Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1474700 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7500 på: September 01, 2022, 18:45:15 »
Fabrizio Romano

@FabrizioRomano
Leeds have decided tovleave the negotiations for Bamba Dieng. Now deal is OFF — Dieng goes to OGC Nice! ⚪️🛩 #DeadlineDay

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7501 på: September 01, 2022, 18:47:35 »
Vi vil vel ikke ha spiller som ikke vil spille for oss!!!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7502 på: September 01, 2022, 18:48:29 »
Vi vil vel ikke ha spiller som ikke vil spille for oss!!!

Tydelig hva motivasjonen var her ja.. 💰💰💰

karaba

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7503 på: September 01, 2022, 18:49:42 »
Vi vil vel ikke ha spiller som ikke vil spille for oss!!!
Tror ikke Orta og Co hadde reist ned med privatfly hvis han ikke hadde vist interesse for å spille i Leeds. Her er det snakk om i følge de kilder jeg leser at Nice la inn et høyere bud!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7504 på: September 01, 2022, 18:54:47 »
Det er vel på tide å ansette en ny sportsdirektør…. Vi fremstår som klovner.
« Siste redigering: September 01, 2022, 18:56:50 av Kato »
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7505 på: September 01, 2022, 18:56:31 »
Dette er jo helt krise! To spillere som glipper det siste døgnet. Helt utrolig! 5 timer til vinduet stenges. Har vel ikke tid til å hente enda en ny back up nå vel? De må vel eventuelt pull the plug ift James sitt lån!

Huff! Dette hadde jeg virkelig ikke trodd!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7506 på: September 01, 2022, 19:04:19 »
En eier og styreformann som Tweeter velkomst om Bamba Dieng og at de jobber videre med Cody Gakpo. Samtidig som begge spillere i løpet av et par timer ikke går på flyet som venter.

Dette fremstår ikke spesielt profesjonelt.
Marching on together!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7507 på: September 01, 2022, 19:05:24 »
Alvorlig talt, forsøk på desperat å hanke inn noen på overgangsvinduets siste dag er som å panikkhandle julegaver på julaften. Det går aldri bra.
Fortsatt noen timer igjen, men dette ser jo ikke bra ut..

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7508 på: September 01, 2022, 19:08:05 »
Vi vil vel ikke ha spiller som ikke vil spille for oss!!!
Tror ikke Orta og Co hadde reist ned med privatfly hvis han ikke hadde vist interesse for å spille i Leeds. Her er det snakk om i følge de kilder jeg leser at Nice la inn et høyere bud!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er en liten del av bildet. Leeds kunne lett matchet det tilbudet på 2 millioner euro mer. Agentene hans har i tillegg sittet og forhandlet med Nice ETTER at de har inngått full avtale med Leeds så her har han fått høyere lønn og lengre kontrakt. Greit skittent spill, men sånn er det..

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7509 på: September 01, 2022, 19:08:49 »
Mitt råd: Leeds bør kjøpe nytt og bedre fly; er jo ingen utenom Orta som tør å fly dette vraket. Vil se bilder av flyet nå!
MOT

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7510 på: September 01, 2022, 19:09:17 »
Gakpo dealen ville jo vært bra da han kan spille flere plasser inkludert spiss!
Er redd vi nå ender opp med ingen spiss og venstre back som vel de fleste mener er de viktigste plassene å fornye.
Rodrigo er ute minst 4 uker, Bamford vet man aldri når blir skadet. Da sitter vi igjen med Gelhardt som er et talent, men ikke en som skal løse våre problemer på denne plassen ennå


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7511 på: September 01, 2022, 19:14:33 »
Dette virker jo veldig uprofesjonelt, forstår ikke hva vi holder på med. Vi kunne i hvert fall startet noen dager før DD.
Leeds Carajo!

Bye

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7512 på: September 01, 2022, 19:16:00 »
Hva faen er det som foregår egentlig
Trønder i Bergen!

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7513 på: September 01, 2022, 19:18:14 »
Dette virker jo veldig uprofesjonelt, forstår ikke hva vi holder på med. Vi kunne i hvert fall startet noen dager før DD.

Jeg personlig tror de har jobbet med alternativer i kulissene. Men at klubben til det ene målet (Gakpo) og agentene/ spilleren i det andre tilfellet trekker i bremsen, kan man ikke klandre Radz, Orta eller noen andre.

