Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1498112 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Dylan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10050 på: September 01, 2023, 23:02:25 »
Forstår ikke helt hvorfor dette vinduet karakteriseres som katastrofalt. Har da vitterlig fått en del kvalitet inn også, og å tro at vi skulle berge storkanonene var vel lite realistisk, uansett hva vi håper på og Farke sier/må si. Jeg synes faktisk vi ikke kom så aldeles dårlig ut.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10051 på: September 01, 2023, 23:07:24 »
Forstår ikke helt hvorfor dette vinduet karakteriseres som katastrofalt. Har da vitterlig fått en del kvalitet inn også, og å tro at vi skulle berge storkanonene var vel lite realistisk, uansett hva vi håper på og Farke sier/må si. Jeg synes faktisk vi ikke kom så aldeles dårlig ut.
Hvis du ser hva som har skjedd i Leicester og Southampton så er nok supporterne fornøyde der heller. Som du sier så er dette et vindu jeg mener vi kan være fornøyde med. Vi har fått inn mange kvalitetsspillere som vil spille for Leeds det er det viktigste.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10052 på: September 01, 2023, 23:08:36 »
Graeme Bailey
@GraemeBailey
Bournemouth's move for Daka has stalled - unlikely to happen, also their talks with Leeds over a deal for Luis Sinisterra have hit issues. Looks a tough one to get over the line.

@90min_Football
 

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10053 på: September 01, 2023, 23:10:08 »
Farke havner i en merkelig situasjon her. Virker som det selges bak ryggen hans.

Hva får deg til å tro det? Farke har vel ikke sagt at han er 100% sikker på at ingen av de "store" ikke kunne gå.
Dette er selvsagt ikke noe dagens ledelse vil, men er nok dessverre et resultat av en kontrakt som ikke ville blitt skrevet i dag tror jeg.

Pressekonferansen i dag får meg til å tro det. Han virket ganske «confident» på at dette skulle gå bra. Så blir det helt krise.

Ja det er jo en måte å tolke det på, jeg tror han var helt klar over kontrakt situasjonen til Sinisterra.
Ingenting som tilsier at kontrakten har en utlånsklausul, for da hadde han trolig vært ute for lenge siden. Begriper overhode ikke hvordan dette kan være en fornuftig beslutning for klubben. Hvorfor i all verden skjer dette på deadline-day, uten håp om å skaffe en erstatter? Definitivt ikke noe terningkast 6 vindu. Piroe eneste forsterkning framover, resten defensivt. Mangler fortsatt en venstreback og en 10´er.. Et høyst middelmådig vindu mtp hva vi har mistet kontra hva vi har kjøpt.

Er enig at en VB kunne vært bra, ellers mener jeg vinduet har vært meget bra med tanke på hvor sent eierskifte etc skjedde. Vi er forsterket på enkelte plasser som eksempel HB, Spiss og på andre plasser er vi minst like gode som vi de vi har sendt ut. Jeg er faktisk imponert over hva vi har fått til, men noen vil jo alltid være misfornøyd.
Midtbanen! Den midtbanen vi nå besitter kontra før vinduet...

Adams ut, ok, ikkje bra. Men Ampadu, finnen og ungareren.

Vi vil til og med ha alternativer!
Spennende å se om det er så mye bedre enn Roca, Adams og McKennie

Borgegb

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10054 på: September 01, 2023, 23:13:35 »
Graeme Bailey
@GraemeBailey
Bournemouth's move for Daka has stalled - unlikely to happen, also their talks with Leeds over a deal for Luis Sinisterra have hit issues. Looks a tough one to get over the line.

@90min_Football

Spennende, håper Sinisterra blir.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10055 på: September 01, 2023, 23:14:31 »
2 høyrebacker (ellevilt når vi mangler venstreback) i Byram og Spence. En god midtstopper i Rodon. Reservekeeper i Darlow. Kamara som ikke var i troppen til Rangers. Gruev som er ubeskrevet. Ampadu som er god. Piroe som er skikkelig kvalitet. Er vel 4 av disse som er klink i førsteelleveren.

Mista et helt lag og vel så det. Beholdt de vi hadde minst behov for å beholde. Meslier og Firpo. Gnonto som jeg aldri vil ha på ryggen. Kred for at vi ihvertfall klarte å beholde Summerville.

