Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475596 ganger)

0 medlemmer og 13 gjester leser dette emnet.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5310 på: Januar 16, 2022, 12:14:03 »
Kan virke som det er hold i dette. Fra Waccoe:


LUFC youth academy have just retweeted an article written last year about a young Belgian centre mid called Nicolas Raskin. Not sure if it’s something but they’re usually spot on with academy info.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Helt sikkert en god spiller og stort talent.
Men kan han bidra fra dag 1? Hvis ikke så er dette litt dødfødt å satse på. 6 mill pund sies det. Kanskje vi ikke har råd til mer?

Skal de hente fra Belgia er Charles De Ketelaere fra Brugge en som kan gå rett inn i 10er rollen. Der vi trenger kvalitet mest. Vesentlig dyrere. 25-30 mill pund. Sjuk sesong til nå. 20 år. Fortsetter han utviklingen så henter storklubba han i sommer. Leicester er litt på ballen.

Sånne spillere vi må hente!

Leicester er på ballen som alltid. Hva gjør vi? Ser etter backup for Kalvin, noe vi inntil han er tilbake har godt nok med Forshaw istedenfor å få inn en 10er. Jeg skjønner ærlig talt ikke hva det tenker på ER for tiden. Kanskje vi heller skal gå for en kantspiller til som vi kan omskolere?.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5311 på: Januar 16, 2022, 12:35:51 »
Kan virke som det er hold i dette. Fra Waccoe:


LUFC youth academy have just retweeted an article written last year about a young Belgian centre mid called Nicolas Raskin. Not sure if it’s something but they’re usually spot on with academy info.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Helt sikkert en god spiller og stort talent.
Men kan han bidra fra dag 1? Hvis ikke så er dette litt dødfødt å satse på. 6 mill pund sies det. Kanskje vi ikke har råd til mer?

Skal de hente fra Belgia er Charles De Ketelaere fra Brugge en som kan gå rett inn i 10er rollen. Der vi trenger kvalitet mest. Vesentlig dyrere. 25-30 mill pund. Sjuk sesong til nå. 20 år. Fortsetter han utviklingen så henter storklubba han i sommer. Leicester er litt på ballen.

Sånne spillere vi må hente!

Leicester er på ballen som alltid. Hva gjør vi? Ser etter backup for Kalvin, noe vi inntil han er tilbake har godt nok med Forshaw istedenfor å få inn en 10er. Jeg skjønner ærlig talt ikke hva det tenker på ER for tiden. Kanskje vi heller skal gå for en kantspiller til som vi kan omskolere?.

Som erstatter for Kalvin så har vi Forshaw, Koch og Struijk. Det får holde ut sesongen.

Så håper jeg dem er klar over at dem har en helvetes jobb til sommern. Dem har satt seg i en posisjon der vi må ha hente spillere for å ha nok spillere samtidig som 3-4 spillere som ikke er gode nok må erstattes. Vi snakker fort 7-8 spillere. Kan ikke skjønne annet.

I januar må det helst inn en 8er og det må inn en 10er. I utgangspunktet helt utrolig at Bielsa fortsetter samme formajon og spiller med en 10er - Når vi ikke har en eneste naturlig 10er i stallen.

Da må du enten forandre spillestil - eller hente en 10er. Ikke verre enn det!

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5312 på: Januar 16, 2022, 12:39:30 »
Jason Knight fra Derby går sin runde på Waccoe nå. Kan få han på billigsalg, men dette er også en ung spiller som neppe hever førsteelleveren. Håper at vi henter inn en etablert spiller som kan spille fra dag 1 og et spennende talent alla Raskin/Knight som kan bidra ihvertfall fra benk. Men skal vi ikke låne inn en keeper mon tro?

auren

19 kamper - 2 mål og 2 assist i CC - Spilt mye offensiv midtbane. Ontrent samne stats som Roberts hadde på 60 kamper i CC - Men dette lukter kål om dette er sant!

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5313 på: Januar 16, 2022, 13:56:43 »

Sitat

Som erstatter for Kalvin så har vi Forshaw, Koch og Struijk. Det får holde ut sesongen.

