Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1498137 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5520 på: Januar 26, 2022, 08:54:44 »
Eriksen55 har som vanlig ett godt velformulert innlegg - med gode betraktninger. ;)
2 av 3 hadde vært utrolig fint, men jeg har ikke store forhåpninger nå 26/1.

I mitt hode er Bielsa`s stahet mye av det som stopper "incomings", samt at vi nok ikke har veeeeeldig store muskler økonomisk.
Uansett........vi MÅ ha inn ett par mann i dette vinduet, vi har ikke nok kvalitet i vår tynne, skadeforfulgte tropp...om det blir lån med opsjon på kjøp
eller Swift for 8 mill £ fra Reading.......whatever. Det holder ikke med 5 stk 19 åringer på benk i lengden i PL.

Optimistisk nok slenger jeg inn han her igjen for plan B:
https://motleedsnews.com/news/view-leeds-united-must-move-now-for-nahitan-nandez/

"Håpet kan ingen ta fra oss"
 

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5521 på: Januar 26, 2022, 09:35:33 »
Summerville på vei bort? Har vært stilt rundt ham de siste ukene:


Leeds Xtra
@Leeds_Xtra
Talks are ‘gaining speed and intesnsity’ between Hamburg and Leeds over a loan deal for Crysencio Summerville, and want the loan to continue into next season. The German outfit believe he is the perfect fit for their system are pushing to make this deal happen. #LUFC [
@SPORTBILD
]


auren

£1,3 mill skal være budet fra Hamburg ifølge ryktebørsen.
Er ikke det veldig lavt?
Resultatet av vinduet kan være at vi mister to av våre største talenter, og kjøper inn en ny ving til U-23.

Hvis dette først materialiserer seg så bør Leeds gå med på et lån som varer ut denne og neste sessong, med tilbake kallings klausul gjeldende fom Januar 2023. Tror det er en vinn vinn situasjon for alle parter. Crysensio får utviklet seg med mere spilletid, Leeds beholder et ungt talent som kan komme tilbake å ta over tøylene hvis Raphina blir solgt. Hvis ikke kan man vurdere salg av Crysensio etter låneoppholdet.
Går han på lån, kommer han ikke tilbake - så lenge Bielsa er trener. Og det hører vel også til sjeldenhetene at en (eventuelt) ny trener/manager henter tilbake lånespillere, uten at jeg har noe statistikk på det, altså.
Frykter at Summerville er tapt.

Klich er vel et eksempel på en lånespiller som ble hentet tilbake av en ny trener?
Det har du minsanten helt rett i. En solskinnshistorie, rett og slett. Takk for korrigeringen!

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5522 på: Januar 26, 2022, 09:49:08 »
Summerville på vei bort? Har vært stilt rundt ham de siste ukene:


Leeds Xtra
@Leeds_Xtra
Talks are ‘gaining speed and intesnsity’ between Hamburg and Leeds over a loan deal for Crysencio Summerville, and want the loan to continue into next season. The German outfit believe he is the perfect fit for their system are pushing to make this deal happen. #LUFC [
@SPORTBILD
]


auren

£1,3 mill skal være budet fra Hamburg ifølge ryktebørsen.
Er ikke det veldig lavt?
Resultatet av vinduet kan være at vi mister to av våre største talenter, og kjøper inn en ny ving til U-23.

Hvis dette først materialiserer seg så bør Leeds gå med på et lån som varer ut denne og neste sessong, med tilbake kallings klausul gjeldende fom Januar 2023. Tror det er en vinn vinn situasjon for alle parter. Crysensio får utviklet seg med mere spilletid, Leeds beholder et ungt talent som kan komme tilbake å ta over tøylene hvis Raphina blir solgt. Hvis ikke kan man vurdere salg av Crysensio etter låneoppholdet.
Går han på lån, kommer han ikke tilbake - så lenge Bielsa er trener. Og det hører vel også til sjeldenhetene at en (eventuelt) ny trener/manager henter tilbake lånespillere, uten at jeg har noe statistikk på det, altså.
Frykter at Summerville er tapt.

