Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1495946 ganger)

0 medlemmer og 15 gjester leser dette emnet.

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8040 på: Januar 24, 2023, 11:59:53 »
Vi MÅ jo ha inn en ny midtbanespiller!

MÅ vi?

I prioritert rekkefølge tenker eg vi trenger venstreback først og fremst

La oss si det på denne måten, en skade på Adams eller Roca setter oss i en veldig dårlig posisjon.

Klubben driver fortsatt med square pegs in round holes så Wøber er LB, LCB osv. Det kommer ikke noe mer der.

Nå det er sagt syntes jeg McKennie er veldig lite inspirerende...

Vi har jo Greenwood, Forshaw og muligheten for Wober der. I tillegg spilte jo Struijk til stadighet der under Bielsa.
Weston McKennie ser nå egentlig ut som en spennende type.


Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8041 på: Januar 24, 2023, 12:08:38 »
HAHA! Om vi må? Helt seriøst? Har dere litt peiling på fotball? Tenker vi rykker greit ned med en skade på Adams om vi ikke forsterker. Greenwood og Roca på midtbanen! Herre fred, det lukter championship lang vei

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8042 på: Januar 24, 2023, 12:12:16 »
Vi MÅ jo ha inn en ny midtbanespiller!

MÅ vi?

I prioritert rekkefølge tenker eg vi trenger venstreback først og fremst

La oss si det på denne måten, en skade på Adams eller Roca setter oss i en veldig dårlig posisjon.

Klubben driver fortsatt med square pegs in round holes så Wøber er LB, LCB osv. Det kommer ikke noe mer der.

Nå det er sagt syntes jeg McKennie er veldig lite inspirerende...

Vi har jo Greenwood, Forshaw og muligheten for Wober der. I tillegg spilte jo Struijk til stadighet der under Bielsa.
Weston McKennie ser nå egentlig ut som en spennende type.

Jeg snakker ikke om å erstatte kropp med kropp, men kvalitet med kvalitet. Det er et relativt stort gap mellom de du nevner og de to som starter.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8043 på: Januar 24, 2023, 14:04:20 »
Vi MÅ jo ha inn en ny midtbanespiller!

MÅ vi?

I prioritert rekkefølge tenker eg vi trenger venstreback først og fremst

La oss si det på denne måten, en skade på Adams eller Roca setter oss i en veldig dårlig posisjon.

Klubben driver fortsatt med square pegs in round holes så Wøber er LB, LCB osv. Det kommer ikke noe mer der.

Nå det er sagt syntes jeg McKennie er veldig lite inspirerende...
Tror McKennie hadde vært et bra kjøp. God spiller.

15 kamper for Juventus i Serie A i år. 1 mål og en assist. 5 kamper i CL og 2 mål. Syntes han var veldig god i VM. En av få jeg tenkte hadde passet bra til midtbanen i Leeds. At han kan spille både Adams og roca rollen er utelukende positivt.

Vi er tynt besatt bak Adams og Roca. Mener Greenwood er best som en av to bak spissene, og der tror jeg også blir plassen vi ser han mest  hvis vi får bedre dekning på midten :)
« Siste redigering: Januar 24, 2023, 14:06:01 av Eriksen55 »

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8044 på: Januar 24, 2023, 17:26:35 »
Vi MÅ jo ha inn en ny midtbanespiller!

MÅ vi?

I prioritert rekkefølge tenker eg vi trenger venstreback først og fremst

La oss si det på denne måten, en skade på Adams eller Roca setter oss i en veldig dårlig posisjon.

Klubben driver fortsatt med square pegs in round holes så Wøber er LB, LCB osv. Det kommer ikke noe mer der.

Nå det er sagt syntes jeg McKennie er veldig lite inspirerende...
Tror McKennie hadde vært et bra kjøp. God spiller.

15 kamper for Juventus i Serie A i år. 1 mål og en assist. 5 kamper i CL og 2 mål. Syntes han var veldig god i VM. En av få jeg tenkte hadde passet bra til midtbanen i Leeds. At han kan spille både Adams og roca rollen er utelukende positivt.