Den eneste kritikken vi kan rette mot Radz og gjengen, er at de burde handlet spiss (og LB) tidligere i vinduet og ikke ventet til de siste 48 timene.

Går de nå for Martin Terrier tro? Har gått rykter om han tidligere i sommer. Hva med Adama Traore?
The Mighty Whites

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7514 på: September 01, 2022, 19:19:07 »
Sjekk denne a:

Andrea Radrizzani

@andrearadri
Replying to
@_ollieward_
Agreed. Let s welcome Bamba Dieng and we will continue to work on Gapko. Now it s time to focus on the pitch and support our new project and the great job Jesse and the staff are doing 💪💛💙

Med noen timer igjen av vinduet, så ser Radrizzanis tweet ut til å sette ny rekord i hurtigsurning. Han topper dermed "Forshaw er den nye signeringa" fra i fjor.

Ikke verst!

Klarer de å redde ansikt og potensielt høsten i løpet av kvelden?
Marching on together!

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7515 på: September 01, 2022, 19:24:24 »
Sjekk denne a:

Andrea Radrizzani

@andrearadri
Replying to
@_ollieward_
Agreed. Let s welcome Bamba Dieng and we will continue to work on Gapko. Now it s time to focus on the pitch and support our new project and the great job Jesse and the staff are doing 💪💛💙

Med noen timer igjen av vinduet, så ser Radrizzanis tweet ut til å sette ny rekord i hurtigsurning. Han topper dermed "Forshaw er den nye signeringa" fra i fjor.

Ikke verst!

Klarer de å redde ansikt og potensielt høsten i løpet av kvelden?

Etter hva Romano har tweetet tidligere i dag så har klubb og spiller vert enige og muntlig avtale har vert på plass. Radrizzani kan ikke lastes for at noen rotne agenter har gått bak ryggen til Leeds og fremforhandlet en annen avtale med en annen klubb.

Spilleren vil tydeligvis ikke til Leeds, så da er klubben bedre skodd uten å få han inn portene på TA og ER. Side before self!
The Mighty Whites

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7516 på: September 01, 2022, 19:24:57 »
En sannsynlig årsak kan jo være at James brukte lang tid på å bestemme seg, en avgjørelse som bestemte hva Leeds skulle gjøre. Og med 2xNei blir det svært dårlig tid. Vi kan jo håpe at det er et par timer siden DiengStory tok slutt slik at vi er i full gang med plan C. Eller skjer all info online i disse dager?
MOT

PetterH

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7517 på: September 01, 2022, 19:32:03 »
Dette ender vel med ett panikk-bud på Chan vel >:(
 

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7518 på: September 01, 2022, 19:32:49 »
Dette virker jo veldig uprofesjonelt, forstår ikke hva vi holder på med. Vi kunne i hvert fall startet noen dager før DD.

Jeg personlig tror de har jobbet med alternativer i kulissene. Men at klubben til det ene målet (Gakpo) og agentene/ spilleren i det andre tilfellet trekker i bremsen, kan man ikke klandre Radz, Orta eller noen andre.

Den eneste kritikken vi kan rette mot Radz og gjengen, er at de burde handlet spiss (og LB) tidligere i vinduet og ikke ventet til de siste 48 timene.

Går de nå for Martin Terrier tro? Har gått rykter om han tidligere i sommer. Hva med Adama Traore?

Om James går og vi har en ung skade plaget Gelhardt som eneste spiss er det jo totalt fiasko. Bamford har jo blitt helt fotball invalid, tror dessverre aldri han klarer å komme seg tilbake.

Adama er hvert fall ikke en løsning, da kunne vi beholdt James. Vi har i dette vinduet så å si ikke brukt penger i forhold til hva vi har solgt. Så at vi venter på at James skal ut før i foretar oss noe er veldig synd.
Leeds Carajo!

karaba

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7519 på: September 01, 2022, 19:50:31 »
Dette virker jo veldig uprofesjonelt, forstår ikke hva vi holder på med. Vi kunne i hvert fall startet noen dager før DD.

Jeg personlig tror de har jobbet med alternativer i kulissene. Men at klubben til det ene målet (Gakpo) og agentene/ spilleren i det andre tilfellet trekker i bremsen, kan man ikke klandre Radz, Orta eller noen andre.

Den eneste kritikken vi kan rette mot Radz og gjengen, er at de burde handlet spiss (og LB) tidligere i vinduet og ikke ventet til de siste 48 timene.

