Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1500085 ganger)

Tom, Knut-HJ, OVEA, Buddy, Kato og 16 gjester leser dette emnet.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10170 på: November 10, 2023, 14:36:17 »
Dette er bare noe å venne seg til.

På twitter skrives det om kilder som sier at Liverpool forbereder bud på Archie Gray til sommeren.

Det er uunngåelig slik han spiller og med et slikt potensial at bud kommer. Og at det er interesse fra omtrant alt av toppklubber,

Vi vil nok få bra betalt for ham.

Det vi ikke vet, er hva Archie og familien tenker...

https://x.com/AllDayLUFC/status/1722932860783296823?s=20

Huff.... Bare tanken stikker hardt i sjela... :(

Heldigvis bruker ikke Liverpool penger og kjøper aldri spillere noensinne og er en helt spesiell klubb på alle punkter.

Det sier i alle fall folk som Jurgen Klopp og Øyvind Alsaker.
Marching on together!

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10171 på: November 10, 2023, 15:36:52 »
 ;D ;D Synd på Liverpool, som ikke kan konkurrere med de øvrige toppklubbene økonomisk..

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10172 på: November 10, 2023, 17:56:54 »
Dette er bare noe å venne seg til.

På twitter skrives det om kilder som sier at Liverpool forbereder bud på Archie Gray til sommeren.

Det er uunngåelig slik han spiller og med et slikt potensial at bud kommer. Og at det er interesse fra omtrant alt av toppklubber,

Vi vil nok få bra betalt for ham.

Det vi ikke vet, er hva Archie og familien tenker...

https://x.com/AllDayLUFC/status/1722932860783296823?s=20

Huff.... Bare tanken stikker hardt i sjela... :(

Heldigvis bruker ikke Liverpool penger og kjøper aldri spillere noensinne og er en helt spesiell klubb på alle punkter.

Det sier i alle fall folk som Jurgen Klopp og Øyvind Alsaker.

Ja stakkars, bare £90M for Nuñez.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10173 på: November 10, 2023, 20:03:15 »
Det bør være en tid for alt. Nå har denne møkka klubben fått dominere engelsk og europeisk fotball i snart 60 år. Må vi ha det sånn i all framtid? Måtte det gå med dem som andre storlag som Preston, Blackpool, Bolton og oss. Rykke ned og holdes nede i årevis.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10174 på: November 11, 2023, 00:29:24 »
Det bør være en tid for alt. Nå har denne møkka klubben fått dominere engelsk og europeisk fotball i snart 60 år. Må vi ha det sånn i all framtid? Måtte det gå med dem som andre storlag som Preston, Blackpool, Bolton og oss. Rykke ned og holdes nede i årevis.
Herlig og Amen!
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10175 på: November 15, 2023, 16:56:27 »
Dette er bare noe å venne seg til.

På twitter skrives det om kilder som sier at Liverpool forbereder bud på Archie Gray til sommeren.

Det er uunngåelig slik han spiller og med et slikt potensial at bud kommer. Og at det er interesse fra omtrant alt av toppklubber,

Vi vil nok få bra betalt for ham.

Det vi ikke vet, er hva Archie og familien tenker...

https://x.com/AllDayLUFC/status/1722932860783296823?s=20

Nå er ikke Teamtalk akkurat kilden for trygge rykter men liker det de skriver så tar det med likevel  ;D

Archie Gray:
@TEAMtalk
 has learned Borussia Dortmund have also expressed an interest in acquiring his services.
Crucially, however, Leeds have no plans or need to sell, while there is a confidence the 17 y/o can soon agree a new deal.

https://x.com/marshyleeds/status/1724721088091812180?s=20

Details here ⤵️
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10176 på: November 15, 2023, 17:25:46 »
Tenker nok Farke og 49ers deler samme syn på det å beholde de beste spillerene 23/24 sesongen med tanke på direkte opprykk? eventuell play off finale til våren neste år .

