Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1490392 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8160 på: Januar 30, 2023, 11:14:09 »
Jøss! Llorente så og si klar for Roma. Vi får 18 millioner pund! Drømmer jeg?


Phil Hay
@PhilHay_
As per Italian media, Diego Llorente set to sign for Roma. Loan to the end of the season with obligation which will see Leeds recoup at least the £18m they paid for him in 2020.

Sevette centre-back Diogo Monteiro in England to undergo a medical with Leeds today. #lufc


auren

Romano heller litt kaldt vann i årene. Blir nok med opsjon, så da er vi avhengige av at Llorente presterer bra i Italia. Kanskje det er en bedre liga for ham:

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
AS Roma are closing in on deal to sign Diego Llorente from Leeds on loan with buy option clause, agreement in place 🟡🔴 #ASRoma #LUFC
@DiMarzio
 
@MatteMoretto

Clubs are set to complete contracts to get it signed today.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8161 på: Januar 30, 2023, 11:15:41 »
Skal 18-åringen Monteiro være Llorente sin erstatter?? Vi har nå kun Koch som høyre midtstopper, og som alle vet mangler Koch i den viktige kampen mot Forest. Blir det Ayling fra start? Da hadde det jo vært bedre med Llorente. Eventuelt må Struijk eller Cooper spille høyre midtstopper. Ikke ideellt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8162 på: Januar 30, 2023, 11:17:11 »
Hvis Llorente forsvinner til Roma, så må det jo være håp om en Deadline-day midtstopper inn dørene. Dette vinduet blir bare bedre og bedre.

Dette er gode nyheter, men på betingelse på at det kommer inn en ny stopper eller helt back.
Hvis ikke begynner utlånet av Hjelde og Cresswell å se litt merkelig ut.
Regner med de tenker at Struijk kan fylle inn på stopperplass og at en forsterkning på venstreback kommer inn. Helst på begge sider, men det skjer nok aldri nå.

Skjer det noe slikt nå har dette vinduet vert legendarisk.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8163 på: Januar 30, 2023, 11:18:16 »
Jøss! Llorente så og si klar for Roma. Vi får 18 millioner pund! Drømmer jeg?


Phil Hay
@PhilHay_
As per Italian media, Diego Llorente set to sign for Roma. Loan to the end of the season with obligation which will see Leeds recoup at least the £18m they paid for him in 2020.

Sevette centre-back Diogo Monteiro in England to undergo a medical with Leeds today. #lufc


auren

Romano heller litt kaldt vann i årene. Blir nok med opsjon, så da er vi avhengige av at Llorente presterer bra i Italia. Kanskje det er en bedre liga for ham:

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
AS Roma are closing in on deal to sign Diego Llorente from Leeds on loan with buy option clause, agreement in place 🟡🔴 #ASRoma #LUFC
@DiMarzio
 
@MatteMoretto

Clubs are set to complete contracts to get it signed today.


auren
Håper det er obligasjon og ikke opsjon. Hvis ikke er han tilbake til sommeren.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8164 på: Januar 30, 2023, 11:20:53 »
Skal 18-åringen Monteiro være Llorente sin erstatter?? Vi har nå kun Koch som høyre midtstopper, og som alle vet mangler Koch i den viktige kampen mot Forest. Blir det Ayling fra start? Da hadde det jo vært bedre med Llorente. Eventuelt må Struijk eller Cooper spille høyre midtstopper. Ikke ideellt.

auren

Da må vi jo ha høyre stopper inn..
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8165 på: Januar 30, 2023, 11:21:08 »
Jøss! Llorente så og si klar for Roma. Vi får 18 millioner pund! Drømmer jeg?


Phil Hay
@PhilHay_
As per Italian media, Diego Llorente set to sign for Roma. Loan to the end of the season with obligation which will see Leeds recoup at least the £18m they paid for him in 2020.

