Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474796 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6210 på: Juni 15, 2022, 11:04:38 »
En såpass god kilde mener altså at Man City er trygge på at de får Kalvin Phillips for 45-50 millioner pund, samt at Raphinha nå linkes til både Arsenal og Spurs.

Merker at å miste begge to og da spesielt Raphinha til Spurs eventuelt, det orker jeg bare ikke.

Mulig du leste noe av dette her : https://www.express.co.uk/sport/football/1625718/Arsenal-transfer-news-Raphinha-Leeds-Tottenham-Chelsea-latest

Raphinha bør vel tenke seg til en klubb som har CL fotball fra høsten av, og mulig han tygger på å "måtte fryse" i England - eller da vente på at det skjer noe med Barca`og avganger derfra - slik at det blir plass til han i Catalonia`s varme klima :-)  Er vel avgjørelsen til Dembele og salget av De Jong som avgjør mye av det puslespillet.
Litt mye ift Phillips nå. Heldigvis leverte han "under norm" i går for England, og jeg tror fortsatt på at han signerer ny kontrakt....MEN - penga rår!
 

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6211 på: Juni 15, 2022, 11:06:52 »
En såpass god kilde mener altså at Man City er trygge på at de får Kalvin Phillips for 45-50 millioner pund, samt at Raphinha nå linkes til både Arsenal og Spurs.

Merker at å miste begge to og da spesielt Raphinha til Spurs eventuelt, det orker jeg bare ikke.
Verste som kan skje er vel at begge trekker ut i tid og blir gjort i siste del av vinduet.
Også spent på hvordan vi som klubb agerer når det kommer storfisker bankende på døra.
Vi fikk jo tynt gode penger ut av Clarke den gang til Spurs, men her snakker vi jo om spillere og potensielt sett aktører rundt på et helt annet nivå.
Håper Phillips blir, men går begge så håper jeg vi har is i magen, samt at vi har øremerket spillere som kan gå inn å ha lik innflytelse fra dag 1. Vi kan ikke ha noe risikoprosjekter. Da tror jeg vi kan slite med å stå i divisjonen.


Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6212 på: Juni 15, 2022, 11:55:09 »
En såpass god kilde mener altså at Man City er trygge på at de får Kalvin Phillips for 45-50 millioner pund, samt at Raphinha nå linkes til både Arsenal og Spurs.

Merker at å miste begge to og da spesielt Raphinha til Spurs eventuelt, det orker jeg bare ikke.

Mulig du leste noe av dette her : https://www.express.co.uk/sport/football/1625718/Arsenal-transfer-news-Raphinha-Leeds-Tottenham-Chelsea-latest

Raphinha bør vel tenke seg til en klubb som har CL fotball fra høsten av, og mulig han tygger på å "måtte fryse" i England - eller da vente på at det skjer noe med Barca`og avganger derfra - slik at det blir plass til han i Catalonia`s varme klima :-)  Er vel avgjørelsen til Dembele og salget av De Jong som avgjør mye av det puslespillet.
Litt mye ift Phillips nå. Heldigvis leverte han "under norm" i går for England, og jeg tror fortsatt på at han signerer ny kontrakt....MEN - penga rår!

Jeg klarte å ikke skrive navnet i mitt innlegg, jeg. :)

Kilden var Athletic.

Lov å håpe i det lengste at Raphinha "kun" ser for seg Barcelona eller at han havner i noe sånt som PSG eller til og med Bayern. En klubb som kan betale, men som ikke er i England.

Det kan være at ting tar fart når De Jong eventuelt blir solgt og dersom Dembele ikke skriver ny kontrakt, ja. Katalanerne har gjort ekstremt mye rart det siste tiåret, men det kan være at interessen for Raphinha kjølner om Dembele blir. Riktignok mye skadet, men han så veldig, veldig bra ut under Xavi.
Marching on together!

Fido

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6213 på: Juni 15, 2022, 15:54:53 »
Raphinha kommer til å gå, og da er det vel greit å få mest mulig for han? Barcelona vil aldri evne å betale like mye som en PL klubb.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6214 på: Juni 15, 2022, 17:02:56 »
Phil Hay Twittrer:

There’s no offer yet but all the signs are that Manchester City are about to move on Kalvin Phillips - with the firm intention of landing him in this window.

