Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1497868 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9300 på: August 17, 2023, 15:03:53 »
Ikke Nederlnd-retur for Sinisterra med det første... :o

James Marshment
@marshyleeds

Dutch journalist Lars Teunissen has ruled Feyenoord out of a move to re-sign Luis Sinisterra saying they simply "cannot afford" him.
Winger, who scored 35 goals and registered 29 assists in 133 games for Feyenoord, continues to train alone at Leeds.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9301 på: August 17, 2023, 16:17:02 »
.Bournemouth’s potential challenge to Leeds’ position notwithstanding, the Whites now have a greater measure of control over who can and cannot depart and club chiefs expect both Adams and Sinisterra to remain at Elland Road beyond the transfer deadline unless offers are made that prove too good to turn down.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-position-unchanged-despite-release-clause-reports-as-key-man-trains-at-thorp-arch-4259038

Det høres ikke usannsynlig ut at om en tilbyr £5m nå og £15m en gang i fremtiden kan være utgangspunkt for juridisk vurdering. Men siden ingen personlig kontrakt (i Adams tilfelle i alle fall) er klar så virker vel den grei..



Høres vel egentlig veldig usannsynlig ut at et 5+15 bud skulle være et bud som utløser en 20 mill klausul. 20 mill er 20 mill up front. Hvor skulle en i så fall sette grensen er det på 5+15 eller 10+10 eller hey 1 mill nå og 19 neste år?? Hvis kontrakten ikke inneholder noen grenser som sier noe om det da er det vel opplagt at det er 20 mill Upfront som gjelder ellers er det jo umulig å vurdere.


 
« Siste redigering: August 17, 2023, 16:19:15 av Bellini »

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9302 på: August 17, 2023, 17:16:39 »
Håper det ikke drar ut med masse juss rundt Adams og Sinisterra nå…

Klubben har henter spillere i posisjoner de hadde oversikt over hvem som ble og hvem som dro. Minus den venstrebacken vi tydeligvis ikke skal ha da. Kanskje vært uklart med Firpo også?

Som det nå blir sagt, nå vet klubben mer og de har bedre oversikt når klausulene har gått ut. Hvis Adams blir så hadde det vært dumt å hatt en erstatter klar..

Men nå bygges det opp saker. Bmouth mener de har aktivert klausulen. Leeds mener det ikke. Litt rart om en klausul kan trigges ved x antall kroner med tilsvarende x antall kroner i addons. Men hva vet jeg. Håper på en rask avklaring. Typiske hadde vært om de kjøpende klubbene hadde fått medhold på deadline day..

Trioen Adams, Sinisterra og Gnonto vil uansett være en case frem til siste slutt. Klubben kan sette en minimums krav - Trigges den så vil neppe penger være noe problem for å erstatte dem. Men å finne 3 stk som evt er like gode og innehar den x-faktoren de tre har ser jeg på som nesten håpløst.

Sånn jeg har skjønt det så må ikke klubben selge for å kjøpe. Så tror nok at det kommer signeringer inn ganske så snart. De har nok en liste med aktuelle kandidater. Mange spillere der ute som forsterker Leeds.  Forventer spiss, 10er, mer bredde på midten, en venstreback og kanskje en stopper.

Sesongen får starte som den gjør. Så kan sesongen dra i gang ordentlig når Farke har fått stallen gan vil.

Heldigvis litt positiv igjen!

Josch

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9303 på: August 17, 2023, 18:41:52 »
Jeg tviler på om add-ons teller i et bud for å aktivere en klausul. Odd-ons forutesetter jo et visst antall kamper i ny klubb og gir ingen garanti for å få alle pengene. Men en avtalt delbetaling høres mer rimelig ut, f.eks 15'+ 10'.

