Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1498561 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8790 på: August 02, 2023, 10:11:29 »
Miguel Delaney
@MiguelDelaney
Leeds considering Brandon Williams

https://t.co/ezrEkbPD7j

Hadde vært kanon å fått inn.

Asbjørn - Troverdigheten her?

Ingen tro på at Williams er noe som helst oppgradering i forhold til det vi har. Alt annet enn en kanonsignering i mine øyne.
 

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8791 på: August 02, 2023, 10:45:09 »
Da leser jeg på MOTnews (eller hva det nå heter, beklager at jeg ikke har link) at Rutter også ønsker utlån til Hoffenheim eller deromkring. Hadde en muntlig avtale med Orta om dette da han skrev under.

What a mess.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8792 på: August 02, 2023, 11:17:11 »
Da leser jeg på MOTnews (eller hva det nå heter, beklager at jeg ikke har link) at Rutter også ønsker utlån til Hoffenheim eller deromkring. Hadde en muntlig avtale med Orta om dette da han skrev under.

What a mess.

MOTnews er fryktelig tabloid, så tar dette med to klyper flaksalt.
Marching on together!

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8793 på: August 02, 2023, 11:21:58 »
Miguel Delaney
@MiguelDelaney
Leeds considering Brandon Williams

https://t.co/ezrEkbPD7j

Hadde vært kanon å fått inn.

Asbjørn - Troverdigheten her?

Ingen tro på at Williams er noe som helst oppgradering i forhold til det vi har. Alt annet enn en kanonsignering i mine øyne.

Enig. Virker også litt naturlig rykte, da han har spilt for Farke og Williams vel har fått beskjed om at han er overflødig hos de røde.

Det blir vel fort vekk Byram. Greit nok, men da er det igjen en skadeskutt (og høyrebent) mann på venstresiden. Aller helst ville jeg bare henta hjem Charlie Taylor, som vi har diskutert her inne lenge. Lokal, noe uoppgjort(?), kan hospitere som venstre stopper og ikke minst: venstrebent venstreback. Det har vi knapt hatt siden Ian Harte og Tony Dorigo? ::) Relativt offensiv og masser av erfaring har han også. Ticker alle bokser.

Så er spørsmålet om han i det hele tatt er tilgjengelig. Kun ett år igjen av kontrakten. Er vel neppe førstevalg i Burnley, men er de godt forspent der?

Edit: Blir faktisk 30 først i september. Trodde han var et par år eldre. Det gjør jo saken bare bedre.
« Siste redigering: August 02, 2023, 11:23:55 av Dennis »
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8794 på: August 02, 2023, 11:27:39 »
Da leser jeg på MOTnews (eller hva det nå heter, beklager at jeg ikke har link) at Rutter også ønsker utlån til Hoffenheim eller deromkring. Hadde en muntlig avtale med Orta om dette da han skrev under.

What a mess.

MOTnews er fryktelig tabloid, så tar dette med to klyper flaksalt.

MOTnews og lignende http-sourcer bringer jo videre bare whatever andre rapporterer. Så det på waccoe i går og lot være å ta det videre (det betyr jo ikke at det ikke kan være sant, det vet jeg ingenting om...).
Men det var altså Kicker (som jo bringer alle mulige rykter) som brakte dette på banen, og selv de legger ikke mye i dette siden det ikke står noe i kontrakten og tydeligvis (kanskje) bare var muntlig med en ansatt som ikke lenger er i klubben:
Kicker is reporting that Orta agreed to Rutter being able to leave on loan should the Whites be relegated to the Championship.
...
In a strange twist, the German outlet suggest that the agreement was purely verbal and for whatever reason, not included in Rutter's contract.

https://www.planetsport.com/soccer/news/freiberg-hoffenheim-interested-complicated-move-leeds-united-striker-georginio-rutter
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8795 på: August 02, 2023, 12:15:13 »
Da leser jeg på MOTnews (eller hva det nå heter, beklager at jeg ikke har link) at Rutter også ønsker utlån til Hoffenheim eller deromkring. Hadde en muntlig avtale med Orta om dette da han skrev under.

What a mess.