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10177 på: November 16, 2023, 14:55:20 »
Noen tanker rundt januarvinduet...

TRENGER vi nye inn?
Tjaa...
Backene. Aylings dager som førstevalg er nok over. Djed Spence er mannen, men han er på lån. Archie er 'vikar' i posisjonen. Men det kan bli trangt om plassen på sentral midtbane så skal han spille blir det kanskje på backen til tider.
På den andre siden har Byram hittil vært stabil (ikke minst mht skader). Et usikkert kort er om 'Firpo under Farke' holder mål - det vet vi egentlig ikke ennå. Men burde vi ikke vente til sommeren før vi evt foretar oss noe der.

Midtstopperplass... De to vi har holder grei Championshipklasse. Vi må kanakje noen hakk opp i Premier League. Men skal det forsterkes der nå i januar? Jeg tror ikke det skjer...

Sentral midtbane. Pr nå har vi godt utvalg der - og Gruev har egentlig ikke fått vist seg frem ennå.

Vingene. Pr nå har vi i bøtter og spann der.

10'er og spiss.
Man kan si at Bamford er på vei å fases ut. En kan si at Rutter ikke scorer nok mål. Men det vil være feil å byttet ut Rutter/Piroe pr nå... Skal vi ha ny spiss skal det være en HOT en ikke enda et usikkert prospect - tenker jeg.

Så jeg er sannelig ikke sikker på om vi skal ruke så mye i januar.

Ved et evt opprykk trenger vi nok forsterkninger før første kamp i Premier League, jeg ser dèn.

Eller vil du at vi skal hente stopper nå? Hente ny knallspiss nå???
Keeperplassen kan nok også diskuteres... Men der skjer ikke noe i januar, det er eg rimelig sikker på...

Mht utgående så vil en del TRENGE utlån, Lincoln er jo med ett et voldsomt alternativ tror jeg nå (les: Skubala). Det kan være man er lei Gnonto og agenten hans, men det er ikke sikkert det som rapporteres fra Italia er så reelt? Men det KAN skje noe der...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10178 på: November 16, 2023, 15:23:39 »
.......jeg tenker at vi fortsatt trenger en kreativ, målfarlig offensiv midtbanespiller.
 

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10179 på: November 16, 2023, 15:24:36 »
Noen tanker rundt januarvinduet...

TRENGER vi nye inn?
Tjaa...
Backene. Aylings dager som førstevalg er nok over. Djed Spence er mannen, men han er på lån. Archie er 'vikar' i posisjonen. Men det kan bli trangt om plassen på sentral midtbane så skal han spille blir det kanskje på backen til tider.
På den andre siden har Byram hittil vært stabil (ikke minst mht skader). Et usikkert kort er om 'Firpo under Farke' holder mål - det vet vi egentlig ikke ennå. Men burde vi ikke vente til sommeren før vi evt foretar oss noe der.

Midtstopperplass... De to vi har holder grei Championshipklasse. Vi må kanakje noen hakk opp i Premier League. Men skal det forsterkes der nå i januar? Jeg tror ikke det skjer...

Sentral midtbane. Pr nå har vi godt utvalg der - og Gruev har egentlig ikke fått vist seg frem ennå.

Vingene. Pr nå har vi i bøtter og spann der.

10'er og spiss.
Man kan si at Bamford er på vei å fases ut. En kan si at Rutter ikke scorer nok mål. Men det vil være feil å byttet ut Rutter/Piroe pr nå... Skal vi ha ny spiss skal det være en HOT en ikke enda et usikkert prospect - tenker jeg.

Så jeg er sannelig ikke sikker på om vi skal ruke så mye i januar.

Ved et evt opprykk trenger vi nok forsterkninger før første kamp i Premier League, jeg ser dèn.

Eller vil du at vi skal hente stopper nå? Hente ny knallspiss nå???
Keeperplassen kan nok også diskuteres... Men der skjer ikke noe i januar, det er eg rimelig sikker på...