Vi er tynt besatt bak Adams og Roca. Mener Greenwood er best som en av to bak spissene, og der tror jeg også blir plassen vi ser han mest  hvis vi får bedre dekning på midten :)

Ja hva har vi egentlig - om vi tar med Forshaw og Dallas....that`s it.
Mangler fortsatt VB da, ser ut som om Wôber er tiltenkt stopperplass.
Hverken Roca eller Adams har spesielt offensive fibre i seg, er Rutter tenkt på som en link kanskje?
Hadde likt og sett Gnonto bak Rodrigo og Bamford.
Endel klikk på Mc Kennie i dag ja. han og Adams hadde vært kvalitet.





















 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8045 på: Januar 24, 2023, 18:57:36 »
Endelig noen som nevner Hall igjen (upålitelig kilde, I know). Leeds var ute etter ham (og Gyabi) sommeren ‘21, men da kom han ikke.
På tide at han kommer nå. 🙂

Ellers virker vel Monteiro inn certain, bare han blir 18 først (mot slutten av måneden).

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-transfer-news-as-double-talks-ongoing-for-diego-monteiro-and-george-hall/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8046 på: Januar 24, 2023, 21:02:44 »
Fabrizio Romano

@FabrizioRomano
Talks ongoing between Leeds United and Juventus on conditions of Weston McKennie deal. Discussions also on player side over personal terms. ⚪️🇺🇸 #LUFC

The other option for Leeds is Azzedine Ounahi from Angers.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8047 på: Januar 24, 2023, 21:06:19 »
Så, hvem ønsker vi av McKennie og Ounahi? Egentlig totalt ukjente for meg begge to…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8048 på: Januar 24, 2023, 21:21:13 »
Så, hvem ønsker vi av McKennie og Ounahi? Egentlig totalt ukjente for meg begge to…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samme her. Fullstendig ukjent med begge før VM.

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8049 på: Januar 24, 2023, 21:36:25 »
Så, hvem ønsker vi av McKennie og Ounahi? Egentlig totalt ukjente for meg begge to…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samme her. Fullstendig ukjent med begge før VM.

Har sette Mckennie litt i CL før VM, har jo spilt på et høyere nivå i Juventus over flere år. Litt mer gamble med Ounahi.
Leeds Carajo!

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8050 på: Januar 24, 2023, 21:41:53 »
Så, hvem ønsker vi av McKennie og Ounahi? Egentlig totalt ukjente for meg begge to…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nivået i Juventus må vel være en del høyere enn i Angers, og da sier magefølelsen McKennie.

Kultur og språk naturligvis også enklere for en amerikaner, men ingen garanti for å lykkes i PL.
Super Leeds since 1968

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8051 på: Januar 24, 2023, 21:54:00 »
Di Marzio melder at Harry Souttar fra Stoke er really close. Så ikke helt den komme. Et fyrtårn av en midtstopper

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8052 på: Januar 24, 2023, 21:55:59 »
Jeg syntes det er litt merkelig for dette er to helt forskjellige typer. McKennie er en typisk box-til-box spiller mens Ounahi er mer en offensiv midt. Syntes sistnevnte er mye mer spennende og har kvaliteter vi har manglet siden Pablo herja. Ganske utrolig at vi enda ikke har klart å lande en skikkelig boksåpner / 10'er.

Hvis det er en box-til-box spiller vi er ute etter hadde jeg heller sett at de kasta penga etter Connor Gallagher. Proven. Vanvittig arbeidsrate og ballferdigheter, men sikkert altfor dyr..

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8053 på: Januar 24, 2023, 21:58:21 »
Di Marzio melder at Harry Souttar fra Stoke er really close. Så ikke helt den komme. Et fyrtårn av en midtstopper


We are Stoke
@weare_stoke
Leicester City are now close to signing Stoke City defender Harry Souttar in the January transfer window. Gianluca had made the mistake of saying it was Leeds before correcting himself to say Leicester.