A read from @TheAthleticUK on where things stand, why City want him and how likely he is to go:

https://t.co/mpswaCaHMr

Og følger opp med:
also in this piece, Marc Roca move from Bayern Munich very close to being finalised. Aiming to have medical, formalities completed by the end of the week.

Roca was signing irrespective of Phillips. If Phillips leaves, another midfielder should arrive. #lufc

Spent på prisen. Kan fort få 50-60 mill pund. Hvis det viser seg at Phillips nådde sin topp under Bielsa så trenger ikke dette være så ille. Hadde dette blitt skrevet i fjor sommer hadde jeg fått panikkanfall. Prnå helt rolig. Med Roca inn og vi feks erstatter Phillips med Tyler Adams og Lewis O'Brien så kan midtbanen være forsterket. En Phillips på sitt beste er uerstattelige for Leeds og er selvfølgeligdet jeg ønsker mest.

Om overgangen skjer så er jeg ikke overbevist om at Phillips spiller seg til fast plass. Se Grealish. Stor forskjell på å være en av få/eneste store stjernen i en liten klubb vs en av mange og langt unna den største stjernen i en stor klubb.
Mange som har brent seg der. Men skjønner Phillips om han reiser. Ikke sikkert den sjansen kommer igjen.
« Siste redigering: Juni 15, 2022, 17:10:08 av Eriksen55 »

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6215 på: Juni 15, 2022, 19:48:23 »
Phil Hay Twittrer:

There’s no offer yet but all the signs are that Manchester City are about to move on Kalvin Phillips - with the firm intention of landing him in this window.

A read from @TheAthleticUK on where things stand, why City want him and how likely he is to go:

https://t.co/mpswaCaHMr

Og følger opp med:
also in this piece, Marc Roca move from Bayern Munich very close to being finalised. Aiming to have medical, formalities completed by the end of the week.

Roca was signing irrespective of Phillips. If Phillips leaves, another midfielder should arrive. #lufc

Spent på prisen. Kan fort få 50-60 mill pund. Hvis det viser seg at Phillips nådde sin topp under Bielsa så trenger ikke dette være så ille. Hadde dette blitt skrevet i fjor sommer hadde jeg fått panikkanfall. Prnå helt rolig. Med Roca inn og vi feks erstatter Phillips med Tyler Adams og Lewis O'Brien så kan midtbanen være forsterket. En Phillips på sitt beste er uerstattelige for Leeds og er selvfølgeligdet jeg ønsker mest.

Om overgangen skjer så er jeg ikke overbevist om at Phillips spiller seg til fast plass. Se Grealish. Stor forskjell på å være en av få/eneste store stjernen i en liten klubb vs en av mange og langt unna den største stjernen i en stor klubb.
Mange som har brent seg der. Men skjønner Phillips om han reiser. Ikke sikkert den sjansen kommer igjen.

Enig i alle dine betraktninger her ;) Kalvin er ikke uerstattelig , men han ER Leeds`…d gjør d sårt. :-[

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6216 på: Juni 15, 2022, 22:24:50 »
Ikke undervurder signaleffekten av å ha en så åpenbar klubbspiller som Kalvin i klubben. Mulig 2x30 mill-spillere isolert sett er bedre enn Kalvin alene som fotballspillere, men ingen når i nærheten av Kalvin når det gjelder tilhørighet og symbolverdi. Jeg har vært inne på det før: VI trenger stabilitet og ikke minst en spillergruppe med godt samhold. Det menneskelige aspektet er viktig når klubben har noen begrensninger på ferdighetsnivå.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6217 på: Juni 16, 2022, 07:10:55 »
Hvem skal ut bortsett fra  Raphinha og Phillips? Er Klich og Ayling gode nok for enda en sesong i PL? Hva med Roberts og Cooper? Vi mangler bredde og kvalitet i stallen nå som det blir fem bytter i PL. Spennende tider og spent på hvem vi møter i første kamp.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6218 på: Juni 16, 2022, 08:16:32 »
Hvem skal ut bortsett fra  Raphinha og Phillips? Er Klich og Ayling gode nok for enda en sesong i PL? Hva med Roberts og Cooper? Vi mangler bredde og kvalitet i stallen nå som det blir fem bytter i PL. Spennende tider og spent på hvem vi møter i første kamp.