Ikke katastrofe, men heller ikke opprykk. Da har vi ett år til med ordentlig med fallskjermpenger, eller så blir det 20 nye år med Birmingham.

« Siste redigering: September 01, 2023, 23:17:57 av Kato »
 

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10056 på: September 01, 2023, 23:25:18 »
Phil Hay retweeted denne for 4 minutter siden:
Luis Sinisterra still ongoing but not a certainty. Deadline day, eh.
ALAW (& I am the pirate amongst us)

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10057 på: September 01, 2023, 23:26:29 »
Graeme Bailey
@GraemeBailey
Bournemouth's move for Daka has stalled - unlikely to happen, also their talks with Leeds over a deal for Luis Sinisterra have hit issues. Looks a tough one to get over the line.

@90min_Football

Kan det være at Sinisterra ikke kom gjennom medisinsk test?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10058 på: September 01, 2023, 23:28:55 »
2 høyrebacker i Byram og Spence. En god midtstopper i Rodon. Reservekeeper i Darlow. Kamara som ikke var i troppen til Rangers. Gruev som er ubeskrevet. Ampadu som er god. Piroe som er skikkelig kvalitet. Er vel 4 av disse som er klink i førsteelleveren.

Mista et helt lag og vel så det. Beholdt de vi hadde minst behov for å beholde. Meslier og Firpo. Gnonto som jeg aldri vil ha på ryggen. Kred for at vi ihvertfall klarte å beholde Summerville.

Ikke katastrofe, men heller ikke opprykk. Da har vi ett år til med ordentlig med fallskjermpenger, eller så blir det 20 nye år med Birmingham.
En Byram som har spilt mer venstreback enn høyreback for selvsame Farke i tiden i Norwich. En Kamara som var gliiimrende i Rangers inntil han kom i klammeri med manageren eller noe i den dur, Gruev skal jeg ikke mene mye om. Piroe som for oss omtrent er som å ha signet Messi. Og vi har (om det ikke endrer seg før midnatt) James, Summerville, Gnonto og Poveda til å bekle kantene, Rutter, Bamford (som spilte flere kamper enn Sinisterra i fjor) og Joffy/Joseph til innbytterrroller...

Opprykk? For tidlig å mene så mye om, men tror vi skal være med :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10059 på: September 01, 2023, 23:29:58 »
Graeme Bailey
@GraemeBailey
Bournemouth's move for Daka has stalled - unlikely to happen, also their talks with Leeds over a deal for Luis Sinisterra have hit issues. Looks a tough one to get over the line.

@90min_Football

Kan det være at Sinisterra ikke kom gjennom medisinsk test?

Jo, den er done. Er selve avtalen som staller. Bevisst ? Who knows..halvtime igjen nå 🤞🤞🤞

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10060 på: September 01, 2023, 23:32:08 »
Come onnnn!

Jack Tanner 🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿
@EchoSportJack
Hold up with Sinisterra. Earlier #afcb confidence has waned.

Jamal Lowe still awaiting paperwork for his move to Swansea.

geirsilke

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10061 på: September 01, 2023, 23:33:38 »
Må vel være snakk om at Leeds forhandler om å få en bedre avtale enn bare et "gratis" lån der Bournemouth bare overtar lønnskostnadene.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10062 på: September 01, 2023, 23:34:15 »
Jack Rosser
@JackRosser_
Patson Daka's move to Bournemouth is now off, as per
@J_Tanswell
.

Kieffer Moore no longer leaving #afcb.

Deal for Luis Sinisterra now also unlikely with Leeds unable to replace him. #lufc

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10063 på: September 01, 2023, 23:35:58 »
Virker som vi for enkelte har gått fra å være en opprykkskandidat og med det beste angrepet i divisjonen til nå et av de dårligste i ligaen fordi en spiller kanskje forsvinner i kveld.  En spiller som er veldig god på sitt beste, men som har spilt under halvparten av kampene siden han kom til oss i juli i fjor.  Resterende tid har han tilbrakt sammen med flere andre på skadebenken.

Trist hvis vi ikke får beholde ham, han må jo ønske seg bort selv.  Vi tjener tydeligvis ikke noe særlig på dette utlånet bortsett fra sparte lønnsutgifter, selv om vi ikke vet alt ennå. 
Uansett utfall gleder nå jeg meg til kampen i morgen og kampene videre i sesongen. Samtidig hvordan de som er igjen til slutt, både nye og gamle spillere vil fungere sammen etter hvert og hva Farke får ut av dem.