MOTnews er fryktelig tabloid, så tar dette med to klyper flaksalt.

MOTnews og lignende http-sourcer bringer jo videre bare whatever andre rapporterer. Så det på waccoe i går og lot være å ta det videre (det betyr jo ikke at det ikke kan være sant, det vet jeg ingenting om...).
Men det var altså Kicker (som jo bringer alle mulige rykter) som brakte dette på banen, og selv de legger ikke mye i dette siden det ikke står noe i kontrakten og tydeligvis (kanskje) bare var muntlig med en ansatt som ikke lenger er i klubben:
Kicker is reporting that Orta agreed to Rutter being able to leave on loan should the Whites be relegated to the Championship.
...
In a strange twist, the German outlet suggest that the agreement was purely verbal and for whatever reason, not included in Rutter's contract.

https://www.planetsport.com/soccer/news/freiberg-hoffenheim-interested-complicated-move-leeds-united-striker-georginio-rutter

Ja, det hadde ikke overraska, om det faktisk er sant. Fryktelig mye rart ble gjort under Ortas tid. Låneklausuler ved nedrykk var først en spekulasjon, men det er helt tydelig at disse er reelle. Ellers kunne klubben holdt eksempelvis Wöber til kontrakten, når man tydelig ønsket å bygge forsvaret med og rundt han.

For øvrig er det vel en slik type gentleman's agreement som har satt Kane i Spurs-buret de to siste somrene, muligens den tredje nå. Som spiller lønner det seg nok å få slikt på papiret, når man - eventuelt - har lovet noen noe.

Når det er sagt, virker Rutter ganske frisk i pre season. Har fortsatt til gode å se verken en £30 mill spiller eller en 20-25 måls mann i Championship, men inntil videre er det han vi må stole på.
Marching on together!

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8796 på: August 02, 2023, 12:30:16 »
Da leser jeg på MOTnews (eller hva det nå heter, beklager at jeg ikke har link) at Rutter også ønsker utlån til Hoffenheim eller deromkring. Hadde en muntlig avtale med Orta om dette da han skrev under.

What a mess.

MOTnews er fryktelig tabloid, så tar dette med to klyper flaksalt.

MOTnews og lignende http-sourcer bringer jo videre bare whatever andre rapporterer. Så det på waccoe i går og lot være å ta det videre (det betyr jo ikke at det ikke kan være sant, det vet jeg ingenting om...).
Men det var altså Kicker (som jo bringer alle mulige rykter) som brakte dette på banen, og selv de legger ikke mye i dette siden det ikke står noe i kontrakten og tydeligvis (kanskje) bare var muntlig med en ansatt som ikke lenger er i klubben:
Kicker is reporting that Orta agreed to Rutter being able to leave on loan should the Whites be relegated to the Championship.
...
In a strange twist, the German outlet suggest that the agreement was purely verbal and for whatever reason, not included in Rutter's contract.

https://www.planetsport.com/soccer/news/freiberg-hoffenheim-interested-complicated-move-leeds-united-striker-georginio-rutter

Ja, det hadde ikke overraska, om det faktisk er sant. Fryktelig mye rart ble gjort under Ortas tid. Låneklausuler ved nedrykk var først en spekulasjon, men det er helt tydelig at disse er reelle. Ellers kunne klubben holdt eksempelvis Wöber til kontrakten, når man tydelig ønsket å bygge forsvaret med og rundt han.

For øvrig er det vel en slik type gentleman's agreement som har satt Kane i Spurs-buret de to siste somrene, muligens den tredje nå. Som spiller lønner det seg nok å få slikt på papiret, når man - eventuelt - har lovet noen noe.