Mht utgående så vil en del TRENGE utlån, Lincoln er jo med ett et voldsomt alternativ tror jeg nå (les: Skubala). Det kan være man er lei Gnonto og agenten hans, men det er ikke sikkert det som rapporteres fra Italia er så reelt? Men det KAN skje noe der...

Enig med deg Asbjørn i at vi kanskje ikke har så mye akutte behov for spillere inn nå, men det VIL komme skader og suspensjoner utover vinteren.
Verst er det vel kanskje hvis Ampadu eller Rodon skulle bli lenge ute. Eller Summerville/ Rutter. Får vi lange fravær på en eller flere av disse vil det merkes, og kanskje trenger vi noe mer bredde i januar likevel.

Det som blir det store spørsmålet når nyttårsrakettene har landet er hvem det kommer inn SillyMoney bud på - f.eks. ryktes jo nettopp det for Summerville, Gray, Struijk med flere.
Jeg er livredd for å miste en eller flere av disse, kanskje spesielt Summerville pr i dag som vil være vanskelig å erstatte.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10180 på: November 19, 2023, 00:09:09 »
Leedsfans vet at det nærmer seg nyttår når…
… ryktene om Ryan Kent dukker opp

https://www.footballfancast.com/championship-news-leeds-want-to-sign-incredible-forward-whos-been-likened-to-franck-ribery/

Cherry

 

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10182 på: November 28, 2023, 12:37:12 »
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10183 på: November 28, 2023, 14:35:12 »
Litt refleksjon ift hva som kan skje i januar:

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-budget-claim-made-as-january-plans-become-clearer/

Jeg tenker det er tre ting som er viktig i januar:

1. Sørge for at Summerville ikke forsvinner, det er pri 1. Ikke mulig å erstatte internt.

2. Signere en back-up for Summerville, vi er altfor avhengige av at han spiller.

3. Signere en spiss som scorer mål. Det er der skoen trykker. Der vi håpte på Bamford, har jeg gitt opp.

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10184 på: November 28, 2023, 14:40:44 »
Litt refleksjon ift hva som kan skje i januar:

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-budget-claim-made-as-january-plans-become-clearer/

Jeg tenker det er tre ting som er viktig i januar:

1. Sørge for at Summerville ikke forsvinner, det er pri 1. Ikke mulig å erstatte internt.

2. Signere en back-up for Summerville, vi er altfor avhengige av at han spiller.

3. Signere en spiss som scorer mål. Det er der skoen trykker. Der vi håpte på Bamford, har jeg gitt opp.
+ en stopper

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10185 på: November 28, 2023, 15:43:11 »
Signer også en midbanespiller som scorer mål----

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10186 på: November 29, 2023, 11:01:13 »
En kreativ 10er-type som også kan ligge strukturert som spiss i en trekant sentralt hadde vært nøkkelsignering i mine øyne.

Av to grunner:
- Piroe kan spille spiss oftere
- Rutter kan spille (fri rolle) på en av kantene
Har argumentert før om hva jeg tror er grunnen til at Rutter ikke spiller CAM og Piroe spiss. Jeg tror det handler om at vandringen til Rutter ville blitt kneblet, ettersom det er tydelig at Farke ønsker at de tre sentralt skal være i samme struktur gjennom kampen. Det samme gjelder Summerville, som skal finne seg rom og utnytte disse. 10-errollen til Farke fra Norwich-tiden var heller ikke den rene playmakerrollen man tradisjonelt har sett. Se stats for Stiepermann og legg merke til at nesten alle hans mål og assist kom i en og samme sesong.

