Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1501765 ganger)

Eriksen55 og 8 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9570 på: August 25, 2023, 12:20:42 »
Mer fredagskos: Joseph Paintsil - https://www.youtube.com/watch?v=zY5peZ-Uf_I

Paintsil scored 17 goals and made 11 assists in the Belgian top division last season.

Det er altså 'offisielt' at vi har kommet med bud:
DA skal nok også noen ut :(

Phil Hay
@PhilHay_

🚨 Leeds United have tabled an offer for Genk forward Joseph Paintsil. Bid worth 10m Euros. Southampton were keen but that move has fallen through.

@David_Ornstein
 
@TheAthleticFC

La oss håpe at det blir noe ala Gelhardt, Poveda eller Greenwood.
De har uansett ikke kvaliteten som trengs.

Og vi bør vel uansett erstatte Jack Harrison?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9571 på: August 25, 2023, 12:22:22 »

La oss håpe at det blir noe ala Gelhardt, Poveda eller Greenwood.
De har uansett ikke kvaliteten som trengs.

Det er noe med at 'våre egne slår gjennom' men nei de har ikke tatt nivået så kjapt som vi kunne håpe...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9572 på: August 25, 2023, 12:24:15 »


Og vi bør vel uansett erstatte Jack Harrison?

Tja, i øyeblikket har vi vel ca 5 vinger som alle mer eller mindre har nivået men er redd flere forsvinner ja
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9573 på: August 25, 2023, 12:25:21 »
Jepp, vi trenger bredde og vi trenger kvalitet over en lang sesong.
Hverken Poveda eller Gelhardt har kvaliteten som trengs virker det som.

Enig.

Vi vet heller ikke sikkert om Gnonto eller Sinisterra faktisk blir en hel sesong. Sinisterra vil nok også være en del skadet om historikken hans fortsetter.

Ser på Paintsil (om han kommer) som en kjempegod investering til rundt £10 mill. Var først i fjor han slo skikkelig gjennom om man regner mål og assist, men av det lille jeg har sett han så er han kvikk, driblesterk og en plugg fysisk.

Selv om 10 mill pund er en solid investering i Ch, er dette en spiller med masser av videresalgspotensiale. Beste er selvsagt om han blir en stor hit på ER og blir i Leeds lenge, men det er aldri feil å ha en "exit"-plan på spillere. Fin alder (25) er han også.

Ja takk fra meg. 
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9574 på: August 25, 2023, 12:25:28 »

La oss håpe at det blir noe ala Gelhardt, Poveda eller Greenwood.
De har uansett ikke kvaliteten som trengs.

Det er noe med at 'våre egne slår gjennom' men nei de har ikke tatt nivået så kjapt som vi kunne håpe...

Ser den, men vi har egentlig litt av våres egne i laget nå. Byram, Gray, Strujik, Cresswell. Vi kan vel kanskje regne Meslier som en av våres egne og? Eller var han for gammel når han kom til klubben?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9575 på: August 25, 2023, 12:28:46 »
Djed Spence 😎🤞

Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
🚨Leeds have offered £10M for Joseph Paintsil from Genk as per
@David_Ornstein
 awaiting response and also have offered for Djed Spence I understand #LUFC #Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9576 på: August 25, 2023, 12:29:16 »

Ser den, men vi har egentlig litt av våres egne i laget nå. Byram, Gray, Strujik, Cresswell. Vi kan vel kanskje regne Meslier som en av våres egne og? Eller var han for gammel når han kom til klubben?

Det er nok 'øynene som ser' som avgjør den.
Han hadde ytterst lite seniorfotball før han kom til oss anyways.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9577 på: August 25, 2023, 12:30:59 »


Og vi bør vel uansett erstatte Jack Harrison?

Tja, i øyeblikket har vi vel ca 5 vinger som alle mer eller mindre har nivået men er redd flere forsvinner ja

Vi bør ha dobling på alle posisjoner.

Per i dag ser det slik ut:

HV: (Paintsil)
10: Summerville
VV: Sinisterra / Gnonto / Rutter
Spiss: Piroe / Bamford / Joseph

I intervjuene før ansettelsen såg Farke Rutter som en venstreving. Kan til nød spille spiss, men det funker dårlig så langt. Egentlig det samme med Gnonto
Ser det som litt tynt på HV og 10, men her kommer kanskje Paintsil og han tyskeren inn. Men leser at enkelt ser han mer som en vanlig sentral midtbanespiller.