Når det er sagt, virker Rutter ganske frisk i pre season. Har fortsatt til gode å se verken en £30 mill spiller eller en 20-25 måls mann i Championship, men inntil videre er det han vi må stole på.
Håper virkelig ikke Rutter også blir lånt ut. Tror han kan bli meget bra i Championship, selv om jeg er usikker på hvordan han fungerer som vår toppspiss. Virker ikke veldig målfarlig. Men han har masse kvaliteter som kan fylle roller som ving, evt fri mann i en angrepsrekke. Han er vel uansett pt det eneste alternative til Bamford som 9'er

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8797 på: August 02, 2023, 12:54:14 »
Rutter er foreløpig ikke spesielt målfarlig nei, men han har et bra hold up og link up-spill. Har også veldig lyst å se han i Championship. En sterk kar til å lede angrepet er ikke å forakte og selv om Farkes lag ofte ikke er de mest hissige til å slå innlegg, er det bra å ha en som tar plass i boksen. Samtidig som han kan bekle en kantrolle og kanskje også ligge som en dyp spiss/10er.

Gedigen flopp så langt og jeg håper han kan snu på førsteinntrykket. Intet ville vært bedre enn det!

Men jeg syns likevel det er synd at vi ikke har henta et tydelig førstevalg på topp. Bamford har bevist over mange sesonger, både i Leeds og tidligere, at han sliter med skader. Heller ingen naturlig målscorer, selv om to av sesongene under Bielsa var meget bra. Jeg liker Pat, syns han arbeider godt for laget og har mange strenger å spille på, men skadene ødelegger for han og laget.

Håper det er slik at klubben spiller litt waiting game nå og avventer hvilke spisser som eventuelt blir ledige for lån/overgang i Premier League-klubbene. Eller om det er Piroe som er spilleren vi venter på.

En spiss trenger vi likevel. De fleste klubbene som går opp har en klar toppscorer, om ikke som mer enn en tendens på at de scorer klart flest mål. Farke har vel også faktisk stadfestet typisk antall mål laget må ha over en sesong. Personlig blåser jeg langveis i om spissen scorer 40 eller 4 mål, så lenge han bidrar til at laget totalt sett scorer flest mulig. Så håper jeg selvsagt at de fire som skal spille fremst i banen alle bidrar med mange mål og målgivende.
Marching on together!

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8798 på: August 02, 2023, 13:52:28 »
Rutter er foreløpig ikke spesielt målfarlig nei, men han har et bra hold up og link up-spill. Har også veldig lyst å se han i Championship. En sterk kar til å lede angrepet er ikke å forakte og selv om Farkes lag ofte ikke er de mest hissige til å slå innlegg, er det bra å ha en som tar plass i boksen. Samtidig som han kan bekle en kantrolle og kanskje også ligge som en dyp spiss/10er.

Gedigen flopp så langt og jeg håper han kan snu på førsteinntrykket. Intet ville vært bedre enn det!

Men jeg syns likevel det er synd at vi ikke har henta et tydelig førstevalg på topp. Bamford har bevist over mange sesonger, både i Leeds og tidligere, at han sliter med skader. Heller ingen naturlig målscorer, selv om to av sesongene under Bielsa var meget bra. Jeg liker Pat, syns han arbeider godt for laget og har mange strenger å spille på, men skadene ødelegger for han og laget.

Håper det er slik at klubben spiller litt waiting game nå og avventer hvilke spisser som eventuelt blir ledige for lån/overgang i Premier League-klubbene. Eller om det er Piroe som er spilleren vi venter på.

En spiss trenger vi likevel. De fleste klubbene som går opp har en klar toppscorer, om ikke som mer enn en tendens på at de scorer klart flest mål. Farke har vel også faktisk stadfestet typisk antall mål laget må ha over en sesong. Personlig blåser jeg langveis i om spissen scorer 40 eller 4 mål, så lenge han bidrar til at laget totalt sett scorer flest mulig. Så håper jeg selvsagt at de fire som skal spille fremst i banen alle bidrar med mange mål og målgivende.
Fullstendig enig. Vi må ha inn en kvalitetsspiss, som kan "garantere" målpoeng.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8800 på: August 02, 2023, 15:45:02 »
Er vel bare et tidsspørsmål før Adams er historie...:

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-12364771/Aston-Villa-await-answer-Tyler-Adams-Leeds-star-considers-options-Unai-Emerys-willing-trigger-25m-release-clause-Chelsea-wait-wings.html


auren
Jeg tenker får vi riktig pris så er det greit. Vi trenger feks ny spiss og HB/VB. Så hvis dette kan være med å sikre det så er det ok.
Vi må selge skal vi kunne kjøpe pga FFP