En venstreback bør også handles. Byram er fenomenal, men skadeutsatt. Krise om han går skadd store deler av vinter og vår.
Marching on together!

baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10187 på: November 29, 2023, 17:48:25 »
Firpo ryktes ut på lån, ville ikke mistet nattesøvn pga det.

peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10188 på: November 29, 2023, 17:58:32 »
Litt refleksjon ift hva som kan skje i januar:

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-budget-claim-made-as-january-plans-become-clearer/

Jeg tenker det er tre ting som er viktig i januar:

1. Sørge for at Summerville ikke forsvinner, det er pri 1. Ikke mulig å erstatte internt.

2. Signere en back-up for Summerville, vi er altfor avhengige av at han spiller.

3. Signere en spiss som scorer mål. Det er der skoen trykker. Der vi håpte på Bamford, har jeg gitt opp.

Back-up for Summerville?
Nå har vi Anthony, Gnonto og Poveda utenfor en 11'er. Tror ikke vi kan forlange bedre dekning på dette nivået.

Milou

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10189 på: November 30, 2023, 06:50:53 »
Eg tar dette vindauget med knusande ro. Vi har eit nytt styre, som ikkje kjem til å selje utan at det kjem eit silly bud. Det er nok kun dei 7 store som har økonomi til å komme med eit slikt bud, og eg tenkjer at i januar vil dei kun bruke pengar på nokon som relativt sikkert kan forsterke laget.

Det kan kanskje tenkast at Newcastle med sine skadeproblem kan bli freista til å prøve seg på Summerville eller kanskje Rutter, men eg ser det som relativt lite sannsynleg. Gray begynner nok også å bli attraktiv blant storklubbane, men dei ventar nok til sommaren. Om vi ikkje rykker opp er det nok sannsynleg at Gray forsvinn då.

Når det gjeld spelarar inn, ser eg ikkje eit veldig stort behov for det. Vi har ein brei og god stall som ser ut til å fungere godt ilag. Men skulle dei rette spelarane bli tilgjengeleg, og då mest sannsynleg på lån, så kjem vi nok ikkje til å nøle med å hente inn forsterkingar.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10190 på: November 30, 2023, 08:28:28 »
Eg tar dette vindauget med knusande ro. Vi har eit nytt styre, som ikkje kjem til å selje utan at det kjem eit silly bud. Det er nok kun dei 7 store som har økonomi til å komme med eit slikt bud, og eg tenkjer at i januar vil dei kun bruke pengar på nokon som relativt sikkert kan forsterke laget.

Det kan kanskje tenkast at Newcastle med sine skadeproblem kan bli freista til å prøve seg på Summerville eller kanskje Rutter, men eg ser det som relativt lite sannsynleg. Gray begynner nok også å bli attraktiv blant storklubbane, men dei ventar nok til sommaren. Om vi ikkje rykker opp er det nok sannsynleg at Gray forsvinn då.

Når det gjeld spelarar inn, ser eg ikkje eit veldig stort behov for det. Vi har ein brei og god stall som ser ut til å fungere godt ilag. Men skulle dei rette spelarane bli tilgjengeleg, og då mest sannsynleg på lån, så kjem vi nok ikkje til å nøle med å hente inn forsterkingar.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Det er garantert PL-klubber som kommer til å prøve seg på Summerville og Rutter. Rutter tviler jeg på er interessert i å dra, han ser ut til å stortrives og har pekt på Farke som den utløsende faktoren i de enorme stegene han har tatt. Summerville var det vel litt murring rundt parallelt med styret rundt Gnonto/Sinisterra, så der er jeg mer usikker på om det blir støy.

Jeg tror vi skal være veldig glade for at Farke og klubben markerte seg så sterkt mot Gnonto i forrige vindu, gjennom å minne om kontrakten og at han kunne se fram mot å spille på u-laget hvis han ikke gjorde jobben. Det har nok en dresserende effekt.
« Siste redigering: November 30, 2023, 19:17:04 av stian »

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10191 på: November 30, 2023, 08:30:56 »
Signer også en midbanespiller som scorer mål----

Det evinnelige pratet om at Pablo ikke er blitt erstattet......stemmer jo fortsatt.
Vi har ikke midtbanespillere som scorer mål.
Så kan man ta diskusjonen om hvem av våre i tillegg til Ampadu og Kamara som er midtbanespillere, men dere vet hvor jeg vil.
Mulig at denne Nadiem Amiri var han som Farke så i denne rollen.