Tar ikke med Greenwood, Poveda og Gelhardt da jeg ikke anser de som reelle valg med tanke på kvalitet. De er fyllmasse og bør selges eller sendes ut på lån.
Joseph har jeg mer troen på og bør få enkelte sjanser i cup og som innbytter.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9578 på: August 25, 2023, 12:34:52 »
Djed Spence 😎🤞

Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
🚨Leeds have offered £10M for Joseph Paintsil from Genk as per
@David_Ornstein
 awaiting response and also have offered for Djed Spence I understand #LUFC #Leeds

Djed Spence virker å være lån med opsjon på kjøp. Fornuftig!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9579 på: August 25, 2023, 12:36:30 »


Vi bør ha dobling på alle posisjoner.

Per i dag ser det slik ut:

HV: (Paintsil)
10: Summerville
VV: Sinisterra / Gnonto / Rutter
Spiss: Piroe / Bamford / Joseph

I intervjuene før ansettelsen såg Farke Rutter som en venstreving. Kan til nød spille spiss, men det funker dårlig så langt. Egentlig det samme med Gnonto
Ser det som litt tynt på HV og 10, men her kommer kanskje Paintsil og han tyskeren inn. Men leser at enkelt ser han mer som en vanlig sentral midtbanespiller.

Tar ikke med Greenwood, Poveda og Gelhardt da jeg ikke anser de som reelle valg med tanke på kvalitet. De er fyllmasse og bør selges eller sendes ut på lån.
Joseph har jeg mer troen på og bør få enkelte sjanser i cup og som innbytter.

Jeg ser ikke på Gnonto/Summerville/Sinisterra som låst til bruk bare på èn side. De kan brukes på begge med godt resultat, og tildels i midten også men uten samme innvirkning foreløpig.
OM denne trioen blir hos oss etter vinduet vil eg se før eg tror det men uansett er vi godt forspent på vingen om bare èn forsvinner.
Rutter så eg for meg mer til høyre enn venstre (det var der han var i debuten), men anyways, både han og Joffy kan brukes bak spissen. Glem ikke hva Joffy kan gjøre når han er i vanlig slag (en stund siden nå admittedly).

Og Greenwood... vel vi trenger squadplayers og dødballeksperter også :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9580 på: August 25, 2023, 12:40:37 »

LUFCFANZONE
@LUFCFANZ0NE
Joseph Paintsil has told Genk that his preference is to join Leeds United after previously declining to join Southampton yesterday.

Southampton and Genk had agreed a swap deal for Paintsil and Paul Onuachu, however the move collapsed yesterday after Paintsil turned down the move.

Personal terms between Leeds and Paintsil are not expected to be a problem as the player has shown a strong desire to arrive at Elland Road.

(David Ornstein 🥇)

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9581 på: August 25, 2023, 12:43:49 »
Perkins på vei til Oxford på lån. (Phil Hay)
Blir nok flere sånne tipper jeg.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9582 på: August 25, 2023, 12:47:10 »
 

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9583 på: August 25, 2023, 12:47:36 »
Om tyskeren, Paintsil, Kamara, Spence og O'Brien kommer inn dørene - da snakker vi solid bredde i stallen.
Mangler kun venstrebacken da, så kan vi flagge for opprykket  :P
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9584 på: August 25, 2023, 13:06:46 »
Vanskelig å vite hvor gode spillerne fra andre ligaer er i Championship, men for første gang på lenge så synes jeg det er en tydelig plan over hvilke spillertyper og posisjoner som er på vei inn. Det er tydelig å se på banen hva Farkes filosofi er, og det virker tydelig hvordan de mulige nyervervelsene skal passe inn i de ulike rollene. Hvis vi går ut av transfervinduet med de linkede spillerne, fyller gapet på venstreback og beholder de lovende vingene, så står Farkes start i Leeds til terningkast 6 i min bok.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9585 på: August 25, 2023, 13:10:42 »
Djed Spence 😎🤞

Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
🚨Leeds have offered £10M for Joseph Paintsil from Genk as per
@David_Ornstein
 awaiting response and also have offered for Djed Spence I understand #LUFC #Leeds


Andrea Russo
@AndRusso_16

He can play as a 10 too, maybe they are trying to bring him in as a 10 with Amiri used as a number 8. Would make sense. #LUFC

OM vi henter ham for 10'er-rollen hentes han i alle fall til en posisjon vi trenger noen.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9586 på: August 25, 2023, 13:14:03 »
Dette er å være aggressive i overgangsmarkedet. Hva i huleste har skjedd? Nå har vi foreløpig bare ett skinn vi faktisk kan selge, men alt tyder på at ting skjer!