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8801 på: August 02, 2023, 15:46:49 »

Vi må selge skal vi kunne kjøpe pga FFP
Vi kan nok kjøøøpe uansett (et nettotap på ca £13m i året) men for å kunne handle skikkelig må nok selge ja.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8802 på: August 02, 2023, 15:48:58 »
Får vi et skikkelig på Adams, så løp og selg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8803 på: August 02, 2023, 15:51:58 »
Donnohue (YEP) har talt (6 min siden, rimelig ferskvare)

Joe Donnohue
@JoeDonnohue
🚨 #LUFC transfer latest:

💰 Everton yet to improve Gnonto bid
🆕 New faces unlikely before Cardiff, but club still actively pursuing targets
⏳ 49ers will act if key players leave
✍ Belief that said players can be retained
❌ B. Williams not a target
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8804 på: August 02, 2023, 15:55:28 »
Donnohue (YEP) har talt (6 min siden, rimelig ferskvare)

Joe Donnohue
@JoeDonnohue
🚨 #LUFC transfer latest:

💰 Everton yet to improve Gnonto bid
🆕 New faces unlikely before Cardiff, but club still actively pursuing targets
⏳ 49ers will act if key players leave
✍ Belief that said players can be retained
❌ B. Williams not a target

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-uniteds-evolving-summer-transfer-strategy-explained-as-club-yet-to-improve-ps15m-proposal-4241050

Leeds are unlikely to make any further additions before this Sunday’s season opener against Cardiff City at Elland Road, but are primed to act by bringing in replacements if important first-team squad members leave before the end of the month.

The club are still actively pursuing several targets, in particular at centre-back, whilst acknowledging that retaining the likes of Willy Gnonto, Luis Sinisterra, Tyler Adams and Jack Harrison would also represent a successful window.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8805 på: August 02, 2023, 16:00:26 »
Donnohue (YEP) har talt (6 min siden, rimelig ferskvare)

Joe Donnohue
@JoeDonnohue
🚨 #LUFC transfer latest:

💰 Everton yet to improve Gnonto bid
🆕 New faces unlikely before Cardiff, but club still actively pursuing targets
⏳ 49ers will act if key players leave
✍ Belief that said players can be retained
❌ B. Williams not a target

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-uniteds-evolving-summer-transfer-strategy-explained-as-club-yet-to-improve-ps15m-proposal-4241050

Leeds are unlikely to make any further additions before this Sunday’s season opener against Cardiff City at Elland Road, but are primed to act by bringing in replacements if important first-team squad members leave before the end of the month.

The club are still actively pursuing several targets, in particular at centre-back, whilst acknowledging that retaining the likes of Willy Gnonto, Luis Sinisterra, Tyler Adams and Jack Harrison would also represent a successful window.

Også verdt å merke seg fra reportasjen:

Additionally, the German expects to count on returning loanees Leo Hjelde, Cody Drameh, Joe Gelhardt and Daniel James throughout the 2023/24 season.

....

The YEP understands that options in Adams and Harrison’s contracts mean a Leeds exit is still a possibility before September 1, but neither player has overtly demonstrated a desire to move. The duo have reported for rehabilitation and light training at Thorp Arch with the rest of the squad and are focused on recovery as a first priority.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8806 på: August 02, 2023, 18:28:11 »
Vært mye om Kamara fra Rangers , leser at han nå trener for seg selv.
5 mill £. 
Må da være verdt det, eller er det weeling and dealing for Nat Phillips for Pool`som foregår i kulissene?
« Siste redigering: August 03, 2023, 13:04:41 av Cherry »
 

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8807 på: August 02, 2023, 19:45:01 »
Ekstremt merkelig om det ikke brukes peng på en 10er og venstre back, det er helt essensielle posisjoner. ???
Leeds Carajo!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8808 på: August 02, 2023, 19:47:07 »
Ekstremt merkelig om det ikke brukes peng på en 10er og venstre back, det er helt essensielle posisjoner. ???

