Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1499471 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9150 på: August 13, 2023, 17:48:01 »
Burde ikke klubben kommet med en pressemelding nå snart? Det er så sinnsykt mye rykter rundt mange av spillerne at det kanskje hadde vært lurt å kommunisere hva som faktisk er situasjonen. Jeg tenker da særlig på Sinisterra som går litt i dragsuget med Gnonto-saken. Hvis han streiker er det bare å komme med tilsvarende pressemelding som med Gnonto. Hvis det er en klubb som har utløst kjøpsklausulen bør jo også det være mulig å kommunisere. Og ikke minst - hvis det mot all formodning skulle være mer ro blant de andre spillerne enn det virker som akkurat nå, ville noen ord fra Cooper kunne skapt litt mer "ro" rundt klubben.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9151 på: August 13, 2023, 17:50:33 »
Burde ikke klubben kommet med en pressemelding nå snart? Det er så sinnsykt mye rykter rundt mange av spillerne at det kanskje hadde vært lurt å kommunisere hva som faktisk er situasjonen. Jeg tenker da særlig på Sinisterra som går litt i dragsuget med Gnonto-saken. Hvis han streiker er det bare å komme med tilsvarende pressemelding som med Gnonto. Hvis det er en klubb som har utløst kjøpsklausulen bør jo også det være mulig å kommunisere. Og ikke minst - hvis det mot all formodning skulle være mer ro blant de andre spillerne enn det virker som akkurat nå, ville noen ord fra Cooper kunne skapt litt mer "ro" rundt klubben.
Mulig spillerne har fått munnkurv fra ledelsen? Vannet er opp-pisket nok som det er. Ikke bidra til mer uro nå, er nok lurt?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9152 på: August 13, 2023, 17:56:17 »
Burde ikke klubben kommet med en pressemelding nå snart? Det er så sinnsykt mye rykter rundt mange av spillerne at det kanskje hadde vært lurt å kommunisere hva som faktisk er situasjonen. Jeg tenker da særlig på Sinisterra som går litt i dragsuget med Gnonto-saken. Hvis han streiker er det bare å komme med tilsvarende pressemelding som med Gnonto. Hvis det er en klubb som har utløst kjøpsklausulen bør jo også det være mulig å kommunisere. Og ikke minst - hvis det mot all formodning skulle være mer ro blant de andre spillerne enn det virker som akkurat nå, ville noen ord fra Cooper kunne skapt litt mer "ro" rundt klubben.
Mulig spillerne har fått munnkurv fra ledelsen? Vannet er opp-pisket nok som det er. Ikke bidra til mer uro nå, er nok lurt?

Det burde kommet ut noe for å roe alt ned. Når blir det bare mer og mer rykter.
Leeds Carajo!

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9153 på: August 13, 2023, 18:09:41 »
Burde ikke klubben kommet med en pressemelding nå snart? Det er så sinnsykt mye rykter rundt mange av spillerne at det kanskje hadde vært lurt å kommunisere hva som faktisk er situasjonen. Jeg tenker da særlig på Sinisterra som går litt i dragsuget med Gnonto-saken. Hvis han streiker er det bare å komme med tilsvarende pressemelding som med Gnonto. Hvis det er en klubb som har utløst kjøpsklausulen bør jo også det være mulig å kommunisere. Og ikke minst - hvis det mot all formodning skulle være mer ro blant de andre spillerne enn det virker som akkurat nå, ville noen ord fra Cooper kunne skapt litt mer "ro" rundt klubben.
Mulig spillerne har fått munnkurv fra ledelsen? Vannet er opp-pisket nok som det er. Ikke bidra til mer uro nå, er nok lurt?

Det burde kommet ut noe for å roe alt ned. Når blir det bare mer og mer rykter.
Det eneste som kan roe ned gemyttene er nysigneringer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

karaba

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9154 på: August 13, 2023, 18:18:23 »
Aston Villa har kastet seg inn i kampen om Harrison i siste minutt.
Tydeligvis er release clause i kontrakten som gjør at Aston Villa kan kjøpe han ut. Er vist nok opp til Harrison nå


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: August 13, 2023, 18:20:38 av karaba »

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9155 på: August 13, 2023, 18:30:29 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Understand Jack Harrison has decided to join Aston Villa after direct call with Unai Emery 🟣🔵 #AVFC

Despite medical tests at Everton, he’ll now prepare travel for medical at Aston Villa.

Villa already agreed loan deal with Leeds United by activating relegation clause.

karaba

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9156 på: August 13, 2023, 18:34:19 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Understand Jack Harrison has decided to join Aston Villa after direct call with Unai Emery 🟣 #AVFC

Despite medical tests at Everton, he’ll now prepare travel for medical at Aston Villa.