Jeg håper jo at Gruev og Gyabi kan bli innrullert og får spille litt, sistnevnte SKYTER faktisk også.....
Mulig det hjelper nå som Djed Spence kommer innpå da, slik at det kan bli mål fra flere spillere...høyresiden vår vil bli vass`!  ;)
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10192 på: November 30, 2023, 08:43:38 »
Litt refleksjon ift hva som kan skje i januar:

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-budget-claim-made-as-january-plans-become-clearer/

Jeg tenker det er tre ting som er viktig i januar:

1. Sørge for at Summerville ikke forsvinner, det er pri 1. Ikke mulig å erstatte internt.

2. Signere en back-up for Summerville, vi er altfor avhengige av at han spiller.

3. Signere en spiss som scorer mål. Det er der skoen trykker. Der vi håpte på Bamford, har jeg gitt opp.

Back-up for Summerville?
Nå har vi Anthony, Gnonto og Poveda utenfor en 11'er. Tror ikke vi kan forlange bedre dekning på dette nivået.
Og disse skal erstatte Summerville?
 

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10193 på: November 30, 2023, 09:52:12 »
Litt refleksjon ift hva som kan skje i januar:

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-budget-claim-made-as-january-plans-become-clearer/

Jeg tenker det er tre ting som er viktig i januar:

1. Sørge for at Summerville ikke forsvinner, det er pri 1. Ikke mulig å erstatte internt.

2. Signere en back-up for Summerville, vi er altfor avhengige av at han spiller.

3. Signere en spiss som scorer mål. Det er der skoen trykker. Der vi håpte på Bamford, har jeg gitt opp.

Back-up for Summerville?
Nå har vi Anthony, Gnonto og Poveda utenfor en 11'er. Tror ikke vi kan forlange bedre dekning på dette nivået.
Og disse skal erstatte Summerville?

Poveda tror jeg ikke er i nærheten. Anthony er for veik og forutsigbar og viser for mye ball når han transporterer. Skaper sjelden noe. Gnonto vil jeg skal spille en større rolle i laget, og kan tilføre noe på sikt. Men pdd synes jeg Summerville virker som den viktigste spilleren vår, særlig mot svakere lag som parkerer bussen. De vet ikke hvordan de skal håndtere ham!

peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10194 på: November 30, 2023, 10:16:07 »
Litt refleksjon ift hva som kan skje i januar:

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-budget-claim-made-as-january-plans-become-clearer/

Jeg tenker det er tre ting som er viktig i januar:

1. Sørge for at Summerville ikke forsvinner, det er pri 1. Ikke mulig å erstatte internt.

2. Signere en back-up for Summerville, vi er altfor avhengige av at han spiller.

3. Signere en spiss som scorer mål. Det er der skoen trykker. Der vi håpte på Bamford, har jeg gitt opp.

Back-up for Summerville?
Nå har vi Anthony, Gnonto og Poveda utenfor en 11'er. Tror ikke vi kan forlange bedre dekning på dette nivået.
Og disse skal erstatte Summerville?