Sevette centre-back Diogo Monteiro in England to undergo a medical with Leeds today. #lufc


auren

Romano heller litt kaldt vann i årene. Blir nok med opsjon, så da er vi avhengige av at Llorente presterer bra i Italia. Kanskje det er en bedre liga for ham:

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
AS Roma are closing in on deal to sign Diego Llorente from Leeds on loan with buy option clause, agreement in place 🟡🔴 #ASRoma #LUFC
@DiMarzio
 
@MatteMoretto

Clubs are set to complete contracts to get it signed today.


auren
Håper det er obligasjon og ikke opsjon. Hvis ikke er han tilbake til sommeren.

Hay måtte moderere seg og si at Leeds ønsket obligasjon, men at det kunne bli opsjon. Uansett blir vi nå svekket på stopperplass denne våren hvis ikke en ny stopper hentes.


auren
« Siste redigering: Januar 30, 2023, 11:23:48 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8166 på: Januar 30, 2023, 11:22:39 »
Skal 18-åringen Monteiro være Llorente sin erstatter?? Vi har nå kun Koch som høyre midtstopper, og som alle vet mangler Koch i den viktige kampen mot Forest. Blir det Ayling fra start? Da hadde det jo vært bedre med Llorente. Eventuelt må Struijk eller Cooper spille høyre midtstopper. Ikke ideellt.

auren

Da må vi jo ha høyre stopper inn..

Monteiro er høyre stopper, men ekstremt uerfaren. Kommer Cresswell tilbake? Monteiro har jo vært i planene i flere uker nå, så han er ikke erstatteren for Llorente. Men nå har vi veldig dårlig tid.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8167 på: Januar 30, 2023, 11:25:23 »
Skal 18-åringen Monteiro være Llorente sin erstatter?? Vi har nå kun Koch som høyre midtstopper, og som alle vet mangler Koch i den viktige kampen mot Forest. Blir det Ayling fra start? Da hadde det jo vært bedre med Llorente. Eventuelt må Struijk eller Cooper spille høyre midtstopper. Ikke ideellt.

auren

Da må vi jo ha høyre stopper inn..

Monteiro er høyre stopper, men ekstremt uerfaren. Kommer Cresswell tilbake? Monteiro har jo vært i planene i flere uker nå, så han er ikke erstatteren for Llorente. Men nå har vi veldig dårlig tid.

auren

Monteiro skal direkte til U-21. Cresswell selges til Coventry eller Middlesboro.

I morgen kommer høyre stopper, og det eneste vi egentlig da mangler er som vanlig venstre back.
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8168 på: Januar 30, 2023, 11:26:44 »
Romano sier at McKennie har fullført medisinsk test og kun signering mangler.
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8169 på: Januar 30, 2023, 11:31:03 »
Får vi 18 mill pund for Llorente til sommeren så kan ikke det være mye å tenke på. Tipper han passer bedre i Serie A enn i Premier League.
« Siste redigering: Januar 30, 2023, 11:33:51 av Kato »
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8170 på: Januar 30, 2023, 11:32:57 »
Får vi 18 mill pund for Llorente til sommeren så kan ikke det være mye å tenke på.

Sannsynligvis fordrer det at Llorente gjør det godt i Roma. Tror vi virkelig det? Håper virkelig vi klarer en obligasjon her. Hvis ikke får vi ham med 90 % sikkerhet i retur til sommeren.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8171 på: Januar 30, 2023, 11:37:28 »
Hvorfor ser det ut som om vi aldri klarer å selge noen av de som ikke er har en plass på laget? Vi får potensielt en haug med spillere i retur snart som vi ikke får solgt.
Jeg nevner bare James, Costa, Roberts, Shackleton, Poveda.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8172 på: Januar 30, 2023, 11:46:43 »
Hvorfor ser det ut som om vi aldri klarer å selge noen av de som ikke er har en plass på laget? Vi får potensielt en haug med spillere i retur snart som vi ikke får solgt.
Jeg nevner bare James, Costa, Roberts, Shackleton, Poveda.

Fordi det var Bielsa som gjorde LAGET godt, ikke nødvendigvis enkeltspillerne. Litt som Bodø/Glimt. Gjør det godt i Europa som lag, enkeltspillerne har i stor grad ikke nivået inne (og vender raskt hjem igjen).

