Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1498694 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8730 på: Juli 29, 2023, 19:29:58 »
Får vi se da om han har peiling eller bare er på rør…

Joe Tiffany
@Rhino12344
UPDATE #LUFC Rasmus Hojlund is set to sign for Manchester United for £65 million + add-ons from Atalanta.

 El Bilal-Toure will be Rasmus Hojlund replacement, from Almeria.

Leeds united are set to table an offer for Joel Piroe for £15million + add-ons.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8731 på: Juli 29, 2023, 19:33:52 »
Som en følge av Darlows ankomst følër eg meg sikker på at enten Meslier eller Klaesson vil forlate klubben.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8732 på: Juli 29, 2023, 19:37:17 »
Som en følge av Darlows ankomst følër eg meg sikker på at enten Meslier eller Klaesson vil forlate klubben.

Nekter å tro at Meslier blir for å spille annenfiolin. Han ville ikke en gang til Chelsea for å sitte på benk.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8733 på: Juli 29, 2023, 19:39:23 »
Som en følge av Darlows ankomst følër eg meg sikker på at enten Meslier eller Klaesson vil forlate klubben.

Nekter å tro at Meslier blir for å spille annenfiolin. Han ville ikke en gang til Chelsea for å sitte på benk.

Men er Darlow signet som førstekeeper?
(Sannsynligvis, men samtidig erstatter han en andrekeeper - som riktignok var førstekeeper i forrige sesongs fire siste kamper...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8734 på: Juli 30, 2023, 01:19:57 »
Som en følge av Darlows ankomst følër eg meg sikker på at enten Meslier eller Klaesson vil forlate klubben.

Nekter å tro at Meslier blir for å spille annenfiolin. Han ville ikke en gang til Chelsea for å sitte på benk.

Men er Darlow signet som førstekeeper?
(Sannsynligvis, men samtidig erstatter han en andrekeeper - som riktignok var førstekeeper i forrige sesongs fire siste kamper...)
Han er vel signet som keeper. Uten lovnader, regner jeg med
 Så får den beste stå til enhver tid.
MOT

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8735 på: Juli 30, 2023, 08:40:05 »
Som en følge av Darlows ankomst følër eg meg sikker på at enten Meslier eller Klaesson vil forlate klubben.
Syns Meslier har framstått trygg de to kampene jeg har sett ham i sommer. Kan vi håpe at han blir, og har ristet av seg unotene fra etterjulsvinteren? Jeg er ikke så sikker på om Darlow er løsningen på sikt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8736 på: Juli 30, 2023, 08:42:01 »
Som en følge av Darlows ankomst følër eg meg sikker på at enten Meslier eller Klaesson vil forlate klubben.
Syns Meslier har framstått trygg de to kampene jeg har sett ham i sommer. Kan vi håpe at han blir, og har ristet av seg unotene fra etterjulsvinteren? Jeg er ikke så sikker på om Darlow er løsningen på sikt.
Når jeg hinter om slikt, f.eks på waccoe, er det nok av folk som er "sikker" på at han blir solgt...
Ikke vet jeg, er ikke så sikker på at vi får særlig betalt for ham heller pr dato...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8737 på: Juli 30, 2023, 09:55:02 »
Som en følge av Darlows ankomst følër eg meg sikker på at enten Meslier eller Klaesson vil forlate klubben.
Syns Meslier har framstått trygg de to kampene jeg har sett ham i sommer. Kan vi håpe at han blir, og har ristet av seg unotene fra etterjulsvinteren? Jeg er ikke så sikker på om Darlow er løsningen på sikt.
Når jeg hinter om slikt, f.eks på waccoe, er det nok av folk som er "sikker" på at han blir solgt...
Ikke vet jeg, er ikke så sikker på at vi får særlig betalt for ham heller pr dato...

Svaret får vi kanskje i dag. Om Darlow går rett i buret er han garantert 1.keeper.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8738 på: Juli 30, 2023, 10:25:31 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8739 på: Juli 30, 2023, 11:13:06 »
Fra en på Waccoe som visstnok ikke er noen bullshitter:

I thought it had dried up over the last few weeks (Ampadu was a total surprise). All I am gonna say on Piroe is that it sounds like it is moving nicely and Leeds are trying to do what they can to get it done. Can’t give any more than that because that’s all I’ve been told second hand!