Det VIL komme inn flere. Men hvem og til hvilken prisklasse bestemmes vel av hvor mange (om noen) av 'de viktige' som går. Men rart de ikke bare skjærer gjennom mht venstrebacken f.eks (han er jo billig!). (Det tyder jo på at de vurderer en annen).
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8809 på: August 02, 2023, 20:08:30 »
Er vel bare et tidsspørsmål før Adams er historie...:

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-12364771/Aston-Villa-await-answer-Tyler-Adams-Leeds-star-considers-options-Unai-Emerys-willing-trigger-25m-release-clause-Chelsea-wait-wings.html


auren
Jeg tenker får vi riktig pris så er det greit. Vi trenger feks ny spiss og HB/VB. Så hvis dette kan være med å sikre det så er det ok.
Vi må selge skal vi kunne kjøpe pga FFP


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mister vi Adams må også han erstattes. Allerede tynt og usikkert bak han og Ampadu.
To av Shack, Gyabi, Gray, Bate, Greenwood og Dallas hvis Adams selges og Tyler selges. Kan bli tungt.

Mener vi må gjøre alt som kan gjøres for å ha Ampadu/Tyler som duo på midten

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8810 på: August 03, 2023, 11:21:27 »
Legger denne her.
Glimrende tråd om hva laget trenger av forsterkninger, og tips til spillere som vil passe.

https://twitter.com/ben_mattinson_/status/1686820178107973634?s=46&t=qVwcBKnegsjcHlhT_260dA


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8811 på: August 03, 2023, 14:40:11 »
Liam Cooper has received a “lucrative” offer from Saudi Arabia to quit Leeds United and join Al Qadsiah, who are managed by Robbie Fowler. [@talkSPORT] #LUFC


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8812 på: August 03, 2023, 15:57:44 »
Han blir forhåpentligvis værende.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8813 på: August 03, 2023, 16:52:20 »
Han blir forhåpentligvis værende.
Ja, bør nesten gjøre det etter den talen han hadde etter nedrykket


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8814 på: August 03, 2023, 16:56:40 »
Liam Cooper has received a “lucrative” offer from Saudi Arabia to quit Leeds United and join Al Qadsiah, who are managed by Robbie Fowler. [@talkSPORT] #LUFC


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Bli i Leeds eller fu** off (dvs. sikre alderdommen). Nå får vi den ultimate testen på dette utsagnet etter Spurskampen....
MOT

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8815 på: August 03, 2023, 17:37:59 »
Så et bilde på Waccoe der Joseph humpet på krykker. Nå er muligens de fleste spissene våre skadet til seriestart. Kun Gelhardt friskmeldt. Vi har vel ikke hørt noe om Rutter og Bamford foreløpig? Litt kritisk dette.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8816 på: August 03, 2023, 18:47:41 »
Beren Cross Q&A

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-live-transfers-adams-27451319#comments-wrapper

Leeds United Live
@liveleedsunited
"I don't get to sit in on meetings with Steinsson or Hammond, but my latest understanding is centre-back and centre forward are on their agenda. Farke himself has mentioned a lack of creativity in the number 10 slot in the past." #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Borge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8817 på: August 03, 2023, 20:02:14 »
Må si at jeg synes det ikke har skjedd så mye spennende enda....litt redd at vi kommer til å få en tøff sesong i Championship hvis ikke de svake lagdelene blir styrket snart :-(
Borge

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8818 på: August 03, 2023, 20:22:50 »
Må si at jeg synes det ikke har skjedd så mye spennende enda....litt redd at vi kommer til å få en tøff sesong i Championship hvis ikke de svake lagdelene blir styrket snart :-(

Farke har sagt vi kan felle dom når transfervinduet stenges. Jeg nekter å tro at all denne «aggressive in the market» praten til 49’ers KUN er prat. Fortsatt mye jobb som gjenstår på den fronten og som regel er det mest aktivitet i august. Pr nå trenger vi fortsatt:

LB, CB, CM, CAM og ST. Time will tell..

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8819 på: August 03, 2023, 20:45:23 »
"Det hviskes om" at Sam Byram har signert en ettårskontrakt.

Blir nok snart bekreftet av klubben, og da er han vel klar til Cardiff-kampen.
Super Leeds since 1968