Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1476027 ganger)

0 medlemmer og 13 gjester leser dette emnet.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6870 på: Juli 13, 2022, 20:32:34 »
Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
Breaking:Leeds have offered 37M to Club Brugge for Charles De Ketelaere, the player has not said yes yet. Milan wait for a response from Brugge
@86_longo
 #LUFC #Leeds #AC
Så kommer Romano med sitt kalde vann:


Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Leeds bid for Charles de Ketelaere was submitted 10 days ago, it’s still same bid on Brugge’s table: more than €35m with add ons #ACMilan

Nothing new on Leeds side, they are just waiting - as de Ketelaere is giving priority to AC Milan… and Milan are in talks with Brugge.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Phil's vann er mer lunkent :D

Phil Hay
@PhilHay_
In terms of what next for Leeds in the transfer market, they’re happy to match Club Brugge and Charles De Ketelaere’s demands but it’s been made clear to them that CdK favours a move to Milan.

Leeds also firm admirers of PSG’s Arnaud Kalimuendo. A new forward tops the agenda.
Har ikke fulgt med så godt så mulig jeg er på ville veier. Er Hay så close som kilde på spillerlogistikk egentlig?
Bortsett fra Aaronsen som var ganske åpenbar. Har han vært tidlig på noen av de andre vi har signert?
Minnes han snakket om Garner, en PL spiss og Lang tidlig i silly season?
Bortsett fra James-overgangen, som The Atletic var en god kilde på, så har han vel ikke vært veldig close forrige to sesonger heller?
På britiske ungdommer er han derimot spot on virker det som.
Mulig jeg bommer. Er jo en jungel av kilder.

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6871 på: Juli 13, 2022, 20:35:54 »
Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
Breaking:Leeds have offered 37M to Club Brugge for Charles De Ketelaere, the player has not said yes yet. Milan wait for a response from Brugge
@86_longo
 #LUFC #Leeds #AC
Så kommer Romano med sitt kalde vann:


Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Leeds bid for Charles de Ketelaere was submitted 10 days ago, it’s still same bid on Brugge’s table: more than €35m with add ons #ACMilan

Nothing new on Leeds side, they are just waiting - as de Ketelaere is giving priority to AC Milan… and Milan are in talks with Brugge.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Men hvorfor er han ikkje klar for Milan? Tror kanskje dette kan gå.

Får vi inn De Ketelaere, Mata og Cornet nå så skal eg gå flatt på kjøret i 2 uker :P

De Ketalaere-situasjonen er tilnærmet identisk med den langdryge Raphinha/Barcelona affæren. Spilleren vil visstnok til Milan, og da er det nok der han havner til slutt.

Cornet? Tja. Vi trenger en ny venstreback og kan gjerne hente den type spiller fra Burnley. Men hvorfor ikke da gå for Charlie Taylor? Han vil i alle fall være en solid oppgradering i forhold det vi hadde i den posisjonen forrige sesong. Ta også med at Taylor har opparbeidet seg en solid dose Premier League-rutine etter sine fem år på Turf Moor.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6872 på: Juli 13, 2022, 20:36:30 »

Har ikke fulgt med så godt så mulig jeg er på ville veier. Er Hay så close som kilde på spillerlogistikk egentlig?
Bortsett fra Aaronsen som var ganske åpenbar. Har han vært tidlig på noen av de andre vi har signert?
Minnes han snakket om Garner, en PL spiss og Lang tidlig i silly season?
Bortsett fra James-overgangen, som The Atletic var en god kilde på, så har han vel ikke vært veldig close forrige to sesonger heller?
På britiske ungdommer er han derimot spot on virker det som.
Mulig jeg bommer. Er jo en jungel av kilder.

Han er IKKE close som dengang han som lokaljournalist hadde innganger i klubben.

Men via The Athletic-systemet så fenger du jo bredt da.

Og helt uten innganger i klubben er han jo ikke - men ikke som dengang da...