Source: Gianluca Di Marzio on Sky Sports

karaba

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8054 på: Januar 24, 2023, 22:06:33 »
Jeg syntes det er litt merkelig for dette er to helt forskjellige typer. McKennie er en typisk box-til-box spiller mens Ounahi er mer en offensiv midt. Syntes sistnevnte er mye mer spennende og har kvaliteter vi har manglet siden Pablo herja. Ganske utrolig at vi enda ikke har klart å lande en skikkelig boksåpner / 10'er.

Hvis det er en box-til-box spiller vi er ute etter hadde jeg heller sett at de kasta penga etter Connor Gallagher. Proven. Vanvittig arbeidsrate og ballferdigheter, men sikkert altfor dyr..
Han var god for Crystal Palace, men i Chelsea har han ikke vært spesielt god synes jeg+ som du sier med de prisene Chelsea operer med i overgangsvinduet så er det vel langt utenfor budsjett


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8055 på: Januar 25, 2023, 10:14:01 »
Fabrizio Romano

@FabrizioRomano
Weston McKennie has accepted Leeds United contract proposal, personal terms are not an issue - it's on Leeds and Juventus now 🚨⚪️🇺🇸 #LUFC

The two clubs are discussing on conditions of the deal to understand how to proceed in new round of talks.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8057 på: Januar 25, 2023, 11:35:32 »
Virker som en spiller på det jevne, uten de store avslutteregenskapene. Styrker vel ikke førsteelleveren, men vi får større bredde med kvalitet. Litt i tvil...

Kjøper vi amerikanske spillere, får vi ganske gode spillere. Ikke veldig gode.
« Siste redigering: Januar 25, 2023, 11:37:16 av GeirO »
MOT

viking

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8058 på: Januar 25, 2023, 11:46:53 »
Kan jo være at 49'ers ønsker å styrke merkevaren Leeds United ( i USA) ved å promotere
flere amerikanske spillere . Men uansett ; vi trenger en bredere stall !!
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8059 på: Januar 25, 2023, 11:52:43 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8060 på: Januar 25, 2023, 11:58:36 »
Virker som en spiller på det jevne, uten de store avslutteregenskapene. Styrker vel ikke førsteelleveren, men vi får større bredde med kvalitet. Litt i tvil...

Kjøper vi amerikanske spillere, får vi ganske gode spillere. Ikke veldig gode.

Han blir hentet fra en hylle Leeds ikke har kunne handle fra på nesten 20 år. Men det betyr ikke at dette blir full klaff.

Har han bare litt avslutteregenskaper så overgår han de to vi har på midten i dag. Tror dette kan bli bra hvis han kommer. Hvilket land han kommer fra definerer ikke kvaliteten.

Lever fint jeg med å få inn ganske gode spillere..  ;)

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8061 på: Januar 25, 2023, 13:08:28 »
Jeg at FIFA ikke er mye å skryte av i vurdering av spillere, men McKennie ser ut som en god all-rounder. Så at dette er en "god" spiller ser ut til å være rett. Han er rask også. Ikke "rask".

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8062 på: Januar 25, 2023, 13:25:48 »
Romano er ute og tweeter at han skal være enig med Leeds om personlige betingelser.
Tror han kan bli en god forsterkning. Ingen wow signering, men uten tvil en god oppgradering i forhold til Forshaw/Klich. Positiv til han, selv om vi kanskje har nok Amerikanere nå.
Håper de fleste av de siste signeringene har i bakhodet at Jesse fort kan være på vei ut porten om en måneds tid og ting ikke snur.

viking

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8063 på: Januar 25, 2023, 13:36:38 »
Er litt skummelt at Arsenal lurer som gjedda i sivet.
CL-spill kan nok friste mer enn samarbeid med landsmenn.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8064 på: Januar 25, 2023, 15:56:22 »
Fabrizio latest:

https://twitter.com/TotallyLeeds/status/1618259559461838849?s=20&t=lypjrA2nAxbWjuO_UpU4hA

👀Fabrizio Romano on the McKennie deal #LUFC
"Leeds will sign a new midfielder. McKennie is the priority now, Leeds are really pushing"

• Leeds will sign a midfielder

• They are pushing hard for McKennie

• The other option is Ounahi

• Personal terms agreed with McKennie

• McKennie keen to join Leeds

• Leeds and Juventus trying to agree a fee
« Siste redigering: Januar 25, 2023, 16:07:50 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8065 på: Januar 25, 2023, 16:17:20 »
Daily Mail senker prisen vi må betale betraktelig :)

(ikke de mest pålitelige, I know...)