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8173 på: Januar 30, 2023, 12:05:18 »
Hvorfor ser det ut som om vi aldri klarer å selge noen av de som ikke er har en plass på laget? Vi får potensielt en haug med spillere i retur snart som vi ikke får solgt.
Jeg nevner bare James, Costa, Roberts, Shackleton, Poveda.

Fordi det var Bielsa som gjorde LAGET godt, ikke nødvendigvis enkeltspillerne. Litt som Bodø/Glimt. Gjør det godt i Europa som lag, enkeltspillerne har i stor grad ikke nivået inne (og vender raskt hjem igjen).
De var nå stort sett benkeslitere under Bielsa og.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8174 på: Januar 30, 2023, 12:12:24 »
Alltid noen overraskelser i overgangsvinduene og nå er det altså Llorente. Ikke veldig lei meg for det, men vil veldig gjerne ha en erstatter. Hvem burde vi hente ? 😁

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8175 på: Januar 30, 2023, 12:39:17 »
Matteo Moretto
@MatteMoretto
Diego Llorente, de Leeds a la Roma: las partes están revisando los contratos.

Llegará cedido con opción de compra no obligatoria.
@relevo

Diego Llorente, from Leeds to Roma: the parties are reviewing the contracts.

It will arrive on loan with a non-mandatory purchase option.

Grrrrrrr......non-mandatory, liker ikke.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8176 på: Januar 30, 2023, 13:00:09 »

Gianluca Di Marzio
@DiMarzio
·
2m
Ecco il difensore per la
@OfficialASRoma
: arriva
@diego_2llorente
 dal
@LUFC
 #calciomercato
@SkySport


Llorente til Roma?

auren

I tilfelle trenger vi en høyre midtstopper. Da bør vi gå for noe skikkelig bra, bedre enn Koch.
Vil heller ha inn en venstre back. Med Llorente ute får vi enda mer bruk for Wöber og Strujik som stopperalternativer.

Du undervurderer viktigheten av å spille på rett side. Wober, Cooper, Struijk er venstre midtstoppere, da trenger vi flere enn Koch på høyre.

Det er viktig å spille på rett side. Heldigvis er Strujik tobeint. Ser ut som Wøber og Koch har noe bra på gang. Virker sol Wøber kan være den sjefen han ble beskrevet som. Da kan han fort få Strujik til å skinne ved sin høyre side..håper jeg :)

Hvis ingen erstatter blir hentet så ville jeg hentet hjem Cresswell og gitt han resten av sesongen på å vise om han er fremtiden.
« Siste redigering: Januar 30, 2023, 13:01:47 av Eriksen55 »

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8177 på: Januar 30, 2023, 13:00:47 »
Hvorfor ser det ut som om vi aldri klarer å selge noen av de som ikke er har en plass på laget? Vi får potensielt en haug med spillere i retur snart som vi ikke får solgt.
Jeg nevner bare James, Costa, Roberts, Shackleton, Poveda.

Mener Costa fikk sin kontrakt terminert.
Roberts vel med utgående kontrakt til sommeren også.
 

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8178 på: Januar 30, 2023, 13:27:47 »

Gianluca Di Marzio
@DiMarzio
·
2m
Ecco il difensore per la
@OfficialASRoma
: arriva
@diego_2llorente
 dal
@LUFC
 #calciomercato
@SkySport


Llorente til Roma?

auren

I tilfelle trenger vi en høyre midtstopper. Da bør vi gå for noe skikkelig bra, bedre enn Koch.
Vil heller ha inn en venstre back. Med Llorente ute får vi enda mer bruk for Wöber og Strujik som stopperalternativer.

Du undervurderer viktigheten av å spille på rett side. Wober, Cooper, Struijk er venstre midtstoppere, da trenger vi flere enn Koch på høyre.

Det er viktig å spille på rett side. Heldigvis er Strujik tobeint. Ser ut som Wøber og Koch har noe bra på gang. Virker sol Wøber kan være den sjefen han ble beskrevet som. Da kan han fort få Strujik til å skinne ved sin høyre side..håper jeg :)

Hvis ingen erstatter blir hentet så ville jeg hentet hjem Cresswell og gitt han resten av sesongen på å vise om han er fremtiden.

I mitt hode er Stuijk kun venstrebeint.

Cresswell tipper eg selges i løpet av morgendagen!