Piroe sin kontrakt går ut neste sommer, og han nekter å signere en ny. Swansea vil visstnok ha 20 millioner pund for ham, men det er totalt urealistisk. Regner med de kommer til å selge før overgangsvinduet stenger, enn å la ham gå gratis neste sommer. Ryktes også at Atalanta er interessert samt et par klubber i PL.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8741 på: Juli 30, 2023, 21:35:30 »
Time to move on…

Tom Coleman
@tomEcoleman
Hearing Joel Piroe is now set to stay at Swansea City... #Swans

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8742 på: Juli 30, 2023, 21:44:12 »
Graham Smyth, YEP Chief Football Writer, synser på twitter:
(han er tross alt tett på de ansvarlige og kan lettere tolke ting)

Graham Smyth
@GrahamSmyth
I still think he needs a 9, a 10, a CM, a RCB and a LB. I'd probably prioritise in that order, too. Byram would likely do fine, if he stays fit.

So many variables, so tough to assess where Leeds will stand.

CB is a big focus right now, let's see if they can get one this week.
...
At least we know the football will look good. He's making his mark. It's so nice to be watching proper, proper stuff again.
- (Is Harwood-bellis on the list, Graham?)
He has been discussed, we're told, but they have a handful of options. Phillips another one they're looking at.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hawley

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8743 på: Juli 31, 2023, 08:35:56 »
Here we go, som Fabrizio sier:

Adam Pope
@apopey

Wober not involved v Monaco today. Understand he is being linked with Borussia Mönchengladbach. #lufc
Jeez, nytt utlån? En svekkelse å miste han
 

Hawley

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8744 på: Juli 31, 2023, 08:36:56 »
Er Wøbber utlånt nå,eller..?
 

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8745 på: Juli 31, 2023, 10:02:43 »
Er Wøbber utlånt nå,eller..?

Nei, dealen med Mönchengladbach er vel ikke bekreftet, men alt tyder på at han er tapt for sesongen. Historien kom fra troverdige kilder og når han ikke er involvert i preseason hos oss er det nok mer eller mindre done deal.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8746 på: Juli 31, 2023, 13:02:54 »
Er usikker på denne Tiffany-fyren men dette er det første konkrete vi har mht Byram-kontrakt (og det må skje før helgen om han skal spille søndag)

Joe Tiffany
@Rhino12344

UPDATE #LUFC Sam Byram is set to sign a 2 year deal at Leeds united after impressing in pre season.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8747 på: Juli 31, 2023, 14:38:27 »
Er usikker på denne Tiffany-fyren men dette er det første konkrete vi har mht Byram-kontrakt (og det må skje før helgen om han skal spille søndag)

Joe Tiffany
@Rhino12344

UPDATE #LUFC Sam Byram is set to sign a 2 year deal at Leeds united after impressing in pre season.

Ser for meg trådtittelen:

Tidligere ex-spiller: Sam Byram  ;)
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8748 på: Juli 31, 2023, 14:41:37 »
Er usikker på denne Tiffany-fyren men dette er det første konkrete vi har mht Byram-kontrakt (og det må skje før helgen om han skal spille søndag)

Joe Tiffany
@Rhino12344

UPDATE #LUFC Sam Byram is set to sign a 2 year deal at Leeds united after impressing in pre season.

Ser for meg trådtittelen:

Tidligere ex-spiller: Sam Byram  ;)

😂😂😂
I det minste har vi tråd på ham allerede
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8749 på: Juli 31, 2023, 14:52:39 »
Da var Wøber lånt ut:

#LUFC wishes Max Wober all the best, as the defender joins Borussia Monchengladbach on loan

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8750 på: Juli 31, 2023, 14:52:48 »
Er usikker på denne Tiffany-fyren men dette er det første konkrete vi har mht Byram-kontrakt (og det må skje før helgen om han skal spille søndag)

Joe Tiffany
@Rhino12344

UPDATE #LUFC Sam Byram is set to sign a 2 year deal at Leeds united after impressing in pre season.

Ser for meg trådtittelen:

Tidligere ex-spiller: Sam Byram  ;)

😂😂😂
I det minste har vi tråd på ham allerede

Vi har videre flere titalls fremtidige ex-spillere, så vi må kanskje revurdere hele tittelpolicy'en på forumet

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8751 på: Juli 31, 2023, 17:49:43 »
Da var Wøber lånt ut:

#LUFC wishes Max Wober all the best, as the defender joins Borussia Monchengladbach on loan

Hvis vi henter en høyrestopper som forsterker laget så er ikke dette så ille. Venstre siden dekker Cooper, Strujik og Hjelde.