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-11674863/Leeds-swoop-Weston-McKennie-cut-price-22m-transfer-Juventus.html

McKennie in a cut-price £22m deal from crisis hit Juventus, with the Italian giants keen to offload the USA star to aid their money woes after being docked 15 points for financial irregularities and false accounting
Leeds are closing in on a sensational move for Juventus star Weston McKennie
The crisis-hit Italian club are keen to offload the versatile star to raise funds
McKennie's arrival would be a huge boost to Leeds' battle against relegation
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8066 på: Januar 25, 2023, 16:29:03 »
Denne var ny...

https://twitter.com/rumorstransfers/status/1618238204209164289/photo/1

Leeds are battling Brentford and Brighton to sign Fiorentina’s Brazilian defender Igor, rated at over £17.6m (€20m). (Firenzeviola)


Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8067 på: Januar 25, 2023, 16:30:08 »
Det at mange på forumet her ikke vet hvem McKennie er sier vel mer om kunnskapsnivået som ligger inne, enn nivået på spilleren.
Var jo mange som ikke visste hvem Gakpo var heller i sommer da vi bli linket til han, til tross for at han var på landslaget og den beste spilleren i Eredivise.

For å betrygge dere så kan jeg bekrefte at McKennie er knallbra. Adams har vært god, men vil tørre å påstå at McKennie er bedre. Han har flere strenger å spille på.

Han briljerte for Schalke noen år tilbake, til tross for at laget slet så var han et lyspunkt. Da var han defensiv midtbanespiller. Er først da han kom til Juve at han ble flyttet litt lenger opp på banen. Sånn sett går det an å sammenligne han med Kalvin Phillips (på landslaget).

Vil gjerne se han sammen med Adams på midten. Begge dekker mere rom enn Roca og er bedre defensivt.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8068 på: Januar 25, 2023, 16:45:02 »
Det at mange på forumet her ikke vet hvem McKennie er sier vel mer om kunnskapsnivået som ligger inne, enn nivået på spilleren.
Var jo mange som ikke visste hvem Gakpo var heller i sommer da vi bli linket til han, til tross for at han var på landslaget og den beste spilleren i Eredivise.

For å betrygge dere så kan jeg bekrefte at McKennie er knallbra. Adams har vært god, men vil tørre å påstå at McKennie er bedre. Han har flere strenger å spille på.

Han briljerte for Schalke noen år tilbake, til tross for at laget slet så var han et lyspunkt. Da var han defensiv midtbanespiller. Er først da han kom til Juve at han ble flyttet litt lenger opp på banen. Sånn sett går det an å sammenligne han med Kalvin Phillips (på landslaget).

Vil gjerne se han sammen med Adams på midten. Begge dekker mere rom enn Roca og er bedre defensivt.
Og Roca har jo ikke akkurat vist seg å være en åpenbaring offensivt heller og det jeg har sett fra McKennie, så er han ikke helt bortreist offensivt heller. Kunne sikker blitt et potent par.

Merkelig stille om forsvarere dog, untatt det løse ryktet om han fra Fiorentina.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8069 på: Januar 25, 2023, 17:04:28 »
Denne var ny...

https://twitter.com/rumorstransfers/status/1618238204209164289/photo/1

Leeds are battling Brentford and Brighton to sign Fiorentina’s Brazilian defender Igor, rated at over £17.6m (€20m). (Firenzeviola)
Left centreback visstnok. En ny Wöber/Struijk med andre ord. Kan tenkes vi hadde ham på blokka, men heller gikk for Wöber. At vi henter ham nå i januar ser jeg på som utopisk.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.