Uansett harb han jo ikke vært typen som er først ute med ting - mer at når han bekreftet ting så var det 'sant'.
Og det er ofte tydelig at han vet mer enn han først skriver.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6873 på: Juli 13, 2022, 20:39:25 »
Tja. Vi trenger en ny venstreback og kan gjerne hente den type spiller fra Burnley. Men hvorfor ikke da gå for Charlie Taylor? Han vil i alle fall være en solid oppgradering i forhold det vi hadde i den posisjonen forrige sesong. Ta også med at Taylor har opparbeidet seg en solid dose Premier League-rutine etter sine fem år på Turf Moor.

I mitt hode burde Charlie Taylor nå vært en no-brainer.  :o

Men det er mulig avgangen hans (selv om det nå er en del år siden) skapte en del vondt blod (begge veier?) som ikke helt er leget ennå?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6874 på: Juli 13, 2022, 20:42:39 »
Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
Breaking:Leeds have offered 37M to Club Brugge for Charles De Ketelaere, the player has not said yes yet. Milan wait for a response from Brugge
@86_longo
 #LUFC #Leeds #AC
Så kommer Romano med sitt kalde vann:


Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Leeds bid for Charles de Ketelaere was submitted 10 days ago, it’s still same bid on Brugge’s table: more than €35m with add ons #ACMilan

Nothing new on Leeds side, they are just waiting - as de Ketelaere is giving priority to AC Milan… and Milan are in talks with Brugge.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Men hvorfor er han ikkje klar for Milan? Tror kanskje dette kan gå.

Får vi inn De Ketelaere, Mata og Cornet nå så skal eg gå flatt på kjøret i 2 uker :P

De Ketalaere-situasjonen er tilnærmet identisk med den langdryge Raphinha/Barcelona affæren. Spilleren vil visstnok til Milan, og da er det nok der han havner til slutt.

Cornet? Tja. Vi trenger en ny venstreback og kan gjerne hente den type spiller fra Burnley. Men hvorfor ikke da gå for Charlie Taylor? Han vil i alle fall være en solid oppgradering i forhold det vi hadde i den posisjonen forrige sesong. Ta også med at Taylor har opparbeidet seg en solid dose Premier League-rutine etter sine fem år på Turf Moor.

Ja, sjølsagt mulig han havner i Milan.

Når det gjelder venstreback: Kan ikkje få sagt hvor lite eg ønsker Charlie Taylor tilbake, eller eg kan si at eg heller vil ha 57 år gamle Per Edmund Mordt for å sette det på spissen.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6875 på: Juli 13, 2022, 20:48:05 »
Tja. Vi trenger en ny venstreback og kan gjerne hente den type spiller fra Burnley. Men hvorfor ikke da gå for Charlie Taylor? Han vil i alle fall være en solid oppgradering i forhold det vi hadde i den posisjonen forrige sesong. Ta også med at Taylor har opparbeidet seg en solid dose Premier League-rutine etter sine fem år på Turf Moor.

I mitt hode burde Charlie Taylor nå vært en no-brainer.  :o

Men det er mulig avgangen hans (selv om det nå er en del år siden) skapte en del vondt blod (begge veier?) som ikke helt er leget ennå?

Har snakket varmt for kjøp av Charlie Taylor flere ganger. Meget solid og erfaren PL-spiller. God offensivt også, og sjelden på skadelista. Blir ikke dyr heller.

Burde vært "spottet" av Ortas radar.
Super Leeds since 1968

asbfjell

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6876 på: Juli 13, 2022, 20:51:46 »
Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
Breaking:Leeds have offered 37M to Club Brugge for Charles De Ketelaere, the player has not said yes yet. Milan wait for a response from Brugge
@86_longo
 #LUFC #Leeds #AC
Så kommer Romano med sitt kalde vann:


Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Leeds bid for Charles de Ketelaere was submitted 10 days ago, it’s still same bid on Brugge’s table: more than €35m with add ons #ACMilan

Nothing new on Leeds side, they are just waiting - as de Ketelaere is giving priority to AC Milan… and Milan are in talks with Brugge.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Phil's vann er mer lunkent :D

Phil Hay
@PhilHay_
In terms of what next for Leeds in the transfer market, they’re happy to match Club Brugge and Charles De Ketelaere’s demands but it’s been made clear to them that CdK favours a move to Milan.