Går de nå for Martin Terrier tro? Har gått rykter om han tidligere i sommer. Hva med Adama Traore?

Om James går og vi har en ung skade plaget Gelhardt som eneste spiss er det jo totalt fiasko. Bamford har jo blitt helt fotball invalid, tror dessverre aldri han klarer å komme seg tilbake.

Adama er hvert fall ikke en løsning, da kunne vi beholdt James. Vi har i dette vinduet så å si ikke brukt penger i forhold til hva vi har solgt. Så at vi venter på at James skal ut før i foretar oss noe er veldig synd.
Dette er jo ikke helt bra i forhold til hvordan Leeds behandler James også, ligner vel mye på å kaste noen under bussen det der!

James er jo heldigvis vant til å sitte klar til og signere kontrakten :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: September 01, 2022, 19:53:25 av karaba »

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7520 på: September 01, 2022, 20:07:16 »
Ingen Gakpo ingen Dieng..James ut.

Bamford er kjeks, Gelhardt er ikke løsningen heller.

Skandale om vi ikke ender med en spiss inn.

Rodrigo ute 3-4 uker også😞
Alex

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7521 på: September 01, 2022, 20:08:01 »
Vi klarer ikke å hente Gakpo eller Dieng. Huff, lurer på hvor veien videre er for denne klubben. Skriker jo etter forsterkninger over hele linjen egentlig.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7522 på: September 01, 2022, 20:11:24 »
Sjekk denne a:

Andrea Radrizzani

@andrearadri
Replying to
@_ollieward_
Agreed. Let s welcome Bamba Dieng and we will continue to work on Gapko. Now it s time to focus on the pitch and support our new project and the great job Jesse and the staff are doing 💪💛💙

Med noen timer igjen av vinduet, så ser Radrizzanis tweet ut til å sette ny rekord i hurtigsurning. Han topper dermed "Forshaw er den nye signeringa" fra i fjor.

Ikke verst!

Klarer de å redde ansikt og potensielt høsten i løpet av kvelden?

Etter hva Romano har tweetet tidligere i dag så har klubb og spiller vert enige og muntlig avtale har vert på plass. Radrizzani kan ikke lastes for at noen rotne agenter har gått bak ryggen til Leeds og fremforhandlet en annen avtale med en annen klubb.

Spilleren vil tydeligvis ikke til Leeds, så da er klubben bedre skodd uten å få han inn portene på TA og ER. Side before self!

Jeg har heller ikke påstått at han kan lastes for at avtalene falt gjennom. Jeg vet ingenting om hva slags struktur det har vært på dealen som har gjort at PSV takket nei, eller hvorfor Dieng har valgt Nice. Om det er lovnader eller lønn i Leeds, eller ønske om mer sydlig klima.

Det er i grunn helt irrelevant.

Det er den rekordkorte holdbarhetsdatoen på Tweeten jeg påpekte.

Når det gjelder ansvar så mener jeg likevel at Radrizzani må bære følgende:
- At timingen på overgangene potensielt gjør at man ender opp tomhendt.
- At strukturene på overganger har gjort at enkelte har falt gjennom (eks Lewis O'Brien).
- Spillerstallens skjeve balanse (vi mangler bredde på topp og venstreback. Noen vil sikkert argumentere mot at det er tynt påtopp, men venstreback er det liten tvil om).
- Uttalelsene han gir i media, som flere ganger har falt tilbake på han. (Forshaw, i harnisk over Athletics rapporter om opsjon til 49ers, dagens Tweet)

Så kan man dele skyld på Orta, Radrizzani, spillere og deres agenter, skader, uflaks, været eller hvem man måtte ønske. Likevel, som eier og styreformann av denne klubben har Radrizzani om ikke direkte skyld, så et ansvar for det. Spesielt over det langsiktige bildet.

Man kan godt argumentere for at stallen er bedre og det gjort en solid jobb i sommer. Jeg er ikke uenig i det, men jeg syns det er så fryktelig rart at de klare manglene i bredden av stallen ikke er forsøkt dekket før de siste timene av et overgangsvindu som varer i ukesvis.

Når Andrea går såpass direkte ut på Twitter som han gjorde i stad, så blir det litt klovneri for min del. Samme hvem man måtte tildele skyld. Hadde han hatt ørlite grann is i magen kunne han tweetet som en Elon Musk i natt eller i morgen. Det er ikke første gang vår godeste eier tråkker feil i den sammenheng. Det positive er at han er engasjert og ønsker å være transparent og i dialog med fansen, men når det går som i dag virker det bare dumt.