Syns poenget ditt om at vi mangler bredde og kvalitet i stallen svarer på spørsmålet. Så lenge den er så tynn som den er, kan vi ikke selge unna spillere selv om vi ikke anser de som gode nok. Få spillere her som ville generert særlig med penger heller.

Jeg var litt trigger happy mot slutten av sesongen, men tenker nok at de som har vært rundt elleveren og kamptroppene bør beholdes. Selv om Ayling og Klich nok er over toppen, har de verdifull erfaring. Håper er at nyanskaffelsene skyver de som ikke er gode nok ut på benken, men at vi derfor står igjen både med en bedre ellevere og større bredde.

De unggutta som ikke er gode nok for førstelaget, men som har fylt benken grunnet skader bør få spille U23 eller leies ut til Championship/L1.
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6219 på: Juni 16, 2022, 10:33:24 »
Hvem skal ut bortsett fra  Raphinha og Phillips? Er Klich og Ayling gode nok for enda en sesong i PL? Hva med Roberts og Cooper? Vi mangler bredde og kvalitet i stallen nå som det blir fem bytter i PL. Spennende tider og spent på hvem vi møter i første kamp.

Syns poenget ditt om at vi mangler bredde og kvalitet i stallen svarer på spørsmålet. Så lenge den er så tynn som den er, kan vi ikke selge unna spillere selv om vi ikke anser de som gode nok. Få spillere her som ville generert særlig med penger heller.

Jeg var litt trigger happy mot slutten av sesongen, men tenker nok at de som har vært rundt elleveren og kamptroppene bør beholdes. Selv om Ayling og Klich nok er over toppen, har de verdifull erfaring. Håper er at nyanskaffelsene skyver de som ikke er gode nok ut på benken, men at vi derfor står igjen både med en bedre ellevere og større bredde.

De unggutta som ikke er gode nok for førstelaget, men som har fylt benken grunnet skader bør få spille U23 eller leies ut til Championship/L1.

Enig - vi kan ikke kvitte oss med alle bærebjelkene i laget de siste sesongene. Det er desse som skal holde på kontinuiteten i troppen. De blir ikke nødvendigvis de som starter hver kamp, men er gode nok for å sitte på innbytterbenken.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6220 på: Juni 16, 2022, 11:55:46 »
Leeds Xtra
@Leeds_Xtra
Leeds have made an offer for PSG striker Kalimuendo, who spent the season on loan at Lens. PSG want a series of clauses, including a buy back. [
@MiguelDelaney
] #LUFC

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6221 på: Juni 16, 2022, 12:43:57 »
Per The Athletic, Leeds are looking to land Belgium U21 holding midfielder Romeo Lavia from Manchester City this summer.
Saints also keen - but City's interest in Kalvin Phillips may yet give Leeds the edge.
Guardiola rates the 18-year-old very highly.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6222 på: Juni 16, 2022, 13:03:18 »
Hvem skal ut bortsett fra  Raphinha og Phillips? Er Klich og Ayling gode nok for enda en sesong i PL? Hva med Roberts og Cooper? Vi mangler bredde og kvalitet i stallen nå som det blir fem bytter i PL. Spennende tider og spent på hvem vi møter i første kamp.

Syns poenget ditt om at vi mangler bredde og kvalitet i stallen svarer på spørsmålet. Så lenge den er så tynn som den er, kan vi ikke selge unna spillere selv om vi ikke anser de som gode nok. Få spillere her som ville generert særlig med penger heller.

Jeg var litt trigger happy mot slutten av sesongen, men tenker nok at de som har vært rundt elleveren og kamptroppene bør beholdes. Selv om Ayling og Klich nok er over toppen, har de verdifull erfaring. Håper er at nyanskaffelsene skyver de som ikke er gode nok ut på benken, men at vi derfor står igjen både med en bedre ellevere og større bredde.

De unggutta som ikke er gode nok for førstelaget, men som har fylt benken grunnet skader bør få spille U23 eller leies ut til Championship/L1.

Enig - vi kan ikke kvitte oss med alle bærebjelkene i laget de siste sesongene. Det er desse som skal holde på kontinuiteten i troppen. De blir ikke nødvendigvis de som starter hver kamp, men er gode nok for å sitte på innbytterbenken.