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9587 på: August 25, 2023, 13:16:30 »
Djed Spence 😎🤞

Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
🚨Leeds have offered £10M for Joseph Paintsil from Genk as per
@David_Ornstein
 awaiting response and also have offered for Djed Spence I understand #LUFC #Leeds


Andrea Russo
@AndRusso_16

He can play as a 10 too, maybe they are trying to bring him in as a 10 with Amiri used as a number 8. Would make sense. #LUFC

OM vi henter ham for 10'er-rollen hentes han i alle fall til en posisjon vi trenger noen.

Han har mange målpoeng i seg, og det er noe vi virkelig mangler i Leeds...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9588 på: August 25, 2023, 13:18:32 »
Dette er å være aggressive i overgangsmarkedet. Hva i huleste har skjedd? Nå har vi foreløpig bare ett skinn vi faktisk kan selge, men alt tyder på at ting skjer!

Veldig positivt, MEN ift "skinn"...vi har vel Meslier, Firpo , Summerville, Gnonto og Sinisterra som fortsatt det vurderes på...?
Ikke heeeelt trygg på at det ikke blir no`salg ennå.

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9589 på: August 25, 2023, 13:41:23 »
Dette er å være aggressive i overgangsmarkedet. Hva i huleste har skjedd? Nå har vi foreløpig bare ett skinn vi faktisk kan selge, men alt tyder på at ting skjer!

Veldig positivt, MEN ift "skinn"...vi har vel Meslier, Firpo , Summerville, Gnonto og Sinisterra som fortsatt det vurderes på...?
Ikke heeeelt trygg på at det ikke blir no`salg ennå.

Det regner jeg strengt tatt med, hvis alle disse spillerne som kommer inn nå, blir noe av.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9590 på: August 25, 2023, 13:53:36 »
Dette er å være aggressive i overgangsmarkedet. Hva i huleste har skjedd? Nå har vi foreløpig bare ett skinn vi faktisk kan selge, men alt tyder på at ting skjer!

Veldig positivt, MEN ift "skinn"...vi har vel Meslier, Firpo , Summerville, Gnonto og Sinisterra som fortsatt det vurderes på...?
Ikke heeeelt trygg på at det ikke blir no`salg ennå.

Det regner jeg strengt tatt med, hvis alle disse spillerne som kommer inn nå, blir noe av.

Jo det er så, men jeg tenker at vi er kraftig short på "numbers" fra før - og vi trenger bedre squad-spillere også slik at vi greier å stille med full benk framover. Og at benken helst er over 18 år i snitt ;-) Derfor kan vi ikke kvitte oss med så veldig mange flere tenker jeg.

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9591 på: August 25, 2023, 13:56:06 »
Dette er å være aggressive i overgangsmarkedet. Hva i huleste har skjedd? Nå har vi foreløpig bare ett skinn vi faktisk kan selge, men alt tyder på at ting skjer!

Veldig positivt, MEN ift "skinn"...vi har vel Meslier, Firpo , Summerville, Gnonto og Sinisterra som fortsatt det vurderes på...?
Ikke heeeelt trygg på at det ikke blir no`salg ennå.

Det regner jeg strengt tatt med, hvis alle disse spillerne som kommer inn nå, blir noe av.

Jo det er så, men jeg tenker at vi er kraftig short på "numbers" fra før - og vi trenger bedre squad-spillere også slik at vi greier å stille med full benk framover. Og at benken helst er over 18 år i snitt ;-) Derfor kan vi ikke kvitte oss med så veldig mange flere tenker jeg.