Villa already agreed loan deal with Leeds United by activating relegation clause.
Hadde håpet på kjøp, men det ville jo være for godt til å være sant


Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9157 på: August 13, 2023, 18:35:20 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Understand Jack Harrison has decided to join Aston Villa after direct call with Unai Emery 🟣 #AVFC

Despite medical tests at Everton, he’ll now prepare travel for medical at Aston Villa.

Villa already agreed loan deal with Leeds United by activating relegation clause.
Hadde håpet på kjøp, men det ville jo være for godt til å være sant


Sent from my iPhone using Tapatalk
Venter bare på Meslier-exit, nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9158 på: August 13, 2023, 18:43:37 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Understand Jack Harrison has decided to join Aston Villa after direct call with Unai Emery 🟣 #AVFC

Despite medical tests at Everton, he’ll now prepare travel for medical at Aston Villa.

Villa already agreed loan deal with Leeds United by activating relegation clause.
Hadde håpet på kjøp, men det ville jo være for godt til å være sant


Sent from my iPhone using Tapatalk
Venter bare på Meslier-exit, nå.
Er vel rundt 10 spillere ut nå og er det 5 mill pund vi har fått inn totalt. Hvis 49ers var klar over dette  kontraktsmarerittet som Orta har fått satt i stand så må jeg faktisk si at jeg beundrer størrelsen på ballene til 49ers


Sent from my iPhone using Tapatalk

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9159 på: August 13, 2023, 18:51:13 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Understand Jack Harrison has decided to join Aston Villa after direct call with Unai Emery 🟣 #AVFC

Despite medical tests at Everton, he’ll now prepare travel for medical at Aston Villa.

Villa already agreed loan deal with Leeds United by activating relegation clause.
Hadde håpet på kjøp, men det ville jo være for godt til å være sant


Sent from my iPhone using Tapatalk
Venter bare på Meslier-exit, nå.
Er vel rundt 10 spillere ut nå og er det 5 mill pund vi har fått inn totalt. Hvis 49ers var klar over dette  kontraktsmarerittet som Orta har fått satt i stand så må jeg faktisk si at jeg beundrer størrelsen på ballene til 49ers


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er nok noen av spillerene som går ut på lån fordi det faktisk er bedre for Leeds med tanke på FFP etter det eg har forstått.

« Siste redigering: August 13, 2023, 18:58:27 av Russel_Doig »

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9160 på: August 13, 2023, 19:01:26 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Understand Jack Harrison has decided to join Aston Villa after direct call with Unai Emery 🟣 #AVFC

Despite medical tests at Everton, he’ll now prepare travel for medical at Aston Villa.

Villa already agreed loan deal with Leeds United by activating relegation clause.
Hadde håpet på kjøp, men det ville jo være for godt til å være sant


Sent from my iPhone using Tapatalk
Venter bare på Meslier-exit, nå.
Er vel rundt 10 spillere ut nå og er det 5 mill pund vi har fått inn totalt. Hvis 49ers var klar over dette  kontraktsmarerittet som Orta har fått satt i stand så må jeg faktisk si at jeg beundrer størrelsen på ballene til 49ers


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er nok noen av spillerene som går ut på lån fordi det faktisk er bedre for Leeds med tanke på FFP etter det eg har forstått.

Bare å forklare det du har forstått

At et utlån er bedre enn salg skjønner ikke jeg. Så sant de selges for markedsverdi.

Ingen av spillerne gjør det som er best for Leeds. Det er helt sikkert!

Skjønner alle spillerne som har reist på utlån - Klubben som har røra det til. Men virker som noen har vært litt ryddigere i prosessen enn andre. Fasit på noen for vi snart.

Det jeg lurer på nå er om Sinisterra har samme klausul. Låneklausulen til Harrison ble for meg først kjent i dag. Bare hørt en utkjøpsklausul på 16-23 mill pund.
« Siste redigering: August 13, 2023, 19:03:13 av Eriksen55 »

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9161 på: August 13, 2023, 19:14:45 »
Phil Hay rapporterer nå at Everton har signert Harrison


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bye

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9162 på: August 13, 2023, 19:22:01 »
Victor Orta..burde vel kanskje ikke si for mye om hva jeg føler om den mannen og jobben han har gjort. Denne sesongen er det bare å glemme. Jeg håper bare vi ikke rykker videre ned i systemet.
Trønder i Bergen!

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9163 på: August 13, 2023, 19:38:51 »
Phil Hay rapporterer nå at Everton har signert Harrison


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kjøpt eller på lån? 

Ser det skrives at Sinisterra har samme avtale om lån ved nedrykk.  Han brukte visst et dårlig kne som begrunnelse for at han ikke ville spille i helgen.
Medlem 94237

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9164 på: August 13, 2023, 19:57:43 »
Phil Hay rapporterer nå at Everton har signert Harrison


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kjøpt eller på lån? 

