Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1493567 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5160 på: Januar 03, 2022, 19:24:09 »
Nesten en halv milliard NOK for Todd Cantwell?
Høres litt drøyt ut. Må vel kunne fiskes frem ett par hidden gems for den summen?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fint hvis man kan poste link til rykter man legger inn her. Hva menes med denne posten? Har Norwich verdsatt han til 45 millioner pund? Har en klubb bydd dette? Er Leeds interessert?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5161 på: Januar 03, 2022, 21:12:33 »
LUFC Youth Academy på Twitter:


#LUFC are interested in Rangers left-back James Maxwell

The 20-year-old is currently on loan at Scottish Championship side Ayr United

#LUFCU23s are looking to add a young left-back to the squad this month.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5162 på: Januar 03, 2022, 21:38:57 »
Nesten en halv milliard NOK for Todd Cantwell?
Høres litt drøyt ut. Må vel kunne fiskes frem ett par hidden gems for den summen?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fint hvis man kan poste link til rykter man legger inn her. Hva menes med denne posten? Har Norwich verdsatt han til 45 millioner pund? Har en klubb bydd dette? Er Leeds interessert?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Når jeg var inne på NewsNowLeedsUnited i går var det 3 artikler om at Leeds var interreserte i 40mill £ (480’NOK) mannen Todd Cantwell.
Finner ikke eksakt de samme linkene idag.
Prøvde å Google litt og fant ut at de originale artiklene det var henvist til var for det meste fra September. Så det kan bare være resirkulerte rykter.

Fant denne her nå:

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-10361059/Premier-League-club-club-transfer-guide-Tottenham-need-striker-Chelsea-want-new-defender.html

og denne

http://www.thehardtackle.com/news/2022/01/04/transfer-news-leeds-united-interested-in-todd-cantwell/

Vi satser på at summen jeg leste i går var bare vrøvl.
Han har jo bare ett halvt år igjen av kontrakten og er heller ikke fast i 1. elleveren til Norwich.

Får vi han for en pen sum og Bielsa ser at han kan formes fint med litt murderball så får det være greit.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5163 på: Januar 03, 2022, 22:02:18 »

Når jeg var inne på NewsNowLeedsUnited i går var det 3 artikler om at Leeds var interreserte i 40mill £ (480’NOK) mannen Todd Cantwell.
Finner ikke eksakt de samme linkene idag.


Disse såkalte hitc-artiklene er som regel resirkulerte saker, ikke sjelden fra tvilsomme kilder.
Noen ganger kan de gjøre oss oppmerksom på 'skikkelige news' fra originalkilden - som ofte er publisert noen dager tidligere. Så, det er ikke slik at all hitc er vrøvl, men det lønner seg å spole tilbake til originalkilden. :)

Slik som Arne  gjorde her :)

 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan



Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5166 på: Januar 04, 2022, 10:14:55 »
Nesten en halv milliard NOK for Todd Cantwell?
Høres litt drøyt ut. Må vel kunne fiskes frem ett par hidden gems for den summen?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fint hvis man kan poste link til rykter man legger inn her. Hva menes med denne posten? Har Norwich verdsatt han til 45 millioner pund? Har en klubb bydd dette? Er Leeds interessert?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Når jeg var inne på NewsNowLeedsUnited i går var det 3 artikler om at Leeds var interreserte i 40mill £ (480’NOK) mannen Todd Cantwell.
Finner ikke eksakt de samme linkene idag.
Prøvde å Google litt og fant ut at de originale artiklene det var henvist til var for det meste fra September. Så det kan bare være resirkulerte rykter.

Fant denne her nå:

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-10361059/Premier-League-club-club-transfer-guide-Tottenham-need-striker-Chelsea-want-new-defender.html

og denne

http://www.thehardtackle.com/news/2022/01/04/transfer-news-leeds-united-interested-in-todd-cantwell/

Vi satser på at summen jeg leste i går var bare vrøvl.
Han har jo bare ett halvt år igjen av kontrakten og er heller ikke fast i 1. elleveren til Norwich.