Så håper jeg dem er klar over at dem har en helvetes jobb til sommern. Dem har satt seg i en posisjon der vi må ha hente spillere for å ha nok spillere samtidig som 3-4 spillere som ikke er gode nok må erstattes. Vi snakker fort 7-8 spillere. Kan ikke skjønne annet.



Og der ligger litt av det litt av de mer langsiktige utfordringene i har.
Selv med en skadefri tropp har vi plenty med middelmådighet i førstelagsoppstillingen som MÅ skiftes ut og da spesielt sentral midtbane som knapt holder championship nivå.

pedro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5314 på: Januar 16, 2022, 18:02:22 »
Leedsomaniac

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5315 på: Januar 16, 2022, 18:04:25 »
https://www.hitc.com/en-gb/2022/01/16/report-leeds-favourites-to-sign-unstoppable-20m-ace-nandez-after-transfer-revelation/
Virker som det nærmer seg overgang for Nandez, han har vi jakte på leeenge 8)
Hvis det ikke var for at HITC er notorisk upålitelige.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5316 på: Januar 16, 2022, 18:04:31 »
Leeds United are not currently in talks to sign Standard Liège midfielder Nicolas Raskin, the YEP understands.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5317 på: Januar 16, 2022, 18:14:00 »
Nå fikk jo Leeds en del cash av Premier League , for sin innsats (9) plass i fjor årets sesong . Var det over 50 millioner pund ? + for tv rettigheter? Så har det vel kommet frem at Leeds ikke kan bruke mer en 50 millioner pund i dette overgangsvinduet kjøp/ lån av spillere oppsjon på eventuelle kjøp ved sesong slutt , pga FFP. Så klubben har rundt regnet 100 millioner pund da , hvis dette jeg skriver er hold i da ?

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5318 på: Januar 16, 2022, 18:32:55 »
Nå fikk jo Leeds en del cash av Premier League , for sin innsats (9) plass i fjor årets sesong . Var det over 50 millioner pund ? + for tv rettigheter? Så har det vel kommet frem at Leeds ikke kan bruke mer en 50 millioner pund i dette overgangsvinduet kjøp/ lån av spillere oppsjon på eventuelle kjøp ved sesong slutt , pga FFP. Så klubben har rundt regnet 100 millioner pund da , hvis dette jeg skriver er hold i da ?

Tipper at en del av de pengene har gått med til bidrag på kjøpet av Raphinha, James, Rodrigo, Llorente, Koch og Harrison...

120 isj mill pund der.


arneg

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5320 på: Januar 16, 2022, 21:18:28 »
Dette er tydeligvis kilden. Uten at jeg vet noe om seriøsitet. Heller ingen kløpper i italiensk. https://www.lanuovasardegna.it/sport/2022/01/15/news/sirene-di-mercato-e-ritorno-in-campo-nandez-scalpita-1.41133054
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5321 på: Januar 17, 2022, 14:01:36 »
Christian Eriksen på vei til Brentford.

Aston Villa fikk Couthino.

Hvorfor er vi ikke på ballen på spillere vi vet vil levere i en posisjon vi kun har omskolerte spillere?

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5322 på: Januar 17, 2022, 14:10:39 »
Christian Eriksen på vei til Brentford.

Aston Villa fikk Couthino.

Hvorfor er vi ikke på ballen på spillere vi vet vil levere i en posisjon vi kun har omskolerte spillere?

Murderball ville dessverre fått en helt ny mening om Eriksen hadde kommet til Leeds er jeg redd. Tror ikke det ekstreme fysiske nivået vi krever av spillerne våre er noe han bør gjennomgå nå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5323 på: Januar 17, 2022, 14:15:04 »
Christian Eriksen på vei til Brentford.

Aston Villa fikk Couthino.

Hvorfor er vi ikke på ballen på spillere vi vet vil levere i en posisjon vi kun har omskolerte spillere?

Hva faen?? For et lag som skriker etter en 10-er må en kontraktsløs Eriksen være det aller beste man kan tenke seg? Jeg har tenkt på dette tidligere, men regnet med at han kom til å ende i Barcelona eller noe sånt. Men at han er aktuell for Brentford?? Da håper jeg virkelig han har fått en telefon fra Leeds også. Kanskje de har vurdert det slik at sesjonene med murderball ikke akkurat er skreddersydd for folk med hjertestarter.