Fido

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8179 på: Januar 30, 2023, 14:05:55 »
Får vi 18 mill pund for Llorente til sommeren så kan ikke det være mye å tenke på.

Sannsynligvis fordrer det at Llorente gjør det godt i Roma. Tror vi virkelig det? Håper virkelig vi klarer en obligasjon her. Hvis ikke får vi ham med 90 % sikkerhet i retur til sommeren.

auren
Han ble plukket ut til den spanske landslagstroppen jevnt og trutt under Bielsa. Med ny manager har han vel knapt spilt

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8180 på: Januar 30, 2023, 14:53:46 »
Italiensk fotball passer han forhåpentligvis bedre enn PL og at vi kan cashe inn millioner til sommeren.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8181 på: Januar 30, 2023, 15:44:58 »

Gianluca Di Marzio
@DiMarzio
·
2m
Ecco il difensore per la
@OfficialASRoma
: arriva
@diego_2llorente
 dal
@LUFC
 #calciomercato
@SkySport


Llorente til Roma?

auren

I tilfelle trenger vi en høyre midtstopper. Da bør vi gå for noe skikkelig bra, bedre enn Koch.
Vil heller ha inn en venstre back. Med Llorente ute får vi enda mer bruk for Wöber og Strujik som stopperalternativer.

Du undervurderer viktigheten av å spille på rett side. Wober, Cooper, Struijk er venstre midtstoppere, da trenger vi flere enn Koch på høyre.

Det er viktig å spille på rett side. Heldigvis er Strujik tobeint. Ser ut som Wøber og Koch har noe bra på gang. Virker sol Wøber kan være den sjefen han ble beskrevet som. Da kan han fort få Strujik til å skinne ved sin høyre side..håper jeg :)

Hvis ingen erstatter blir hentet så ville jeg hentet hjem Cresswell og gitt han resten av sesongen på å vise om han er fremtiden.

I mitt hode er Stuijk kun venstrebeint.

Cresswell tipper eg selges i løpet av morgendagen!

Hva som skjer i ditt hode er irrelevant. Stujik er tobeint. Han har gode enkeltkamper som høyrestopper. Om han er en god løsning over tid er en annen sak  :)

Ellers er jeg enig angående din spådom angående Cresswell.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8182 på: Januar 30, 2023, 17:56:02 »
Indirekte med å styrke en nedrykkrival ja  :o
« Siste redigering: Januar 30, 2023, 17:59:06 av Gordon McUseless »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8183 på: Januar 30, 2023, 18:11:32 »
Indirekte med å styrke en nedrykkrival ja  :o

Sier som en på Waccoe: If they're replacing their outgoing defender with Diego Llorente, I find it very hard to believe we're strengthening a relegation rival.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8184 på: Januar 30, 2023, 18:15:50 »
I følge Romano er altså Monteiro Llorente sin "erstatter", selv om jeg ikke helt tror på det, i og med Monteiro har vært på vei til Leeds hele januar. Vi har bare ventet på å signere ham til han ble 18 år. Men det virker litt som galskap å kvitte seg med Llorente og ikke hente inn en erstatter. Nå har vi kun 4 stoppere, og en av dem er skadeforfulgte Cooper, og av disse er det kun Koch som er høyrefotet. Når i tillegg Llorente-avtalen er med opsjon, så er det sannsynligvis ingen god deal for Leeds ettersom jeg anslår det som svært sannsynlig at Llorente kommer tilbake med tresmak i ræva fra Roma i sommer. Hva hvis Koch får en langvarig skade nå?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8185 på: Januar 30, 2023, 18:16:16 »
Indirekte med å styrke en nedrykkrival ja  :o

Sier som en på Waccoe: If they're replacing their outgoing defender with Diego Llorente, I find it very hard to believe we're strengthening a relegation rival.