Zurich skal ha en stor andel av Gnonto-salget. Derfor sier Leeds no sale og utfallet blir et superbud (salg) eller at Gnonto blirニ

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9304 på: August 17, 2023, 18:52:42 »
Det er jo ikke alt som har skjedd samtidig, men nå tegner det seg virkelig et mønster av uprofesjonalitet rundt kontrakter i klubben:

- Vi må betale 0,5 mrd for JKA fordi det ikke er spesifisert en dato for utløp av en låneavtale
- Vi risikerer å tømme stallen for spillere ved nedrykk pga låneklausulene
- Vi risikerer å miste viktig tid i transfervinduet fordi vilkårene for låneklausulene ikke er tilstrekkelig spesifisert. Det kan være at det er Bournemouth som roter, men her skal det jo ikke være rom for tvil

Hva er dette her for forretningsdrift?? Fellesnevneren er i alle fall at vi skaper skyhøy risiko for oss selv, og det er jo det kontraktene skal sørge for å unngå! Nå skal ikke jeg gnåle mer om Kinnear, men dette er utvilsomt øverste administrative leders ansvar. Det må jo tære på tilliten fra styret dette, noe annet er utenkelig.

Josch

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9305 på: August 17, 2023, 19:56:27 »
Håper det er forhandlet ch.ship lønn for JKA ved nedrykk.

Milou

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9306 på: August 17, 2023, 20:44:22 »
Det er jo ikke alt som har skjedd samtidig, men nå tegner det seg virkelig et mønster av uprofesjonalitet rundt kontrakter i klubben:

- Vi må betale 0,5 mrd for JKA fordi det ikke er spesifisert en dato for utløp av en låneavtale
- Vi risikerer å tømme stallen for spillere ved nedrykk pga låneklausulene
- Vi risikerer å miste viktig tid i transfervinduet fordi vilkårene for låneklausulene ikke er tilstrekkelig spesifisert. Det kan være at det er Bournemouth som roter, men her skal det jo ikke være rom for tvil

Hva er dette her for forretningsdrift?? Fellesnevneren er i alle fall at vi skaper skyhøy risiko for oss selv, og det er jo det kontraktene skal sørge for å unngå! Nå skal ikke jeg gnåle mer om Kinnear, men dette er utvilsomt øverste administrative leders ansvar. Det må jo tære på tilliten fra styret dette, noe annet er utenkelig.
Når det gjeld JKA, så var det jo ein veldig spesiell situasjon, og om eg forstod det riktig så var det både spesifisert ein dato (1. juli) og "etter sesongslutt". I 99% av tilfellene er jo dette rett fram, men her var altså sesongslutt etter 1. juli og Leeds prøvde seg med ein spansk ein (bokstaveleg talt) ved å forholda seg til 1. juli. Viss ein les kontrakten etter bokstaven, så hadde også Leeds ein relativt god sak, men her såg altså FIFA og ankedomstolen på kva som var intensjonen bak kontrakten og der var det liten tvil.

Når det gjeld nedrykksklausul, er eg einig i at det bør vere rett fram og det antar eg også at det er. Om det er Bournemouth,  Leeds eller ryktemakarane som roter er vanskeleg å vite utan noko meir konkret, men eg held ein knapp på dei sistnemnde.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9307 på: August 17, 2023, 20:50:23 »
Håper det er forhandlet ch.ship lønn for JKA ved nedrykk.
Spillerne fikk lønnsreduksjons-klausuler ved nedrykk. Noen fikk en lønnsreduksjon på opptil 60%. For at spillerne skulle godta dette, inkluderte man disse frigivingsklausulene vi ser nå. Alternativt kunne man ha beholdt spillerne på PL-lønninger i Championship. Da hadde vi nok ikke sett den utvandringen av spillere vi har sett den siste tiden.
Angående JKA vet jeg ikke hva slags klausul han har. Leeds var jo i PL da vi kvittet oss med han. Han var altså ute av klubben på tidspunktet man rykket ned.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9308 på: August 17, 2023, 22:23:11 »
Teknisk sett eier Leeds JKA nå eller?


RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9309 på: August 17, 2023, 22:30:29 »
Teknisk sett eier Leeds JKA nå eller?
Neida, det er Basel som eier han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9310 på: August 17, 2023, 22:38:20 »
Teknisk sett eier Leeds JKA nå eller?
Neida, det er Basel som eier han.

Vi måtte bare betale for en permanent overgang, før han gikk gratis fra klubb til klubb.  En overgang som får Brolins Leeds karriere til å se bra ut!

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9311 på: August 17, 2023, 23:35:51 »
Teknisk sett eier Leeds JKA nå eller?
Neida, det er Basel som eier han.

Vi måtte bare betale for en permanent overgang, før han gikk gratis fra klubb til klubb.  En overgang som får Brolins Leeds karriere til å se bra ut!

Og vi slapp heldigvis å etterbetale Brolin en kvart milliard før lønn han ellers ville fått i Leeds...

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9312 på: August 18, 2023, 00:14:34 »

Sånn jeg har skjønt det så må ikke klubben selge for å kjøpe. Så tror nok at det kommer signeringer inn ganske så snart. De har nok en liste med aktuelle kandidater. Mange spillere der ute som forsterker Leeds.  Forventer spiss, 10er, mer bredde på midten, en venstreback og kanskje en stopper.

Heldigvis litt positiv igjen!
Kan jeg spørre hvor du har kildene til dette?
Var ikke lang tid siden Phil Hay meldte at vi måtte selge for å kjøpe, oå grunn FFP-reglene. Og at fallskjermpengene ikke hadde noe betydning.
Derfor er det kanskje like greit at vi kvitter oss med Gnonto, Sini og Adams. Men nå kan man heldigvis gå til forhandlingsbordet og få tynet ut noen kroner ekstra.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9313 på: August 18, 2023, 01:47:49 »

Sånn jeg har skjønt det så må ikke klubben selge for å kjøpe. Så tror nok at det kommer signeringer inn ganske så snart. De har nok en liste med aktuelle kandidater. Mange spillere der ute som forsterker Leeds.  Forventer spiss, 10er, mer bredde på midten, en venstreback og kanskje en stopper.

Heldigvis litt positiv igjen!
Kan jeg spørre hvor du har kildene til dette?
Var ikke lang tid siden Phil Hay meldte at vi måtte selge for å kjøpe, oå grunn FFP-reglene. Og at fallskjermpengene ikke hadde noe betydning.
Derfor er det kanskje like greit at vi kvitter oss med Gnonto, Sini og Adams. Men nå kan man heldigvis gå til forhandlingsbordet og få tynet ut noen kroner ekstra.

Det er skrevet mye om at vi må selge, noen skriver at vi ikke må. Jeg aner ikke.

Likviditet har klubben/eierne. Dennis skrev noe og siterte en kar om at klubben helt fint kunne ta en risiko og handle spillere nå i sommer uten at det påvirket FFP da det samlet underskudd siste tre år. Grense i PL er relativt høy, mens i CC er den relativt lav.

Som sagt aner jeg ikke - Men håper som tidligere nevnt at vi ihvertfall beholder Sini og Gnonto. Helst Adams også så klart, men det er kanskje lettere å finne en som kan bekle den rollen. Det jeg vet er at det kommer inn nye spillere, det er positivt. Det er også positivt at hvis noen nå går ut så er det enten overflødige Farke ikke vil ha ned videre eller at ingen av de beste går uten en god slant inn på konto.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9314 på: August 18, 2023, 08:10:52 »

Sånn jeg har skjønt det så må ikke klubben selge for å kjøpe. Så tror nok at det kommer signeringer inn ganske så snart. De har nok en liste med aktuelle kandidater. Mange spillere der ute som forsterker Leeds.  Forventer spiss, 10er, mer bredde på midten, en venstreback og kanskje en stopper.

