Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1498674 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10140 på: September 02, 2023, 12:27:08 »
Av alle som er blitt borte er det kun Sini og Adams jeg kommer til å savne. Endelig har vi fått tak i spillere med erfaring fra engelsk fotball. Tror dette blir bra jeg.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10141 på: September 02, 2023, 13:42:52 »
Veldig bra oppsummering, Dennis. Håper veldig at Everton og Bournemouth rykker ned, slik at vi møter våre "desertører"  i heisen. Du antyder at vi slår Wednesday klart i dag, men det må vel være så utypisk Leeds som det er mulig, men vi får håpe...

Skuffende i dette vinduet at Klaesson ikke ble lånt ut. Tar forbehold om at det rett og slett ikke var noen interesse fra andre klubber. Men synes klubben forvalter hans karriere veldig dårlig nå. Klaesson er en voksen mann nå, og det eneste han kan se fram mot er treninger, treninger og treninger. For gammel til U21 og uten sjanse til A-laget. For en fæl vinter han møter. Smått skandaløst.

Ja, ikke noe er mer typisk enn at vi fansen var i kjempehumør til kl 14-15 i går, ser Sinisterra stikke med halen mellom beina og så går på tap mot bunnlaget og lokalrival Wednesday. Så er det i stedet irritasjon vi tar med inn i pausen ;D

Jeg tror derimot ikke det. Farke kommer til å tenne denne gjengen til maks innsats og vi vinner 4-0. Gnonto storspiller og herjer med backene, Piroe putter to, Gray åpner protokollen og den siste får Anthony score etter innhopp. ;) Edit: Anthony får ikke spille kanskje? Litt sein overgang? Da sier vi Rutter tar den siste.

Litt enig angående Klaesson. Med Meslier og Darlow er vi godt skodd og Van der Heuvel er tilbake for fullt etter sin ulykke. Klaesson kunne fint vært lånt ut, om ikke i England så til en norsk klubb. Kan fort bli litt sånn Kjetil Haug-, Ørjan Nyland- osv keeperkarriere for han.
Marching on together!

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10142 på: September 05, 2023, 06:14:37 »
Hva gjør vi med Rasmus Kristensen? En katastrofe i Roma.  Blir han sendt tilbake til Leeds, eller  må han bli i Roma?

Hawley

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10143 på: September 05, 2023, 11:02:09 »
Katastrofe? Hva har skjedd? Hans spilte vel 90 min siste kamp
 

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10144 på: September 05, 2023, 11:58:13 »
Katastrofe? Hva har skjedd? Hans spilte vel 90 min siste kamp

Hvis du så fra VG Live, så var det en feil. Han var ubenyttet reserve sist. Byttet ut etter 65 i første kamp og til pause i andre.

Bare et innspill, har ikke sett kampene selv.
Marching on together!

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10145 på: September 05, 2023, 12:25:03 »
Hva gjør vi med Rasmus Kristensen? En katastrofe i Roma.  Blir han sendt tilbake til Leeds, eller  må han bli i Roma?

Kan uansett ikke spille kamper for Leeds før vinduet åpner i januar

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10146 på: September 05, 2023, 12:58:58 »
Hva gjør vi med Rasmus Kristensen? En katastrofe i Roma.  Blir han sendt tilbake til Leeds, eller  må han bli i Roma?

Kan uansett ikke spille kamper for Leeds før vinduet åpner i januar
Ser jo ikke akkurat ut som om Kristensen har en lysende fremtid i Roma
https://romapress.net/roma-forced-to-exclude-rasmus-kristensen-sardar-azmoun-from-uefa-list/


Sent from my iPhone using Tapatalk

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10147 på: September 05, 2023, 15:52:29 »
Hva gjør vi med Rasmus Kristensen? En katastrofe i Roma.  Blir han sendt tilbake til Leeds, eller  må han bli i Roma?