Ser det skrives at Sinisterra har samme avtale om lån ved nedrykk.  Han brukte visst et dårlig kne som begrunnelse for at han ikke ville spille i helgen.

Lån på Harrison, er vel bare Gnonto som ikke har en utlånsklausul av de som er signert eller re-signert den siste tiden av Orta

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9165 på: August 13, 2023, 19:59:42 »
Phil Hay rapporterer nå at Everton har signert Harrison


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kjøpt eller på lån? 

Ser det skrives at Sinisterra har samme avtale om lån ved nedrykk.  Han brukte visst et dårlig kne som begrunnelse for at han ikke ville spille i helgen.

Ingen har rapportert at Harrison hadde en utlånsklausul - Ikke Hay og ikke Romano. En utkjøpsklausul på alt fra 16-23 mill ble det sagt.

Det er noe alvorlig galt i klubben nå.

Håper Sini er skadet. Håper Summerville er skadet. Håper at Adams og Harrison også er skadet. Akkurat nå stoler jeg ikke på noe.

Om alt dette kun er Rads og Orta sin skyld vet jeg ikke. Kan Angus nå fortsette? Hva gjør 49ers nå? Hvor lenge gidder Farke det sirkuset her?

Jesse og Silva kanskje ikke problemet? Tror vi skal være forsiktig med å dømme prestasjonene til enkeltspillere forrige sesong. For i det sirkuset her kan det faen ikke være lett å prestere.

Hvem vil komme til Leeds om det er et rottehull? Spillerne snakker sammen på tvers av klubber.

Lukter en æra med spillere som Luke Varney, Radchuba og alskens rask!


« Siste redigering: August 13, 2023, 20:01:20 av Eriksen55 »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9166 på: August 13, 2023, 20:05:47 »
På tide med litt rykter...


Phil Robertson
@PhilbergLUFC
NAT PHILLIPS INCOMING 👀

Leeds United in ‘final stages’ of £10m deal for Liverpool defender

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-in-final-stages-of-ps10m-deal-for-liverpool-defender-4253525


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9167 på: August 13, 2023, 20:06:46 »
Hvis det ikke skjer noe positivt i slutten av lånevinduet risikerer man vel at Farke går lei også?  Var vel ikke dette kaoset han forventet da han sa ja til jobben?  Mye må ha vært holdt skjult i kulissene.  Kan jo risikere at mange av de spillerne på utlån kommer tilbake om et år og ruinerer oss helt hvis det er noe igjen av klubben da?

Første 11'eren vi så i helgen kan vel bli et vanlig syn fremover.  Vanskelig å se noe positivt om dagen....
Medlem 94237

GaryMac

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9168 på: August 13, 2023, 20:17:59 »
Nå er det like før jeg starter tråden "Sesongen 24/5 i League One". S a t a n for et kaos.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9169 på: August 13, 2023, 20:19:26 »
Nå er det like før jeg starter tråden "Sesongen 24/5 i League One". S a t a n for et kaos.
Vent til 2. september med det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9170 på: August 13, 2023, 20:20:30 »
Vi er tilbake til normalen.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9171 på: August 13, 2023, 20:22:13 »
Hvis det ikke skjer noe positivt i slutten av lånevinduet risikerer man vel at Farke går lei også?  Var vel ikke dette kaoset han forventet da han sa ja til jobben?  Mye må ha vært holdt skjult i kulissene.  Kan jo risikere at mange av de spillerne på utlån kommer tilbake om et år og ruinerer oss helt hvis det er noe igjen av klubben da?

Første 11'eren vi så i helgen kan vel bli et vanlig syn fremover.  Vanskelig å se noe positivt om dagen....

Farke har vel fra dag 1 sagt at vi må være tålmodige, mye vil skje, men sannsynligvis mot slutten av vinduet. Tror han har vært fullt inneforstått med "kaoset" vi nå ser. Kommer neppe som en overraskelse at Adams, Harrison og Sinisterra sannsynligvis lånes ut/selges. Men håper inderlig det er en sluttdato for disse klausulene, slik at klubben nå vet hvilke spillere som drar og ikke. Var snakk om morgendagen, 14/8, som en deadline av Square Ball.

auren
« Siste redigering: August 13, 2023, 20:24:34 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9172 på: August 13, 2023, 20:31:54 »
Hvis det ikke skjer noe positivt i slutten av lånevinduet risikerer man vel at Farke går lei også?  Var vel ikke dette kaoset han forventet da han sa ja til jobben?  Mye må ha vært holdt skjult i kulissene.  Kan jo risikere at mange av de spillerne på utlån kommer tilbake om et år og ruinerer oss helt hvis det er noe igjen av klubben da?