Klich er vel et eksempel på en lånespiller som ble hentet tilbake av en ny trener?
Det har du minsanten helt rett i. En solskinnshistorie, rett og slett. Takk for korrigeringen!

Solskinnshistorie : Beckford....men under Bielsa....går man ut på lån der uten velsignelse - så er navlestrengen kuttet.
 

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5523 på: Januar 26, 2022, 11:04:52 »
Jeg blir mye mer bekymra hvis det nå viser seg at Summerville også forsvinner pga "holdningsproblemer". Hadde håpt at Drameh var et engangstilfelle. To potensielle førstelagsspillere ut, og ingen inn. Jeg har ikke vært bekymret for situasjonen før nå egentlig.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5524 på: Januar 26, 2022, 11:21:22 »
Jeg blir mye mer bekymra hvis det nå viser seg at Summerville også forsvinner pga "holdningsproblemer". Hadde håpt at Drameh var et engangstilfelle. To potensielle førstelagsspillere ut, og ingen inn. Jeg har ikke vært bekymret for situasjonen før nå egentlig.

Summerville kan jo også forsvinne fordi han ikkje blir vurdert som god nok, noen han etter mine vurderinger heller ikkje er.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5525 på: Januar 26, 2022, 11:35:31 »
Jeg blir mye mer bekymra hvis det nå viser seg at Summerville også forsvinner pga "holdningsproblemer". Hadde håpt at Drameh var et engangstilfelle. To potensielle førstelagsspillere ut, og ingen inn. Jeg har ikke vært bekymret for situasjonen før nå egentlig.
Ja, hadde vært greit å vite hva som ligger i dette. Vi snakker om tenåringer som har vært i klubben i et drøyt år - etter alt å dømme kjøpt inn helt i tråd med gjeldende transferpolitikk. Tviler på at begge to har rukket å utvikle all verdens dårlige holdninger på denne korte tida, i hvert fall sett i lys av at de er støttespillere på sine respektive ungdomslandslag. Om dette med holdninger viser seg å stemme, har vi to eksempler på feilslåtte innkjøp.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5526 på: Januar 26, 2022, 11:46:06 »
Jeg blir mye mer bekymra hvis det nå viser seg at Summerville også forsvinner pga "holdningsproblemer". Hadde håpt at Drameh var et engangstilfelle. To potensielle førstelagsspillere ut, og ingen inn. Jeg har ikke vært bekymret for situasjonen før nå egentlig.
Ja, hadde vært greit å vite hva som ligger i dette. Vi snakker om tenåringer som har vært i klubben i et drøyt år - etter alt å dømme kjøpt inn helt i tråd med gjeldende transferpolitikk. Tviler på at begge to har rukket å utvikle all verdens dårlige holdninger på denne korte tida, i hvert fall sett i lys av at de er støttespillere på sine respektive ungdomslandslag. Om dette med holdninger viser seg å stemme, har vi to eksempler på feilslåtte innkjøp.

På Waccoe postet de et par gamle tweeter fra da vi kjøpte Summerville. der det stod at han slet med dårlige holdninger. Om det stemmer vet jeg jo ikke, men kanskje vi tenkte at med Bielsas regime skulle vi få skikk på gutten.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5527 på: Januar 26, 2022, 11:52:41 »
Jeg blir mye mer bekymra hvis det nå viser seg at Summerville også forsvinner pga "holdningsproblemer". Hadde håpt at Drameh var et engangstilfelle. To potensielle førstelagsspillere ut, og ingen inn. Jeg har ikke vært bekymret for situasjonen før nå egentlig.
Ja, hadde vært greit å vite hva som ligger i dette. Vi snakker om tenåringer som har vært i klubben i et drøyt år - etter alt å dømme kjøpt inn helt i tråd med gjeldende transferpolitikk. Tviler på at begge to har rukket å utvikle all verdens dårlige holdninger på denne korte tida, i hvert fall sett i lys av at de er støttespillere på sine respektive ungdomslandslag. Om dette med holdninger viser seg å stemme, har vi to eksempler på feilslåtte innkjøp.