Helt enig. Vi er tynt besatt nå, og trenger heller folk inn enn flere folk ut.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9592 på: August 25, 2023, 14:40:47 »
Djed Spence 😎🤞

Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
🚨Leeds have offered £10M for Joseph Paintsil from Genk as per
@David_Ornstein
 awaiting response and also have offered for Djed Spence I understand #LUFC #Leeds


Andrea Russo
@AndRusso_16

He can play as a 10 too, maybe they are trying to bring him in as a 10 with Amiri used as a number 8. Would make sense. #LUFC

OM vi henter ham for 10'er-rollen hentes han i alle fall til en posisjon vi trenger noen.

Ampadu og Amiri på midten tenker jeg - KOmmer Kamara eller o'Brien er dekning veldig god. Men vanskelig å se for meg at de blir hentet som startere nå.

Alle vingene som kan spille på begge sider:
Sinisterra, Summerville, Gnonto, Paintsil, Rutter, Poveda og James

Kan brukes i 10er rollen:
Summerville, Paintsil, Amiri, Gelhardt, Greenwood, Perkins, Rutter og Poveda - Muligens også Gnonto og Sinisterra.

Her må noen ut, det er helt sikkert. Spørsmålet er hva Sinisterra og Gnonto har blitt lovet. Tvilsomt om Gnonto selges med den videresalgsklausulen som blir nevnt... Er de på vei ut? Hva med Rutter og Summerville?

Personlig ser jeg gjerne at Bamford nå blir gitt bort. Gelhardt kan selges. Poveda og/eller James hvis kun ferdighetene avgjør. Men tvilsomt om interessen for de to er stor.

Tipper at Perkins, Gelhardt, Poveda ligger tynt ann hvis de selv kan velge noen å selge/låne bort. Håper James følger etter, men frykter Gnonto og/eller Sinisterra.

Uansett - Kommer de som er linket inn så har det snudd raskt fra et problem til et luksusproblem  :)

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9593 på: August 25, 2023, 14:44:24 »
En ting er ivertfall sikkert. Har ingen tro på at Sini eller Rutter blir solgt. De kostet for mye i innkjøp og det kommer til å bli tap i FFP regnskapet om de selges nå.
Eneste jeg ser som sannsynlig ut av "stjernene" er Gnonto og Meslier. Gnonto kun om det kommer bud på 30+

Poveda, Gelhardt og Greenwood blir enten solgt eller lånt ut.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9594 på: August 25, 2023, 15:00:58 »
Amiri er med i troppen til helgens kamp visstnok... Så dealen er ikke helt i boks enda.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9595 på: August 25, 2023, 15:50:36 »
Vi Leeds folk kommer ofte fort ned på jorda etter et døgn med aufori.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9596 på: August 25, 2023, 16:04:03 »
Amiri er med i troppen til helgens kamp visstnok... Så dealen er ikke helt i boks enda.

auren
Han er uansett bare en av flere vi har på lista. Det er dette jeg liker med hvordan rekrutteringen gjøres nå. Vi går inn gir et tilbud og har  alltid alternativer. Vi legger oss ikke langflate etter en spiller (og betaler langt over markedspris).


Sent from my iPhone using Tapatalk

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9597 på: August 25, 2023, 16:22:31 »
Vi Leeds folk kommer ofte fort ned på jorda etter et døgn med aufori.
For ikke å si eufori.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9598 på: August 25, 2023, 16:24:59 »
Amiri er med i troppen til helgens kamp visstnok... Så dealen er ikke helt i boks enda.

auren
Han er uansett bare en av flere vi har på lista. Det er dette jeg liker med hvordan rekrutteringen gjøres nå. Vi går inn gir et tilbud og har  alltid alternativer. Vi legger oss ikke langflate etter en spiller (og betaler langt over markedspris).


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nei, det rekrutteres på en helt annet vis nå. Jeg har begynt å drømme om en tilværelse der vi har BÅDE profesjonelle eiere og en solid manager med faglig tyngde og personlig integritet og autoritet. Når får jeg første neste slag i trynet, tro?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9599 på: August 25, 2023, 16:35:42 »
Når får jeg første neste slag i trynet, tro?
Til helgen når vi (igjen) taper en fotballkamp? :o

:D

Men ja, det har vært mye positivt nå (fra det som skjer på sidelinjen). Men fotball handler jo mest om å vinne fotballkamper*

*vet jo at det ofte tar tid å snu noe, vi husker jo professoren og hans bilde om å snu en supertanker... :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan