Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1489775 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6150 på: Juni 12, 2022, 00:48:41 »
Noen spekulerer i om vi gjør som Aston Villa da de brukte Grealishpengene til innkjøp før de solgte ham...

Det tror jeg ikke.

Selges Phillips/Raphinha vil vi bruke opp mot £100m i friske penger på erstattere.

(Hehe, mulig eg bommer grovt her altså...)

PS! Det blir en balanse i å beholde troppens gode kjemi med så mange nye inn - og hvem som skal og foran og være ledertyper når de eldre fases ut...
« Siste redigering: Juni 12, 2022, 00:51:23 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6151 på: Juni 12, 2022, 10:07:22 »
Noen spekulerer i om vi gjør som Aston Villa da de brukte Grealishpengene til innkjøp før de solgte ham...

Det tror jeg ikke.

Selges Phillips/Raphinha vil vi bruke opp mot £100m i friske penger på erstattere.

(Hehe, mulig eg bommer grovt her altså...)

PS! Det blir en balanse i å beholde troppens gode kjemi med så mange nye inn - og hvem som skal og foran og være ledertyper når de eldre fases ut...

Godt du er optimist, Asbjørn!

Jeg er ikke det. Raphinha var ikke like god som i fjor (hvem var vel det?), men vår klart viktigste spiller i sesongen. 14 målpoeng forsvinner om han går, men i tillegg også et voldsomt uromoment. Bytt han ut med hvilken som helst annen spiller i troppen og vi ser veldig lite skapende ut.

Phillips tok seg opp litt de siste kampene. Vi må huske at han kom tilbake etter langvarig skade og inn i et system (4222) som ikke viste snev av å fungere. Phillips er fast på det engelske landslaget, selv etter oppholdet, og en lokal gutt. Slike MÅ ikke selges, men bygges rundt!

Dersom Roca, en spiller som ikke har spilt fotball på to sesonger, skal erstatte et symbol som Phillips er/burde være, har dem ikke lært noe som helst siden i fjor. Forøvrig ville det vært en erketypisk Orta-signering.

Kan fort bli ett skritt frem og to tilbake dette her.
Marching on together!

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6152 på: Juni 12, 2022, 11:15:03 »
Noen spekulerer i om vi gjør som Aston Villa da de brukte Grealishpengene til innkjøp før de solgte ham...

Det tror jeg ikke.

Selges Phillips/Raphinha vil vi bruke opp mot £100m i friske penger på erstattere.

(Hehe, mulig eg bommer grovt her altså...)

PS! Det blir en balanse i å beholde troppens gode kjemi med så mange nye inn - og hvem som skal og foran og være ledertyper når de eldre fases ut...

Godt du er optimist, Asbjørn!

Jeg er ikke det. Raphinha var ikke like god som i fjor (hvem var vel det?), men vår klart viktigste spiller i sesongen. 14 målpoeng forsvinner om han går, men i tillegg også et voldsomt uromoment. Bytt han ut med hvilken som helst annen spiller i troppen og vi ser veldig lite skapende ut.

Phillips tok seg opp litt de siste kampene. Vi må huske at han kom tilbake etter langvarig skade og inn i et system (4222) som ikke viste snev av å fungere. Phillips er fast på det engelske landslaget, selv etter oppholdet, og en lokal gutt. Slike MÅ ikke selges, men bygges rundt!

Dersom Roca, en spiller som ikke har spilt fotball på to sesonger, skal erstatte et symbol som Phillips er/burde være, har dem ikke lært noe som helst siden i fjor. Forøvrig ville det vært en erketypisk Orta-signering.

Kan fort bli ett skritt frem og to tilbake dette her.

Helt enig.
De to er jo lysår foran nr to i samme posisjon.
Viktigheten i laget for hvordan vi står er jo udiskutabel.
Eneste to i laget vårt som kunne gått inn på et lag som jevnlig spiller på det øverste nivået.
Forsvinner disse to står vi ovenfor en stor oppgave. Du skal altså erstatte de to mest innflytelsesrike spillerne i en stall som ikke er veldig sterk fra før i PL sammenheng.

J-R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6153 på: Juni 12, 2022, 12:28:38 »
Phillips skal spille sentralt sammen med Roca… Raphina skal spille hakket lenger fremme sammen med Aronsson…
I år skal vi kjempe om en topp 6 plassering!

Ha en god søndag og heia Norge❤️🤍💙
MOT💙💛🤍

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6154 på: Juni 12, 2022, 12:49:27 »
Phillips skal spille sentralt sammen med Roca… Raphina skal spille hakket lenger fremme sammen med Aronsson…
I år skal vi kjempe om en topp 6 plassering!

Ha en god søndag og heia Norge❤️🤍💙
MOT💙💛🤍
'
liker positiviteten men lite trolig at både phillips og Raphina er her når sesongen starter men hadde vært fantastisk om de var d
Forever Leeds United!!!!!!!!

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6155 på: Juni 12, 2022, 13:22:31 »
Jeg tror ikke Rapha går til en annen PL klubb, om det ikke blir lagt noe hinsides med peng på bordet da.

Om Barca klarer og hoste opp peng så går han nok der, men ser ut som det er lite sannsynlig per nå.

Rått om vi klarer å holde alle og i tillegg styrke laget.
Leeds Carajo!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6156 på: Juni 12, 2022, 13:24:06 »
Tjaa...  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6157 på: Juni 12, 2022, 14:36:06 »
Ja, så den der på facebook.

Fantasien er det ikke noe å utsette på.  :P
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6158 på: Juni 12, 2022, 14:55:01 »
Noen spekulerer i om vi gjør som Aston Villa da de brukte Grealishpengene til innkjøp før de solgte ham...

Det tror jeg ikke.

Selges Phillips/Raphinha vil vi bruke opp mot £100m i friske penger på erstattere.

(Hehe, mulig eg bommer grovt her altså...)

PS! Det blir en balanse i å beholde troppens gode kjemi med så mange nye inn - og hvem som skal og foran og være ledertyper når de eldre fases ut...

Godt du er optimist, Asbjørn!

Jeg er ikke det. Raphinha var ikke like god som i fjor (hvem var vel det?), men vår klart viktigste spiller i sesongen. 14 målpoeng forsvinner om han går, men i tillegg også et voldsomt uromoment. Bytt han ut med hvilken som helst annen spiller i troppen og vi ser veldig lite skapende ut.

Phillips tok seg opp litt de siste kampene. Vi må huske at han kom tilbake etter langvarig skade og inn i et system (4222) som ikke viste snev av å fungere. Phillips er fast på det engelske landslaget, selv etter oppholdet, og en lokal gutt. Slike MÅ ikke selges, men bygges rundt!

Dersom Roca, en spiller som ikke har spilt fotball på to sesonger, skal erstatte et symbol som Phillips er/burde være, har dem ikke lært noe som helst siden i fjor. Forøvrig ville det vært en erketypisk Orta-signering.

Kan fort bli ett skritt frem og to tilbake dette her.

'Ekspertene' sier ikke det samme hver uke, det går frem og  tilbake i signalene de får (en uke kan en spiller være langt fremme i køen, den neste er han uaktuell...), men denne karen (fra waccoe) er nok ikke langt unna å fremstille Hays signaler riktig:
Based on what Hay has said, if we keep the squad as is with no key departures. Our incomings will be.
- Aaronson
- Kristensen
- Roca
- Striker
- Back up Keeper.
Based on Hay/The Athletic and Smyth.
if we sell one we will replace them + reinvest the fee into the first team with further additions to the above list.

Would Roca's arrival impact Phillips' future?
Though speculation continues to surround Phillips, Roca is not being targeted as a replacement for him.

Manchester City are keenly interested in Phillips but Leeds have received no fresh approaches for him since the end of the season and any sale involving him would lead to the acquisition of at least one more midfielder beyond Roca to fill the gap.
« Siste redigering: Juni 12, 2022, 14:57:21 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6159 på: Juni 12, 2022, 15:14:20 »
Phillips skal spille sentralt sammen med Roca… Raphina skal spille hakket lenger fremme sammen med Aronsson…
I år skal vi kjempe om en topp 6 plassering!

Ha en god søndag og heia Norge❤️🤍💙
MOT💙💛🤍
Helt riktig. Nå må vi satse. Få inn Leedsfan Dembele på fri transfer i tillegg, så blir det CL til neste høst :D Som bonus får vi klådd Barca litt for deres oppførsel rundt Rapha.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6160 på: Juni 12, 2022, 15:21:33 »
Noen spekulerer i om vi gjør som Aston Villa da de brukte Grealishpengene til innkjøp før de solgte ham...

Det tror jeg ikke.

Selges Phillips/Raphinha vil vi bruke opp mot £100m i friske penger på erstattere.

(Hehe, mulig eg bommer grovt her altså...)