Forsvinner han ikke i kveld kan det jo godt hende Saudi snapper ham i neste uke slik som Asbjørn hintet til tidligere.  :-\
Medlem 94237

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10064 på: September 01, 2023, 23:39:26 »
YEP viser til denne, kan hende Sini MÅ bli!

Another change
Sinisterra is now odds-on to STAY. 1-2. Out to 6-4 to join Bournemouth. With Sky Bet. He was 1-20.
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10065 på: September 01, 2023, 23:40:07 »
Det er jo er helt kinotidspunkt å selge han på. Om han blir værende tror jeg det er Farke som har satt ned foten. Rykter om at Leeds ikke selger da vi ikke har erstatter klar.
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10066 på: September 01, 2023, 23:44:15 »
Det er jo er helt kinotidspunkt å selge han på. Om han blir værende tror jeg det er Farke som har satt ned foten. Rykter om at Leeds ikke selger da vi ikke har erstatter klar.

Leeds vil beholde han. Beholdes han ikke så er det noe i kontrakten som tilsier at Leeds ikke kan nekte han. De slipper han ikke på lån for å være snille eller at han nekter å spille.

Farke har null å si hvis kontrakten sier at han kan gå på lån.

Det er så mye rykter nå. Selv Romano vingler. Nå tror jeg eneste troverdige er lokale journalister.

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10067 på: September 01, 2023, 23:45:55 »
Ja det kan jo tenkes at Farke også heller ville ha en CAM i stedet for Sinisterra? Når det ikke gikk så var best å beholde. Vet ikke. Glad hvis Sini blir.

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10068 på: September 01, 2023, 23:47:15 »
Det er jo er helt kinotidspunkt å selge han på. Om han blir værende tror jeg det er Farke som har satt ned foten. Rykter om at Leeds ikke selger da vi ikke har erstatter klar.

Skulle vært spennende å sett hva som står i kontrakten han har.  Virker jo litt meningsløst av oss å gå med på en utlånsavtale på en sesong hvis det ikke er noen klausul om sånt.  Da burde vi jo bare pent takket nei.  Og at det nå kanskje stoppes i tolvte time.  Vi får vel kanskje vite litt mer i morgen, eller kanskje aldri?
Medlem 94237

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10069 på: September 01, 2023, 23:49:38 »
Jeg mener mye av sesongen vår defineres den neste timen. Tror vi snakker om divisjonens beste spiller.
 

asLeeds

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10070 på: September 01, 2023, 23:49:44 »
2 høyrebacker (ellevilt når vi mangler venstreback) i Byram og Spence. En god midtstopper i Rodon. Reservekeeper i Darlow. Kamara som ikke var i troppen til Rangers. Gruev som er ubeskrevet. Ampadu som er god. Piroe som er skikkelig kvalitet. Er vel 4 av disse som er klink i førsteelleveren.

Mista et helt lag og vel så det. Beholdt de vi hadde minst behov for å beholde. Meslier og Firpo. Gnonto som jeg aldri vil ha på ryggen. Kred for at vi ihvertfall klarte å beholde Summerville.

Ikke katastrofe, men heller ikke opprykk. Da har vi ett år til med ordentlig med fallskjermpenger, eller så blir det 20 nye år med Birmingham.

Livet er herlig ??   Meget happy med  overganger så langt !!!!!
DALHEIM WHITES

Milou

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10071 på: September 01, 2023, 23:51:38 »


Virker som vi for enkelte har gått fra å være en opprykkskandidat og med det beste angrepet i divisjonen til nå et av de dårligste i ligaen fordi en spiller kanskje forsvinner i kveld.  En spiller som er veldig god på sitt beste, men som har spilt under halvparten av kampene siden han kom til oss i juli i fjor.  Resterende tid har han tilbrakt sammen med flere andre på skadebenken.

Trist hvis vi ikke får beholde ham, han må jo ønske seg bort selv.  Vi tjener tydeligvis ikke noe særlig på dette utlånet bortsett fra sparte lønnsutgifter, selv om vi ikke vet alt ennå. 
Uansett utfall gleder nå jeg meg til kampen i morgen og kampene videre i sesongen. Samtidig hvordan de som er igjen til slutt, både nye og gamle spillere vil fungere sammen etter hvert og hva Farke får ut av dem.