Får vi han for en pen sum og Bielsa ser at han kan formes fint med litt murderball så får det være greit.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Todd Cantwell er en mer puslete Gallagher, vil tro han er en overpriset brite som mye annet.
Leeds Carajo!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5167 på: Januar 04, 2022, 12:26:51 »
Tim Thornton
@SkySports_Tim
·
26m
Espanyol striker Mateo Joseph Fernandez undergoing a medical at Leeds. #lufc #skyTransfer


Spennende signering for U-23. Kanskje derfor de lar Greenwood gå på lån?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5168 på: Januar 04, 2022, 13:21:24 »
Tim Thornton
@SkySports_Tim
·
26m
Espanyol striker Mateo Joseph Fernandez undergoing a medical at Leeds. #lufc #skyTransfer


Spennende signering for U-23. Kanskje derfor de lar Greenwood gå på lån?

auren

https://www.footballtransfertavern.com/leeds-united-transfer-rumours/leeds-phil-hay-discusses-potential-loan-exits-for-young-trio/
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5169 på: Januar 04, 2022, 13:31:01 »
Tim Thornton
@SkySports_Tim
·
26m
Espanyol striker Mateo Joseph Fernandez undergoing a medical at Leeds. #lufc #skyTransfer


Spennende signering for U-23. Kanskje derfor de lar Greenwood gå på lån?

auren

https://www.footballtransfertavern.com/leeds-united-transfer-rumours/leeds-phil-hay-discusses-potential-loan-exits-for-young-trio/

“The head count is already very low so they’d need to be extremely careful about losing anyone. As it stands, there are no agreements for anyone to move out. Incomings could change that but it’s been quiet on that front too so far.

Derfor tror jeg det er muligheter for at Greenwood lånes ut. Summerville og Drameh må bli. Vi kjøper neppe inn enda en ving og høyreback.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5170 på: Januar 04, 2022, 14:07:47 »
Fernandez vil gå rett inn på laget...rekrutteringslaget altså ;). Dette i følge YEP. Flere storklubber følger unge Fernandez med argusøyne.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/who-is-mateo-joseph-fernandez-forward-profiled-as-leeds-united-eye-first-january-transfer-window-signing-3514307
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5171 på: Januar 04, 2022, 14:38:47 »
Fernandez vil gå rett inn på laget...rekrutteringslaget altså ;). Dette i følge YEP. Flere storklubber følger unge Fernandez med argusøyne.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/who-is-mateo-joseph-fernandez-forward-profiled-as-leeds-united-eye-first-january-transfer-window-signing-3514307

Hvis han er så ettertraktet og god som ryktene sier - og greier å tilpasse seg engelsk fotball - så kan det jo hende vi får se et innhopp eller to fra han i løpet av våren...?

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5172 på: Januar 04, 2022, 20:19:53 »

Når jeg var inne på NewsNowLeedsUnited i går var det 3 artikler om at Leeds var interreserte i 40mill £ (480’NOK) mannen Todd Cantwell.
Finner ikke eksakt de samme linkene idag.


Disse såkalte hitc-artiklene er som regel resirkulerte saker, ikke sjelden fra tvilsomme kilder.
Noen ganger kan de gjøre oss oppmerksom på 'skikkelige news' fra originalkilden - som ofte er publisert noen dager tidligere. Så, det er ikke slik at all hitc er vrøvl, men det lønner seg å spole tilbake til originalkilden. :)

Slik som Arne  gjorde her :)
Ja, jeg var vel litt desp etter noen nyheter på overgangsfronten og bare skumleste artiklene.
Det er egentlig et utrolig irriterende format.
Koker suppe på spiker og når man sveiper forbi masse tynn suppe for å finne den bittelille spikeren/stiften. Fort gjordt å ikke få med seg når spikeren er laget.  Ihvertfall når vinduet er åpent og man kjenner på trekken


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5173 på: Januar 05, 2022, 08:18:18 »
Simon Dobson
@Simon_Dobson_

Leeds United are in talks with the representatives of Boubacar Kamara, he is out of contract at the end of the season and Leeds United are the first club to open up talks with his representatives.