PS! Det blir en balanse i å beholde troppens gode kjemi med så mange nye inn - og hvem som skal og foran og være ledertyper når de eldre fases ut...

Godt du er optimist, Asbjørn!

Jeg er ikke det. Raphinha var ikke like god som i fjor (hvem var vel det?), men vår klart viktigste spiller i sesongen. 14 målpoeng forsvinner om han går, men i tillegg også et voldsomt uromoment. Bytt han ut med hvilken som helst annen spiller i troppen og vi ser veldig lite skapende ut.

Phillips tok seg opp litt de siste kampene. Vi må huske at han kom tilbake etter langvarig skade og inn i et system (4222) som ikke viste snev av å fungere. Phillips er fast på det engelske landslaget, selv etter oppholdet, og en lokal gutt. Slike MÅ ikke selges, men bygges rundt!

Dersom Roca, en spiller som ikke har spilt fotball på to sesonger, skal erstatte et symbol som Phillips er/burde være, har dem ikke lært noe som helst siden i fjor. Forøvrig ville det vært en erketypisk Orta-signering.

Kan fort bli ett skritt frem og to tilbake dette her.

Ref Phillips, både Hay og Smythe har vært ganske tydelig på at Roca blir backup til Phillips og generell konkurrent til plass på midtbanen IKKE en erstatning.

Jeg lurer litt på om vi evt kjører Villa-modellen med å reinvestere penger for salg av av Phillips / Raph i flere enn en spiller siden begge er vanskelig å erstatte. 
Hvis jeg kunne velge fritt hadde jeg beholdt Raph og solgt Phillips hvis vi må gjennomføre salg mest pga Raph sine evner til å produsere og X-faktoren. Phillips er lettere å erstatte under Marsch også sånn rent spillemesssig, men verre med hans person og tilstedeværelse som en ekte Leeds-gutt. Phillips er i så måte symboltung for klubben.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6161 på: Juni 12, 2022, 23:28:50 »
Det med Phillips har gjerne med (utgående) agent Kevin Sharp (han ja...) å gjøre.
Phillips signer med ny agent fra 1.juli.

Det har skjært seg mht Orta og Sharp for lenge siden, og tydeligvis har altså etter hvert Phillips funnet det best å skifte agent. Jeg sakser fra waccoe:

Can anyone shed any light on the Club and Sharp falling out, what was that about?
On 07/06/2022 at 11:01, DJ Dan said:
Don't rule this out as a factor. Sharp seriously pissed off Orta after the Euros by touting Phillips off around Europe. Word got back to Orta via sporting directors in Spain. Then, when the window shut and Phillips was still at Leeds, he went cap in hand asking for a new contract. Words were had. Shouty ones.

On 03/04/2022 at 12:10, DJ Dan said:
If he signs a new contract it’ll be with his new agent, who he’ll go to in the summer. He’s leaving his current agent, Kevin Sharp, so all this noise is likely to be Sharp making moves to get the new contract and get his commission rather than the nothing he’ll get in the summer. Sharp has done a few things to piss off the club and Phillips has massively outgrown him, so I dare say there’s a reluctance to deal with Sharp.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6162 på: Juni 12, 2022, 23:54:10 »
Hvis Barca selger de Jong for en milliard, kjøper de vel Raphinha ganske fort, frykter jeg...
MOT

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6163 på: Juni 13, 2022, 08:08:17 »
Det med Phillips har gjerne med (utgående) agent Kevin Sharp (han ja...) å gjøre.
Phillips signer med ny agent fra 1.juli.

Det har skjært seg mht Orta og Sharp for lenge siden, og tydeligvis har altså etter hvert Phillips funnet det best å skifte agent. Jeg sakser fra waccoe:

Can anyone shed any light on the Club and Sharp falling out, what was that about?
On 07/06/2022 at 11:01, DJ Dan said:
Don't rule this out as a factor. Sharp seriously pissed off Orta after the Euros by touting Phillips off around Europe. Word got back to Orta via sporting directors in Spain. Then, when the window shut and Phillips was still at Leeds, he went cap in hand asking for a new contract. Words were had. Shouty ones.

On 03/04/2022 at 12:10, DJ Dan said:
If he signs a new contract it’ll be with his new agent, who he’ll go to in the summer. He’s leaving his current agent, Kevin Sharp, so all this noise is likely to be Sharp making moves to get the new contract and get his commission rather than the nothing he’ll get in the summer. Sharp has done a few things to piss off the club and Phillips has massively outgrown him, so I dare say there’s a reluctance to deal with Sharp.
Det viser seg igjen og igjen at agenter er et problem for fotballen. Ser faktisk på denne som veldig sannsynlig.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6164 på: Juni 13, 2022, 09:34:12 »
Noen spekulerer i om vi gjør som Aston Villa da de brukte Grealishpengene til innkjøp før de solgte ham...