Utover Phillips og Raphinhia så bør vel fremtiden til Shackleton og Roberts vurderes nøye. I tillegg ser jeg ikke helt nytten av James hvis vingspillet skal snevres inn. Costa. Hva skjer med han? Kanskje han får ut potensiale sitt under Jesse?

Det er vel spillere inn som avgjør om flere må gå. Jeg tenker at Klich pga kvalitet og Rodrigo sine bidrag ift lønnslippen er spillere som lett kunne blitt erstattet sportslig, men rutinen og kontinuiteten svekkes.

Davis, Bogusz, Poveda, Edmondson, Bate, Cresswell, Greenwood, Drameh og sikkert flere unggutter kan fort reise eller lånes ut.


leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6223 på: Juni 16, 2022, 14:03:41 »
Per The Athletic, Leeds are looking to land Belgium U21 holding midfielder Romeo Lavia from Manchester City this summer.
Saints also keen - but City's interest in Kalvin Phillips may yet give Leeds the edge.
Guardiola rates the 18-year-old very highly.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Spilte han mot u23? Isåfall ja takk

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6224 på: Juni 16, 2022, 14:44:45 »
Per The Athletic, Leeds are looking to land Belgium U21 holding midfielder Romeo Lavia from Manchester City this summer.
Saints also keen - but City's interest in Kalvin Phillips may yet give Leeds the edge.
Guardiola rates the 18-year-old very highly.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Spilte han mot u23? Isåfall ja takk

Han hadde 19 kamper i Premier League 2 i år. Startet begge kampene mot Leeds U23 og fikk to gule i den første.

Sikkert en veldig lovende gutt som det hadde vært fint å få med på kjøpet, men viktig at ikke City får forhandlet prisen på 18-åringer for høyt.
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6225 på: Juni 16, 2022, 14:48:18 »
Per The Athletic, Leeds are looking to land Belgium U21 holding midfielder Romeo Lavia from Manchester City this summer.
Saints also keen - but City's interest in Kalvin Phillips may yet give Leeds the edge.
Guardiola rates the 18-year-old very highly.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Spilte han mot u23? Isåfall ja takk

Han hadde 19 kamper i Premier League 2 i år. Startet begge kampene mot Leeds U23 og fikk to gule i den første.

Sikkert en veldig lovende gutt som det hadde vært fint å få med på kjøpet, men viktig at ikke City får forhandlet prisen på 18-åringer for høyt.

Transfermarkt sier markedsverdien er ca 2 mill euro. Så Phillips kortet er nok bare for å få en fordel fremfor Soton i forhandlinger med City. Om det kommer så langt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6226 på: Juni 16, 2022, 14:58:15 »
Hvem skal ut bortsett fra  Raphinha og Phillips? Er Klich og Ayling gode nok for enda en sesong i PL? Hva med Roberts og Cooper? Vi mangler bredde og kvalitet i stallen nå som det blir fem bytter i PL. Spennende tider og spent på hvem vi møter i første kamp.

Syns poenget ditt om at vi mangler bredde og kvalitet i stallen svarer på spørsmålet. Så lenge den er så tynn som den er, kan vi ikke selge unna spillere selv om vi ikke anser de som gode nok. Få spillere her som ville generert særlig med penger heller.

Jeg var litt trigger happy mot slutten av sesongen, men tenker nok at de som har vært rundt elleveren og kamptroppene bør beholdes. Selv om Ayling og Klich nok er over toppen, har de verdifull erfaring. Håper er at nyanskaffelsene skyver de som ikke er gode nok ut på benken, men at vi derfor står igjen både med en bedre ellevere og større bredde.

De unggutta som ikke er gode nok for førstelaget, men som har fylt benken grunnet skader bør få spille U23 eller leies ut til Championship/L1.

Enig - vi kan ikke kvitte oss med alle bærebjelkene i laget de siste sesongene. Det er desse som skal holde på kontinuiteten i troppen. De blir ikke nødvendigvis de som starter hver kamp, men er gode nok for å sitte på innbytterbenken.

Utover Phillips og Raphinhia så bør vel fremtiden til Shackleton og Roberts vurderes nøye. I tillegg ser jeg ikke helt nytten av James hvis vingspillet skal snevres inn. Costa. Hva skjer med han? Kanskje han får ut potensiale sitt under Jesse?