Forsvinner han ikke i kveld kan det jo godt hende Saudi snapper ham i neste uke slik som Asbjørn hintet til tidligere.  :-\

Veldig bra innlegg. Kor mange klubbar er der som er avhengig av ein enkelt spelar? Suksessrike klubbar er generelt klubbar som blir drive fornuftig og langsiktig og er generelt ikkje avhengig av enkeltpersonar. Eg vil seie vi er i trøbbel viss Sinisterra skulle vere så viktig som det påstås her.

Farke og teamet virkar å ha starta eit solid prosjekt og om vi skulle miste Sinisterra ville ikkje det endre mykje på min vurdering av det.

"Hanging in the balance" blir det sagt på Sky sports deadline day show no. Det blir også nemnt at det kan bli aktuelt å bruke ein to timar forlenging, som visstnok er muleg dersom visse vilkår er oppfylt før midnattsfristen.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10072 på: September 01, 2023, 23:53:59 »
Lokaljournalist Jack Tanner i Bournemouth Echo sier «confidence has waned».

Håp?
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10073 på: September 01, 2023, 23:54:57 »
Jeg mener mye av sesongen vår defineres den neste timen. Tror vi snakker om divisjonens beste spiller.

Vi sitter igjen med Summer og Gnonto da. Blant CC beste vinger. Kanskje de beste hvis Sini reiser.

Utfordringen blir 10er rollen. Men fortsetter Rutter som mot Ipswich er det ikke krise.

Piroe har gode spillere bak seg. Håper virkelig Sinisterra blir, men tror nok det skal hå greit uten også. Blir det skader derimot og James/Poveda må spille mye så er det en solid nedgradering..


Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10074 på: September 01, 2023, 23:55:34 »
Why ???

Graeme Bailey
@GraemeBailey
Bournemouth look like they will need a 'deal sheet' for Luis Sinisterra - but he is having medical.

Looking more likely now - Leeds have agreed deal.

@90min_Football

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10075 på: September 01, 2023, 23:56:24 »
Jeg mener mye av sesongen vår defineres den neste timen. Tror vi snakker om divisjonens beste spiller.

Tull, han er jo skadet halve tiden!!!!

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10076 på: September 01, 2023, 23:57:26 »
Why ???

Graeme Bailey
@GraemeBailey
Bournemouth look like they will need a 'deal sheet' for Luis Sinisterra - but he is having medical.

Looking more likely now - Leeds have agreed deal.

@90min_Football

Jeg tenker synd, men mener at vi har nok kvalitet i laget på vingene

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10077 på: September 01, 2023, 23:58:56 »
Jeg mener mye av sesongen vår defineres den neste timen. Tror vi snakker om divisjonens beste spiller.

Tull, han er jo skadet halve tiden!!!!

Han var det i fjor. Trenger ikke bety at han er det i år.

Går Sinisterra er vi svekket. Noe annet er bare tull å hevde.  11ern fortsatt veldig bra, men lite kvalitet på bredden.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10078 på: September 02, 2023, 00:01:46 »
Jeg mener mye av sesongen vår defineres den neste timen. Tror vi snakker om divisjonens beste spiller.

Tull, han er jo skadet halve tiden!!!!

Er mange som lider av kortids hukommelse, som du sier han er skadet nesten hele tiden + at jeg mener at vi i championship har spillere med mer nok kvalitet i samme posisjon. Selvsagt er Sinisterra en spiller jeg gjerne vil beholde, men mener at vi har nok kvalitet på denne plassen i troppen uten at vi blir nevnemerklig svekket.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10079 på: September 02, 2023, 00:03:54 »
Jeg mener mye av sesongen vår defineres den neste timen. Tror vi snakker om divisjonens beste spiller.

Tull, han er jo skadet halve tiden!!!!

Er mange som lider av kortids hukommelse, som du sier han er skadet nesten hele tiden + at jeg mener at vi i championship har spillere med mer nok kvalitet i samme posisjon. Selvsagt er Sinisterra en spiller jeg gjerne vil beholde, men mener at vi har nok kvalitet på denne plassen i troppen uten at vi blir nevnemerklig svekket.

Vi blir klart svekket uten Sinisterra, må det ikke være noe tvil om.