Det tror jeg ikke.

Selges Phillips/Raphinha vil vi bruke opp mot £100m i friske penger på erstattere.

(Hehe, mulig eg bommer grovt her altså...)

PS! Det blir en balanse i å beholde troppens gode kjemi med så mange nye inn - og hvem som skal og foran og være ledertyper når de eldre fases ut...

Godt du er optimist, Asbjørn!

Jeg er ikke det. Raphinha var ikke like god som i fjor (hvem var vel det?), men vår klart viktigste spiller i sesongen. 14 målpoeng forsvinner om han går, men i tillegg også et voldsomt uromoment. Bytt han ut med hvilken som helst annen spiller i troppen og vi ser veldig lite skapende ut.

Phillips tok seg opp litt de siste kampene. Vi må huske at han kom tilbake etter langvarig skade og inn i et system (4222) som ikke viste snev av å fungere. Phillips er fast på det engelske landslaget, selv etter oppholdet, og en lokal gutt. Slike MÅ ikke selges, men bygges rundt!

Dersom Roca, en spiller som ikke har spilt fotball på to sesonger, skal erstatte et symbol som Phillips er/burde være, har dem ikke lært noe som helst siden i fjor. Forøvrig ville det vært en erketypisk Orta-signering.

Kan fort bli ett skritt frem og to tilbake dette her.

'Ekspertene' sier ikke det samme hver uke, det går frem og  tilbake i signalene de får (en uke kan en spiller være langt fremme i køen, den neste er han uaktuell...), men denne karen (fra waccoe) er nok ikke langt unna å fremstille Hays signaler riktig:
Based on what Hay has said, if we keep the squad as is with no key departures. Our incomings will be.
- Aaronson
- Kristensen
- Roca
- Striker
- Back up Keeper.
Based on Hay/The Athletic and Smyth.
if we sell one we will replace them + reinvest the fee into the first team with further additions to the above list.

Would Roca's arrival impact Phillips' future?
Though speculation continues to surround Phillips, Roca is not being targeted as a replacement for him.

Manchester City are keenly interested in Phillips but Leeds have received no fresh approaches for him since the end of the season and any sale involving him would lead to the acquisition of at least one more midfielder beyond Roca to fill the gap.

Virker som om Marc Roca er på vei inn portene på Elland Road ja, supert å gjøre business tidlig før sesongen!
Da er det som du refererer til:  en spiss og back up keeper som mangler!

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-hold-positive-weekend-talks-with-bayern-munich-over-10million-move-for-marc-roca/
 

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6165 på: Juni 13, 2022, 10:23:16 »
Liker at såpass tette kilder som Hay mener at de ikke ønsker å erstatte Phillips med Roca. Og at dersom han selges, så hentes en ny. Så håper jeg det siste også omhandler Raphinha og at ikke han er erstattet med Aaronson allerede (eller Minamino når Nunez nå nærmer seg Anfield).

Uansett merkelig at det ikke er en venstreback på den lista, om ikke tanken er nok en høyrebeint spiller på den plassen (+ Firpo og Davis).

Ellers er vel absolutt problemplassene identifisert og handlingen er påbegynt veldig tidlig. Det er bra!

Puster derimot ikke ut før vinduet er lukket og bolta fast.
Marching on together!

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6166 på: Juni 13, 2022, 11:41:03 »
Skeptisk til å kjøpe en spiller som Roca , som omtrent har gått 2 år skadet og har vel ikke spilt all verden med kamper.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6167 på: Juni 13, 2022, 11:41:26 »
Liker at såpass tette kilder som Hay mener at de ikke ønsker å erstatte Phillips med Roca. Og at dersom han selges, så hentes en ny. Så håper jeg det siste også omhandler Raphinha og at ikke han er erstattet med Aaronson allerede (eller Minamino når Nunez nå nærmer seg Anfield).

Uansett merkelig at det ikke er en venstreback på den lista, om ikke tanken er nok en høyrebeint spiller på den plassen (+ Firpo og Davis).

Ellers er vel absolutt problemplassene identifisert og handlingen er påbegynt veldig tidlig. Det er bra!