På Waccoe postet de et par gamle tweeter fra da vi kjøpte Summerville. der det stod at han slet med dårlige holdninger. Om det stemmer vet jeg jo ikke, men kanskje vi tenkte at med Bielsas regime skulle vi få skikk på gutten.

auren

Jeg tror det stemmer. Synes å huske Alan Pardew uttale noe slik da Summerville dro til England.
Han var vel manager for Summerville i Den Haag.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5528 på: Januar 26, 2022, 11:55:33 »
Jeg blir mye mer bekymra hvis det nå viser seg at Summerville også forsvinner pga "holdningsproblemer". Hadde håpt at Drameh var et engangstilfelle. To potensielle førstelagsspillere ut, og ingen inn. Jeg har ikke vært bekymret for situasjonen før nå egentlig.
Ja, hadde vært greit å vite hva som ligger i dette. Vi snakker om tenåringer som har vært i klubben i et drøyt år - etter alt å dømme kjøpt inn helt i tråd med gjeldende transferpolitikk. Tviler på at begge to har rukket å utvikle all verdens dårlige holdninger på denne korte tida, i hvert fall sett i lys av at de er støttespillere på sine respektive ungdomslandslag. Om dette med holdninger viser seg å stemme, har vi to eksempler på feilslåtte innkjøp.

På Waccoe postet de et par gamle tweeter fra da vi kjøpte Summerville. der det stod at han slet med dårlige holdninger. Om det stemmer vet jeg jo ikke, men kanskje vi tenkte at med Bielsas regime skulle vi få skikk på gutten.

auren

Jeg tror det stemmer. Synes å huske Alan Pardew uttale noe slik da Summerville dro til England.
Han var vel manager for Summerville i Den Haag.
Husker George Best også hadde dårlige holdninger, men god var han..... :P

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5529 på: Januar 26, 2022, 11:59:47 »
Smått utrolig om vi går ut av vinduet med 2 spillere mindre når alle har sett at vi har altfor liten tropp.

Utleie av ungutter er jeg positiv til, men ikke når vi må erstatte en Engelsk og Nederlandsk u21 landslagsspillere med egne u18 gutter. Disse to er av de mest rutinerte vi har på benken...noe som i seg selv er sinnsykt!

Jeg er veldig enig i at vi bør vente til sommern med Brenden Aaronson hvis vi ikke lander han I januar. Å gå for 2,3,4 valg er sjeldent lurt. Vanskelig nok å treffe på signeringer som det er. Men skal dem vente til sommern forventer jeg at dem lager en deal med kjøp til sommern sånn at det blir klink allerede nå!

Vi må uansett ha mange nye spillere inn i sommer. På et tidspunkt så peaker kontunitets bærerne Ayling, Cooper, Dallas, Klich, etc. Kan jo ikke vente til det skjer. Må være i forkant. Dessuten det være en fordel å få inn noen nye mens dem er der.
I og med at vi er for få spillere pr.nå så må dete være mulig å fremskynde noen som er tiltenkt inn i sommer. Dem må jo ha en plan?

Tre spillere vi visstnok i følge Hay har på listen. Tre av sikkert mange.

Swift kan spille 8 og 10. Under 6 mnd igjen på kontrakten. Skreddersyd til Bielsa. Hay har bekreftet interesse før. Leverer mål og assist i CC i fleng. Ikke dyr. 6-8mill ryktes det.

Carvallo - Strålende i CC. 10er og ving. Stort talent. Oppgradering. Kontrakt går ut i juni. 8-10 mill ca.

Seko Fofana. Nydelig spiller i Lens. Primært 8. Kan også spille 8 og 10. 20-30 mill.