Kan uansett ikke spille kamper for Leeds før vinduet åpner i januar
Ser jo ikke akkurat ut som om Kristensen har en lysende fremtid i Roma
https://romapress.net/roma-forced-to-exclude-rasmus-kristensen-sardar-azmoun-from-uefa-list/


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er ingen bombe akkurat....Roma fansen er veldig misfornøyd med han etter det jeg har sett

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10148 på: September 05, 2023, 16:28:41 »
Hva gjør vi med Rasmus Kristensen? En katastrofe i Roma.  Blir han sendt tilbake til Leeds, eller  må han bli i Roma?

Kan uansett ikke spille kamper for Leeds før vinduet åpner i januar
Ser jo ikke akkurat ut som om Kristensen har en lysende fremtid i Roma
https://romapress.net/roma-forced-to-exclude-rasmus-kristensen-sardar-azmoun-from-uefa-list/


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er ingen bombe akkurat....Roma fansen er veldig misfornøyd med han etter det jeg har sett

Ser ut som Sevilla trenger forsterkninger ::)
Marching on together!

GaryMac

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10149 på: September 05, 2023, 22:21:13 »
Hva gjør vi med Rasmus Kristensen? En katastrofe i Roma.  Blir han sendt tilbake til Leeds, eller  må han bli i Roma?

Kan uansett ikke spille kamper for Leeds før vinduet åpner i januar
Ser jo ikke akkurat ut som om Kristensen har en lysende fremtid i Roma
https://romapress.net/roma-forced-to-exclude-rasmus-kristensen-sardar-azmoun-from-uefa-list/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er ingen bombe akkurat....Roma fansen er veldig misfornøyd med han etter det jeg har sett

Ser ut som Sevilla trenger forsterkninger ::)
Satser på at det ikke er noen "sende tilbake til LEEDS hvis han er rævva"-klausul i kontrakten, og at Mourino personlig må betale lønna hans hele sesongen.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10150 på: September 06, 2023, 05:59:18 »
Blir vel vanskelig for noen av lånespillerne å komme tilbake til Leeds.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10151 på: September 06, 2023, 07:42:07 »
Blir vel vanskelig for noen av lånespillerne å komme tilbake til Leeds.

Det blir vel mest vanskelig for noen supportere tenker jeg.

Er de gode nok så bør ikke det være et problem.


Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10152 på: September 06, 2023, 11:26:25 »
Blir vel vanskelig for noen av lånespillerne å komme tilbake til Leeds.

Det blir vel mest vanskelig for noen supportere tenker jeg.

Er de gode nok så bør ikke det være et problem.

Vil ikke ha en eneste av dem tilbake.

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10153 på: September 06, 2023, 14:04:33 »
Blir vel vanskelig for noen av lånespillerne å komme tilbake til Leeds.

Det blir vel mest vanskelig for noen supportere tenker jeg.

Er de gode nok så bør ikke det være et problem.

Vil ikke ha en eneste av dem tilbake.
Er nok litt der, jeg også. De har i hvert fall mye å bevise hvis de kommer tilbake. Kanskje med unntak av Harrison.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10154 på: September 06, 2023, 16:27:44 »
Blir vel vanskelig for noen av lånespillerne å komme tilbake til Leeds.

Det blir vel mest vanskelig for noen supportere tenker jeg.

Er de gode nok så bør ikke det være et problem.

Det er veldig enkelt. De eneste to som er gode nok er Sini og Jackie. Et annet kriterium er at de ønsker å spille for Leeds. Det gjør ingen av de.

Enkelt og greit. Så de fyller ikke de to kriteriene man må.

Heldigvis forstår Farke at fotball er en lagidrett som bygger på relasjoner, samspill og lagmoral. Hans kommentarer i sommer har nok stengt døra for disse om han er trener neste sommer.

Marching on together!

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10155 på: September 06, 2023, 17:14:39 »
Blir vel vanskelig for noen av lånespillerne å komme tilbake til Leeds.