Leeds also firm admirers of PSG’s Arnaud Kalimuendo. A new forward tops the agenda.
Har ikke fulgt med så godt så mulig jeg er på ville veier. Er Hay så close som kilde på spillerlogistikk egentlig?
Bortsett fra Aaronsen som var ganske åpenbar. Har han vært tidlig på noen av de andre vi har signert?
Minnes han snakket om Garner, en PL spiss og Lang tidlig i silly season?
Bortsett fra James-overgangen, som The Atletic var en god kilde på, så har han vel ikke vært veldig close forrige to sesonger heller?
På britiske ungdommer er han derimot spot on virker det som.
Mulig jeg bommer. Er jo en jungel av kilder.

Nei. Hay har lenge vært opphauset blant Leeds-fansen, etter min mening. Han har opplagt gode kontakter innad i klubben, men det hjelper lite hvis disse kontaktene ikke utleverer relevant informasjon.

Skal man ha tilgang til solid og sannferdig informasjon om mulige/sannsynlige spilleroverganger i vår tid, så man ha tillitsforhold til de mest betydningsfulle agentene. Og det er nok her Fabrizio Romano gruser alle andre journalister. Har man fulgt Romano en stund så vet man at det han skriver er tuftet på realiteter.

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6877 på: Juli 14, 2022, 00:31:24 »
Veldig fokus på CDK hos Romano og, får berre håpe at Milan aldri får nådd Leeds sitt bud, siste tweet 3 timer etter siste update om at han favoriserer Milan:p

AC Milan are not interested in Luís Suarez as free agent - no talks or conversations. Milan priority is to complete the signing of Charles de Ketelaere as soon as possible. 🔴 #ACMilan

Negotiations ongoing between Milan and Brugge.
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6878 på: Juli 14, 2022, 09:14:55 »

Har ikke fulgt med så godt så mulig jeg er på ville veier. Er Hay så close som kilde på spillerlogistikk egentlig?
Bortsett fra Aaronsen som var ganske åpenbar. Har han vært tidlig på noen av de andre vi har signert?
Minnes han snakket om Garner, en PL spiss og Lang tidlig i silly season?
Bortsett fra James-overgangen, som The Atletic var en god kilde på, så har han vel ikke vært veldig close forrige to sesonger heller?
På britiske ungdommer er han derimot spot on virker det som.
Mulig jeg bommer. Er jo en jungel av kilder.

Han er IKKE close som dengang han som lokaljournalist hadde innganger i klubben.

Men via The Athletic-systemet så fenger du jo bredt da.

Og helt uten innganger i klubben er han jo ikke - men ikke som dengang da...

Uansett harb han jo ikke vært typen som er først ute med ting - mer at når han bekreftet ting så var det 'sant'.
Og det er ofte tydelig at han vet mer enn han først skriver.

Tror du har rett her. Hay har gode kilder, men han er ikke først ute med å skrive om dem. Den jobben er det mange andre som tar på seg i jungelen av rykter som er journalist skapt. 
Romano og Hay har også god kontakt så Hay får nok den informasjonen han ønsker, så Hay er absolutt en jeg ser på som troverdig. Men vil man holde seg til en troverdig kilde så holder det å følge Romano.
« Siste redigering: Juli 14, 2022, 09:19:00 av Eriksen55 »

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6879 på: Juli 14, 2022, 15:22:08 »
PSGhub
@PSGhub
(🌕) Leeds & PSG are in intense negotiations for Arnaud Kalimuendo, deal around €25m. Leeds still have to convince the Frenchman who draws interest from Inter Milan.
@lequipe
 💰🇫🇷