Hvis disse 3 inn i januar.. Null stress å vente på Brenden Aaronson da. Det gir oss flere alternativer ut sesongen, mer kvalitet i bredden og 3 spillere med 7-8 mnd innkjøring i klubben ift neste sesong. Massiv oppgradering ift Roberts, Bate,Jenkins, Gray, Miller, Mcgurk, Mccinstry og resten av u18 laget. Fofana soleklar oppgradering i 8er rollen.

Med disse 3 inn og Aaronson klar fra sommern hadde vi vært tilnærmet ferdig handlet 1 juli når vinduet åpner igjen. Kanskje ving og spissplassen må justeres/oppgraderes. Alt må ikke skje siste uken av hvert overgangsvindu.Akkurat det siste er en forbanna uting!

Jeg forventer minst 2 signeringer. Vi ligger langt nede og er i nedrykksstriden pga for få dårlig kvalitet i bredden. Ingenting tilsier at skadene skal avta. Her er det snakk om å være langt fremme i skoa eller spare seg til fant. Et nedrykk vil koste Rads mange millioner pund.

Ja, ja, få inn Fofana.

https://www.footballfancast.com/leeds-united-transfer-rumours/lufc-latest-news-updates-seko-fofana-target-statistics-bielsa-orta-forshaw-premier-league-january-window-gossip
MOT

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5530 på: Januar 26, 2022, 12:55:39 »
Orker ikke nytt scenario etter pausen nå , med at Bamford stadig er ute - og Tyler fortsatt står på sidelinjen som 1.innbytter mot Villa.
Vi MÅ ha inn kvalitet til A-laget......NÅ.
« Siste redigering: Januar 26, 2022, 12:59:09 av Cherry »
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5531 på: Januar 26, 2022, 13:12:11 »
Ikke bra...:

David Anderson
@MirrorAnderson
Leeds boss Marcelo Bielsa is not keen to let Crysencio Summerville join Hamburg on loan when he is still grappling with an injury crisis. However he took the same stance over Cody Drameh before he pushed through his loan move to Cardiff. #lufc


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5532 på: Januar 26, 2022, 13:13:17 »
David Anderson
@MirrorAnderson
Leeds’ move for Brenden Aaronson is still stuck with Red Bull Salzburg refusing to budge. It increasingly looks like Leeds will not sign anyone unless Salzburg suddenly shift or Victor Orta can pull a rabbit out of the hat like he did with Raphinha. #lufc


Ser ikke så lyst ut altså...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5533 på: Januar 26, 2022, 13:28:34 »
Har ikke tro på at det kommer noen inn dessverre, dette blir nok beinhardt.

La oss bare håpe at skadene forsvinner nå utover våren og at vi klarere oss.
Leeds Carajo!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5534 på: Januar 26, 2022, 13:32:01 »
Virker som at det er Aaronson eller ingen. Og Summerville vil flere klubber ha:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-transfer-window-state-of-play-brenden-aaronson-bid-crysencio-summerville-latest-3542325

Bet meg merke i dette, hvorfor Leeds er usikre på å by mer:

"If Victor Orta gets the sense, from his conversations with the Red Bull decision makers, that they will simply not sell this month then it makes little sense to go in with a much higher bid because that will subsequently be the starting point for summer negotiations. Leeds are adamant they will be back for Aaronson in the next window, so could be pushing up the price to their own detriment."


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5535 på: Januar 26, 2022, 13:42:59 »
Summerville ut og Brenden inn kan jeg forstå, men utlån og ingen inn vil jo være veldig spesielt.
Han har vært handy nok Summerville og er jo en spillertype vi har ingen av ellers på benken.
Hadde han tatt de neste stegene hadde det vært en type som hadde vært intr i Bielsaball.
Litt uforutsigbar, rask forflytningsevne og xfactor over han.
Skal vi oppover tabellen i fremtiden kan vi ikke bare ha O2 dyr

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5536 på: Januar 26, 2022, 13:56:55 »
Dette var triste greier altså... Håper Summerville blir og kan spille en fin rolle utover våren. Godt å høre det i alle fall ikke er Bielsas vilje.