Det blir vel mest vanskelig for noen supportere tenker jeg.

Er de gode nok så bør ikke det være et problem.

Vil ikke ha en eneste av dem tilbake.
Er nok litt der, jeg også. De har i hvert fall mye å bevise hvis de kommer tilbake. Kanskje med unntak av Harrison.

Ser vel ikke noe forskjell på Jack og et par av de andre som også dro. Som Dennis skriver. De må ville spille for Leeds og være gode nok. Jack og Sini er kvalitet. I tillegg gjør Roca det veldig bra i Spania.


At noen kommer tilbake vil bli et tema neste sommer. Så får vi se hva klubben gjør og ikke minst hvilken divisjon vi spiller i. Vet heller ikke om den avtalen gjelder ut kontraktstiden og det blir rør hvert år vi ikke rykker opp.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10156 på: September 06, 2023, 17:42:23 »
Blir vel vanskelig for noen av lånespillerne å komme tilbake til Leeds.

Det blir vel mest vanskelig for noen supportere tenker jeg.

Er de gode nok så bør ikke det være et problem.

Vil ikke ha en eneste av dem tilbake.
Er nok litt der, jeg også. De har i hvert fall mye å bevise hvis de kommer tilbake. Kanskje med unntak av Harrison.

Ser vel ikke noe forskjell på Jack og et par av de andre som også dro. Som Dennis skriver. De må ville spille for Leeds og være gode nok. Jack og Sini er kvalitet. I tillegg gjør Roca det veldig bra i Spania.


At noen kommer tilbake vil bli et tema neste sommer. Så får vi se hva klubben gjør og ikke minst hvilken divisjon vi spiller i. Vet heller ikke om den avtalen gjelder ut kontraktstiden og det blir rør hvert år vi ikke rykker opp.

Dette er et ekstremt viktig spørsmål. Om vi ikke går opp og disse klausulene skulle være aktive hver sommer, har vi i praksis gitt bort disse. Godt over milliarden i verdi.

Phil Hay mente derimot at dette gjaldt året klubben gikk ned, men Adams- og Sinisterra-truslene kan jo tyde på at det ikke er så klart. Så får vi håpe dette er krangel om det gjaldt midten av august eller hele vinduet. Farke antyda jo at klubben var tilbake i førersetet etter medio august. Så var det tydeligvis ikke så enkelt likevel.

Så skal vi opp i år, så det har ingenting å si likevel. 8) Vi vinker til Harrison og Sinisterra i heisen.
Marching on together!

Milou

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10157 på: September 10, 2023, 21:54:53 »
Eg har sjelden sansen for folk som hoverer over "var det ikkje det eg sa", og liker sjelden å gjere det sjøl, men gjer eit unntak i dette tilfellet sidan det er relevant for diskusjonen. Då Gnonto først nekta å spele kamp, var det ein ganske unison meining frå forumdeltakarane at han aldri kom til å spele for Leeds igjen og at han anten kom til å bli solgt eller måtte spele for U21 resten av sesongen. Eg var stort sett åleine om å meine at det mest sannsynlege utfallet var at Gnonto kom til å innsjå at han hadde gjort noko dumt og at han kom til å bli tatt inn i varmen igjen. Og då som no, meiner eg også at dette var det beste utfallet av Gnonto-sagaen. Det er sikkert dei som fortsatt meiner at han burde blitt forvist til U21-laget, men mangelen på negative Gnonto-ytringar, tyder på at dei fleste no er einige med meg at å ikkje la Gnonto spele ville  vere til skade for både Gnonto og klubben.