Det er vel spillere inn som avgjør om flere må gå. Jeg tenker at Klich pga kvalitet og Rodrigo sine bidrag ift lønnslippen er spillere som lett kunne blitt erstattet sportslig, men rutinen og kontinuiteten svekkes.

Davis, Bogusz, Poveda, Edmondson, Bate, Cresswell, Greenwood, Drameh og sikkert flere unggutter kan fort reise eller lånes ut.
Håper virkelig ikke Greenwood blir lånt ut. Heller ikke Cresswell, og kanskje ikke Drameh.
Mtp ROberts og Shack er det vel ingenting å tenke på. De er ikke viktige i troppen på noe som helst vis, og har ikke utviklet seg positivt i de årene de har stått på lønningslista. Snarere tvert imot.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6227 på: Juni 16, 2022, 16:27:55 »
Kjenner ikke siden, men den ser så tabloid som du får den ut. Her lanseres Sander Berge som en potensiell erstatter for Phillips.

Jeg hadde sagt ja takk om Berge har lagt skadeproblemene bak seg. Stort potensiale, enorm fysikk og tilstedeværelse. Veldig god mot Sverige i den "usynlige" jobben.

https://www.givemesport.com/88022300-tottenham-would-have-jump-on-arsenal-to-sign-102m-star-at-hotspur-way
Marching on together!

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6228 på: Juni 16, 2022, 16:33:13 »
Kjenner ikke siden, men den ser så tabloid som du får den ut. Her lanseres Sander Berge som en potensiell erstatter for Phillips.

Jeg hadde sagt ja takk om Berge har lagt skadeproblemene bak seg. Stort potensiale, enorm fysikk og tilstedeværelse. Veldig god mot Sverige i den "usynlige" jobben.

https://www.givemesport.com/88022300-tottenham-would-have-jump-on-arsenal-to-sign-102m-star-at-hotspur-way
Jeg er helt enig, basert på hans fotballferdigheter. Men skadehistorikken er og blir et usikkerhetsmoment. Det siste vi trenger, er innkjøp som går skadet halve sesongen, noe vi har erfart både med Bamford, Koch, Llorente og Rodrigo. Og for så vidt også Firpo, når jeg tenker meg om.
Men Berge har et høyt nivå inne og kjenner ligaen. Får vi han for under 20 mill bør vi prøve.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6230 på: Juni 16, 2022, 18:30:10 »
Sander Berge er knapt en halv Kalvin Phillips.
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6231 på: Juni 16, 2022, 19:18:43 »
Sander Berge er knapt en halv Kalvin Phillips.

Phillips de tre første årene under Bielsa > Berge
Phillips forrige sesong < Berge

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6232 på: Juni 16, 2022, 19:22:54 »
...og Leeds vurderer Botheim

https://www.teamtalk.com/leeds-united/exclusive-erik-botheim-transfer-news-leeds-rangers-southampton-interested

Liten risiko å hente han gratis. Hindrer det spilletiden til Greenwood og Gelhardt er jeg usikker. Er han bedre enn dem så er det jo greit. Hvis det er eneste spiss vi signerer så er det et stort nei!

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6233 på: Juni 16, 2022, 19:37:15 »
Sander Berge er knapt en halv Kalvin Phillips.

Phillips de tre første årene under Bielsa > Berge
Phillips forrige sesong < Berge

Jeg vil påstå Sander Berge er 1,25 x Kalvin Phillips, men det spørs selvsagt på hva man snakker om. :)

I de tre første sesongene under Marcelo Bielsa var Kalvin Phillips den engelske beste DM sammen med Declan Rice og sikkert topp tre-fire i den rollen i hele landet.
Marching on together!

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6234 på: Juni 16, 2022, 21:45:31 »
Hvem skal ut bortsett fra  Raphinha og Phillips? Er Klich og Ayling gode nok for enda en sesong i PL? Hva med Roberts og Cooper? Vi mangler bredde og kvalitet i stallen nå som det blir fem bytter i PL. Spennende tider og spent på hvem vi møter i første kamp.
;)

D ble Wolves hjemme da !
 

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6235 på: Juni 16, 2022, 22:55:53 »
Sander Berge er knapt en halv Kalvin Phillips.

Phillips de tre første årene under Bielsa > Berge
Phillips forrige sesong < Berge

Jeg vil påstå Sander Berge er 1,25 x Kalvin Phillips, men det spørs selvsagt på hva man snakker om. :)

I de tre første sesongene under Marcelo Bielsa var Kalvin Phillips den engelske beste DM sammen med Declan Rice og sikkert topp tre-fire i den rollen i hele landet.