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5537 på: Januar 26, 2022, 14:29:52 »
https://t.co/okp4ttnHGP

The Atletic med artikkel om nye regler i låne markedet fom neste sessong, som blir mer og mer innstrammet frem til 2024/25 sessongen. Kan dette være en faktor som Leeds har i bakhodet da signeringer uteblir? Klubben har jo noen spillere som allerede nå er på grensen aldersmessig.

Håper dog fortsatt på et par signeringer med tanke på skadesituasjonen og bredden i stallen.

Aaronson ikke helt utelukket enda, og forhåpentligvis så jobbes det med noen andre alternativer.
The Mighty Whites

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5538 på: Januar 26, 2022, 14:32:47 »
Virker som at det er Aaronson eller ingen. Og Summerville vil flere klubber ha:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-transfer-window-state-of-play-brenden-aaronson-bid-crysencio-summerville-latest-3542325

Bet meg merke i dette, hvorfor Leeds er usikre på å by mer:

"If Victor Orta gets the sense, from his conversations with the Red Bull decision makers, that they will simply not sell this month then it makes little sense to go in with a much higher bid because that will subsequently be the starting point for summer negotiations. Leeds are adamant they will be back for Aaronson in the next window, so could be pushing up the price to their own detriment."


auren

Det er nok endel tanker rundt kroner og øre dette går i nå siste uken av vinduet ja.
Vi har blåst endel penger, og fått "lite" igjen på f eks Rodrigo /27 mill £ og James / 25 mill £ - så jeg forstår om det ikke kommer ett nytt bud på Yankeen`som jo på ingen måte er
en spiller som man vet hvordan vil hevde seg i PL vs Østerrisk seriespill, og som du sier er jo "malen" nå satt ift siste bud allerede....

Skulle likt og visst hva som rører seg i Marcelo`s hode når han nå ser på treningsfeltet , der kun Raphinha er på landslags oppdrag - men det omtrent er like mange ute på feltet
som inne hos Rob Price på "reparasjon"....
Håper virkelig gutta`får noen dager OFF nå, MEN at Orta jobber 24/7...
« Siste redigering: Januar 26, 2022, 14:40:15 av Cherry »
 

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5539 på: Januar 26, 2022, 14:37:59 »
Så det er Aaronson eller ingen da tydeligvis. skikkelig spennende vindu for vår del :o 8)
Forever Leeds United!!!!!!!!

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5540 på: Januar 26, 2022, 17:45:56 »
Van Beek på vei til Palace. Lån ut sesongen. Vi er ikke på perrongen når toget går..faktisk ikke i nærheten en gang.

Sothampton kjøper ny spiss til 25 mill pund!

« Siste redigering: Januar 26, 2022, 17:49:29 av Eriksen55 »

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5541 på: Januar 26, 2022, 18:15:23 »
Van Beek på vei til Palace. Lån ut sesongen. Vi er ikke på perrongen når toget går..faktisk ikke i nærheten en gang.

Sothampton kjøper ny spiss til 25 mill pund!
Ny spiss?

Van Beek hadde vært spennende i vårt system. Får satse på Brenden. Selv om det virker noe mørkt

rd1

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5542 på: Januar 26, 2022, 18:26:22 »
Er det innafor å synes at det virker en smule rart at i hele verden, på alle lag og blant alle spillere bare er denne Brenden som kan hentes inn til vår syyyyyyltynne midtbane?
"Who needs Cantona??"

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5543 på: Januar 26, 2022, 18:35:31 »
Brennan Johnson ( Nott Forrest)ryktes ifølge leedsxtra på Twitter. Orker ikke finne link. Sikkert ikke noe i det heller

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5544 på: Januar 26, 2022, 18:45:19 »
Er det innafor å synes at det virker en smule rart at i hele verden, på alle lag og blant alle spillere bare er denne Brenden som kan hentes inn til vår syyyyyyltynne midtbane?