Bare å håpe at Wöber og Aaronson storspiller i Tyskland sånn at vi kan shippe dem videre med god fortjeneste neste sommer.

Når det er sagt så skjønner jeg Wöber. Bundesliga vs CC

Ser mange klager over at han har sagt at han ville bli med ned for så å stikke. Det var han nok innstilt på, men da hadde han kanskje ikke tilbud fra Bundesliga.

Samme det nå - Vi har en heidundranes sesong i vente uansett!

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8752 på: Juli 31, 2023, 19:34:32 »
Hvis vi rykker opp, vil lånesoldater som vender tilbake til oss og PL bli godt tatt imot av fansen, mon tro....?

Bye

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8753 på: Juli 31, 2023, 19:49:56 »
Nei.
Trønder i Bergen!

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8754 på: Juli 31, 2023, 20:14:12 »
Hvis vi rykker opp, vil lånesoldater som vender tilbake til oss og PL bli godt tatt imot av fansen, mon tro....?

De kan ryke og reise, vil ikke ha en kjeft tilbake.
Leeds Carajo!

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8755 på: Juli 31, 2023, 20:42:54 »
Hvis vi rykker opp, vil lånesoldater som vender tilbake til oss og PL bli godt tatt imot av fansen, mon tro....?

Om vi rykker opp, så må vi jo ha bedre spillere. Det er jo ikke slik at det er en eller to av disse som var så mye bedre enn resten at det var uunngåelig med utlån eller salg. Tvert imot. Den eneste med tendenser var Wöber, men også han så ganske svak ut etter skaden. Så uavhengig av populariteten, er vi nødt å ha spillere av høyere kvalitet om når vi går opp igjen..

Nei, fra meg.
Marching on together!

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8756 på: Juli 31, 2023, 21:55:17 »
Hvis vi rykker opp, vil lånesoldater som vender tilbake til oss og PL bli godt tatt imot av fansen, mon tro....?

Om vi rykker opp, så må vi jo ha bedre spillere. Det er jo ikke slik at det er en eller to av disse som var så mye bedre enn resten at det var uunngåelig med utlån eller salg. Tvert imot. Den eneste med tendenser var Wöber, men også han så ganske svak ut etter skaden. Så uavhengig av populariteten, er vi nødt å ha spillere av høyere kvalitet om når vi går opp igjen..

Nei, fra meg.

Tror dere må huske på hvor dårlig enkelte spillere var i «supporterene» sine øyner før Bielsa kom. Tipper Farke kan få mye ut av Aaronsen for eksempel.

Men Wöber er jo værste sort så han må bare holde seg langt vekke.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8757 på: Juli 31, 2023, 22:27:07 »
Er dem gode nok så hadde jeg sagt ja takk - Men om supporterne er i mot dem fra dag en så er det meningsløst å beholde dem.

Jeg skjønner at spillerne har sin karriere å tenke på. Og jeg er åpen for at ting i klubben kanskje ikke har vært optimalt for alle. Orta, miljøet, 4 head coacher, kaos - Kan være at ting ikke ble som spillerne ble lovet. Hvem vet!

Men at det er delte meninger om dette er forståelig.

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8758 på: Juli 31, 2023, 22:53:29 »
Er dem gode nok så hadde jeg sagt ja takk - Men om supporterne er i mot dem fra dag en så er det meningsløst å beholde dem.

Jeg skjønner at spillerne har sin karriere å tenke på. Og jeg er åpen for at ting i klubben kanskje ikke har vært optimalt for alle. Orta, miljøet, 4 head coacher, kaos - Kan være at ting ikke ble som spillerne ble lovet. Hvem vet!

Men at det er delte meninger om dette er forståelig.
Støtter deg her. Lojalitet er en svunnen ting.

asLeeds

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8759 på: August 01, 2023, 00:31:35 »
Er usikker på denne Tiffany-fyren men dette er det første konkrete vi har mht Byram-kontrakt (og det må skje før helgen om han skal spille søndag)

Joe Tiffany
@Rhino12344

UPDATE #LUFC Sam Byram is set to sign a 2 year deal at Leeds united after impressing in pre season.

Ser for meg trådtittelen:

Tidligere ex-spiller: Sam Byram  ;)

Bør vell bli ex,ex spiller ?
DALHEIM WHITES