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6880 på: Juli 14, 2022, 17:03:40 »
PSGhub
@PSGhub
(🌕) Leeds & PSG are in intense negotiations for Arnaud Kalimuendo, deal around €25m. Leeds still have to convince the Frenchman who draws interest from Inter Milan.
@lequipe
 💰🇫🇷

Der har vi plan B. Spennende spiller, mer spiss enn CDK, men ikke så versatile kanskje. Han mangler også fysikken til CDK. Men kanskje ikke vi trenger en stor sterk spiller etter det Gelhardt beviste i dag. Tipper «Kali» blir Leedsspiller innen få dager…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6881 på: Juli 14, 2022, 17:17:20 »
PSGhub
@PSGhub
(🌕) Leeds & PSG are in intense negotiations for Arnaud Kalimuendo, deal around €25m. Leeds still have to convince the Frenchman who draws interest from Inter Milan.
@lequipe
 💰🇫🇷

Der har vi plan B. Spennende spiller, mer spiss enn CDK, men ikke så versatile kanskje. Han mangler også fysikken til CDK. Men kanskje ikke vi trenger en stor sterk spiller etter det Gelhardt beviste i dag. Tipper «Kali» blir Leedsspiller innen få dager…

auren
...men ikke før vi har gitt opp CDK, helt og holdent.
MOT

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6882 på: Juli 14, 2022, 19:39:33 »
Brugge vil ha 37 mill euro:


Club Bruges FR
@ClubBrugesFR
·
Follow
Brugge demande 37M € pour Charles De Ketelaere + un pourcentage sur sa revente !


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6883 på: Juli 14, 2022, 19:55:27 »
Mer om Kali:



Graeme Bailey
@GraemeBailey
Leeds United in talks to sign PSG striker Arnaud Kalimuendo and they are close to agreeing €25m deal.

@90min_Football


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6884 på: Juli 14, 2022, 21:17:35 »
Ikke den safteste suse kilden men...

RossAftbl 🇺🇦
@RossAftbl
Leeds in the last few minutes have agreed a fee with PSG for Arnaud Kalimuendo. £17.5 million plus £3 million in add ons. Personal terms won’t be a problem, the player is keen to sign for Leeds. #LeedsUnited #LUFC #PSG

Eg tenker at han er mer et alternativ vi pr nå ikke har av type spiss, kjapp tung og duellsterk...
Dessuten målfarlig.

...når det gjelder CDK er visst den største bøygen hans at han vil til et sted der kjæresten hans kan fortsette tannlegestudiene :o

« Siste redigering: Juli 14, 2022, 21:20:08 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6885 på: Juli 14, 2022, 21:27:36 »
https://roblufc.org/2021/08/24/lionel-messi-to-leeds-was-it-ever-likely-to-happen-by-rob-atkinson/

Messi til Leeds?

Og Jovic?

https://www.google.com/amp/s/motleedsnews.com/news/leeds-united-made-attempt-to-sign-real-madrid-striker-luka-jovic-report/%3famp

Helt sikkert uenighet. Men syntes det bør vises litt kildekritikk før ting postes i denne tråden. Man kan nesten søke x spiller i nesten hele verden til Leeds og det vil dukke opp en link.

Insidefotball, 90mins, leedsutdnews, motleedsnrws, leedsnewsnow, insider og alt det rælet der jobber kun for å generere klikk. Null troverdig og jeg har enda ikke opplevd at dem har noe breaking news..selv om den nye trenden for dem og twittertroll er å nevne Romano i artikkelen eller tweeten sin. Jo mer vi trykker på linkene, jo mer smørja produserer dem.

Generelt. Ikke rettet mot Auren eller Asbjørn som postet før meg

 :)
« Siste redigering: Juli 14, 2022, 21:29:59 av Eriksen55 »

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6886 på: Juli 14, 2022, 21:31:05 »
Ikke den safteste suse kilden men...

RossAftbl 🇺🇦
@RossAftbl
Leeds in the last few minutes have agreed a fee with PSG for Arnaud Kalimuendo. £17.5 million plus £3 million in add ons. Personal terms won’t be a problem, the player is keen to sign for Leeds. #LeedsUnited #LUFC #PSG

Eg tenker at han er mer et alternativ vi pr nå ikke har av type spiss, kjapp tung og duellsterk...
Dessuten målfarlig.

...når det gjelder CDK er visst den største bøygen hans at han vil til et sted der kjæresten hans kan fortsette tannlegestudiene :o

Hun trenger ikke jobbe. Han vil tjene nok. Ser ikke problemet  ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6887 på: Juli 14, 2022, 21:40:32 »
Men syntes det bør vises litt kildekritikk før ting postes i denne tråden. Man kan nesten søke x spiller i nesten hele verden til Leeds og det vil dukke opp en link.

Insidefotball, 90mins, leedsutdnews, motleedsnrws, leedsnewsnow, insider og alt det rælet der jobber kun for å generere klikk. Null troverdig og jeg har enda ikke opplevd at dem har noe breaking news..selv om den nye trenden for dem og twittertroll er å nevne Romano i artikkelen eller tweeten sin. Jo mer vi trykker på linkene, jo mer smørja produserer dem.

Generelt. Ikke rettet mot Auren eller Asbjørn som postet før meg

 :)

Det du nevner her er jo en reell utfordring.

httc-artikler og eksemplene du nevner èr eksempel på slike som poster ALT - og gjør det fordi Leedsfansen er mange og de genererer klikk.

Jeg er sikkert skyldig i å ta med litt for mange...

Genereltr sorterer eg likevel mye, og fra twitter må de ha en del følgere for å bli tatt på alvor - waccoe hjelper meg å sortere :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6888 på: Juli 14, 2022, 22:01:25 »
Men syntes det bør vises litt kildekritikk før ting postes i denne tråden. Man kan nesten søke x spiller i nesten hele verden til Leeds og det vil dukke opp en link.

Insidefotball, 90mins, leedsutdnews, motleedsnrws, leedsnewsnow, insider og alt det rælet der jobber kun for å generere klikk. Null troverdig og jeg har enda ikke opplevd at dem har noe breaking news..selv om den nye trenden for dem og twittertroll er å nevne Romano i artikkelen eller tweeten sin. Jo mer vi trykker på linkene, jo mer smørja produserer dem.

Generelt. Ikke rettet mot Auren eller Asbjørn som postet før meg

 :)

Det du nevner her er jo en reell utfordring.

httc-artikler og eksemplene du nevner èr eksempel på slike som poster ALT - og gjør det fordi Leedsfansen er mange og de genererer klikk.

Jeg er sikkert skyldig i å ta med litt for mange...

Genereltr sorterer eg likevel mye, og fra twitter må de ha en del følgere for å bli tatt på alvor - waccoe hjelper meg å sortere :)

Jeg også har nok bidratt.

Bare fortsett, du opplyser om mye her inne og vi vet at du har gjort en solid research.

Egentlig var det etter lesing på facebook jeg tenkte det og det har blitt litt mer her inne. Men i motsetning til Facebook så går det ann å nevne det her. Og viktigst, tror man på det som står i linkene så slipper man å bli skuffet :)

Men for all del. Folk må få poste hva dem vil  :)


Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6889 på: Juli 14, 2022, 22:12:23 »
Men syntes det bør vises litt kildekritikk før ting postes i denne tråden. Man kan nesten søke x spiller i nesten hele verden til Leeds og det vil dukke opp en link.

Insidefotball, 90mins, leedsutdnews, motleedsnrws, leedsnewsnow, insider og alt det rælet der jobber kun for å generere klikk. Null troverdig og jeg har enda ikke opplevd at dem har noe breaking news..selv om den nye trenden for dem og twittertroll er å nevne Romano i artikkelen eller tweeten sin. Jo mer vi trykker på linkene, jo mer smørja produserer dem.

Generelt. Ikke rettet mot Auren eller Asbjørn som postet før meg

 :)

Det du nevner her er jo en reell utfordring.

httc-artikler og eksemplene du nevner èr eksempel på slike som poster ALT - og gjør det fordi Leedsfansen er mange og de genererer klikk.

Jeg er sikkert skyldig i å ta med litt for mange...

Genereltr sorterer eg likevel mye, og fra twitter må de ha en del følgere for å bli tatt på alvor - waccoe hjelper meg å sortere :)
Aldri stopp Asbjørn. Du beriker våre liv med aktiviteten din her. Du og flere andre altså, men setter veldig pris på de mange postene dine om litt av hvert.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6890 på: Juli 14, 2022, 23:31:32 »

Foreløpig 7, tatt i betraktning av hvem som også har forsvunnet ut. .

Mye avhenger av om duoen Roca-Adams klarer å fylle det store tomrommet etter Phillips. Og om Sinisterra klarer å leve opp til hypen som er skapt rundt ham - noe som i så fall bør gjøre savnet etter Raphinha til å leve med.

I tillegg har eg god tro på at Brenden Aaronsen skal bli en god mann for oss. Han minner meg en del om den unge Lee Bowyer. Enorm løpskapasitet - og eg tror også at han har potensiale til å bli enda mer målfarlig enn det han har vært hittil i karrieren.

Alltid vanskelig forutsi sesongen når det er såpass mange nye spillere i laget. Og dette blir ekstra usikkert når vi også vet at ingen av de nye har erfaring fra Premier League (eller fra engelsk fotball, for den del). Tror vi skal være fornøyde hvis 3-4 av våre nyervervelser (inkludert de som måtte ankomme klubben fra nå av og frem til sesongstart) innfrir og blir en suksess.

Gleder meg i alle fall veldig til sesongstart! Og det er jo også først fra nå av vi fullt ut kan foreta en rettferdig vurdering av Jesse Marsch. Ser eg konturene av et prosjekt eg kan tro på når vi kommer til februar måned, så skal eg være fornøyd.

* Eg er godt fornøyd med forsterkningene våre i dette vinduet. Spesielt på sentral midtbane tror jeg vi har noe helt annet å by på enn vi har hatt på svært mange år. Og så er eg håpefull på at Sinisterra kan fylle hullet etter Raphinha på en god måte.

* Eg er ennå usikker på om Marsch vil få spillestilen sin til å fungere. Men uansett tror eg vi med de to defensive på midten vil være forskånet fra å bli nedsablet Bielsa-style.

* Spesielt de toneste pre seasonkampene vil fortelle en del om hvor vi står sammenlignet med to divisjonskollegaer. Samtidig er jo disse kampene til for å øve på spillestil samt å bli kjent i relasjoner de nye spillerne imellom. Derfor må vi tåle at ikke alt vil sitte som spikret med en gang.

* Foreløpig lener eg mot en mid table posisjon for denne sesongen. Men det kan bli alt fra 8. til 14.plass in min bok.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6891 på: Juli 14, 2022, 23:36:15 »

Aldri stopp Asbjørn. Du beriker våre liv med aktiviteten din her. Du og flere andre altså, men setter veldig pris på de mange postene dine om litt av hvert.

Joda, takker. Eg er glad for at det er en del som fortsatt bidrar på forumet! Sammen utgjør vi en viss bredde som tross alt gjør det interessant å stikke innom her. Forumet sin fordel er at vi kan ha en viss oversikt her, og kan bla tilbake i gamle tråder på leting etter fakta. Facebook er umulig der, går det noen dager finner man knapt igjen ting som har blitt postet...

Og det er fint lite krangling og 'ta personen i stedet for ballen' her inne, har vært lite slikt i flere år nå (mitt synspunkt), det er bra. :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6892 på: Juli 15, 2022, 09:04:29 »

Foreløpig 7, tatt i betraktning av hvem som også har forsvunnet ut. .

Mye avhenger av om duoen Roca-Adams klarer å fylle det store tomrommet etter Phillips. Og om Sinisterra klarer å leve opp til hypen som er skapt rundt ham - noe som i så fall bør gjøre savnet etter Raphinha til å leve med.