Heldigvis litt positiv igjen!
Kan jeg spørre hvor du har kildene til dette?
Var ikke lang tid siden Phil Hay meldte at vi måtte selge for å kjøpe, oå grunn FFP-reglene. Og at fallskjermpengene ikke hadde noe betydning.
Derfor er det kanskje like greit at vi kvitter oss med Gnonto, Sini og Adams. Men nå kan man heldigvis gå til forhandlingsbordet og få tynet ut noen kroner ekstra.

Det er skrevet mye om at vi må selge, noen skriver at vi ikke må. Jeg aner ikke.

Likviditet har klubben/eierne. Dennis skrev noe og siterte en kar om at klubben helt fint kunne ta en risiko og handle spillere nå i sommer uten at det påvirket FFP da det samlet underskudd siste tre år. Grense i PL er relativt høy, mens i CC er den relativt lav.

Som sagt aner jeg ikke - Men håper som tidligere nevnt at vi ihvertfall beholder Sini og Gnonto. Helst Adams også så klart, men det er kanskje lettere å finne en som kan bekle den rollen. Det jeg vet er at det kommer inn nye spillere, det er positivt. Det er også positivt at hvis noen nå går ut så er det enten overflødige Farke ikke vil ha ned videre eller at ingen av de beste går uten en god slant inn på konto.
Må si jeg tviler sterkt på at Sinisterra og Gnonto har noen fremtid i Leeds. Er klar over at Farke har opplevd at spillere har gjort helomvending, men det hører med til sjeldenhetene. Begge har "streiket" ved å nekte å spille, noe som er fullstendig uakseptabelt hos fansen og trolig i spillerstallen. Får vi akseptable priser er det bare å selge. Skjer det ikke i dette vinduet, bør det skje i januar.. Adams har tilsynelatende forholdt seg profesjonelt til sin kontrakt-situasjon, og bør kunne være en bidragsyter om han blir. 

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9315 på: August 18, 2023, 08:13:58 »

Sånn jeg har skjønt det så må ikke klubben selge for å kjøpe. Så tror nok at det kommer signeringer inn ganske så snart. De har nok en liste med aktuelle kandidater. Mange spillere der ute som forsterker Leeds.  Forventer spiss, 10er, mer bredde på midten, en venstreback og kanskje en stopper.

Heldigvis litt positiv igjen!
Kan jeg spørre hvor du har kildene til dette?
Var ikke lang tid siden Phil Hay meldte at vi måtte selge for å kjøpe, oå grunn FFP-reglene. Og at fallskjermpengene ikke hadde noe betydning.
Derfor er det kanskje like greit at vi kvitter oss med Gnonto, Sini og Adams. Men nå kan man heldigvis gå til forhandlingsbordet og få tynet ut noen kroner ekstra.

Det er skrevet mye om at vi må selge, noen skriver at vi ikke må. Jeg aner ikke.

Likviditet har klubben/eierne. Dennis skrev noe og siterte en kar om at klubben helt fint kunne ta en risiko og handle spillere nå i sommer uten at det påvirket FFP da det samlet underskudd siste tre år. Grense i PL er relativt høy, mens i CC er den relativt lav.

Som sagt aner jeg ikke - Men håper som tidligere nevnt at vi ihvertfall beholder Sini og Gnonto. Helst Adams også så klart, men det er kanskje lettere å finne en som kan bekle den rollen. Det jeg vet er at det kommer inn nye spillere, det er positivt. Det er også positivt at hvis noen nå går ut så er det enten overflødige Farke ikke vil ha ned videre eller at ingen av de beste går uten en god slant inn på konto.

Med spillere av kaliberet til Sinisterra, Summerville og Adams blir vel situasjonen at vi ikke trenger å kjøpe fordi vi ikke selger. Jeg håper/tror at det er Gnonto som selges, både for å få en avslutning på sagaen og for å frigjøre midler til å forsterke på posisjoner hvor behovet er større.