Det er fortsatt noen timer igjen. Er det noen mer flyvillige kaniner igjen i hatten?
« Siste redigering: September 01, 2022, 20:16:59 av Dennis »
Marching on together!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7523 på: September 01, 2022, 20:26:30 »
De hadde visst sagt på Sky nettopp at vi prøver på Hwang igjen. Det kan bli dyrt!! 25-30 millioner pund?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Pettersen97

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7524 på: September 01, 2022, 20:29:28 »
Sjekk denne a:

Andrea Radrizzani

@andrearadri
Replying to
@_ollieward_
Agreed. Let s welcome Bamba Dieng and we will continue to work on Gapko. Now it s time to focus on the pitch and support our new project and the great job Jesse and the staff are doing 💪💛💙

Med noen timer igjen av vinduet, så ser Radrizzanis tweet ut til å sette ny rekord i hurtigsurning. Han topper dermed "Forshaw er den nye signeringa" fra i fjor.

Ikke verst!

Klarer de å redde ansikt og potensielt høsten i løpet av kvelden?

Etter hva Romano har tweetet tidligere i dag så har klubb og spiller vert enige og muntlig avtale har vert på plass. Radrizzani kan ikke lastes for at noen rotne agenter har gått bak ryggen til Leeds og fremforhandlet en annen avtale med en annen klubb.

Spilleren vil tydeligvis ikke til Leeds, så da er klubben bedre skodd uten å få han inn portene på TA og ER. Side before self!

Jeg har heller ikke påstått at han kan lastes for at avtalene falt gjennom. Jeg vet ingenting om hva slags struktur det har vært på dealen som har gjort at PSV takket nei, eller hvorfor Dieng har valgt Nice. Om det er lovnader eller lønn i Leeds, eller ønske om mer sydlig klima.

Det er i grunn helt irrelevant.

Det er den rekordkorte holdbarhetsdatoen på Tweeten jeg påpekte.

Når det gjelder ansvar så mener jeg likevel at Radrizzani må bære følgende:
- At timingen på overgangene potensielt gjør at man ender opp tomhendt.
- At strukturene på overganger har gjort at enkelte har falt gjennom (eks Lewis O'Brien).
- Spillerstallens skjeve balanse (vi mangler bredde på topp og venstreback. Noen vil sikkert argumentere mot at det er tynt påtopp, men venstreback er det liten tvil om).
- Uttalelsene han gir i media, som flere ganger har falt tilbake på han. (Forshaw, i harnisk over Athletics rapporter om opsjon til 49ers, dagens Tweet)

Så kan man dele skyld på Orta, Radrizzani, spillere og deres agenter, skader, uflaks, været eller hvem man måtte ønske. Likevel, som eier og styreformann av denne klubben har Radrizzani om ikke direkte skyld, så et ansvar for det. Spesielt over det langsiktige bildet.

Man kan godt argumentere for at stallen er bedre og det gjort en solid jobb i sommer. Jeg er ikke uenig i det, men jeg syns det er så fryktelig rart at de klare manglene i bredden av stallen ikke er forsøkt dekket før de siste timene av et overgangsvindu som varer i ukesvis.

Når Andrea går såpass direkte ut på Twitter som han gjorde i stad, så blir det litt klovneri for min del. Samme hvem man måtte tildele skyld. Hadde han hatt ørlite grann is i magen kunne han tweetet som en Elon Musk i natt eller i morgen. Det er ikke første gang vår godeste eier tråkker feil i den sammenheng. Det positive er at han er engasjert og ønsker å være transparent og i dialog med fansen, men når det går som i dag virker det bare dumt.

Det er fortsatt noen timer igjen. Er det noen mer flyvillige kaniner igjen i hatten?

Da ser vi to litt forskjellig på ting vedrørende noen av tweetene til Radrizzani. Er enig i at noen av uttalelsene hans har vært litt scetchy, men mesteparten han har tweetet er i mine øyne bra. Er en måte for han å ha en form for dialog med fansen og jeg synes personlig han får ufortjent mye stick og pepper fra enkelte supportere. Han er et menneske han som jeg og du, så det er helt normalt at noe blir feil.

Leeds har jo vert linket til Martin Terrier spiss fra Rennes med to mål på fem kamper. Og så har man den evige linken til Ryan Kent og Adama Traore. Hva om Leeds hadde fått Terrier og Adama eller Kent for £30 mill.

Også forstår jeg ikke hvorfor ikke (som du er inne på) Leeds henter LB. Har jo vert ryktet lenge at Kai Wagner er ønsket og ønsker å komme til Leeds.

Vi får krysse fingre for noen kaniner  ;)
The Mighty Whites

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7525 på: September 01, 2022, 20:35:10 »
De hadde visst sagt på Sky nettopp at vi prøver på Hwang igjen. Det kan bli dyrt!! 25-30 millioner pund?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er mye! Men kan det gjøre at vi ikke havner i en nedrykksbatalje så er det kanskje verdt det. Men det minner dessverre litt for mye om kjøpet av Daniel James


Sent from my iPhone using Tapatalk

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7526 på: September 01, 2022, 20:37:17 »
The Square Ball

Back in for Hwang like Christmas Eve at the petrol station. LEEDS! LEEDS! LEEDS!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7527 på: September 01, 2022, 20:37:34 »
Da ser vi to litt forskjellig på ting vedrørende noen av tweetene til Radrizzani. Er enig i at noen av uttalelsene hans har vært litt scetchy, men mesteparten han har tweetet er i mine øyne bra. Er en måte for han å ha en form for dialog med fansen og jeg synes personlig han får ufortjent mye stick og pepper fra enkelte supportere. Han er et menneske han som jeg og du, så det er helt normalt at noe blir feil.

Leeds har jo vert linket til Martin Terrier spiss fra Rennes med to mål på fem kamper. Og så har man den evige linken til Ryan Kent og Adama Traore. Hva om Leeds hadde fått Terrier og Adama eller Kent for £30 mill.

Også forstår jeg ikke hvorfor ikke (som du er inne på) Leeds henter LB. Har jo vert ryktet lenge at Kai Wagner er ønsket og ønsker å komme til Leeds.

Vi får krysse fingre for noen kaniner  ;)

Ja, jeg er ikke uenig i at det skal også være lov å tråkke litt feil. I utgangspunktet er jeg positiv til at klubben er åpne mot fansen og at Radrizzani faktisk bruker Twitter, selv om jeg ikke er der selv.

Likevel syns jeg det virker som de mangler å ta litt lærdom av tidligere erfaringer. Dersom biler har alkoholsperre, burde Twitter og lignende hatt en pulssperre. Det er sjelden et sted en offentlig person bør skrive i affekt. Han kunne også fint kommet unna med å være litt selvfølgelig og generell, fremfor å ønske spillere velkommen før de er på plass og slike ting. Det er ikke alvorlige glipper, jeg bare syns det blir uprofesjonelt når det skjer flere ganger.

Igjen, overganger kan strande av forskjellige grunner. Vi kan også legge all skyld på spillere og agenter som eksempel, men likevel er det klubbens skyld at tidspunktet er som det er. Hadde disse reisenekterne sagt fra 10. august, så hadde det vært bagateller. Nå må vi krysse alle fingre for at Bamford kan teipes sammen frem til januar.

Nå som desperasjonen stiger, så vil antakelig selgerklubber legge til noen millioner på sitt objekt. Det ville vært en helt merkelig avgjørelse å la James gå på lån (altså uten særlig med penger) og samtidig gitt 20-25 eller 30 mill for Adama Traore eller Hwang. Da nærmer vi oss snart summer som det vi skulle gi for CDK eller Gakpo. Og i motsetning til de to overgangsobjektene, er ikke det spillere som har levert særlig med målpoeng på mange sesonger.

Det er risikoen ved å spille deadline-chicken eller hva vi skal kalle det.
Marching on together!

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7528 på: September 01, 2022, 20:40:43 »

Ollie Ward
·
Sep 1, 2022
@_ollieward_
·
Follow
I give it a 10 mins before the club message me and tell me to delete my tweet… #LUFC
Andrea Radrizzani
@andrearadri
·
Follow
It s all good Ollie :-) . Part of the madness of deadline day. We have been screwed up , it happens even to the best ones. We have done a great market, planned and executed our targets at very early stage. Keep going 💪


Apropos... ::)
Marching on together!

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7529 på: September 01, 2022, 20:44:10 »
Håper på at den spissen vi kjøper kl. 23.53 blir tidenes Leedsspiss i alle kåringer de neste 30 år. Lov å håpe på at skjebnen i kveld er såpass snill mot klubben vår🙏
MOT