I tillegg har eg god tro på at Brenden Aaronsen skal bli en god mann for oss. Han minner meg en del om den unge Lee Bowyer. Enorm løpskapasitet - og eg tror også at han har potensiale til å bli enda mer målfarlig enn det han har vært hittil i karrieren.

Alltid vanskelig forutsi sesongen når det er såpass mange nye spillere i laget. Og dette blir ekstra usikkert når vi også vet at ingen av de nye har erfaring fra Premier League (eller fra engelsk fotball, for den del). Tror vi skal være fornøyde hvis 3-4 av våre nyervervelser (inkludert de som måtte ankomme klubben fra nå av og frem til sesongstart) innfrir og blir en suksess.

Gleder meg i alle fall veldig til sesongstart! Og det er jo også først fra nå av vi fullt ut kan foreta en rettferdig vurdering av Jesse Marsch. Ser eg konturene av et prosjekt eg kan tro på når vi kommer til februar måned, så skal eg være fornøyd.

* Eg er godt fornøyd med forsterkningene våre i dette vinduet. Spesielt på sentral midtbane tror jeg vi har noe helt annet å by på enn vi har hatt på svært mange år. Og så er eg håpefull på at Sinisterra kan fylle hullet etter Raphinha på en god måte.

* Eg er ennå usikker på om Marsch vil få spillestilen sin til å fungere. Men uansett tror eg vi med de to defensive på midten vil være forskånet fra å bli nedsablet Bielsa-style.

* Spesielt de toneste pre seasonkampene vil fortelle en del om hvor vi står sammenlignet med to divisjonskollegaer. Samtidig er jo disse kampene til for å øve på spillestil samt å bli kjent i relasjoner de nye spillerne imellom. Derfor må vi tåle at ikke alt vil sitte som spikret med en gang.

* Foreløpig lener eg mot en mid table posisjon for denne sesongen. Men det kan bli alt fra 8. til 14.plass in min bok.
8-14 ville vært en fantastisk prestasjon i mitt hodet mtp utskiftninger og hva vi har sett til nå ifht Marsch filosofi.
Jeg er også spent på om vi klarer å videreføre det fysiske nivået vi har ligget på og den profesjonelle og dedikerte innsatsen til samtlige. Der har vi levert best i ligaen siste to sesonger tross en blytung fjorårssesong.
Går vi ned på det og i tillegg ikke evner å få mer ut av det offensive tankesettet så får vi store problemer tror jeg.
Men på den andre siden er jeg sikker på at etter en full pre season uten særlig skader bør et godt trenerteam implementere dette og gjøre osd konkurransedyktige til sesongstart.
Stallen har ihvertfall aldri vært bedre balansert enn nå. I tillegg ser man jo ferdighetsnivået over hele linja har gått opp etter at man endelig har fylt på i tomme hull.
Jeg håper Cooper snart er klar. Uten han tror jeg vi kan bli filleristet. Den venstresiden bakerst ser tvilsom ut. Marginene er så små at det må fikses når det virkelig starter.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6893 på: Juli 15, 2022, 11:05:29 »
Tror bare det er et tidsspørsmål før Romano/Hay twitrer om en deal for Kali. Over 250 000 følgere:



Get French Football News
@GFFN
Arnaud Kalimuendo's (20) transfer from PSG to Leeds is worth just over £20m. It is now up to the player to agree terms with the Premier League side, according to @IgnazioGenuardi.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6894 på: Juli 15, 2022, 11:08:50 »
Waiting game om CDK. Her dras parallellen til Botman og ikke Raphinha. Vi har fortsatt en grei sjanse tror jeg, men hvor lenge kan vi vente?

http://sportwitness.co.uk/club-will-certainly-not-match-leeds-united-offer-player-waiting-game-clubs-involved/


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6895 på: Juli 15, 2022, 11:09:55 »
Kan det være at vi tenker å hente BÅDE Kali og CDK?? Høres jo litt råflott ut kanskje....
Men hvis vi nå først kjøper Kali - og så om et par uker aksepterer CDK tilbudet og så kommer han inn portene på Thorpe Arch også??

