Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1475194 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7170 på: August 04, 2022, 21:35:31 »
Må si jeg er dypt bekymret før sesongstart. Vi mangler en klasse-midtstopper som virkelig er å stole på der bak i tillegg til denne venstrebacken. Er redd vi blir totalt avkledd på sentral midtbane med det vi har nå. Roca og Adams gir ingen tyngde som det vi hadde i Phillips. En skikkelig erfaren midtbanegeneral tror jeg vi kommer til å savne. Dette blir nok en blytung sesong.

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7171 på: August 04, 2022, 22:26:54 »
Jeg tror folk blir positivt overassket over Adams. Syntes han ser meget bra ut. Med Brendan får vi også en kreativ spiller. Holder Bamford seg skadefri i tospann med Rodrigo tror jeg vi blir bedre offensivt også. Så håper jeg vi henter en venstre back, Pascal er ingen back, alt for treig i systemet til March

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7172 på: August 04, 2022, 22:49:34 »
ITTI MANIA
@IttiMania
🇦🇴 الأنغولي هيلدر كوستا لاعبًا لـ #الاتحاد على سبيل الإعارة لمدة موسم مع أفضلية شراء العقد قادمًا من
@LUFC
.

🐅 Welcome
@heldercosta_
 
 Angolan Helder Costa is on loan to Al-Ittihad‬⁩ for a season, with the option to buy the contract coming from ⁦‪@LUFC‬⁩ .

‎ 🐅 Welcome ⁦‪@heldercosta_‬⁩
« Siste redigering: August 04, 2022, 22:54:48 av Fantasyland »

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7173 på: August 04, 2022, 23:42:25 »
Veldig enig angående Cornet, han står høyt på min personlige ønskeliste....
Han er dessuten meget anvendelig, mener han også har spilt en del kamper på VB for Burnley?
Meget bra målscorer er han også!! Løp å kjøp tenker jeg - til den prisen er dette en no-brainer....

Har ikke vært på radaren til Leeds i det hele tatt virker det som og nå er han nærmest klar for Hammers:

The Athletic UK

@TheAthleticUK
West Ham United and Burnley have reached a £17.5million club-to-club agreement for the transfer of Maxwel Cornet, The Athletic understands.

The 25-year-old is scheduled to have a medical in London this evening. #WHUFC

More from
@adjones_journo
For en erketypisk West Ham signering egentlig.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7174 på: August 05, 2022, 00:34:33 »
Veldig enig angående Cornet, han står høyt på min personlige ønskeliste....
Han er dessuten meget anvendelig, mener han også har spilt en del kamper på VB for Burnley?
Meget bra målscorer er han også!! Løp å kjøp tenker jeg - til den prisen er dette en no-brainer....

Har ikke vært på radaren til Leeds i det hele tatt virker det som og nå er han nærmest klar for Hammers:

The Athletic UK

@TheAthleticUK
West Ham United and Burnley have reached a £17.5million club-to-club agreement for the transfer of Maxwel Cornet, The Athletic understands.

The 25-year-old is scheduled to have a medical in London this evening. #WHUFC

More from
@adjones_journo
For en erketypisk West Ham signering egentlig.
Cornet ville nok fortsatt spille i Burnleyfarger....
MOT

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7175 på: August 05, 2022, 05:59:37 »
Keeperen er klar ifølge Yorkshire Evening Post, 32-åringen kjem inn som tredjevalg for konkurranse til KK;
«Former Everton and Atlético Madrid goalkeeper Joel Robles is set to join Leeds United in the next week.«
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7176 på: August 05, 2022, 13:54:20 »
Keeperen er klar ifølge Yorkshire Evening Post, 32-åringen kjem inn som tredjevalg for konkurranse til KK;
«Former Everton and Atlético Madrid goalkeeper Joel Robles is set to join Leeds United in the next week.«

Kun VB og spiss alternativ igjen da, er godt fornøyd med vinduet så langt ......men 2 viktige brikker bør komme på plass.
 