På samme måte er det med lånespelarane. Om vi skulle rykke opp igjen, ville det vere dumskap å ikkje hente ein del av dei tilbake forutsatt at dei får ein god sesong på eit høgare nivå enn Championship. Det er riktig at desse spelarane ikkje vil spele for Leeds ... i Championship. Skulle vi rykke opp er det nok fleire som kunne tenkje seg tilbake. Angus Kinnear seier i Squareball intervjuet (som eg anbefaler alle å høyre på) at det kun var 2-3 spelarar dei hadde lyst å behalde. Eg kan tenkje meg at det er Harrison og Sini, i tillegg til Adams som jo er solgt permanent. Koch kunne vel også vere aktuell om han har ein god sesong, men så er vel kontrakten utløpt.

I intervjuet bekreftar forøvrig også Kinnear at dei hadde utlånsklausular for å spare lønningar samtidig som dei ville unngå å selje dei med tap av FFP-omsyn. Desse spelarane hadde også salsklausular ved nedrykk, men ingen klubbar var villige til å betale salssummen i klausulane, så det blei utlån i staden.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10158 på: Oktober 11, 2023, 19:45:58 »
Bare måneder unna at vinduet åpner igjen :D

Kinnear snakket på et møte (se link fra Leeds-Live) der det kom frem at det er på lånemarkedet man først og fremst regner med å finne det som (evt) trengs i januar (selv om en har penger tilgjengelig)

🗣️ Angus Kinnear stating that we deliberately left two loan spots open in order to conduct business in January. Also not off the cards of us spending money to improve the squad.
Who could we go for?  #LUFC

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-uniteds-january-transfer-window-27883494

Leeds United chief executive Angus Kinnear spoke to fans at the September meeting of the Supporter Advisory Board and addressed topics like the January transfer window, Elland Road ownership and 49ers Enterprises's takeover
...

“Also, discussion about funds, if needed in January, due to injury, will be available. The greater value in January will be from the loan market, [and] have deliberately kept two loan spots free.”
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10159 på: Oktober 15, 2023, 11:27:08 »
Mht spillerne våre som faller mellom to stoler, ikke spiller på førstelaget og heller ikke (eller 'ferdig med') U21 kan ikke forsette å ha hverdagen sin slik. Leeds-Live nevner utlån i januar som et alternativ. Noen går kanskje permanent også.

Uansett, de er pr dato langt unna førstelaget (Shackleton er jo et nylig eksempel på at dette kan endre seg):

Dessverre er to av våre norske i denne kategorien...

Kristoffer Klaesson
The 22-year-old goalkeeper has not played for the first team since his debut in March 2022 at Molineux. It’s fair to say the pathway the Norwegian may have envisioned to regular starts has not materialised, though his sporadic under-21 outings have rarely inspired huge confidence.

There was talk of an exit in the summer window which never came to pass. With Meslier now reestablished and Karl Darlow waiting in the wings, there seems little sense in Klaesson sticking around when the window opens.

Mateo Joseph or Joe Gelhardt
It’s difficult to imagine both being allowed a chance to find more minutes in January, but one of them certainly has a case for pursuing fresh opportunities on loan. Joel Piroe, Patrick Bamford and Georginio Rutter are all strikers Farke trusts to lead the line, so it seems a long shot for either Joseph or Gelhardt to feature in any meaningful way.

Neither of them has even been made available for the under-21 side as yet, leaving training matches to stop the rust setting in. It could come down to a coin flip on who gets a chance to stretch their wings, but as the senior, Gelhardt’s case may be more pressing.

Lewis Bate
The 20-year-old’s contract expires next summer and he has never really had a concerted chance to show why he’s worth a new deal. His form with Oxford United last season began to impress, but the midfielder needed to be dominating games in League One to keep his Leeds chances alive.

It was a surprise Bate did not move in the summer and there is no chance he will be happy plugging away with the under-21s until May. A loan or permanent exit has to be highly likely in the New Year.

Darko Gyabi
The former Manchester City midfielder has shown more frequent flashes of promise than Bate and there may be a little more resistance to losing him permanently in January. Gyabi really has run games at under-21 level to the extent fans have called for more senior opportunities.

However, pre-season and his disastrous 45 minutes against Shrewsbury Town only left the door open to midfield reinforcements like Glen Kamara and Ilia Gruev. In the Championship, after a raft of exits, this was supposed to be Gyabi’s breakthrough year, but it seems a million miles from that at this point.

French second-tier outfit Valenciennes pushed hard for him in the summer, but Gyabi was not understood to be keen at that stage. A January loan might just give Leeds a little more time to make their mind up on a talent whose contract does not expire until 2026.

Leo Hjelde
After starting the first two games of the season, Hjelde can barely make Farke’s matchday squad now. The 20-year-old has not been involved on a matchday since making the bench on September 2 against Sheffield Wednesday.

Injury to Junior Firpo, the exit of Max Wober and Pascal Struijk’s use in the middle opened the early door for Hjelde at left-back. Unfortunately, the Norwegian struggled badly, not just in the league, but against lower-league opponents Shrewsbury and Salford City too.

Another loan in the second tier, as he had last season with Rotherham United, looks like the best solution for Hjelde going into 2024 unless Sam Byram and Firpo are laid low going into January.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-january-transfer-exits-27911077
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10161 på: November 02, 2023, 21:26:24 »
Jeg syns helt klart det er 4 spillere som har gjort sine saker bra for oss siden sesongstart, og som jeg mener det blir viktig å beholde ; Summerville, Rutter, Ampadu og Archie Gray gjerne i den prioriterte rekkefølgen også.   Gnonto vil jeg være tilbøyelig å la  gå for riktig pris.  Det er flust med speidere rundt fra større klubber som har kunnet følge våre "talenter" uke inn, uke ut.  Det vil sikkert komme forespørsler på noen av disse fire.  Januar vinduet er litt kjipt så vi får inderlig håpe at vi kan beholde de fleste. Det er tidlig å spekulere i noe uansett, men kommentarene fra Romano tilsier at kjøpsinteressen vil ta seg opp jo nærmere vi kommer januar.
MFLU - Miracles For Leeds United

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10162 på: November 03, 2023, 14:48:37 »
Jeg syns helt klart det er 4 spillere som har gjort sine saker bra for oss siden sesongstart, og som jeg mener det blir viktig å beholde ; Summerville, Rutter, Ampadu og Archie Gray gjerne i den prioriterte rekkefølgen også.   Gnonto vil jeg være tilbøyelig å la  gå for riktig pris.  Det er flust med speidere rundt fra større klubber som har kunnet følge våre "talenter" uke inn, uke ut.  Det vil sikkert komme forespørsler på noen av disse fire.  Januar vinduet er litt kjipt så vi får inderlig håpe at vi kan beholde de fleste. Det er tidlig å spekulere i noe uansett, men kommentarene fra Romano tilsier at kjøpsinteressen vil ta seg opp jo nærmere vi kommer januar.
Glemte kanskje den viktigste Rodon!

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10163 på: November 03, 2023, 16:56:33 »
Jeg syns helt klart det er 4 spillere som har gjort sine saker bra for oss siden sesongstart, og som jeg mener det blir viktig å beholde ; Summerville, Rutter, Ampadu og Archie Gray gjerne i den prioriterte rekkefølgen også.   Gnonto vil jeg være tilbøyelig å la  gå for riktig pris.  Det er flust med speidere rundt fra større klubber som har kunnet følge våre "talenter" uke inn, uke ut.  Det vil sikkert komme forespørsler på noen av disse fire.  Januar vinduet er litt kjipt så vi får inderlig håpe at vi kan beholde de fleste. Det er tidlig å spekulere i noe uansett, men kommentarene fra Romano tilsier at kjøpsinteressen vil ta seg opp jo nærmere vi kommer januar.
Glemte kanskje den viktigste Rodon!
Ja Rodon har hatt en fin høstsesong for oss, men han er på lån fra Tottenham....jeg snakket om spillere i vårt eierskap...
MFLU - Miracles For Leeds United