Selvsagt ikke. Ingen kan erstatte Summerville på dette nivået. Han er egentlig for god for Championship. Jeg peker på alternativer på benken som kan gjøre en jobb når Summerville ikke er på banen.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10195 på: November 30, 2023, 11:12:57 »
Litt refleksjon ift hva som kan skje i januar:

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-budget-claim-made-as-january-plans-become-clearer/

Jeg tenker det er tre ting som er viktig i januar:

1. Sørge for at Summerville ikke forsvinner, det er pri 1. Ikke mulig å erstatte internt.

2. Signere en back-up for Summerville, vi er altfor avhengige av at han spiller.

3. Signere en spiss som scorer mål. Det er der skoen trykker. Der vi håpte på Bamford, har jeg gitt opp.

Back-up for Summerville?
Nå har vi Anthony, Gnonto og Poveda utenfor en 11'er. Tror ikke vi kan forlange bedre dekning på dette nivået.
Og disse skal erstatte Summerville?

Selvsagt ikke. Ingen kan erstatte Summerville på dette nivået. Han er egentlig for god for Championship. Jeg peker på alternativer på benken som kan gjøre en jobb når Summerville ikke er på banen.

Jeg tror vi har et kjempeproblem den dagen Summerville ikke spiller. Det har for så vidt vist seg da han ikke har spilt. Vi mister all kreativitet, og blir veldig forutsigbare. Ingen av de du nevner er i nærheten av å kunne erstatte det. Derfor mener jeg vi trenger en playmaker i januar. Både i form av å komme inn fra kant, men også i mellomrommet. Det har vi for så vidt manglet siden Pablo Hernandez.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10196 på: Desember 05, 2023, 14:07:20 »
 

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10197 på: Desember 05, 2023, 15:15:31 »
Litt refleksjon ift hva som kan skje i januar:

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-budget-claim-made-as-january-plans-become-clearer/

Jeg tenker det er tre ting som er viktig i januar:

1. Sørge for at Summerville ikke forsvinner, det er pri 1. Ikke mulig å erstatte internt.

2. Signere en back-up for Summerville, vi er altfor avhengige av at han spiller.

3. Signere en spiss som scorer mål. Det er der skoen trykker. Der vi håpte på Bamford, har jeg gitt opp.

Back-up for Summerville?
Nå har vi Anthony, Gnonto og Poveda utenfor en 11'er. Tror ikke vi kan forlange bedre dekning på dette nivået.
Og disse skal erstatte Summerville?

Selvsagt ikke. Ingen kan erstatte Summerville på dette nivået. Han er egentlig for god for Championship. Jeg peker på alternativer på benken som kan gjøre en jobb når Summerville ikke er på banen.

Jeg tror vi har et kjempeproblem den dagen Summerville ikke spiller. Det har for så vidt vist seg da han ikke har spilt. Vi mister all kreativitet, og blir veldig forutsigbare. Ingen av de du nevner er i nærheten av å kunne erstatte det. Derfor mener jeg vi trenger en playmaker i januar. Både i form av å komme inn fra kant, men også i mellomrommet. Det har vi for så vidt manglet siden Pablo Hernandez.
Er enig at vi trenger en kreativ midtbanespiller, men skal vi ha en spiller i Summerville/ Pablo klasse så må vi virkelig punge ut. Er ikke noe vits å få inn noen som ikke kan komme inn å gjøre tilsvarende jobb som eks Summerville


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10198 på: Desember 06, 2023, 09:11:06 »
Litt refleksjon ift hva som kan skje i januar:

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-budget-claim-made-as-january-plans-become-clearer/

Jeg tenker det er tre ting som er viktig i januar:

1. Sørge for at Summerville ikke forsvinner, det er pri 1. Ikke mulig å erstatte internt.

2. Signere en back-up for Summerville, vi er altfor avhengige av at han spiller.

3. Signere en spiss som scorer mål. Det er der skoen trykker. Der vi håpte på Bamford, har jeg gitt opp.

Back-up for Summerville?
Nå har vi Anthony, Gnonto og Poveda utenfor en 11'er. Tror ikke vi kan forlange bedre dekning på dette nivået.
Og disse skal erstatte Summerville?

Selvsagt ikke. Ingen kan erstatte Summerville på dette nivået. Han er egentlig for god for Championship. Jeg peker på alternativer på benken som kan gjøre en jobb når Summerville ikke er på banen.

