spent på hvor lenge Drameh, Gelhardt, Summerville, Bate og Greenwood  ønsker å være i klubben hvis dem aldri får sjansen. 19-20 år. Er dem de talentene dem er spådd så har ikke dem tid til å skusle bort tid på et juniorlag.

Jack Clarke et godt eksempel. Han var ikke ansett å være av de største talentene i akademiet. Men han var den som grep sjansen når han fikk den. Noen vil alltid gripe muligheten. Det handler om å få den muligheten. Alle de nevnte over klarer det ikke, men at en av dem lykkes har jeg stor tro på. Håper det blir hos oss....



« Siste redigering: August 21, 2021, 15:03:27 av Eriksen55 »

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4853 på: August 22, 2021, 12:22:42 »
Ble påmint at Sander Berge fremdeles roter rundt i Ch ship. Tror han kunne vert en perfekt backup for Kalvin, men det spør vel om han vil sitte på benken 80% av sesongen. https://www.nettavisen.no/sport/stillstand-rundt-berge-solbakken-bekrefter-stor-interesse-jeg-har-snakket-med-han/s/5-95-279100

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4854 på: August 22, 2021, 12:24:22 »
Ble påmint at Sander Berge fremdeles roter rundt i Ch ship. Tror han kunne vert en perfekt backup for Kalvin, men det spør vel om han vil sitte på benken 80% av sesongen. https://www.nettavisen.no/sport/stillstand-rundt-berge-solbakken-bekrefter-stor-interesse-jeg-har-snakket-med-han/s/5-95-279100

Han er nok DYR å kjøpe - men han kan fint spille for både Klich og Dallas i andre midtbaneposisjoner så spilletid hadde han stort sett fått - trur eg...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4855 på: August 23, 2021, 11:31:49 »
Phil Hay-tweets;
Incomings wise, Leeds will get Leo Hjelde from Celtic done before the deadline. As Bielsa said last week, more than that looks unlikely. Good chance that Poveda will head to Blackburn on loan. #lufc @TheAthleticUK
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4856 på: August 23, 2021, 17:52:32 »
Phil Hay-tweets;
Incomings wise, Leeds will get Leo Hjelde from Celtic done before the deadline. As Bielsa said last week, more than that looks unlikely. Good chance that Poveda will head to Blackburn on loan. #lufc @TheAthleticUK

Denne Phil Hay som tydeligvis vet mye om hva som foregår i korridorene i Leeds.  Forutså han at Raphinha var på vei til oss i fjor?
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4857 på: August 23, 2021, 17:54:33 »
Phil Hay-tweets;
Incomings wise, Leeds will get Leo Hjelde from Celtic done before the deadline. As Bielsa said last week, more than that looks unlikely. Good chance that Poveda will head to Blackburn on loan. #lufc @TheAthleticUK

Denne Phil Hay som tydeligvis vet mye om hva som foregår i korridorene i Leeds.  Forutså han at Raphinha var på vei til oss i fjor?
Næh, selv Orta forutså ikke den før muligheten plutselig oppsto


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4858 på: August 23, 2021, 17:56:38 »
Phil Hay-tweets;
Incomings wise, Leeds will get Leo Hjelde from Celtic done before the deadline. As Bielsa said last week, more than that looks unlikely. Good chance that Poveda will head to Blackburn on loan. #lufc @TheAthleticUK

Denne Phil Hay som tydeligvis vet mye om hva som foregår i korridorene i Leeds.  Forutså han at Raphinha var på vei til oss i fjor?
Næh, selv Orta forutså ikke den før muligheten plutselig oppsto


Sent from my iPhone using Tapatalk

Da er det fortsatt håp!  ;)  Så spørs det om det er penger også?
Medlem 94237

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4859 på: August 23, 2021, 18:01:32 »
Hay har falt litt av lasset etter opprykket til PL. Før sommeren i fjor var det "the cream of the Championship" som ble meldt og vi vet jo hva som skjedde. Når Rodrigo sitt navn ble nevnt sa vel Hay noe som "not very likely".

Uansett, Bielsa selv har vel knapt noen gang snakket om overganger. Selv når Cuisance i fjor var en medisink undersøkelse unna nekta sjefen sjøl å kommentere en potensiell overgang. I retrospekt var jo det veldig lurt :)

Det er fortsatt litt tid igjen så det er greit å pusse litt til på øksa før dommen avsies.