Første 11'eren vi så i helgen kan vel bli et vanlig syn fremover.  Vanskelig å se noe positivt om dagen....

Farke har vel fra dag 1 sagt at vi må være tålmodige, mye vil skje, men sannsynligvis mot slutten av vinduet. Tror han har vært fullt inneforstått med "kaoset" vi nå ser. Kommer neppe som en overraskelse at Adams, Harrison og Sinisterra sannsynligvis lånes ut/selges. Men håper inderlig det er en sluttdato for disse klausulene, slik at klubben nå vet hvilke spillere det dreier seg om. Var snakk om morgendagen, 14/8, som en deadline av Square Ball.

auren

Det har han sagt ja.  Men de siste dagene/ukene har vært en stor påkjenning selv for en som har fulgt laget i snart 50 år.  Og alle disse klausulene er jo om mulig verre en det Ridsdale drev med?  Hadde vi fått penger inn for salg i stedet for utlån hadde ting sett bedre ut.  Kanskje vi får litt overskudd når Gnonto eventuelt blir solgt.  Hvis det ikke er noe skjult i den kontrakten også.

Håper det stemmer at klausulene går ut i morgen, selv om de fleste det gjalt tydeligvis er forsvunnet nå.  Harrison hadde det visst travelt med å reise mellom Everton og Aston Villa i dag, hvis man skal tro alt man leser.  Hadde vært litt mer spisende hvis vi hadde fått penger i stedet for et utlån for ham.

Men som du skriver håper jeg også at det skjer mye nå de neste 2-3 ukene slik at vi kan konsentrere oss om fotball igjen fra september av.
Medlem 94237

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9173 på: August 14, 2023, 10:08:20 »
Harrison lånt ut da, må blir det vel siste ut på lån?
« Siste redigering: August 14, 2023, 10:10:44 av morten1966 »

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9174 på: August 14, 2023, 10:14:24 »
Harrison lånt ut da, må blir det vel siste ut på lån?

Nja......

LUFCFANZONE
@LUFCFANZ0NE
Luis Sinisterra’s representatives have offered the player to Ligue 1 side Marseille as a replacement for Cengiz Under, who left the club yesterday.

It is believed that Sinisterra’s agent has approached Marseille to inform them of his situation at Leeds United and the release clause in his contract - which is not yet clear to be a permanent or a loan clause.

(
@massilia1978
 🥉)

#LUFC #MOT

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9175 på: August 14, 2023, 11:32:15 »
Låneklausuler eller ei. Leeds United består denne sommeren av en gjeng svikere som kun er opptatt av seg sjøl. Et stygt tegn i den moderne fotballen hvor egen vinning går foran klubb. Med andre ord. Penga rår.
En togetherness for klubben gjennom å ta ansvar for nedrykket og stå samlet om å gjenreise klubben er tydeligvis en saga blott for disse svikerne og super egoistene. Vil aldri se en eneste en av dem i Leeds drakta mer.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9176 på: August 14, 2023, 11:39:17 »
Jimmy McCann
@JimmyMcCann73
Leeds United are in advanced talks with Rangers midfielder Glen Kamara.

Hearing this one is very close, Leeds want the deal done before Friday’s game against West Brom.

#LUFC

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9177 på: August 14, 2023, 12:03:43 »
Robles
Rodigo Moreno
Jack Harrisson
Marc Roca
Diego LLoriente
Robin Koch
Weston Mckennie
Brendan Aaronsson
Rasmus Kristensen
Adam Forshaw

Crysencio Summerville ? Solgt?
Wilfred Gnonto  ? Solgt?
Luis Sinisterra ? Solgt?
Illan Meslier ? Solgt?
Junior Firpo ? Solgt?
Helder Costa? Solgt?

Dette er 17 Spillere ut

Inn har vi fått:

Karl Darlow
Ampadu
Rodon
Sam Byram

Tilbake fra lån:

Daniel James
Ian Poveda
Charlie Cresswell
Jamie Shackelton


Hvis vi snakker om 1-2 spillere inn, så velger jeg å si at dette laget kommer til å rykke ned denne sesongen.
Alex

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9178 på: August 14, 2023, 12:17:37 »
Regner med Sinisterra, Gnonto, Summerville og Costa forsvinner i løpet av august.

I samme periode må vi kjøpe mange spillere.

Så må vi bygge en ny klubb og få inn litt Leedsstolthet i de nye spillerne. Rykke opp gjør vi garantert ikke. Så spørs det hvor langt ned vi kommer på tabellen.....
MOT

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9179 på: August 14, 2023, 12:39:25 »
Noen som veit om det er maks 7 spillere vi kan ha på utlån?