Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475679 ganger)

0 medlemmer og 15 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5790 på: Februar 17, 2022, 08:02:16 »
Kommer neppe til å spille Championship !
Let’s forget about it…..

Har vi rykket ned? ::)
 

GaryMac

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5791 på: Mars 07, 2022, 22:07:38 »
Ikke et overgangsrykte, men de utenlandske spillerne i russiske klubber er fristilt fram til sommeren, og kan så vidt jeg skjønner signere og spille for andre klubber.
Bør vi gjøre et desperat forsøk på å hente en spiss?  Botheim? Noen andre som kan være aktuelle?

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5792 på: Mars 07, 2022, 23:00:18 »
Ikke et overgangsrykte, men de utenlandske spillerne i russiske klubber er fristilt fram til sommeren, og kan så vidt jeg skjønner signere og spille for andre klubber.
Bør vi gjøre et desperat forsøk på å hente en spiss?  Botheim? Noen andre som kan være aktuelle?
Ja, lite å tape på å hente inn en vikar eller to den korte stunda der.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5793 på: Mars 08, 2022, 08:58:51 »
Ikke et overgangsrykte, men de utenlandske spillerne i russiske klubber er fristilt fram til sommeren, og kan så vidt jeg skjønner signere og spille for andre klubber.
Bør vi gjøre et desperat forsøk på å hente en spiss?  Botheim? Noen andre som kan være aktuelle?
Ja, lite å tape på å hente inn en vikar eller to den korte stunda der.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig. Nå må Orta på jobb..

geirsilke

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5794 på: Mars 08, 2022, 14:44:18 »
Ser ut som de beste spissene i ligaen for øyeblikket er russiske, etter at Azmoun ble solgt til Leverkusen i januar-vinduet. Jordan Larsson (sønn til Henke) kan være aktuell, men han er inne i en fryktelig måltørke i ligaen. Ellers fins det store navn som Malcom, men han er først og fremst ving og det trengs det ikke flere av... Men dette bør Orta og co ha oversikt over.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5795 på: Mars 10, 2022, 09:52:14 »
The Athletic mener Villa ønsker Phillips.


Det hadde vært toppen av kransekaka. Nedrykk og kronjuvelen til den filmende gjengen der. Orker ikke tanken engang.
Marching on together!

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5796 på: Mars 10, 2022, 10:54:33 »
The Athletic mener Villa ønsker Phillips.


Det hadde vært toppen av kransekaka. Nedrykk og kronjuvelen til den filmende gjengen der. Orker ikke tanken engang.

Om Phillips drar tipper jeg det blir til en av de største klubbene.
Nedrykk eller ei så blir det spennende å se hva som skjer med han til sommeren. 26 år nå og da må han snart ta valget om han skal være lojal og spille med Leeds, eller spille i en større klubb med større sjanse for trofeer og CL spill.
marching on together,
derudaf forever...

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5797 på: Mars 15, 2022, 15:10:45 »
Stadig mer spalteplass vies rykter om Raphinha og diverse klubber inkludert Liverpool, Chelsea, Scum, Barcelona osv. De fleste rimelig useriøse, men The Atheltic har også nevnt han i forbindelse med andre klubber.

Selv om klubben selvsagt bør vurdere den beste økonomiske avtalen, håper jeg virkelig det ender med en utenlandsk klubb om/når han forlater Elland Road.
Marching on together!

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5798 på: Mars 15, 2022, 16:48:16 »
spennende sommer blir det uansett men håper vi klarer å beholde plassen i PL og beholde både rapha og phillips men en av de er nok tapt. rykker vi ned er begge borte
Forever Leeds United!!!!!!!!

Torpe-do

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5799 på: Mars 15, 2022, 19:30:47 »
Stadig mer spalteplass vies rykter om Raphinha og diverse klubber inkludert Liverpool, Chelsea, Scum, Barcelona osv. De fleste rimelig useriøse, men The Atheltic har også nevnt han i forbindelse med andre klubber.

Selv om klubben selvsagt bør vurdere den beste økonomiske avtalen, håper jeg virkelig det ender med en utenlandsk klubb om/når han forlater Elland Road.