Jeg begynner å bli litt mer optimistisk på at vi kan beholde flere av disse. Summerville var f.eks sterkt koblet til Palace, fordi Olise var på vei til Chelsea. Nå har Olise tegnet ny kontrakt med Palace og Summerville blir (forhåpentligvis) mindre interessant for dem.

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9316 på: August 18, 2023, 08:22:13 »

Sånn jeg har skjønt det så må ikke klubben selge for å kjøpe. Så tror nok at det kommer signeringer inn ganske så snart. De har nok en liste med aktuelle kandidater. Mange spillere der ute som forsterker Leeds.  Forventer spiss, 10er, mer bredde på midten, en venstreback og kanskje en stopper.

Heldigvis litt positiv igjen!
Kan jeg spørre hvor du har kildene til dette?
Var ikke lang tid siden Phil Hay meldte at vi måtte selge for å kjøpe, oå grunn FFP-reglene. Og at fallskjermpengene ikke hadde noe betydning.
Derfor er det kanskje like greit at vi kvitter oss med Gnonto, Sini og Adams. Men nå kan man heldigvis gå til forhandlingsbordet og få tynet ut noen kroner ekstra.

Dette stemmer ikke helt med virkeligheten tror jeg.
Er ikke mer enn en uke siden vi ble snytt for et kjøp av Max Aarons til ca 12 mill pund. Så penger er der tydeligvis.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9317 på: August 18, 2023, 08:31:32 »

Sånn jeg har skjønt det så må ikke klubben selge for å kjøpe. Så tror nok at det kommer signeringer inn ganske så snart. De har nok en liste med aktuelle kandidater. Mange spillere der ute som forsterker Leeds.  Forventer spiss, 10er, mer bredde på midten, en venstreback og kanskje en stopper.

Heldigvis litt positiv igjen!
Kan jeg spørre hvor du har kildene til dette?
Var ikke lang tid siden Phil Hay meldte at vi måtte selge for å kjøpe, oå grunn FFP-reglene. Og at fallskjermpengene ikke hadde noe betydning.
Derfor er det kanskje like greit at vi kvitter oss med Gnonto, Sini og Adams. Men nå kan man heldigvis gå til forhandlingsbordet og få tynet ut noen kroner ekstra.

Dette stemmer ikke helt med virkeligheten tror jeg.
Er ikke mer enn en uke siden vi ble snytt for et kjøp av Max Aarons til ca 12 mill pund. Så penger er der tydeligvis.
Hvis man tolker det Farke sa under sist pressekonferanse (som vel er det eneste offisielle vi hører fra klubben om dagen) så vil Leeds forsterke laget med spillere før overgangsvinduet stenger. Så det er penger, men har nok vært viktig for klubben å få kontroll på hvem som går ut først.
Jeg har fortsatt trua, men det begynner jo å brenne litt på utedassen


Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9318 på: August 18, 2023, 09:21:46 »
Peterboroughs (!) styreleder har sitt å si om ståa i Leeds, og særlig da disse beryktede utlånsklausulene. Han er ikke udelt positiv til ordningen.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/darragh-macanthony-says-whoever-agreed-27536907
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9319 på: August 18, 2023, 09:26:04 »
Peterboroughs (!) styreleder har sitt å si om ståa i Leeds, og særlig da disse beryktede utlånsklausulene. Han er ikke udelt positiv til ordningen.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/darragh-macanthony-says-whoever-agreed-27536907
Back in the day var han MEGET aktiv og med sterke meninger på waccoe.
Såå plutselig ble han involvert med Peterborough - og det skal sies at han har 'overlevd' der lenge.
Men meninger om Leeds har han fortsatt. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9320 på: August 18, 2023, 10:41:12 »
Ikke mye rykter som postes her dessverre. Siterer en Waccoer, aner ikke standen han har, men ihvertfall litt "rykter":

Nothing Earth shattering but got this from someone close to the club

- 49ers to do some level of “statement” today / tomorrow - no details on what, I’ve asked.