Jeg tror vi har et kjempeproblem den dagen Summerville ikke spiller. Det har for så vidt vist seg da han ikke har spilt. Vi mister all kreativitet, og blir veldig forutsigbare. Ingen av de du nevner er i nærheten av å kunne erstatte det. Derfor mener jeg vi trenger en playmaker i januar. Både i form av å komme inn fra kant, men også i mellomrommet. Det har vi for så vidt manglet siden Pablo Hernandez.
Er enig at vi trenger en kreativ midtbanespiller, men skal vi ha en spiller i Summerville/ Pablo klasse så må vi virkelig punge ut. Er ikke noe vits å få inn noen som ikke kan komme inn å gjøre tilsvarende jobb som eks Summerville


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg er helt med på å selge Gnonto, og erstatte han med Chair. Vært mye hype og lite bidrag fra Gnonto. Har i tillegg ikke vist den største interessen for å være her. Ikke sikkert salgsverdien vil være all verden neste sommer, i januar er det vel tegn på mer desperasjon og flere som bruker penger som sjømenn.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10199 på: Desember 06, 2023, 13:38:49 »
Litt refleksjon ift hva som kan skje i januar:

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-budget-claim-made-as-january-plans-become-clearer/

Jeg tenker det er tre ting som er viktig i januar:

1. Sørge for at Summerville ikke forsvinner, det er pri 1. Ikke mulig å erstatte internt.

2. Signere en back-up for Summerville, vi er altfor avhengige av at han spiller.

3. Signere en spiss som scorer mål. Det er der skoen trykker. Der vi håpte på Bamford, har jeg gitt opp.

Back-up for Summerville?
Nå har vi Anthony, Gnonto og Poveda utenfor en 11'er. Tror ikke vi kan forlange bedre dekning på dette nivået.
Og disse skal erstatte Summerville?

Selvsagt ikke. Ingen kan erstatte Summerville på dette nivået. Han er egentlig for god for Championship. Jeg peker på alternativer på benken som kan gjøre en jobb når Summerville ikke er på banen.

Jeg tror vi har et kjempeproblem den dagen Summerville ikke spiller. Det har for så vidt vist seg da han ikke har spilt. Vi mister all kreativitet, og blir veldig forutsigbare. Ingen av de du nevner er i nærheten av å kunne erstatte det. Derfor mener jeg vi trenger en playmaker i januar. Både i form av å komme inn fra kant, men også i mellomrommet. Det har vi for så vidt manglet siden Pablo Hernandez.
Er enig at vi trenger en kreativ midtbanespiller, men skal vi ha en spiller i Summerville/ Pablo klasse så må vi virkelig punge ut. Er ikke noe vits å få inn noen som ikke kan komme inn å gjøre tilsvarende jobb som eks Summerville


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg er helt med på å selge Gnonto, og erstatte han med Chair. Vært mye hype og lite bidrag fra Gnonto. Har i tillegg ikke vist den største interessen for å være her. Ikke sikkert salgsverdien vil være all verden neste sommer, i januar er det vel tegn på mer desperasjon og flere som bruker penger som sjømenn.

Gnonto blir sikkert stor stjerne en gang, men slik vår situasjon er akkurat nå er jeg enig i at det kan være god butikk å selge ham. Han er kanskje litt «unproven» til å bli av de villeste desperasjonskjøpene, men han har skapt seg et navn i ung alder og kommer garantert til å selges med solid gevinst. Hvis Chair kan brukes som en ren 10-er, vil det kunne gi Farke flere kort på hånda, både med tanke på rullering og ikke minst når det gjelder bytter som endrer et kampbilde. Sistnevnte er vel det området hvor vi har hatt mest å utsette på Farke, men det kan ha litt å gjøre med at vi stort sett må bytte likt med likt. Kanskje kan Chair bli en rollespiller som er litt annerledes enn det vi har.