Puster derimot ikke ut før vinduet er lukket og bolta fast.
Hvis vi beholde Phillips og Raphinha, får inn Roca, en spiss og en venstreback, så er vi tilbake i toppen, det er jeg overbevist om. Etter å nesten ha spart oss til fant, så må det være penger tilgjengelig nå. For å få inn litt dineros i andre enden, har vi en del stallfyll og spillere på utlån vi kan kvitte oss med, som kan skaffe inn litt vekslepenger og reduserte lønnsutgifter.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6168 på: Juni 13, 2022, 11:43:27 »
Skeptisk til å kjøpe en spiller som Roca , som omtrent har gått 2 år skadet og har vel ikke spilt all verden med kamper.
Han har vel ikke gått 2 år skadet. Han har hatt to førsteklasses midtbanespillere (Goretzka og Kimmich) som han har kommet i andre rekke for. Når han har fått sjansen, så har han overbevist ifølge rapportene.
Tror han er akkurat det vi trenger.
« Siste redigering: Juni 13, 2022, 11:45:17 av Gordon McUseless »

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6169 på: Juni 13, 2022, 14:06:35 »
Skal vi virkelig ikke handle venstreback?? Fint med Firpo, men vi trenger også flere og helst bedre.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6170 på: Juni 13, 2022, 14:17:31 »
Skal vi virkelig ikke handle venstreback?? Fint med Firpo, men vi trenger også flere og helst bedre.
Ville i såfall vært helt håpløst. Skal denne modellen fungere må jo treffprosenten være høy på slike dyre kjøp ifht til vår standard. Skal vi gi vekk slike kjøp etter knapt 1 sesong så er vi på ville veier.
Krever jo også at vi har et trenerteam som klarer å utvikle spillere og at kkubben har tålmodighet.
Skal Firpo ut nå vil det jo være en case som Casilla eller DeBock for den saks skyld. Er jo ingen edruelige klubber som tar over den kostnaden der etter en slik syltynn prestasjon forrige sesong.
Samme gjelder James.
« Siste redigering: Juni 13, 2022, 14:19:16 av leedslife »

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6171 på: Juni 13, 2022, 14:48:44 »
leedsunited_news
@leeds_utd_news
Leeds are leading West Ham, Wolves and four other clubs including a Champions League semi-finalist in the race for Roca (
@90min_Football
).

#lufc #mot #alaw 🔵🟡⚪️

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6172 på: Juni 13, 2022, 15:48:37 »
Stadig flere av de troverdige blir mer og mer konkret mht Roca - samt har tydeligvis inroads mht Raphinha også:

James Marshment
@marshyleeds

Leeds will tie up a deal, for around £12m, for Marc Roca this week, as per   @GraemeBailey
Spanish midfielder has offers from Villarreal, Sevilla and Real Betis, but is choosing to come to Elland Road.
All goes to plan, he will be signing No 3 for #LUFC this summer

Raphinha and #LUFC may have to wait it out a little longer in terms of a move to Barcelona.
The De Jong sale to Man Utd could speed matters up, however.
For now, though, Sport reports that it's 'Barca or no-one' as far as Deco, and Raphinha are concerned...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6173 på: Juni 13, 2022, 16:10:26 »
Fabrizio nå

Leeds are progressing in talks with Bayern for Marc Roca. Bayern are asking for €15m fee, negotiations underway - Leeds hope to get the deal done this week. ⚪️ #LUFC

West Ham have also explored this possibility but Leeds are leading the race, as @PhilHay_ reported.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6174 på: Juni 13, 2022, 17:01:12 »
And so it begins…

 EXCLUSIVE! 🚨

- We're told Man City have submitted a bid for Leeds star Kalvin Phillips. 💰

- Leeds face huge battle now to keep academy product. 💙💛

- City have made Phillips No1 target for remainder of window. 1️⃣

https://footballinsider247.com/live-transfers/

#lufc #mcfc

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6175 på: Juni 13, 2022, 21:41:47 »
One Leeds Fan Channel
@OneLeedsFC
Leeds United have been offered New York City FC’s Valentin Castellanos ahead of the summer transfer window.