Kalvin Phillips, en gigant på midtbanen. Sander Berge, not even close!!

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6236 på: Juni 17, 2022, 06:58:32 »
Sander Berge er knapt en halv Kalvin Phillips.

Phillips de tre første årene under Bielsa > Berge
Phillips forrige sesong < Berge

Jeg vil påstå Sander Berge er 1,25 x Kalvin Phillips, men det spørs selvsagt på hva man snakker om. :)

I de tre første sesongene under Marcelo Bielsa var Kalvin Phillips den engelske beste DM sammen med Declan Rice og sikkert topp tre-fire i den rollen i hele landet.

Kalvin Phillips, en gigant på midtbanen. Sander Berge, not even close!!

Prøvde meg på en spøk, siden Berge er vesentlig større enn Kalvin. ::)

Men jada, Phillips har utvilsomt hatt et bedre nivå. Det er det ingen tvil om.
Marching on together!

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6237 på: Juni 17, 2022, 07:04:20 »
...og Leeds vurderer Botheim

https://www.teamtalk.com/leeds-united/exclusive-erik-botheim-transfer-news-leeds-rangers-southampton-interested

Dette kan umulig stemme. En spiller som har en god sesong i tippeligaen å vise til og knapt spilt fotball siste året.
marching on together,
derudaf forever...

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6238 på: Juni 17, 2022, 10:48:38 »
Medical i dag på vår spanske venn
Alex

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6239 på: Juni 17, 2022, 11:36:34 »
Hvem skal ut bortsett fra  Raphinha og Phillips? Er Klich og Ayling gode nok for enda en sesong i PL? Hva med Roberts og Cooper? Vi mangler bredde og kvalitet i stallen nå som det blir fem bytter i PL. Spennende tider og spent på hvem vi møter i første kamp.

Syns poenget ditt om at vi mangler bredde og kvalitet i stallen svarer på spørsmålet. Så lenge den er så tynn som den er, kan vi ikke selge unna spillere selv om vi ikke anser de som gode nok. Få spillere her som ville generert særlig med penger heller.

Jeg var litt trigger happy mot slutten av sesongen, men tenker nok at de som har vært rundt elleveren og kamptroppene bør beholdes. Selv om Ayling og Klich nok er over toppen, har de verdifull erfaring. Håper er at nyanskaffelsene skyver de som ikke er gode nok ut på benken, men at vi derfor står igjen både med en bedre ellevere og større bredde.

De unggutta som ikke er gode nok for førstelaget, men som har fylt benken grunnet skader bør få spille U23 eller leies ut til Championship/L1.

Enig - vi kan ikke kvitte oss med alle bærebjelkene i laget de siste sesongene. Det er desse som skal holde på kontinuiteten i troppen. De blir ikke nødvendigvis de som starter hver kamp, men er gode nok for å sitte på innbytterbenken.

Utover Phillips og Raphinhia så bør vel fremtiden til Shackleton og Roberts vurderes nøye. I tillegg ser jeg ikke helt nytten av James hvis vingspillet skal snevres inn. Costa. Hva skjer med han? Kanskje han får ut potensiale sitt under Jesse?

Det er vel spillere inn som avgjør om flere må gå. Jeg tenker at Klich pga kvalitet og Rodrigo sine bidrag ift lønnslippen er spillere som lett kunne blitt erstattet sportslig, men rutinen og kontinuiteten svekkes.

Davis, Bogusz, Poveda, Edmondson, Bate, Cresswell, Greenwood, Drameh og sikkert flere unggutter kan fort reise eller lånes ut.
Håper virkelig ikke Greenwood blir lånt ut. Heller ikke Cresswell, og kanskje ikke Drameh.
Mtp ROberts og Shack er det vel ingenting å tenke på. De er ikke viktige i troppen på noe som helst vis, og har ikke utviklet seg positivt i de årene de har stått på lønningslista. Snarere tvert imot.
Klubben viste vel ganske tydelig på slutten av sesongen at Greenwood blir en viktig spiller denne sesongen.
Drameh og Cresswell må rett ut.
Gleder meg mest til å se hva vi gjør med Summerville. Samme med Bate.