- At least 1 senior player to leave, this is advanced

- 4 incomings being worked on. Belief we might not need more than 4 if we can retain Cry, Luis, Willy.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9321 på: August 18, 2023, 10:42:55 »
Den som er på vei bort er antageligvis Costa?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9322 på: August 18, 2023, 11:27:57 »
Tyler Adams gone...

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano

Tyler Adams to Bournemouth, here we go soon! Medical booked in London later today — after agreement reached with Leeds United 🚨🔴🍒 #AFCB

Deal to be finalised in the next 24h as Adams has accepted conditions of the agreement.

Contract signing scheduled after medical
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9323 på: August 18, 2023, 11:37:57 »
Tyler Adams gone...

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano

Tyler Adams to Bournemouth, here we go soon! Medical booked in London later today — after agreement reached with Leeds United 🚨🔴🍒 #AFCB

Deal to be finalised in the next 24h as Adams has accepted conditions of the agreement.

Contract signing scheduled after medical

Spørsmålet vi vel alle lurer på da er:
Do we think it was the release clause trigger at £20 million, or did the cherries stump up more cash? 💰

#LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9324 på: August 18, 2023, 11:40:45 »
Tyler Adams gone...

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano

Tyler Adams to Bournemouth, here we go soon! Medical booked in London later today — after agreement reached with Leeds United 🚨🔴🍒 #AFCB

Deal to be finalised in the next 24h as Adams has accepted conditions of the agreement.

Contract signing scheduled after medical

Spørsmålet vi vel alle lurer på da er:
Do we think it was the release clause trigger at £20 million, or did the cherries stump up more cash? 💰

#LUFC

Utrolig trist å miste han, men det var vel naivt å håpe at han skulle bli....
Da må det handles en erstatter ille fort!!

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9325 på: August 18, 2023, 11:45:46 »
Tyler Adams gone...

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano

Tyler Adams to Bournemouth, here we go soon! Medical booked in London later today — after agreement reached with Leeds United #AFCB

Deal to be finalised in the next 24h as Adams has accepted conditions of the agreement.

Contract signing scheduled after medical

Spørsmålet vi vel alle lurer på da er:
Do we think it was the release clause trigger at £20 million, or did the cherries stump up more cash?

#LUFC

Utrolig trist å miste han, men det var vel naivt å håpe at han skulle bli....
Da må det handles en erstatter ille fort!!
Burde ikke Kalvin være interessert i litt mer spilletid? Prøve å få til et lån?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9326 på: August 18, 2023, 12:01:59 »
Tyler Adams gone...

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano

Tyler Adams to Bournemouth, here we go soon! Medical booked in London later today — after agreement reached with Leeds United #AFCB

Deal to be finalised in the next 24h as Adams has accepted conditions of the agreement.

Contract signing scheduled after medical

Spørsmålet vi vel alle lurer på da er:
Do we think it was the release clause trigger at £20 million, or did the cherries stump up more cash?

#LUFC

Utrolig trist å miste han, men det var vel naivt å håpe at han skulle bli....
Da må det handles en erstatter ille fort!!
Burde ikke Kalvin være interessert i litt mer spilletid? Prøve å få til et lån?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hadde vært utrolig fett, men Pep har kanskje mer planer for han denne sesongen....?

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9327 på: August 18, 2023, 12:07:09 »
Ny uke, flere ut og ingen inn. Looking good.
 

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9328 på: August 18, 2023, 12:21:27 »
Tyler Adams gone...

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano

Tyler Adams to Bournemouth, here we go soon! Medical booked in London later today — after agreement reached with Leeds United 🚨🔴🍒 #AFCB

Deal to be finalised in the next 24h as Adams has accepted conditions of the agreement.

Contract signing scheduled after medical
Vi får vel avvente den vanskelige medisinske testen først.....
MOT

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9329 på: August 18, 2023, 12:35:42 »
Bra oppladning til kveldens match dette...vi er et synkende skip dessverre.
Alex