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5324 på: Januar 17, 2022, 14:41:18 »
Christian Eriksen på vei til Brentford.

Aston Villa fikk Couthino.

Hvorfor er vi ikke på ballen på spillere vi vet vil levere i en posisjon vi kun har omskolerte spillere?

Hva faen?? For et lag som skriker etter en 10-er må en kontraktsløs Eriksen være det aller beste man kan tenke seg? Jeg har tenkt på dette tidligere, men regnet med at han kom til å ende i Barcelona eller noe sånt. Men at han er aktuell for Brentford?? Da håper jeg virkelig han har fått en telefon fra Leeds også. Kanskje de har vurdert det slik at sesjonene med murderball ikke akkurat er skreddersydd for folk med hjertestarter.

Kult for Brentford da.. Er nok det allerede danske laget som lokker. Alle nøytrale danske fans blir Brentford fans i så fall.  ;D
Marching On! 4276

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5325 på: Januar 17, 2022, 15:23:59 »
Christian Eriksen på vei til Brentford.

Aston Villa fikk Couthino.

Hvorfor er vi ikke på ballen på spillere vi vet vil levere i en posisjon vi kun har omskolerte spillere?

Murderball ville dessverre fått en helt ny mening om Eriksen hadde kommet til Leeds er jeg redd. Tror ikke det ekstreme fysiske nivået vi krever av spillerne våre er noe han bør gjennomgå nå.

auren

Han er klarert for spill og han skal kunne gjøre alt han gjorde før.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5326 på: Januar 17, 2022, 15:38:09 »
Christian Eriksen på vei til Brentford.

Aston Villa fikk Couthino.

Hvorfor er vi ikke på ballen på spillere vi vet vil levere i en posisjon vi kun har omskolerte spillere?

Murderball ville dessverre fått en helt ny mening om Eriksen hadde kommet til Leeds er jeg redd. Tror ikke det ekstreme fysiske nivået vi krever av spillerne våre er noe han bør gjennomgå nå.

auren

Han er klarert for spill og han skal kunne gjøre alt han gjorde før.

Betryggende at Eriksen går god for Eriksen  ;D ;D ;D
Ønsker han lykke til i Brentford hvis han havner der, hvis Bielsa hadde vært interessert hadde vi nok hentet han! Kanskje muligens nesten helt garantert sikkert.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5327 på: Januar 17, 2022, 16:06:31 »
Vil Rodrigo bort?

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5328 på: Januar 17, 2022, 16:24:35 »
Vil Rodrigo bort?
Du får spørre han..
Marching On! 4276

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5329 på: Januar 17, 2022, 16:33:22 »
Vil Rodrigo bort?
Du får spørre han..

Kan ikke du gjøre  det da ....du virker jo så flink og smart

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5330 på: Januar 17, 2022, 16:35:56 »
Vil Rodrigo bort?
Du får spørre han..

Kan ikke du gjøre  det da ....du virker jo så flink og smart

Takk. Skal gjøre det når jeg ser han.
Marching On! 4276

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5331 på: Januar 17, 2022, 16:38:26 »
Vil Rodrigo bort?

Det har vært noen linker på dette, men såvidt eg husker bare fra mindre seriøse kilder.
Vi får vente og se om det kommer flere hint om slikt når slutten av vinduet nærmer seg.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5332 på: Januar 17, 2022, 17:28:55 »
Christian Eriksen på vei til Brentford.

Aston Villa fikk Couthino.

Hvorfor er vi ikke på ballen på spillere vi vet vil levere i en posisjon vi kun har omskolerte spillere?

Murderball ville dessverre fått en helt ny mening om Eriksen hadde kommet til Leeds er jeg redd. Tror ikke det ekstreme fysiske nivået vi krever av spillerne våre er noe han bør gjennomgå nå.

auren

Han er klarert for spill og han skal kunne gjøre alt han gjorde før.

Betryggende at Eriksen går god for Eriksen  ;D ;D ;D
Ønsker han lykke til i Brentford hvis han havner der, hvis Bielsa hadde vært interessert hadde vi nok hentet han! Kanskje muligens nesten helt garantert sikkert.

Eriksen må være en bra fyr!  :)

Altså jeg aner ikke tilstanden. Men leste et intervju med han der han sa at han kunne trene for fullt og at det ikke var noen begrensninger bortsett fra kampsport.

Det som er rart at vi tydeligvis ikke ønsker han. Ingen vi har pr nå er i nærheten av han i 10er rollen. Det skal jeg tørre å påstå selv om han ikke har spilt siden i sommer.

I Brentford er det snakk om en 6 mnd kontrakt. Burde gått all inn. Null risiko.


SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5333 på: Januar 17, 2022, 23:10:07 »
Kommer det ingen inn i dette vinduet tro? 🤷‍♂️
Alex

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5334 på: Januar 18, 2022, 08:16:18 »
Kommer det ingen inn i dette vinduet tro? 🤷‍♂️

Mye tid igjen. Stenger ikke før 31 januar. Gjøre opp status når det er lukka?

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5335 på: Januar 18, 2022, 08:22:25 »
Christian Eriksen på vei til Brentford.

Aston Villa fikk Couthino.

Hvorfor er vi ikke på ballen på spillere vi vet vil levere i en posisjon vi kun har omskolerte spillere?

Murderball ville dessverre fått en helt ny mening om Eriksen hadde kommet til Leeds er jeg redd. Tror ikke det ekstreme fysiske nivået vi krever av spillerne våre er noe han bør gjennomgå nå.

auren

Han er klarert for spill og han skal kunne gjøre alt han gjorde før.

Betryggende at Eriksen går god for Eriksen  ;D ;D ;D
Ønsker han lykke til i Brentford hvis han havner der, hvis Bielsa hadde vært interessert hadde vi nok hentet han! Kanskje muligens nesten helt garantert sikkert.

Eriksen må være en bra fyr!  :)

Altså jeg aner ikke tilstanden. Men leste et intervju med han der han sa at han kunne trene for fullt og at det ikke var noen begrensninger bortsett fra kampsport.

Det som er rart at vi tydeligvis ikke ønsker han. Ingen vi har pr nå er i nærheten av han i 10er rollen. Det skal jeg tørre å påstå selv om han ikke har spilt siden i sommer.

I Brentford er det snakk om en 6 mnd kontrakt. Burde gått all inn. Null risiko.


En spiller som ikke har spilt en kamp på mange måneder er naturligvis veldig rusten. Litt jogging for seg selv og litt gjestetrening endrer ikke den saken. Hele poenget med å hente spillere i januar-vinduet er å få inn spillere som kan bidra umiddelbart. Eriksen er nok ganske langt unna noe som heter matchform og intensiteten og kjøret til Leeds høres ikke optimalt ut for en som har hatt hjertestans.

Akkurat her står jeg fjellstøtt bak vurderingene til Orta og Bielsa.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5336 på: Januar 18, 2022, 09:11:49 »
Litt ut av det blå, men det er jo slik Orta pleier å utføre overganger :

https://www.hitc.com/en-gb/2022/01/17/leeds-united-nicolas-raskin-comments/
 

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5337 på: Januar 18, 2022, 12:14:04 »
Litt ut av det blå, men det er jo slik Orta pleier å utføre overganger :

https://www.hitc.com/en-gb/2022/01/17/leeds-united-nicolas-raskin-comments/
Med all respekt, vi skal ikke ha noe Rask in.... :o
MOT

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5338 på: Januar 18, 2022, 13:12:29 »
Litt ut av det blå, men det er jo slik Orta pleier å utføre overganger :

https://www.hitc.com/en-gb/2022/01/17/leeds-united-nicolas-raskin-comments/

Ja dette var en såkalt ikke nyhet. Hvorfor i det hele tatt vinkle saken sånn? Det burde heller stått.. 'Raskin er ikke på vei til Leeds ifølge noen av klubbene'.
Marching On! 4276

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5339 på: Januar 18, 2022, 13:21:16 »
Litt ut av det blå, men det er jo slik Orta pleier å utføre overganger :

https://www.hitc.com/en-gb/2022/01/17/leeds-united-nicolas-raskin-comments/

Ja dette var en såkalt ikke nyhet. Hvorfor i det hele tatt vinkle saken sånn? Det burde heller stått.. 'Raskin er ikke på vei til Leeds ifølge noen av klubbene'.

Det er jo en helt åpenbar grunn til at de vinkler saken sånn..... Samme grunn som alltid. Say no more.