Manchester United and Newcastle have shown an interested but nothing ongoing.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5174 på: Januar 05, 2022, 08:19:46 »
Simon Dobson
@Simon_Dobson_

Todd Cantwell wants to leave Norwich City and Leeds United are one of the teams interested in him. Nothing advanced yet but one to keep an eye on.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5175 på: Januar 05, 2022, 08:45:01 »
Fernandez vil gå rett inn på laget...rekrutteringslaget altså ;). Dette i følge YEP. Flere storklubber følger unge Fernandez med argusøyne.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/who-is-mateo-joseph-fernandez-forward-profiled-as-leeds-united-eye-first-january-transfer-window-signing-3514307

Hvis han er så ettertraktet og god som ryktene sier - og greier å tilpasse seg engelsk fotball - så kan det jo hende vi får se et innhopp eller to fra han i løpet av våren...?
Ja. Unge spanske spisser har vel ikke slått til i klubben ennå?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5176 på: Januar 05, 2022, 09:11:10 »
Fernandez vil gå rett inn på laget...rekrutteringslaget altså ;). Dette i følge YEP. Flere storklubber følger unge Fernandez med argusøyne.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/who-is-mateo-joseph-fernandez-forward-profiled-as-leeds-united-eye-first-january-transfer-window-signing-3514307

Hvis han er så ettertraktet og god som ryktene sier - og greier å tilpasse seg engelsk fotball - så kan det jo hende vi får se et innhopp eller to fra han i løpet av våren...?
Ja. Unge spanske spisser har vel ikke slått til i klubben ennå?

Den siste "spanske" spissen som slo igjennom/presterte hos oss er/var vel Becchio.  Han er Argentinsk da - men kom etter det jeg husker fra Barcelona B laget :D
Ellers er det Pablo som har levert varene, Firpo er på gang - mens Rodrigo virker ikke å ha fysikk som "tåler" PL....av våre importerte spanske.
« Siste redigering: Januar 05, 2022, 10:12:37 av Cherry »
 

Cherry

 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5178 på: Januar 05, 2022, 10:51:20 »
Fernandez vil gå rett inn på laget...rekrutteringslaget altså ;). Dette i følge YEP. Flere storklubber følger unge Fernandez med argusøyne.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/who-is-mateo-joseph-fernandez-forward-profiled-as-leeds-united-eye-first-january-transfer-window-signing-3514307

Hvis han er så ettertraktet og god som ryktene sier - og greier å tilpasse seg engelsk fotball - så kan det jo hende vi får se et innhopp eller to fra han i løpet av våren...?
Ja. Unge spanske spisser har vel ikke slått til i klubben ennå?

Den siste "spanske" spissen som slo igjennom/presterte hos oss er/var vel Becchio.  Han er Argentinsk da - men kom etter det jeg husker fra Barcelona B laget :D
Ellers er det Pablo som har levert varene, Firpo er på gang - mens Rodrigo virker ikke å ha fysikk som "tåler" PL....av våre importerte spanske.
Tenkte mer på unge spillere. Husker ikke navnet i farten på han som kom fra Barcelona B for ca. 3 år siden, og som forlot klubben denne sommeren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Borge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5179 på: Januar 05, 2022, 10:53:18 »
Simon Dobson
@Simon_Dobson_

Todd Cantwell wants to leave Norwich City and Leeds United are one of the teams interested in him. Nothing advanced yet but one to keep an eye on.

Hvis vi først skulle hente noen fra Norwich, så måtte det vel være Mathias Normann
Borge

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5180 på: Januar 05, 2022, 10:54:58 »

Tenkte mer på unge spillere. Husker ikke navnet i farten på han som kom fra Barcelona B for ca. 3 år siden, og som forlot klubben denne sommeren.

Jeg husker Kun fornavnet...  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5181 på: Januar 05, 2022, 11:16:00 »
Simon Dobson
@Simon_Dobson_

Leeds United are in talks with the representatives of Boubacar Kamara, he is out of contract at the end of the season and Leeds United are the first club to open up talks with his representatives.

Manchester United and Newcastle have shown an interested but nothing ongoing.

Hvor troverdig er denne Simon Dobson da montro...?