Fint dem går for førstevalget, også om dem må vente til sommern. Men vi har i dag ingen spillere i stallen som er naturlig offensiv midtbane. Alle er omskolert med middels suksess. Da kan man fint hente en nå og førstevalget i sommer. Dem bør ha lært nå at det ikke er dumt å ha et par alternativer over 17 år på benken.
Da kan jo han Brennan Johnson fra Forest være et fintalternativ. Kun 20 år da...men har 7 mål og 5 assist i CC i år. Han har 15 kamper på vingen i år, begge sider. 4 som offensiv midtbane, 4 som hengende spiss, 2 som spiss og 5 på venstre og høyre midtbane. Veldig andvendlig. Brennan kan være en fin backup for Brendan neste år, samt utfordrer og backup på vingene, spissplassen og kanskje vingbackene. Enda mer andvendlig enn Dallas  :)

Håper ryktene stemmer at vi er ute etter han. Men blir nok for dyr!
 I følge samme kilde er Newcastle, West Ham, Everton og Brentford sugne. Sistnevnte har lagt inn bud. 15 mill pund avslått. Nytt bud 20 mill.. Tipper Leeds detter av lasset der!
« Siste redigering: Januar 26, 2022, 20:34:32 av Eriksen55 »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5545 på: Januar 26, 2022, 21:29:52 »
Manuel Veth
@ManuelVeth
Leeds United are still determined to sign #USMNT attacking midfielder Brenden Aaronson. A deal, however, is very difficult. #RBSalzburg don't want to lose Aaronson ahead of their #UCL clash against #Bayern and Augustin legal situation is a factor. Talks ongoing. #LUFC
9:09 PM · Jan 26, 2022

Ikke dødt enda…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5546 på: Januar 26, 2022, 22:29:44 »
Manuel Veth
@ManuelVeth
Leeds United are still determined to sign #USMNT attacking midfielder Brenden Aaronson. A deal, however, is very difficult. #RBSalzburg don't want to lose Aaronson ahead of their #UCL clash against #Bayern and Augustin legal situation is a factor. Talks ongoing. #LUFC
9:09 PM · Jan 26, 2022

Ikke dødt enda…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Alle vet, inkl dem selv at dem ryker rett ut mot Bayern over to kamper.
Handler kun om pris. Det nærmer seg slutten av vinduet, alle vet at Leeds er tynne og bør bli desperate. Salzburg har null å tape på å prise høyt.  Er det prisen å betale for å ikke starte i desember å ha alt klart i starten av januar? Salzburg skjønner at det ikke er mange andre kandidater. Det hadde ikke vært like synlig for 5 uker siden..

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5547 på: Januar 27, 2022, 11:21:06 »
James Marshment
@marshyleeds
Sources have told TEAMtalk that Leeds are edging closer towards a deal for Brenden Aaronson - but the acceptance from all parties is that the deal will happen over the summer not now.

https://www.teamtalk.com/leeds-united/brenden-aaronson-transfer-going-through-victor-orta-gets-signing-big-catch-exclusive


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5548 på: Januar 27, 2022, 11:31:37 »
James Marshment
@marshyleeds
Sources have told TEAMtalk that Leeds are edging closer towards a deal for Brenden Aaronson - but the acceptance from all parties is that the deal will happen over the summer not now.

https://www.teamtalk.com/leeds-united/brenden-aaronson-transfer-going-through-victor-orta-gets-signing-big-catch-exclusive


auren
Fordi da eier amerikanerne oss 100% og Rad er bare er ute etter mest mulig penger for seg selv nå?  :o

It really makes you think. Jeg tror på store omveltninger i sommeren, både på eiersiden, trenersiden og spillersiden.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5549 på: Januar 27, 2022, 11:45:43 »
https://motforum.com/article.php?page=42732

Bare tynne spekulasjoner dette også sikkert...?
Er vel ikke høyrebacken som har førstepri nå i januar uansett selv om Drameh forsvant?