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10164 på: November 03, 2023, 18:48:53 »
Jeg syns helt klart det er 4 spillere som har gjort sine saker bra for oss siden sesongstart, og som jeg mener det blir viktig å beholde ; Summerville, Rutter, Ampadu og Archie Gray gjerne i den prioriterte rekkefølgen også.   Gnonto vil jeg være tilbøyelig å la  gå for riktig pris.  Det er flust med speidere rundt fra større klubber som har kunnet følge våre "talenter" uke inn, uke ut.  Det vil sikkert komme forespørsler på noen av disse fire.  Januar vinduet er litt kjipt så vi får inderlig håpe at vi kan beholde de fleste. Det er tidlig å spekulere i noe uansett, men kommentarene fra Romano tilsier at kjøpsinteressen vil ta seg opp jo nærmere vi kommer januar.
Glemte kanskje den viktigste Rodon!
Ja Rodon har hatt en fin høstsesong for oss, men han er på lån fra Tottenham....jeg snakket om spillere i vårt eierskap...
ok! Men du skrev ikke det... ;) MOT!

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10165 på: November 04, 2023, 23:11:45 »
Det nærmer seg januar og silly click-season begynner å ta seg opp. Søramerikansk ving linkes, i artikkelen med en merkelig sammenligning med Jack Clarke: https://www.footballfancast.com/leeds-clarke-arias-farke-championship-transfer-rumours/

jaho

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10166 på: November 04, 2023, 23:35:13 »
Det nærmer seg januar og silly click-season begynner å ta seg opp. Søramerikansk ving linkes, i artikkelen med en merkelig sammenligning med Jack Clarke: https://www.footballfancast.com/leeds-clarke-arias-farke-championship-transfer-rumours/

Den duden spiller faktisk akkurat nå...mot Boca Juniors i Copa Libertadores. Spilt hele kampen, leder 2-1 langt ut i e.e.o.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10167 på: November 10, 2023, 11:39:58 »
Phil Hay kikker mot januarvinduet:

Financially, in profit and sustainability (P&S) terms, the club appear to be in as steady a shape as they could have reasonably expected after relegation. In an interview with The Square Ball podcast in September, Angus Kinnear, the chief executive, implied that the post-relegation accounts were in order, helped by a takeover. Year two in the Championship would be where the pressure to cash in on players arises.

“If we were to remain in the Championship for more than one season, we’d have to make outbound transfers to stay within the P&S limits,” Kinnear said. Which is very much the reality of life in the EFL.

Men the gist is:
Leeds cannot afford to lose their stars – January window could define their season

https://theathletic.com/5043184/2023/11/10/leeds-cannot-afford-to-lose-their-stars-january-window-could-define-their-season/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10168 på: November 10, 2023, 13:19:30 »
Dette er bare noe å venne seg til.

På twitter skrives det om kilder som sier at Liverpool forbereder bud på Archie Gray til sommeren.

Det er uunngåelig slik han spiller og med et slikt potensial at bud kommer. Og at det er interesse fra omtrant alt av toppklubber,

Vi vil nok få bra betalt for ham.

Det vi ikke vet, er hva Archie og familien tenker...

https://x.com/AllDayLUFC/status/1722932860783296823?s=20
« Siste redigering: November 10, 2023, 13:21:25 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10169 på: November 10, 2023, 13:34:23 »
Dette er bare noe å venne seg til.

På twitter skrives det om kilder som sier at Liverpool forbereder bud på Archie Gray til sommeren.

Det er uunngåelig slik han spiller og med et slikt potensial at bud kommer. Og at det er interesse fra omtrant alt av toppklubber,

Vi vil nok få bra betalt for ham.

Det vi ikke vet, er hva Archie og familien tenker...

https://x.com/AllDayLUFC/status/1722932860783296823?s=20

Huff.... Bare tanken stikker hardt i sjela... :(