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7177 på: August 05, 2022, 15:22:45 »
Det skulle komme inn 1 spiller neste uke og det er Robles. Ikke akkurat noe å hoppe i taket av

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7178 på: August 05, 2022, 18:16:29 »
Det skulle komme inn 1 spiller neste uke og det er Robles. Ikke akkurat noe å hoppe i taket av

…MEN absolutt viktig ift keeper-stallen.
Van den Huewe , vår 19 årige nederlandske U19 keeper har vært i en bilulykke i sommer - og er ute på ubestemt tid.
3 tilgjengelige keeper i en PL klubb bør være minimum.
 

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7179 på: August 05, 2022, 18:27:15 »
Får litt Kiko-vibber av denne signeringen, men han er i alle fall hentet som backup og ikke førstevalg.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7180 på: August 05, 2022, 19:48:40 »
Får litt Kiko-vibber av denne signeringen, men han er i alle fall hentet som backup og ikke førstevalg.

Jeg tenker det er en fin signering jeg, mye erfaring som kan komme Meslier og Klaesson til nytte + er fornøyd med å være 2/3 keeper.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7181 på: August 05, 2022, 21:59:53 »
« Siste redigering: August 05, 2022, 22:03:19 av Gordon McUseless »

Stut og Fjærkre

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7182 på: August 05, 2022, 22:41:44 »
Vel vel. Dette blir spennende å følge. :o
https://twitter.com/Millar_Colin/status/1555594464508395523?s=20&t=3TlvzRo9ntRlOu88UWK69g

Forstår at Leeds gjorde en god jobb og forlangte at mesteparten av kjøpesummen ble betalt kontant.
Hvis han må returneres, har vi da fortsatt pengene, eller er de brukt på andre spillere?

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7183 på: August 05, 2022, 22:56:45 »
Vel vel. Dette blir spennende å følge. :o
https://twitter.com/Millar_Colin/status/1555594464508395523?s=20&t=3TlvzRo9ntRlOu88UWK69g

Forstår at Leeds gjorde en god jobb og forlangte at mesteparten av kjøpesummen ble betalt kontant.
Hvis han må returneres, har vi da fortsatt pengene, eller er de brukt på andre spillere?

Blir aldri tema at han reurnerer pga dette. Blir han ikke registrert kan han kun trene og se Barca kamper fra tribunen.

Selv om ikke Barca betaler så tviler jeg på at sanskjonene blir retur til Leeds.

Stut og Fjærkre

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7184 på: August 05, 2022, 23:06:14 »
Vel vel. Dette blir spennende å følge. :o
https://twitter.com/Millar_Colin/status/1555594464508395523?s=20&t=3TlvzRo9ntRlOu88UWK69g

Forstår at Leeds gjorde en god jobb og forlangte at mesteparten av kjøpesummen ble betalt kontant.
Hvis han må returneres, har vi da fortsatt pengene, eller er de brukt på andre spillere?

Blir aldri tema at han reurnerer pga dette. Blir han ikke registrert kan han kun trene og se Barca kamper fra tribunen.

Selv om ikke Barca betaler så tviler jeg på at sanskjonene blir retur til Leeds.

Takk for oppklarende svar.
Ser at det blir mer et spørsmål om ansettelsesforholdet hans ja.
Men det øker ikke sjansen for at kommende avdrag blir betalt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7185 på: August 06, 2022, 19:24:28 »
Get French Football News
@GFFN
Exclusive | Leeds United intend to make a second proposal next week for PSG's Arnaud Kalimuendo (20) who had an initial bid turned down that fell short of a €25m asking price - with Rennes also chasing the player, according to sources contacted by GFFN.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7186 på: August 07, 2022, 15:56:34 »
Santi Aouna

@Santi_J_FM
🚨Info : Nottingham Forest a formulé une offre pour Gakpo 🇳🇱.

■ Intérêt de Leeds toujours présent.

@sebnonda

Barry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7187 på: August 07, 2022, 20:11:44 »
Costa utlånt til Al-ittihad ut sesongen i følge leedsunited.com

https://www.leedsunited.com/news/team-news/30193/helder-costa-joins-al-ittihad







« Siste redigering: August 08, 2022, 16:00:18 av Hallgeir * »
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7188 på: August 07, 2022, 20:16:03 »
Costa utlånt til Al-ittihad ut sesongen i følge leedsunited.com

Graham Smyth

@GrahamSmyth
Permanent deal at the end of the loan.

#lufc
« Siste redigering: August 08, 2022, 16:01:25 av Hallgeir * »

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7189 på: August 07, 2022, 23:15:39 »
Paris Saint-Germain striker Arnaud Kalimuendo is now ready to make the move to Leeds United this summer with an agreement now very close over a €25million fee £21.1million #lufcnews #psg#lufc

Lufcnews.co.uk
« Siste redigering: August 07, 2022, 23:17:15 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7190 på: August 08, 2022, 01:46:50 »
Paris Saint-Germain striker Arnaud Kalimuendo is now ready to make the move to Leeds United this summer with an agreement now very close over a €25million fee £21.1million #lufcnews #psg#lufc

Lufcnews.co.uk

Satt på benken i helga, men kom ikke på banen til tross for 5 bytter, så virker mulig at det kan bli noe her.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7191 på: August 08, 2022, 12:33:43 »
Er det da PSG mannen eller Adams man sirkler rundt ?:

https://www.leedsallover.com/the-athletic-reveal-leeds-united-target-could-be-free-to-leave-this-month/

Nå spilte jo Strujic "såpass bra" i flg Marsch , at VB ikke virker å være tema ...og Firpo som ER vår innkjøpte i den posisjonen er jo klar igjen om 2-3 uker.
 

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7192 på: August 08, 2022, 12:50:01 »
Er det ikke bedre å sitte stille i båten å vente på at noe ekstraordinært evt dukker opp?
Som feks belgieren vi angivelig var ute etter. Hvis man kan kalle han ekstraordinær.
Må jo være større prioritet å spille inn Gelhart.
Hvis det ikke er noe mål å hente en bedre back enn Firpo kan man likegodt vente.
Er jo ikke store forskjellene på Firpo og Strujik i nivå der tipper jeg uansett.
Etterhvert kommer vel Dallas. Kjenner vi han rett et vel han fort oppe å toucher på beste spiller nivå uansety hvor vi setter han.
Hullene er fylt. Nå gjelder det å få maksimalt man kan ut av denne gruppe. Er målet 14 til 10 er stallen god nok til det både hva gjelder kvalitet og dybde.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7193 på: August 08, 2022, 14:32:09 »
Fått smaken på en litt annen kultur og sol og varme?:

http://sportwitness.co.uk/hope-signing-leeds-united-player-spotted-another-club-sunday/

Var vel en av Polens`største talenter når vi kjøpte ham, men han vurderes vel på treningsfeltet han også -
dog når han konkurrerte med Tyler Roberts om plass på benk/bane - så syns jeg han fikk få muligheter å vise seg frem på.
 

Stut og Fjærkre

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7194 på: August 08, 2022, 15:36:47 »
Costa utlånt til Al Qaida ut sesongen i følge leedsunited.com

https://www.leedsunited.com/news/team-news/30193/helder-costa-joins-al-ittihad


Trist at en påstand om at en United spiller har sluttet seg til en terror-organisasjon får stå uredigert i et døgn.

Helder er en flott fyr, som dessverre ikke fikk ut potensialet sitt hos Leeds, når han drar videre fortjener han respekt.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7195 på: August 08, 2022, 16:03:03 »
Costa utlånt til   Al-ittihad ut sesongen i følge leedsunited.com

https://www.leedsunited.com/news/team-news/30193/helder-costa-joins-al-ittihad


Trist at en påstand om at en United spiller har sluttet seg til en terror-organisasjon får stå uredigert i et døgn.

Helder er en flott fyr, som dessverre ikke fikk ut potensialet sitt hos Leeds, når han drar videre fortjener han respekt.

Enig.

Har fiksa det!
« Siste redigering: August 08, 2022, 16:04:41 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7196 på: August 09, 2022, 09:41:12 »
Che Adams nevnt igjen. 10 mill pund. Tenker at det er greit. 27 kamper i fjor, 7 mål og 3 assist. Fin backup for Bamford og Gelhardt. Vet han holder nivået og relativt billig ift 20-25 mill for 20 år gamle Augusti...nei Kalimuendo  ;)

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7197 på: August 09, 2022, 09:48:01 »
Che Adams nevnt igjen. 10 mill pund. Tenker at det er greit. 27 kamper i fjor, 7 mål og 3 assist. Fin backup for Bamford og Gelhardt. Vet han holder nivået og relativt billig ift 20-25 mill for 20 år gamle Augusti...nei Kalimuendo  ;)

10 millioner pund er jo en latterlig sum på dette nivået. Er han i sitt siste kontraktsår og nekter å skrive under ny? Selv om han er billig er jeg litt tja til denne overgangen. Mest fordi han er mer en utrpreget 9-er enn en 10-er/playmaker. Grei å ha i stallen, men stiller etter Bamford og Joffy i mine øyne. Ser han også kan bekle vingene i følge Transfermarkt og det teller jo som et pluss. Mener jeg leste et rykte om at Adams er siste utgang dersom vi ikke finner den rette før overgangsfristen. Steget fra CDK til Adams er stor, og vil slik sett være en litt skuffende signering.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7198 på: August 09, 2022, 09:55:05 »
Che Adams nevnt igjen. 10 mill pund. Tenker at det er greit. 27 kamper i fjor, 7 mål og 3 assist. Fin backup for Bamford og Gelhardt. Vet han holder nivået og relativt billig ift 20-25 mill for 20 år gamle Augusti...nei Kalimuendo  ;)

10 millioner pund er jo en latterlig sum på dette nivået. Er han i sitt siste kontraktsår og nekter å skrive under ny? Selv om han er billig er jeg litt tja til denne overgangen. Mest fordi han er mer en utrpreget 9-er enn en 10-er/playmaker. Grei å ha i stallen, men stiller etter Bamford og Joffy i mine øyne. Ser han også kan bekle vingene i følge Transfermarkt og det teller jo som et pluss. Mener jeg leste et rykte om at Adams er siste utgang dersom vi ikke finner den rette før overgangsfristen. Steget fra CDK til Adams er stor, og vil slik sett være en litt skuffende signering.

auren

Jeg tenker Adams høres ut som en fornuftig signering. Bamford er akkurat nå kaptein hos oss, syns det høres merkelig ut å skulle blåse ut 30-40 mill pund på en reell konkurrent til han. I tillegg har vi Gelhardt som trenger spilletid. Enten en 20-åring med voldsomt potensiale (Kalimuendo), eller en type Adams som blir back-up til Bamford.
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7199 på: August 09, 2022, 10:03:13 »
Che Adams nevnt igjen. 10 mill pund. Tenker at det er greit. 27 kamper i fjor, 7 mål og 3 assist. Fin backup for Bamford og Gelhardt. Vet han holder nivået og relativt billig ift 20-25 mill for 20 år gamle Augusti...nei Kalimuendo  ;)

10 millioner pund er jo en latterlig sum på dette nivået. Er han i sitt siste kontraktsår og nekter å skrive under ny? Selv om han er billig er jeg litt tja til denne overgangen. Mest fordi han er mer en utrpreget 9-er enn en 10-er/playmaker. Grei å ha i stallen, men stiller etter Bamford og Joffy i mine øyne. Ser han også kan bekle vingene i følge Transfermarkt og det teller jo som et pluss. Mener jeg leste et rykte om at Adams er siste utgang dersom vi ikke finner den rette før overgangsfristen. Steget fra CDK til Adams er stor, og vil slik sett være en litt skuffende signering.

auren

Jeg tenker Adams høres ut som en fornuftig signering. Bamford er akkurat nå kaptein hos oss, syns det høres merkelig ut å skulle blåse ut 30-40 mill pund på en reell konkurrent til han. I tillegg har vi Gelhardt som trenger spilletid. Enten en 20-åring med voldsomt potensiale (Kalimuendo), eller en type Adams som blir back-up til Bamford.

Tolker jeg det slik at du heller ville valgt Adams fremfor CDK?

Jeg ønsker en 10-er, som kan bekle spissposisjonen ved nødvendighet (som CDK). Selv om Rodrigo har vært god mot Cagliari og Wolves, har han totalt sett vært rimelig svak i to sesonger i PL. Han begynner også å dra på åra.

Skal vi ha en ren spiss, er Adams et greit valg hvis vi får ham for 10-15 millioner pund. Men jeg tror Leedsledelsen aller helst ønsker seg en hybrid.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.