auren
Meeeget godt poeng  ;D

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8186 på: Januar 30, 2023, 18:47:11 »
Diskusjonen om midtstoppere som har best venstrefot/høyrefot syns jeg er malplassert.  Dagens fotballspillere har utviklet gode ferdigheter med begge føtter (selv om en fot "kjennes" bedre enn den andre), det handler oftest om foretrukket pasningsfot/skuddfot.  Når du spiller i PL så skal du være tilnærmet like god med begge føtter.  En midtstopper må også tidvis bevege seg i forskjellig rom og ofte overlappe makker.  Det handler vel så mye om plasseringsdyktighet og evne til å "lese" spill og bryte ballbane for en midtstopper.  En moderne midtstopper idag skal således kompensere eventuelle "dårlige" ferdigheter med relasjonelle ferdigheter/samhandling, vurderingsevne og handlingsevne. Ser vi offensivt så kan man ofte plassere en høyrebeint på venstrekant og motsatt.  For meg har det null betydning om vi spiller med to foretrukne høyrebeinte stoppere eller venstrebeinte, så lenge de kan klare å utføre sine lagmessige plikter og oppgaver. Jeg ville brukt de to midtopperne som utfyller hverandre på mest måte, og mest hensiktsmessige for det taktiske totalt sett for lagenheten. Kanskje feil tråd dette her, men relatert til en diskusjon i denne tråden.
MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8187 på: Januar 30, 2023, 20:02:09 »
I følge Romano er altså Monteiro Llorente sin "erstatter", selv om jeg ikke helt tror på det, i og med Monteiro har vært på vei til Leeds hele januar. Vi har bare ventet på å signere ham til han ble 18 år. Men det virker litt som galskap å kvitte seg med Llorente og ikke hente inn en erstatter. Nå har vi kun 4 stoppere, og en av dem er skadeforfulgte Cooper, og av disse er det kun Koch som er høyrefotet. Når i tillegg Llorente-avtalen er med opsjon, så er det sannsynligvis ingen god deal for Leeds ettersom jeg anslår det som svært sannsynlig at Llorente kommer tilbake med tresmak i ræva fra Roma i sommer. Hva hvis Koch får en langvarig skade nå?

auren


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8188 på: Januar 30, 2023, 20:08:50 »
- LLoriente til Roma kan være med på å styrke Leeds siden han ikke har spilt bra på enn så lenge
- Ser ikke helt at vi mangler midtstoppere nå. Wøber, Koch, Cooper, Struijk, Monteiro, Ayling. I nødsfall får vi heller kalle inn
  Hjelde og Cresswell.
- Har null problemer med at Bornemouth låner Vina fra Roma, Slett ikke sikkert at det blir suksess. Hadde ikke Bornemouth
   fått tak i han, hadde de sikkert fått tak i en annen like god spiller, vil jeg tro.

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8189 på: Januar 30, 2023, 20:20:25 »
Diskusjonen om midtstoppere som har best venstrefot/høyrefot syns jeg er malplassert.  Dagens fotballspillere har utviklet gode ferdigheter med begge føtter (selv om en fot "kjennes" bedre enn den andre), det handler oftest om foretrukket pasningsfot/skuddfot.  Når du spiller i PL så skal du være tilnærmet like god med begge føtter.  En midtstopper må også tidvis bevege seg i forskjellig rom og ofte overlappe makker.  Det handler vel så mye om plasseringsdyktighet og evne til å "lese" spill og bryte ballbane for en midtstopper.  En moderne midtstopper idag skal således kompensere eventuelle "dårlige" ferdigheter med relasjonelle ferdigheter/samhandling, vurderingsevne og handlingsevne. Ser vi offensivt så kan man ofte plassere en høyrebeint på venstrekant og motsatt.  For meg har det null betydning om vi spiller med to foretrukne høyrebeinte stoppere eller venstrebeinte, så lenge de kan klare å utføre sine lagmessige plikter og oppgaver. Jeg ville brukt de to midtopperne som utfyller hverandre på mest måte, og mest hensiktsmessige for det taktiske totalt sett for lagenheten. Kanskje feil tråd dette her, men relatert til en diskusjon i denne tråden.
Jeg har ikke spilt fotball og har ikke peiling.
Men har tenkt akkuratt det samme.
Men har ikke turt å lufte det er inne da man fort får inntrykk av at venstre stopper og høyre stopper er to totalt forskjellige roller og at pecking order vurderes isolert.


Sent from my iPhone using Tapatalk