Skjønnar kva du meiner, og er jo sjølvsagt einig. Men akkurat dette sitt kraftigare inne for Phillips for min del. Eg trur Phillips er "Leeds" nok til at han ikkje stikk til ManU, om det blir ein overgang. Eg sitt derimot med eit inntrykk av at Rapha er meir "nådelaus" i valg av klubb, ved ein eventuell overgang. Saman med dette, mistenker eg Rapha har mindre tålmod med Leeds, og vil ønskje seg til ein større klubb. Eg fryktar han er vekke i løpet av sommaren, uavhengig av om me held oss oppe eller ikkje.

Om Phillips skulle nå same beslutning, ved eit scenario der me held oss oppe - det ville stukke djupare.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5800 på: Mars 16, 2022, 08:29:19 »
Har en liste med spillere jeg tror forsvinner hvis vi rykker ned. Setter ikke opp den enda, siden vi fremdeles er en PL-klubb.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5801 på: Mars 16, 2022, 08:44:02 »
Raphinha spiller ikke i Leeds neste sesong. Spørsmålet er bare hvor mye vi klarer å skvise sitronen. 600 mill?
 

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5802 på: Mars 16, 2022, 11:19:28 »
Raphinha spiller ikke i Leeds neste sesong. Spørsmålet er bare hvor mye vi klarer å skvise sitronen. 600 mill?

Grealish solgt for 100 mill £ , på benk i Shitty - 75 mill £ er da minimum.
 

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5803 på: Mars 16, 2022, 11:21:34 »
Raphinha spiller ikke i Leeds neste sesong. Spørsmålet er bare hvor mye vi klarer å skvise sitronen. 600 mill?

Grealish solgt for 100 mill £ , på benk i Shitty - 75 mill £ er da minimum.

Blir ikke overrasket hvis Grealish blir ledende i det City laget neste sesongene.
Pep har som oftest en plan og følger man den går det deg godt som spiller.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5804 på: Mars 17, 2022, 08:12:43 »
Ser på oppdateringer og klipp fra Championship.
Når vi skal bytte ut Ayling på HB…..Djed Spence fra Forest`….får min stemme ;)
 

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5805 på: Mars 17, 2022, 10:29:27 »
Tror både Rahpinha og Phillips reiser fra klubben, selv om vi klarer å berge plassen , muligens også Rodrigo. Tror også trener og spillestil hadde begynt å tære på spillerene før March kom inn i klubben. Beholder vi Phillips etter sesongen blir jeg veldig overrasket. MOT.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5806 på: Mars 17, 2022, 11:34:24 »
Ser på oppdateringer og klipp fra Championship.
Når vi skal bytte ut Ayling på HB…..Djed Spence fra Forest`….får min stemme ;)

Trenger ikkje gå over bekken etter vann!

Spillerbørs fra i går:

Cody Drameh 9 (star man)

This lad is special, frightening, even. Was on it from minute one and caused Stoke all sorts of bother all night. Played a key part in Hugill's goal.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5807 på: Mars 17, 2022, 11:39:17 »
Raphinha spiller ikke i Leeds neste sesong. Spørsmålet er bare hvor mye vi klarer å skvise sitronen. 600 mill?
Er som deg helt overbevist over at vi mister Raphinha til sommeren. Prisen kommer vel an på om Leeds spiller i PL eller CC. Leste at Raphinha har en klausul i kontrakten om en utkjøpspris på 25 mill pund (eller euro) dersom vi rykker ned i CC. Vet ikke om det er tilfelle, men blir ikke overrasket. Spiller vi fortsatt i PL bør summen være minimum 75 mill p.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5808 på: Mars 17, 2022, 11:55:06 »
Raphinha spiller ikke i Leeds neste sesong. Spørsmålet er bare hvor mye vi klarer å skvise sitronen. 600 mill?
Er som deg helt overbevist over at vi mister Raphinha til sommeren. Prisen kommer vel an på om Leeds spiller i PL eller CC. Leste at Raphinha har en klausul i kontrakten om en utkjøpspris på 25 mill pund (eller euro) dersom vi rykker ned i CC. Vet ikke om det er tilfelle, men blir ikke overrasket. Spiller vi fortsatt i PL bør summen være minimum 75 mill p.

