Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1491315 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6960 på: Juli 19, 2022, 12:40:20 »
Denne karen er det ryykte om i dag.

https://motforum.com/article.php?page=43569

Går virkelig surr`i alle det har vært posted om i det siste, men jeg mener jo at man bør hente en` som "tåler"
Premier league når vi snakker spiss alternativ til Bamford. 
Tror Toney hadde passet oss bra faktisk.

Følger deg her. Når det gjelder spissplassen har vi etter min mening to hovedhensyn å ta: Vi må ha inn cover for skadeutsatte Bamford og vi må skape gode utviklingsforhold for Gelhardt. Dette taler mer for å hente inn en med litt mer erfaring og stamtavle, enn enda et ungt prospekt.

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6961 på: Juli 19, 2022, 12:46:07 »
Denne karen er det ryykte om i dag.

https://motforum.com/article.php?page=43569

Går virkelig surr`i alle det har vært posted om i det siste, men jeg mener jo at man bør hente en` som "tåler"
Premier league når vi snakker spiss alternativ til Bamford. 
Tror Toney hadde passet oss bra faktisk.

Følger deg her. Når det gjelder spissplassen har vi etter min mening to hovedhensyn å ta: Vi må ha inn cover for skadeutsatte Bamford og vi må skape gode utviklingsforhold for Gelhardt. Dette taler mer for å hente inn en med litt mer erfaring og stamtavle, enn enda et ungt prospekt.
Jeg stemmer for Tony. Han har vel litt samme historikk som Vardy. Engelskmann som har jobbet seg oppover i systemet  fra Publag nivå.
Vi kunne trengt en rampete engelskmann og ikke bare snille søndagsskolegutter fra det ene eller andre kontinentet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6962 på: Juli 19, 2022, 13:48:35 »
Shackleton til Millwall på lån i dag.... Betyr vel at vi må hente minst to spillere til. Viktig med bredde i stallen.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6963 på: Juli 19, 2022, 14:54:59 »
Shackleton til Millwall på lån i dag.... Betyr vel at vi må hente minst to spillere til. Viktig med bredde i stallen.
Shackleton har vel knapt bidratt for oss i PL, så jeg ser ikke noen grunn til at han trenger en direkte erstatter.

arneg

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6964 på: Juli 19, 2022, 15:02:34 »
Vi trenger vb og spiss. På grunn av skader/fare for skade. Direkte erstatter for Shack har vi i stallen. Spørsmålet er om flere av pengene vi fikk for Raphinja blir vekslet ut i ytterligere forsterkninger. Det er mulig men ser ikke at det er påkrevd. Det eneste kunne vært en rutinert keeper som cover. Det kan være en ide.
 

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6965 på: Juli 19, 2022, 15:16:04 »
Shackleton til Millwall på lån i dag.... Betyr vel at vi må hente minst to spillere til. Viktig med bredde i stallen.
Shackleton har vel knapt bidratt for oss i PL, så jeg ser ikke noen grunn til at han trenger en direkte erstatter.

Med Cresswell, Roberts og Shackleton borte så trenger vi spillere, Davis og Drameh er ikke gode nok for PL. Helt klart spiss ,v back og keeper hadde vært bra. Jeg syns der er rart Cresswell ble lånt ut. Cooper er ikke god nok. Sliter med skader gjør han å.

Reaney


Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6967 på: Juli 19, 2022, 19:26:00 »
Shackleton til Millwall på lån i dag.... Betyr vel at vi må hente minst to spillere til. Viktig med bredde i stallen.
Shackleton har vel knapt bidratt for oss i PL, så jeg ser ikke noen grunn til at han trenger en direkte erstatter.

Med Cresswell, Roberts og Shackleton borte så trenger vi spillere, Davis og Drameh er ikke gode nok for PL. Helt klart spiss ,v back og keeper hadde vært bra. Jeg syns der er rart Cresswell ble lånt ut. Cooper er ikke god nok. Sliter med skader gjør han å.

Cooper er ikkje god nok? Du leser ikkje statistikk og ser ikkje kamper då? Vår leder, vår kaptein og vår soleklart viktigste forsvarer.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6968 på: Juli 19, 2022, 22:24:11 »
Shackleton til Millwall på lån i dag.... Betyr vel at vi må hente minst to spillere til. Viktig med bredde i stallen.
Shackleton har vel knapt bidratt for oss i PL, så jeg ser ikke noen grunn til at han trenger en direkte erstatter.

Med Cresswell, Roberts og Shackleton borte så trenger vi spillere, Davis og Drameh er ikke gode nok for PL. Helt klart spiss ,v back og keeper hadde vært bra. Jeg syns der er rart Cresswell ble lånt ut. Cooper er ikke god nok. Sliter med skader gjør han å.

Cresswell ble lånt ut av en eneste grunn- utvikling. Helt riktig å gi han muligheten til 46 kamper i CC enn å være 4-5 valg i Leeds og spille u21 fotball på nivå 2.
Skal ikke se bort i fra at Cresswell tar en White, som er der han er i dag grunnet et vellykket utlån i CC.

Shackleton og Roberts blir lånt i håp om at klubbene henter dem permanent. Dem er erstattet av Greenwood, Drameh  Kristensen og Gyabi.

Bate blir også lånt ut av samme grunn som Cresswell.

Å hevde at Cooper ikke er god nok mener jeg er skivebom.

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6969 på: Juli 19, 2022, 23:34:24 »
Shackleton til Millwall på lån i dag.... Betyr vel at vi må hente minst to spillere til. Viktig med bredde i stallen.

Sunt at Cresswell og Shackleton får seg førstelagserfaring på lån, men må sei eg reagerer på at de går til Millwall som vel er Leeds sin erkefiende nummer 1?
Minnast eg såg Millwall-Leeds på The Den i 2017, og det var ein heilt uhyggelig fiendtlig atmosfære, einaste Leedskampen eg har forlatt før den er ferdigspilt.
ALAW (& I am the pirate amongst us)

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6970 på: Juli 20, 2022, 00:13:14 »
Gianluca Di Marzio, med 1,6 millioner følgere, modererer litt Milans offansiv og at en avtale nesten er i boks:

“The Milan transfer market continues: Maldini and Massara plan a trip to Belgium for Charles De Ketelaere tomorrow. The meeting with Club Bruges, however, will not be aimed at bringing the player back.

The two directors have planned this meeting with the Belgian club to understand if there is the possibility of closing the operation: the Rossoneri are ready to offer 32 million euros (including bonuses) but have no intention of raising. The reason? The player's willingness to move to Milan is clear but if Bruges were to play upwards with offers from the Premier (Leeds United and Newcastle), Milan would put an end to the negotiations to bet on a player perhaps less prospective but more ready, as Ziyech would be.

However, the intention is to close during the week: in the event of a positive outcome for De Ketelaere, the Rossoneri would move to the midfield and defense on "financially light" reinforcements. Otherwise, they will aim higher for a midfielder or a defender, also because in two weeks the real conditions of Simon Kjaer will be understood.”

Brugge vet de kan få noen millioner ekstra fra Leeds, så er spørsmålet hvor mye CDK heller vil til Milan enn Leeds, og om Brugge er snille med CDK/Milan og tar en Leeds.

Vi vet nok mye mer i morgen eller torsdag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6971 på: Juli 20, 2022, 00:27:04 »
Brugge skal visst ha takket pent nei til 28 + 3 millioner i bonus i forrige uke. Nå får de 1 million euro mer fra Milan, skal vi tro Di Marzio. Har Brugge baller nok til å si nei? Leeds har vel tilbudt 37 millioner euro totalt mener jeg.

auren
« Siste redigering: Juli 20, 2022, 03:12:18 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6972 på: Juli 20, 2022, 08:00:59 »
Denne karen er det ryykte om i dag.

https://motforum.com/article.php?page=43569

Går virkelig surr`i alle det har vært posted om i det siste, men jeg mener jo at man bør hente en` som "tåler"
Premier league når vi snakker spiss alternativ til Bamford. 
Tror Toney hadde passet oss bra faktisk.

Er ikke særlig hypp på Toney. Måten had snakket ned sin egen klubb og det store egoet han viste der, synes jeg ikke er noe å ta inn i en gruppe og i en klubb der det står med store bokstaver på ER: "Side before self".
Hvis vi mener noe med det, lar vi han passere i stillhet. Han passer han bedre hos scumchester.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6973 på: Juli 20, 2022, 09:16:51 »
Liker ikke helt at Harrison er til salgs https://tbrfootball.com/report-newcastle-make-first-bid-for-leeds-star-jack-harrison/
Han blir nok ikke solgt til den prisen, men legges det 30 mill pund på bordet, er han nok gone. Han og Raphinha var involvert i 55% av scoringene forrige sesong, og han har levert gode tall hvert eneste år. Vi tar en fryktelig sjanse når vi nå selger alt av assets, og erstatter med spillere uten PL-erfaring. Enig at det ser lovende ut ift spillerne som er kjøpt inn, men om feks Aaronsen og Sinisterra skulle falle igjennom er vi utrolig tynne fremover.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6974 på: Juli 20, 2022, 09:49:09 »
Simon Stone
@sistoney67
Jesse Marsch on Jack Harrison's
@LUFC
 future: "I think Jack unintentionally brought attention to his situation. Always interest in our players but we feel strongly the guys within our group can help us to be successful and Jack is part of that. I know he is happy here."


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6975 på: Juli 20, 2022, 10:20:09 »
Jesse ble også spurt generelt om transfers og var ærligheten selv:

“I’d say we’re actively pursuing both positions,” the Leeds boss said ahead of his side’s open training session at the Fremantle Oval on Wednesday. “The striker one, I think it’s been well-documented that De Ketelaere was a goal of ours and it’s not finished yet with him.

“We’ve also moved on to some other targets, trying to figure out which would be the best fit if in the end, which is what we believe, he will not be available. At left-back we have a few different candidates and we’re just trying to evaluate where we are with the roster and what we need.”

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfers-marsch-update-24537558

Tipper vi vet langt mer i løpet av de neste 24 timene.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6976 på: Juli 20, 2022, 10:36:49 »
Det som er en fin bieffekt ved at vi ikke får CDK, er at vi mest sannsynlig går for en litt billigere løsning (Kalimuendo?), noe som frigir midler til å kjøpe en bedre venstreback. Kan dog godt tenkes at vi uansett låner en back med kjøpsopsjon.

Som Asbjørn sier, det neste døgnet vil mye bli avgjort. Håper i det lengste på at Brugge sier nei til Milans siste bud og at vi endelig kan lande vår nr. one target denne sommeren. 

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6977 på: Juli 20, 2022, 10:42:52 »
Svært lite sannsynlig at vi lander CDK. Begynner å haste med spiss og vb nå. Selv om det er brukbart med mål på Harisson (8 sist sesong), så hadde han bare 1 assist. Så ikke uerstattelig etter min mening. Fullt mulig å komme opp med et bedre alternativ. Hvis ikke denne spilleren allerede finnes i klubben (Louis, James).

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6978 på: Juli 20, 2022, 11:41:20 »
Det at vi her på forumet ofte foreslår tidligere spillere i come back er ikke noe norsk fenomen. Må le litt av waccoe her, glimrende humor  :o

We must sign a left back who has played for the club before.
...
As a right back
...
Not many available left backs out there. If I was to rank my preference of realistic targets - Pedraza > Alioski > Charlie Taylor > Aidy White > De Bock
...
Dorigo is already out in Oz with them, he could join in todays training session!
...
We could always loan Ben Parker from the gantry
...

(For ordens skyld, førstemannn her var ikke seriøs, det kom som en følge av Pedraza-forslag...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6979 på: Juli 20, 2022, 11:44:29 »
De vi ikke husker på, som fortsatt er i klubben:

https://www.hitc.com/en-gb/2022/07/20/report-leeds-now-willing-to-listen-to-offers-for-three-players-permanent-exits/

At Casilla fortsatt er på lønningslista er jo bare tragisk......... :-[
 

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6980 på: Juli 20, 2022, 11:51:54 »
Det at vi her på forumet ofte foreslår tidligere spillere i come back er ikke noe norsk fenomen. Må le litt av waccoe her, glimrende humor  :o

We must sign a left back who has played for the club before.
...
As a right back
...
Not many available left backs out there. If I was to rank my preference of realistic targets - Pedraza > Alioski > Charlie Taylor > Aidy White > De Bock
...
Dorigo is already out in Oz with them, he could join in todays training session!
...
We could always loan Ben Parker from the gantry
...

(For ordens skyld, førstemannn her var ikke seriøs, det kom som en følge av Pedraza-forslag...)
Jeg mener Charlie Taylor kunne dekket våre behov her (veldig mye vann har rent i ælva siden han gikk fra Leeds så glem nå den historikken).
Pedraza er vel fortsatt fresk offensivt, men er han ikke fortsatt en liability bakover?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6981 på: Juli 20, 2022, 12:31:41 »
In the case of Poveda, it appears as if there are too many players ahead of him in wide areas, including Jack Harrison, Daniel James, Crysencio Summerville and summer signing Luis Sinisterra, so a move away is highly likely.

 There has been some MLS and LaLiga 2 interest expressed in the former Manchester City winger and Leeds may agree to a loan that contains an option for the move to become a permanent one.

Costa is also expected to depart Elland Road this summer and with Jorge Mendes' Gestifute agency representing him, will not struggle for a move.

Goalkeeper Kiko Casilla is also due to exit Leeds in the window, although a settlement may be the likeliest outcome.
(YEP)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6982 på: Juli 20, 2022, 12:32:57 »

Pedraza er vel fortsatt fresk offensivt, men er han ikke fortsatt en liability bakover?

Hehe, joda men still god nok til å spille finaler på europèisk toppnivå.
Men det er gjerne ikke godt nok for Leeds  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6983 på: Juli 20, 2022, 14:19:00 »
Hvorfor ikke gå for en spiller som Lingard, free agent

DOFFER

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6984 på: Juli 20, 2022, 14:24:49 »
Hvorfor ikke gå for en spiller som Lingard, free agent

Tipper pga lønn


Lingard has been considering his options for a number of months, amid interest from Everton, clubs in MLS and even a team in Saudi Arabia, and is thought to want close to £200,000-per-week in wages.
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6985 på: Juli 20, 2022, 14:59:11 »
Hvorfor ikke gå for en spiller som Lingard, free agent

Fordi han er midtbanespiller som vi ikkje trenger?

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6986 på: Juli 20, 2022, 15:02:41 »
Hvorfor ikke gå for en spiller som Lingard, free agent

En spiller som går og dasser rundt uten klubb langt ut i pre-season. Jakter penger vil jeg tro, når klubbene nå blir mer og mer desperate.

Hadde det sportslige stått i fokus, hadde han vært i full gang for lenge siden i en ok klubb.

Ville ikke hatt en slik spiller om han ble kastet etter oss.
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6987 på: Juli 20, 2022, 15:03:24 »
Rykter om at Newcastle i dag har bydd 24 mill pund for Jack Harrison.
 

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6988 på: Juli 20, 2022, 15:17:40 »
Rykter om at Newcastle i dag har bydd 24 mill pund for Jack Harrison.

Og Leeds har satt en prislapp på £30M?

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6989 på: Juli 20, 2022, 16:14:12 »

Pedraza er vel fortsatt fresk offensivt, men er han ikke fortsatt en liability bakover?

Hehe, joda men still god nok til å spille finaler på europèisk toppnivå.
Men det er gjerne ikke godt nok for Leeds  ;D
Ja, jeg så den kampen Asbjørn.
Har også sett flere La Liga kamper han har spilt denne sesongen. Jeg hadde sansen for han sist han var i Leeds og har det fortsatt. Men det er pga de offensive bidragene.
Ideelt hadde jeg sett vi fant en mellomting mellom Pedraza/Firpo/Alioski back typen og Strujik/Hjelde.

Charlie Taylor er vel en kandidat men det må da være nok av andre også??
En eller annen franskmann/spanjol/skotte eller noe må det da vel gå ann å finne??
Hadde vært deilig med en sesong uten at venstreback plassen var en hemsko?


Sent from my iPhone using Tapatalk