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5182 på: Januar 05, 2022, 11:37:56 »

Tenkte mer på unge spillere. Husker ikke navnet i farten på han som kom fra Barcelona B for ca. 3 år siden, og som forlot klubben denne sommeren.

Jeg husker Kun fornavnet...  ;D
Rafa Mujica. Spiller en del for Las Palmas. Skadet nå. Opprinnelig fra Kanariøyane også. Han leverer varene der sier min gode venn fra Gran Canaria.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5183 på: Januar 05, 2022, 11:44:21 »
Simon Dobson
@Simon_Dobson_

Leeds United are in talks with the representatives of Boubacar Kamara, he is out of contract at the end of the season and Leeds United are the first club to open up talks with his representatives.

Manchester United and Newcastle have shown an interested but nothing ongoing.

Hvor troverdig er denne Simon Dobson da montro...?

Han pleier å være bra informert. Har drøye 30k følgere, kalte seg ITK_PL tidligere.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5184 på: Januar 05, 2022, 11:49:56 »
James Marshment
@marshyleeds

Reports in the Italian media reckon Leeds are back on the trail of Nahitan Nandez after Cagliari's asking price was reduced to £16.6m for the midfielder.
'Leeds could soon make a proposal to Cagliari', writes Tuttomercatoweb

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5185 på: Januar 05, 2022, 14:58:44 »
Liker de her linkene til Kamara og Nandez. God følelse der.
 

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5186 på: Januar 05, 2022, 15:57:39 »
Hvor sannsynlig er det at Leeds bruker 50 mill pund i januar vinduet? Er vel noe slik som må til for å lande Nandez og Kamara...Får vi inn noe penger på Costa? Eller blir det en lånespiller som Ross Barkley det enste vi får....spennende tider . Håper Leeds trår til å overraske i dette overgangsvinduet!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5187 på: Januar 05, 2022, 16:34:03 »
Hvor sannsynlig er det at Leeds bruker 50 mill pund i januar vinduet? Er vel noe slik som må til for å lande Nandez og Kamara...Får vi inn noe penger på Costa? Eller blir det en lånespiller som Ross Barkley det enste vi får....spennende tider . Håper Leeds trår til å overraske i dette overgangsvinduet!
Forhåpentligvis blir det rundt halvparten av den summen for disse spillerne. Kamara rundt 10 og Nandez 16-17. HVIS det er hold i ryktene tipper jeg Kamara er førstevalg og Nandez andrevalg. Kan aldri tenke meg vi signerer to 4/8-ere og ingen kreativ 8/10-er.

Kamara og Swift ingen dum idé. Bør være mulig for 15-20 mill.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5188 på: Januar 05, 2022, 17:19:06 »
Liker de her linkene til Kamara og Nandez. God følelse der.

Nandez har 4 mål og 8 assist på 87 kamper i serie A. Spilt mest høyremidtbane. Men er anvendlig og har kamper som def midt, sentral og off midt.

Men er usikker på hvor mye han styrker 11ern - Forsterker bredden, men til 16-17 mill så er jeg skeptisk.

En 4/8'er og en 10er bør inn i januar. Skeptisk til Harrison også, men kommer neppe ny ving i januar.

Kamara hadde vært knall. Isco på lån ut sesongen hadde vært noe. Gambling, men stor oppside hvis han slår til. Havner kanskje i Newcastle han..

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5189 på: Januar 05, 2022, 17:26:45 »
Liker de her linkene til Kamara og Nandez. God følelse der.

Nandez har 4 mål og 8 assist på 87 kamper i serie A. Spilt mest høyremidtbane. Men er anvendlig og har kamper som def midt, sentral og off midt.

Men er usikker på hvor mye han styrker 11ern - Forsterker bredden, men til 16-17 mill så er jeg skeptisk.

En 4/8'er og en 10er bør inn i januar. Skeptisk til Harrison også, men kommer neppe ny ving i januar.

Kamara hadde vært knall. Isco på lån ut sesongen hadde vært noe. Gambling, men stor oppside hvis han slår til. Havner kanskje i Newcastle han..

Jeg tenker at når vi kan gi 25 mill for James, så blir jo dette i tilfelle knallkjøp (Kamara og 1 til…) ;D