Det vil være lite smart å selge noe i sommer som kan være mye mer verdt etter et glitrende VM. Men for nær opp mot 1 milliard NOK er det jo en såkalt no-brainer om man selger eller ikkje.

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5809 på: Mars 21, 2022, 21:20:00 »
Blir veldig overrasket hvis både Phillips og Rahpinha blir i Leeds neste sesong , uansett om vi klarer oss i PL også neste sesong. Penga rår !

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5810 på: Mars 21, 2022, 21:33:16 »
Blir veldig overrasket hvis både Phillips og Rahpinha blir i Leeds neste sesong , uansett om vi klarer oss i PL også neste sesong. Penga rår !

Helt enig men hvis ikke march er en kløpper til og overtale og de nye eierne backer up med penger og ambisjoner som spillerne stoler på så kan det jo være de blir...KAN!!!! men tror det ikke
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5811 på: Mars 22, 2022, 21:50:36 »
I følge Hay ser Leeds etter 4 spillere i sommer. 2 backer, en spiss og Aaronson:

https://www.leedsallover.com/phil-hay-confirms-four-deals-leeds-united-will-look-to-do-in-the-summer-transfer-window/


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5812 på: Mars 23, 2022, 11:11:43 »
Hva med rettsaken Leeds United er i ang denne er det Jean Augostine ? hvor Leeds muligens må ut med var det 17 millioner pund? hvis klubben må betale vil det påvirke spiller kjøp til sommeren ? Siden 49ers kun ville gi penger til kjøp av Aaronsson ?

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5813 på: Mars 23, 2022, 15:46:02 »
Hva med rettsaken Leeds United er i ang denne er det Jean Augostine ? hvor Leeds muligens må ut med var det 17 millioner pund? hvis klubben må betale vil det påvirke spiller kjøp til sommeren ? Siden 49ers kun ville gi penger til kjøp av Aaronsson ?

Les Augustin tråden, står det meste der.
Var høring 15/3, så mulig det er kjennelse in slutten av denne mnd.
 


peacock


Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5816 på: Mars 24, 2022, 14:44:12 »
https://www.footballinsider247.com/leeds-united-set-sights-on-signing-18-goal-assist-ace-20m-will-seal-deal/

Ingen røyk uten ild?

Eh, jo...!
Spesielt når spilleren har vært linket i flere år.

Tror det er den spilleren jeg er mest lei av å bli linka med. Han og Alan Smith.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5817 på: Mars 26, 2022, 21:14:38 »
Men da har vi fått fasiten da, for hva som skjer til sommeren :o

This week Orta revealed that the Whites plan to buy 'one or two' established players in the summer transfer window, with youth players making up the numbers as developing the club's youth pathway is the only way to compete with Premier League opponents with significantly greater funds.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/victor-orta-drops-summer-transfer-hint-amid-passionate-defence-of-risky-leeds-united-growth-strategy-3628525

“Leeds United is not a team that can be in the market for £150m each summer," Orta said. "To reduce the gap we need to build careers. We can buy one or two careers per summer, but the rest, we need to build careers.

....

Orta recognises that Leeds' spending power is limited relative to other Premier League clubs and insists that wise recruitment is the best way to address the inequality.
« Siste redigering: Mars 26, 2022, 21:16:42 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5818 på: Mars 26, 2022, 21:50:04 »
Hva er limit i pund for disse to som det er mulig å anskaffe?

Mener å ha lest et sted at backer på begge sider, midtbanespiller og en spiss var prioritert.
Super Leeds since 1968

Bye

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #5819 på: Mars 27, 2022, 12:17:08 »
Skysports hevder at PSG er inne med Raphina-interesse også, i så fall begynner vi å snakke greie summer. Bør booste transfer kit til sommeren, i så fall.
Trønder i Bergen!