@DeanJonesSoccer
 

#LUFC | #Leeds
Fant også denne i Spanske AS.
Muligens resirkulert men tar den med

https://en.as.com/soccer/valentin-castellanos-set-to-join-leeds-united-n/


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6176 på: Juni 14, 2022, 09:47:09 »
Fabrizio nå

Leeds are progressing in talks with Bayern for Marc Roca. Bayern are asking for €15m fee, negotiations underway - Leeds hope to get the deal done this week. ⚪️ #LUFC

West Ham have also explored this possibility but Leeds are leading the race, as @PhilHay_ reported.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Få han ombord. Da er de viktigste inne før pre season.
Synd vi ligger så smalt. Ser på høydepunkter at han har en solid venstrefot som flyttet spillet ganske effektivt ut på krittet.
Får håpe vi kan bruke han på gjennombruddsballer sentralt i større grad da.
Han er vel en dyptliggende playmaker han her?

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6177 på: Juni 14, 2022, 09:51:02 »
One Leeds Fan Channel
@OneLeedsFC
Leeds United have been offered New York City FC’s Valentin Castellanos ahead of the summer transfer window.


@DeanJonesSoccer
 

#LUFC | #Leeds
Fant også denne i Spanske AS.
Muligens resirkulert men tar den med

https://en.as.com/soccer/valentin-castellanos-set-to-join-leeds-united-n/


Sent from my iPhone using Tapatalk


Mye tyder på at Castellanos er agent-drevet rør. Nå har både Hay og Smythe sagt at han ikke er på lista engang....og i tillegg har vi denne artikkelen som kom ut i går av Bogert som er ekspert på amerikanske ligaen:

https://www.mlssoccer.com/news/taty-castellanos-transfer-latest-nycfc-maintain-15-million-valuation

Interessant utdrag:

A number of teams were given the opportunity to sign him for NYCFC’s valuation of $15 million in January, with Leeds United considering it but opting not to, per a source. Burnley were the English club most interested, but they instead decided to sign the more proven, veteran option of Wout Weghorst for their relegation battle.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6178 på: Juni 14, 2022, 09:53:45 »
Fabrizio nå

Leeds are progressing in talks with Bayern for Marc Roca. Bayern are asking for €15m fee, negotiations underway - Leeds hope to get the deal done this week. ⚪️ #LUFC

West Ham have also explored this possibility but Leeds are leading the race, as @PhilHay_ reported.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Få han ombord. Da er de viktigste inne før pre season.
Synd vi ligger så smalt. Ser på høydepunkter at han har en solid venstrefot som flyttet spillet ganske effektivt ut på krittet.
Får håpe vi kan bruke han på gjennombruddsballer sentralt i større grad da.
Han er vel en dyptliggende playmaker han her?
Er ikke han en mer defensiv midtbanespiller? Pr nå virker vi forsterket, men ryker Phillips og Raphinha er vi totalt sett svekket. Vi må beholde disse to, og handle en konkurrent/makker til Bamford av høy kvalitet. Ellers skulle jeg gjerne sett at vi hadde forsterket venstrebacken.. Vi bør ha inn en som kan utfordre plassen til Firpo. Forsvinner Phillips og eller Raphinha må disse selvsagt erstattes

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6179 på: Juni 14, 2022, 10:05:39 »
Fabrizio nå

Leeds are progressing in talks with Bayern for Marc Roca. Bayern are asking for €15m fee, negotiations underway - Leeds hope to get the deal done this week. ⚪️ #LUFC

West Ham have also explored this possibility but Leeds are leading the race, as @PhilHay_ reported.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Få han ombord. Da er de viktigste inne før pre season.
Synd vi ligger så smalt. Ser på høydepunkter at han har en solid venstrefot som flyttet spillet ganske effektivt ut på krittet.
Får håpe vi kan bruke han på gjennombruddsballer sentralt i større grad da.
Han er vel en dyptliggende playmaker han her?
Er ikke han en mer defensiv midtbanespiller? Pr nå virker vi forsterket, men ryker Phillips og Raphinha er vi totalt sett svekket. Vi må beholde disse to, og handle en konkurrent/makker til Bamford av høy kvalitet. Ellers skulle jeg gjerne sett at vi hadde forsterket venstrebacken.. Vi bør ha inn en som kan utfordre plassen til Firpo. Forsvinner Phillips og eller Raphinha må disse selvsagt erstattes

Leste om han i en taktisk analytisk artikkel hvor han ble omtalt som en regista. Det omtales jo også som en dyptliggende playmaker (Andrea Pirlo). Så han er nok en defensiv spiller som innehar godt blikk og pasningsspill, spesielt på overganger. Det er jo ikke ulikt Kalvin det.

Jeg er fortsatt ikke trygg på at han ikke er/blir erstatteren til Phillips.
Marching on together!