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6896 på: Juli 15, 2022, 11:15:32 »
Kan det være at vi tenker å hente BÅDE Kali og CDK?? Høres jo litt råflott ut kanskje....
Men hvis vi nå først kjøper Kali - og så om et par uker aksepterer CDK tilbudet og så kommer han inn portene på Thorpe Arch også??

Eg har lekt med tanken - de er jo ikke like i det hele tatt da...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6897 på: Juli 15, 2022, 11:20:36 »
Kan det være at vi tenker å hente BÅDE Kali og CDK?? Høres jo litt råflott ut kanskje....
Men hvis vi nå først kjøper Kali - og så om et par uker aksepterer CDK tilbudet og så kommer han inn portene på Thorpe Arch også??

Eg har lekt med tanken - de er jo ikke like i det hele tatt da...

Går litt løse rykter på Waccoe om Harrison til Newcastle for 20-30 millioner pund. Hvis dette skulle være tilfelle vil det ikke være usannsynlig med en overgang både for Kali og CDK. Men pt tror jeg ikke dette skjer. De to vil koste oss rundt 50 millioner pund, og det ville vært "galskap" å bruke pengene på disse og ikke flere spillere, når det skriker ut at vi bør forsterke oss på venstrebacken.

Tror fortsatt vi er tett på både CDK og Kali og avventer litt til før situasjonen med CDK blir avklart ift Milan. Men vi kan ikke vente forever, da kupper noen andre Kali (Newcastle?).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6898 på: Juli 15, 2022, 11:32:53 »
Kan det være at vi tenker å hente BÅDE Kali og CDK?? Høres jo litt råflott ut kanskje....
Men hvis vi nå først kjøper Kali - og så om et par uker aksepterer CDK tilbudet og så kommer han inn portene på Thorpe Arch også??

Eg har lekt med tanken - de er jo ikke like i det hele tatt da...

Går litt løse rykter på Waccoe om Harrison til Newcastle for 20-30 millioner pund. Hvis dette skulle være tilfelle vil det ikke være usannsynlig med en overgang både for Kali og CDK. Men pt tror jeg ikke dette skjer. De to vil koste oss rundt 50 millioner pund, og det ville vært "galskap" å bruke pengene på disse og ikke flere spillere, når det skriker ut at vi bør forsterke oss på venstrebacken.

Tror fortsatt vi er tett på både CDK og Kali og avventer litt til før situasjonen med CDK blir avklart ift Milan. Men vi kan ikke vente forever, da kupper noen andre Kali (Newcastle?).

auren

Jeg håper ikke vi selger Harrison - sjøl om jeg river meg i det håret jeg ikke har hver gang han kommer seg i fine innleggsposisjoner og dryler ballen ut til innkast på motsatt side.... Han har likevel gitt oss bra med målpoeng i PL, og kanskje kan han gjøre en jobb på VB også når det trengs. Men det er klart - hvis vi får £30 mill så er det mye bra spillere han kan erstattes med. Men så var det dette med å skifte ut hele troppen da, Harrison som en kontinuitetsbærer har kanskje sin verdi.

lowfields

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6899 på: Juli 15, 2022, 11:50:42 »
Riktig. I og med vi har kvitta oss med Phillips og Raphina, er ikke dette tiden for å selge Harrison. Kontinuitetsbærer, gir 100% hver gang, 2 sesonger med fine mål/assist-tall, fleksibel, flotte holdninger - alt dette trenger vi nå som det er mange nye fjes i klubben.
Dessuten ser jeg noen mener £30m for han er mye (regner med dette stammer fra frustrasjonen fra alle de gangene han ender opp med å vikle seg inn i situasjoner med hodet over ballen). Med tanke på at han er en ung, britisk angrepsspiller med mål/assist-tallene jeg nevnte over, skulle man tro prisen faktisk ville være en del høyere.
Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden (fra Leeds' synspunkt) - tror vi vil angre på evt. salg.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"